hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2011. február 12. szombat, 20:02


hancurozo írta:
Hori írta: bírom az olyan diesel motorokt amik 15000km alatt semennyi olajat nem esznek Kár hogy ilyen nem létezik


De létezik, sőt ha már nagyon "hugyozik" a porlasztó még termeli is a "motorolajat". Vagy szívó diesel.
Jó állapotú turbó diesel csipegeti, ami nem eszi az porlasztós


Látjátok, hogy van olyan, hogy a motor nem fogyaszt az olajból a két csere között. Ha ezt írják.......

Az a baj, hogy ez a Prolong, meg egyéb adalék dolog is ki volt már tárgyalva, de most megint kezdődik talán???





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. február 12. szombat, 20:03

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2011. február 12. szombat, 19:39


Hori írta: bírom az olyan diesel motorokt amik 15000km alatt semennyi olajat nem esznek Kár hogy ilyen nem létezik


De létezik, sőt ha már nagyon "hugyozik" a porlasztó még termeli is a "motorolajat". Vagy szívó diesel.
Jó állapotú turbó diesel csipegeti, ami nem eszi az porlasztós

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2011. február 12. szombat, 19:33


bírom az olyan diesel motorokt amik 15000km alatt semennyi olajat nem esznek Kár hogy ilyen nem létezik

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2011. február 12. szombat, 19:15


hil írta:
zoliika írta:

"Hát ennyi a tapasztalatom a PROLONGAL!Nem muszáj elhinni,de ez van"!
Ez volt az utolsó mondatom én sem hiszek a csodákban ,de amit fizikálisan érzékelek abban hiszek.Eszem ágában sincs vitatkozni tapasztalat r'go megosztom a FÓRUMON elvégre ez azért van.


Jaaa, én sem hiszek a Calgonban (sem), mert mennyi egy doboz Calgon és hány mosásra, a mosógép fűtőbetétje meg max 4000 pénz.
Nem támadásként írtam előző válaszomat, csak mint említettem régebben ez nagyon ki volt tárgyalva, nem kéne újra kezdeni.



amúgy is ott van a citromsav... nem kell jobb



hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2011. február 12. szombat, 18:26


zoliika írta:

"Hát ennyi a tapasztalatom a PROLONGAL!Nem muszáj elhinni,de ez van"!
Ez volt az utolsó mondatom én sem hiszek a csodákban ,de amit fizikálisan érzékelek abban hiszek.Eszem ágában sincs vitatkozni tapasztalat r'go megosztom a FÓRUMON elvégre ez azért van.


Jaaa, én sem hiszek a Calgonban (sem), mert mennyi egy doboz Calgon és hány mosásra, a mosógép fűtőbetétje meg max 4000 pénz.
Nem támadásként írtam előző válaszomat, csak mint említettem régebben ez nagyon ki volt tárgyalva, nem kéne újra kezdeni.



anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. február 12. szombat, 18:26


zoliika írta:
anubisz írta:
zoliika írta:
davech írta: Esetleg valakinek lenne ötlete mivel kezdjem a keresést?
Kartergáz szűrő új benne, Egér szelep tisztítva, makulátlan volt. Wtf?

(Nemhiszem ha most beleöntök prolongot, a fogyasztásom is 6L, és mili olajat se fog enni, itt nagyobb anomáliára gondolok. De persze attól független lehet kipróbálom )

zoliika írta:
davech írta: Tavaly nyár végén néztem utoljára az olajszintet akkor utána kellett önteni 1-2 decit.
Most kivillant az olaj "kancsó" a műszerfalon, persze olaj szinte semmi. kb 5e km mentem vele ez idő alatt. Olajfolyást sehol nem vettem észre, többször is voltam alatta.
Ez az olaj zabálás természetes?
Fogyasztással se vagyok megelégedve, normál használatnál átlag 8at eszik.
Valakinek ötlet? thx!


Nem akarlak felidegesíteni nekem 15000km van az olajban ,de 1mm-t sem húzott belőlle a fogyasztás az durva nekem a rekord max 7lityi volt klímával utánfútóval quaddal.Ja és még annyi,hogy nekem prolong van az olajaban én tíz éve használom először amcsiban láttam és használtam ,de nekem nagyon bevált azóta kertikapába,quadba,motorba öt benzines és két diesel autómba raktam…………








Ez így van a prologot olajcserénél szokták belerakni.
99% az olajfogysztás kopott olajlehúzógyűrűkre utal ill. nem megfelelő olajat tettél bele gondolok itt 0w-re.
A magas fogyasztás az lehet légtömegmérő „behülyülése” rosszul adhatja le a jelet az üzemanyag befecskendező ill. adagoló rendszernek és több„diesel” megy az égéstérbe.De ez csak tipp menj el egy BOSCH SZAKSZERVÍZBE rárakják a gépre és ott megmondják mi a betegség.Addig csak találgatsz és parázol mi a f… lehet a gépeddel.




Hát most néztem a Prolongot ugye 1 liter 42200 Ft, mivel 6 hengereshez majdnem 8 liter olaj kel,és 10% keverési arányt ír, az úgy 8 deci, hát egy litert venni kel.Plusz a 21 000 Ft az olaj. 65 ezerért olajat cserélni,hogy aztán ki dobd 15-20000 Km után.Most mit mondjak. Gondolom minden olajcserénél bele kel rakni.Hát köszönöm szépen. Jobban jár az ember ha 4-500 000 után fel újítja a motort, vagy betolja a roncstelepre.Ezt egy pár évig használod,egy új motor ára, főleg ha sűrűn cserélsz olajat.Persze aki 10 000 ret megy egy évben,annak biztos megéri,de annak meg minek.Még azt mondom ha,8,10 000 lenne egy liter, de 43000 mi van ebbe? Platina? Aszem ezt a módját a motor kímélésnek,kihagyom Lehet nyomkodni a mennyiség gombot,aki rendelni akar
http://www.prolong.hu/page_onlineshop.php Ámen

Olyan mint a Calgon a mosógépbe,ha ki számolod 10 évig használod,egy új mosógép ára. Inkább ki cserélem a fűtőszálat 10 év alatt 2 szer, sosem használtam,mégis tiszta a gépem, pedig itt se lágy a víz


Először is a Prolong-ot én K.méten veszem fél liter 10800huf(kecskemét Kis és társa kft Mindszenti út 2 van 10% kedvezményem)!!100000km felett először 10%-ot kell bele tenni utána elég az 5%,de azt minden olajcserénél.A 10% nekem kb 10800huf többlet költcséget jelent ami a féken tartod az asszonyt a „tescóban” már meg is spóróltad…….Az 5%-ot meg számold ki!
Én olajbányász vagyok és nem olajnepper és nem marketinges.De,az tény amiket tapasztaltam:
Történt egyszer(kora tavasszal márciusban) van egy jó barátom aki az építőiparban dolgozik és volt neki egy Mazda platós 2200 diesel tgk-ja ami 1500km alatt 1liter olajat zabbantott és kartelgáz mint állat annyi…..Hoztam neki prolongot (mivel ha most motorgenerált ami min.1.5 hét lett volna az tökönszúrás lett volna neki főszezonba)A motor kerepelt minden olyan hangot adott ki ami nem egézséges motorra utalt megjegyzem 800ekm volt benne beleöntöttük a prolongot és tíz perc motorjáratás után elhalkult ,majd először 6700 km után 4 dl olajat öntött bele Majd decemberben 60ekm után(860000km) megtörtént a motorgenerál!Azt ki sem akarom számolni mennyi pénzt sporolt meg a PROLONG!
Következő:
Van egy yfz450 yamaha tipusú sport quadom amit versenyzésre ill.pályázásra használok evvel azt akarom mondani ill. sugalni,hogy nincs kímélve.Szalonból hoztam ki a quadot és mivel ez spéci motor és ki van hegyezve a motor így 8ü.óránként olajcsere és 40-50 üóránként motorgenerál most van benne 70 ü.óra elvittem a yamahához nézzük meg a szivét mit mutat és a szelepet sem kellett állítani tökéletes a motor nem hitték el a szervízben,mivel yamaha versenyeken szoktam versenyezni és tudják láátták tapasztalták ,hogy egy vadbarom vagyok és nem kímélem a gépet,hogy a motornak semmi baja.
Tudnék még a fűnyíróról ,a kertikapáról mesélni amiről apám már régen lemondott és még mindig használja.
Ja, és a calgon-ban nem hiszek
Hát ennyi a tapasztalatom a PROLONGAL!Nem muszáj elhinni,de ez van


Nem a Prolongal van bajom,végig az árát taglaltam.azért ha te 10 000 ért veszed,még mindig más mintha mondjuk 1 Litert 45000 ért.azért van különbség a kettő között.Csak abból indultam ki amit az árlistán látok. Aki olcsón hozzájut annak biztos megéri.Én is beletenném,de 45000 ért az tuti hogy nem.Ennyi pénzért szerintem nem sokan használják itthon az biztos. 370 es benzin ár mellett. 5 Liter 166 000 Forint, be vannak ezek piálva? Kíváncsi lennék Amerikába menyibe kerül. Amerikába a 354ml es 17 dollár. itthon 16 000. azért a 4000 és a 16 000 között van különbség. Röhej.

zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2011. február 12. szombat, 18:12


hil írta:
zoliika írta:
Először is a Prolong-ot én K.méten veszem fél liter 10800huf(kecskemét Kis és társa kft Mindszenti út 2 van 10% kedvezményem)!!100000km felett először 10%-ot kell bele tenni utána elég az 5%,de azt minden olajcserénél.A 10% nekem kb 10800huf többlet költcséget jelent ami a féken tartod az asszonyt a „tescóban” már meg is spóróltad…….Az 5%-ot meg számold ki!
Én olajbányász vagyok és nem olajnepper és nem marketinges.De,az tény amiket tapasztaltam:
Történt egyszer(kora tavasszal márciusban) van egy jó barátom aki az építőiparban dolgozik és volt neki egy Mazda platós 2200 diesel tgk-ja ami 1500km alatt 1liter olajat zabbantott és kartelgáz mint állat annyi…..Hoztam neki prolongot (mivel ha most motorgenerált ami min.1.5 hét lett volna az tökönszúrás lett volna neki főszezonba)A motor kerepelt minden olyan hangot adott ki ami nem egézséges motorra utalt megjegyzem 800ekm volt benne beleöntöttük a prolongot és tíz perc motorjáratás után elhalkult ,majd először 6700 km után 4 dl olajat öntött bele Majd decemberben 60ekm után(860000km) megtörtént a motorgenerál!Azt ki sem akarom számolni mennyi pénzt sporolt meg a PROLONG!
Következő:
Van egy yfz450 yamaha tipusú sport quadom amit versenyzésre ill.pályázásra használok evvel azt akarom mondani ill. sugalni,hogy nincs kímélve.Szalonból hoztam ki a quadot és mivel ez spéci motor és ki van hegyezve a motor így 8ü.óránként olajcsere és 40-50 üóránként motorgenerál most van benne 70 ü.óra elvittem a yamahához nézzük meg a szivét mit mutat és a szelepet sem kellett állítani tökéletes a motor nem hitték el a szervízben,mivel yamaha versenyeken szoktam versenyezni és tudják láátták tapasztalták ,hogy egy vadbarom vagyok és nem kímélem a gépet,hogy a motornak semmi baja.
Tudnék még a fűnyíróról ,a kertikapáról mesélni amiről apám már régen lemondott és még mindig használja.
Ja, és a calgon-ban nem hiszek
Hát ennyi a tapasztalatom a PROLONGAL!Nem muszáj elhinni,de ez van


Érdekes amit leírsz, tapasztalsz! Az én véleményem szerint a motor az egy mechanikus gép (lehet, hogy ebben hiányosak az ismereteim) és nem működik az, ami élő lényeknél (sajnos), hogy ha beteg, adok neki gyógyszert és meggyógyul tőle. Te azt állítottad, tapasztaltad, hogy a szarrá kopott motor meggyógyult a Prolongtól, mint ember a gyógyszertől. Biztosan vannak még csodák, sajna ezek engem elkerülnek.
Mint ismeretes, ezeket a Prolong és hasonló csodaszereket úgy reklámozzák, hogy az ami hadsereg is használja. Valóban, az lehet. De ott az a cél, ha a csatatéren egy több milliós HK. vagy repcsi motorját bajság éri, pl elmegy belőle az olaj, akkor az előzőleg "csodaszerrel" kezelt motor el van kenés nélkül is. Igen, míg kijut a veszélyes területről, megmentve ezzel embert, technikát, de az első lépés ezután a motor csere, vagy generál.
Ne haragudj, de én nem tudok hinni ezekben, ha működne, akkor a gyárak miért nem írnák elő alapból, illetve a forgalomban lévő olajhoz miért nincs helyből hozzáadva, és még tudnék feltenni néhány gyermeteg kérdést. Tudtommal a BMW elutasít minden nemű olaj adalékot, ez viszont tény. Viszont azt tölthetsz bele a motorodba, amit akarsz, ebbe senki nem szólhat bele. Egyébként erről kb másfél éve kimerítő, kiborító értekezés folyt ezen a fórumon.



"Hát ennyi a tapasztalatom a PROLONGAL!Nem muszáj elhinni,de ez van"!
Ez volt az utolsó mondatom én sem hiszek a csodákban ,de amit fizikálisan érzékelek abban hiszek.Eszem ágában sincs vitatkozni tapasztalat r'go megosztom a FÓRUMON elvégre ez azért van.


hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2011. február 12. szombat, 18:00


zoliika írta:
Először is a Prolong-ot én K.méten veszem fél liter 10800huf(kecskemét Kis és társa kft Mindszenti út 2 van 10% kedvezményem)!!100000km felett először 10%-ot kell bele tenni utána elég az 5%,de azt minden olajcserénél.A 10% nekem kb 10800huf többlet költcséget jelent ami a féken tartod az asszonyt a „tescóban” már meg is spóróltad…….Az 5%-ot meg számold ki!
Én olajbányász vagyok és nem olajnepper és nem marketinges.De,az tény amiket tapasztaltam:
Történt egyszer(kora tavasszal márciusban) van egy jó barátom aki az építőiparban dolgozik és volt neki egy Mazda platós 2200 diesel tgk-ja ami 1500km alatt 1liter olajat zabbantott és kartelgáz mint állat annyi…..Hoztam neki prolongot (mivel ha most motorgenerált ami min.1.5 hét lett volna az tökönszúrás lett volna neki főszezonba)A motor kerepelt minden olyan hangot adott ki ami nem egézséges motorra utalt megjegyzem 800ekm volt benne beleöntöttük a prolongot és tíz perc motorjáratás után elhalkult ,majd először 6700 km után 4 dl olajat öntött bele Majd decemberben 60ekm után(860000km) megtörtént a motorgenerál!Azt ki sem akarom számolni mennyi pénzt sporolt meg a PROLONG!
Következő:
Van egy yfz450 yamaha tipusú sport quadom amit versenyzésre ill.pályázásra használok evvel azt akarom mondani ill. sugalni,hogy nincs kímélve.Szalonból hoztam ki a quadot és mivel ez spéci motor és ki van hegyezve a motor így 8ü.óránként olajcsere és 40-50 üóránként motorgenerál most van benne 70 ü.óra elvittem a yamahához nézzük meg a szivét mit mutat és a szelepet sem kellett állítani tökéletes a motor nem hitték el a szervízben,mivel yamaha versenyeken szoktam versenyezni és tudják láátták tapasztalták ,hogy egy vadbarom vagyok és nem kímélem a gépet,hogy a motornak semmi baja.
Tudnék még a fűnyíróról ,a kertikapáról mesélni amiről apám már régen lemondott és még mindig használja.
Ja, és a calgon-ban nem hiszek
Hát ennyi a tapasztalatom a PROLONGAL!Nem muszáj elhinni,de ez van


Érdekes amit leírsz, tapasztalsz! Az én véleményem szerint a motor az egy mechanikus gép (lehet, hogy ebben hiányosak az ismereteim) és nem működik az, ami élő lényeknél (sajnos), hogy ha beteg, adok neki gyógyszert és meggyógyul tőle. Te azt állítottad, tapasztaltad, hogy a szarrá kopott motor meggyógyult a Prolongtól, mint ember a gyógyszertől. Biztosan vannak még csodák, sajna ezek engem elkerülnek.
Mint ismeretes, ezeket a Prolong és hasonló csodaszereket úgy reklámozzák, hogy az ami hadsereg is használja. Valóban, az lehet. De ott az a cél, ha a csatatéren egy több milliós HK. vagy repcsi motorját bajság éri, pl elmegy belőle az olaj, akkor az előzőleg "csodaszerrel" kezelt motor el van kenés nélkül is. Igen, míg kijut a veszélyes területről, megmentve ezzel embert, technikát, de az első lépés ezután a motor csere, vagy generál.
Ne haragudj, de én nem tudok hinni ezekben, ha működne, akkor a gyárak miért nem írnák elő alapból, illetve a forgalomban lévő olajhoz miért nincs helyből hozzáadva, és még tudnék feltenni néhány gyermeteg kérdést. Tudtommal a BMW elutasít minden nemű olaj adalékot, ez viszont tény. Viszont azt tölthetsz bele a motorodba, amit akarsz, ebbe senki nem szólhat bele. Egyébként erről kb másfél éve kimerítő, kiborító értekezés folyt ezen a fórumon.



zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2011. február 12. szombat, 12:27


anubisz írta:
zoliika írta:
davech írta: Esetleg valakinek lenne ötlete mivel kezdjem a keresést?
Kartergáz szűrő új benne, Egér szelep tisztítva, makulátlan volt. Wtf?

(Nemhiszem ha most beleöntök prolongot, a fogyasztásom is 6L, és mili olajat se fog enni, itt nagyobb anomáliára gondolok. De persze attól független lehet kipróbálom )

zoliika írta:
davech írta: Tavaly nyár végén néztem utoljára az olajszintet akkor utána kellett önteni 1-2 decit.
Most kivillant az olaj "kancsó" a műszerfalon, persze olaj szinte semmi. kb 5e km mentem vele ez idő alatt. Olajfolyást sehol nem vettem észre, többször is voltam alatta.
Ez az olaj zabálás természetes?
Fogyasztással se vagyok megelégedve, normál használatnál átlag 8at eszik.
Valakinek ötlet? thx!


Nem akarlak felidegesíteni nekem 15000km van az olajban ,de 1mm-t sem húzott belőlle a fogyasztás az durva nekem a rekord max 7lityi volt klímával utánfútóval quaddal.Ja és még annyi,hogy nekem prolong van az olajaban én tíz éve használom először amcsiban láttam és használtam ,de nekem nagyon bevált azóta kertikapába,quadba,motorba öt benzines és két diesel autómba raktam…………








Ez így van a prologot olajcserénél szokták belerakni.
99% az olajfogysztás kopott olajlehúzógyűrűkre utal ill. nem megfelelő olajat tettél bele gondolok itt 0w-re.
A magas fogyasztás az lehet légtömegmérő „behülyülése” rosszul adhatja le a jelet az üzemanyag befecskendező ill. adagoló rendszernek és több„diesel” megy az égéstérbe.De ez csak tipp menj el egy BOSCH SZAKSZERVÍZBE rárakják a gépre és ott megmondják mi a betegség.Addig csak találgatsz és parázol mi a f… lehet a gépeddel.




Hát most néztem a Prolongot ugye 1 liter 42200 Ft, mivel 6 hengereshez majdnem 8 liter olaj kel,és 10% keverési arányt ír, az úgy 8 deci, hát egy litert venni kel.Plusz a 21 000 Ft az olaj. 65 ezerért olajat cserélni,hogy aztán ki dobd 15-20000 Km után.Most mit mondjak. Gondolom minden olajcserénél bele kel rakni.Hát köszönöm szépen. Jobban jár az ember ha 4-500 000 után fel újítja a motort, vagy betolja a roncstelepre.Ezt egy pár évig használod,egy új motor ára, főleg ha sűrűn cserélsz olajat.Persze aki 10 000 ret megy egy évben,annak biztos megéri,de annak meg minek.Még azt mondom ha,8,10 000 lenne egy liter, de 43000 mi van ebbe? Platina? Aszem ezt a módját a motor kímélésnek,kihagyom Lehet nyomkodni a mennyiség gombot,aki rendelni akar
http://www.prolong.hu/page_onlineshop.php Ámen

Olyan mint a Calgon a mosógépbe,ha ki számolod 10 évig használod,egy új mosógép ára. Inkább ki cserélem a fűtőszálat 10 év alatt 2 szer, sosem használtam,mégis tiszta a gépem, pedig itt se lágy a víz


Először is a Prolong-ot én K.méten veszem fél liter 10800huf(kecskemét Kis és társa kft Mindszenti út 2 van 10% kedvezményem)!!100000km felett először 10%-ot kell bele tenni utána elég az 5%,de azt minden olajcserénél.A 10% nekem kb 10800huf többlet költcséget jelent ami a féken tartod az asszonyt a „tescóban” már meg is spóróltad…….Az 5%-ot meg számold ki!
Én olajbányász vagyok és nem olajnepper és nem marketinges.De,az tény amiket tapasztaltam:
Történt egyszer(kora tavasszal márciusban) van egy jó barátom aki az építőiparban dolgozik és volt neki egy Mazda platós 2200 diesel tgk-ja ami 1500km alatt 1liter olajat zabbantott és kartelgáz mint állat annyi…..Hoztam neki prolongot (mivel ha most motorgenerált ami min.1.5 hét lett volna az tökönszúrás lett volna neki főszezonba)A motor kerepelt minden olyan hangot adott ki ami nem egézséges motorra utalt megjegyzem 800ekm volt benne beleöntöttük a prolongot és tíz perc motorjáratás után elhalkult ,majd először 6700 km után 4 dl olajat öntött bele Majd decemberben 60ekm után(860000km) megtörtént a motorgenerál!Azt ki sem akarom számolni mennyi pénzt sporolt meg a PROLONG!
Következő:
Van egy yfz450 yamaha tipusú sport quadom amit versenyzésre ill.pályázásra használok evvel azt akarom mondani ill. sugalni,hogy nincs kímélve.Szalonból hoztam ki a quadot és mivel ez spéci motor és ki van hegyezve a motor így 8ü.óránként olajcsere és 40-50 üóránként motorgenerál most van benne 70 ü.óra elvittem a yamahához nézzük meg a szivét mit mutat és a szelepet sem kellett állítani tökéletes a motor nem hitték el a szervízben,mivel yamaha versenyeken szoktam versenyezni és tudják láátták tapasztalták ,hogy egy vadbarom vagyok és nem kímélem a gépet,hogy a motornak semmi baja.
Tudnék még a fűnyíróról ,a kertikapáról mesélni amiről apám már régen lemondott és még mindig használja.
Ja, és a calgon-ban nem hiszek
Hát ennyi a tapasztalatom a PROLONGAL!Nem muszáj elhinni,de ez van

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2011. február 11. péntek, 15:15


Macsek írta:

Az enyémben most lett 200ekm de én már régóta 10w-40 járok!10.000nél csere és a szerelőm szerint a turbonak is jobb a vastagabb olaj mert jobban támasztja a tengelyét! Én nem hiszek a 30.000es olajokban.....mtöl ne fáradna el az olaj is!?


Szia Macsek!
Nem akarok beleszólni a 5W-xx és a 10W-xx olaj használatba, de: légyszi olvass vissza és fogsz találni borzasztóan részletes leírásokat, magyarázattal belinkelve, hogy mit is jelentenek ezek a jelzések az olaj dobozán. Én sem tudtam, de elolvastam, elmentettem mindet és eloszlatta a homályt.
Ha Te is megteszed (mármint az olvasást), akkor minden bizonnyal meneszteni fogod azt a szerelődet, aki azt javasolta, hogy Bimmeredbe 10w-xx olajat kell tenni!
Most én nem térnék ki erre, mert tényleg hosszú lenne, meg aztán meg is lett vitatva, valamint ha Magad találod meg, akkor sokkal jobban megmarad a memóriádban



bmw320
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz bmw320

BMWfanatic

Elismertség: 0% (3 pont) | Hozzászólások: 478

Elküldve: 2011. február 11. péntek, 13:31


15 E km-ig nem eszi a 0W-sem mivel én azt használom! Valami mág gond lehet ott! A fogyasztás meg ilyenkor -fokokban városban 8 liter körül szerintem teljesen elfogadható!

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. február 11. péntek, 12:36


zoliika írta:
davech írta: Esetleg valakinek lenne ötlete mivel kezdjem a keresést?
Kartergáz szűrő új benne, Egér szelep tisztítva, makulátlan volt. Wtf?

(Nemhiszem ha most beleöntök prolongot, a fogyasztásom is 6L, és mili olajat se fog enni, itt nagyobb anomáliára gondolok. De persze attól független lehet kipróbálom )

zoliika írta:
davech írta: Tavaly nyár végén néztem utoljára az olajszintet akkor utána kellett önteni 1-2 decit.
Most kivillant az olaj "kancsó" a műszerfalon, persze olaj szinte semmi. kb 5e km mentem vele ez idő alatt. Olajfolyást sehol nem vettem észre, többször is voltam alatta.
Ez az olaj zabálás természetes?
Fogyasztással se vagyok megelégedve, normál használatnál átlag 8at eszik.
Valakinek ötlet? thx!


Nem akarlak felidegesíteni nekem 15000km van az olajban ,de 1mm-t sem húzott belőlle a fogyasztás az durva nekem a rekord max 7lityi volt klímával utánfútóval quaddal.Ja és még annyi,hogy nekem prolong van az olajaban én tíz éve használom először amcsiban láttam és használtam ,de nekem nagyon bevált azóta kertikapába,quadba,motorba öt benzines és két diesel autómba raktam…………








Ez így van a prologot olajcserénél szokták belerakni.
99% az olajfogysztás kopott olajlehúzógyűrűkre utal ill. nem megfelelő olajat tettél bele gondolok itt 0w-re.
A magas fogyasztás az lehet légtömegmérő „behülyülése” rosszul adhatja le a jelet az üzemanyag befecskendező ill. adagoló rendszernek és több„diesel” megy az égéstérbe.De ez csak tipp menj el egy BOSCH SZAKSZERVÍZBE rárakják a gépre és ott megmondják mi a betegség.Addig csak találgatsz és parázol mi a f… lehet a gépeddel.




Hát most néztem a Prolongot ugye 1 liter 42200 Ft, mivel 6 hengereshez majdnem 8 liter olaj kel,és 10% keverési arányt ír, az úgy 8 deci, hát egy litert venni kel.Plusz a 21 000 Ft az olaj. 65 ezerért olajat cserélni,hogy aztán ki dobd 15-20000 Km után.Most mit mondjak. Gondolom minden olajcserénél bele kel rakni.Hát köszönöm szépen. Jobban jár az ember ha 4-500 000 után fel újítja a motort, vagy betolja a roncstelepre.Ezt egy pár évig használod,egy új motor ára, főleg ha sűrűn cserélsz olajat.Persze aki 10 000 ret megy egy évben,annak biztos megéri,de annak meg minek.Még azt mondom ha,8,10 000 lenne egy liter, de 43000 mi van ebbe? Platina? Aszem ezt a módját a motor kímélésnek,kihagyom Lehet nyomkodni a mennyiség gombot,aki rendelni akar
http://www.prolong.hu/page_onlineshop.php Ámen

Olyan mint a Calgon a mosógépbe,ha ki számolod 10 évig használod,egy új mosógép ára. Inkább ki cserélem a fűtőszálat 10 év alatt 2 szer, sosem használtam,mégis tiszta a gépem, pedig itt se lágy a víz

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. február 11. péntek, 12:40

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz lacaca

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 355

Elküldve: 2011. február 11. péntek, 11:26


davech írta:
zoliika írta:

Tessék drága BMW-s barátom!SZÖGÖD!http://www.husztidiesel.hu/


Köszi szépen! Először akkor ez, mielőtt nekiesnék villáskulcsal! Remélem sikerül a hibát kideríteni, ha nem, akkor jön a szívás a "mechanikus" keresés...

Az nem baj ha én a gyárilag előírt 5W30-as olajat rakom a verdába?
200e km-nél járok, páran mondták 10W-s kellene már bele. ??


Én azt javasolom, ameddig csak teheted 5w-30-as olajjal járj,de főleg ősztől tavaszig ! ( és max 15000 km-enkémt cseréld le) Ezt a" turbótámasztósdi vastagabbolajat" meg nehogy megkajáld!






Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. február 11. péntek, 11:29

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Macsek

Újonc

Elismertség: 3% (3 pont) | Hozzászólások: 78

Elküldve: 2011. február 11. péntek, 11:04


davech írta:
zoliika írta:

Tessék drága BMW-s barátom!SZÖGÖD!http://www.husztidiesel.hu/


Köszi szépen! Először akkor ez, mielőtt nekiesnék villáskulcsal! Remélem sikerül a hibát kideríteni, ha nem, akkor jön a szívás a "mechanikus" keresés...

Az nem baj ha én a gyárilag előírt 5W30-as olajat rakom a verdába?
200e km-nél járok, páran mondták 10W-s kellene már bele. ??


Az enyémben most lett 200ekm de én már régóta 10w-40 járok!10.000nél csere és a szerelőm szerint a turbonak is jobb a vastagabb olaj mert jobban támasztja a tengelyét! Én nem hiszek a 30.000es olajokban.....mtöl ne fáradna el az olaj is!?

davech
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz davech

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 227

Elküldve: 2011. február 10. csütörtök, 14:51


zoliika írta:

Tessék drága BMW-s barátom!SZÖGÖD!http://www.husztidiesel.hu/


Köszi szépen! Először akkor ez, mielőtt nekiesnék villáskulcsal! Remélem sikerül a hibát kideríteni, ha nem, akkor jön a szívás a "mechanikus" keresés...

Az nem baj ha én a gyárilag előírt 5W30-as olajat rakom a verdába?
200e km-nél járok, páran mondták 10W-s kellene már bele. ??

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. február 10. csütörtök, 15:07