anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. január 28. kedd, 18:14


hancurozo írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
hil írta:
kalmaristi írta:
katibi421 írta: Sziasztok!Valaki tudna tippet adni mi lehet a baj.Az önindító csak csattog indításkor.Válaszokat előre is köszönöm és remélem nincs nagy gond

Első körön töltsd fel az akksit! Egyszer én is igy jártam majd besz@rtam!! Aztán mondjuk akku csere lett a vége!



Szia!
Feltételezve azt, hogy jó az aksi, a Bendix rossz (nagy valószínűséggel).
hil


igen ez a következő, de az utóbbi egy hónapban ismét, legalább 10 embernél jött elő ez a dolog, és mindenhol akksi gond volt. szezonja van na


Nekem is ezt csinálta mikor lemerült, mert rádióztam órákat a garázsba, ( a régi aksim ) csak kattogott. De annak más jelei is vannak, mert a lámpa is halványult indirtózáskor, bármi ami fényt adott ki. Nem is értem,mi ebben a nagy hiba. Ha önindító akkor tuti nem csinál ilyet, ha aksi, akkor tuti kialszik minden egy indítózás után,vagyis közben.


Szerintem a kérdezőtől (katibi421) nem fogjuk megtudni, hogy nála mi volt a gond. (az órabeállítás gondjánál sem jelzett vissza)
Ahogy figyelem, (sajnos) egyre több olyan embereke van, aki regisztrál, kérdez, majd többet nem hallani felőle.


Én is ezt mondtam régebben. Igazából az lenne a tapasztalat,de a többség lelép amint meglett a probléma.

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2014. január 28. kedd, 18:12


anubisz írta:
YELLOW írta:
hil írta:
kalmaristi írta:
katibi421 írta: Sziasztok!Valaki tudna tippet adni mi lehet a baj.Az önindító csak csattog indításkor.Válaszokat előre is köszönöm és remélem nincs nagy gond

Első körön töltsd fel az akksit! Egyszer én is igy jártam majd besz@rtam!! Aztán mondjuk akku csere lett a vége!



Szia!
Feltételezve azt, hogy jó az aksi, a Bendix rossz (nagy valószínűséggel).
hil


igen ez a következő, de az utóbbi egy hónapban ismét, legalább 10 embernél jött elő ez a dolog, és mindenhol akksi gond volt. szezonja van na


Nekem is ezt csinálta mikor lemerült, mert rádióztam órákat a garázsba, ( a régi aksim ) csak kattogott. De annak más jelei is vannak, mert a lámpa is halványult indirtózáskor, bármi ami fényt adott ki. Nem is értem,mi ebben a nagy hiba. Ha önindító akkor tuti nem csinál ilyet, ha aksi, akkor tuti kialszik minden egy indítózás után,vagyis közben.


Szerintem a kérdezőtől (katibi421) nem fogjuk megtudni, hogy nála mi volt a gond. (az órabeállítás gondjánál sem jelzett vissza)
Ahogy figyelem, (sajnos) egyre több olyan embereke van, aki regisztrál, kérdez, majd többet nem hallani felőle.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. január 28. kedd, 18:08


YELLOW írta:
hil írta:
kalmaristi írta:
katibi421 írta: Sziasztok!Valaki tudna tippet adni mi lehet a baj.Az önindító csak csattog indításkor.Válaszokat előre is köszönöm és remélem nincs nagy gond

Első körön töltsd fel az akksit! Egyszer én is igy jártam majd besz@rtam!! Aztán mondjuk akku csere lett a vége!



Szia!
Feltételezve azt, hogy jó az aksi, a Bendix rossz (nagy valószínűséggel).
hil


igen ez a következő, de az utóbbi egy hónapban ismét, legalább 10 embernél jött elő ez a dolog, és mindenhol akksi gond volt. szezonja van na


Nekem is ezt csinálta mikor lemerült, mert rádióztam órákat a garázsba, ( a régi aksim ) csak kattogott. De annak más jelei is vannak, mert a lámpa is halványult indirtózáskor, bármi ami fényt adott ki. Nem is értem,mi ebben a nagy hiba. Ha önindító akkor tuti nem csinál ilyet, ha aksi, akkor tuti kialszik minden egy indítózás után,vagyis közben.
És még a műszert elő se kel venni, mert az ugyan ezt mutatná,csak Amperban, vagy Voltban. Lemenne KB 9 voltra.


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. január 28. kedd, 18:10

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17590

Elküldve: 2014. január 28. kedd, 18:04


hil írta:
kalmaristi írta:
katibi421 írta: Sziasztok!Valaki tudna tippet adni mi lehet a baj.Az önindító csak csattog indításkor.Válaszokat előre is köszönöm és remélem nincs nagy gond

Első körön töltsd fel az akksit! Egyszer én is igy jártam majd besz@rtam!! Aztán mondjuk akku csere lett a vége!



Szia!
Feltételezve azt, hogy jó az aksi, a Bendix rossz (nagy valószínűséggel).
hil


igen ez a következő, de az utóbbi egy hónapban ismét, legalább 10 embernél jött elő ez a dolog, és mindenhol akksi gond volt. szezonja van na

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2014. január 28. kedd, 16:26


kalmaristi írta:
katibi421 írta: Sziasztok!Valaki tudna tippet adni mi lehet a baj.Az önindító csak csattog indításkor.Válaszokat előre is köszönöm és remélem nincs nagy gond

Első körön töltsd fel az akksit! Egyszer én is igy jártam majd besz@rtam!! Aztán mondjuk akku csere lett a vége!



Szia!
Feltételezve azt, hogy jó az aksi, a Bendix rossz (nagy valószínűséggel).
hil


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17590

Elküldve: 2014. január 28. kedd, 09:19


kalmaristi írta:
katibi421 írta: Sziasztok!Valaki tudna tippet adni mi lehet a baj.Az önindító csak csattog indításkor.Válaszokat előre is köszönöm és remélem nincs nagy gond

Első körön töltsd fel az akksit! Egyszer én is igy jártam majd besz@rtam!! Aztán mondjuk akku csere lett a vége!



így van. pont az a baja, és pont az lesz a vége. mielőbb vegyél új akksit, mert valahol ott maradsz.

kalmaristi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz kalmaristi

Törzsvendég

Elismertség: 7% (8 pont) | Hozzászólások: 104

Elküldve: 2014. január 28. kedd, 08:11


katibi421 írta: Sziasztok!Valaki tudna tippet adni mi lehet a baj.Az önindító csak csattog indításkor.Válaszokat előre is köszönöm és remélem nincs nagy gond

Első körön töltsd fel az akksit! Egyszer én is igy jártam majd besz@rtam!! Aztán mondjuk akku csere lett a vége!




katibi421
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz katibi421

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 16

Elküldve: 2014. január 28. kedd, 04:48


Sziasztok!Valaki tudna tippet adni mi lehet a baj.Az önindító csak csattog indításkor.Válaszokat előre is köszönöm és remélem nincs nagy gond

autója adatai
Széria: 5
Típus: E34
Kivitel: Touring
Modell: 525tds
Évjárat: 1996

státusz juzso6

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2013. december 13. péntek, 16:38


Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni, 525 TDS E34es önindítójának a kiszereléséhez. Már a két 16-os anyát leszedtem, de mégsem jön ki.
Van valami furfangja? Köszi

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2013. november 03. vasárnap, 13:57


Köszönöm!

compact
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2002

státusz compact

Fórumlakó

Elismertség: 13% (32 pont) | Hozzászólások: 241

Elküldve: 2013. november 03. vasárnap, 13:18


Bero írta: Sziasztok! Nem tudom a ti motorotokban hol van az önindító,de az enyémben ritka rossz helyen,ki se tudtam venni. Úgy néz ki önindító csere. Ti mit ajánlotok? Újat,bontottat vagy a mostanit újítsam fel valahol?


Mindenképp a felújítást ajánlom, mivel egy bontott sajnos zsákbamacska, viszont egy igényesen felújított önindító nagyon hosszú életű lehet!



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. november 03. vasárnap, 12:35


Bero írta: Sziasztok! Nem tudom a ti motorotokban hol van az önindító,de az enyémben ritka rossz helyen,ki se tudtam venni. Úgy néz ki önindító csere. Ti mit ajánlotok? Újat,bontottat vagy a mostanit újítsam fel valahol?


Szerintem ha van rá lehetőséged akkor újíttasd fel a rosszat.

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2013. november 03. vasárnap, 11:18


Sziasztok! Nem tudom a ti motorotokban hol van az önindító,de az enyémben ritka rossz helyen,ki se tudtam venni. Úgy néz ki önindító csere. Ti mit ajánlotok? Újat,bontottat vagy a mostanit újítsam fel valahol?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17590

Elküldve: 2013. október 14. hétfő, 12:34


MattM325 írta:
YELLOW írta:
Pocses írta:
YELLOW írta:
MrNaylor írta:

Sziasztok.
A generátor 13,5el tölt, tehát elvileg nem lehet baja. Az akksi full fel van töltődve indulás előtt. Persze, most nem produkálta a hibát, miért is ne, majd hajnalban, mikor szakad az eső... Holnap generátor, önindító leszed, aztán viszema felújító emberhez, nézzem meg őket. Remélem valamelyik megoldja a dolgot, mert nincs több ötlet..


ha motor alapjáraton megy és úgy mérsz 13,5V-ot az nagyon nem jó. mennyit mérsz reggel? arról nem írsz. azért mert 12V-os az akksi, a 12V nem elegndő, reggel indítás nélkül 12,6V körül kell lenni, alatta nem valószínű, hogy könynne indul, 12,2-nál meg talán nem is már, bár ez is függ sok mindentől.


Ha jól tudom a töltésnek 14 V felett kell lennie akkor jó.


ezt írtam neki pár napja, vagy tegnap, már nem is tudom.
alapjáraton: ~14,6V (ha kevesebb, akkor generátor rossz, vagy töltésszabályzó)
leállítás után: ~13,4V
a normális üresjárati fesz, akksiről lekötve minden: ~12,6V egy jó akksinál, ha nem ennyi, akkor szívja valami ájszaka, vagy cellazárlatos, amitől még beindulhat)
1-2tized eltérés még normális.


Na bakker! Most izgulok, 5 éve szar a generátorom, alapjáraton 13.7-13.9v között mozog.
Remélem hazaérek vele



már meg lett tárgyalva visszább, a gyári adat. bár off autónál, nekünk anno lett cserélve generátor, és alapjáraton a 13,5V-ról 14,6V lett a mérhető fesz.
a probléma akkor lesz ez, ha sokat indítgatsz és rövid távokat mész, pl 1-2 km-et városban. ha hosszútávon mész valószínű sosem lesz gondod, van ideje feltöltődni, azért egy önindító főleg hidegben, elég sokat kiszív az akksiból, főleg egy dögrováson lévőnél, halálos is lehet neki.

MattM325
autója adatai
Széria: 1
Típus: E82
Kivitel: Coupe
Modell: 125i
Évjárat: 2009

státusz MattM325

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 14% (52 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2013. október 14. hétfő, 11:36


YELLOW írta:
Pocses írta:
YELLOW írta:
MrNaylor írta:

Sziasztok.
A generátor 13,5el tölt, tehát elvileg nem lehet baja. Az akksi full fel van töltődve indulás előtt. Persze, most nem produkálta a hibát, miért is ne, majd hajnalban, mikor szakad az eső... Holnap generátor, önindító leszed, aztán viszema felújító emberhez, nézzem meg őket. Remélem valamelyik megoldja a dolgot, mert nincs több ötlet..


ha motor alapjáraton megy és úgy mérsz 13,5V-ot az nagyon nem jó. mennyit mérsz reggel? arról nem írsz. azért mert 12V-os az akksi, a 12V nem elegndő, reggel indítás nélkül 12,6V körül kell lenni, alatta nem valószínű, hogy könynne indul, 12,2-nál meg talán nem is már, bár ez is függ sok mindentől.


Ha jól tudom a töltésnek 14 V felett kell lennie akkor jó.


ezt írtam neki pár napja, vagy tegnap, már nem is tudom.
alapjáraton: ~14,6V (ha kevesebb, akkor generátor rossz, vagy töltésszabályzó)
leállítás után: ~13,4V
a normális üresjárati fesz, akksiről lekötve minden: ~12,6V egy jó akksinál, ha nem ennyi, akkor szívja valami ájszaka, vagy cellazárlatos, amitől még beindulhat)
1-2tized eltérés még normális.


Na bakker! Most izgulok, 5 éve szar a generátorom, alapjáraton 13.7-13.9v között mozog.
Remélem hazaérek vele