jrtom írta:
YELLOW írta:
jrtom írta:
YELLOW írta:
jlaci74 írta:
YELLOW írta:
ahol néztem webáruház ott nem hozott jobbosat Lemförderből...
én csak azt nézem az a menetes szár van legalább 2,5cm jól meg kell hozzá emelni a blokkot ahogy nézem ráadásul mindkét oldalon van az má 5cm. tutti nem fog engedni valami...
Rossz helyen nézed vagy rosszul nézed,
gyári progi, N42 motor, gyári szám, majd forgat amire kell...
tudom hogy nem hozza ott, nem vagyok enniyre hülye még csak elírás sem lehet, mert a cikkszám is ugyanaz a helyen. max ráírok.
szerk.: elvileg úgy volt, hogy Mikiék is dobnak egy ajánlatot, de hát...
Yellow, mit csinálsz te az autóddal, hogy szét ment a motortartó? Benzinesnél elég ritkán szokott főleg nem 100 ezernél! Van egy ismerőnek olyan mint a tied és van benne 350 ezer, semmi baja.
hát nah, az enyémbe akkor 500ezer van
Ja boccccsss . Az enyémben 280 van és még gyári bakok vannak, ráadásul diesel. Mondjuk 6 hengeres . Tuti az a baja a tiednek?
őszinte legyek? nem vagyok benne biztos, ott monndták csak, de kurvára nem hiszem már el. ondhatni mérges vagyok. hogy miért? ma lassulásnál nyikorgó hangot hallottam, valószínű a kézifék, amit a kezdtem hazsnálni. addig addig agyaltam, hogy valószínű azzal lett elbaszva, hogy a csápos nem fért be az autó alá, és egy kis krokodillal emelték meg, sajnos nem tudom hol, mert a másik oldalon álltam az autónak, el si hajtottak onnan. gyanítom, hogy az emelővel elnyomtak valamit. nem vagyok otthon, de holnap megnézem. nem tudom pontosan hol megy a kézifék bowden, de a hátsó emelési pont körül emelték a krokesszal is.
hogy miért bak? mert ezt mondták, mert valami olajfolyás szerű dolog volt ott, d eugyanezt mondták az olajszenzorra is, valóban volt ott olaj, de se szenzor bajom ne volt sose alul, sem olajfogyásom nincs. nem kizárt valami más folyt oda, lehet magára a botortartó bakra is. nem tudom pontosan, hogy lehetne eldönteni rossz-e.
jelen esetben kurva mérges vagyok és bánom, hogy nem egyedül miki foglalkozott a géppel.
arról nem is beszélve, hogy a szilentet is előszür elkezdték lekalapálni majd utána csapágylehúzóval. kapásból lehetett volna azzal. csalódottságom határtalan jelen esetben. főleg ha kiderül sikeresen elnyomtak valamit az emelővel.
amúgy sokan 100ezer km körüli élettartamot mondanak a bakra.