lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2015. november 27. péntek, 19:42


nickname írta:
Csabika136 írta: Sziasztok srácok!

Szerintetek ez a Wifi-s cucc működhet az E46-ban? Vagy valami másikat vegyek?
Jobb lehet ez mint a Bloututh-os?
Ez tényleg Wifi-s lehet, vagy csak így írja a kínai a Bloututh-ot?

Köszi!

http://www.ebay.com/itm/Mini-B...0775254611

http://www.ebay.com/itm/WIFI-V...mp;vxp=mtr


Parasztvakításra jó semmi egyébre.


Nem jo semmire. Asszony corsa c-jebeöl sem tudtam vele kiolvasni semmit. Rädugtam e46-ra,es ott sem. Letöltöttem az összes ingyenes appot,de semmi. Igy a fizetösöket ki sem probältam. Csatlakozäs sikerült,de azon kivül egy nagy 0. Jah elö adatot ki tudtam olvasni,ami a fordulatszäm,es az aktuälis sebessegben ki is merült.

nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2015. november 27. péntek, 19:24


Csabika136 írta: Sziasztok srácok!

Szerintetek ez a Wifi-s cucc működhet az E46-ban? Vagy valami másikat vegyek?
Jobb lehet ez mint a Bloututh-os?
Ez tényleg Wifi-s lehet, vagy csak így írja a kínai a Bloututh-ot?

Köszi!

http://www.ebay.com/itm/Mini-B...0775254611

http://www.ebay.com/itm/WIFI-V...mp;vxp=mtr


Parasztvakításra jó semmi egyébre.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Csabika136

Törzsvendég

Elismertség: 1% (2 pont) | Hozzászólások: 179

Elküldve: 2015. november 27. péntek, 17:32


Sziasztok srácok!

Szerintetek ez a Wifi-s cucc működhet az E46-ban? Vagy valami másikat vegyek?
Jobb lehet ez mint a Bloututh-os?
Ez tényleg Wifi-s lehet, vagy csak így írja a kínai a Bloututh-ot?

Köszi!

http://www.ebay.com/itm/Mini-B...0775254611

http://www.ebay.com/itm/WIFI-V...mp;vxp=mtr


Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2015. november 27. péntek, 18:48

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2015. november 26. csütörtök, 15:01


YELLOW írta: nézegettem ezeket a videókat, úgy emlékszem.
pl azt sem értem, amikor a [ZCS/FA f. ECU] gombra mész, akkor pl az én esetemben az AKMB-t engedi kiválasztani a listából. a tegnapi kolléga dízele, meg nem engedett semmit, csak a KMB-t. utána persze ha rámegyek a Back-re, akkor ki tudom választani bármelyik vezérlőt. de ez vajon mitől van? vagy nincs jelentősége?

egyébként így szoktam csinálni, szóval nem értem... monduik láttam az egyik videóban mondja a gyerek, hogy eléggé BUG-os az NCS tapasztalom, néha dobál olyan hibákat, aztán egyszer csak jó lesz.

CKM-nél az S az az alapbeállítást jelöli igaz, és az I pedig azt, ami aktív, ami aktuális? legalábbis eddig így értelmeztem.

szerk.: illetve amikor a CKM-ben rémész a Car Memory vagy Key Memory és a listában kiválasztasze gy funkciót, akkor az egészet kiolvassa a READ-re vagy csak a kiválasztott fukciót olvassa ki? tehát ha másikat választok ki, akkro mindig READ, majd egyesével kell BroadCast-olni?


Az hogy melyikből tudod kiolvasni a VIN/ZCS/FA-t az az évjárattól/felszereltségtől is függ. A listában berakja nekem is az ALSZ, de mivel nekem csak sima LSZ van, így nyilván abból tudom kiolvasni. Ez mindegy melyikből történik, a lényegen nem változtat.
Igen, az S a default beállítás, az I az aktuális.
A Read funkcióval az egészet kiolvassa, nem kell mindegyiknél külön. Illetve a változtatást is megcsinálod és elég egyszerre visszaírni (broadcast).

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2015. november 26. csütörtök, 11:58


Tano írta:
YELLOW írta: persze. de hiába állítom át azt sem veszi be mindig. nem állítja át aktívra.
esetleg le tudod írni a sorrendet? elég így egymás után röviden, hogy mire kattintasz. elképzelhető, hogy nálam rossz a sorrend.
de pl. azt sem értem, ha ugyanazt a beállítást ami a CKM-ben vannak, megtalálom az adott egység ECU-jából kiolvasott TRC fájlban, ha ott átírom, akkor miért nem fogadja el? pl az index témát elfogadja zárás/nyitás, ha a GM5-ben átírom, de mást nem. pedig ez is CKM. az automata zárást x km/h felett meg csak CKM-ben engedi.


Beszéljen helyettem a mozgókép.


nézegettem ezeket a videókat, úgy emlékszem.
pl azt sem értem, amikor a [ZCS/FA f. ECU] gombra mész, akkor pl az én esetemben az AKMB-t engedi kiválasztani a listából. a tegnapi kolléga dízele, meg nem engedett semmit, csak a KMB-t. utána persze ha rámegyek a Back-re, akkor ki tudom választani bármelyik vezérlőt. de ez vajon mitől van? vagy nincs jelentősége?

egyébként így szoktam csinálni, szóval nem értem... monduik láttam az egyik videóban mondja a gyerek, hogy eléggé BUG-os az NCS tapasztalom, néha dobál olyan hibákat, aztán egyszer csak jó lesz.

CKM-nél az S az az alapbeállítást jelöli igaz, és az I pedig azt, ami aktív, ami aktuális? legalábbis eddig így értelmeztem.

szerk.: illetve amikor a CKM-ben rémész a Car Memory vagy Key Memory és a listában kiválasztasze gy funkciót, akkor az egészet kiolvassa a READ-re vagy csak a kiválasztott fukciót olvassa ki? tehát ha másikat választok ki, akkro mindig READ, majd egyesével kell BroadCast-olni?

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. november 26. csütörtök, 11:59

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2015. november 26. csütörtök, 11:33


YELLOW írta: persze. de hiába állítom át azt sem veszi be mindig. nem állítja át aktívra.
esetleg le tudod írni a sorrendet? elég így egymás után röviden, hogy mire kattintasz. elképzelhető, hogy nálam rossz a sorrend.
de pl. azt sem értem, ha ugyanazt a beállítást ami a CKM-ben vannak, megtalálom az adott egység ECU-jából kiolvasott TRC fájlban, ha ott átírom, akkor miért nem fogadja el? pl az index témát elfogadja zárás/nyitás, ha a GM5-ben átírom, de mást nem. pedig ez is CKM. az automata zárást x km/h felett meg csak CKM-ben engedi.


Beszéljen helyettem a mozgókép.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2015. november 25. szerda, 22:36


Tano írta:
YELLOW írta: normálisak olyan anomáliák, hogy:

- ha CKM-ben programozok (tehát nem külön az adott ECU-t írom át), NCS-Exp. car Key Memory gomb, akkor ha beállítok valamit, és aktív lesz, elküldöm, akkor pl mellé alapbeállításra tesz mindent? most gondolok itt arra, hogy beállítva az index zárásra/nyitásra, majd utána, az ECU-jában nem engedi állítani mondjuk az automata zárást menet közben, vagy 2 perc múlva visszazár, mert hiába írod át és töltöd fel, ugyanúgy nicht_aktiv marad. aztán ha a CKM-ben aktiválod, akkor viszont a GM modulban inaktívra teszi a zárás/nyitás index villogtatást. ja meg egy csomó másik dolgot. aztán újra a GM5 modult kell beállítgatni amit szeretnék. ez mitől lehet?

- vagy az, hogy mondjuk a légzsák modulban ülésfogl.figyelés kikapcs, visszatöltöd neki a MAN-t, aztán mégsem lesz jó. aztán 1x csak x-edjére sikerül. pedig nem ír ki semmilyen hibát kiolvasás és írás közben sem. viszont amikor sikerült, akkor előtte kiolvasáskor feldob egy ablakot, a verziókról, hogy mit is akarok átírni. előtte meg semmi. de mégis kiolvas meg felprogramoz és nincs hiba.

- na meg akárhány féle autót nézek, mindig másképp működik ez az NCS nem baj ez, csak az idő megy vele. nem értem


A CKM-nél előbb rá szoktál nyomni a "read"-re, hogy kiolvassa az aktuális beállításokat? Ha nem akkor fordulhat elő olyan amit említesz.


persze. de hiába állítom át azt sem veszi be mindig. nem állítja át aktívra.
esetleg le tudod írni a sorrendet? elég így egymás után röviden, hogy mire kattintasz. elképzelhető, hogy nálam rossz a sorrend.
de pl. azt sem értem, ha ugyanazt a beállítást ami a CKM-ben vannak, megtalálom az adott egység ECU-jából kiolvasott TRC fájlban, ha ott átírom, akkor miért nem fogadja el? pl az index témát elfogadja zárás/nyitás, ha a GM5-ben átírom, de mást nem. pedig ez is CKM. az automata zárást x km/h felett meg csak CKM-ben engedi.


Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2015. november 25. szerda, 22:19


YELLOW írta: normálisak olyan anomáliák, hogy:

- ha CKM-ben programozok (tehát nem külön az adott ECU-t írom át), NCS-Exp. car Key Memory gomb, akkor ha beállítok valamit, és aktív lesz, elküldöm, akkor pl mellé alapbeállításra tesz mindent? most gondolok itt arra, hogy beállítva az index zárásra/nyitásra, majd utána, az ECU-jában nem engedi állítani mondjuk az automata zárást menet közben, vagy 2 perc múlva visszazár, mert hiába írod át és töltöd fel, ugyanúgy nicht_aktiv marad. aztán ha a CKM-ben aktiválod, akkor viszont a GM modulban inaktívra teszi a zárás/nyitás index villogtatást. ja meg egy csomó másik dolgot. aztán újra a GM5 modult kell beállítgatni amit szeretnék. ez mitől lehet?

- vagy az, hogy mondjuk a légzsák modulban ülésfogl.figyelés kikapcs, visszatöltöd neki a MAN-t, aztán mégsem lesz jó. aztán 1x csak x-edjére sikerül. pedig nem ír ki semmilyen hibát kiolvasás és írás közben sem. viszont amikor sikerült, akkor előtte kiolvasáskor feldob egy ablakot, a verziókról, hogy mit is akarok átírni. előtte meg semmi. de mégis kiolvas meg felprogramoz és nincs hiba.

- na meg akárhány féle autót nézek, mindig másképp működik ez az NCS nem baj ez, csak az idő megy vele. nem értem


A CKM-nél előbb rá szoktál nyomni a "read"-re, hogy kiolvassa az aktuális beállításokat? Ha nem akkor fordulhat elő olyan amit említesz.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2009

státusz szabi330d

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2015. november 25. szerda, 19:31


[quote="Prof"

7 - 8 láb hogy áll ?[/quote]

Lefotóztam




Ennek elvileg jónak kell lennie ugye?

@asbi
Próbáltam COM3-on is INPA-t de semmi

asbi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz asbi

Törzsvendég

Elismertség: 4% (5 pont) | Hozzászólások: 116

Elküldve: 2015. november 25. szerda, 16:53


szabi330d írta:
Tano írta:
A kábel drivert feltelepítetted? Próbáld ki, hogy az INPA egyáltalán működik-e, mert ha az sem megy, akkor előbb azt kell összehozni.


Igen telepítettem, de COM1 es porton az INPA sem megy.
Viszont elvileg működik a kábel mert a laptopon virtualboxban futtattam Carly for BMW-t (az androidos app egy android alapú imagen de a laptoppal van összekötve) és ott tudott kommunikálni az autóval a laptop a kábelen keresztül.

Szóval ezért sem értem hogy INPA vagy Rheingold miért nem akar működni



És ha nem COM1-en próbálod? Nekem sem akart azon működni, mert már foglalt volt más által. (Virtuális gépen futtattam Win7-et, lehet a VMware és az alap gép közti valamilyen virtuális kommunikáció miatt..)

Prof
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz Prof

BMWfanatic

Elismertség: 7% (31 pont) | Hozzászólások: 426

Elküldve: 2015. november 25. szerda, 15:31


szabi330d írta:
Tano írta:
A kábel drivert feltelepítetted? Próbáld ki, hogy az INPA egyáltalán működik-e, mert ha az sem megy, akkor előbb azt kell összehozni.


Igen telepítettem, de COM1 es porton az INPA sem megy.
Viszont elvileg működik a kábel mert a laptopon virtualboxban futtattam Carly for BMW-t (az androidos app egy android alapú imagen de a laptoppal van összekötve) és ott tudott kommunikálni az autóval a laptop a kábelen keresztül.

Szóval ezért sem értem hogy INPA vagy Rheingold miért nem akar működni



7 - 8 láb hogy áll ?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2015. november 25. szerda, 14:42


normálisak olyan anomáliák, hogy:

- ha CKM-ben programozok (tehát nem külön az adott ECU-t írom át), NCS-Exp. car Key Memory gomb, akkor ha beállítok valamit, és aktív lesz, elküldöm, akkor pl mellé alapbeállításra tesz mindent? most gondolok itt arra, hogy beállítva az index zárásra/nyitásra, majd utána, az ECU-jában nem engedi állítani mondjuk az automata zárást menet közben, vagy 2 perc múlva visszazár, mert hiába írod át és töltöd fel, ugyanúgy nicht_aktiv marad. aztán ha a CKM-ben aktiválod, akkor viszont a GM modulban inaktívra teszi a zárás/nyitás index villogtatást. ja meg egy csomó másik dolgot. aztán újra a GM5 modult kell beállítgatni amit szeretnék. ez mitől lehet?

- vagy az, hogy mondjuk a légzsák modulban ülésfogl.figyelés kikapcs, visszatöltöd neki a MAN-t, aztán mégsem lesz jó. aztán 1x csak x-edjére sikerül. pedig nem ír ki semmilyen hibát kiolvasás és írás közben sem. viszont amikor sikerült, akkor előtte kiolvasáskor feldob egy ablakot, a verziókról, hogy mit is akarok átírni. előtte meg semmi. de mégis kiolvas meg felprogramoz és nincs hiba.

- na meg akárhány féle autót nézek, mindig másképp működik ez az NCS nem baj ez, csak az idő megy vele. nem értem

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. november 25. szerda, 15:07

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2009

státusz szabi330d

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2015. november 25. szerda, 07:26


Tano írta:
A kábel drivert feltelepítetted? Próbáld ki, hogy az INPA egyáltalán működik-e, mert ha az sem megy, akkor előbb azt kell összehozni.


Igen telepítettem, de COM1 es porton az INPA sem megy.
Viszont elvileg működik a kábel mert a laptopon virtualboxban futtattam Carly for BMW-t (az androidos app egy android alapú imagen de a laptoppal van összekötve) és ott tudott kommunikálni az autóval a laptop a kábelen keresztül.

Szóval ezért sem értem hogy INPA vagy Rheingold miért nem akar működni



lela
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz lela

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 6% (22 pont) | Hozzászólások: 351

Elküldve: 2015. november 25. szerda, 06:50


lantika írta:

Falsch. LSZ-ben kell a tippblinket einmal-rol dreimal-ra irni. Ehhez kell egy megfelelö LSZ. GM5-nek ehhez semmi köze.


Tehát akkor magyarul mitől is függ ez e46nál?Mi ez az LSZ?

asbi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz asbi

Törzsvendég

Elismertség: 4% (5 pont) | Hozzászólások: 116

Elküldve: 2015. november 25. szerda, 06:07


lantika írta:
vsop14 írta:
asbi írta: Ha a Carly for BMW azt írja kódolásnál, hogy az én ECU-m nem lehet írni, akkor ez csak a "vegyél tőlünk kábelt" akció megint, vagy létezik, hogy a 2003-as autóm nem lehet programozni? Csak egy nyavalyás komfort index kéne nekem.

Van NCS Expertem is, de ezzel egy katt lett volna, meg előbbihez nem találtam épkézláb leírást pont ehhez a dologhoz, csak hogy ezt kéne módosítanom:
CYCL_TI_BLK 1-touch turn signal number of blinks einmal/zweimal/dreimal


na, nem is tudtam, hogy az e46 tud ilyet, de most utánanéztem.
a gm5 modulban kell módosítani ezt:
CYCL_TI_BLK;1 = 1-szer villant
CYCL_TI_BLK;2 = 2-szer villant
CYCL_TI_BLK;1 = 3-szor villant


Falsch. LSZ-ben kell a tippblinket einmal-rol dreimal-ra irni. Ehhez kell egy megfelelö LSZ. GM5-nek ehhez semmi köze.


Ejj, akkor ahogy látom ez nem lesz olyan egyszerű. Lehet inkább megszokom a kar tartását.