« előző12következő »
Neo954
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 325tds
Évjárat: 1997

státusz Neo954

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 12% (43 pont) | Hozzászólások: 353

Elküldve: 2014. február 06. csütörtök, 19:00


attila88 írta: Ha esetleg valakit érdekel a beszerelés:
YouTube videó


Nem rossz holmi, a manus eléggé spórolt a lubrication-nel... maradt neki 2 tubus a 3-ból.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2003

státusz attila88

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2014. február 06. csütörtök, 17:52


Ha esetleg valakit érdekel a beszerelés:
YouTube videó


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2012. október 24. szerda, 14:11


már megint ezen témázok.

1. van egy ilyen, ez legolcsóbban itthon 9.900.-



2. egy ilyen, amihez kell külön venni fityulát, azaz 23.900.- + 11.900.-



3. vagy van 19.700.- de tőle nem akarok venni semmit



az tény, hogy a második igényesebb, sőtnagyobb a bunkós része, gondolom a kapcsolás miatt, kevesebb erő kell hozzá, vagy nem tudom, de a gyári is hasonló.
adott egy kérdés, hogy esetleg más típus, ahogy figyeltem, pl Z4, Z3 is hasonló kar és azok rövidebb kapcsolást tesznek lehetővé. de nem vagyok ebben biztos, hogy valóban kompatibilis-e...
az első elég gagyinak néz ki, e-bay-en olyan 7000-7500 ft-ból meglenne, de ugye még plussz posta arra is.
azt nem tudom E46-on belül van-e változás a kart illetően, pl nagyobb motorosnál, vagyilyesmi.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. október 24. szerda, 14:17

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz seducertt

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2012. április 05. csütörtök, 14:38


El kell forgatni a fehér perselyt, alul kivenni a biztosító lemezt, de nekem nehezebben jött ki.
[quote="kempelen"]
BarG írta:
YELLOW írta: találtam egy videjót, de furcsa, hogy a kart csak úgy simán kihúzza... valami csavarkötés nincs???

[url=http://www.youtube.com/watch?v=zhapSgqcBN0&feature=related]
YouTube videó

A pofám leszakad!!!
M3-ba a 330d váltókarját szerelik!!!
Hát ezt meg hogy emésztik meg az MMMMM-es megszállottak??? MMMMikor csak az lehet jó, ami MMMM-es?!


Inkább azon morfondírozom, a filmet feltöltő jenki mennyit agyalhatott és honnét tudhatta, hogy a hazájában nem forgalmazott 330d váltókarja más és ez kell neki.
Főleg amikor elment alkatrészt rendelni...

"hmm te dzsó és bob, valami 330d fut európa utjain, biztos jobb lehet mint a mi m3-asunk, mert még a váltókarja is rövidebb"





státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2010. augusztus 24. kedd, 20:28


[quote="BarG"]
YELLOW írta: találtam egy videjót, de furcsa, hogy a kart csak úgy simán kihúzza... valami csavarkötés nincs???

[url=http://www.youtube.com/watch?v=zhapSgqcBN0&feature=related]
YouTube videó

A pofám leszakad!!!
M3-ba a 330d váltókarját szerelik!!!
Hát ezt meg hogy emésztik meg az MMMMM-es megszállottak??? MMMMikor csak az lehet jó, ami MMMM-es?!


Inkább azon morfondírozom, a filmet feltöltő jenki mennyit agyalhatott és honnét tudhatta, hogy a hazájában nem forgalmazott 330d váltókarja más és ez kell neki.
Főleg amikor elment alkatrészt rendelni...

"hmm te dzsó és bob, valami 330d fut európa utjain, biztos jobb lehet mint a mi m3-asunk, mert még a váltókarja is rövidebb"



BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2010. augusztus 24. kedd, 19:30


[quote="YELLOW"]találtam egy videjót, de furcsa, hogy a kart csak úgy simán kihúzza... valami csavarkötés nincs???

[url=http://www.youtube.com/watch?v=zhapSgqcBN0&feature=related]
YouTube videó

A pofám leszakad!!!
M3-ba a 330d váltókarját szerelik!!!
Hát ezt meg hogy emésztik meg az MMMMM-es megszállottak??? MMMMikor csak az lehet jó, ami MMMM-es?!

laleeboy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1997

státusz laleeboy

Fórumlakó

Elismertség: 14% (39 pont) | Hozzászólások: 269

Elküldve: 2010. augusztus 24. kedd, 14:40


[quote="YELLOW"]találtam egy videjót, de furcsa, hogy a kart csak úgy simán kihúzza... valami csavarkötés nincs???

[url=http://www.youtube.com/watch?v=zhapSgqcBN0&feature=related]
YouTube videó

Nem csavar rögzítés van hanem egy seeger gyűrű tartja a helyén. A golyó pedig egy műanyag fészekbe cuppan.
Ha elég ügyes vagy akkor szerintem felülről is meg lehet csinálni.
Mi anno kuplungozással "egybekötve" cseréltük alulról.





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. augusztus 24. kedd, 15:07


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2010. augusztus 24. kedd, 13:17


találtam egy videjót, de furcsa, hogy a kart csak úgy simán kihúzza... valami csavarkötés nincs???

[url=http://www.youtube.com/watch?v=zhapSgqcBN0&feature=related]
YouTube videó

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2010. augusztus 24. kedd, 13:03


vsop14 írta:
YELLOW írta:
laleeboy írta: Bár már régen írtak ebbe a topicba azért úgy érzem tisztázni kellene néhány apróságot.
A shortshifter azt eredményezi hogy a váltókar útja megrövidül (pl gyári karral az 1-es és a 2-es között váltáskor a kezed 20 cm-t mozog shortshhifterrel ez lerövidülhet akár 10-11 cm-re is)tehát a váltórudazat áttételeit módosítja.
Nem összekeverendő a rövidített váltókarral vagy kissebb váltógombbal ami csak látszatban rövidíti a megtett váltóutat.
Egy barátomnak építettünk be egy komplett váltókart amit az USA-ból rendelt. A mi szembetűnő volt az hogy a kar alján a golyó és a rudazat csatlakozási pontja távolabb van.
Ez látható itt
http://www.uucmotorwerks.com/h...hifter.htm
és itt
http://www.tuningaruhaz.hu/sit...ategory=55
http://www.google.hu/imgres?im...s%3Disch:1

Egy másik megoldást kínál ez az oldal
http://www.autohifidiszkont.hu...ok/e30.htm

Minden jót


és ehhez mennyire kell és mit megbontani?


ha jól értettem, nem nagyon, mert racig-bazáron láttam annó ilyen hirdetést, ahol 10ért kínálták és +5 volt a beszerelés, szóval nem hiszem, h egy nagy cucc



de mégis valami leírást esetleg valaki nem tud? vagy eddig senki nem szereltetett ilyet be?
minnyá guglizok, hátha lelek valamit.



vsop14
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz vsop14

BMWfanatic

Elismertség: 7% (62 pont) | Hozzászólások: 876

Elküldve: 2010. augusztus 19. csütörtök, 18:09


YELLOW írta:
laleeboy írta: Bár már régen írtak ebbe a topicba azért úgy érzem tisztázni kellene néhány apróságot.
A shortshifter azt eredményezi hogy a váltókar útja megrövidül (pl gyári karral az 1-es és a 2-es között váltáskor a kezed 20 cm-t mozog shortshhifterrel ez lerövidülhet akár 10-11 cm-re is)tehát a váltórudazat áttételeit módosítja.
Nem összekeverendő a rövidített váltókarral vagy kissebb váltógombbal ami csak látszatban rövidíti a megtett váltóutat.
Egy barátomnak építettünk be egy komplett váltókart amit az USA-ból rendelt. A mi szembetűnő volt az hogy a kar alján a golyó és a rudazat csatlakozási pontja távolabb van.
Ez látható itt
http://www.uucmotorwerks.com/h...hifter.htm
és itt
http://www.tuningaruhaz.hu/sit...ategory=55
http://www.google.hu/imgres?im...s%3Disch:1

Egy másik megoldást kínál ez az oldal
http://www.autohifidiszkont.hu...ok/e30.htm

Minden jót


és ehhez mennyire kell és mit megbontani?


ha jól értettem, nem nagyon, mert racig-bazáron láttam annó ilyen hirdetést, ahol 10ért kínálták és +5 volt a beszerelés, szóval nem hiszem, h egy nagy cucc


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2010. augusztus 19. csütörtök, 15:20


laleeboy írta: Bár már régen írtak ebbe a topicba azért úgy érzem tisztázni kellene néhány apróságot.
A shortshifter azt eredményezi hogy a váltókar útja megrövidül (pl gyári karral az 1-es és a 2-es között váltáskor a kezed 20 cm-t mozog shortshhifterrel ez lerövidülhet akár 10-11 cm-re is)tehát a váltórudazat áttételeit módosítja.
Nem összekeverendő a rövidített váltókarral vagy kissebb váltógombbal ami csak látszatban rövidíti a megtett váltóutat.
Egy barátomnak építettünk be egy komplett váltókart amit az USA-ból rendelt. A mi szembetűnő volt az hogy a kar alján a golyó és a rudazat csatlakozási pontja távolabb van.
Ez látható itt
http://www.uucmotorwerks.com/h...hifter.htm
és itt
http://www.tuningaruhaz.hu/sit...ategory=55
http://www.google.hu/imgres?im...s%3Disch:1

Egy másik megoldást kínál ez az oldal
http://www.autohifidiszkont.hu...ok/e30.htm

Minden jót


és ehhez mennyire kell és mit megbontani?



laleeboy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1997

státusz laleeboy

Fórumlakó

Elismertség: 14% (39 pont) | Hozzászólások: 269

Elküldve: 2010. augusztus 19. csütörtök, 14:28


Bár már régen írtak ebbe a topicba azért úgy érzem tisztázni kellene néhány apróságot.
A shortshifter azt eredményezi hogy a váltókar útja megrövidül (pl gyári karral az 1-es és a 2-es között váltáskor a kezed 20 cm-t mozog shortshhifterrel ez lerövidülhet akár 10-11 cm-re is)tehát a váltórudazat áttételeit módosítja.
Nem összekeverendő a rövidített váltókarral vagy kissebb váltógombbal ami csak látszatban rövidíti a megtett váltóutat.
Egy barátomnak építettünk be egy komplett váltókart amit az USA-ból rendelt. A mi szembetűnő volt az hogy a kar alján a golyó és a rudazat csatlakozási pontja távolabb van.
Ez látható itt
http://www.uucmotorwerks.com/h...hifter.htm
és itt
http://www.tuningaruhaz.hu/sit...ategory=55
http://www.google.hu/imgres?im...s%3Disch:1

Egy másik megoldást kínál ez az oldal
http://www.autohifidiszkont.hu...ok/e30.htm

Minden jót


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2010. február 13. szombat, 15:57


nekem jó az én gombom, csak akkor lehet faragok belülrõl

Robinson írta:
YELLOW írta: ezt értjük... csak én nem tudtam, hogy Tibának rövid kar van-e, vagy csak le lett vágva belõle...

bár nem értem, hogy rövid váltógomb... nekem hosszú, nyújtott a gomb, de a rudazat vége ugyanott van nem? azaz ugyanolyan magasan lesz... bár már nem tudom...

Hori írta: Itt némi kis fogalomzavar van
a short shifter az a rövid váltókar /nem a rövid váltógomb/ ami a rudazatot köti össze a te váltógomboddal


Tess YELLOW:

http://cgi.ebay.de/BMW-Schaltk...588569fe9f

illyen van Tibának is meg nekem is


Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2010. február 13. szombat, 15:36


YELLOW írta: ezt értjük... csak én nem tudtam, hogy Tibának rövid kar van-e, vagy csak le lett vágva belõle...

bár nem értem, hogy rövid váltógomb... nekem hosszú, nyújtott a gomb, de a rudazat vége ugyanott van nem? azaz ugyanolyan magasan lesz... bár már nem tudom...

Hori írta: Itt némi kis fogalomzavar van
a short shifter az a rövid váltókar /nem a rövid váltógomb/ ami a rudazatot köti össze a te váltógomboddal


Tess YELLOW:

http://cgi.ebay.de/BMW-Schaltk...588569fe9f

illyen van Tibának is meg nekem is

Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2010. február 13. szombat, 13:50


Dehogy hívom én ss-nek.
Vágom mi a különbség Horikám
Nekem gyári a kar, csak a kicsi gomb van rajta, ami rövidebb a gyárinál.

« előző12következő »