státusz Rorybreaker

Törzsvendég

Elismertség: 3% (4 pont) | Hozzászólások: 125

Elküldve: 2015. május 22. péntek, 09:10


Pocses írta:
Rorybreaker írta: Végre megszabadultam ettől a fos, kotla, ráktanya autótól. Ezért:

2 féle diagnosztikai műszer eladó BMW-hez, szoftverekkel. 8000 Ft/db,
- BMW USB OBD Diagnostic cable INPA Ediabas Ncs Expert DIS v57 SSS v32 GT1 Progman
- BMW USB OBD Scanner 1.4/1.4.0
A lényeg:
az egyik BMW Scannerhez jó, a másik pedig: INPA, NCS, SSS, GT1



A következő mi lesz?
Vegyél egy összkerekes dízelt. Azzal nem lesz gondod...


Soha többé BMW
Maximum zsír új..

Burogattam be a pénzt az ablakon mint az állat és mindig volt valami gondja. Minden reggel úgy mentem le a garázsba, hogy na ma mi fog történni, milyen hiba lesz, mit kell cserélni. Soha többé. Drága a normális alkatrész, akkora prémiumságot pedig nem érzek már egy E46-ban. Ha jobban belegondolunk, 1 vicc az egész, Az éndzsöl ájszos, meg M-es emblémás/csíkos kis suhancoknak biztos vérben forognak a szemei e sorok láttán, de ha nekik ez jó, legyenek boldogok, ámen. Én nem hobbit akartam, hanem egy használati tárgyat. Ez nem működik. Nyugodtan akarok aludni. Szarok a márkahűségre, meg ilyen fos dolgokra... nem életszerű. Ennyi. És mióta elvitték, olyan nyugodt vagyok a kis Golf V-el, hogy az csak na Elég nevetségesnek tartom, hogy ezek a szarok 4000km-ként megesznek 1 liter olajat úgy, hogy vigyázva volt rá és folyamatosan márkaszervízben szervizelt. ÉS van akinek többet! Gyújtanám fel a gecibe. Akkor még nem beszéltem az első futóműről, ami egy parádé. De még sok elszomorító dolgot tudnék felsorolni, de nem fogok. Akinek ez a hobbija, hajrá, nekem nem kell.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. május 22. péntek, 09:16

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2015. május 21. csütörtök, 12:30


Rorybreaker írta: Végre megszabadultam ettől a fos, kotla, ráktanya autótól. Ezért:

2 féle diagnosztikai műszer eladó BMW-hez, szoftverekkel. 8000 Ft/db,
- BMW USB OBD Diagnostic cable INPA Ediabas Ncs Expert DIS v57 SSS v32 GT1 Progman
- BMW USB OBD Scanner 1.4/1.4.0
A lényeg:
az egyik BMW Scannerhez jó, a másik pedig: INPA, NCS, SSS, GT1



A következő mi lesz?
Vegyél egy összkerekes dízelt. Azzal nem lesz gondod...

státusz Rorybreaker

Törzsvendég

Elismertség: 3% (4 pont) | Hozzászólások: 125

Elküldve: 2015. május 20. szerda, 08:54


Végre megszabadultam ettől a fos, kotla, ráktanya autótól. Ezért:

2 féle diagnosztikai műszer eladó BMW-hez, szoftverekkel. 8000 Ft/db,
- BMW USB OBD Diagnostic cable INPA Ediabas Ncs Expert DIS v57 SSS v32 GT1 Progman
- BMW USB OBD Scanner 1.4/1.4.0
A lényeg:
az egyik BMW Scannerhez jó, a másik pedig: INPA, NCS, SSS, GT1



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. május 20. szerda, 08:55

csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2015. április 09. csütörtök, 15:19


YELLOW írta:
csbalu írta:
Nem az a baj, hogy van véleményed és tanácsod, az a baj hogy MINDENRŐL! A kevesebb néha több, ezt az emberek idővel megtanulják. Én is hajlamos vagyok abba a hibába beleesni, hogy olyanról alkotok véleményt amiben nem vagyok 100%-ig megbizonyosodva, hogy úgy van, de tudatosan próbálom a saját hozzászólásaimat is moderálni, vagy törölni, ha úgy érzem lehet, hogy hülyeséget írtam. Ennek ellenére persze mindenkivel előfordul, hogy hülyeséget ír, nincs azzal gond. Az embereknek itt azért van Veled baja, mert Te mindenhez kényszeresen hozzászólsz amiről hallottál már egy mondatot és ezt olyan bizonyossággal teszed, hogy félrevezeted a többi rutintalant. Aki negatívan áll Hozzád az azért teszi, mert már elege van a sok felesleges hozzászólásodból.
Ha normális dolgokhoz értelmesen szólsz hozzá azzal még senkinek nem volt baja, sőt fogadtam már meg én is tanácsod...
Nem leszel sosem kitiltva innét, pörögnek a fórumok, a Yellow gépezet dolgozik, csak az a kár hogy az Adblock+ nem kezel Téged is, mert a hasonló villogó spameket nekem letiltja a többi oldalon...


az iylen írásból szerintem jobban értenék, mint a korábbiból. ez koránt sem provokáló. legalábbis nekem nem. lehet még mindig nem elég feltűnő (úgy tűnik), de hidd el sokkal kevesebbet írok már. sőt, próbálok olyan lenni mint sokan, hogy ami már 200x le lett írva, arra szándékosan nem válaszolok. és mivel többen vanank így, mert másnak is unalmas néha, akkor jönnek a privát megkeresések, hogy látta itt, olvasgatott, de nem látta. pedig ah nézte ott volt. persze leírom privátban, vagy ösztönzőleg, hogy így írja be a keresőbe, és kattintson ide meg oda, szűrjön kommentekre, ne témákra. próbálok kicsit önállóságra nevelni, ha lehet így mondani. egyébként rosszul gondolod, nem kényszeresen írok. nincs bennem ilyen, ha elhiszed, ha nem. ha akartam volna már este reagálok erre itt, de van nekem elég munka odabent is engem is zavar sokszor, amikor oylan piramisos beszélgetések vannak, és beszélnek a semmiről, max jelzem piramis, pedig a mondanivalós is semmi. zavar, de nem anynira, hogy amiatt menjek konfliktusba. valaki lehet majd így ért meg valamit. bár engem annyira a hifi része nem érdekel az autónak, de elszoktam olvasni amit írsz, mert bár van kis rálátásom, nem ezzel foglalkozom, és tanulok belőle. kényszeres kommentelésről még annyit, hogy sokszor van úgymond szabadidőm, és látok egy kérdést. de amikor a kérdezőnek 2 órán keresztül nem jön mondjuk válasz, és aktív, be van jelentkezve, azért már csak ráírok, ha nem is pontos diagnózost adok esetleg közelítőleg tudok neki írni valamit. tudod hányan jönnek privátban, hogy senki nem válaszól nekik? hiába írom le, hogy tudom olvastam, de sajnos okosabbat én sem tudok hozzá fűzni, legyen türelemmel. aztán eltelik 2 nap és nincs semmi. szerintem nem egyszer ajánlottalak már téged is privát kérdésben, de másokat is. nem vezérel rossz indulat, sem kényszeres szófosás, ahogy szokták mondani, csak próbálnék másnak minél hamarabb megoldást találni. és igen volt már, hogy baromságot írtam szándékosan, és nem a kijavítás volt meg, hanem engem lehordtak. pedig tudta a választ, de fontosabb volt engem helyre igazítani, mint a kérdezőnek segíteni. az írott stílus nem mindig jó, mert nincs hozzá arc, mimika, én meg eleve élő szóban is hajlamos vagyok félreérthetően fogalmazni, rossz szokás, próbálok leszokni, de aki ráérez a stílusomra, azokkal szerintem jól elvagyok. na mindegy. remélem lezárhatjuk ezt a témát.




YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2015. április 09. csütörtök, 13:46


csbalu írta:
Nem az a baj, hogy van véleményed és tanácsod, az a baj hogy MINDENRŐL! A kevesebb néha több, ezt az emberek idővel megtanulják. Én is hajlamos vagyok abba a hibába beleesni, hogy olyanról alkotok véleményt amiben nem vagyok 100%-ig megbizonyosodva, hogy úgy van, de tudatosan próbálom a saját hozzászólásaimat is moderálni, vagy törölni, ha úgy érzem lehet, hogy hülyeséget írtam. Ennek ellenére persze mindenkivel előfordul, hogy hülyeséget ír, nincs azzal gond. Az embereknek itt azért van Veled baja, mert Te mindenhez kényszeresen hozzászólsz amiről hallottál már egy mondatot és ezt olyan bizonyossággal teszed, hogy félrevezeted a többi rutintalant. Aki negatívan áll Hozzád az azért teszi, mert már elege van a sok felesleges hozzászólásodból.
Ha normális dolgokhoz értelmesen szólsz hozzá azzal még senkinek nem volt baja, sőt fogadtam már meg én is tanácsod...
Nem leszel sosem kitiltva innét, pörögnek a fórumok, a Yellow gépezet dolgozik, csak az a kár hogy az Adblock+ nem kezel Téged is, mert a hasonló villogó spameket nekem letiltja a többi oldalon...


az iylen írásból szerintem jobban értenék, mint a korábbiból. ez koránt sem provokáló. legalábbis nekem nem. lehet még mindig nem elég feltűnő (úgy tűnik), de hidd el sokkal kevesebbet írok már. sőt, próbálok olyan lenni mint sokan, hogy ami már 200x le lett írva, arra szándékosan nem válaszolok. és mivel többen vanank így, mert másnak is unalmas néha, akkor jönnek a privát megkeresések, hogy látta itt, olvasgatott, de nem látta. pedig ah nézte ott volt. persze leírom privátban, vagy ösztönzőleg, hogy így írja be a keresőbe, és kattintson ide meg oda, szűrjön kommentekre, ne témákra. próbálok kicsit önállóságra nevelni, ha lehet így mondani. egyébként rosszul gondolod, nem kényszeresen írok. nincs bennem ilyen, ha elhiszed, ha nem. ha akartam volna már este reagálok erre itt, de van nekem elég munka odabent is engem is zavar sokszor, amikor oylan piramisos beszélgetések vannak, és beszélnek a semmiről, max jelzem piramis, pedig a mondanivalós is semmi. zavar, de nem anynira, hogy amiatt menjek konfliktusba. valaki lehet majd így ért meg valamit. bár engem annyira a hifi része nem érdekel az autónak, de elszoktam olvasni amit írsz, mert bár van kis rálátásom, nem ezzel foglalkozom, és tanulok belőle. kényszeres kommentelésről még annyit, hogy sokszor van úgymond szabadidőm, és látok egy kérdést. de amikor a kérdezőnek 2 órán keresztül nem jön mondjuk válasz, és aktív, be van jelentkezve, azért már csak ráírok, ha nem is pontos diagnózost adok esetleg közelítőleg tudok neki írni valamit. tudod hányan jönnek privátban, hogy senki nem válaszól nekik? hiába írom le, hogy tudom olvastam, de sajnos okosabbat én sem tudok hozzá fűzni, legyen türelemmel. aztán eltelik 2 nap és nincs semmi. szerintem nem egyszer ajánlottalak már téged is privát kérdésben, de másokat is. nem vezérel rossz indulat, sem kényszeres szófosás, ahogy szokták mondani, csak próbálnék másnak minél hamarabb megoldást találni. és igen volt már, hogy baromságot írtam szándékosan, és nem a kijavítás volt meg, hanem engem lehordtak. pedig tudta a választ, de fontosabb volt engem helyre igazítani, mint a kérdezőnek segíteni. az írott stílus nem mindig jó, mert nincs hozzá arc, mimika, én meg eleve élő szóban is hajlamos vagyok félreérthetően fogalmazni, rossz szokás, próbálok leszokni, de aki ráérez a stílusomra, azokkal szerintem jól elvagyok. na mindegy. remélem lezárhatjuk ezt a témát.


csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2015. április 09. csütörtök, 10:08


YELLOW írta:
e46f4n írta: Úgy látom itt nem sok minden változott!

Fél évente egyszer benézek a bmwfanatics.hu-ra és mindig ugyanazt látom, Yellow nevezetű gyerek megírja a hülyeségét, majd ha megmondják, hol a helye, utána megmagyarázza, hogy miért látja ezt rosszul aki ezt teszi! Tiszta Monty Python!

Még szerencse, hogy ezen a fórumon "nincs" admin vagy valaki aki kib*szná a picsába a romlott almát! Gyanítom pont ezért a srácnak csak itt van játéktere! Mert más jól működő helyen már ezer éve bannolták volna az önmagában is tenyérbemászó/kötekedő/okoskodó sokszor félrevezető stílusa miatt. Itt valamiért megtűrik! Vagy a felügyelet hiánya vagy egyéb okokból!

Ez most off bejegyzés volt, ezért elnézést kérek, viszont a sorból nem lógok ki és admintól sem kell tartanom!

A korábbi témábavágó és hasznos hozzászólásokat köszi!


bár csak így lenne 5-ösöm a lottón
konkrétan te kérdezted, hogy milyen már, hogy nincs összekötve, és miért így van megcsinálva? szerintem tök normálisan válaszoltam, hogy milyen érdekességek vannak még ilyen bekötési szempontból. nem én álltam le nyomatni ezt a stílust, amit itt egyesek, bizonyos időközönként megtesznek (ez is kiszámítható már, de nem írom le). persze mindig ugyan azok. azért mert nem kedvelek valakit mondjuk, nem lesem állandóan a kommentjét, hogy most mibe kössek bele, hogyan kezdjem el provokálni. ez a ti asztalotok. magyarázkodok? muszáj vagyok a valótlan kötekedésekkel szemben. én nem állítom magamról és nem is hiszem, hogy minden tudó szaki vagyok, de úgy látom, ha valaki így lehord, ő elhiszi magáról. ő dolga. én hobby szinten foglalkozok ezzel, van nekem rendes munkám is ha nem szándékosság lett volna az első reagálótól, akkor kb úgy írta volna, hogy "rosszul tudod, nem ugyan olyan a két kábel, ezért, meg azért" tudod én nem bánom ha mástól tanulok, és normálisan, minden kötekedés nélkül helyre igazít, kijavít. az meg a másik, hogy mindig ugyanazon emberek (néha sikerül beszerveződnie valami újnak, mint most, ennek a hogyanját sem fejteném ki ) kötekednek. ez nem az én szegénységi bizonyítványom. és ha hülyeséget írok? ezért van a fórum, hogy kijavítsuk, segítsük egymást. lehet itt engem így oldogatni, nem 1-2 embert tudnék mondani, hanem jóval többet, akik konkrét emberek miatt nem írnak itt, csak privátban, vagy épp nem is néznek fel ide, máshol keresnek. persze ti is ezt mondjátok, hogy miattam van ez meg az. nem mindegy, hogy valaki ezt csak úgy mondja, vagy alapja is van. valószínű, ha mindneki kis szarságokon besértődne, senki nem lenne az oldalon. egyébként vissza lehet keresni nyugodtan, az elmúlt években, hányszor indult ilyen "veszekedés, oltogatás" abból, mint most (és kik kezdték). lehet nektek hihetetlen, de sokan nem hülyék, átlátják a dolgokat. de nem konfrontálódnak. leírtam már ezt sokszor, ezeknek nyoma van. lehet itt nyilvánosan nem áll ki mellettem senki, de nekem elég, amit privátban kapok. fele anynit nem írok már, mint régen, aki akar úgyis megtalál privátban a kérdéseivel, ha nem tudom majd eligazítom kihez forduljon, senkit nem fogok félre vezetni és nem is vezettem. nyilván vannak dolgok amikben biztos az ember, de tulajdonképpen, hibahatár mindig van. tévedni pedig emberi dolog.
szóljatok a mesternek alakítsa át szakmai fórumra az egész oldalt, legyteek ti a szakik, aztán kérdezők kérdeznek, ti meg válaszóltok. ha meg van válaszólva a kérdés, akkor megjelenik az oldalon. talán az ASk.fm is hasonlóan működik azt hiszem.
leírtam más sokszor, akinek baja van, keressen privátban. nem én kezdem itt a fórumon sosem. az, hogy a sok felesleges topic nyitás miatt kiakadok, bár nem csak egyedül, az érthető. főleg ha átlátnátok a katyvaszt.
egyébként meg tényleg nem foglalkozom vele, de ami rágalmakat nekem szegeztél, valószínű, ha annyit okoskodnék, írnám a hülyeségemet, kötekednék, stb, vagy mindig félre vezetnék (akaratlanul),akkor talán nem köszönték volna meg ennyien néhény hozzászólásomat. nem elismerésnek tekintem, hanem valószínű valakik, csak hasznát vették azoknak az írásoknak, amire rányomtak. nagyon sok olvasó van itt azért. tudom nem vagyok pótolhatatlan, és lehet nem is hiányoznék innen, viszont legalább vagyok anynira ember, hogy nem szervezkedek azon, hogy most bárkit is kirakassak, vagy támadjam állandóan. akinek nem tetszik, az ignorálja az írásom, görgessen tovább, néha én is megteszem, ha nem érdekel egy téma.
minden jót!


Nem az a baj, hogy van véleményed és tanácsod, az a baj hogy MINDENRŐL! A kevesebb néha több, ezt az emberek idővel megtanulják. Én is hajlamos vagyok abba a hibába beleesni, hogy olyanról alkotok véleményt amiben nem vagyok 100%-ig megbizonyosodva, hogy úgy van, de tudatosan próbálom a saját hozzászólásaimat is moderálni, vagy törölni, ha úgy érzem lehet, hogy hülyeséget írtam. Ennek ellenére persze mindenkivel előfordul, hogy hülyeséget ír, nincs azzal gond. Az embereknek itt azért van Veled baja, mert Te mindenhez kényszeresen hozzászólsz amiről hallottál már egy mondatot és ezt olyan bizonyossággal teszed, hogy félrevezeted a többi rutintalant. Aki negatívan áll Hozzád az azért teszi, mert már elege van a sok felesleges hozzászólásodból.
Ha normális dolgokhoz értelmesen szólsz hozzá azzal még senkinek nem volt baja, sőt fogadtam már meg én is tanácsod...
Nem leszel sosem kitiltva innét, pörögnek a fórumok, a Yellow gépezet dolgozik, csak az a kár hogy az Adblock+ nem kezel Téged is, mert a hasonló villogó spameket nekem letiltja a többi oldalon...


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2015. április 09. csütörtök, 07:43


e46f4n írta: Úgy látom itt nem sok minden változott!

Fél évente egyszer benézek a bmwfanatics.hu-ra és mindig ugyanazt látom, Yellow nevezetű gyerek megírja a hülyeségét, majd ha megmondják, hol a helye, utána megmagyarázza, hogy miért látja ezt rosszul aki ezt teszi! Tiszta Monty Python!

Még szerencse, hogy ezen a fórumon "nincs" admin vagy valaki aki kib*szná a picsába a romlott almát! Gyanítom pont ezért a srácnak csak itt van játéktere! Mert más jól működő helyen már ezer éve bannolták volna az önmagában is tenyérbemászó/kötekedő/okoskodó sokszor félrevezető stílusa miatt. Itt valamiért megtűrik! Vagy a felügyelet hiánya vagy egyéb okokból!

Ez most off bejegyzés volt, ezért elnézést kérek, viszont a sorból nem lógok ki és admintól sem kell tartanom!

A korábbi témábavágó és hasznos hozzászólásokat köszi!


bár csak így lenne 5-ösöm a lottón
konkrétan te kérdezted, hogy milyen már, hogy nincs összekötve, és miért így van megcsinálva? szerintem tök normálisan válaszoltam, hogy milyen érdekességek vannak még ilyen bekötési szempontból. nem én álltam le nyomatni ezt a stílust, amit itt egyesek, bizonyos időközönként megtesznek (ez is kiszámítható már, de nem írom le). persze mindig ugyan azok. azért mert nem kedvelek valakit mondjuk, nem lesem állandóan a kommentjét, hogy most mibe kössek bele, hogyan kezdjem el provokálni. ez a ti asztalotok. magyarázkodok? muszáj vagyok a valótlan kötekedésekkel szemben. én nem állítom magamról és nem is hiszem, hogy minden tudó szaki vagyok, de úgy látom, ha valaki így lehord, ő elhiszi magáról. ő dolga. én hobby szinten foglalkozok ezzel, van nekem rendes munkám is ha nem szándékosság lett volna az első reagálótól, akkor kb úgy írta volna, hogy "rosszul tudod, nem ugyan olyan a két kábel, ezért, meg azért" tudod én nem bánom ha mástól tanulok, és normálisan, minden kötekedés nélkül helyre igazít, kijavít. az meg a másik, hogy mindig ugyanazon emberek (néha sikerül beszerveződnie valami újnak, mint most, ennek a hogyanját sem fejteném ki ) kötekednek. ez nem az én szegénységi bizonyítványom. és ha hülyeséget írok? ezért van a fórum, hogy kijavítsuk, segítsük egymást. lehet itt engem így oldogatni, nem 1-2 embert tudnék mondani, hanem jóval többet, akik konkrét emberek miatt nem írnak itt, csak privátban, vagy épp nem is néznek fel ide, máshol keresnek. persze ti is ezt mondjátok, hogy miattam van ez meg az. nem mindegy, hogy valaki ezt csak úgy mondja, vagy alapja is van. valószínű, ha mindneki kis szarságokon besértődne, senki nem lenne az oldalon. egyébként vissza lehet keresni nyugodtan, az elmúlt években, hányszor indult ilyen "veszekedés, oltogatás" abból, mint most (és kik kezdték). lehet nektek hihetetlen, de sokan nem hülyék, átlátják a dolgokat. de nem konfrontálódnak. leírtam már ezt sokszor, ezeknek nyoma van. lehet itt nyilvánosan nem áll ki mellettem senki, de nekem elég, amit privátban kapok. fele anynit nem írok már, mint régen, aki akar úgyis megtalál privátban a kérdéseivel, ha nem tudom majd eligazítom kihez forduljon, senkit nem fogok félre vezetni és nem is vezettem. nyilván vannak dolgok amikben biztos az ember, de tulajdonképpen, hibahatár mindig van. tévedni pedig emberi dolog.
szóljatok a mesternek alakítsa át szakmai fórumra az egész oldalt, legyteek ti a szakik, aztán kérdezők kérdeznek, ti meg válaszóltok. ha meg van válaszólva a kérdés, akkor megjelenik az oldalon. talán az ASk.fm is hasonlóan működik azt hiszem.
leírtam más sokszor, akinek baja van, keressen privátban. nem én kezdem itt a fórumon sosem. az, hogy a sok felesleges topic nyitás miatt kiakadok, bár nem csak egyedül, az érthető. főleg ha átlátnátok a katyvaszt.
egyébként meg tényleg nem foglalkozom vele, de ami rágalmakat nekem szegeztél, valószínű, ha annyit okoskodnék, írnám a hülyeségemet, kötekednék, stb, vagy mindig félre vezetnék (akaratlanul),akkor talán nem köszönték volna meg ennyien néhény hozzászólásomat. nem elismerésnek tekintem, hanem valószínű valakik, csak hasznát vették azoknak az írásoknak, amire rányomtak. nagyon sok olvasó van itt azért. tudom nem vagyok pótolhatatlan, és lehet nem is hiányoznék innen, viszont legalább vagyok anynira ember, hogy nem szervezkedek azon, hogy most bárkit is kirakassak, vagy támadjam állandóan. akinek nem tetszik, az ignorálja az írásom, görgessen tovább, néha én is megteszem, ha nem érdekel egy téma.
minden jót!


e46f4n

státusz e46f4n

Újonc

Elismertség: 5% (3 pont) | Hozzászólások: 51

Elküldve: 2015. április 08. szerda, 20:45


Úgy látom itt nem sok minden változott!

Fél évente egyszer benézek a bmwfanatics.hu-ra és mindig ugyanazt látom, Yellow nevezetű gyerek megírja a hülyeségét, majd ha megmondják, hol a helye, utána megmagyarázza, hogy miért látja ezt rosszul aki ezt teszi! Tiszta Monty Python!

Még szerencse, hogy ezen a fórumon "nincs" admin vagy valaki aki kib*szná a picsába a romlott almát! Gyanítom pont ezért a srácnak csak itt van játéktere! Mert más jól működő helyen már ezer éve bannolták volna az önmagában is tenyérbemászó/kötekedő/okoskodó sokszor félrevezető stílusa miatt. Itt valamiért megtűrik! Vagy a felügyelet hiánya vagy egyéb okokból!

Ez most off bejegyzés volt, ezért elnézést kérek, viszont a sorból nem lógok ki és admintól sem kell tartanom!

A korábbi témábavágó és hasznos hozzászólásokat köszi!

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2015. április 08. szerda, 17:20


nickname írta:
YELLOW írta:
csbalu írta:
YELLOW írta:
e46f4n írta:
Bero írta: Ez nincs össze forrasztva és igen ez lehet baj,persze! Kis ónt forrassz oda és működni fog,felé is van írva hogy melyik a 8.as láb,a melletti a 7-es értelemszerűen! Ha nem vagy biztos benne hogy össze van-e forrasztva nézd meg multiméterrel! Szerintem viszont nincs. Próbáld meg,szerintem menni fog!



Thx! Holnap összeforrasztom! Amúgy minek adnak ki nem összeforrasztott kábelt, ha az összeforrasztott sokkal többet tud mint a nem összerakott?


mert így többért eladható, mintha VAG-COM kábelként árulnák. ugyanis a vw konszern nem használja azt a lábat. ugyanazt a hardvert árulják BMW INAP kábel néven, más borításban.
pl van olyan OBD-II/20Pin átalakító, ami össze van rakva, csak nincsennek felforrasztva a vezetékek a PIN-re nem kell meglepődni ilyen "apróságokon"


Azért az "INPA" kábeleknél van egy kis sebesség különbség is a sima VAG-os kábelhez képest. Nem teljesen ugyan az a kettő, de ha szedtél volna már szét ilyen kábeleket (nem csak VAG-osat amid van) akkor még ha nem is lennél akkora professzor mint amekkorának gondolod magad, látnád hogy van bőven különbség közötte. Mikrokontrolleres illesztés van rajta, a különböző sebességű buszok eléréséhez, stb... Egyébként nem is értem miért vannak gyári interface-ek..... Amikor a VAG-os 300Ft-ért is tudja a Yellow műveknél


én egy szóval nem mondtam, hogy ugyanazt tudja, mint a gyári interface. a sebesség meg otthoni felhasználásnál szerintem mindegy. valahogy nem tűnt fel, hogy bármivel is többet tudna egy az INPA kábelnek nevezett valami, hogy több minden elérhető lenne vele. sőt úgy tűnik ez sem szuperál másképp. persze nincs tapasztalatom, csak az itt olvasottak alapján merem ezt leírni.


Miért kell már megint az észt osztanod Yellow ? Nemrég még litániákat írtál hogy diagolni tudjál, ma meg már szakértő vagy.


Szia!
Most mér (direkt nem helyesen magyarul)kell ez?????
hil





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. április 08. szerda, 17:21

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2015. április 08. szerda, 16:36


nickname írta:
YELLOW írta:
csbalu írta:
YELLOW írta:
e46f4n írta:
Bero írta: Ez nincs össze forrasztva és igen ez lehet baj,persze! Kis ónt forrassz oda és működni fog,felé is van írva hogy melyik a 8.as láb,a melletti a 7-es értelemszerűen! Ha nem vagy biztos benne hogy össze van-e forrasztva nézd meg multiméterrel! Szerintem viszont nincs. Próbáld meg,szerintem menni fog!



Thx! Holnap összeforrasztom! Amúgy minek adnak ki nem összeforrasztott kábelt, ha az összeforrasztott sokkal többet tud mint a nem összerakott?


mert így többért eladható, mintha VAG-COM kábelként árulnák. ugyanis a vw konszern nem használja azt a lábat. ugyanazt a hardvert árulják BMW INAP kábel néven, más borításban.
pl van olyan OBD-II/20Pin átalakító, ami össze van rakva, csak nincsennek felforrasztva a vezetékek a PIN-re nem kell meglepődni ilyen "apróságokon"


Azért az "INPA" kábeleknél van egy kis sebesség különbség is a sima VAG-os kábelhez képest. Nem teljesen ugyan az a kettő, de ha szedtél volna már szét ilyen kábeleket (nem csak VAG-osat amid van) akkor még ha nem is lennél akkora professzor mint amekkorának gondolod magad, látnád hogy van bőven különbség közötte. Mikrokontrolleres illesztés van rajta, a különböző sebességű buszok eléréséhez, stb... Egyébként nem is értem miért vannak gyári interface-ek..... Amikor a VAG-os 300Ft-ért is tudja a Yellow műveknél


én egy szóval nem mondtam, hogy ugyanazt tudja, mint a gyári interface. a sebesség meg otthoni felhasználásnál szerintem mindegy. valahogy nem tűnt fel, hogy bármivel is többet tudna egy az INPA kábelnek nevezett valami, hogy több minden elérhető lenne vele. sőt úgy tűnik ez sem szuperál másképp. persze nincs tapasztalatom, csak az itt olvasottak alapján merem ezt leírni.


Miért kell már megint az észt osztanod Yellow ? Nemrég még litániákat írtál hogy diagolni tudjál, ma meg már szakértő vagy.


te gondolom úgy születtél, hogy már tudtál nem? ha mondjuk valamit megtanultál egyszer, azt a tudást miért nem adhatnád tovább? a tanárt is tanították valamikor, neki is voltak kérdései. a legtöbben itt sem a kis ujjukból szoptak ki semmit. hol írtam én, hogy hozzáértő vagyok? még csak gondolni sem gondolom ezt. de úgy látszik valaki ezt jobban tudja.

nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2015. április 08. szerda, 15:59


YELLOW írta:
csbalu írta:
YELLOW írta:
e46f4n írta:
Bero írta: Ez nincs össze forrasztva és igen ez lehet baj,persze! Kis ónt forrassz oda és működni fog,felé is van írva hogy melyik a 8.as láb,a melletti a 7-es értelemszerűen! Ha nem vagy biztos benne hogy össze van-e forrasztva nézd meg multiméterrel! Szerintem viszont nincs. Próbáld meg,szerintem menni fog!



Thx! Holnap összeforrasztom! Amúgy minek adnak ki nem összeforrasztott kábelt, ha az összeforrasztott sokkal többet tud mint a nem összerakott?


mert így többért eladható, mintha VAG-COM kábelként árulnák. ugyanis a vw konszern nem használja azt a lábat. ugyanazt a hardvert árulják BMW INAP kábel néven, más borításban.
pl van olyan OBD-II/20Pin átalakító, ami össze van rakva, csak nincsennek felforrasztva a vezetékek a PIN-re nem kell meglepődni ilyen "apróságokon"


Azért az "INPA" kábeleknél van egy kis sebesség különbség is a sima VAG-os kábelhez képest. Nem teljesen ugyan az a kettő, de ha szedtél volna már szét ilyen kábeleket (nem csak VAG-osat amid van) akkor még ha nem is lennél akkora professzor mint amekkorának gondolod magad, látnád hogy van bőven különbség közötte. Mikrokontrolleres illesztés van rajta, a különböző sebességű buszok eléréséhez, stb... Egyébként nem is értem miért vannak gyári interface-ek..... Amikor a VAG-os 300Ft-ért is tudja a Yellow műveknél


én egy szóval nem mondtam, hogy ugyanazt tudja, mint a gyári interface. a sebesség meg otthoni felhasználásnál szerintem mindegy. valahogy nem tűnt fel, hogy bármivel is többet tudna egy az INPA kábelnek nevezett valami, hogy több minden elérhető lenne vele. sőt úgy tűnik ez sem szuperál másképp. persze nincs tapasztalatom, csak az itt olvasottak alapján merem ezt leírni.


Miért kell már megint az észt osztanod Yellow ? Nemrég még litániákat írtál hogy diagolni tudjál, ma meg már szakértő vagy.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2015. április 08. szerda, 15:05


csbalu írta:
YELLOW írta:
e46f4n írta:
Bero írta: Ez nincs össze forrasztva és igen ez lehet baj,persze! Kis ónt forrassz oda és működni fog,felé is van írva hogy melyik a 8.as láb,a melletti a 7-es értelemszerűen! Ha nem vagy biztos benne hogy össze van-e forrasztva nézd meg multiméterrel! Szerintem viszont nincs. Próbáld meg,szerintem menni fog!



Thx! Holnap összeforrasztom! Amúgy minek adnak ki nem összeforrasztott kábelt, ha az összeforrasztott sokkal többet tud mint a nem összerakott?


mert így többért eladható, mintha VAG-COM kábelként árulnák. ugyanis a vw konszern nem használja azt a lábat. ugyanazt a hardvert árulják BMW INAP kábel néven, más borításban.
pl van olyan OBD-II/20Pin átalakító, ami össze van rakva, csak nincsennek felforrasztva a vezetékek a PIN-re nem kell meglepődni ilyen "apróságokon"


Azért az "INPA" kábeleknél van egy kis sebesség különbség is a sima VAG-os kábelhez képest. Nem teljesen ugyan az a kettő, de ha szedtél volna már szét ilyen kábeleket (nem csak VAG-osat amid van) akkor még ha nem is lennél akkora professzor mint amekkorának gondolod magad, látnád hogy van bőven különbség közötte. Mikrokontrolleres illesztés van rajta, a különböző sebességű buszok eléréséhez, stb... Egyébként nem is értem miért vannak gyári interface-ek..... Amikor a VAG-os 300Ft-ért is tudja a Yellow műveknél


én egy szóval nem mondtam, hogy ugyanazt tudja, mint a gyári interface. a sebesség meg otthoni felhasználásnál szerintem mindegy. valahogy nem tűnt fel, hogy bármivel is többet tudna egy az INPA kábelnek nevezett valami, hogy több minden elérhető lenne vele. sőt úgy tűnik ez sem szuperál másképp. persze nincs tapasztalatom, csak az itt olvasottak alapján merem ezt leírni.

csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2015. április 08. szerda, 14:56


YELLOW írta:
e46f4n írta:
Bero írta: Ez nincs össze forrasztva és igen ez lehet baj,persze! Kis ónt forrassz oda és működni fog,felé is van írva hogy melyik a 8.as láb,a melletti a 7-es értelemszerűen! Ha nem vagy biztos benne hogy össze van-e forrasztva nézd meg multiméterrel! Szerintem viszont nincs. Próbáld meg,szerintem menni fog!



Thx! Holnap összeforrasztom! Amúgy minek adnak ki nem összeforrasztott kábelt, ha az összeforrasztott sokkal többet tud mint a nem összerakott?


mert így többért eladható, mintha VAG-COM kábelként árulnák. ugyanis a vw konszern nem használja azt a lábat. ugyanazt a hardvert árulják BMW INAP kábel néven, más borításban.
pl van olyan OBD-II/20Pin átalakító, ami össze van rakva, csak nincsennek felforrasztva a vezetékek a PIN-re nem kell meglepődni ilyen "apróságokon"


Azért az "INPA" kábeleknél van egy kis sebesség különbség is a sima VAG-os kábelhez képest. Nem teljesen ugyan az a kettő, de ha szedtél volna már szét ilyen kábeleket (nem csak VAG-osat amid van) akkor még ha nem is lennél akkora professzor mint amekkorának gondolod magad, látnád hogy van bőven különbség közötte. Mikrokontrolleres illesztés van rajta, a különböző sebességű buszok eléréséhez, stb... Egyébként nem is értem miért vannak gyári interface-ek..... Amikor a VAG-os 300Ft-ért is tudja a Yellow műveknél


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2015. április 08. szerda, 13:57


e46f4n írta:
Bero írta: Ez nincs össze forrasztva és igen ez lehet baj,persze! Kis ónt forrassz oda és működni fog,felé is van írva hogy melyik a 8.as láb,a melletti a 7-es értelemszerűen! Ha nem vagy biztos benne hogy össze van-e forrasztva nézd meg multiméterrel! Szerintem viszont nincs. Próbáld meg,szerintem menni fog!



Thx! Holnap összeforrasztom! Amúgy minek adnak ki nem összeforrasztott kábelt, ha az összeforrasztott sokkal többet tud mint a nem összerakott?


mert így többért eladható, mintha VAG-COM kábelként árulnák. ugyanis a vw konszern nem használja azt a lábat. ugyanazt a hardvert árulják BMW INAP kábel néven, más borításban.
pl van olyan OBD-II/20Pin átalakító, ami össze van rakva, csak nincsennek felforrasztva a vezetékek a PIN-re nem kell meglepődni ilyen "apróságokon"

nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2015. április 08. szerda, 09:53


e46f4n írta:
nickname írta:
Ez a típusú kábel nálam tökéletesen működött DIS -el forrasztás nélkül.


Te hol vetted és mennyiért? Sajnos nekem is úgy rémlik, hogy mikor ezt választottam akkor olyat kerestem amihez már nem kell hozzányúlni... Lehet el is rontom így! Hm hm


E-bay -en aprópénzért kb 5 éve.

Jelenleg az e91 -et is azzal diagolom.