A 3F25 hibakódra van vkinek ötlete mi lehet? Külföldiül Charge Air Tube Monitoring. Lehetséges, hogy egy fél évvel ezelőtti turbócső szakadáson nyoma ez még a hibatárolóban?
Igen, lehetséges. A "Charge Air Tube" a turbóból kijövőcsövet takarja.
THX Most mondta a szerelő, hogy friss a kód (ma írta be).
A 3F25 hibakódra van vkinek ötlete mi lehet? Külföldiül Charge Air Tube Monitoring. Lehetséges, hogy egy fél évvel ezelőtti turbócső szakadáson nyoma ez még a hibatárolóban?
Igen, lehetséges. A "Charge Air Tube" a turbóból kijövőcsövet takarja.
A 3F25 hibakódra van vkinek ötlete mi lehet? Külföldiül Charge Air Tube Monitoring. Lehetséges, hogy egy fél évvel ezelőtti turbócső szakadáson nyoma ez még a hibatárolóban?
Sparta írta:
Sziasztok! Olyan problémám van hogy a motorterben levő csatlakozó val nem kommunikál, onnan nem tudunkbkiolvasni semmit. Már vagy 5szerelonel voltam. Ami az utasterben van azzal nincs gond. Hogy lehetne kideriteni miért van ez?
nekem olyan rémlik, hogy amibe van belül is, ott csak a belső megy. de lehet, hogy az átalakító 20PIN-es csatlakozó nincs összekötve. van ilyen. szét lehet szedni, lehet nincs összeforrasztva belül.
Szia! Nekem a motortérben is és belül is van csati, de diagra csak a motortérit tudom használni, tehát pont fordítva, mint ahogy írtad. hil
mint írtam, csak rémlik. ezek szerint fordítva
Értem, csak az a baj így nem tudok minden hibakodot kiolvasni. Valamelyik Abs jeladom szarakodik és addig már nem jutok el hogy meg tudjam nézni.
Sparta írta:
Sziasztok! Olyan problémám van hogy a motorterben levő csatlakozó val nem kommunikál, onnan nem tudunkbkiolvasni semmit. Már vagy 5szerelonel voltam. Ami az utasterben van azzal nincs gond. Hogy lehetne kideriteni miért van ez?
nekem olyan rémlik, hogy amibe van belül is, ott csak a belső megy. de lehet, hogy az átalakító 20PIN-es csatlakozó nincs összekötve. van ilyen. szét lehet szedni, lehet nincs összeforrasztva belül.
Szia! Nekem a motortérben is és belül is van csati, de diagra csak a motortérit tudom használni, tehát pont fordítva, mint ahogy írtad. hil
mint írtam, csak rémlik. ezek szerint fordítva
Mielőtt privátban kérdeznél, előbb kérdezz fórumon!
Sparta írta:
Sziasztok! Olyan problémám van hogy a motorterben levő csatlakozó val nem kommunikál, onnan nem tudunkbkiolvasni semmit. Már vagy 5szerelonel voltam. Ami az utasterben van azzal nincs gond. Hogy lehetne kideriteni miért van ez?
nekem olyan rémlik, hogy amibe van belül is, ott csak a belső megy. de lehet, hogy az átalakító 20PIN-es csatlakozó nincs összekötve. van ilyen. szét lehet szedni, lehet nincs összeforrasztva belül.
Szia! Nekem a motortérben is és belül is van csati, de diagra csak a motortérit tudom használni, tehát pont fordítva, mint ahogy írtad. hil
MikeLima: egy autóban csak akkor feleslegesen sok az üzemanyag, ha az lángra kap......
Sparta írta:
Sziasztok! Olyan problémám van hogy a motorterben levő csatlakozó val nem kommunikál, onnan nem tudunkbkiolvasni semmit. Már vagy 5szerelonel voltam. Ami az utasterben van azzal nincs gond. Hogy lehetne kideriteni miért van ez?
nekem olyan rémlik, hogy amibe van belül is, ott csak a belső megy. de lehet, hogy az átalakító 20PIN-es csatlakozó nincs összekötve. van ilyen. szét lehet szedni, lehet nincs összeforrasztva belül.
Koszi a valaszt. Magát a csatlakozót szét lehet kapni? Hallottál már ilyenről hogy belül nem oké valami? Ránézek akkor majd.
Sparta írta:
Sziasztok! Olyan problémám van hogy a motorterben levő csatlakozó val nem kommunikál, onnan nem tudunkbkiolvasni semmit. Már vagy 5szerelonel voltam. Ami az utasterben van azzal nincs gond. Hogy lehetne kideriteni miért van ez?
nekem olyan rémlik, hogy amibe van belül is, ott csak a belső megy. de lehet, hogy az átalakító 20PIN-es csatlakozó nincs összekötve. van ilyen. szét lehet szedni, lehet nincs összeforrasztva belül.
Mielőtt privátban kérdeznél, előbb kérdezz fórumon!
Sziasztok! Olyan problémám van hogy a motorterben levő csatlakozó val nem kommunikál, onnan nem tudunkbkiolvasni semmit. Már vagy 5szerelonel voltam. Ami az utasterben van azzal nincs gond. Hogy lehetne kideriteni miért van ez?
motorload írta:
Hello! Vásásroltam egy BMW K+DCAN (Inpa compatible) hibaolvasót, amihez sajna az ember nem igazán adta a megfelelő vagy használható szoftvert. Van ötletetek honnan szerezhetnék be hozzá működőt? Keresgéltem, de egy értelmes linket sem találtam.
Hello! Vásásroltam egy BMW K+DCAN (Inpa compatible) hibaolvasót, amihez sajna az ember nem igazán adta a megfelelő vagy használható szoftvert. Van ötletetek honnan szerezhetnék be hozzá működőt? Keresgéltem, de egy értelmes linket sem találtam.
YELLOW írta:
nos a fekete SBE dobozkából a fehér csatit marhára nem bírom kihúzni egyébként meg tök mindegy, hogy ott húzom ki, vagy a sárga csatiból. az övfeszítőnek a két eres vezetéke, nekem fix, legalábbis nagyon úgy tűnik. szóval azt ki sem tudnám húzni. így hát maradt az eredeti felállás. sárbából kihúzva az, ami a feketébe megy, hibakód törölve és nincs jelzés. amúgy világos. ha magát az ülésfoglaltság jelzőt hűzom ki (kék-fehér) a fekete doboból, attól az SBE egység ugyanúgy kommunikál, és ugyanazt érzékeli, mintha a szenzor lenne szakadva. tehát visszakommunikál. mondjuk ha ki van kapcsolva a figyelés, akkor miért dolgozza fel a beérkező adatokat?
Pedig azt a csatlakozót is szét lehet húzni, hiszen azért csatlakaozó. Ha ki van kapcsolva a figyelés, és rádugva hagyod, akkor nem azért kapsz hibajelzést, mert rossz az ülésfoglaltságjelző, hanem azért mert a kikapcsolt állapot mellett is érzékeli a rendszer, hogy be van kötve a rendszerbe "valami" azon az ágon, és ilyenkor a helytelen konfigurációra ad hibát. Ez látszik is a különböző hibakódokon.
YELLOW írta:
valamit nem értek. ugye az ülésfoglaltság jelző hibás. korábban 2 éve NCS-sel kikapcsoltam a figyelést, az ülés alatti nagy csatiból kihúztam a kb 6 eres (most hirtelen nem is tudom) csatlakozót. utána INPA-ban törölve a hibát oké. minap alánéztem az ülésnek és visszadugtam azt a csatit a nagy sárgába, és az ülőlap alatt található kék-fehér kis csatit húztam le inkább, hogy az övfeszítő még okés legyen. na most a hiba újra meg van. kiolvasva a légzsák modult, ki van kapcsolva a figyelés, mégis dobja hibának. hiába törlöm, visszadobja. korábban többször írtátok, hogy csak az ülésfoglaltságjelzőt kell lehúzni. akkor most miért nem jó? miért csak úgy jó, ha a nagy sárga csatiból kihúzam a több eres csatit?
Mert szerintem a hibakod tärolodik,csak a figyelmeztetest kapcsolod ki. A müszerfalon nem vilägit,es müszakin ez a lenyeg. Mondjuk itt müszakin kiolvassäk az összes tärolt hibakodot.
YELLOW: ezek szerint neked eddig az övfeszítő is szét volt húzva? Szerintem rossz csatlakozót húztál szét... Lantika: Ha kikapcsolod, akkor nem tárol semmilyen hibakódot utána, mivel nem is fogja ellenőrizni ezután.
valószínű igen. de látod, most meg jelez a műszerfalon, meg a tárolóba is visszaírja amgát rögtön. figyelés kikapcsolva pedig. akkor mi a baj? amig a nagy csatiból volt kihúzva, addig semmi baja nem volt.
előtte meg innen a sárgából középen felül volt kihúzva, és úgy jó volt. de nem az övfeszítőt jelzi most sem, hanem a foglaltság jelzőt.
A kis dobozból a másik csatit húzd ki! Voáláááá A sárgát pedig ne piszkáld!
nos a fekete SBE dobozkából a fehér csatit marhára nem bírom kihúzni egyébként meg tök mindegy, hogy ott húzom ki, vagy a sárga csatiból. az övfeszítőnek a két eres vezetéke, nekem fix, legalábbis nagyon úgy tűnik. szóval azt ki sem tudnám húzni. így hát maradt az eredeti felállás. sárbából kihúzva az, ami a feketébe megy, hibakód törölve és nincs jelzés. amúgy világos. ha magát az ülésfoglaltság jelzőt hűzom ki (kék-fehér) a fekete doboból, attól az SBE egység ugyanúgy kommunikál, és ugyanazt érzékeli, mintha a szenzor lenne szakadva. tehát visszakommunikál. mondjuk ha ki van kapcsolva a figyelés, akkor miért dolgozza fel a beérkező adatokat?
Mielőtt privátban kérdeznél, előbb kérdezz fórumon!