autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 323Ci
Évjárat: 2000

státusz tbadzs

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 74

Elküldve: 2013. február 27. szerda, 19:42


Lehet buta kérdés, de ezeket az értékeket alapjáraton kell nézni vagy terhelésen, ha terhelésen akkor milyen fordulatszámon? Köszi

nickname írta: Na a mai napon bemértem uj szerzeményem porlasztócsucsait.

200.000 Km futott folyamatosan márkaszervizben szerelt autó. "soha nem volt cserélve egy darab sem"





Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2013. február 27. szerda, 17:27


ember84 írta: Sziasztok!!
Gyors segítséget szeretnék kérni,kicseréltem az egyik porlasztómat,van Inpám,és most kódolni szeretném,mi a pontos menet,hol kell csinálni a programba,és a porlasztó tetején melyik a kód?e46 320d facelift,eu3,150le.Köszi a segítséget,tudom vannak itt akik nagyon értik az ilyesmit,remélem valaki besegít!Köszönöm!!

De várom már


Ezt nem IBPA-val tudod megcsinálni, hanem DIS-sel. Mégpedig így.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 627

Elküldve: 2013. február 27. szerda, 14:09


Sziasztok!!
Gyors segítséget szeretnék kérni,kicseréltem az egyik porlasztómat,van Inpám,és most kódolni szeretném,mi a pontos menet,hol kell csinálni a programba,és a porlasztó tetején melyik a kód?e46 320d facelift,eu3,150le.Köszi a segítséget,tudom vannak itt akik nagyon értik az ilyesmit,remélem valaki besegít!Köszönöm!!

De várom már

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. február 27. szerda, 15:43

Milan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Milan

Törzsvendég

Elismertség: 10% (18 pont) | Hozzászólások: 180

Elküldve: 2013. január 28. hétfő, 21:32


Ahammm... 1,06
Alakul azzzz

nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2013. január 28. hétfő, 20:58


Na a mai napon bemértem uj szerzeményem porlasztócsucsait.

200.000 Km futott folyamatosan márkaszervizben szerelt autó. "soha nem volt cserélve egy darab sem"



BalaBMW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz BalaBMW

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 8% (31 pont) | Hozzászólások: 369

Elküldve: 2013. január 27. vasárnap, 15:53


Még 1-2 hónappal ezelőtt én is bemérettem a porlasztóimat, csak nem találtam meg a papírt amit kaptam róla.
2004-es 320D valós 250.000 km:

1-es henger: -0
2-es henger: -0,2
3-as henger: 0,1
4-es henger: 0,2



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. január 21. hétfő, 16:19


xlzx írta:
ute107 írta:
zoliika írta: Tudod ,azt nem értem,hogy a levehető vonóhorog,meg tolatóradar,bőr ülés ,motorosan behajtható visszapillantó +bla-bla és nem rendelt(aki újonan vette) hozzá ködlámpát nem értem Én az ilyen embereketSajnos új Bmw-nél itt most az 1-es 118d-ről(ez után konkrétan érdeklődtem) beszélek,a mai napig extraként kell megrendelni a ködlámpát....... és 7,5 millás autóról beszélünk
Szegény ködlámpád élt 10 évet!


Múltkor beszélgettem a győri egyik 4karikás gyár egyik magyar igazgatójával, aki elmondta, hogy x millió forintért állíthatnak össze autót saját célra 3 év használatra. Abban sem volt ködlámpa, mert mondta, hogy felesleges ilyen fényszórók mellé...

De volt benne 2 turbó... Mondjuk ha lehet én is kihagytam volna a ködlámpát....


igaza is van! a gyári ködlámpa az e46ban szvsz semmit nem ér, ha csak nem oldod meg xenon szettel vagy valami 100wattos izzóval

szerk.: él tovább a ködlámpám meg a takaró burkolatok alul, a műanyagos emberem 3rugóból megcsinált mindent



teljesen jó a gyári ködlámpa... még én is láttam vele, nem csak engem... sőt ha csak helyzetjelzővel mész+ködlámpa nem forgalmas helyen, akkor úgy látsz a legtöbbet. ha este vezetek és nem forgamas helyen járon, vagy refivel megy, vagy tiszta időben ködlámpát kapcsolok. az út szarjait sokkal jobban látni. én szeretem... bár idén esztétikai megfontolásból lehet fog kapni egy szolid füst fóliát


xlzx
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz xlzx

BMWfanatic

Elismertség: 3% (13 pont) | Hozzászólások: 408

Elküldve: 2013. január 21. hétfő, 16:13


ute107 írta:
zoliika írta: Tudod ,azt nem értem,hogy a levehető vonóhorog,meg tolatóradar,bőr ülés ,motorosan behajtható visszapillantó +bla-bla és nem rendelt(aki újonan vette) hozzá ködlámpát nem értem Én az ilyen embereketSajnos új Bmw-nél itt most az 1-es 118d-ről(ez után konkrétan érdeklődtem) beszélek,a mai napig extraként kell megrendelni a ködlámpát....... és 7,5 millás autóról beszélünk
Szegény ködlámpád élt 10 évet!


Múltkor beszélgettem a győri egyik 4karikás gyár egyik magyar igazgatójával, aki elmondta, hogy x millió forintért állíthatnak össze autót saját célra 3 év használatra. Abban sem volt ködlámpa, mert mondta, hogy felesleges ilyen fényszórók mellé...

De volt benne 2 turbó... Mondjuk ha lehet én is kihagytam volna a ködlámpát....


igaza is van! a gyári ködlámpa az e46ban szvsz semmit nem ér, ha csak nem oldod meg xenon szettel vagy valami 100wattos izzóval

szerk.: él tovább a ködlámpám meg a takaró burkolatok alul, a műanyagos emberem 3rugóból megcsinált mindent



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. január 21. hétfő, 16:15

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2013. január 19. szombat, 20:58


zoliika írta: Tudod ,azt nem értem,hogy a levehető vonóhorog,meg tolatóradar,bőr ülés ,motorosan behajtható visszapillantó +bla-bla és nem rendelt(aki újonan vette) hozzá ködlámpát nem értem Én az ilyen embereketSajnos új Bmw-nél itt most az 1-es 118d-ről(ez után konkrétan érdeklődtem) beszélek,a mai napig extraként kell megrendelni a ködlámpát....... és 7,5 millás autóról beszélünk
Szegény ködlámpád élt 10 évet!


Múltkor beszélgettem a győri egyik 4karikás gyár egyik magyar igazgatójával, aki elmondta, hogy x millió forintért állíthatnak össze autót saját célra 3 év használatra. Abban sem volt ködlámpa, mert mondta, hogy felesleges ilyen fényszórók mellé...

De volt benne 2 turbó... Mondjuk ha lehet én is kihagytam volna a ködlámpát....


zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2013. január 19. szombat, 19:11


xlzx írta:
zoliika írta: Ma voltam autóvillamossági szerelőnél,hogy a ködlámpákat berakja beszarás,hogy egy ködlámpaszettel mennyi gond van ha az ember igényesen akarja telepíteni...... és persze a fényszóró plexiket is kicserélte a szerelő.
Bemérte a porlasztóimat is ,mert még soha nem voltak bemérve a 3 év alatt amióta nállam van az autó és mindegyik 0,3-0,4-t mutatott


a sors iróniája, 03 jan 18.án gyártották a ködlámpámat, amit tegnap sikerült betörnöm... kellett nekem csúszkálni

amúgy hogy hogy nem volt az autódban? vakdugó volt a lökösben,vagy? mindegyikben van gyárilag,nem? Elég macerás, kerék leszed, doblemez alsó része is és akkor hozzáférni.

porlasztóim nekem is ilyesmi 0,4 körül vannak egyik van talán 1nél. 2000körül néha érzek is egy kis ingadozást


Így van vakdugó volt benne!Tudod ,azt nem értem,hogy a levehető vonóhorog,meg tolatóradar,bőr ülés ,motorosan behajtható visszapillantó +bla-bla és nem rendelt(aki újonan vette) hozzá ködlámpát nem értem Én az ilyen embereketSajnos új Bmw-nél itt most az 1-es 118d-ről(ez után konkrétan érdeklődtem) beszélek,a mai napig extraként kell megrendelni a ködlámpát....... és 7,5 millás autóról beszélünk
Szegény ködlámpád élt 10 évet!

xlzx
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz xlzx

BMWfanatic

Elismertség: 3% (13 pont) | Hozzászólások: 408

Elküldve: 2013. január 19. szombat, 17:29


zoliika írta: Ma voltam autóvillamossági szerelőnél,hogy a ködlámpákat berakja beszarás,hogy egy ködlámpaszettel mennyi gond van ha az ember igényesen akarja telepíteni...... és persze a fényszóró plexiket is kicserélte a szerelő.
Bemérte a porlasztóimat is ,mert még soha nem voltak bemérve a 3 év alatt amióta nállam van az autó és mindegyik 0,3-0,4-t mutatott


a sors iróniája, 03 jan 18.án gyártották a ködlámpámat, amit tegnap sikerült betörnöm... kellett nekem csúszkálni

amúgy hogy hogy nem volt az autódban? vakdugó volt a lökösben,vagy? mindegyikben van gyárilag,nem? Elég macerás, kerék leszed, doblemez alsó része is és akkor hozzáférni.

porlasztóim nekem is ilyesmi 0,4 körül vannak egyik van talán 1nél. 2000körül néha érzek is egy kis ingadozást

Milan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Milan

Törzsvendég

Elismertség: 10% (18 pont) | Hozzászólások: 180

Elküldve: 2013. január 19. szombat, 09:29


zoliika írta: Ma voltam autóvillamossági szerelőnél,hogy a ködlámpákat berakja beszarás,hogy egy ködlámpaszettel mennyi gond van ha az ember igényesen akarja telepíteni...... és persze a fényszóró plexiket is kicserélte a szerelő.
Bemérte a porlasztóimat is ,mert még soha nem voltak bemérve a 3 év alatt amióta nállam van az autó és mindegyik 0,3-0,4-t mutatott


Hát igen, rengeteg meló.

Ó de jó Neked.
Nekem 0,4 1,2 0,5 2,1 körül járnak.
Most kezdett el ingadozni picit az alapjárat, hogy bejött egy kis mínusz.
Hamarosan ki kell szedetnem és felújíttatnom őket

zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2013. január 18. péntek, 23:31


Ma voltam autóvillamossági szerelőnél,hogy a ködlámpákat berakja beszarás,hogy egy ködlámpaszettel mennyi gond van ha az ember igényesen akarja telepíteni...... és persze a fényszóró plexiket is kicserélte a szerelő.
Bemérte a porlasztóimat is ,mert még soha nem voltak bemérve a 3 év alatt amióta nállam van az autó és mindegyik 0,3-0,4-t mutatott

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2013. január 07. hétfő, 21:04


valter320d írta:
ember84 írta: Ha a e46 320d porlasztóit kiszedem,javíttatom,a helyükre vissza lehet tenni,vagy akkor is kódolni kell?Vagy csak csere esetén??


Valahogy ugy tudom hogy a 150le IMA kód alapján kell,a 136le pedig adagolótérkép és menge adaptáció törléssel.


A felújítás után ÚJ IMA KÓDOT kell kapnia az injektornak.

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2013. január 07. hétfő, 20:28


valter320d írta:
ember84 írta: Ha a e46 320d porlasztóit kiszedem,javíttatom,a helyükre vissza lehet tenni,vagy akkor is kódolni kell?Vagy csak csere esetén??


Valahogy ugy tudom hogy a 150le IMA kód alapján kell,a 136le pedig adagolótérkép és menge adaptáció törléssel.


Megerősítve.