![anubisz](http://static.bmwfanatics.hu/uploaded/userfile/1937/1937_1358455758288_150x100.jpg)
Elküldve: 2011. május 22. vasárnap, 17:45
InsectKiller írta:anubisz írta:InsectKiller írta:anubisz írta: Hogy lehet el várni egy több éves motortól,hogy ne egyen olajatmikor az új BMW is eszeik az olajat,csak minimálisat. Persze most biztos írja majd valaki az övé nem.
Hajtsd meg egy párszor a pályán 180-240 körül, majd nem fogod azt írni hogy a tied nem eszi. 60km sebességgel tötyög a városban,az ember nem fogja enni. Persze, még van a kocsiba 200 ezer vagy a duplájaés még olajat se egyen csak fél decit 10 000 alatt. Ha káros menyiséget eszik azt úgy is látni fogod,mert hátulról már nem fognak tudni le fotózni
a ködfátyol miatt
Nem is hiszem hogy ez valakinél még téma. Bezzeg amikor még mindenki Ladával járt,senki nem mérte decire az olaj fogyasztást. Inkább egyen 3 liter olajat 20 000 alatt,mint 18 liter benzint százon.enyém 3 litert meg eszi 20-25 ezer alatt,még is por száraz a kipufogó vég. Nem tocsog az olajtól.
Hát akkor arra is ráférne azért 1 szelepszár-szimeringezés!
Gondolkoztam már rajta. Nagy meló az? biztos ramaty állapotba vannak már.
Hát mindenki azt mondja, hogy inkább öntögessem bele az olajat, mint hogy cseréltessem. Jóval olcsóbb... De engem akkor is zavar a történet én is előtte állok!
szerintem az a gond,hogy fakabát akkor már csak szelep szimeringet cserélni,van még egy pár hely ahol el mehet az olaj. Az meg már egy motor generál. Most a szelepnél lehet el megy a negyede,a többi meg a másik sok kopott fő daraboknál. és akkor ott ugye a szimering cserénél le kel venni a hengerfejet, ugye? nem tudom. hengerfej tömítés,stb