autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2004

státusz lacos76

Újonc

Elismertség: 3% (2 pont) | Hozzászólások: 62

Elküldve: 2017. január 04. szerda, 14:53


Sziasztok!
Kérdésem létezik e CASTROL EDGE TITANIUM 5W-30 C3 5 literes kiszerelésben.

bikemano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz bikemano

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 40

Elküldve: 2016. október 09. vasárnap, 20:00


hil írta:
bikemano írta:
Tano írta:
bikemano írta: Sziasztok!
1999-es E46 320d autómba szeretném lecserélni az olajat. Sajnos nem tudom, hogy mi volt előtte benne, ezért a kérdésem az lenne, hogy milyen típusú olaj jár bele? Hallotam már 5w30,5w40, illetve 10w40-et is! Mivel itt több 320d tulaj is van és gondolomszakik is remélem kapok egy megbízható választ. És ami még érdekelne, hány liter megy bele? Irhattok néhány jobb márkát is én mobilt vagy motult vasaroltam eddig előző autómba kösz mindent


A lényeg, hogy BMW LL-01 vagy LL-04 minősítésnek megfeleljen. Ez már magával hozza a viszkozitást is, mivel azt is megköti a jóváhagyás. A 10W-s mindenképp felejtős!
A mennyiség az 5,5 liter, de mivel teljesen nem folyik ki az összes, így 5 literből tele szokott lenni. Én 6-ot szoktam venni, és akkor marad az utántöltésre is ha szükséges.
Márka az elég szubjektív, én amit eddig használtam és egyikkel sem volt gondom: BMW gyári, XADO, illetve Mobil-1.


Rendben, kosz mindent

Szia!
Nekem a Xado-val, illetve utána gondjaim lettek (2x volt benne)korábban leírtam, nem tenném bele.



Milyen gondok?
Amugy szerintem Mobil vagy Motul olajat rakok bele nálunk erdélyben xado-val nem is találkoztam még, a castrolt meg románia másolja, nem eredeti minőség, ezért döntöttem a Mobil vagy esetleg Motul mellet



hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2016. október 09. vasárnap, 11:14


bikemano írta:
Tano írta:
bikemano írta: Sziasztok!
1999-es E46 320d autómba szeretném lecserélni az olajat. Sajnos nem tudom, hogy mi volt előtte benne, ezért a kérdésem az lenne, hogy milyen típusú olaj jár bele? Hallotam már 5w30,5w40, illetve 10w40-et is! Mivel itt több 320d tulaj is van és gondolomszakik is remélem kapok egy megbízható választ. És ami még érdekelne, hány liter megy bele? Irhattok néhány jobb márkát is én mobilt vagy motult vasaroltam eddig előző autómba kösz mindent


A lényeg, hogy BMW LL-01 vagy LL-04 minősítésnek megfeleljen. Ez már magával hozza a viszkozitást is, mivel azt is megköti a jóváhagyás. A 10W-s mindenképp felejtős!
A mennyiség az 5,5 liter, de mivel teljesen nem folyik ki az összes, így 5 literből tele szokott lenni. Én 6-ot szoktam venni, és akkor marad az utántöltésre is ha szükséges.
Márka az elég szubjektív, én amit eddig használtam és egyikkel sem volt gondom: BMW gyári, XADO, illetve Mobil-1.


Rendben, kosz mindent

Szia!
Nekem a Xado-val, illetve utána gondjaim lettek (2x volt benne)korábban leírtam, nem tenném bele.



bikemano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz bikemano

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 40

Elküldve: 2016. október 09. vasárnap, 06:50


Tano írta:
bikemano írta: Sziasztok!
1999-es E46 320d autómba szeretném lecserélni az olajat. Sajnos nem tudom, hogy mi volt előtte benne, ezért a kérdésem az lenne, hogy milyen típusú olaj jár bele? Hallotam már 5w30,5w40, illetve 10w40-et is! Mivel itt több 320d tulaj is van és gondolomszakik is remélem kapok egy megbízható választ. És ami még érdekelne, hány liter megy bele? Irhattok néhány jobb márkát is én mobilt vagy motult vasaroltam eddig előző autómba kösz mindent


A lényeg, hogy BMW LL-01 vagy LL-04 minősítésnek megfeleljen. Ez már magával hozza a viszkozitást is, mivel azt is megköti a jóváhagyás. A 10W-s mindenképp felejtős!
A mennyiség az 5,5 liter, de mivel teljesen nem folyik ki az összes, így 5 literből tele szokott lenni. Én 6-ot szoktam venni, és akkor marad az utántöltésre is ha szükséges.
Márka az elég szubjektív, én amit eddig használtam és egyikkel sem volt gondom: BMW gyári, XADO, illetve Mobil-1.


Rendben, kosz mindent

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2016. október 08. szombat, 19:24


bikemano írta: Sziasztok!
1999-es E46 320d autómba szeretném lecserélni az olajat. Sajnos nem tudom, hogy mi volt előtte benne, ezért a kérdésem az lenne, hogy milyen típusú olaj jár bele? Hallotam már 5w30,5w40, illetve 10w40-et is! Mivel itt több 320d tulaj is van és gondolomszakik is remélem kapok egy megbízható választ. És ami még érdekelne, hány liter megy bele? Irhattok néhány jobb márkát is én mobilt vagy motult vasaroltam eddig előző autómba kösz mindent


A lényeg, hogy BMW LL-01 vagy LL-04 minősítésnek megfeleljen. Ez már magával hozza a viszkozitást is, mivel azt is megköti a jóváhagyás. A 10W-s mindenképp felejtős!
A mennyiség az 5,5 liter, de mivel teljesen nem folyik ki az összes, így 5 literből tele szokott lenni. Én 6-ot szoktam venni, és akkor marad az utántöltésre is ha szükséges.
Márka az elég szubjektív, én amit eddig használtam és egyikkel sem volt gondom: BMW gyári, XADO, illetve Mobil-1.

bikemano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz bikemano

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 40

Elküldve: 2016. október 08. szombat, 15:34


Sziasztok!
1999-es E46 320d autómba szeretném lecserélni az olajat. Sajnos nem tudom, hogy mi volt előtte benne, ezért a kérdésem az lenne, hogy milyen típusú olaj jár bele? Hallotam már 5w30,5w40, illetve 10w40-et is! Mivel itt több 320d tulaj is van és gondolomszakik is remélem kapok egy megbízható választ. És ami még érdekelne, hány liter megy bele? Irhattok néhány jobb márkát is én mobilt vagy motult vasaroltam eddig előző autómba kösz mindent

atus083
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Cd
Évjárat: 2006

státusz atus083

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2016. október 08. szombat, 09:19


YELLOW írta:
atus083 írta: Sziasztok!

Lendkerék+ kuplung cseréjét követően a váltóolajat is le szeretném cserélni az autómba. A kérdésem az lenne, hogy ragaszkodjak a gyári olajhoz vagy beletölthetünk esetleg más olajat is illetve hány litert kell vásárolnom? Ha tudnátok írni konkrét olaj típusokat azért külön hálás lennék!
Az autóm egy 2005. decemberi gyártású E46 320 Cd 2.0 dízel (6 sebességes kézi váltós)
A válaszokat előre is köszönöm!


itt már ki lett tárgyalva, nem is sokat kellene visszaolvasni!!!
Klikk ide!


Köszi!



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2016. október 08. szombat, 08:27


atus083 írta: Sziasztok!

Lendkerék+ kuplung cseréjét követően a váltóolajat is le szeretném cserélni az autómba. A kérdésem az lenne, hogy ragaszkodjak a gyári olajhoz vagy beletölthetünk esetleg más olajat is illetve hány litert kell vásárolnom? Ha tudnátok írni konkrét olaj típusokat azért külön hálás lennék!
Az autóm egy 2005. decemberi gyártású E46 320 Cd 2.0 dízel (6 sebességes kézi váltós)
A válaszokat előre is köszönöm!


itt már ki lett tárgyalva, nem is sokat kellene visszaolvasni!!!
Klikk ide!

atus083
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Cd
Évjárat: 2006

státusz atus083

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2016. október 08. szombat, 08:09


Sziasztok!

Lendkerék+ kuplung cseréjét követően a váltóolajat is le szeretném cserélni az autómba. A kérdésem az lenne, hogy ragaszkodjak a gyári olajhoz vagy beletölthetünk esetleg más olajat is illetve hány litert kell vásárolnom? Ha tudnátok írni konkrét olaj típusokat azért külön hálás lennék!
Az autóm egy 2005. decemberi gyártású E46 320 Cd 2.0 dízel (6 sebességes kézi váltós)
A válaszokat előre is köszönöm!




bricktopm
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz bricktopm

Törzsvendég

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 181

Elküldve: 2016. június 07. kedd, 19:08


YELLOW írta:
bricktopm írta:
YELLOW írta:
bricktopm írta:
YELLOW írta:
bricktopm írta: Üdv nektek!

Olajcsere előtt állok M52B20-as motorommal. Most Castrol 10w40 Magnatec félszintetikus(?) van benne. Jó ha ilyet teszek bele megint? Vagy jobb a teljesen szintetikus bele?
Javarészt castrolnál maradnék, árban elfogadható, meg ezt árul a bolt, ja meg mobile-t, de azt állítólag eszi a bimmer nagyonnagyon.

" A Castrol Magnatec egyedi összetételű molekulái szinte mágnesként tapadnak a kopásnak kitett fémfelületekre, így különleges védelmet nyújtó kenőfilmet hoznak létre"

Ez nekem amúgy mennyire jó?


félszintetikus???

ilyen autóba soha!!! a 10w sem lenne indokolt, neked M52TUB motorod van, 5w-40-nek elégnek kell lenni, és full szintetikus kellene. ha meg sok a km és eszegeti az olajat, akkor generálozni kell már, nem "moslékot" önteni bele



Szia!
Azt elmondanád, miért nem szabad félszintetikus olajat tenni bele?
Sok oldalon nem is írják az olajra, hogy fél-, vagy szintetikus az olaj, úgy kell külön keresgetni. A magnatec pl félszintetikus ha minden igaz, és nekem most pont az van benne. Árthat ez most neki?

Egyébként az eneos a másik amivel én is szemezek, csak még nem találtam boltot, ahol venni lehet Debrecenben, de most ráállok akkor és keresek egyet, kipróbálom.
Köszönöm!


rendelj online, van több olajwebshop.
azért jó a full szintetikus, mert mondjuk úgy leegyszerűsítve jobban ki van dolgozva. a különböző összetevők pontosan ki vannak mérve, ki vannak számítva, tulajdonképpen a legjobban fel van készítve az olaj. de ha rákeresel a neten találni erről olvasmányt. a félszintetikus sokkal jobban le tud rakódni, olcsóbb olaj, de nem biztos, hogy megéri. ráadásul az olajcsereperiódus nem igaz ezekre, mármint a gyári. azért vannak ezek a 20ezer+ periódusok, mert a gyárak full szintetikus olajokkal számolnak. de azokkal sem szabadna ennyiket lefutni.


Köszönöm az infót!

Ha most lehajítom róla ezt az olajat át kell öblíteni valamivel a blokkot? Vagy mehet bele az új egyből?
Találtam eneos 5w40-et ugyan annyiért, mint castrol magnatec-et, szóval még csak nem is drágább..vagy drágán vettem a castrol-t.. részletkérdés


lehet érdemes volna. attól függ a leengedett olaj mennyire dzsuvás. de akár mehet bele simán az új.


Biztos, hogy nem dzsuvás, épp szürkült kicsit. Még a szűrőnek látni az eredeti sárgás színét a szürkülés alatt. 8000-enként cserélve, még ebben van 1300 vagy 1200 kb.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2016. június 07. kedd, 17:33


bricktopm írta:
YELLOW írta:
bricktopm írta:
YELLOW írta:
bricktopm írta: Üdv nektek!

Olajcsere előtt állok M52B20-as motorommal. Most Castrol 10w40 Magnatec félszintetikus(?) van benne. Jó ha ilyet teszek bele megint? Vagy jobb a teljesen szintetikus bele?
Javarészt castrolnál maradnék, árban elfogadható, meg ezt árul a bolt, ja meg mobile-t, de azt állítólag eszi a bimmer nagyonnagyon.

" A Castrol Magnatec egyedi összetételű molekulái szinte mágnesként tapadnak a kopásnak kitett fémfelületekre, így különleges védelmet nyújtó kenőfilmet hoznak létre"

Ez nekem amúgy mennyire jó?


félszintetikus???

ilyen autóba soha!!! a 10w sem lenne indokolt, neked M52TUB motorod van, 5w-40-nek elégnek kell lenni, és full szintetikus kellene. ha meg sok a km és eszegeti az olajat, akkor generálozni kell már, nem "moslékot" önteni bele



Szia!
Azt elmondanád, miért nem szabad félszintetikus olajat tenni bele?
Sok oldalon nem is írják az olajra, hogy fél-, vagy szintetikus az olaj, úgy kell külön keresgetni. A magnatec pl félszintetikus ha minden igaz, és nekem most pont az van benne. Árthat ez most neki?

Egyébként az eneos a másik amivel én is szemezek, csak még nem találtam boltot, ahol venni lehet Debrecenben, de most ráállok akkor és keresek egyet, kipróbálom.
Köszönöm!


rendelj online, van több olajwebshop.
azért jó a full szintetikus, mert mondjuk úgy leegyszerűsítve jobban ki van dolgozva. a különböző összetevők pontosan ki vannak mérve, ki vannak számítva, tulajdonképpen a legjobban fel van készítve az olaj. de ha rákeresel a neten találni erről olvasmányt. a félszintetikus sokkal jobban le tud rakódni, olcsóbb olaj, de nem biztos, hogy megéri. ráadásul az olajcsereperiódus nem igaz ezekre, mármint a gyári. azért vannak ezek a 20ezer+ periódusok, mert a gyárak full szintetikus olajokkal számolnak. de azokkal sem szabadna ennyiket lefutni.


Köszönöm az infót!

Ha most lehajítom róla ezt az olajat át kell öblíteni valamivel a blokkot? Vagy mehet bele az új egyből?
Találtam eneos 5w40-et ugyan annyiért, mint castrol magnatec-et, szóval még csak nem is drágább..vagy drágán vettem a castrol-t.. részletkérdés


lehet érdemes volna. attól függ a leengedett olaj mennyire dzsuvás. de akár mehet bele simán az új.

bricktopm
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz bricktopm

Törzsvendég

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 181

Elküldve: 2016. június 07. kedd, 17:14


YELLOW írta:
bricktopm írta:
YELLOW írta:
bricktopm írta: Üdv nektek!

Olajcsere előtt állok M52B20-as motorommal. Most Castrol 10w40 Magnatec félszintetikus(?) van benne. Jó ha ilyet teszek bele megint? Vagy jobb a teljesen szintetikus bele?
Javarészt castrolnál maradnék, árban elfogadható, meg ezt árul a bolt, ja meg mobile-t, de azt állítólag eszi a bimmer nagyonnagyon.

" A Castrol Magnatec egyedi összetételű molekulái szinte mágnesként tapadnak a kopásnak kitett fémfelületekre, így különleges védelmet nyújtó kenőfilmet hoznak létre"

Ez nekem amúgy mennyire jó?


félszintetikus???

ilyen autóba soha!!! a 10w sem lenne indokolt, neked M52TUB motorod van, 5w-40-nek elégnek kell lenni, és full szintetikus kellene. ha meg sok a km és eszegeti az olajat, akkor generálozni kell már, nem "moslékot" önteni bele



Szia!
Azt elmondanád, miért nem szabad félszintetikus olajat tenni bele?
Sok oldalon nem is írják az olajra, hogy fél-, vagy szintetikus az olaj, úgy kell külön keresgetni. A magnatec pl félszintetikus ha minden igaz, és nekem most pont az van benne. Árthat ez most neki?

Egyébként az eneos a másik amivel én is szemezek, csak még nem találtam boltot, ahol venni lehet Debrecenben, de most ráállok akkor és keresek egyet, kipróbálom.
Köszönöm!


rendelj online, van több olajwebshop.
azért jó a full szintetikus, mert mondjuk úgy leegyszerűsítve jobban ki van dolgozva. a különböző összetevők pontosan ki vannak mérve, ki vannak számítva, tulajdonképpen a legjobban fel van készítve az olaj. de ha rákeresel a neten találni erről olvasmányt. a félszintetikus sokkal jobban le tud rakódni, olcsóbb olaj, de nem biztos, hogy megéri. ráadásul az olajcsereperiódus nem igaz ezekre, mármint a gyári. azért vannak ezek a 20ezer+ periódusok, mert a gyárak full szintetikus olajokkal számolnak. de azokkal sem szabadna ennyiket lefutni.


Köszönöm az infót!

Ha most lehajítom róla ezt az olajat át kell öblíteni valamivel a blokkot? Vagy mehet bele az új egyből?
Találtam eneos 5w40-et ugyan annyiért, mint castrol magnatec-et, szóval még csak nem is drágább..vagy drágán vettem a castrol-t.. részletkérdés

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2016. június 07. kedd, 17:01


bricktopm írta:
YELLOW írta:
bricktopm írta: Üdv nektek!

Olajcsere előtt állok M52B20-as motorommal. Most Castrol 10w40 Magnatec félszintetikus(?) van benne. Jó ha ilyet teszek bele megint? Vagy jobb a teljesen szintetikus bele?
Javarészt castrolnál maradnék, árban elfogadható, meg ezt árul a bolt, ja meg mobile-t, de azt állítólag eszi a bimmer nagyonnagyon.

" A Castrol Magnatec egyedi összetételű molekulái szinte mágnesként tapadnak a kopásnak kitett fémfelületekre, így különleges védelmet nyújtó kenőfilmet hoznak létre"

Ez nekem amúgy mennyire jó?


félszintetikus???

ilyen autóba soha!!! a 10w sem lenne indokolt, neked M52TUB motorod van, 5w-40-nek elégnek kell lenni, és full szintetikus kellene. ha meg sok a km és eszegeti az olajat, akkor generálozni kell már, nem "moslékot" önteni bele



Szia!
Azt elmondanád, miért nem szabad félszintetikus olajat tenni bele?
Sok oldalon nem is írják az olajra, hogy fél-, vagy szintetikus az olaj, úgy kell külön keresgetni. A magnatec pl félszintetikus ha minden igaz, és nekem most pont az van benne. Árthat ez most neki?

Egyébként az eneos a másik amivel én is szemezek, csak még nem találtam boltot, ahol venni lehet Debrecenben, de most ráállok akkor és keresek egyet, kipróbálom.
Köszönöm!


rendelj online, van több olajwebshop.
azért jó a full szintetikus, mert mondjuk úgy leegyszerűsítve jobban ki van dolgozva. a különböző összetevők pontosan ki vannak mérve, ki vannak számítva, tulajdonképpen a legjobban fel van készítve az olaj. de ha rákeresel a neten találni erről olvasmányt. a félszintetikus sokkal jobban le tud rakódni, olcsóbb olaj, de nem biztos, hogy megéri. ráadásul az olajcsereperiódus nem igaz ezekre, mármint a gyári. azért vannak ezek a 20ezer+ periódusok, mert a gyárak full szintetikus olajokkal számolnak. de azokkal sem szabadna ennyiket lefutni.

bricktopm
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz bricktopm

Törzsvendég

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 181

Elküldve: 2016. június 07. kedd, 16:44


YELLOW írta:
bricktopm írta: Üdv nektek!

Olajcsere előtt állok M52B20-as motorommal. Most Castrol 10w40 Magnatec félszintetikus(?) van benne. Jó ha ilyet teszek bele megint? Vagy jobb a teljesen szintetikus bele?
Javarészt castrolnál maradnék, árban elfogadható, meg ezt árul a bolt, ja meg mobile-t, de azt állítólag eszi a bimmer nagyonnagyon.

" A Castrol Magnatec egyedi összetételű molekulái szinte mágnesként tapadnak a kopásnak kitett fémfelületekre, így különleges védelmet nyújtó kenőfilmet hoznak létre"

Ez nekem amúgy mennyire jó?


félszintetikus???

ilyen autóba soha!!! a 10w sem lenne indokolt, neked M52TUB motorod van, 5w-40-nek elégnek kell lenni, és full szintetikus kellene. ha meg sok a km és eszegeti az olajat, akkor generálozni kell már, nem "moslékot" önteni bele



Szia!
Azt elmondanád, miért nem szabad félszintetikus olajat tenni bele?
Sok oldalon nem is írják az olajra, hogy fél-, vagy szintetikus az olaj, úgy kell külön keresgetni. A magnatec pl félszintetikus ha minden igaz, és nekem most pont az van benne. Árthat ez most neki?

Egyébként az eneos a másik amivel én is szemezek, csak még nem találtam boltot, ahol venni lehet Debrecenben, de most ráállok akkor és keresek egyet, kipróbálom.
Köszönöm!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2016. június 07. kedd, 07:32


hil írta:
bricktopm írta: Üdv nektek!

Olajcsere előtt állok M52B20-as motorommal. Most Castrol 10w40 Magnatec félszintetikus(?) van benne. Jó ha ilyet teszek bele megint? Vagy jobb a teljesen szintetikus bele?
Javarészt castrolnál maradnék, árban elfogadható, meg ezt árul a bolt, ja meg mobile-t, de azt állítólag eszi a bimmer nagyonnagyon.

" A Castrol Magnatec egyedi összetételű molekulái szinte mágnesként tapadnak a kopásnak kitett fémfelületekre, így különleges védelmet nyújtó kenőfilmet hoznak létre"

Ez nekem amúgy mennyire jó?

Szia!
Mobil Super 3000xe 5w30-at használok régóta, egyáltalán nem eszi.



sajnos a legutóbbi hamisítási botránynál a Mobil is ott volt az olajok között. így simán lehet, hogy valakinek jutott belőle.
én pont a magnatec-ről hallottam nem túl jókat.
én még javasolnám az ENEOS Hyper Premium 5w-40-et, ha gondolod. ismerős V8-asa ette a 10w-40 castrol-t, aztán javasoltam neki az Eneos-t és az olajfogyasztás jelentősen csökkent. nem esik össze az olaj 5-7ezer km alatt. egyébként most én is ezt használom, bár én legközelebb igen visszatérek a 0w-30, 0w-40-re, mivel télen is inkább rövideket megyek. 5w-s is kibírja, de csak jobb ha folyósabb.