John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2016. november 17. csütörtök, 18:53


Strashimir írta:
YELLOW írta:
Strashimir írta:
YELLOW írta:
Strashimir írta:
YELLOW írta:
Strashimir írta: Sziasztok!
típus: 330ci
A reggeli -2 °C-os hidegindításnál arra lettem figyelmes, hogy igencsak darabos a motor járása, és ez sajnos bemelegedés után is így maradt. Az a tipikus 1 henger nem megy feeling.
Később rácsatlakoztam INPÁval, és a következő hibák voltak törlés után egyből újra:
kipufogó vanos szelep kihagyás, és 5. henger gyújtáskimaradás

Szerintetek is 5. henger trafó és vanos szelep lesz első körben?
előre is köszönöm!


hát ezeknél a a6 hengereseknél jellemző szokott lenni, az 5-6-os henger rosszalkodása.
szerintem a szelepnek nem lesz köze hozzá, egyszerűen csak, nem robbant be a keverék a hengerben. trafó hiba miatt. de gyszerű. az 5-ös hengerben lévő trafót átteszed az mondjuk a 2-esbe. aztán lesed az INPA-t.


Igen, én is erre gondoltam, meg is csináltam a tesztet, átraktam az 1.-be, a trafót, és gyönyörűen átment a járásegyenetlenség. Szinte biztos, hogy a trafó adta meg magát, holnap csere.
Akkor már itt a kérdés, Bárdinál van sokféle, de se NGK, se Delphi nincs, viszont van Hitachi-hüco. Vélemény róla esetleg?
Bosch volt, ami beszart, nem lep meg...
Kösz a segítséget!



csak a bárdi játszik?
én Beru-t vennék.
viszont ha neked Bosch van benne és csak a rosszat akarod cserélni, akkor célszerű Bosch-t venni.
én anno igaz 4 hengeresbe, de cseréltem az összeset. azt mondták úgyis sorra tönkre fog menni. már előtte is volt 2x tünet indításnál, majd a gyertya csere után végleg megadta magát. inkább ment bele egy sor Beru.



Van a Bárdinál Beru is. Azért veszek onnan, mert kihozzák egyből a munkahelyemre. Neked hány éves tapasztalatod van a Beruval? Miért érdemes azt venni?
Most 3 Bosch, meg 3 NGK van benne. Nagyot csalódtam a Boschban, pofátlanul rányomják minden szir-szarra a logójukat, és eladják kurva drágán. Ez sem az eredeti már, tehát max 6-8 éves lehet.
Habár az lenne az elegáns, Most nem cserélem le mindet, lesz mindig egy tartalék, amit egyből be tudok rakni.



éves tapasztalat az sok. kb 5 év. de km, az nem annyira. az olyan 20ezer.
nekem is akartak Bosch-t, de drága is volt, illetve én nem annyira favorizálom, hallottam, láttam már pár dolgot. anno a Beru-t ajánlották, olvastam róla jókat, és nagyon jó áron jutottam hozzá.
az NGK biztos jó (szerintem), gyertyákat csak azt vennék, és azt is vettem anno.


Köszönöm az infókat!
(De jó annak akinek nem egybe van a trafó és feltudja cserélgetni próbaként,kár hogy nekem egybe van.)



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2004

státusz Strashimir

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2016. november 17. csütörtök, 07:34


YELLOW írta:
Strashimir írta:
YELLOW írta:
Strashimir írta:
YELLOW írta:
Strashimir írta: Sziasztok!
típus: 330ci
A reggeli -2 °C-os hidegindításnál arra lettem figyelmes, hogy igencsak darabos a motor járása, és ez sajnos bemelegedés után is így maradt. Az a tipikus 1 henger nem megy feeling.
Később rácsatlakoztam INPÁval, és a következő hibák voltak törlés után egyből újra:
kipufogó vanos szelep kihagyás, és 5. henger gyújtáskimaradás

Szerintetek is 5. henger trafó és vanos szelep lesz első körben?
előre is köszönöm!


hát ezeknél a a6 hengereseknél jellemző szokott lenni, az 5-6-os henger rosszalkodása.
szerintem a szelepnek nem lesz köze hozzá, egyszerűen csak, nem robbant be a keverék a hengerben. trafó hiba miatt. de gyszerű. az 5-ös hengerben lévő trafót átteszed az mondjuk a 2-esbe. aztán lesed az INPA-t.


Igen, én is erre gondoltam, meg is csináltam a tesztet, átraktam az 1.-be, a trafót, és gyönyörűen átment a járásegyenetlenség. Szinte biztos, hogy a trafó adta meg magát, holnap csere.
Akkor már itt a kérdés, Bárdinál van sokféle, de se NGK, se Delphi nincs, viszont van Hitachi-hüco. Vélemény róla esetleg?
Bosch volt, ami beszart, nem lep meg...
Kösz a segítséget!



csak a bárdi játszik?
én Beru-t vennék.
viszont ha neked Bosch van benne és csak a rosszat akarod cserélni, akkor célszerű Bosch-t venni.
én anno igaz 4 hengeresbe, de cseréltem az összeset. azt mondták úgyis sorra tönkre fog menni. már előtte is volt 2x tünet indításnál, majd a gyertya csere után végleg megadta magát. inkább ment bele egy sor Beru.



Van a Bárdinál Beru is. Azért veszek onnan, mert kihozzák egyből a munkahelyemre. Neked hány éves tapasztalatod van a Beruval? Miért érdemes azt venni?
Most 3 Bosch, meg 3 NGK van benne. Nagyot csalódtam a Boschban, pofátlanul rányomják minden szir-szarra a logójukat, és eladják kurva drágán. Ez sem az eredeti már, tehát max 6-8 éves lehet.
Habár az lenne az elegáns, Most nem cserélem le mindet, lesz mindig egy tartalék, amit egyből be tudok rakni.



éves tapasztalat az sok. kb 5 év. de km, az nem annyira. az olyan 20ezer.
nekem is akartak Bosch-t, de drága is volt, illetve én nem annyira favorizálom, hallottam, láttam már pár dolgot. anno a Beru-t ajánlották, olvastam róla jókat, és nagyon jó áron jutottam hozzá.
az NGK biztos jó (szerintem), gyertyákat csak azt vennék, és azt is vettem anno.


Köszönöm az infókat!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2016. november 16. szerda, 22:15


Strashimir írta:
YELLOW írta:
Strashimir írta:
YELLOW írta:
Strashimir írta: Sziasztok!
típus: 330ci
A reggeli -2 °C-os hidegindításnál arra lettem figyelmes, hogy igencsak darabos a motor járása, és ez sajnos bemelegedés után is így maradt. Az a tipikus 1 henger nem megy feeling.
Később rácsatlakoztam INPÁval, és a következő hibák voltak törlés után egyből újra:
kipufogó vanos szelep kihagyás, és 5. henger gyújtáskimaradás

Szerintetek is 5. henger trafó és vanos szelep lesz első körben?
előre is köszönöm!


hát ezeknél a a6 hengereseknél jellemző szokott lenni, az 5-6-os henger rosszalkodása.
szerintem a szelepnek nem lesz köze hozzá, egyszerűen csak, nem robbant be a keverék a hengerben. trafó hiba miatt. de gyszerű. az 5-ös hengerben lévő trafót átteszed az mondjuk a 2-esbe. aztán lesed az INPA-t.


Igen, én is erre gondoltam, meg is csináltam a tesztet, átraktam az 1.-be, a trafót, és gyönyörűen átment a járásegyenetlenség. Szinte biztos, hogy a trafó adta meg magát, holnap csere.
Akkor már itt a kérdés, Bárdinál van sokféle, de se NGK, se Delphi nincs, viszont van Hitachi-hüco. Vélemény róla esetleg?
Bosch volt, ami beszart, nem lep meg...
Kösz a segítséget!



csak a bárdi játszik?
én Beru-t vennék.
viszont ha neked Bosch van benne és csak a rosszat akarod cserélni, akkor célszerű Bosch-t venni.
én anno igaz 4 hengeresbe, de cseréltem az összeset. azt mondták úgyis sorra tönkre fog menni. már előtte is volt 2x tünet indításnál, majd a gyertya csere után végleg megadta magát. inkább ment bele egy sor Beru.



Van a Bárdinál Beru is. Azért veszek onnan, mert kihozzák egyből a munkahelyemre. Neked hány éves tapasztalatod van a Beruval? Miért érdemes azt venni?
Most 3 Bosch, meg 3 NGK van benne. Nagyot csalódtam a Boschban, pofátlanul rányomják minden szir-szarra a logójukat, és eladják kurva drágán. Ez sem az eredeti már, tehát max 6-8 éves lehet.
Habár az lenne az elegáns, Most nem cserélem le mindet, lesz mindig egy tartalék, amit egyből be tudok rakni.



éves tapasztalat az sok. kb 5 év. de km, az nem annyira. az olyan 20ezer.
nekem is akartak Bosch-t, de drága is volt, illetve én nem annyira favorizálom, hallottam, láttam már pár dolgot. anno a Beru-t ajánlották, olvastam róla jókat, és nagyon jó áron jutottam hozzá.
az NGK biztos jó (szerintem), gyertyákat csak azt vennék, és azt is vettem anno.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2004

státusz Strashimir

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2016. november 16. szerda, 22:06


YELLOW írta:
Strashimir írta:
YELLOW írta:
Strashimir írta: Sziasztok!
típus: 330ci
A reggeli -2 °C-os hidegindításnál arra lettem figyelmes, hogy igencsak darabos a motor járása, és ez sajnos bemelegedés után is így maradt. Az a tipikus 1 henger nem megy feeling.
Később rácsatlakoztam INPÁval, és a következő hibák voltak törlés után egyből újra:
kipufogó vanos szelep kihagyás, és 5. henger gyújtáskimaradás

Szerintetek is 5. henger trafó és vanos szelep lesz első körben?
előre is köszönöm!


hát ezeknél a a6 hengereseknél jellemző szokott lenni, az 5-6-os henger rosszalkodása.
szerintem a szelepnek nem lesz köze hozzá, egyszerűen csak, nem robbant be a keverék a hengerben. trafó hiba miatt. de gyszerű. az 5-ös hengerben lévő trafót átteszed az mondjuk a 2-esbe. aztán lesed az INPA-t.


Igen, én is erre gondoltam, meg is csináltam a tesztet, átraktam az 1.-be, a trafót, és gyönyörűen átment a járásegyenetlenség. Szinte biztos, hogy a trafó adta meg magát, holnap csere.
Akkor már itt a kérdés, Bárdinál van sokféle, de se NGK, se Delphi nincs, viszont van Hitachi-hüco. Vélemény róla esetleg?
Bosch volt, ami beszart, nem lep meg...
Kösz a segítséget!



csak a bárdi játszik?
én Beru-t vennék.
viszont ha neked Bosch van benne és csak a rosszat akarod cserélni, akkor célszerű Bosch-t venni.
én anno igaz 4 hengeresbe, de cseréltem az összeset. azt mondták úgyis sorra tönkre fog menni. már előtte is volt 2x tünet indításnál, majd a gyertya csere után végleg megadta magát. inkább ment bele egy sor Beru.



Van a Bárdinál Beru is. Azért veszek onnan, mert kihozzák egyből a munkahelyemre. Neked hány éves tapasztalatod van a Beruval? Miért érdemes azt venni?
Most 3 Bosch, meg 3 NGK van benne. Nagyot csalódtam a Boschban, pofátlanul rányomják minden szir-szarra a logójukat, és eladják kurva drágán. Ez sem az eredeti már, tehát max 6-8 éves lehet.
Habár az lenne az elegáns, Most nem cserélem le mindet, lesz mindig egy tartalék, amit egyből be tudok rakni.



nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2016. november 16. szerda, 21:50


Csendélet



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2016. november 16. szerda, 19:26


Strashimir írta:
YELLOW írta:
Strashimir írta: Sziasztok!
típus: 330ci
A reggeli -2 °C-os hidegindításnál arra lettem figyelmes, hogy igencsak darabos a motor járása, és ez sajnos bemelegedés után is így maradt. Az a tipikus 1 henger nem megy feeling.
Később rácsatlakoztam INPÁval, és a következő hibák voltak törlés után egyből újra:
kipufogó vanos szelep kihagyás, és 5. henger gyújtáskimaradás

Szerintetek is 5. henger trafó és vanos szelep lesz első körben?
előre is köszönöm!


hát ezeknél a a6 hengereseknél jellemző szokott lenni, az 5-6-os henger rosszalkodása.
szerintem a szelepnek nem lesz köze hozzá, egyszerűen csak, nem robbant be a keverék a hengerben. trafó hiba miatt. de gyszerű. az 5-ös hengerben lévő trafót átteszed az mondjuk a 2-esbe. aztán lesed az INPA-t.


Igen, én is erre gondoltam, meg is csináltam a tesztet, átraktam az 1.-be, a trafót, és gyönyörűen átment a járásegyenetlenség. Szinte biztos, hogy a trafó adta meg magát, holnap csere.
Akkor már itt a kérdés, Bárdinál van sokféle, de se NGK, se Delphi nincs, viszont van Hitachi-hüco. Vélemény róla esetleg?
Bosch volt, ami beszart, nem lep meg...
Kösz a segítséget!



csak a bárdi játszik?
én Beru-t vennék.
viszont ha neked Bosch van benne és csak a rosszat akarod cserélni, akkor célszerű Bosch-t venni.
én anno igaz 4 hengeresbe, de cseréltem az összeset. azt mondták úgyis sorra tönkre fog menni. már előtte is volt 2x tünet indításnál, majd a gyertya csere után végleg megadta magát. inkább ment bele egy sor Beru.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. november 16. szerda, 19:28

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2004

státusz Strashimir

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2016. november 16. szerda, 19:15


YELLOW írta:
Strashimir írta: Sziasztok!
típus: 330ci
A reggeli -2 °C-os hidegindításnál arra lettem figyelmes, hogy igencsak darabos a motor járása, és ez sajnos bemelegedés után is így maradt. Az a tipikus 1 henger nem megy feeling.
Később rácsatlakoztam INPÁval, és a következő hibák voltak törlés után egyből újra:
kipufogó vanos szelep kihagyás, és 5. henger gyújtáskimaradás

Szerintetek is 5. henger trafó és vanos szelep lesz első körben?









előre is köszönöm!


hát ezeknél a a6 hengereseknél jellemző szokott lenni, az 5-6-os henger rosszalkodása.
szerintem a szelepnek nem lesz köze hozzá, egyszerűen csak, nem robbant be a keverék a hengerben. trafó hiba miatt. de gyszerű. az 5-ös hengerben lévő trafót átteszed az mondjuk a 2-esbe. aztán lesed az INPA-t.


Igen, én is erre gondoltam, meg is csináltam a tesztet, átraktam az 1.-be, a trafót, és gyönyörűen átment a járásegyenetlenség. Szinte biztos, hogy a trafó adta meg magát, holnap csere.
Akkor már itt a kérdés, Bárdinál van sokféle, de se NGK, se Delphi nincs, viszont van Hitachi-hüco. Vélemény róla esetleg?
Bosch volt, ami beszart, nem lep meg...
Kösz a segítséget!




YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2016. november 16. szerda, 09:27


Strashimir írta: Sziasztok!
típus: 330ci
A reggeli -2 °C-os hidegindításnál arra lettem figyelmes, hogy igencsak darabos a motor járása, és ez sajnos bemelegedés után is így maradt. Az a tipikus 1 henger nem megy feeling.
Később rácsatlakoztam INPÁval, és a következő hibák voltak törlés után egyből újra:
kipufogó vanos szelep kihagyás, és 5. henger gyújtáskimaradás

Szerintetek is 5. henger trafó és vanos szelep lesz első körben?









előre is köszönöm!


hát ezeknél a a6 hengereseknél jellemző szokott lenni, az 5-6-os henger rosszalkodása.
szerintem a szelepnek nem lesz köze hozzá, egyszerűen csak, nem robbant be a keverék a hengerben. trafó hiba miatt. de gyszerű. az 5-ös hengerben lévő trafót átteszed az mondjuk a 2-esbe. aztán lesed az INPA-t.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2004

státusz Strashimir

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2016. november 15. kedd, 22:30


Sziasztok!
típus: 330ci
A reggeli -2 °C-os hidegindításnál arra lettem figyelmes, hogy igencsak darabos a motor járása, és ez sajnos bemelegedés után is így maradt. Az a tipikus 1 henger nem megy feeling.
Később rácsatlakoztam INPÁval, és a következő hibák voltak törlés után egyből újra:
kipufogó vanos szelep kihagyás, és 5. henger gyújtáskimaradás

Szerintetek is 5. henger trafó és vanos szelep lesz első körben?









előre is köszönöm!

autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 523i
Évjárat: 2006

státusz hocila

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 15

Elküldve: 2016. november 15. kedd, 20:52


nickname írta:
hocila írta: Sziasztok! E61 523i egyszerű hibakód olvasáshoz és törléshez alkalmas lehet valamilyen univerzális OBD II eszköz, pl. U480? ELM327 bluetooth-kütyüm van itthon, azzal az e46 gond nélkül csatlakozott, de az 5-ös nem akarja
Ha a hiba kiolvasás és törlés menne így is, akkor nem szívesen töltenék sok időt az INPA és hasonló alkalmazások beszerzésével, telepítésével, használatának megtanulásával stb.

Köszi!


Nem ajánlott


Ebben az esetben használható alkalmazás letöltéséhez tudtok működő linket adni? Vagy érdemes a kábel vásárlásakor rádobni azt a pár ezrest, hogy küldjék a programokat is?

Livaj
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Cabrio
Modell: 330Ci
Évjárat: 2004

státusz Livaj

Újonc

Elismertség: 23% (4 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2016. november 15. kedd, 19:51


Tano írta:
Livaj írta: Pont mostanában kezdtem el késztetést érezni, hogy elmélyedjek a diagolás (szerencsére semmi gondom az autóval, de ha kellene, akkor tudjak mihez nyúlni), illetve coding (ha már vannak fícsörök, akkor testreszabni azokat) rejtelmeiben. Korábban olvastam itt is és más fórumokon is, hogy bonyolult (persze ez relatív, kinek mi a bonyolult) a telepítése ezen programoknak.
Nézegetem a bloutooth-os OBD interfészeket, de azokban nem biztos, hogy bíznék.

Szóval mennyire macerás egy "nem informatikus" számára a 0-ról elkezdeni összerakni egy működő interfészt?

Az első lépés persze a fórum ezen topikjának olvasgatásával kezdődik, ez stimm.

L.


Szerintem ha valaki képben van a Windows programok használatával, és egy kicsit átlátja hogy hogyan áll össze a diagolási/kódolási folyamat, akkor nem nehéz. Az újabb ISTA-hoz pl. van olyan csomag (Rheringold) amit gyakorlatilag csak ki kell csomagolni és futtatni, nem kell annyit mókolni vele mint egy INPA/DIS rendszerrel. De ezekhez is vannak készre telepített virtuális gép képfájlok, amikkel nem kell nulláról kezdeni a telepítést. De a használathoz mindenképp át kell látni a rendszert, mi miért van és hogy működik, nem elég csak elindítani azt hajrá.
Nyilván sok utánaolvasást/kutatást igényel míg eljut odáig az ember, de van rengeteg leírás/videó a neten ezzel kapcsolatban.


Kösz Tano, nekiesek az információgyűjtéshez, aztán meglátom, meddig lesz kitartásom.
Nekem is pont az a bajom, mint sokaknak, hogy egyszerűen csak működjön, de persze ez nem így megy.


nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2016. november 15. kedd, 17:06


hocila írta: Sziasztok! E61 523i egyszerű hibakód olvasáshoz és törléshez alkalmas lehet valamilyen univerzális OBD II eszköz, pl. U480? ELM327 bluetooth-kütyüm van itthon, azzal az e46 gond nélkül csatlakozott, de az 5-ös nem akarja
Ha a hiba kiolvasás és törlés menne így is, akkor nem szívesen töltenék sok időt az INPA és hasonló alkalmazások beszerzésével, telepítésével, használatának megtanulásával stb.

Köszi!


Nem ajánlott

autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 523i
Évjárat: 2006

státusz hocila

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 15

Elküldve: 2016. november 14. hétfő, 21:33


Sziasztok! E61 523i egyszerű hibakód olvasáshoz és törléshez alkalmas lehet valamilyen univerzális OBD II eszköz, pl. U480? ELM327 bluetooth-kütyüm van itthon, azzal az e46 gond nélkül csatlakozott, de az 5-ös nem akarja
Ha a hiba kiolvasás és törlés menne így is, akkor nem szívesen töltenék sok időt az INPA és hasonló alkalmazások beszerzésével, telepítésével, használatának megtanulásával stb.

Köszi!

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2016. november 14. hétfő, 14:55


Livaj írta: Pont mostanában kezdtem el késztetést érezni, hogy elmélyedjek a diagolás (szerencsére semmi gondom az autóval, de ha kellene, akkor tudjak mihez nyúlni), illetve coding (ha már vannak fícsörök, akkor testreszabni azokat) rejtelmeiben. Korábban olvastam itt is és más fórumokon is, hogy bonyolult (persze ez relatív, kinek mi a bonyolult) a telepítése ezen programoknak.
Nézegetem a bloutooth-os OBD interfészeket, de azokban nem biztos, hogy bíznék.

Szóval mennyire macerás egy "nem informatikus" számára a 0-ról elkezdeni összerakni egy működő interfészt?

Az első lépés persze a fórum ezen topikjának olvasgatásával kezdődik, ez stimm.

L.


Szerintem ha valaki képben van a Windows programok használatával, és egy kicsit átlátja hogy hogyan áll össze a diagolási/kódolási folyamat, akkor nem nehéz. Az újabb ISTA-hoz pl. van olyan csomag (Rheringold) amit gyakorlatilag csak ki kell csomagolni és futtatni, nem kell annyit mókolni vele mint egy INPA/DIS rendszerrel. De ezekhez is vannak készre telepített virtuális gép képfájlok, amikkel nem kell nulláról kezdeni a telepítést. De a használathoz mindenképp át kell látni a rendszert, mi miért van és hogy működik, nem elég csak elindítani azt hajrá.
Nyilván sok utánaolvasást/kutatást igényel míg eljut odáig az ember, de van rengeteg leírás/videó a neten ezzel kapcsolatban.

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2016. november 14. hétfő, 14:46


Firebird írta: Van Inpám is csak az angol (és német nyelven fut csak)Inpa ezt üzeni:"control solenoid valve tank ventillation Kód:113" hogy lehet ezt a hibát elhárítani? (e miatt torpanhat a kocsi ha hírtelen adok gázt?)


Akkor használd azt!
Tessék, ebben egyértelműen a tankszellőztető szelepet írja, ahogy tippeltem.
Mivel szakadás vagy zárlatot említettél, így nincs más mint ki kell méregetni a csatlakozókat meg a szelepet.
Szerintem emiatt nem torpanna. Nem hinném, hogy akkora vákum keletkezne a tankban, ami akadályozná a szivattyút.