YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. július 19. péntek, 12:20


kicsit off, de itt írtam róla.
megnéztem nem nyomódott el semmi kábal, legalábbis nem láttam, nem értem miért ragadt be a kézifék. tegnapelőtt kocsit mostam, de csak iylen gyors kézi mosóban, és utána mentem is vele. tegnap, mikor szorult, akkor behúztam full, és gázzal mozdítgattam az autót előre hátra kiengedtem, majd megszűnt a befékezés. csak azóta ahsználni sem mertem a kézit. ettől függetlenül nem tom hol emelhették meg az autót....

motortartó bak: hát nekem ilyet mozdul gázra 7:30 környékén a hangokat valamiért túl hangosak nem iylen rossz a helyzet még a léptem is tól hangos, meg a térd roppanásom.


YouTube videó

norbeee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz norbeee

Fórumlakó

Elismertség: 9% (20 pont) | Hozzászólások: 206

Elküldve: 2013. július 19. péntek, 09:07


YELLOW írta:
norbeee írta:
YELLOW írta:
jrtom írta:
YELLOW írta:
jrtom írta:
YELLOW írta:
jlaci74 írta:
YELLOW írta:

ahol néztem webáruház ott nem hozott jobbosat Lemförderből...
én csak azt nézem az a menetes szár van legalább 2,5cm jól meg kell hozzá emelni a blokkot ahogy nézem ráadásul mindkét oldalon van az má 5cm. tutti nem fog engedni valami...


Rossz helyen nézed vagy rosszul nézed,
gyári progi, N42 motor, gyári szám, majd forgat amire kell...


tudom hogy nem hozza ott, nem vagyok enniyre hülye még csak elírás sem lehet, mert a cikkszám is ugyanaz a helyen. max ráírok.

szerk.: elvileg úgy volt, hogy Mikiék is dobnak egy ajánlatot, de hát...


Yellow, mit csinálsz te az autóddal, hogy szét ment a motortartó? Benzinesnél elég ritkán szokott főleg nem 100 ezernél! Van egy ismerőnek olyan mint a tied és van benne 350 ezer, semmi baja.


hát nah, az enyémbe akkor 500ezer van


Ja boccccsss . Az enyémben 280 van és még gyári bakok vannak, ráadásul diesel. Mondjuk 6 hengeres . Tuti az a baja a tiednek?


őszinte legyek? nem vagyok benne biztos, ott monndták csak, de kurvára nem hiszem már el. ondhatni mérges vagyok. hogy miért? ma lassulásnál nyikorgó hangot hallottam, valószínű a kézifék, amit a kezdtem hazsnálni. addig addig agyaltam, hogy valószínű azzal lett elbaszva, hogy a csápos nem fért be az autó alá, és egy kis krokodillal emelték meg, sajnos nem tudom hol, mert a másik oldalon álltam az autónak, el si hajtottak onnan. gyanítom, hogy az emelővel elnyomtak valamit. nem vagyok otthon, de holnap megnézem. nem tudom pontosan hol megy a kézifék bowden, de a hátsó emelési pont körül emelték a krokesszal is.

hogy miért bak? mert ezt mondták, mert valami olajfolyás szerű dolog volt ott, d eugyanezt mondták az olajszenzorra is, valóban volt ott olaj, de se szenzor bajom ne volt sose alul, sem olajfogyásom nincs. nem kizárt valami más folyt oda, lehet magára a botortartó bakra is. nem tudom pontosan, hogy lehetne eldönteni rossz-e.
jelen esetben kurva mérges vagyok és bánom, hogy nem egyedül miki foglalkozott a géppel.
arról nem is beszélve, hogy a szilentet is előszür elkezdték lekalapálni majd utána csapágylehúzóval. kapásból lehetett volna azzal. csalódottságom határtalan jelen esetben. főleg ha kiderül sikeresen elnyomtak valamit az emelővel.
amúgy sokan 100ezer km körüli élettartamot mondanak a bakra.


Nekem 160 ezernél volt cserélve a bak, igaz ez dízel. Akkor nekem mindenhol azt mondták hogy 80-100 ezer km.-ként is cserélni kell akár... Csere után olyan lett mint az álom, alig valami rezonancia.
YELLOW! nekem van szerelőm, csak bmw-el foglalkozó, korrekt áron korrekt határidővel dolgozó. 2002 óta csak ő tesz vesz bármit az autóimon és még sok más bmw-n Miskolcon. Másnak nem is engedném hogy hozzányúljon az autóhoz. Sose volt vele gondom, sose akart lehúzni, sőt a pillangószelepeimet (320D) egy nagyobb beavatkozás közben unalmában ingyen dugózta le. Ha érdekel segíthetek, akár csak egy diagnosztika vagy átnézés erejéig is akár.


a diagot megoldom, de priviben küldhetsz egy elérhetőséget, címmel telefonszámmal. én is szívesen vittem (igaz sokszor nem voltam) Mikihez, de sajnos nekem marhára nem volt meggyőző az új felállás. főleg ha valóban elnyomtak ott nekem valami bowdent... 11órakkor kiderül.

azt nem tudom, ha valaki mozgatná felülről a blokkot és én nézném lentről a bakot, akkor észre lehetne venni vajon, hogy szar? nekem nincs lentebb egyik oldalon sem a blokk az tutti, igazából nekem a bólintása sem vészes, csak ott mondták valami trutyi miatt, hogy rossz a bak.


A diagot, a pontos diagnózis felállítására értettem küldöm az elérhetőségeket, bízhatsz benne.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. július 19. péntek, 08:50


norbeee írta:
YELLOW írta:
jrtom írta:
YELLOW írta:
jrtom írta:
YELLOW írta:
jlaci74 írta:
YELLOW írta:

ahol néztem webáruház ott nem hozott jobbosat Lemförderből...
én csak azt nézem az a menetes szár van legalább 2,5cm jól meg kell hozzá emelni a blokkot ahogy nézem ráadásul mindkét oldalon van az má 5cm. tutti nem fog engedni valami...


Rossz helyen nézed vagy rosszul nézed,
gyári progi, N42 motor, gyári szám, majd forgat amire kell...


tudom hogy nem hozza ott, nem vagyok enniyre hülye még csak elírás sem lehet, mert a cikkszám is ugyanaz a helyen. max ráírok.

szerk.: elvileg úgy volt, hogy Mikiék is dobnak egy ajánlatot, de hát...


Yellow, mit csinálsz te az autóddal, hogy szét ment a motortartó? Benzinesnél elég ritkán szokott főleg nem 100 ezernél! Van egy ismerőnek olyan mint a tied és van benne 350 ezer, semmi baja.


hát nah, az enyémbe akkor 500ezer van


Ja boccccsss . Az enyémben 280 van és még gyári bakok vannak, ráadásul diesel. Mondjuk 6 hengeres . Tuti az a baja a tiednek?


őszinte legyek? nem vagyok benne biztos, ott monndták csak, de kurvára nem hiszem már el. ondhatni mérges vagyok. hogy miért? ma lassulásnál nyikorgó hangot hallottam, valószínű a kézifék, amit a kezdtem hazsnálni. addig addig agyaltam, hogy valószínű azzal lett elbaszva, hogy a csápos nem fért be az autó alá, és egy kis krokodillal emelték meg, sajnos nem tudom hol, mert a másik oldalon álltam az autónak, el si hajtottak onnan. gyanítom, hogy az emelővel elnyomtak valamit. nem vagyok otthon, de holnap megnézem. nem tudom pontosan hol megy a kézifék bowden, de a hátsó emelési pont körül emelték a krokesszal is.

hogy miért bak? mert ezt mondták, mert valami olajfolyás szerű dolog volt ott, d eugyanezt mondták az olajszenzorra is, valóban volt ott olaj, de se szenzor bajom ne volt sose alul, sem olajfogyásom nincs. nem kizárt valami más folyt oda, lehet magára a botortartó bakra is. nem tudom pontosan, hogy lehetne eldönteni rossz-e.
jelen esetben kurva mérges vagyok és bánom, hogy nem egyedül miki foglalkozott a géppel.
arról nem is beszélve, hogy a szilentet is előszür elkezdték lekalapálni majd utána csapágylehúzóval. kapásból lehetett volna azzal. csalódottságom határtalan jelen esetben. főleg ha kiderül sikeresen elnyomtak valamit az emelővel.
amúgy sokan 100ezer km körüli élettartamot mondanak a bakra.


Nekem 160 ezernél volt cserélve a bak, igaz ez dízel. Akkor nekem mindenhol azt mondták hogy 80-100 ezer km.-ként is cserélni kell akár... Csere után olyan lett mint az álom, alig valami rezonancia.
YELLOW! nekem van szerelőm, csak bmw-el foglalkozó, korrekt áron korrekt határidővel dolgozó. 2002 óta csak ő tesz vesz bármit az autóimon és még sok más bmw-n Miskolcon. Másnak nem is engedném hogy hozzányúljon az autóhoz. Sose volt vele gondom, sose akart lehúzni, sőt a pillangószelepeimet (320D) egy nagyobb beavatkozás közben unalmában ingyen dugózta le. Ha érdekel segíthetek, akár csak egy diagnosztika vagy átnézés erejéig is akár.


a diagot megoldom, de priviben küldhetsz egy elérhetőséget, címmel telefonszámmal. én is szívesen vittem (igaz sokszor nem voltam) Mikihez, de sajnos nekem marhára nem volt meggyőző az új felállás. főleg ha valóban elnyomtak ott nekem valami bowdent... 11órakkor kiderül.

azt nem tudom, ha valaki mozgatná felülről a blokkot és én nézném lentről a bakot, akkor észre lehetne venni vajon, hogy szar? nekem nincs lentebb egyik oldalon sem a blokk az tutti, igazából nekem a bólintása sem vészes, csak ott mondták valami trutyi miatt, hogy rossz a bak.

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2013. július 19. péntek, 07:03


norbeee írta:

Nekem 160 ezernél volt cserélve a bak, igaz ez dízel. Akkor nekem mindenhol azt mondták hogy 80-100 ezer km.-ként is cserélni kell akár... Csere után olyan lett mint az álom, alig valami rezonancia.


Most úgy hozta az élet, hogy Yellow-nak cikkszámra pontosan ugyanazt a bakot kell majd beszereznie, mint egy 320d automata traktorban.

De a csere után tényleg egy álom lesz...


norbeee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz norbeee

Fórumlakó

Elismertség: 9% (20 pont) | Hozzászólások: 206

Elküldve: 2013. július 19. péntek, 06:23


YELLOW írta:
jrtom írta:
YELLOW írta:
jrtom írta:
YELLOW írta:
jlaci74 írta:
YELLOW írta:

ahol néztem webáruház ott nem hozott jobbosat Lemförderből...
én csak azt nézem az a menetes szár van legalább 2,5cm jól meg kell hozzá emelni a blokkot ahogy nézem ráadásul mindkét oldalon van az má 5cm. tutti nem fog engedni valami...


Rossz helyen nézed vagy rosszul nézed,
gyári progi, N42 motor, gyári szám, majd forgat amire kell...


tudom hogy nem hozza ott, nem vagyok enniyre hülye még csak elírás sem lehet, mert a cikkszám is ugyanaz a helyen. max ráírok.

szerk.: elvileg úgy volt, hogy Mikiék is dobnak egy ajánlatot, de hát...


Yellow, mit csinálsz te az autóddal, hogy szét ment a motortartó? Benzinesnél elég ritkán szokott főleg nem 100 ezernél! Van egy ismerőnek olyan mint a tied és van benne 350 ezer, semmi baja.


hát nah, az enyémbe akkor 500ezer van


Ja boccccsss . Az enyémben 280 van és még gyári bakok vannak, ráadásul diesel. Mondjuk 6 hengeres . Tuti az a baja a tiednek?


őszinte legyek? nem vagyok benne biztos, ott monndták csak, de kurvára nem hiszem már el. ondhatni mérges vagyok. hogy miért? ma lassulásnál nyikorgó hangot hallottam, valószínű a kézifék, amit a kezdtem hazsnálni. addig addig agyaltam, hogy valószínű azzal lett elbaszva, hogy a csápos nem fért be az autó alá, és egy kis krokodillal emelték meg, sajnos nem tudom hol, mert a másik oldalon álltam az autónak, el si hajtottak onnan. gyanítom, hogy az emelővel elnyomtak valamit. nem vagyok otthon, de holnap megnézem. nem tudom pontosan hol megy a kézifék bowden, de a hátsó emelési pont körül emelték a krokesszal is.

hogy miért bak? mert ezt mondták, mert valami olajfolyás szerű dolog volt ott, d eugyanezt mondták az olajszenzorra is, valóban volt ott olaj, de se szenzor bajom ne volt sose alul, sem olajfogyásom nincs. nem kizárt valami más folyt oda, lehet magára a botortartó bakra is. nem tudom pontosan, hogy lehetne eldönteni rossz-e.
jelen esetben kurva mérges vagyok és bánom, hogy nem egyedül miki foglalkozott a géppel.
arról nem is beszélve, hogy a szilentet is előszür elkezdték lekalapálni majd utána csapágylehúzóval. kapásból lehetett volna azzal. csalódottságom határtalan jelen esetben. főleg ha kiderül sikeresen elnyomtak valamit az emelővel.
amúgy sokan 100ezer km körüli élettartamot mondanak a bakra.


Nekem 160 ezernél volt cserélve a bak, igaz ez dízel. Akkor nekem mindenhol azt mondták hogy 80-100 ezer km.-ként is cserélni kell akár... Csere után olyan lett mint az álom, alig valami rezonancia.
YELLOW! nekem van szerelőm, csak bmw-el foglalkozó, korrekt áron korrekt határidővel dolgozó. 2002 óta csak ő tesz vesz bármit az autóimon és még sok más bmw-n Miskolcon. Másnak nem is engedném hogy hozzányúljon az autóhoz. Sose volt vele gondom, sose akart lehúzni, sőt a pillangószelepeimet (320D) egy nagyobb beavatkozás közben unalmában ingyen dugózta le. Ha érdekel segíthetek, akár csak egy diagnosztika vagy átnézés erejéig is akár.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. július 18. csütörtök, 21:58


jrtom írta:
YELLOW írta:
jrtom írta:
YELLOW írta:
jlaci74 írta:
YELLOW írta:

ahol néztem webáruház ott nem hozott jobbosat Lemförderből...
én csak azt nézem az a menetes szár van legalább 2,5cm jól meg kell hozzá emelni a blokkot ahogy nézem ráadásul mindkét oldalon van az má 5cm. tutti nem fog engedni valami...


Rossz helyen nézed vagy rosszul nézed,
gyári progi, N42 motor, gyári szám, majd forgat amire kell...


tudom hogy nem hozza ott, nem vagyok enniyre hülye még csak elírás sem lehet, mert a cikkszám is ugyanaz a helyen. max ráírok.

szerk.: elvileg úgy volt, hogy Mikiék is dobnak egy ajánlatot, de hát...


Yellow, mit csinálsz te az autóddal, hogy szét ment a motortartó? Benzinesnél elég ritkán szokott főleg nem 100 ezernél! Van egy ismerőnek olyan mint a tied és van benne 350 ezer, semmi baja.


hát nah, az enyémbe akkor 500ezer van


Ja boccccsss . Az enyémben 280 van és még gyári bakok vannak, ráadásul diesel. Mondjuk 6 hengeres . Tuti az a baja a tiednek?


őszinte legyek? nem vagyok benne biztos, ott monndták csak, de kurvára nem hiszem már el. ondhatni mérges vagyok. hogy miért? ma lassulásnál nyikorgó hangot hallottam, valószínű a kézifék, amit a kezdtem hazsnálni. addig addig agyaltam, hogy valószínű azzal lett elbaszva, hogy a csápos nem fért be az autó alá, és egy kis krokodillal emelték meg, sajnos nem tudom hol, mert a másik oldalon álltam az autónak, el si hajtottak onnan. gyanítom, hogy az emelővel elnyomtak valamit. nem vagyok otthon, de holnap megnézem. nem tudom pontosan hol megy a kézifék bowden, de a hátsó emelési pont körül emelték a krokesszal is.

hogy miért bak? mert ezt mondták, mert valami olajfolyás szerű dolog volt ott, d eugyanezt mondták az olajszenzorra is, valóban volt ott olaj, de se szenzor bajom ne volt sose alul, sem olajfogyásom nincs. nem kizárt valami más folyt oda, lehet magára a botortartó bakra is. nem tudom pontosan, hogy lehetne eldönteni rossz-e.
jelen esetben kurva mérges vagyok és bánom, hogy nem egyedül miki foglalkozott a géppel.
arról nem is beszélve, hogy a szilentet is előszür elkezdték lekalapálni majd utána csapágylehúzóval. kapásból lehetett volna azzal. csalódottságom határtalan jelen esetben. főleg ha kiderül sikeresen elnyomtak valamit az emelővel.
amúgy sokan 100ezer km körüli élettartamot mondanak a bakra.

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2013. július 18. csütörtök, 20:43


jrtom írta:
YELLOW írta:
jrtom írta:
YELLOW írta:
jlaci74 írta:
YELLOW írta:

ahol néztem webáruház ott nem hozott jobbosat Lemförderből...
én csak azt nézem az a menetes szár van legalább 2,5cm jól meg kell hozzá emelni a blokkot ahogy nézem ráadásul mindkét oldalon van az má 5cm. tutti nem fog engedni valami...


Rossz helyen nézed vagy rosszul nézed,
gyári progi, N42 motor, gyári szám, majd forgat amire kell...


tudom hogy nem hozza ott, nem vagyok enniyre hülye még csak elírás sem lehet, mert a cikkszám is ugyanaz a helyen. max ráírok.

szerk.: elvileg úgy volt, hogy Mikiék is dobnak egy ajánlatot, de hát...


Yellow, mit csinálsz te az autóddal, hogy szét ment a motortartó? Benzinesnél elég ritkán szokott főleg nem 100 ezernél! Van egy ismerőnek olyan mint a tied és van benne 350 ezer, semmi baja.


hát nah, az enyémbe akkor 500ezer van


Ja boccccsss . Az enyémben 280 van és még gyári bakok vannak, ráadásul diesel. Mondjuk 6 hengeres . Tuti az a baja a tiednek?


Azért annyira ne bízd el magad Az enyém se volt repedt, szakadt, etc... de amikor kicseréltettem, a motor néhány cm-t megemelkedett, visszament a régi helyére. Meg kisebbet tekeredik indítás/leálláskor.

A gumialkatrészek km nélkül is öregednek, ez már csak ilyen.




jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2013. július 18. csütörtök, 20:03


YELLOW írta:
jrtom írta:
YELLOW írta:
jlaci74 írta:
YELLOW írta:

ahol néztem webáruház ott nem hozott jobbosat Lemförderből...
én csak azt nézem az a menetes szár van legalább 2,5cm jól meg kell hozzá emelni a blokkot ahogy nézem ráadásul mindkét oldalon van az má 5cm. tutti nem fog engedni valami...


Rossz helyen nézed vagy rosszul nézed,
gyári progi, N42 motor, gyári szám, majd forgat amire kell...


tudom hogy nem hozza ott, nem vagyok enniyre hülye még csak elírás sem lehet, mert a cikkszám is ugyanaz a helyen. max ráírok.

szerk.: elvileg úgy volt, hogy Mikiék is dobnak egy ajánlatot, de hát...


Yellow, mit csinálsz te az autóddal, hogy szét ment a motortartó? Benzinesnél elég ritkán szokott főleg nem 100 ezernél! Van egy ismerőnek olyan mint a tied és van benne 350 ezer, semmi baja.


hát nah, az enyémbe akkor 500ezer van


Ja boccccsss . Az enyémben 280 van és még gyári bakok vannak, ráadásul diesel. Mondjuk 6 hengeres . Tuti az a baja a tiednek?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. július 18. csütörtök, 19:59


jrtom írta:
YELLOW írta:
jlaci74 írta:
YELLOW írta:

ahol néztem webáruház ott nem hozott jobbosat Lemförderből...
én csak azt nézem az a menetes szár van legalább 2,5cm jól meg kell hozzá emelni a blokkot ahogy nézem ráadásul mindkét oldalon van az má 5cm. tutti nem fog engedni valami...


Rossz helyen nézed vagy rosszul nézed,
gyári progi, N42 motor, gyári szám, majd forgat amire kell...


tudom hogy nem hozza ott, nem vagyok enniyre hülye még csak elírás sem lehet, mert a cikkszám is ugyanaz a helyen. max ráírok.

szerk.: elvileg úgy volt, hogy Mikiék is dobnak egy ajánlatot, de hát...


Yellow, mit csinálsz te az autóddal, hogy szét ment a motortartó? Benzinesnél elég ritkán szokott főleg nem 100 ezernél! Van egy ismerőnek olyan mint a tied és van benne 350 ezer, semmi baja.


hát nah, az enyémbe akkor 500ezer van

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2013. július 18. csütörtök, 19:57


YELLOW írta:
jlaci74 írta:
YELLOW írta:

ahol néztem webáruház ott nem hozott jobbosat Lemförderből...
én csak azt nézem az a menetes szár van legalább 2,5cm jól meg kell hozzá emelni a blokkot ahogy nézem ráadásul mindkét oldalon van az má 5cm. tutti nem fog engedni valami...


Rossz helyen nézed vagy rosszul nézed,
gyári progi, N42 motor, gyári szám, majd forgat amire kell...


tudom hogy nem hozza ott, nem vagyok enniyre hülye még csak elírás sem lehet, mert a cikkszám is ugyanaz a helyen. max ráírok.

szerk.: elvileg úgy volt, hogy Mikiék is dobnak egy ajánlatot, de hát...


Yellow, mit csinálsz te az autóddal, hogy szét ment a motortartó? Benzinesnél elég ritkán szokott főleg nem 100 ezernél! Van egy ismerőnek olyan mint a tied és van benne 350 ezer, semmi baja.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. július 18. csütörtök, 16:14


jlaci74 írta:
YELLOW írta:

ahol néztem webáruház ott nem hozott jobbosat Lemförderből...
én csak azt nézem az a menetes szár van legalább 2,5cm jól meg kell hozzá emelni a blokkot ahogy nézem ráadásul mindkét oldalon van az má 5cm. tutti nem fog engedni valami...


Rossz helyen nézed vagy rosszul nézed,
gyári progi, N42 motor, gyári szám, majd forgat amire kell...


tudom hogy nem hozza ott, nem vagyok enniyre hülye még csak elírás sem lehet, mert a cikkszám is ugyanaz a helyen. max ráírok.

szerk.: elvileg úgy volt, hogy Mikiék is dobnak egy ajánlatot, de hát...

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. július 18. csütörtök, 16:17

státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2013. július 18. csütörtök, 16:11


YELLOW írta:

ahol néztem webáruház ott nem hozott jobbosat Lemförderből...
én csak azt nézem az a menetes szár van legalább 2,5cm jól meg kell hozzá emelni a blokkot ahogy nézem ráadásul mindkét oldalon van az má 5cm. tutti nem fog engedni valami...


Rossz helyen nézed vagy rosszul nézed,
gyári progi, N42 motor, gyári szám, majd forgat amire kell...


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. július 18. csütörtök, 16:05


jlaci74 írta:
YELLOW írta:
jlaci74 írta:
kempelen írta:
YELLOW írta: szóval kerestem tartókat.

Lemförder-t találtam 12.600.- / bár ebből csak balos van, nem értem jobbos miért nincs, de nekem pont balos kell
Meyle-ből van jobbos/balos 8.700.- és 9.300.-
Swag-ból is van mindkét oldali, 10.500.- és 11.200.-

találtam olyan 5ezer néhányszáz forintosat is de azt kihagynám.

ki melyikre szavazna? igazából nem tartom drágának a lemfördert sem. nekem tutti kitart, amenniyt megyek az autóval. viszont a gyári si tutti valamelyik beszállítótól megy, csak dupla annyiért
akinek van jobb ajánlata, ne tartsa magában, jöhet privátban is
szakmai véleményeket tapasztalatokat pedig ide, biztos mást is érdekel.


Lemförder (az adja a gyárit is)



Lemförder - ma küldök egy ügyfelemnek egy e39-be, az alján a gyári szám ki van köszörülve és/vagy le van festve. Mielőtt becsomagolom lefényképezem és feldobom ide, a tényszerűség miatt...
Szóval Lemfördert bele!


a kérdés, hogy az egyik odlalon jobbost miért nem dob belőle? nekem gyanús, hogy inkább a balos az ami hamarabb gallyra megy.


Hogy érted? Van külön jobbos és balos is, Lemförderből is.

Az ígért kép:



ahol néztem webáruház ott nem hozott jobbosat Lemförderből...
én csak azt nézem az a menetes szár van legalább 2,5cm jól meg kell hozzá emelni a blokkot ahogy nézem ráadásul mindkét oldalon van az má 5cm. tutti nem fog engedni valami...

státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2013. július 18. csütörtök, 16:00


YELLOW írta:
jlaci74 írta:
kempelen írta:
YELLOW írta: szóval kerestem tartókat.

Lemförder-t találtam 12.600.- / bár ebből csak balos van, nem értem jobbos miért nincs, de nekem pont balos kell
Meyle-ből van jobbos/balos 8.700.- és 9.300.-
Swag-ból is van mindkét oldali, 10.500.- és 11.200.-

találtam olyan 5ezer néhányszáz forintosat is de azt kihagynám.

ki melyikre szavazna? igazából nem tartom drágának a lemfördert sem. nekem tutti kitart, amenniyt megyek az autóval. viszont a gyári si tutti valamelyik beszállítótól megy, csak dupla annyiért
akinek van jobb ajánlata, ne tartsa magában, jöhet privátban is
szakmai véleményeket tapasztalatokat pedig ide, biztos mást is érdekel.


Lemförder (az adja a gyárit is)



Lemförder - ma küldök egy ügyfelemnek egy e39-be, az alján a gyári szám ki van köszörülve és/vagy le van festve. Mielőtt becsomagolom lefényképezem és feldobom ide, a tényszerűség miatt...
Szóval Lemfördert bele!


a kérdés, hogy az egyik odlalon jobbost miért nem dob belőle? nekem gyanús, hogy inkább a balos az ami hamarabb gallyra megy.


Hogy érted? Van külön jobbos és balos is, Lemförderből is.

Az ígért kép:



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. július 18. csütörtök, 15:40


jlaci74 írta:
kempelen írta:
YELLOW írta: szóval kerestem tartókat.

Lemförder-t találtam 12.600.- / bár ebből csak balos van, nem értem jobbos miért nincs, de nekem pont balos kell
Meyle-ből van jobbos/balos 8.700.- és 9.300.-
Swag-ból is van mindkét oldali, 10.500.- és 11.200.-

találtam olyan 5ezer néhányszáz forintosat is de azt kihagynám.

ki melyikre szavazna? igazából nem tartom drágának a lemfördert sem. nekem tutti kitart, amenniyt megyek az autóval. viszont a gyári si tutti valamelyik beszállítótól megy, csak dupla annyiért
akinek van jobb ajánlata, ne tartsa magában, jöhet privátban is
szakmai véleményeket tapasztalatokat pedig ide, biztos mást is érdekel.


Lemförder (az adja a gyárit is)



Lemförder - ma küldök egy ügyfelemnek egy e39-be, az alján a gyári szám ki van köszörülve és/vagy le van festve. Mielőtt becsomagolom lefényképezem és feldobom ide, a tényszerűség miatt...
Szóval Lemfördert bele!


a kérdés, hogy az egyik odlalon jobbost miért nem dob belőle? nekem gyanús, hogy inkább a balos az ami hamarabb gallyra megy.