lela
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz lela

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 6% (22 pont) | Hozzászólások: 351

Elküldve: 2016. március 15. kedd, 16:28


lantika írta:
lela írta:
lantika írta:

DSC 6.0-ban es AKMB-ben RPA aktivälva. Ha gyujtäsra teszem,akkor elöször a narancssärga,aztän a piros ellenörzö feny vilägit. INPA-ban viszont az F7 gomb inaktiv (halvänyszürke) Lehet menni kellene egy kicsit az autoval?


Cseréltél Schaltzentrumot is vagy csak aktiváltad a funkciót és INPA ban tanítod gomb helyett? Egyébként arra tudsz valami mondani hogy az általam belinkelt cikkszámú vezérlőt mibe tették, mert ahogy írtam nincs meg ez a cikkszám a realoemben. Neked milyen cikkszámú a vezérlőd?


Pont ez az,hogy INPA-ban nem tudom tanitani. DSC-ban aktiv,AKMB-ben aktiv,INPA nem lätja. Elvileg FA 251-et hozzä kell füzni az autohoz,ami nekem nem sikerül.

2001 szeptember utän gyärtott autoknäl lehet ezt az RPA funkciot programozni. Kivetel az összkerekes modellek. Vezerlö cikkszäma nem szämit,ha egy funkcio lätszik NCS expertben akkor az programozhato.

Az ältalad linkelt vezerlöt E45,E85 tipusokba szereltek 2003-2006 között es ez a szäma kompletten:34.51-6763959

Csak a nagy blokkal együtt tudod megvenni a BMW-nel,a DSC vezerlöt külön nem,ezert nem talälhattad meg ezzel a cikkszämmal.


Ez érdekes amit mondasz, mert Kempelen azt írta csak is ez a DSC tudja. Elvileg akkor csak egy Schaltzentrum kell és működne?


lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2016. március 15. kedd, 12:30


lela írta:
lantika írta:

DSC 6.0-ban es AKMB-ben RPA aktivälva. Ha gyujtäsra teszem,akkor elöször a narancssärga,aztän a piros ellenörzö feny vilägit. INPA-ban viszont az F7 gomb inaktiv (halvänyszürke) Lehet menni kellene egy kicsit az autoval?


Cseréltél Schaltzentrumot is vagy csak aktiváltad a funkciót és INPA ban tanítod gomb helyett? Egyébként arra tudsz valami mondani hogy az általam belinkelt cikkszámú vezérlőt mibe tették, mert ahogy írtam nincs meg ez a cikkszám a realoemben. Neked milyen cikkszámú a vezérlőd?


Pont ez az,hogy INPA-ban nem tudom tanitani. DSC-ban aktiv,AKMB-ben aktiv,INPA nem lätja. Elvileg FA 251-et hozzä kell füzni az autohoz,ami nekem nem sikerül.

2001 szeptember utän gyärtott autoknäl lehet ezt az RPA funkciot programozni. Kivetel az összkerekes modellek. Vezerlö cikkszäma nem szämit,ha egy funkcio lätszik NCS expertben akkor az programozhato.

Az ältalad linkelt vezerlöt E45,E85 tipusokba szereltek 2003-2006 között es ez a szäma kompletten:34.51-6763959

Csak a nagy blokkal együtt tudod megvenni a BMW-nel,a DSC vezerlöt külön nem,ezert nem talälhattad meg ezzel a cikkszämmal.

lela
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz lela

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 6% (22 pont) | Hozzászólások: 351

Elküldve: 2016. március 15. kedd, 11:40


lantika írta:

DSC 6.0-ban es AKMB-ben RPA aktivälva. Ha gyujtäsra teszem,akkor elöször a narancssärga,aztän a piros ellenörzö feny vilägit. INPA-ban viszont az F7 gomb inaktiv (halvänyszürke) Lehet menni kellene egy kicsit az autoval?


Cseréltél Schaltzentrumot is vagy csak aktiváltad a funkciót és INPA ban tanítod gomb helyett? Egyébként arra tudsz valami mondani hogy az általam belinkelt cikkszámú vezérlőt mibe tették, mert ahogy írtam nincs meg ez a cikkszám a realoemben. Neked milyen cikkszámú a vezérlőd?

lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2016. március 13. vasárnap, 13:12


lela írta:
lantika írta:
lela írta:
lantika írta:
lela írta:

Én ezt a kérdéskört már körbejártam. Az itteni egyik fórumtárs segített is :Kempelen
Elvileg csak ez a számú DSC vezérlő tudja, és miután kicserélted a Schaltzentrumot olyanra amin van a gomb pluszban és behúztad az 1 szál kábelt, majd lecserélted az ABS tömbről a vezérlőt utána fel is kell kódolni ezt a funkciót.







DSC 6.0 van de nem ez az alkatreszszäm. Ha joidö lesz behuzom azt az 1 szäl käbelt,es megprobälom. Hätha müködik


Programozni is kell, azt hogy mivel és hogyan azt nem tudom. Talán NCS el be kell állítani az opciót, de fogalmam sincs.


Igy van. NCS kell neki. Ez lesz a legegyszerübb resze.


Egyébként azt írta csak és kizárólag ez a gyári számú DSC tudja!
Ami viszont érdekes hogy ilyen cikkszám nincs realoemben, pedig az ebayen árulják és e46hoz való. ???






DSC 6.0-ban es AKMB-ben RPA aktivälva. Ha gyujtäsra teszem,akkor elöször a narancssärga,aztän a piros ellenörzö feny vilägit. INPA-ban viszont az F7 gomb inaktiv (halvänyszürke) Lehet menni kellene egy kicsit az autoval?

lela
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz lela

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 6% (22 pont) | Hozzászólások: 351

Elküldve: 2016. február 16. kedd, 12:11


lantika írta:
lela írta:
lantika írta:
lela írta:

Én ezt a kérdéskört már körbejártam. Az itteni egyik fórumtárs segített is :Kempelen
Elvileg csak ez a számú DSC vezérlő tudja, és miután kicserélted a Schaltzentrumot olyanra amin van a gomb pluszban és behúztad az 1 szál kábelt, majd lecserélted az ABS tömbről a vezérlőt utána fel is kell kódolni ezt a funkciót.







DSC 6.0 van de nem ez az alkatreszszäm. Ha joidö lesz behuzom azt az 1 szäl käbelt,es megprobälom. Hätha müködik


Programozni is kell, azt hogy mivel és hogyan azt nem tudom. Talán NCS el be kell állítani az opciót, de fogalmam sincs.


Igy van. NCS kell neki. Ez lesz a legegyszerübb resze.


Egyébként azt írta csak és kizárólag ez a gyári számú DSC tudja!
Ami viszont érdekes hogy ilyen cikkszám nincs realoemben, pedig az ebayen árulják és e46hoz való. ???






Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2016. február 16. kedd, 12:34

lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2016. február 16. kedd, 11:56


lela írta:
lantika írta:
lela írta:

Én ezt a kérdéskört már körbejártam. Az itteni egyik fórumtárs segített is :Kempelen
Elvileg csak ez a számú DSC vezérlő tudja, és miután kicserélted a Schaltzentrumot olyanra amin van a gomb pluszban és behúztad az 1 szál kábelt, majd lecserélted az ABS tömbről a vezérlőt utána fel is kell kódolni ezt a funkciót.







DSC 6.0 van de nem ez az alkatreszszäm. Ha joidö lesz behuzom azt az 1 szäl käbelt,es megprobälom. Hätha müködik


Programozni is kell, azt hogy mivel és hogyan azt nem tudom. Talán NCS el be kell állítani az opciót, de fogalmam sincs.


Igy van. NCS kell neki. Ez lesz a legegyszerübb resze.

lela
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz lela

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 6% (22 pont) | Hozzászólások: 351

Elküldve: 2016. február 15. hétfő, 21:02


lantika írta:
lela írta:

Én ezt a kérdéskört már körbejártam. Az itteni egyik fórumtárs segített is :Kempelen
Elvileg csak ez a számú DSC vezérlő tudja, és miután kicserélted a Schaltzentrumot olyanra amin van a gomb pluszban és behúztad az 1 szál kábelt, majd lecserélted az ABS tömbről a vezérlőt utána fel is kell kódolni ezt a funkciót.







DSC 6.0 van de nem ez az alkatreszszäm. Ha joidö lesz behuzom azt az 1 szäl käbelt,es megprobälom. Hätha müködik


Programozni is kell, azt hogy mivel és hogyan azt nem tudom. Talán NCS el be kell állítani az opciót, de fogalmam sincs.


lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2016. február 14. vasárnap, 13:34


lela írta:
lantika írta:
YELLOW írta:
lantika írta:
YELLOW írta:
nickname írta:
YELLOW írta:
asbi írta:
paircraft írta:
Az RDC-t (Reifendruckcontroll) felváltották az olcsóbb RPA-val (Reifenpannenanzeige). Míg az elsõ rendszer a kerekek egyenkénti nyomását érzékeli, az RPA a kerekek fordulatszám eltéréseibõl következtet a nyomás esésre. Kiegészítõ alkatrész csak a Schaltzentrum kapcsolója, az összes többi a DSC "tudománya). A rendszer a kapcsoló nélkül is mûködõképes, csak a kerékcserénként szükséges inicializálást DIS, vagy INPA, vagy egyéb szoftverrel kell megcsinálni.
Én felkódoltam magamnak, tökéletesen mûködik...


Szia!

Mivel kódoltad fel? INPA-ból aktiválható?

Üdv


pont ezt akartam kérdezni, hogy ha ABS jeladó adataiból tud számolni, akkor tudnia kell. nyilván a ki ikonja ezért is aktív műszerfal tesztnél. akkor ezek szerint működőképes.
viszont nekem az az aggályom, hogy nincs elég érzékeny. mármint túl nagy nyomás hiány kellene ahhoz szerintem, hogy annyit változzon a kerék forgás száma. mármint a többihez való eltérés. arról nem is beszélve, hogy kanyarodsz, és akkor mondjuk a belsó és külső íven menő kerekek forgása is eltér azért. ebből következik számomra, hogy nagy különbség van megadva. az meg nem lesz pontos. vagyis érzékeny.


Nem mindegyik DSC modul tudja az RPA lehetőséget.


erről van valami infód, hogy melyik tudja?
azt tudom, hogy a leújabb SW van a DSC-ben, ami készült hozzá. meg maga a modul is az, ha jól emlékszem. bár 2002-es. vagy van valami kilvasható HW, SW szám alapján, hogy melyik tudja? végülis 9 évig meg voltam nélküle, inkább csak kíváncsiság. annyira nem foglalkoztatott, csak pont beszéltünk erről haverral, aztán mondom, akkor elvileg működne nekem is.


Lehet,hogy müködne. Viszont RDC gomb nelkül nem az igazi. Ez ugy szokott lenni,hogy minden tökeletes,aztän egyszer csak elkezd pittyegni,mert szerinte kicsi a nyomäs. Elsö kuton nyomäsproblema helyreällitva. De hogy is lehet akkor inicializälni,ha mondjuk eppen egy 3 napos kiränduläs közepen vagyunk? Sebaj hagy pittyegjen 2 napot addig sem alszik el a soför.
Mert ez ältaläban igy törtenik.


tehát a gomb akkor azért van, hogy ha pittyegett, akkor ha fel lett fújva, akkor azzal lehet inicializálni, úgymond reset-elni a rendszert és kezdi előlről a figyelést?
mondjuk általában mindig a kocsiban van a laptop, ilyen nagy hidegben szoktam csak kivenni, vagy behozni a melegre. tehát végülis nekem a gomb nélkül sem lenne probléma, ha a kúton kell inicializálni. de mondom, nem lényeges. inkább a műköséde érdekel. olvasgattam róla már. csak mondom nekem ez a figyelés nem világos. hogy hogyan nem kipörgő keréknek érzékeli? tehát miértnem a DSc avatkozik be, ha eltérő lesz a kerékfordulat? mert elvileg a DSC pont ez alapján is működik. honnan tudja, hogy most a nyomás csökkenés miatt változott meg a kerékfordulat száma, vagyis eltér a többitől?
gondolom lehet egy időt figyel, mondjuk hogy tartósan más-e a fordulat és csak akkor jelez. ugye normál esetben az ember nem kipörgő kerekekkel közlekedik, tehát tapadási gond esete az általában rövid idő, ekkor tudja, hogy igen DSC, fékezni kell a kerekeket. legalábbis erre tudok gondolni. de ahhoz, hogy nagy mértékben csökkenjen, vagyis érezhető legyen a kerékfordulat változás, ahhoz szerintem nagy nyomás csökkenés kell. azt meg anélkül is lehet érezni a kormányon, az autó mozgásán.


Na. e39-be sräc beszerelte RDC gombbal,meg RDC vezerlövel es müködik neki. Elment a kutra es egyik kereket 1.5 bar-ra leengedte es elindult. 5 km utän jelzett neki,tehät nem azonnal jelez. A link neve

RPA DSC CI13-tol megy amit elvileg a DSC 6.0 tud ami 2001.09 utän lett az autokba szerelve ami kb a FL-et jelenti. E9X szeriäban megy ezert a forumtärs az öveben simän be tudta kapcsolni.


Én ezt a kérdéskört már körbejártam. Az itteni egyik fórumtárs segített is :Kempelen
Elvileg csak ez a számú DSC vezérlő tudja, és miután kicserélted a Schaltzentrumot olyanra amin van a gomb pluszban és behúztad az 1 szál kábelt, majd lecserélted az ABS tömbről a vezérlőt utána fel is kell kódolni ezt a funkciót.







DSC 6.0 van de nem ez az alkatreszszäm. Ha joidö lesz behuzom azt az 1 szäl käbelt,es megprobälom. Hätha müködik

lela
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz lela

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 6% (22 pont) | Hozzászólások: 351

Elküldve: 2016. február 07. vasárnap, 22:07


lantika írta:
YELLOW írta:
lantika írta:
YELLOW írta:
nickname írta:
YELLOW írta:
asbi írta:
paircraft írta:
Az RDC-t (Reifendruckcontroll) felváltották az olcsóbb RPA-val (Reifenpannenanzeige). Míg az elsõ rendszer a kerekek egyenkénti nyomását érzékeli, az RPA a kerekek fordulatszám eltéréseibõl következtet a nyomás esésre. Kiegészítõ alkatrész csak a Schaltzentrum kapcsolója, az összes többi a DSC "tudománya). A rendszer a kapcsoló nélkül is mûködõképes, csak a kerékcserénként szükséges inicializálást DIS, vagy INPA, vagy egyéb szoftverrel kell megcsinálni.
Én felkódoltam magamnak, tökéletesen mûködik...


Szia!

Mivel kódoltad fel? INPA-ból aktiválható?

Üdv


pont ezt akartam kérdezni, hogy ha ABS jeladó adataiból tud számolni, akkor tudnia kell. nyilván a ki ikonja ezért is aktív műszerfal tesztnél. akkor ezek szerint működőképes.
viszont nekem az az aggályom, hogy nincs elég érzékeny. mármint túl nagy nyomás hiány kellene ahhoz szerintem, hogy annyit változzon a kerék forgás száma. mármint a többihez való eltérés. arról nem is beszélve, hogy kanyarodsz, és akkor mondjuk a belsó és külső íven menő kerekek forgása is eltér azért. ebből következik számomra, hogy nagy különbség van megadva. az meg nem lesz pontos. vagyis érzékeny.


Nem mindegyik DSC modul tudja az RPA lehetőséget.


erről van valami infód, hogy melyik tudja?
azt tudom, hogy a leújabb SW van a DSC-ben, ami készült hozzá. meg maga a modul is az, ha jól emlékszem. bár 2002-es. vagy van valami kilvasható HW, SW szám alapján, hogy melyik tudja? végülis 9 évig meg voltam nélküle, inkább csak kíváncsiság. annyira nem foglalkoztatott, csak pont beszéltünk erről haverral, aztán mondom, akkor elvileg működne nekem is.


Lehet,hogy müködne. Viszont RDC gomb nelkül nem az igazi. Ez ugy szokott lenni,hogy minden tökeletes,aztän egyszer csak elkezd pittyegni,mert szerinte kicsi a nyomäs. Elsö kuton nyomäsproblema helyreällitva. De hogy is lehet akkor inicializälni,ha mondjuk eppen egy 3 napos kiränduläs közepen vagyunk? Sebaj hagy pittyegjen 2 napot addig sem alszik el a soför.
Mert ez ältaläban igy törtenik.


tehát a gomb akkor azért van, hogy ha pittyegett, akkor ha fel lett fújva, akkor azzal lehet inicializálni, úgymond reset-elni a rendszert és kezdi előlről a figyelést?
mondjuk általában mindig a kocsiban van a laptop, ilyen nagy hidegben szoktam csak kivenni, vagy behozni a melegre. tehát végülis nekem a gomb nélkül sem lenne probléma, ha a kúton kell inicializálni. de mondom, nem lényeges. inkább a műköséde érdekel. olvasgattam róla már. csak mondom nekem ez a figyelés nem világos. hogy hogyan nem kipörgő keréknek érzékeli? tehát miértnem a DSc avatkozik be, ha eltérő lesz a kerékfordulat? mert elvileg a DSC pont ez alapján is működik. honnan tudja, hogy most a nyomás csökkenés miatt változott meg a kerékfordulat száma, vagyis eltér a többitől?
gondolom lehet egy időt figyel, mondjuk hogy tartósan más-e a fordulat és csak akkor jelez. ugye normál esetben az ember nem kipörgő kerekekkel közlekedik, tehát tapadási gond esete az általában rövid idő, ekkor tudja, hogy igen DSC, fékezni kell a kerekeket. legalábbis erre tudok gondolni. de ahhoz, hogy nagy mértékben csökkenjen, vagyis érezhető legyen a kerékfordulat változás, ahhoz szerintem nagy nyomás csökkenés kell. azt meg anélkül is lehet érezni a kormányon, az autó mozgásán.


Na. e39-be sräc beszerelte RDC gombbal,meg RDC vezerlövel es müködik neki. Elment a kutra es egyik kereket 1.5 bar-ra leengedte es elindult. 5 km utän jelzett neki,tehät nem azonnal jelez. A link neve

RPA DSC CI13-tol megy amit elvileg a DSC 6.0 tud ami 2001.09 utän lett az autokba szerelve ami kb a FL-et jelenti. E9X szeriäban megy ezert a forumtärs az öveben simän be tudta kapcsolni.


Én ezt a kérdéskört már körbejártam. Az itteni egyik fórumtárs segített is :Kempelen
Elvileg csak ez a számú DSC vezérlő tudja, és miután kicserélted a Schaltzentrumot olyanra amin van a gomb pluszban és behúztad az 1 szál kábelt, majd lecserélted az ABS tömbről a vezérlőt utána fel is kell kódolni ezt a funkciót.







Utoljára szerkesztve (3 alkalommal): 2016. február 07. vasárnap, 22:09

lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2016. február 07. vasárnap, 12:13


YELLOW írta:
lantika írta:
YELLOW írta:
nickname írta:
YELLOW írta:
asbi írta:
paircraft írta:
Az RDC-t (Reifendruckcontroll) felváltották az olcsóbb RPA-val (Reifenpannenanzeige). Míg az elsõ rendszer a kerekek egyenkénti nyomását érzékeli, az RPA a kerekek fordulatszám eltéréseibõl következtet a nyomás esésre. Kiegészítõ alkatrész csak a Schaltzentrum kapcsolója, az összes többi a DSC "tudománya). A rendszer a kapcsoló nélkül is mûködõképes, csak a kerékcserénként szükséges inicializálást DIS, vagy INPA, vagy egyéb szoftverrel kell megcsinálni.
Én felkódoltam magamnak, tökéletesen mûködik...


Szia!

Mivel kódoltad fel? INPA-ból aktiválható?

Üdv


pont ezt akartam kérdezni, hogy ha ABS jeladó adataiból tud számolni, akkor tudnia kell. nyilván a ki ikonja ezért is aktív műszerfal tesztnél. akkor ezek szerint működőképes.
viszont nekem az az aggályom, hogy nincs elég érzékeny. mármint túl nagy nyomás hiány kellene ahhoz szerintem, hogy annyit változzon a kerék forgás száma. mármint a többihez való eltérés. arról nem is beszélve, hogy kanyarodsz, és akkor mondjuk a belsó és külső íven menő kerekek forgása is eltér azért. ebből következik számomra, hogy nagy különbség van megadva. az meg nem lesz pontos. vagyis érzékeny.


Nem mindegyik DSC modul tudja az RPA lehetőséget.


erről van valami infód, hogy melyik tudja?
azt tudom, hogy a leújabb SW van a DSC-ben, ami készült hozzá. meg maga a modul is az, ha jól emlékszem. bár 2002-es. vagy van valami kilvasható HW, SW szám alapján, hogy melyik tudja? végülis 9 évig meg voltam nélküle, inkább csak kíváncsiság. annyira nem foglalkoztatott, csak pont beszéltünk erről haverral, aztán mondom, akkor elvileg működne nekem is.


Lehet,hogy müködne. Viszont RDC gomb nelkül nem az igazi. Ez ugy szokott lenni,hogy minden tökeletes,aztän egyszer csak elkezd pittyegni,mert szerinte kicsi a nyomäs. Elsö kuton nyomäsproblema helyreällitva. De hogy is lehet akkor inicializälni,ha mondjuk eppen egy 3 napos kiränduläs közepen vagyunk? Sebaj hagy pittyegjen 2 napot addig sem alszik el a soför.
Mert ez ältaläban igy törtenik.


tehát a gomb akkor azért van, hogy ha pittyegett, akkor ha fel lett fújva, akkor azzal lehet inicializálni, úgymond reset-elni a rendszert és kezdi előlről a figyelést?
mondjuk általában mindig a kocsiban van a laptop, ilyen nagy hidegben szoktam csak kivenni, vagy behozni a melegre. tehát végülis nekem a gomb nélkül sem lenne probléma, ha a kúton kell inicializálni. de mondom, nem lényeges. inkább a műköséde érdekel. olvasgattam róla már. csak mondom nekem ez a figyelés nem világos. hogy hogyan nem kipörgő keréknek érzékeli? tehát miértnem a DSc avatkozik be, ha eltérő lesz a kerékfordulat? mert elvileg a DSC pont ez alapján is működik. honnan tudja, hogy most a nyomás csökkenés miatt változott meg a kerékfordulat száma, vagyis eltér a többitől?
gondolom lehet egy időt figyel, mondjuk hogy tartósan más-e a fordulat és csak akkor jelez. ugye normál esetben az ember nem kipörgő kerekekkel közlekedik, tehát tapadási gond esete az általában rövid idő, ekkor tudja, hogy igen DSC, fékezni kell a kerekeket. legalábbis erre tudok gondolni. de ahhoz, hogy nagy mértékben csökkenjen, vagyis érezhető legyen a kerékfordulat változás, ahhoz szerintem nagy nyomás csökkenés kell. azt meg anélkül is lehet érezni a kormányon, az autó mozgásán.


Na. e39-be sräc beszerelte RDC gombbal,meg RDC vezerlövel es müködik neki. Elment a kutra es egyik kereket 1.5 bar-ra leengedte es elindult. 5 km utän jelzett neki,tehät nem azonnal jelez. A link neve

RPA DSC CI13-tol megy amit elvileg a DSC 6.0 tud ami 2001.09 utän lett az autokba szerelve ami kb a FL-et jelenti. E9X szeriäban megy ezert a forumtärs az öveben simän be tudta kapcsolni.


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. február 07. vasárnap, 12:43

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2016. február 07. vasárnap, 12:01


lantika írta:
YELLOW írta:
nickname írta:
YELLOW írta:
asbi írta:
paircraft írta:
Az RDC-t (Reifendruckcontroll) felváltották az olcsóbb RPA-val (Reifenpannenanzeige). Míg az elsõ rendszer a kerekek egyenkénti nyomását érzékeli, az RPA a kerekek fordulatszám eltéréseibõl következtet a nyomás esésre. Kiegészítõ alkatrész csak a Schaltzentrum kapcsolója, az összes többi a DSC "tudománya). A rendszer a kapcsoló nélkül is mûködõképes, csak a kerékcserénként szükséges inicializálást DIS, vagy INPA, vagy egyéb szoftverrel kell megcsinálni.
Én felkódoltam magamnak, tökéletesen mûködik...


Szia!

Mivel kódoltad fel? INPA-ból aktiválható?

Üdv


pont ezt akartam kérdezni, hogy ha ABS jeladó adataiból tud számolni, akkor tudnia kell. nyilván a ki ikonja ezért is aktív műszerfal tesztnél. akkor ezek szerint működőképes.
viszont nekem az az aggályom, hogy nincs elég érzékeny. mármint túl nagy nyomás hiány kellene ahhoz szerintem, hogy annyit változzon a kerék forgás száma. mármint a többihez való eltérés. arról nem is beszélve, hogy kanyarodsz, és akkor mondjuk a belsó és külső íven menő kerekek forgása is eltér azért. ebből következik számomra, hogy nagy különbség van megadva. az meg nem lesz pontos. vagyis érzékeny.


Nem mindegyik DSC modul tudja az RPA lehetőséget.


erről van valami infód, hogy melyik tudja?
azt tudom, hogy a leújabb SW van a DSC-ben, ami készült hozzá. meg maga a modul is az, ha jól emlékszem. bár 2002-es. vagy van valami kilvasható HW, SW szám alapján, hogy melyik tudja? végülis 9 évig meg voltam nélküle, inkább csak kíváncsiság. annyira nem foglalkoztatott, csak pont beszéltünk erről haverral, aztán mondom, akkor elvileg működne nekem is.


Lehet,hogy müködne. Viszont RDC gomb nelkül nem az igazi. Ez ugy szokott lenni,hogy minden tökeletes,aztän egyszer csak elkezd pittyegni,mert szerinte kicsi a nyomäs. Elsö kuton nyomäsproblema helyreällitva. De hogy is lehet akkor inicializälni,ha mondjuk eppen egy 3 napos kiränduläs közepen vagyunk? Sebaj hagy pittyegjen 2 napot addig sem alszik el a soför.
Mert ez ältaläban igy törtenik.


tehát a gomb akkor azért van, hogy ha pittyegett, akkor ha fel lett fújva, akkor azzal lehet inicializálni, úgymond reset-elni a rendszert és kezdi előlről a figyelést?
mondjuk általában mindig a kocsiban van a laptop, ilyen nagy hidegben szoktam csak kivenni, vagy behozni a melegre. tehát végülis nekem a gomb nélkül sem lenne probléma, ha a kúton kell inicializálni. de mondom, nem lényeges. inkább a műköséde érdekel. olvasgattam róla már. csak mondom nekem ez a figyelés nem világos. hogy hogyan nem kipörgő keréknek érzékeli? tehát miértnem a DSc avatkozik be, ha eltérő lesz a kerékfordulat? mert elvileg a DSC pont ez alapján is működik. honnan tudja, hogy most a nyomás csökkenés miatt változott meg a kerékfordulat száma, vagyis eltér a többitől?
gondolom lehet egy időt figyel, mondjuk hogy tartósan más-e a fordulat és csak akkor jelez. ugye normál esetben az ember nem kipörgő kerekekkel közlekedik, tehát tapadási gond esete az általában rövid idő, ekkor tudja, hogy igen DSC, fékezni kell a kerekeket. legalábbis erre tudok gondolni. de ahhoz, hogy nagy mértékben csökkenjen, vagyis érezhető legyen a kerékfordulat változás, ahhoz szerintem nagy nyomás csökkenés kell. azt meg anélkül is lehet érezni a kormányon, az autó mozgásán.

lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2016. február 07. vasárnap, 11:51


YELLOW írta:
nickname írta:
YELLOW írta:
asbi írta:
paircraft írta:
Az RDC-t (Reifendruckcontroll) felváltották az olcsóbb RPA-val (Reifenpannenanzeige). Míg az elsõ rendszer a kerekek egyenkénti nyomását érzékeli, az RPA a kerekek fordulatszám eltéréseibõl következtet a nyomás esésre. Kiegészítõ alkatrész csak a Schaltzentrum kapcsolója, az összes többi a DSC "tudománya). A rendszer a kapcsoló nélkül is mûködõképes, csak a kerékcserénként szükséges inicializálást DIS, vagy INPA, vagy egyéb szoftverrel kell megcsinálni.
Én felkódoltam magamnak, tökéletesen mûködik...


Szia!

Mivel kódoltad fel? INPA-ból aktiválható?

Üdv


pont ezt akartam kérdezni, hogy ha ABS jeladó adataiból tud számolni, akkor tudnia kell. nyilván a ki ikonja ezért is aktív műszerfal tesztnél. akkor ezek szerint működőképes.
viszont nekem az az aggályom, hogy nincs elég érzékeny. mármint túl nagy nyomás hiány kellene ahhoz szerintem, hogy annyit változzon a kerék forgás száma. mármint a többihez való eltérés. arról nem is beszélve, hogy kanyarodsz, és akkor mondjuk a belsó és külső íven menő kerekek forgása is eltér azért. ebből következik számomra, hogy nagy különbség van megadva. az meg nem lesz pontos. vagyis érzékeny.


Nem mindegyik DSC modul tudja az RPA lehetőséget.


erről van valami infód, hogy melyik tudja?
azt tudom, hogy a leújabb SW van a DSC-ben, ami készült hozzá. meg maga a modul is az, ha jól emlékszem. bár 2002-es. vagy van valami kilvasható HW, SW szám alapján, hogy melyik tudja? végülis 9 évig meg voltam nélküle, inkább csak kíváncsiság. annyira nem foglalkoztatott, csak pont beszéltünk erről haverral, aztán mondom, akkor elvileg működne nekem is.


Lehet,hogy müködne. Viszont RDC gomb nelkül nem az igazi. Ez ugy szokott lenni,hogy minden tökeletes,aztän egyszer csak elkezd pittyegni,mert szerinte kicsi a nyomäs. Elsö kuton nyomäsproblema helyreällitva. De hogy is lehet akkor inicializälni,ha mondjuk eppen egy 3 napos kiränduläs közepen vagyunk? Sebaj hagy pittyegjen 2 napot addig sem alszik el a soför.
Mert ez ältaläban igy törtenik.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2016. február 06. szombat, 23:12


nickname írta:
YELLOW írta:
asbi írta:
paircraft írta:
Az RDC-t (Reifendruckcontroll) felváltották az olcsóbb RPA-val (Reifenpannenanzeige). Míg az elsõ rendszer a kerekek egyenkénti nyomását érzékeli, az RPA a kerekek fordulatszám eltéréseibõl következtet a nyomás esésre. Kiegészítõ alkatrész csak a Schaltzentrum kapcsolója, az összes többi a DSC "tudománya). A rendszer a kapcsoló nélkül is mûködõképes, csak a kerékcserénként szükséges inicializálást DIS, vagy INPA, vagy egyéb szoftverrel kell megcsinálni.
Én felkódoltam magamnak, tökéletesen mûködik...


Szia!

Mivel kódoltad fel? INPA-ból aktiválható?

Üdv


pont ezt akartam kérdezni, hogy ha ABS jeladó adataiból tud számolni, akkor tudnia kell. nyilván a ki ikonja ezért is aktív műszerfal tesztnél. akkor ezek szerint működőképes.
viszont nekem az az aggályom, hogy nincs elég érzékeny. mármint túl nagy nyomás hiány kellene ahhoz szerintem, hogy annyit változzon a kerék forgás száma. mármint a többihez való eltérés. arról nem is beszélve, hogy kanyarodsz, és akkor mondjuk a belsó és külső íven menő kerekek forgása is eltér azért. ebből következik számomra, hogy nagy különbség van megadva. az meg nem lesz pontos. vagyis érzékeny.


Nem mindegyik DSC modul tudja az RPA lehetőséget.


erről van valami infód, hogy melyik tudja?
azt tudom, hogy a leújabb SW van a DSC-ben, ami készült hozzá. meg maga a modul is az, ha jól emlékszem. bár 2002-es. vagy van valami kilvasható HW, SW szám alapján, hogy melyik tudja? végülis 9 évig meg voltam nélküle, inkább csak kíváncsiság. annyira nem foglalkoztatott, csak pont beszéltünk erről haverral, aztán mondom, akkor elvileg működne nekem is.

nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2016. február 06. szombat, 09:36


YELLOW írta:
asbi írta:
paircraft írta:
Az RDC-t (Reifendruckcontroll) felváltották az olcsóbb RPA-val (Reifenpannenanzeige). Míg az elsõ rendszer a kerekek egyenkénti nyomását érzékeli, az RPA a kerekek fordulatszám eltéréseibõl következtet a nyomás esésre. Kiegészítõ alkatrész csak a Schaltzentrum kapcsolója, az összes többi a DSC "tudománya). A rendszer a kapcsoló nélkül is mûködõképes, csak a kerékcserénként szükséges inicializálást DIS, vagy INPA, vagy egyéb szoftverrel kell megcsinálni.
Én felkódoltam magamnak, tökéletesen mûködik...


Szia!

Mivel kódoltad fel? INPA-ból aktiválható?

Üdv


pont ezt akartam kérdezni, hogy ha ABS jeladó adataiból tud számolni, akkor tudnia kell. nyilván a ki ikonja ezért is aktív műszerfal tesztnél. akkor ezek szerint működőképes.
viszont nekem az az aggályom, hogy nincs elég érzékeny. mármint túl nagy nyomás hiány kellene ahhoz szerintem, hogy annyit változzon a kerék forgás száma. mármint a többihez való eltérés. arról nem is beszélve, hogy kanyarodsz, és akkor mondjuk a belsó és külső íven menő kerekek forgása is eltér azért. ebből következik számomra, hogy nagy különbség van megadva. az meg nem lesz pontos. vagyis érzékeny.


Nem mindegyik DSC modul tudja az RPA lehetőséget.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2016. február 05. péntek, 22:55


asbi írta:
paircraft írta:
Az RDC-t (Reifendruckcontroll) felváltották az olcsóbb RPA-val (Reifenpannenanzeige). Míg az elsõ rendszer a kerekek egyenkénti nyomását érzékeli, az RPA a kerekek fordulatszám eltéréseibõl következtet a nyomás esésre. Kiegészítõ alkatrész csak a Schaltzentrum kapcsolója, az összes többi a DSC "tudománya). A rendszer a kapcsoló nélkül is mûködõképes, csak a kerékcserénként szükséges inicializálást DIS, vagy INPA, vagy egyéb szoftverrel kell megcsinálni.
Én felkódoltam magamnak, tökéletesen mûködik...


Szia!

Mivel kódoltad fel? INPA-ból aktiválható?

Üdv


pont ezt akartam kérdezni, hogy ha ABS jeladó adataiból tud számolni, akkor tudnia kell. nyilván a ki ikonja ezért is aktív műszerfal tesztnél. akkor ezek szerint működőképes.
viszont nekem az az aggályom, hogy nincs elég érzékeny. mármint túl nagy nyomás hiány kellene ahhoz szerintem, hogy annyit változzon a kerék forgás száma. mármint a többihez való eltérés. arról nem is beszélve, hogy kanyarodsz, és akkor mondjuk a belsó és külső íven menő kerekek forgása is eltér azért. ebből következik számomra, hogy nagy különbség van megadva. az meg nem lesz pontos. vagyis érzékeny.