autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2000

státusz Seepheerd

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2017. november 02. csütörtök, 12:33


szotakdavid írta:
germina írta:
Hello. Egy gyors kérdés: M47N. Jobb és bal oldali tartó között van fizikai különbség?


Van,ezért van jobbos balos,kézi váltós vagy automata ez is fontos.


M57-nél nincs különbség, ugyanaz a cikkszáma a RealOEM-ben.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 843

Elküldve: 2017. április 26. szerda, 04:19


addm írta: Sziasztok!
Tapasztalatokra lennék kiváncsi.
330d motortartó bakból csak a gyári, vagy mondjuk egy lemförder is labdába rúghat?
A mostani gyári 6 hónap alatt megadta magát.

Előre is köszi!


Fasza minőség lehet akkor

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. április 26. szerda, 05:17

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2017. április 25. kedd, 18:48


addm írta: Sziasztok!
Tapasztalatokra lennék kiváncsi.
330d motortartó bakból csak a gyári, vagy mondjuk egy lemförder is labdába rúghat?
A mostani gyári 6 hónap alatt megadta magát.

Előre is köszi!


én úgy tudom a Lemförder a gyárija. én olyat vettem, kb. 2 éve van benne. igaz én nem sokat megyek vele.
esetleg Meyle az amit érdemes lehet megpróbálni.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2003

státusz addm

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2017. április 25. kedd, 18:43


Sziasztok!
Tapasztalatokra lennék kiváncsi.
330d motortartó bakból csak a gyári, vagy mondjuk egy lemförder is labdába rúghat?
A mostani gyári 6 hónap alatt megadta magát.

Előre is köszi!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2016. november 01. kedd, 18:17


flenfer írta:
jamborj írta:
flenfer írta:
YELLOW írta:
flenfer írta: Sziasztok!
Okozhatja a motortartó bak hibája azt, hogy 1500, és 1000 -es fordulat között motorféknél enyhén rángat, himbál az autó?


nem hiszem. az, hogy valamiért berángat a motor, az nem attól lesz. tény erősebb lesz az érzés egy rossz bak miatt.


Nem a motor rángat be, hanem a hátsó részből lehet érezni az enyhe rángatást. Olyan, mint amikor valamelyik kerék ovál lenne. De csak motorféknél, és egy bizonyos fordulatnál. A motor nem viheti át ezt a hátsó futóműre?


szerintem hátul lesz ott valami...Difitartó bak, kardán,féltengely vagy futómű


Én is ezekre gondoltam, csak elötte jó lenne tudni 100%-ban , hogy mi a baja, mielött az egész hátsó futóművet kikapom. A difi tartó bak nincs valami topp állapotban. Mekkora meló ennek a cseréje,


elég nagy... ahogy hallom. ha minden igaz le kell kötni a féltengelyeket is a cseréhez, meg a kardánt is.

flenfer
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz flenfer

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 154

Elküldve: 2016. november 01. kedd, 16:17


jamborj írta:
flenfer írta:
YELLOW írta:
flenfer írta: Sziasztok!
Okozhatja a motortartó bak hibája azt, hogy 1500, és 1000 -es fordulat között motorféknél enyhén rángat, himbál az autó?


nem hiszem. az, hogy valamiért berángat a motor, az nem attól lesz. tény erősebb lesz az érzés egy rossz bak miatt.


Nem a motor rángat be, hanem a hátsó részből lehet érezni az enyhe rángatást. Olyan, mint amikor valamelyik kerék ovál lenne. De csak motorféknél, és egy bizonyos fordulatnál. A motor nem viheti át ezt a hátsó futóműre?


szerintem hátul lesz ott valami...Difitartó bak, kardán,féltengely vagy futómű


Én is ezekre gondoltam, csak elötte jó lenne tudni 100%-ban , hogy mi a baja, mielött az egész hátsó futóművet kikapom. A difi tartó bak nincs valami topp állapotban. Mekkora meló ennek a cseréje,

jamborj
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 330i
Évjárat: 2001

státusz jamborj

Törzsvendég

Elismertség: 7% (8 pont) | Hozzászólások: 102

Elküldve: 2016. november 01. kedd, 16:12


flenfer írta:
YELLOW írta:
flenfer írta: Sziasztok!
Okozhatja a motortartó bak hibája azt, hogy 1500, és 1000 -es fordulat között motorféknél enyhén rángat, himbál az autó?


nem hiszem. az, hogy valamiért berángat a motor, az nem attól lesz. tény erősebb lesz az érzés egy rossz bak miatt.


Nem a motor rángat be, hanem a hátsó részből lehet érezni az enyhe rángatást. Olyan, mint amikor valamelyik kerék ovál lenne. De csak motorféknél, és egy bizonyos fordulatnál. A motor nem viheti át ezt a hátsó futóműre?


szerintem hátul lesz ott valami...Difitartó bak, kardán,féltengely vagy futómű


flenfer
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz flenfer

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 154

Elküldve: 2016. november 01. kedd, 16:06


YELLOW írta:
flenfer írta: Sziasztok!
Okozhatja a motortartó bak hibája azt, hogy 1500, és 1000 -es fordulat között motorféknél enyhén rángat, himbál az autó?


nem hiszem. az, hogy valamiért berángat a motor, az nem attól lesz. tény erősebb lesz az érzés egy rossz bak miatt.


Nem a motor rángat be, hanem a hátsó részből lehet érezni az enyhe rángatást. Olyan, mint amikor valamelyik kerék ovál lenne. De csak motorféknél, és egy bizonyos fordulatnál. A motor nem viheti át ezt a hátsó futóműre?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2016. november 01. kedd, 14:35


flenfer írta: Sziasztok!
Okozhatja a motortartó bak hibája azt, hogy 1500, és 1000 -es fordulat között motorféknél enyhén rángat, himbál az autó?


nem hiszem. az, hogy valamiért berángat a motor, az nem attól lesz. tény erősebb lesz az érzés egy rossz bak miatt.

flenfer
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz flenfer

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 154

Elküldve: 2016. november 01. kedd, 14:19


Sziasztok!
Okozhatja a motortartó bak hibája azt, hogy 1500, és 1000 -es fordulat között motorféknél enyhén rángat, himbál az autó?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Csabika136

Törzsvendég

Elismertség: 1% (2 pont) | Hozzászólások: 179

Elküldve: 2016. február 23. kedd, 12:04


Sziasztok!
Új Hsz-ként írom, mert túl hosszú lesz az előző. Szombaton a két Lemförder a motor alá és két kicsi a váltó végébe nekem is meghozta a komfort érzetet. Nekem induláskor is lötyögött a motor, mert az egyik oldalon szakadt volt a bak. Látszott hogy nem régiek a bakok, de legalábbis nem eredetiek. Úgy tűnik ez testvérek között is fogyóeszköznek számít a BMW-nél.
Nagyon frankó lett. Érdemes volt kicserélni. Menet közben a lágy járás miatt még a motor erejét is furcsállottam. Nem volt az a kemény járása, egész úgy éreztem, hogy erőtlen a verda. Kellett két nap hogy megszokjam. Nem erőtlen, csak nincs olyan hangja.


Methos
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Methos

Törzsvendég

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 183

Elküldve: 2016. január 15. péntek, 15:21


YELLOW írta:
csatis1 írta:
Methos írta: Hölgyek Urak,
Megejtettem a motortartó gumibak cserét....
Ég és föld. Mint kiderült a gyári volt benne a lassan 300k-s kocsiban.
Pirosnál biza remegett a kocsi , de sokáig betudtam, hogy Á csak mert dízel.
Lókakit....Hatalmasat változott. 0 rázkódás, mintha új lenne.
Akinek rázkódik, cserélje első körben a gumibakokat, utána gondolkozzon másban....
Én Lemfördert raktam be. Nem látszott, hogy nagyon szakadt lett volna, de mégis nagyon nagyon más
Íme pár kép ami benne volt és ami lett.
Dropbox


Nekem is volt baja motortartó bak csere előtt. Motor majd kiugrott indításkor, váltókar is remegett. Miután kicseréltem, minden megszűnt. Az egyik ki volt pukkanva, de mindkettőt cseréltettem.


én annyira nem vettem észre durva változást. pedig nekem ki volt szakadva. én azt hittem durvábban észre veszem a változást. gázadásra (túráztatásra) ugyanúgy billen a motor. talán indításnál, leállításnál egy kicsit puhább a mozgás.


A legfőbb gondom a kaszni rezonanciája volt. A képeken a linken látható, hogy kb 2 cm különbség van a rossz és jó bak között.
A korábbi egész kaszniban érezhető rezonancia eltűnt. Nyilván a dízel rezonanciája kivehető, de hatalmas a különbség.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2016. január 15. péntek, 12:24


csatis1 írta:
Methos írta: Hölgyek Urak,
Megejtettem a motortartó gumibak cserét....
Ég és föld. Mint kiderült a gyári volt benne a lassan 300k-s kocsiban.
Pirosnál biza remegett a kocsi , de sokáig betudtam, hogy Á csak mert dízel.
Lókakit....Hatalmasat változott. 0 rázkódás, mintha új lenne.
Akinek rázkódik, cserélje első körben a gumibakokat, utána gondolkozzon másban....
Én Lemfördert raktam be. Nem látszott, hogy nagyon szakadt lett volna, de mégis nagyon nagyon más
Íme pár kép ami benne volt és ami lett.
Dropbox


Nekem is volt baja motortartó bak csere előtt. Motor majd kiugrott indításkor, váltókar is remegett. Miután kicseréltem, minden megszűnt. Az egyik ki volt pukkanva, de mindkettőt cseréltettem.


én annyira nem vettem észre durva változást. pedig nekem ki volt szakadva. én azt hittem durvábban észre veszem a változást. gázadásra (túráztatásra) ugyanúgy billen a motor. talán indításnál, leállításnál egy kicsit puhább a mozgás.

csatis1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: M3
Évjárat: 2001

státusz csatis1

BMWfanatic

Elismertség: 9% (104 pont) | Hozzászólások: 1092

Elküldve: 2016. január 15. péntek, 12:18


Methos írta: Hölgyek Urak,
Megejtettem a motortartó gumibak cserét....
Ég és föld. Mint kiderült a gyári volt benne a lassan 300k-s kocsiban.
Pirosnál biza remegett a kocsi , de sokáig betudtam, hogy Á csak mert dízel.
Lókakit....Hatalmasat változott. 0 rázkódás, mintha új lenne.
Akinek rázkódik, cserélje első körben a gumibakokat, utána gondolkozzon másban....
Én Lemfördert raktam be. Nem látszott, hogy nagyon szakadt lett volna, de mégis nagyon nagyon más
Íme pár kép ami benne volt és ami lett.
Dropbox


Nekem is volt baja motortartó bak csere előtt. Motor majd kiugrott indításkor, váltókar is remegett. Miután kicseréltem, minden megszűnt. Az egyik ki volt pukkanva, de mindkettőt cseréltettem.

Methos
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Methos

Törzsvendég

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 183

Elküldve: 2016. január 15. péntek, 11:55


Hölgyek Urak,
Megejtettem a motortartó gumibak cserét....
Ég és föld. Mint kiderült a gyári volt benne a lassan 300k-s kocsiban.
Pirosnál biza remegett a kocsi , de sokáig betudtam, hogy Á csak mert dízel.
Lókakit....Hatalmasat változott. 0 rázkódás, mintha új lenne.
Akinek rázkódik, cserélje első körben a gumibakokat, utána gondolkozzon másban....
Én Lemfördert raktam be. Nem látszott, hogy nagyon szakadt lett volna, de mégis nagyon nagyon más
Íme pár kép ami benne volt és ami lett.
Dropbox