« előző123következő »

státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2011. január 04. kedd, 18:03


anubisz írta: Azt nem vitatom,tisztába vagyok vele hogy kel hozzá nyomás ellenőrző,ebben igen hibás vagyok,hisz ha észre veszem nem teszem tönkre a gumit. Jogos. tanultam is belőle. Tavaszra teszek is fel,attól független hogy már amúgy is dobós lett volt a 4 nyári.
Természetesen azzal is tisztába vagyok hogy nem tesz jót a guminak a folytonos szerelés,viszont ilyet nem olvasol sehol egy gyártónál sem, hogy ezt a gumit csak egyszer lehet szerelni.
A 1.ha ilyen kizárás van a gumihoz, biztos nem teszem, főleg 60 rongyos gumival.
A 2.a gumisnak kell ehez érteni, ráadásul márka kereskedő, ha szól is, te ezt ne szerelgessük hagyjuk felnin, biztos megfogadom.
Amúgy ez egy szinte 100% os gumi volt, jól látszik, és egyszer volt szerelve ez idáig, tavaly. most lett másodszor feltéve, és nehogy már prémium kategória,prémium árral ne bírjon ki 1-2 szerelést az űrkorszakban mert beszarok,csak szakszerűen kellene szerelni.
Amúgy meg több fajta rendszer van, és ahol már a felni is erre van ki képezve,és direkt betét van a felnibe építve,hogy ne tudjon peremre ülni,az biztos is hogy nem ajánlott,és nem is kel szerelni.
Szerintem itt azért pont a gumi van így ki képezve,erősítve hogy azért szerelni lehessen, ha nem is 10 szer de azért azt ki bírja.
Kíváncsi vagyok hogy ki talál olyat, mondjuk a Bridgestone honlapján hogy ezeket a gumikat csak egyszer lehet szerelni. Attól függetlenül hogy semminek nem tesz jót ha,le ,fel feszegetik többször. Akkor írja ki a gyártó hogy csak egyszer szerelheted.
Megnézném utána mennyi fogyna belőle.


Én ezúton szeretnék gratulálni a Bridgestone RFT tervezőinek, mert sikerült egy olyan magas színvonalú, strapabíró gumit kifejleszteniük, ami jóval túlteljesíti a garantált paramétereit. Ritka az ilyen a mai világban

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. január 04. kedd, 17:26


Azt nem vitatom,tisztába vagyok vele hogy kel hozzá nyomás ellenőrző,ebben igen hibás vagyok,hisz ha észre veszem nem teszem tönkre a gumit. Jogos. tanultam is belőle. Tavaszra teszek is fel,attól független hogy már amúgy is dobós lett volt a 4 nyári.
Természetesen azzal is tisztába vagyok hogy nem tesz jót a guminak a folytonos szerelés,viszont ilyet nem olvasol sehol egy gyártónál sem, hogy ezt a gumit csak egyszer lehet szerelni.
A 1.ha ilyen kizárás van a gumihoz, biztos nem teszem, főleg 60 rongyos gumival.
A 2.a gumisnak kell ehez érteni, ráadásul márka kereskedő, ha szól is, te ezt ne szerelgessük hagyjuk felnin, biztos megfogadom.
Amúgy ez egy szinte 100% os gumi volt, jól látszik, és egyszer volt szerelve ez idáig, tavaly. most lett másodszor feltéve, és nehogy már prémium kategória,prémium árral ne bírjon ki 1-2 szerelést az űrkorszakban mert beszarok,csak szakszerűen kellene szerelni.
Amúgy meg több fajta rendszer van, és ahol már a felni is erre van ki képezve,és direkt betét van a felnibe építve,hogy ne tudjon peremre ülni,az biztos is hogy nem ajánlott,és nem is kel szerelni.
Szerintem itt azért pont a gumi van így ki képezve,erősítve hogy azért szerelni lehessen, ha nem is 10 szer de azért azt ki bírja.
Kíváncsi vagyok hogy ki talál olyat, mondjuk a Bridgestone honlapján hogy ezeket a gumikat csak egyszer lehet szerelni. Attól függetlenül hogy semminek nem tesz jót ha,le ,fel feszegetik többször. Akkor írja ki a gyártó hogy csak egyszer szerelheted.
Megnézném utána mennyi fogyna belőle.

státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2011. január 04. kedd, 14:57


Memmaao írta:
Woockie írta:
YELLOW írta: azt viszont jobb ha tudod, hogy egy sima guminak sem tesz jót ha állandóan le-fel szerelgetik a felniről. a defektűrőnél meg szinte tiltott. egyszer felrakják és addig marad amíg el nem kopik. ezt majd Tetyi biztos elmondja.
szóval ha te váltogatod a téli/nyári kereket, azaz télen nyáron ugyanazt a feénit használod, akkor defektűrős gumit felesleges venned, de a sima sem bírja az állandó szerelgetést. szóval ha te így képzelted, akkor te is hibás vagy. a gumisnak meg tudnia kellene, hogy mit, hogy szabad szerelni.


plusz nyomasellenorzo nelkul nem igazan szokas defektturo gumit hasznalni, nem veletlenul...


Egyet kell, hogy értsek az elöttem szólókkal! A gumi halála, ha szezononként cserélgeti az ember a felnin. Nyáron alufelni, télen acélfelni, vagy olyan alufelni, amit nem sajnálsz annyira, hogy megszi a sós hólé! Ha 100%-os állapotban vitted a gumit, és felfújva puklis lett, hát én a helyszínen leszedettem volna, jegyzőkönyveztettem volna a dolgot, mert látszik, hogy a gumis hibázott. Viszont a defekttűrő gumit a legnagyobb hülyeségnek tartom! A mankókeréknél csak annyiban jobb, hogy nem kell cserélned, mehetsz vele tovább, hivatalosan 80km-t. VISZONT: Ha beszopsz egy szöget, ami mellett szépen lassan elkezd ereszteni, és ráadásul még teljesen szabálytalanul van a kocsidra szerelve, tehát nincs nyomásellenőrződ, na, akkor így barmolsz el egy jó gumit úgy, ahogy azt Te tetted. Nem veszed észre, hogy leeresztett, a kevlár szépen tartja az oldalát, és az amúgy 5e ft-ból javítható kár helyett vehetsz egy vadi új gumit. Nem defekt-tűrőnél egyből észreveszed a szöget, defekt tűrőnél nem, csak ha van nyomás ellenőrződ! Nem véletlenül van NAGYBETŰKKEL ráírva a gumira, hogy nyomásellenőrző nélküli gépjárműre SZIGORÚAN TILOS felrakni!!! Ezzel a Te életedet is védik, mert Te is nagybüszkén írod, hogy a defektes gumival mentél 150-nel is. Ha van nyomásellenőrződ, nem kockáztatod, hogy kevlár-szakadásnál árokba halsz, vagy ki kell dobni a gumid egy faszög miatt. Mellesleg ezek a szar deekt-tűrő gumik irreálisan drágák, nagyon nehezek, merev fal miatt nem tompítja jól a kátyút, és még a jól meghúzott kerékcsavart is ki tudja rázni...



Ezzel maximálisan egyetértek Hihetetlen, hogy mire képesek egyes emberek

Memmaao
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2005

státusz Memmaao

Fórumlakó

Elismertség: 4% (9 pont) | Hozzászólások: 209

Elküldve: 2011. január 04. kedd, 14:33


Woockie írta:
YELLOW írta: azt viszont jobb ha tudod, hogy egy sima guminak sem tesz jót ha állandóan le-fel szerelgetik a felniről. a defektűrőnél meg szinte tiltott. egyszer felrakják és addig marad amíg el nem kopik. ezt majd Tetyi biztos elmondja.
szóval ha te váltogatod a téli/nyári kereket, azaz télen nyáron ugyanazt a feénit használod, akkor defektűrős gumit felesleges venned, de a sima sem bírja az állandó szerelgetést. szóval ha te így képzelted, akkor te is hibás vagy. a gumisnak meg tudnia kellene, hogy mit, hogy szabad szerelni.


plusz nyomasellenorzo nelkul nem igazan szokas defektturo gumit hasznalni, nem veletlenul...


Egyet kell, hogy értsek az elöttem szólókkal! A gumi halála, ha szezononként cserélgeti az ember a felnin. Nyáron alufelni, télen acélfelni, vagy olyan alufelni, amit nem sajnálsz annyira, hogy megszi a sós hólé! Ha 100%-os állapotban vitted a gumit, és felfújva puklis lett, hát én a helyszínen leszedettem volna, jegyzőkönyveztettem volna a dolgot, mert látszik, hogy a gumis hibázott. Viszont a defekttűrő gumit a legnagyobb hülyeségnek tartom! A mankókeréknél csak annyiban jobb, hogy nem kell cserélned, mehetsz vele tovább, hivatalosan 80km-t. VISZONT: Ha beszopsz egy szöget, ami mellett szépen lassan elkezd ereszteni, és ráadásul még teljesen szabálytalanul van a kocsidra szerelve, tehát nincs nyomásellenőrződ, na, akkor így barmolsz el egy jó gumit úgy, ahogy azt Te tetted. Nem veszed észre, hogy leeresztett, a kevlár szépen tartja az oldalát, és az amúgy 5e ft-ból javítható kár helyett vehetsz egy vadi új gumit. Nem defekt-tűrőnél egyből észreveszed a szöget, defekt tűrőnél nem, csak ha van nyomás ellenőrződ! Nem véletlenül van NAGYBETŰKKEL ráírva a gumira, hogy nyomásellenőrző nélküli gépjárműre SZIGORÚAN TILOS felrakni!!! Ezzel a Te életedet is védik, mert Te is nagybüszkén írod, hogy a defektes gumival mentél 150-nel is. Ha van nyomásellenőrződ, nem kockáztatod, hogy kevlár-szakadásnál árokba halsz, vagy ki kell dobni a gumid egy faszög miatt. Mellesleg ezek a szar deekt-tűrő gumik irreálisan drágák, nagyon nehezek, merev fal miatt nem tompítja jól a kátyút, és még a jól meghúzott kerékcsavart is ki tudja rázni...



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. január 04. kedd, 14:33

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2011. január 04. kedd, 11:47


anubisz írta: Gondold el hogy a nyárival mentem defektesen vagy 120 km városban, pályán 150 el mert éreztem hogy valami van vele,csak kicsit húzott félre fékezéskor,mert nincs benne nyomás ellenőrző rendszer.Ház előtt láttam hogy gáz, utána még be a város a gumishoz,onnan a garázs,onnan vissza hozzá,és csak annyira zabálta le ahogy látszik a két képen,mondjuk a drót szövet már kilátszott a belső futó felületen. Annyira strapabíró a gumi RFT, ez a hülye pedig meg akart dumálni hogy biztos meg ütöttem azért lett szál szakadásos,persze biztos fejszével csapkodtam,mikor a másik annyitól nem ment szét.
Alig lehet fel gumizni annyira kemény, mert egy műanyag perem van az oldalfalba öntve,hogy ne tudjon le ülni defektnél. Az a baj csak akkor látod mikor leveszi, mert nem látsz bele, akkor meg tuti azt mondta volna ez már akkor repedt szét mikor le vette. Ott kel állni itt már mindenkinek a valagába ha a kocsihoz nyúlnak, az meg nem tetszik nekik.
Ja és szelepet persze nem cserélt a felnikbe a gyökér, aztán az új gumi is engedte a levegőt, éreztem, aztán látom már 1,2 van benne, akkor jöttem rá hogy mikor le vettem a kompresszort róla még szivárogtat,kosz vagy akármi miatt nem zárt le a szelep,a másik is azért szállt el mert előtte fújtam rá és nem zárt a szelep.Eddig nekem minden újra gumizásnál cserélték a szelepeket is.
Ha a BMW be gumiztatom azonnal kaptam volna új gumit,ahova én járok tuti.
Megint az olcsóbb lett utólag a drágább.Inkább fizettem volna többet a szerelésért,


Itt "falun" minden gumiszerelésnél cserélnek szelepet, és nyugodtan ott állhatsz mellette. Csak akkor kell bemenni az üvegfal mögé, ha felfúja a gumit. Mindkét gumisműhely korrekt, jó árakon dolgozik, és ha olyan gumit szeretnél az autóra ami esetleg problémát okozhat elmagyarázza a következményeit.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz Woockie

BMWfanatic

Elismertség: 5% (61 pont) | Hozzászólások: 1103

Elküldve: 2011. január 04. kedd, 11:37


YELLOW írta: azt viszont jobb ha tudod, hogy egy sima guminak sem tesz jót ha állandóan le-fel szerelgetik a felniről. a defektűrőnél meg szinte tiltott. egyszer felrakják és addig marad amíg el nem kopik. ezt majd Tetyi biztos elmondja.
szóval ha te váltogatod a téli/nyári kereket, azaz télen nyáron ugyanazt a feénit használod, akkor defektűrős gumit felesleges venned, de a sima sem bírja az állandó szerelgetést. szóval ha te így képzelted, akkor te is hibás vagy. a gumisnak meg tudnia kellene, hogy mit, hogy szabad szerelni.


plusz nyomasellenorzo nelkul nem igazan szokas defektturo gumit hasznalni, nem veletlenul...

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17576

Elküldve: 2011. január 04. kedd, 11:11


azt viszont jobb ha tudod, hogy egy sima guminak sem tesz jót ha állandóan le-fel szerelgetik a felniről. a defektűrőnél meg szinte tiltott. egyszer felrakják és addig marad amíg el nem kopik. ezt majd Tetyi biztos elmondja.
szóval ha te váltogatod a téli/nyári kereket, azaz télen nyáron ugyanazt a feénit használod, akkor defektűrős gumit felesleges venned, de a sima sem bírja az állandó szerelgetést. szóval ha te így képzelted, akkor te is hibás vagy. a gumisnak meg tudnia kellene, hogy mit, hogy szabad szerelni.


bmw320
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz bmw320

BMWfanatic

Elismertség: 0% (3 pont) | Hozzászólások: 478

Elküldve: 2011. január 04. kedd, 11:07


Sajna sok a paraszt gumis nekem egerbe volt hasonló a kistályi úti gumisnál!
Szelepcsere a 19-es nyárin RFT brig.gumi a csávó feszgeti nehezen jön le! A másik ügyesebbnek bizonyult ő meg is oldotta! 2 nap múlva mivel nincs guminyomás ellenőrzőm ránéztem mert furán ment az autó 0bár!! Volt hogy 170-nel mentem vele! Visszamentem és kiderítették egy nap után hogy a gumi oldalfala belől megrepedt! Hogy -hogy nem pont a pajszerolás helyén! 2 nap után hiába hisztiztem volna így is lesz....k! Ennyi!, most van 1db zsír gumim meg vehetnék újba mellé 100E ft-ért párját de nem fogok!

Qucsy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2001

státusz Qucsy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 1% (5 pont) | Hozzászólások: 326

Elküldve: 2011. január 04. kedd, 10:58


hancurozo írta: Ott kellett volna letépni a gumis fejét. Ilyenkor szeretek vidéken lakni. Itt nem csinál ilyet a gumis. Ha mégis hibázik állja az új gumit. (mivel mindenki ismeri, és elterjed a rossz híre, be is zárhatná a boltot)


Hála istennek nekem remek gumis ismerősöm van..nem csak jó áron dolgozik, de megbízható és segítőkész..és nagyon jó szakember

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. január 04. kedd, 10:03


Gondold el hogy a nyárival mentem defektesen vagy 120 km városban, pályán 150 el mert éreztem hogy valami van vele,csak kicsit húzott félre fékezéskor,mert nincs benne nyomás ellenőrző rendszer.Ház előtt láttam hogy gáz, utána még be a város a gumishoz,onnan a garázs,onnan vissza hozzá,és csak annyira zabálta le ahogy látszik a két képen,mondjuk a drót szövet már kilátszott a belső futó felületen. Annyira strapabíró a gumi RFT, ez a hülye pedig meg akart dumálni hogy biztos meg ütöttem azért lett szál szakadásos,persze biztos fejszével csapkodtam,mikor a másik annyitól nem ment szét.
Alig lehet fel gumizni annyira kemény, mert egy műanyag perem van az oldalfalba öntve,hogy ne tudjon le ülni defektnél. Az a baj csak akkor látod mikor leveszi, mert nem látsz bele, akkor meg tuti azt mondta volna ez már akkor repedt szét mikor le vette. Ott kel állni itt már mindenkinek a valagába ha a kocsihoz nyúlnak, az meg nem tetszik nekik.
Ja és szelepet persze nem cserélt a felnikbe a gyökér, aztán az új gumi is engedte a levegőt, éreztem, aztán látom már 1,2 van benne, akkor jöttem rá hogy mikor le vettem a kompresszort róla még szivárogtat,kosz vagy akármi miatt nem zárt le a szelep,a másik is azért szállt el mert előtte fújtam rá és nem zárt a szelep.Eddig nekem minden újra gumizásnál cserélték a szelepeket is.
Ha a BMW be gumiztatom azonnal kaptam volna új gumit,ahova én járok tuti.
Megint az olcsóbb lett utólag a drágább.Inkább fizettem volna többet a szerelésért,


hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2011. január 04. kedd, 08:57


Ott kellett volna letépni a gumis fejét. Ilyenkor szeretek vidéken lakni. Itt nem csinál ilyet a gumis. Ha mégis hibázik állja az új gumit. (mivel mindenki ismeri, és elterjed a rossz híre, be is zárhatná a boltot)

Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2011. január 03. hétfő, 23:55


Hát igen, megnéztem a képeket, elég egyértelmű, hogy ez nem padkázás, hanem szerelési sérülés.
Én akármit csinálnak a kocsin, ott vagyok mellette, hogy elkerüljem az ilyen dolgokat.
Ha olyan a szerviz, hogy nem mehetek, be, el is köszönök.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. január 03. hétfő, 20:13


Csapó Gumiszervíz Győr. Így szerelnek fel 60 000 Ft os gumit. Jellemtelenek, kerüljék akik erre laknak !!!! Történet.
Szept Végén elszállt a nyári gumim ami szintén Defekt tűrő RFT. Ezeknél gumiztam 2-3 éve.
Gondoltam felteszem a garázsba tartott KB 90,95% os téli gumimat 230 000 a 4 DB. Nem veszek már nyárit 1 hónapra. Elvittem ezekhez a kb 2 hónapot használt gumikat hogy rakják fel. Azt tudni kell hogy Bridgestone RFT ,kemény oldalfal,nehéz fel gumizni, de a gumis is Bridgestone márka forgalmazó.
Fel rak hármat, jön ki a negyedikkel hogy szál szakadásos, biztos meg ütöttem.Látom ott a pukli az oldalán. Mondom hülyének nézel? soha nem padkáztam meg kocsit mióta jogsim van.Amúgy is RFT kő kemény oldal fallal.
Jó mit tudsz csinálni, rendeltem is náluk egy ujjat 60 000. 2 nap addig még Pestre is fel mentem vele így,persze óvatosan.
Gumi megjön veszik le a puklisat, látom rafináltan még bele is nyúl a csávó valamit meg tapicskolt a levett gumin belül.Mondom adja oda a gumit, írok a cégnek,nehogy már a legdrágább téli gumi el szálljon szinte ujjan.Viszem a kocsihoz látom belül szét van repedve.
Akkor világosodtam meg,mikor rakták fel feszegették ott pajszerral meg mindennel,szét tépték a gumit belülről, aztán mikor rá engedte a 3 bárt hogy rá feszüljön a felnire persze a pukli mindjárt megjelent az oldalán, persze bele nem láthattam, így vettem egy új gumit. Hogy esetleg bele szálltak volna az új gumiba? hagyd
már, még a szerelési díjat is el kérték, jó ott nem panaszkodtam,mert hirtelen le voltam dermedve. Írtam nekik egy e-mailt a képekkel, még válaszra sem méltattak, úgy hogy oda járok évek óta.
Még jó hogy nem robbant szét a gumi, mert mondták óvatosan járhatok vele amíg meg nem jön az új gumi.
Képek az albumomba a gumiról. Meg lehet nézni mit műveltek, és milyen tökéletes gumit tettek tönkre.
Jobb oda figyelni a gumisoknál, annyira gyilkolják sokszor a gumit hogy meg szakítják az oldalfalat ami nem látszik, csak ha rá engedi a levegőt, utána meg mi tettük tönkre, ütöttük meg, és lehet ujjat venni. Én végig ott voltam a szerelés alatt mégis el baszták.

Képek az albumomba. Érdemes megnézni. És még én ütöttem biztos meg


« előző123következő »