asbi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz asbi

Törzsvendég

Elismertség: 4% (5 pont) | Hozzászólások: 116

Elküldve: 2015. november 25. szerda, 10:35


paircraft írta:
Az RDC-t (Reifendruckcontroll) felváltották az olcsóbb RPA-val (Reifenpannenanzeige). Míg az elsõ rendszer a kerekek egyenkénti nyomását érzékeli, az RPA a kerekek fordulatszám eltéréseibõl következtet a nyomás esésre. Kiegészítõ alkatrész csak a Schaltzentrum kapcsolója, az összes többi a DSC "tudománya). A rendszer a kapcsoló nélkül is mûködõképes, csak a kerékcserénként szükséges inicializálást DIS, vagy INPA, vagy egyéb szoftverrel kell megcsinálni.
Én felkódoltam magamnak, tökéletesen mûködik...


Szia!

Mivel kódoltad fel? INPA-ból aktiválható?

Üdv

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2014. május 31. szombat, 15:20


Nekem-8 írta: Ha van RDC a kocsiban és be van építve a 16:9 szett, akkor a kijelző mutatja a kerekeken lévő nyomásokat, vagy az egy belső rendszer és csak a műszerfalon jelzi ha gond van?


Nem jelzi a nyomást, csak a hibát a műszerfalon.

Nekem-8
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Nekem-8

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 439

Elküldve: 2014. május 30. péntek, 21:20


Ha van RDC a kocsiban és be van építve a 16:9 szett, akkor a kijelző mutatja a kerekeken lévő nyomásokat, vagy az egy belső rendszer és csak a műszerfalon jelzi ha gond van?

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. február 27. szerda, 17:57


nickname írta: Gumiba épithetö RDC Sensor van valakinek eladó 4db ?


Tiedbe van? Nem hozza az ET, amúgy szívás mert 2 fajta van 433MHZ 315MHZ és gondolom nem mindegy, hogy a vevő melyikkel kompatibilis, ha már van.

Jaj, 30 ezer darabja, amihez jár a szelep, vagy egybe van vele, 315Mhz es fasza.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. február 27. szerda, 18:04

nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2013. február 27. szerda, 17:22


Gumiba épithetö RDC Sensor van valakinek eladó 4db ?

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. október 17. hétfő, 23:17


bmw320d4 írta:
csatis1 írta:
Bianconero írta: Sziasztok!

Az alábbi eset esett meg velem

műszerfalra kitette a piros abroncs-nyomás jelet egy visító hang kíséretében. Ez ugyebár a manual szerint veszélyes,szóval egyből lassítsak stb...Megálltam,ránézésre nem láttam semmit...kinulláztam a jelet, a gomb nyomvatartása mellett,hogy ne világítson a műszerfalon. Első benzinkúton megnéztem a nyomásokat. Egyik elsőben olyan 1.7 volt a nyomás..Feltöltöttem mindet,majd inercializáltam a rendszert. 1 hétig semmi,majd tegnap ugyanez a sztori..az első gumiban megint kevés volt a nyomás...Ez eddig ok is, biztos van benne egy szög vagy vmi..de tudtommal az rdc-nek nyomáskülönbség esetén csak sárgán kéne megjelennie a műszerfalon,nem? Nálam miért egyből "horrort" jelez? ( a nyomáskülönbség olyan 0.5 bar körüli lehet amikor már jelzi nekem) De ide vhogy el is jut az a kerék..nem kéne 0.1-2-3 barnal felvillannia a sárgának a piros jel előtt?

Másik kérdés: nem tudjátok,hogy pl a wallisban javítanak-e gumit is? Ha már úgyis megyek egy füst alatt elintézhetnék ezt is..


Az is lehet, hogy a felni ütődött meg és görgőzni kell. Nem biztos, hogy defekt!


10 hónap alatt gondolom megoldotta a problémát ....



ez jó,tényleg nem ma kérdezte

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2011. október 17. hétfő, 21:57


csatis1 írta:
Bianconero írta: Sziasztok!

Az alábbi eset esett meg velem

műszerfalra kitette a piros abroncs-nyomás jelet egy visító hang kíséretében. Ez ugyebár a manual szerint veszélyes,szóval egyből lassítsak stb...Megálltam,ránézésre nem láttam semmit...kinulláztam a jelet, a gomb nyomvatartása mellett,hogy ne világítson a műszerfalon. Első benzinkúton megnéztem a nyomásokat. Egyik elsőben olyan 1.7 volt a nyomás..Feltöltöttem mindet,majd inercializáltam a rendszert. 1 hétig semmi,majd tegnap ugyanez a sztori..az első gumiban megint kevés volt a nyomás...Ez eddig ok is, biztos van benne egy szög vagy vmi..de tudtommal az rdc-nek nyomáskülönbség esetén csak sárgán kéne megjelennie a műszerfalon,nem? Nálam miért egyből "horrort" jelez? ( a nyomáskülönbség olyan 0.5 bar körüli lehet amikor már jelzi nekem) De ide vhogy el is jut az a kerék..nem kéne 0.1-2-3 barnal felvillannia a sárgának a piros jel előtt?

Másik kérdés: nem tudjátok,hogy pl a wallisban javítanak-e gumit is? Ha már úgyis megyek egy füst alatt elintézhetnék ezt is..


Az is lehet, hogy a felni ütődött meg és görgőzni kell. Nem biztos, hogy defekt!


10 hónap alatt gondolom megoldotta a problémát ....




csatis1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: M3
Évjárat: 2001

státusz csatis1

BMWfanatic

Elismertség: 9% (104 pont) | Hozzászólások: 1092

Elküldve: 2011. október 17. hétfő, 19:48


Bianconero írta: Sziasztok!

Az alábbi eset esett meg velem

műszerfalra kitette a piros abroncs-nyomás jelet egy visító hang kíséretében. Ez ugyebár a manual szerint veszélyes,szóval egyből lassítsak stb...Megálltam,ránézésre nem láttam semmit...kinulláztam a jelet, a gomb nyomvatartása mellett,hogy ne világítson a műszerfalon. Első benzinkúton megnéztem a nyomásokat. Egyik elsőben olyan 1.7 volt a nyomás..Feltöltöttem mindet,majd inercializáltam a rendszert. 1 hétig semmi,majd tegnap ugyanez a sztori..az első gumiban megint kevés volt a nyomás...Ez eddig ok is, biztos van benne egy szög vagy vmi..de tudtommal az rdc-nek nyomáskülönbség esetén csak sárgán kéne megjelennie a műszerfalon,nem? Nálam miért egyből "horrort" jelez? ( a nyomáskülönbség olyan 0.5 bar körüli lehet amikor már jelzi nekem) De ide vhogy el is jut az a kerék..nem kéne 0.1-2-3 barnal felvillannia a sárgának a piros jel előtt?

Másik kérdés: nem tudjátok,hogy pl a wallisban javítanak-e gumit is? Ha már úgyis megyek egy füst alatt elintézhetnék ezt is..


Az is lehet, hogy a felni ütődött meg és görgőzni kell. Nem biztos, hogy defekt!

cene
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz cene

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 73

Elküldve: 2011. október 17. hétfő, 19:41


Valaki le tudná nekem írni, hogy a gumiabroncs-defekt kijelzőt(rpa) hogyan tudom inicializálni??

Tyetyi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 316i
Évjárat: 1997

státusz Tyetyi

BMWfanatic

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 406

Elküldve: 2010. december 21. kedd, 19:22


Bianconero írta: Sziasztok!

Az alábbi eset esett meg velem

műszerfalra kitette a piros abroncs-nyomás jelet egy visító hang kíséretében. Ez ugyebár a manual szerint veszélyes,szóval egyből lassítsak stb...Megálltam,ránézésre nem láttam semmit...kinulláztam a jelet, a gomb nyomvatartása mellett,hogy ne világítson a műszerfalon. Első benzinkúton megnéztem a nyomásokat. Egyik elsőben olyan 1.7 volt a nyomás..Feltöltöttem mindet,majd inercializáltam a rendszert. 1 hétig semmi,majd tegnap ugyanez a sztori..az első gumiban megint kevés volt a nyomás...Ez eddig ok is, biztos van benne egy szög vagy vmi..de tudtommal az rdc-nek nyomáskülönbség esetén csak sárgán kéne megjelennie a műszerfalon,nem? Nálam miért egyből "horrort" jelez? ( a nyomáskülönbség olyan 0.5 bar körüli lehet amikor már jelzi nekem) De ide vhogy el is jut az a kerék..nem kéne 0.1-2-3 barnal felvillannia a sárgának a piros jel előtt?

Másik kérdés: nem tudjátok,hogy pl a wallisban javítanak-e gumit is? Ha már úgyis megyek egy füst alatt elintézhetnék ezt is..

Én eddig nem találkoztam csak sárga jelzéssel, pedig a múltkor egy 1-es csont halott kerékkel jött be és az ember bevallása szerint már 2 napja világított neki csak nem volt ideje bejönni a gumiszervizbe...és szerintem te is gumishoz menj mert ez szinte 100% hogy defekt.



Bianconero
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Cd
Évjárat: 2005

státusz Bianconero

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 149

Elküldve: 2010. december 21. kedd, 11:42


Sziasztok!

Az alábbi eset esett meg velem

műszerfalra kitette a piros abroncs-nyomás jelet egy visító hang kíséretében. Ez ugyebár a manual szerint veszélyes,szóval egyből lassítsak stb...Megálltam,ránézésre nem láttam semmit...kinulláztam a jelet, a gomb nyomvatartása mellett,hogy ne világítson a műszerfalon. Első benzinkúton megnéztem a nyomásokat. Egyik elsőben olyan 1.7 volt a nyomás..Feltöltöttem mindet,majd inercializáltam a rendszert. 1 hétig semmi,majd tegnap ugyanez a sztori..az első gumiban megint kevés volt a nyomás...Ez eddig ok is, biztos van benne egy szög vagy vmi..de tudtommal az rdc-nek nyomáskülönbség esetén csak sárgán kéne megjelennie a műszerfalon,nem? Nálam miért egyből "horrort" jelez? ( a nyomáskülönbség olyan 0.5 bar körüli lehet amikor már jelzi nekem) De ide vhogy el is jut az a kerék..nem kéne 0.1-2-3 barnal felvillannia a sárgának a piros jel előtt?

Másik kérdés: nem tudjátok,hogy pl a wallisban javítanak-e gumit is? Ha már úgyis megyek egy füst alatt elintézhetnék ezt is..

státusz Feri

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2010. október 04. hétfő, 14:27


Sziasztok!

Ezzel a kiegészítővel akkor lehet a defektmentes abroncsokat is használni?
Illetve azt tudom, hogy amúgy is fel lehet ilyeneket szerelni, viszont kell a guminyomás ellenőrző rendszer, hogy a defektet észre vegye.


Prof
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz Prof

BMWfanatic

Elismertség: 7% (31 pont) | Hozzászólások: 426

Elküldve: 2010. február 14. vasárnap, 20:24


köszi az infot

ezt jövö hét végén meg is fogom csinálni.

kempelen írta:
Prof írta: van erröl valami kapcs rajz ?


kempelen írta: Mindenkinek köszönöm a megvilágosodást!

Közben utánanéztem és az ABS/DSC vezérlõbe kell húzni valóban egy szál vezetéket a schaltzentrumtól...




státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2010. február 14. vasárnap, 20:09


Prof írta: van erröl valami kapcs rajz ?


kempelen írta: Mindenkinek köszönöm a megvilágosodást!

Közben utánanéztem és az ABS/DSC vezérlõbe kell húzni valóban egy szál vezetéket a schaltzentrumtól...




Prof
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz Prof

BMWfanatic

Elismertség: 7% (31 pont) | Hozzászólások: 426

Elküldve: 2010. február 14. vasárnap, 19:58


van erröl valami kapcs rajz ?


kempelen írta: Mindenkinek köszönöm a megvilágosodást!

Közben utánanéztem és az ABS/DSC vezérlõbe kell húzni valóban egy szál vezetéket a schaltzentrumtól...