YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17583

Elküldve: 2017. október 10. kedd, 20:06


VandaH írta:
bricktopm írta:
VandaH írta:
YELLOW írta:
VandaH írta: Sziasztok!
Nagyon remélem tudtok segíteni,hátha valakinek ismerős a szitu. Ha már ti sem akkor feladom....
BMW 320d 2000 -es évjárat.
Helyzet a következő februárba vettük barátommal. Azóta minden második harmadik hónapban szerelőnél van. Már személy szerint marhára unom....ezzel járok dolgozni minden áldott nap. Először rendbe lett téve az alja. Szilentek, futómű, talpas...oké utánna fék csere alles zusammen...oké majd volt olyan eset mikor a motortérből füst jött, meg lett javítva valami kis tömítés már feladta...mai szitu pedig hogy olajcsere után (azt mondják nem függ vele össze) nem húz az autó ahogy eddig, négyesnél dobog de úgy h már bedugul a fülem...kuplungot ha felengedem zörög és a motor is ha már 120 at tolom búg nem olyan mint eddig volt.
Február óta vezetem. Ismerem már hallom érzem ,hogy valami gebasz van...
Kérlek kiméljetek a "kukába vele" szöveggel, na meg hogy nő vagy nem értheted...Igen viszem majd szerelőhöz, de ha ő sem tudja akkor esetleg lenne ötlet valahonnan kiindulni, és átnézni az egészet.
Tudtuk, hogy sokat kell foglalkozni vele, de ez szerintem to much..
Köszi előre is a válaszaitokat!
VANDA


1. nem tudni milyen olaj ment bele valójában. a szerelő mit rakott bele valójában. ha cserélte egyáltalán.
2. mint azt lehetett már olvasni több helyen, nagy szerelők is képesek mocskos dolgokra, elviszed valami hiba miatt, megcsinálja, de generál egy másik. így mindig munkát biztosítasz neki. majd ráfogja, hogy öreg az autó, sokat futott, típushiba, stb.
szóval én javasolnám egy másik szerelő felkeresését. amit elírtál abból konkrétan megmondani nem lehet mi a baja. de rossz olaj tud csúnyákat művelni, akkor viszont már valóban azt lehet mondani, kuka a motor.
mi itt nem szerelők vagyunk, illetve nem is látjuk, halljuk mi a baj.



Igen tudom, de hátha találkozott valaki ilyennel. A szerelő barátunk úgyh megbízunk benne. Félek már útra kelni vele, nehogy rosszat tegyek vele. KÖSZI a választ!


Szia, ez így a leírás alapján elég sok dolog lehet. Hibalámpa nem ég? Hova valósi vagy?
Egy rendes K-D-CAN BUS hibaolvasás ráférne a kocsira az tuti. Ha gyujtásos gond van vagy üzemanyag ellátási, akkor tutira kihozza. Annyira nem temetném még.


Nem ég semmi hál istennek...
Veszprém megye
Tény és való, hogy túl aggódom néha, mivel nagyok szeretem ezt a kocsit.
Hol csinálnak ilyen hibaolvasást?
Köszönöm a válaszod egyébként!
Mindenkinek hálás vagyok!
Még annyit, hogy szerintetek lehet ettől független menni velea, vagy hagyjam amíg szerelő nem látja?


a kuplungos zörgés lehet a kettőstömegű hibája. amennyiben nem automata váltós autóról van szó. ha nagyon más a hangja nyomott kuplung és kuplung nélküli leállítás esetén, akkor ez biztos rossz. lehet csúszik a kuplung is, azért sem megy olyan jól. búgás pedig bármi lehet.
hogy nem világít hiba lámpa, lehet le van ragasztva tényleg kellene neki diag, élőadat olvasás.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz VandaH

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2017. október 10. kedd, 19:50


bricktopm írta:
VandaH írta:
YELLOW írta:
VandaH írta: Sziasztok!
Nagyon remélem tudtok segíteni,hátha valakinek ismerős a szitu. Ha már ti sem akkor feladom....
BMW 320d 2000 -es évjárat.
Helyzet a következő februárba vettük barátommal. Azóta minden második harmadik hónapban szerelőnél van. Már személy szerint marhára unom....ezzel járok dolgozni minden áldott nap. Először rendbe lett téve az alja. Szilentek, futómű, talpas...oké utánna fék csere alles zusammen...oké majd volt olyan eset mikor a motortérből füst jött, meg lett javítva valami kis tömítés már feladta...mai szitu pedig hogy olajcsere után (azt mondják nem függ vele össze) nem húz az autó ahogy eddig, négyesnél dobog de úgy h már bedugul a fülem...kuplungot ha felengedem zörög és a motor is ha már 120 at tolom búg nem olyan mint eddig volt.
Február óta vezetem. Ismerem már hallom érzem ,hogy valami gebasz van...
Kérlek kiméljetek a "kukába vele" szöveggel, na meg hogy nő vagy nem értheted...Igen viszem majd szerelőhöz, de ha ő sem tudja akkor esetleg lenne ötlet valahonnan kiindulni, és átnézni az egészet.
Tudtuk, hogy sokat kell foglalkozni vele, de ez szerintem to much..
Köszi előre is a válaszaitokat!
VANDA


1. nem tudni milyen olaj ment bele valójában. a szerelő mit rakott bele valójában. ha cserélte egyáltalán.
2. mint azt lehetett már olvasni több helyen, nagy szerelők is képesek mocskos dolgokra, elviszed valami hiba miatt, megcsinálja, de generál egy másik. így mindig munkát biztosítasz neki. majd ráfogja, hogy öreg az autó, sokat futott, típushiba, stb.
szóval én javasolnám egy másik szerelő felkeresését. amit elírtál abból konkrétan megmondani nem lehet mi a baja. de rossz olaj tud csúnyákat művelni, akkor viszont már valóban azt lehet mondani, kuka a motor.
mi itt nem szerelők vagyunk, illetve nem is látjuk, halljuk mi a baj.



Igen tudom, de hátha találkozott valaki ilyennel. A szerelő barátunk úgyh megbízunk benne. Félek már útra kelni vele, nehogy rosszat tegyek vele. KÖSZI a választ!


Szia, ez így a leírás alapján elég sok dolog lehet. Hibalámpa nem ég? Hova valósi vagy?
Egy rendes K-D-CAN BUS hibaolvasás ráférne a kocsira az tuti. Ha gyujtásos gond van vagy üzemanyag ellátási, akkor tutira kihozza. Annyira nem temetném még.


Nem ég semmi hál istennek...
Veszprém megye
Tény és való, hogy túl aggódom néha, mivel nagyok szeretem ezt a kocsit.
Hol csinálnak ilyen hibaolvasást?
Köszönöm a válaszod egyébként!
Mindenkinek hálás vagyok!
Még annyit, hogy szerintetek lehet ettől független menni velea, vagy hagyjam amíg szerelő nem látja?

bricktopm
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz bricktopm

Törzsvendég

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 181

Elküldve: 2017. október 10. kedd, 18:01


VandaH írta:
YELLOW írta:
VandaH írta: Sziasztok!
Nagyon remélem tudtok segíteni,hátha valakinek ismerős a szitu. Ha már ti sem akkor feladom....
BMW 320d 2000 -es évjárat.
Helyzet a következő februárba vettük barátommal. Azóta minden második harmadik hónapban szerelőnél van. Már személy szerint marhára unom....ezzel járok dolgozni minden áldott nap. Először rendbe lett téve az alja. Szilentek, futómű, talpas...oké utánna fék csere alles zusammen...oké majd volt olyan eset mikor a motortérből füst jött, meg lett javítva valami kis tömítés már feladta...mai szitu pedig hogy olajcsere után (azt mondják nem függ vele össze) nem húz az autó ahogy eddig, négyesnél dobog de úgy h már bedugul a fülem...kuplungot ha felengedem zörög és a motor is ha már 120 at tolom búg nem olyan mint eddig volt.
Február óta vezetem. Ismerem már hallom érzem ,hogy valami gebasz van...
Kérlek kiméljetek a "kukába vele" szöveggel, na meg hogy nő vagy nem értheted...Igen viszem majd szerelőhöz, de ha ő sem tudja akkor esetleg lenne ötlet valahonnan kiindulni, és átnézni az egészet.
Tudtuk, hogy sokat kell foglalkozni vele, de ez szerintem to much..
Köszi előre is a válaszaitokat!
VANDA


1. nem tudni milyen olaj ment bele valójában. a szerelő mit rakott bele valójában. ha cserélte egyáltalán.
2. mint azt lehetett már olvasni több helyen, nagy szerelők is képesek mocskos dolgokra, elviszed valami hiba miatt, megcsinálja, de generál egy másik. így mindig munkát biztosítasz neki. majd ráfogja, hogy öreg az autó, sokat futott, típushiba, stb.
szóval én javasolnám egy másik szerelő felkeresését. amit elírtál abból konkrétan megmondani nem lehet mi a baja. de rossz olaj tud csúnyákat művelni, akkor viszont már valóban azt lehet mondani, kuka a motor.
mi itt nem szerelők vagyunk, illetve nem is látjuk, halljuk mi a baj.



Igen tudom, de hátha találkozott valaki ilyennel. A szerelő barátunk úgyh megbízunk benne. Félek már útra kelni vele, nehogy rosszat tegyek vele. KÖSZI a választ!


Szia, ez így a leírás alapján elég sok dolog lehet. Hibalámpa nem ég? Hova valósi vagy?
Egy rendes K-D-CAN BUS hibaolvasás ráférne a kocsira az tuti. Ha gyujtásos gond van vagy üzemanyag ellátási, akkor tutira kihozza. Annyira nem temetném még.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz VandaH

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2017. október 10. kedd, 16:35


YELLOW írta:
VandaH írta: Sziasztok!
Nagyon remélem tudtok segíteni,hátha valakinek ismerős a szitu. Ha már ti sem akkor feladom....
BMW 320d 2000 -es évjárat.
Helyzet a következő februárba vettük barátommal. Azóta minden második harmadik hónapban szerelőnél van. Már személy szerint marhára unom....ezzel járok dolgozni minden áldott nap. Először rendbe lett téve az alja. Szilentek, futómű, talpas...oké utánna fék csere alles zusammen...oké majd volt olyan eset mikor a motortérből füst jött, meg lett javítva valami kis tömítés már feladta...mai szitu pedig hogy olajcsere után (azt mondják nem függ vele össze) nem húz az autó ahogy eddig, négyesnél dobog de úgy h már bedugul a fülem...kuplungot ha felengedem zörög és a motor is ha már 120 at tolom búg nem olyan mint eddig volt.
Február óta vezetem. Ismerem már hallom érzem ,hogy valami gebasz van...
Kérlek kiméljetek a "kukába vele" szöveggel, na meg hogy nő vagy nem értheted...Igen viszem majd szerelőhöz, de ha ő sem tudja akkor esetleg lenne ötlet valahonnan kiindulni, és átnézni az egészet.
Tudtuk, hogy sokat kell foglalkozni vele, de ez szerintem to much..
Köszi előre is a válaszaitokat!
VANDA


1. nem tudni milyen olaj ment bele valójában. a szerelő mit rakott bele valójában. ha cserélte egyáltalán.
2. mint azt lehetett már olvasni több helyen, nagy szerelők is képesek mocskos dolgokra, elviszed valami hiba miatt, megcsinálja, de generál egy másik. így mindig munkát biztosítasz neki. majd ráfogja, hogy öreg az autó, sokat futott, típushiba, stb.
szóval én javasolnám egy másik szerelő felkeresését. amit elírtál abból konkrétan megmondani nem lehet mi a baja. de rossz olaj tud csúnyákat művelni, akkor viszont már valóban azt lehet mondani, kuka a motor.
mi itt nem szerelők vagyunk, illetve nem is látjuk, halljuk mi a baj.



Igen tudom, de hátha találkozott valaki ilyennel. A szerelő barátunk úgyh megbízunk benne. Félek már útra kelni vele, nehogy rosszat tegyek vele. KÖSZI a választ!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17583

Elküldve: 2017. október 10. kedd, 16:27


VandaH írta: Sziasztok!
Nagyon remélem tudtok segíteni,hátha valakinek ismerős a szitu. Ha már ti sem akkor feladom....
BMW 320d 2000 -es évjárat.
Helyzet a következő februárba vettük barátommal. Azóta minden második harmadik hónapban szerelőnél van. Már személy szerint marhára unom....ezzel járok dolgozni minden áldott nap. Először rendbe lett téve az alja. Szilentek, futómű, talpas...oké utánna fék csere alles zusammen...oké majd volt olyan eset mikor a motortérből füst jött, meg lett javítva valami kis tömítés már feladta...mai szitu pedig hogy olajcsere után (azt mondják nem függ vele össze) nem húz az autó ahogy eddig, négyesnél dobog de úgy h már bedugul a fülem...kuplungot ha felengedem zörög és a motor is ha már 120 at tolom búg nem olyan mint eddig volt.
Február óta vezetem. Ismerem már hallom érzem ,hogy valami gebasz van...
Kérlek kiméljetek a "kukába vele" szöveggel, na meg hogy nő vagy nem értheted...Igen viszem majd szerelőhöz, de ha ő sem tudja akkor esetleg lenne ötlet valahonnan kiindulni, és átnézni az egészet.
Tudtuk, hogy sokat kell foglalkozni vele, de ez szerintem to much..
Köszi előre is a válaszaitokat!
VANDA


1. nem tudni milyen olaj ment bele valójában. a szerelő mit rakott bele valójában. ha cserélte egyáltalán.
2. mint azt lehetett már olvasni több helyen, nagy szerelők is képesek mocskos dolgokra, elviszed valami hiba miatt, megcsinálja, de generál egy másik. így mindig munkát biztosítasz neki. majd ráfogja, hogy öreg az autó, sokat futott, típushiba, stb.
szóval én javasolnám egy másik szerelő felkeresését. amit elírtál abból konkrétan megmondani nem lehet mi a baja. de rossz olaj tud csúnyákat művelni, akkor viszont már valóban azt lehet mondani, kuka a motor.
mi itt nem szerelők vagyunk, illetve nem is látjuk, halljuk mi a baj.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz VandaH

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2017. október 10. kedd, 15:53


Sziasztok!
Nagyon remélem tudtok segíteni,hátha valakinek ismerős a szitu. Ha már ti sem akkor feladom....
BMW 320d 2000 -es évjárat.
Helyzet a következő februárba vettük barátommal. Azóta minden második harmadik hónapban szerelőnél van. Már személy szerint marhára unom....ezzel járok dolgozni minden áldott nap. Először rendbe lett téve az alja. Szilentek, futómű, talpas...oké utánna fék csere alles zusammen...oké majd volt olyan eset mikor a motortérből füst jött, meg lett javítva valami kis tömítés már feladta...mai szitu pedig hogy olajcsere után (azt mondják nem függ vele össze) nem húz az autó ahogy eddig, négyesnél dobog de úgy h már bedugul a fülem...kuplungot ha felengedem zörög és a motor is ha már 120 at tolom búg nem olyan mint eddig volt.
Február óta vezetem. Ismerem már hallom érzem ,hogy valami gebasz van...
Kérlek kiméljetek a "kukába vele" szöveggel, na meg hogy nő vagy nem értheted...Igen viszem majd szerelőhöz, de ha ő sem tudja akkor esetleg lenne ötlet valahonnan kiindulni, és átnézni az egészet.
Tudtuk, hogy sokat kell foglalkozni vele, de ez szerintem to much..
Köszi előre is a válaszaitokat!
VANDA

sTyx1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz sTyx1

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2017. október 03. kedd, 14:04


Bitu79 írta:
sTyx1 írta:
sTyx1 írta:
viktor írta:
sTyx1 írta:
viktor írta:
sTyx1 írta: Üdv! Olyan problémám lenne hogy nem régibe kezdte el az autóm(320d 1999) azt csinálni hogy ha gyorsítok felmegy 120-130 km/h-ra addig még eléri ezt a sebességet a fogyasztás mérő megy szépen a 20l felé eléri a fent említett sebességet és mintha letiltana a motor 130 nál megáll (nem lassul) a fogyasztás vissza esik 10liter felé és onnantól padlógáznál sem gyorsul tovább sőt a fordulatszám is megáll 3000 környékén...
Esetleg valakinek volt hasonló problémája ?

Volt már ilyen 2000; 320d-nél. nekem a résolajcsövek cseréje oldotta meg a problémát.
Ez valamilyen vészüzem. Ha újra indítottam rövid ideig jó volt, aztán már az sem segített.
A résolajcsövek cseréje meg is oldotta neked ezt a hibát? mert nekem azt mondják hogy ez egyre biztosabb hogy adagoló ...
Nekem az adagoló tök megállt(kuka). Be rakták a bontottat és azzal csinálta ezt. Azt mondta a "tudós", hogy rossz az adagoló, de egy kevésbé nagyképű tanácsolta a résolajcsövek cseréjét és lám jó az adagoló. Kb 1000 Ft másfél méter cső, mégsem 150000 Ft. Én minden képen ezzel kezdeném, meg az üzemanyagszűrővel. Aztán jöhet a drága rész.
Köszönöm mindenképpen megpróbálom majd amit mondtál! Az összes szűrő olajjal együtt lett cserélve kb 1 hónappal ez előtt
Update:Olvastunk hibakódot a motor kidobta a 5 - tűelmozdulás érzékelő hibát + nem volt előtöltés a motornak 0 érték volt. Cserélünk Jeladós porlasztót + a javasolt résolajcsöveket, üzemanyag szűrő tiszta. A motor hibakód mentes, előtöltés határértékeken belüli. Sajnos a hiba még mindig ugyan az 4. 5. sebességbe 3000-3500 fordulatnál megtorpan az autó.


A link neve
Vákum csöveket nézesd át.


Sok idő után előző héten volt időm és kivseréltük a turbó szabályzót és megoldotta a problémát ! Vissza jött a kocsi ereje is és már vígan viszi a 160 at is ! Köszönöm aki bármivel is segített !



Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2017. szeptember 05. kedd, 19:26


BMW0926 írta: Sziasztok

A héten szabadságomat töltöm, és szerelgettem volna a kocsit, ma pl. az ABS jeladót néztem meg és ez a látvány fogadott a jobb hátsó kerék leszedésekor:
A link neve
Mi a jó büdös franc lehet az a lila szigszalaggal odatákolt kábel? Nem hiszem, hogy annak ott kell lennie! Összefüggésbe lehet az ABS-szel? Mert akkor lehet nem csak a jeladó a hibás, hanem az a kábel is... ?

Vannak itt meglepetések, kérem...


Az a fék kopásjelző és nincs köze az ABS-hez.

BMW0926
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2001

státusz BMW0926

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 62

Elküldve: 2017. szeptember 05. kedd, 19:00


Sziasztok

A héten szabadságomat töltöm, és szerelgettem volna a kocsit, ma pl. az ABS jeladót néztem meg és ez a látvány fogadott a jobb hátsó kerék leszedésekor:
A link neve
Mi a jó büdös franc lehet az a lila szigszalaggal odatákolt kábel? Nem hiszem, hogy annak ott kell lennie! Összefüggésbe lehet az ABS-szel? Mert akkor lehet nem csak a jeladó a hibás, hanem az a kábel is... ?

Vannak itt meglepetések, kérem...

BMW0926
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2001

státusz BMW0926

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 62

Elküldve: 2017. augusztus 31. csütörtök, 21:41


bricktopm írta:
BMW0926 írta: Sziasztok

Nemrég írtam ide, hogy a kocsiban (E46 320i) felvillant az abs, a menetstabilizátor és a motor lámpája. Nos, Múlthét kedden elvittem az autószerelőhöz, hogy nézze meg a kocsit. Mondta, hogy azon a héten nem lesz kész a kocsi, hanem e hét vége felé lesz kész. Oké, otthagytam, majd szólt csütörtökön, hogy kész a kocsi, viszont az abs-szel nem tud mit kezdeni, nem tudja, mi a hiba. A menetstabilizátorral se nagyon... A motort megnézte, szerinte a holtponti jeladóval volt gond, meg az egyik gyujtó trafóval. Kicserélte, majd átnézte a kábeleket, hogy az abs miért világít. Arra gondolt, nem e a nyest megrágta a kábeleket. Nem talált semmi hibát, szerinte az abs kockával lesz gond, azt mondta. Mindegy, legombolt rólam 46.000 ft-ot, és mikor a kocsiba ültem, adtam rá gyultást, a bal első lámpánál piros volt a jel, gondoltam kiégett az izzó, mondom fasza... Indítom az autót, és a sárga motorhibát jelző fény ugyanúgy világított. Modndtam neki, hogy én a semmiért nem fizetek 46.000 ft-ot, de mondta, hogy menjek vele 100 km-t majd eldől, hogy elalszik-e vagy ugyanúgy sárgán világít. Hát mondom köszi... A sárga lámpa a következő indításnál elaludt, gondoltam helyre rázódott legalább ez. Aztán tegnap kocsikáztam vele, indítom, a sárga motorhibát jelző lámpa újra kigyulladt, és az ideg majd meg ölt! Inkább megvettem volna 10-12.000-ért a hibakód olvasót, azt nem vittem volna el szerelőhöz! Mit tudok tenni? Visszakérhetem a pénzt a szerelőtől? Azt mondta, majd rádugja gépre, jövőhéten. De mivan, ha kitaál valami más hibát, fizetek, és a hibakódot meg csak törli? K.va annyát az ilyennek, már elnézést...

Ti mit tennétek a helyemben?

A következő fizetésnél mindenképp beruházok egy hibakód olvasóra! Azért nem vettem most meg, mert gondoltam a szerelő rendes munkát végez, inkább azt a pénzt oda szánom, bár ne tettem volna!


Aljas. Nagyon lehúzott. Még ha a fél motorteret lebontják is(nálam volt rá példa) anyaggal mindennel együtt fizettem 30ezret, és ott olajtól fagyállóig mindenre tölteni kellett...

Az meg hogy 2 hétig szereljenek egy autót külön vicc. Odaviszem aznap kész,meg is várom...max ha olyan másnap.

Az ABS -ednél valszeg egy szenzor ment el, mert ha beáll a kocka nem megy az óracsoport se. Szinte 100%, hogy a jobb hátsó szenzorod állt meg. Egy normális scannerrel ki tudod olvasni Univerzálissal nem. Sokat kipróbáltam már. Annyit tudok neked tanácsolni, hogy vegyél minimum egyet, vagy BMW scanner, vagy K+D can kábelt, hogy legalább tudd mi a gondja a kocsinak. 10ezer alatt megúszod és így nem vernek át legközelebb. Kár, hogy nem előbb láttam amit írtál, augusztus elején jártam egerben, ránéztem volna neked. De mindenképp mielőtt ismeretlen szerelőhöz mész érdemes körbekérdezni tapasztalatokról, meg hogy valakinek nincs e a közelben scannere.




Áhh, kész vicc! Egy igazi rohadék a tag! Szívem szerint viszonzásképpen megparittyáznám a feleségét! De még úgy is sok lenne a 46.000, na mindegy...

Most akarok venni egy BMW-hez való scannert, méghozzá olyat, amit itt ajánlott az egyik fórumtárs.

A másik: Kimutatja vajon azt is a scanner, ha mondjuk nem elektronika hiba van a motorral, hanem (pl.: mivel ráz a kocsi 2, illetve 3. sebesség 2500-3000-res fordulatnál,) a főtengely, vagy féltengely probléma áll fenn?


Ja és egy Yellow, régebbi kérdésére válaszolva: Azért nem vittem egyből BMW szervizbe, mert Egertől kb. 20km-re lakom, és itt helyben van egy magát BMW szerelőnek nevező humanoid, aki elvállalta a kocsi javítását. (Később kiderült, hogy utálja a BMW-ket, az audi a kedvenc márkája! Hogy a nyakára szoruljon mind a négy izzó audi karika...) Szóval sajnos csalódnom kellett benne(már az átíratásnál is minimum 50-nel lehúzott szerintem).

És a legszörnyűbb az, hogy itt a környéken Szinte csak egy megbízható autószerelő van(faterom nagy haverja), aki nemrég nekem azt mondta, hogy nem vállal BMW-ket. Szóval itt a környkünkön nincs senki, akibe megbízhatnék, ha gond van! Marad az egri BMW szerviz.


bricktopm
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz bricktopm

Törzsvendég

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 181

Elküldve: 2017. augusztus 27. vasárnap, 14:00


BMW0926 írta: Sziasztok

Nemrég írtam ide, hogy a kocsiban (E46 320i) felvillant az abs, a menetstabilizátor és a motor lámpája. Nos, Múlthét kedden elvittem az autószerelőhöz, hogy nézze meg a kocsit. Mondta, hogy azon a héten nem lesz kész a kocsi, hanem e hét vége felé lesz kész. Oké, otthagytam, majd szólt csütörtökön, hogy kész a kocsi, viszont az abs-szel nem tud mit kezdeni, nem tudja, mi a hiba. A menetstabilizátorral se nagyon... A motort megnézte, szerinte a holtponti jeladóval volt gond, meg az egyik gyujtó trafóval. Kicserélte, majd átnézte a kábeleket, hogy az abs miért világít. Arra gondolt, nem e a nyest megrágta a kábeleket. Nem talált semmi hibát, szerinte az abs kockával lesz gond, azt mondta. Mindegy, legombolt rólam 46.000 ft-ot, és mikor a kocsiba ültem, adtam rá gyultást, a bal első lámpánál piros volt a jel, gondoltam kiégett az izzó, mondom fasza... Indítom az autót, és a sárga motorhibát jelző fény ugyanúgy világított. Modndtam neki, hogy én a semmiért nem fizetek 46.000 ft-ot, de mondta, hogy menjek vele 100 km-t majd eldől, hogy elalszik-e vagy ugyanúgy sárgán világít. Hát mondom köszi... A sárga lámpa a következő indításnál elaludt, gondoltam helyre rázódott legalább ez. Aztán tegnap kocsikáztam vele, indítom, a sárga motorhibát jelző lámpa újra kigyulladt, és az ideg majd meg ölt! Inkább megvettem volna 10-12.000-ért a hibakód olvasót, azt nem vittem volna el szerelőhöz! Mit tudok tenni? Visszakérhetem a pénzt a szerelőtől? Azt mondta, majd rádugja gépre, jövőhéten. De mivan, ha kitaál valami más hibát, fizetek, és a hibakódot meg csak törli? K.va annyát az ilyennek, már elnézést...

Ti mit tennétek a helyemben?

A következő fizetésnél mindenképp beruházok egy hibakód olvasóra! Azért nem vettem most meg, mert gondoltam a szerelő rendes munkát végez, inkább azt a pénzt oda szánom, bár ne tettem volna!


Aljas. Nagyon lehúzott. Még ha a fél motorteret lebontják is(nálam volt rá példa) anyaggal mindennel együtt fizettem 30ezret, és ott olajtól fagyállóig mindenre tölteni kellett...

Az meg hogy 2 hétig szereljenek egy autót külön vicc. Odaviszem aznap kész,meg is várom...max ha olyan másnap.

Az ABS -ednél valszeg egy szenzor ment el, mert ha beáll a kocka nem megy az óracsoport se. Szinte 100%, hogy a jobb hátsó szenzorod állt meg. Egy normális scannerrel ki tudod olvasni Univerzálissal nem. Sokat kipróbáltam már. Annyit tudok neked tanácsolni, hogy vegyél minimum egyet, vagy BMW scanner, vagy K+D can kábelt, hogy legalább tudd mi a gondja a kocsinak. 10ezer alatt megúszod és így nem vernek át legközelebb. Kár, hogy nem előbb láttam amit írtál, augusztus elején jártam egerben, ránéztem volna neked. De mindenképp mielőtt ismeretlen szerelőhöz mész érdemes körbekérdezni tapasztalatokról, meg hogy valakinek nincs e a közelben scannere.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. augusztus 27. vasárnap, 14:01

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Krapulax6

Fórumlakó

Elismertség: 1% (4 pont) | Hozzászólások: 237

Elküldve: 2017. augusztus 27. vasárnap, 05:56


bricktopm írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
BMW0926 írta:
YELLOW írta:
BMW0926 írta: Sziasztok

Nemrég írtam ide, hogy a kocsiban (E46 320i) felvillant az abs, a menetstabilizátor és a motor lámpája. Nos, Múlthét kedden elvittem az autószerelőhöz, hogy nézze meg a kocsit. Mondta, hogy azon a héten nem lesz kész a kocsi, hanem e hét vége felé lesz kész. Oké, otthagytam, majd szólt csütörtökön, hogy kész a kocsi, viszont az abs-szel nem tud mit kezdeni, nem tudja, mi a hiba. A menetstabilizátorral se nagyon... A motort megnézte, szerinte a holtponti jeladóval volt gond, meg az egyik gyujtó trafóval. Kicserélte, majd átnézte a kábeleket, hogy az abs miért világít. Arra gondolt, nem e a nyest megrágta a kábeleket. Nem talált semmi hibát, szerinte az abs kockával lesz gond, azt mondta. Mindegy, legombolt rólam 46.000 ft-ot, és mikor a kocsiba ültem, adtam rá gyultást, a bal első lámpánál piros volt a jel, gondoltam kiégett az izzó, mondom fasza... Indítom az autót, és a sárga motorhibát jelző fény ugyanúgy világított. Modndtam neki, hogy én a semmiért nem fizetek 46.000 ft-ot, de mondta, hogy menjek vele 100 km-t majd eldől, hogy elalszik-e vagy ugyanúgy sárgán világít. Hát mondom köszi... A sárga lámpa a következő indításnál elaludt, gondoltam helyre rázódott legalább ez. Aztán tegnap kocsikáztam vele, indítom, a sárga motorhibát jelző lámpa újra kigyulladt, és az ideg majd meg ölt! Inkább megvettem volna 10-12.000-ért a hibakód olvasót, azt nem vittem volna el szerelőhöz! Mit tudok tenni? Visszakérhetem a pénzt a szerelőtől? Azt mondta, majd rádugja gépre, jövőhéten. De mivan, ha kitaál valami más hibát, fizetek, és a hibakódot meg csak törli? K.va annyát az ilyennek, már elnézést...

Ti mit tennétek a helyemben?

A következő fizetésnél mindenképp beruházok egy hibakód olvasóra! Azért nem vettem most meg, mert gondoltam a szerelő rendes munkát végez, inkább azt a pénzt oda szánom, bár ne tettem volna!


én csak azt tudom mondani, hogy lehet egy mezei unisex olvasót használt, amivel törölte a hibát. azzal te sem sokra mész, ha kiolvasod, mert lehet hülyeséget fog neked fordítani a gép.
BMW spec diag kell, amivel lehet élőadatot nézni. lehet a kormányszög jeladót kell alapba állítani, vagy ki tudja. attól, hogy hibát törölsz még nem javul meg. ha élő adatban minden jónak tűnik, akkor mehet a hibatörlés, esetleg akksi lekötése egy negyed órára, menni vele.
én sajna mostanában nem járok Egerben, bár párom ott tanult, de már a szakdogával szenved. hirtelen a környéken senki nem jut eszembe, aki foglalkozik ezzel.


Van Egerbe egy BMW szerviz, lehet kérek majd időpontot. Inkább fizetek oda 50.000-60.000-ret hibakódonként, de legalább tudni fogom, hogy jó munkát végeznek és megbízhatóak!


ha ennyire biztos vagy bennük, akkor miért nem oda vitted rögtön?
mondjuk én ezt fenntartással kezelném. én biztos nem vinném, csak ha nem lenne végképp semmi más lehetőségem. mert sok pénzért sokszor ők sem csinálnak semmit, csak kamu, látszat munkákat.
de ha ismered őket és jól dolgoznak, akkor hajrá. én nem vagyok hivatalos szerviz felé bizalommal.




En sem amiota garis legzsak csere utan kiszakitottak az "a" oszlopon a karpitot Debrecenben!
Raadasul a fenyszoromat sem tudtak beallitani.
Nagy markaszerviz.... Vicc..


SZia, melyik volt, a böszrményi úti?


Hello...
Az!Igen.





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. augusztus 27. vasárnap, 06:11

bricktopm
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz bricktopm

Törzsvendég

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 181

Elküldve: 2017. augusztus 26. szombat, 13:08


Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
BMW0926 írta:
YELLOW írta:
BMW0926 írta: Sziasztok

Nemrég írtam ide, hogy a kocsiban (E46 320i) felvillant az abs, a menetstabilizátor és a motor lámpája. Nos, Múlthét kedden elvittem az autószerelőhöz, hogy nézze meg a kocsit. Mondta, hogy azon a héten nem lesz kész a kocsi, hanem e hét vége felé lesz kész. Oké, otthagytam, majd szólt csütörtökön, hogy kész a kocsi, viszont az abs-szel nem tud mit kezdeni, nem tudja, mi a hiba. A menetstabilizátorral se nagyon... A motort megnézte, szerinte a holtponti jeladóval volt gond, meg az egyik gyujtó trafóval. Kicserélte, majd átnézte a kábeleket, hogy az abs miért világít. Arra gondolt, nem e a nyest megrágta a kábeleket. Nem talált semmi hibát, szerinte az abs kockával lesz gond, azt mondta. Mindegy, legombolt rólam 46.000 ft-ot, és mikor a kocsiba ültem, adtam rá gyultást, a bal első lámpánál piros volt a jel, gondoltam kiégett az izzó, mondom fasza... Indítom az autót, és a sárga motorhibát jelző fény ugyanúgy világított. Modndtam neki, hogy én a semmiért nem fizetek 46.000 ft-ot, de mondta, hogy menjek vele 100 km-t majd eldől, hogy elalszik-e vagy ugyanúgy sárgán világít. Hát mondom köszi... A sárga lámpa a következő indításnál elaludt, gondoltam helyre rázódott legalább ez. Aztán tegnap kocsikáztam vele, indítom, a sárga motorhibát jelző lámpa újra kigyulladt, és az ideg majd meg ölt! Inkább megvettem volna 10-12.000-ért a hibakód olvasót, azt nem vittem volna el szerelőhöz! Mit tudok tenni? Visszakérhetem a pénzt a szerelőtől? Azt mondta, majd rádugja gépre, jövőhéten. De mivan, ha kitaál valami más hibát, fizetek, és a hibakódot meg csak törli? K.va annyát az ilyennek, már elnézést...

Ti mit tennétek a helyemben?

A következő fizetésnél mindenképp beruházok egy hibakód olvasóra! Azért nem vettem most meg, mert gondoltam a szerelő rendes munkát végez, inkább azt a pénzt oda szánom, bár ne tettem volna!


én csak azt tudom mondani, hogy lehet egy mezei unisex olvasót használt, amivel törölte a hibát. azzal te sem sokra mész, ha kiolvasod, mert lehet hülyeséget fog neked fordítani a gép.
BMW spec diag kell, amivel lehet élőadatot nézni. lehet a kormányszög jeladót kell alapba állítani, vagy ki tudja. attól, hogy hibát törölsz még nem javul meg. ha élő adatban minden jónak tűnik, akkor mehet a hibatörlés, esetleg akksi lekötése egy negyed órára, menni vele.
én sajna mostanában nem járok Egerben, bár párom ott tanult, de már a szakdogával szenved. hirtelen a környéken senki nem jut eszembe, aki foglalkozik ezzel.


Van Egerbe egy BMW szerviz, lehet kérek majd időpontot. Inkább fizetek oda 50.000-60.000-ret hibakódonként, de legalább tudni fogom, hogy jó munkát végeznek és megbízhatóak!


ha ennyire biztos vagy bennük, akkor miért nem oda vitted rögtön?
mondjuk én ezt fenntartással kezelném. én biztos nem vinném, csak ha nem lenne végképp semmi más lehetőségem. mert sok pénzért sokszor ők sem csinálnak semmit, csak kamu, látszat munkákat.
de ha ismered őket és jól dolgoznak, akkor hajrá. én nem vagyok hivatalos szerviz felé bizalommal.




En sem amiota garis legzsak csere utan kiszakitottak az "a" oszlopon a karpitot Debrecenben!
Raadasul a fenyszoromat sem tudtak beallitani.
Nagy markaszerviz.... Vicc..


SZia, melyik volt, a böszrményi úti?



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. augusztus 26. szombat, 13:08

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Krapulax6

Fórumlakó

Elismertség: 1% (4 pont) | Hozzászólások: 237

Elküldve: 2017. augusztus 26. szombat, 11:16


YELLOW írta:
BMW0926 írta:
YELLOW írta:
BMW0926 írta: Sziasztok

Nemrég írtam ide, hogy a kocsiban (E46 320i) felvillant az abs, a menetstabilizátor és a motor lámpája. Nos, Múlthét kedden elvittem az autószerelőhöz, hogy nézze meg a kocsit. Mondta, hogy azon a héten nem lesz kész a kocsi, hanem e hét vége felé lesz kész. Oké, otthagytam, majd szólt csütörtökön, hogy kész a kocsi, viszont az abs-szel nem tud mit kezdeni, nem tudja, mi a hiba. A menetstabilizátorral se nagyon... A motort megnézte, szerinte a holtponti jeladóval volt gond, meg az egyik gyujtó trafóval. Kicserélte, majd átnézte a kábeleket, hogy az abs miért világít. Arra gondolt, nem e a nyest megrágta a kábeleket. Nem talált semmi hibát, szerinte az abs kockával lesz gond, azt mondta. Mindegy, legombolt rólam 46.000 ft-ot, és mikor a kocsiba ültem, adtam rá gyultást, a bal első lámpánál piros volt a jel, gondoltam kiégett az izzó, mondom fasza... Indítom az autót, és a sárga motorhibát jelző fény ugyanúgy világított. Modndtam neki, hogy én a semmiért nem fizetek 46.000 ft-ot, de mondta, hogy menjek vele 100 km-t majd eldől, hogy elalszik-e vagy ugyanúgy sárgán világít. Hát mondom köszi... A sárga lámpa a következő indításnál elaludt, gondoltam helyre rázódott legalább ez. Aztán tegnap kocsikáztam vele, indítom, a sárga motorhibát jelző lámpa újra kigyulladt, és az ideg majd meg ölt! Inkább megvettem volna 10-12.000-ért a hibakód olvasót, azt nem vittem volna el szerelőhöz! Mit tudok tenni? Visszakérhetem a pénzt a szerelőtől? Azt mondta, majd rádugja gépre, jövőhéten. De mivan, ha kitaál valami más hibát, fizetek, és a hibakódot meg csak törli? K.va annyát az ilyennek, már elnézést...

Ti mit tennétek a helyemben?

A következő fizetésnél mindenképp beruházok egy hibakód olvasóra! Azért nem vettem most meg, mert gondoltam a szerelő rendes munkát végez, inkább azt a pénzt oda szánom, bár ne tettem volna!


én csak azt tudom mondani, hogy lehet egy mezei unisex olvasót használt, amivel törölte a hibát. azzal te sem sokra mész, ha kiolvasod, mert lehet hülyeséget fog neked fordítani a gép.
BMW spec diag kell, amivel lehet élőadatot nézni. lehet a kormányszög jeladót kell alapba állítani, vagy ki tudja. attól, hogy hibát törölsz még nem javul meg. ha élő adatban minden jónak tűnik, akkor mehet a hibatörlés, esetleg akksi lekötése egy negyed órára, menni vele.
én sajna mostanában nem járok Egerben, bár párom ott tanult, de már a szakdogával szenved. hirtelen a környéken senki nem jut eszembe, aki foglalkozik ezzel.


Van Egerbe egy BMW szerviz, lehet kérek majd időpontot. Inkább fizetek oda 50.000-60.000-ret hibakódonként, de legalább tudni fogom, hogy jó munkát végeznek és megbízhatóak!


ha ennyire biztos vagy bennük, akkor miért nem oda vitted rögtön?
mondjuk én ezt fenntartással kezelném. én biztos nem vinném, csak ha nem lenne végképp semmi más lehetőségem. mert sok pénzért sokszor ők sem csinálnak semmit, csak kamu, látszat munkákat.
de ha ismered őket és jól dolgoznak, akkor hajrá. én nem vagyok hivatalos szerviz felé bizalommal.




En sem amiota garis legzsak csere utan kiszakitottak az "a" oszlopon a karpitot Debrecenben!
Raadasul a fenyszoromat sem tudtak beallitani.
Nagy markaszerviz.... Vicc..


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz nasreddine

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2017. augusztus 24. csütörtök, 18:10


Bitu79 írta:
nasreddine írta:
YELLOW írta:
nasreddine írta: Üdv! Nemrégiben cserélték az olajamat, de voltak olyan kedvesek es az olajszűrő sapkáját rosszul csavarták vissza ---> olaj elfolyt. A problémám a következő, autópályán jöttem, nem lassan, és az autó egyik pillanatról a másikra 3 hengerezik. Valaki tudja mik a lehetséges hibák? Főtengelynek hangja nincsen, nem törött el szerintem, valami más lehet. Szerelőm 2 hét múlva lesz, de valami elképzelés kéne hogy tudjam mire számítsak.

98' E46 320D 136LE

Köszi a választ előre is.


el kell szomorítsalak, mert úgy tudom azért szokott ennél a motornál törni a főtengely. nem ez a legjellemzőbb hibája, és ha nincs ami kiváltsa, akkor nagyon jó motorok.
mitől nem megy egy henger? porlasztó bedugul, vagy az adagolótól a porlasztóig lévő körben dugulás van.
de ha elment az olaj, a lámpa nem jelezte az olajnyomást? miért mentél tovább? vagy hirtelen ment el az olaj, amikor 3 hengeressé vált?
első körben találgatás helyett normális diag kell. aztán megnézni adagoló mindenhol nyom-e, résolajat nézni.
nekem ezek a tippjeim.


Hirtelen alacsony olajszint, majd olajnyomas, ra 2 percre (hajtottam le egy piheno fele) 3 henger. Durranast nem hallottam, tengely erosen ketlem hogy eltort, a motor meg mindig indithato, nincs undorito hangja csak dadog a 3 henger miatt. Sz*po ag lesz?


Nem látnok Yellow


Na! Üdv újra itt!
Szerelőnél volt/van az autó, és egy diag kidobott egy jeladós porlasztó hibát. Azt tudom hogy lehetséges az hogy amiatt ne működjön egy henger, de a kartergáz ami leállás után jött ki a nivópálca körül, valamint az olajsapka lecsavarása után, annak lehet köze ehhez?