norbeee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz norbeee

Fórumlakó

Elismertség: 9% (20 pont) | Hozzászólások: 206

Elküldve: 2012. augusztus 27. hétfő, 20:33


Sziasztok!

SOS szükségem lenne egy profi kipufogósra, Borsod megyében vagy a környéken. A haverom e39 esében az középső dobot elvitte a cica Nem volt benne mikor megvette, sportos volt a hangja de már megúnta, újonnan meg 100e felett lenne. Kellene bele eszkábálni valamit amitől csendesebb lesz.

Előre is köszi!

kisg325
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz kisg325

Törzsvendég

Elismertség: 7% (8 pont) | Hozzászólások: 104

Elküldve: 2012. augusztus 27. hétfő, 18:52


Sziasztok!

Megtudná mondani valaki,hogy E46-nál az elektromosan behajtható tükröknek a kapcsolója egy egyszerű mikrokapcsoló? Ergo ha benyomok egy ilyen kapcsolót,akkor az nem marad úgy,ugye?

Még sosem láttam ezt a fajta tükör kapcsolót,azért kérdezem.

Előre is köszi!

Somee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 330d
Évjárat: 2002

státusz Somee

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2012. augusztus 27. hétfő, 14:05


b_imi írta:
Somee írta: Sziasztok!

e46 Touringhoz keresek gyári tetőantennát belő menetest... Tud valaki tippet adni hol keressem? Bolt? Bontó? Bármi érdekel...

Köszi



Kasza mester 70/5799225 kasza.imre@chello.hu próbáld meg felhívni.
Esetleg ezt nézd meg

Köszi, megpróbálom...









b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2012. augusztus 27. hétfő, 13:51


Somee írta: Sziasztok!

e46 Touringhoz keresek gyári tetőantennát belő menetest... Tud valaki tippet adni hol keressem? Bolt? Bontó? Bármi érdekel...

Köszi



Kasza mester 70/5799225 kasza.imre@chello.hu próbáld meg felhívni.
Esetleg ezt nézd meg







Utoljára szerkesztve (3 alkalommal): 2012. augusztus 27. hétfő, 14:01

Somee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 330d
Évjárat: 2002

státusz Somee

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2012. augusztus 27. hétfő, 13:31


Sziasztok!

e46 Touringhoz keresek gyári tetőantennát belő menetest... Tud valaki tippet adni hol keressem? Bolt? Bontó? Bármi érdekel...

Köszi

vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. augusztus 27. hétfő, 09:05


Sansz írta: Ha valaki találkozott már ilyennel és tudja hogy mi lehet a baj megköszönném ha megosztaná velem. A jelenség a következő: indításnál vízszintben van a kocsi akkor piros olajlámpa világít pár másodpercig majd elalszik ezt egy kicsit kerregő hang kíséri, de elhallgat a piros lámpával együtt. Majd kicsit később mikor gondolom fordulatot kap kivillan a sárga olajlámpám is kb. 5 secre. Most viszont felfigyeltem arra ha a kocsi bal oldala kicsit lentebb áll mint a jobb, akkor minden ok... Olajam a két rublika közt van pont...


Piros olajlámpa: (alacsony olajnyomás) Nekem is ugyanez volt a 320d-nél. (136le) Az olajpumpa volt a bűnös. Indításkor addig hallod a csattogó hangot amíg nem "érkezik" a kenés. Ez kopott szivattyúra utal. Cseréje nem egy olcsó mulatság...

Sárga olajlámpa (alacsony olajszint). Ha rendben van az olajszint akkor rossz a szintjelződ. Ez nem olyan nagy összeg.


jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2012. augusztus 26. vasárnap, 18:20


Ha az olajszint jó a nívópálcán akkor valszeg a szintjeladó a rossz és azért világít a sárgakancsó.

Sansz írta: Ha valaki találkozott már ilyennel és tudja hogy mi lehet a baj megköszönném ha megosztaná velem. A jelenség a következő: indításnál vízszintben van a kocsi akkor piros olajlámpa világít pár másodpercig majd elalszik ezt egy kicsit kerregő hang kíséri, de elhallgat a piros lámpával együtt. Majd kicsit később mikor gondolom fordulatot kap kivillan a sárga olajlámpám is kb. 5 secre. Most viszont felfigyeltem arra ha a kocsi bal oldala kicsit lentebb áll mint a jobb, akkor minden ok... Olajam a két rublika közt van pont...





troooger
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz troooger

Fórumlakó

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 285

Elküldve: 2012. augusztus 26. vasárnap, 17:44


Sansz írta: Ha valaki találkozott már ilyennel és tudja hogy mi lehet a baj megköszönném ha megosztaná velem. A jelenség a következő: indításnál vízszintben van a kocsi akkor piros olajlámpa világít pár másodpercig majd elalszik ezt egy kicsit kerregő hang kíséri, de elhallgat a piros lámpával együtt. Majd kicsit később mikor gondolom fordulatot kap kivillan a sárga olajlámpám is kb. 5 secre. Most viszont felfigyeltem arra ha a kocsi bal oldala kicsit lentebb áll mint a jobb, akkor minden ok... Olajam a két rublika közt van pont...


Menj egy kört a kocsival. Majd várj egy kicsit, és úgy nézd meg az olajszintet.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Cd
Évjárat: 2003

státusz Sansz

Újonc

Elismertség: 4% (2 pont) | Hozzászólások: 45

Elküldve: 2012. augusztus 26. vasárnap, 17:42


Ha valaki találkozott már ilyennel és tudja hogy mi lehet a baj megköszönném ha megosztaná velem. A jelenség a következő: indításnál vízszintben van a kocsi akkor piros olajlámpa világít pár másodpercig majd elalszik ezt egy kicsit kerregő hang kíséri, de elhallgat a piros lámpával együtt. Majd kicsit később mikor gondolom fordulatot kap kivillan a sárga olajlámpám is kb. 5 secre. Most viszont felfigyeltem arra ha a kocsi bal oldala kicsit lentebb áll mint a jobb, akkor minden ok... Olajam a két rublika közt van pont...

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Cd
Évjárat: 2003

státusz Sansz

Újonc

Elismertség: 4% (2 pont) | Hozzászólások: 45

Elküldve: 2012. augusztus 26. vasárnap, 17:37


ateszka86 írta: sziasztok! a kipufogó részbe már írtam csak oda senki nem válaszolt nagyon remegett a kipufogóm, elvittem szervizbe, azt mondták, hogy a rezo cső túl rövid, így beraktak egyet középtájt is a dob előtt, és jobban felfogatták, már nem rázza szét az agyát, de belül nagyon érzdődik amikor megallok,alapjáraton a rezgés, a kormány is kicist remeg, eddig nem volt ilyen panasza..azt mondták enyni rezgése kell,h legyen,ennél jobban nem lehet elnyomni....ti mit szóltok ehhez? ez egy 2001, 320d. mindg van valami ezzel a kipufogóval lehet valamit tenni vagy békéljek meg h remege, es reméljem h nem ráz szét mindent?

vagy ha esetleg nagyon megbízható szerelőt ha tudtok ajánlani, érdi vagyok,környéken ha lenne aki bevált nektek is. vagy ha igy maradhat vagy ti h latjatok?
amikor kint állok a kocsi mellett, akkor smemi extra, a kaszni nem remeg, csak az a szokásos dizel motor hang...amint beülök, a kormány kicsit remeg és érződik is a kocsin, nem nagyon,de zavaró, h nem szépen csendben nyugszik alapjáraton amint elindulok, csend és nyugalom.


Nekem is volt ilyen, de nekem nem ért bele a kasztniba, csak abba az alu szerű hőszigetelős biszbaszba, ami elég sokáig fut a kupuf körül és az bizony adott ki hangot...

ateszka86
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz ateszka86

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (10 pont) | Hozzászólások: 390

Elküldve: 2012. augusztus 24. péntek, 15:28


sziasztok! a kipufogó részbe már írtam csak oda senki nem válaszolt nagyon remegett a kipufogóm, elvittem szervizbe, azt mondták, hogy a rezo cső túl rövid, így beraktak egyet középtájt is a dob előtt, és jobban felfogatták, már nem rázza szét az agyát, de belül nagyon érzdődik amikor megallok,alapjáraton a rezgés, a kormány is kicist remeg, eddig nem volt ilyen panasza..azt mondták enyni rezgése kell,h legyen,ennél jobban nem lehet elnyomni....ti mit szóltok ehhez? ez egy 2001, 320d. mindg van valami ezzel a kipufogóval lehet valamit tenni vagy békéljek meg h remege, es reméljem h nem ráz szét mindent?

vagy ha esetleg nagyon megbízható szerelőt ha tudtok ajánlani, érdi vagyok,környéken ha lenne aki bevált nektek is. vagy ha igy maradhat vagy ti h latjatok?
amikor kint állok a kocsi mellett, akkor smemi extra, a kaszni nem remeg, csak az a szokásos dizel motor hang...amint beülök, a kormány kicsit remeg és érződik is a kocsin, nem nagyon,de zavaró, h nem szépen csendben nyugszik alapjáraton amint elindulok, csend és nyugalom.


Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2012. augusztus 24. péntek, 16:22

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz vatergi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2012. augusztus 24. péntek, 15:21


jons írta:
vatergi írta:
Mindenképp megakarom csináltatni ami egy 200 000 Ft. körüli összegbe fog fájni.
Az lenne a kérdésem, hogy szerintetek ha ilyen történt ezzel akkor jobb lenne tőle minél előbb megválni miután megcsináltattam, vagy ez még nem olyan roppant nagy tragédia?


Az a 200k lehet majd nem is 200k lesz. Csak nyugtatás képpen mondom

Ha a motor meg lesz bontva ekkor már azért érdemesebb lenne kicserélni mindent ami úgy néz ki, hogy kicserélésre kell, hogy kerüljön.
Egyszóval 1 költségen úgy kellene megjavítani a motort, hogy ne kelljen még egyszer hozzányúlni az elkövetkezendőkben. (mondjuk soha többé)
Akár fúrással, csapágyazással, gépműhellyel együtt. (kérdés ilyenkor az ember pénztárcájának vastagsága, amihez nyilván nincs közöm) Viszont ha egyszer jó lesz és üzembiztos akkor miért adnád el?





Hát a 200k-t mondtak nekem hengerfejre,ujra szimmengereztésre, meg munkadíj..
Gondolom Mo-n nincs olyan gépműhely ami megtudná csinálni ezt nem?
Muszáj hengerfejet lesnem hozzá. Mit lenne érdemes még ilyenkor cseréltetni?



jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2012. augusztus 24. péntek, 13:25


vatergi írta:
Mindenképp megakarom csináltatni ami egy 200 000 Ft. körüli összegbe fog fájni.
Az lenne a kérdésem, hogy szerintetek ha ilyen történt ezzel akkor jobb lenne tőle minél előbb megválni miután megcsináltattam, vagy ez még nem olyan roppant nagy tragédia?


Az a 200k lehet majd nem is 200k lesz. Csak nyugtatás képpen mondom

Ha a motor meg lesz bontva ekkor már azért érdemesebb lenne kicserélni mindent ami úgy néz ki, hogy kicserélésre kell, hogy kerüljön.
Egyszóval 1 költségen úgy kellene megjavítani a motort, hogy ne kelljen még egyszer hozzányúlni az elkövetkezendőkben. (mondjuk soha többé)
Akár fúrással, csapágyazással, gépműhellyel együtt. (kérdés ilyenkor az ember pénztárcájának vastagsága, amihez nyilván nincs közöm) Viszont ha egyszer jó lesz és üzembiztos akkor miért adnád el?




YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. augusztus 24. péntek, 13:11


vatergi írta: Sziasztok!

Új vagyok a fórumon és BMW tulaj se vagyok olyan régóta.
Külföldről lett behozva egy 316i szedánom.
Most jöttek rá egy olyan hibámra, hogy a vezérműtengelyem hátsó fele annyira megvan kopva , hogy pl az első hengernél a réshez képest 0,5mm a differencia..
Kocsiba óra szerint 180 000 Km. van. Elvileg, most keresnek hozzá hengerfejet mert ezt csak így lehet javítani. Így eladni se tudom, mert ki az a hülye aki megvenné.
Mindenképp megakarom csináltatni ami egy 200 000 Ft. körüli összegbe fog fájni.
Az lenne a kérdésem, hogy szerintetek ha ilyen történt ezzel akkor jobb lenne tőle minél előbb megválni miután megcsináltattam, vagy ez még nem olyan roppant nagy tragédia?


ha N40-es motorkódú, akkor nem csodálkozom. ha N42 és a forgalmiban 1796cm3 van írva, akkor elgondolkoznék miért.... talán nem jutoot elég olaj oda? mert az N42-es motoroknak ilyen szinten nincs problémájuk.

vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. augusztus 24. péntek, 12:56


vatergi írta: Sziasztok!

Új vagyok a fórumon és BMW tulaj se vagyok olyan régóta.
Külföldről lett behozva egy 316i szedánom.
Most jöttek rá egy olyan hibámra, hogy a vezérműtengelyem hátsó fele annyira megvan kopva , hogy pl az első hengernél a réshez képest 0,5mm a differencia..
Kocsiba óra szerint 180 000 Km. van. Elvileg, most keresnek hozzá hengerfejet mert ezt csak így lehet javítani. Így eladni se tudom, mert ki az a hülye aki megvenné.
Mindenképp megakarom csináltatni ami egy 200 000 Ft. körüli összegbe fog fájni.
Az lenne a kérdésem, hogy szerintetek ha ilyen történt ezzel akkor jobb lenne tőle minél előbb megválni miután megcsináltattam, vagy ez még nem olyan roppant nagy tragédia?


Én biztos NEM adnám el.