autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1998

státusz L3oN1o7

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2016. június 05. vasárnap, 18:56


YELLOW írta:
L3oN1o7 írta:
L3oN1o7 írta:
Robin68 írta:
L3oN1o7 írta:
Robin68 írta:
L3oN1o7 írta: Sziasztok. Lenne egy kérdésem a szervíz intervallum nullázással kapcsolatban. Van egy E46 318i-m ami 1998-as évjáratú. Ma voltam vele kötelező szervizen és a szerelő nem tudta kinullázni az inspekciót. Millió videót és fúrom hozzászólást elolvastam de nincs meg a megoldás. Tehát lépésenként írom hogy érthető legyen.

A gyújtás lekapcsolom, majd a bal oldali gombot nyomva tartva 1-es állásba kapcsolom a gyújtáskapcsolót. Felvillan a test-1 felirat majd itt kellene megjelenni vagy a reset vagy az inspektion feliratnak amelyiknek villogni kellene. Na itt akadok el mindig mert a test-1 után visszaáll az alapra az óra és a kilómétert valamint a napi számláló állását mutatja. 23435-ször próbálkoztam több féleképpen is de nincs se reset se inspektion. A gyújtást mikor magába ráadom kiírja, hogy -200 km azaz ennyivel léptem túl a szervíz intervallumot. Ha a gyújtás ráadást követően a jobb gombot megnyomom egyszer akkor azt írja ki hogy 10.12. Na erről meg végképp nem tudom hogy mit jelent.

Nem akarom se szervízbe vinni 8000.-ért és kábelem sincs hozzá hogy meg tudja oldani. Remélem valami találkozott már hasonlóval. Csatolok egy vidót is ami ITT VAN

A műszerfalról nem fogod tudni nullázni mivel 99" május előttieket nem lehet nagy többségében.
De lehet, hogy rosszul tudom....
Vagy géppel, vagy otthon magadnak így próbáld.

Szervizintervallum nullázás




Köszi szépen. Még annyit hogy találom ezt a csatlakozót?

Motortérben az anyós oldali sarokban felül.


Köszi. A jelentség a következő. A rajz alapján csináltam. Gyújtás ki. 7-19-es rövidre zár. Majd gyújtás bekapcs. 10 mp után drótot kivettem amikor is elkezdett villogni hogy service -300 km. pár mp. után abbahagyta a villogást és ennyi. Gyújtás ki - gyújtás be és ugyanazt mutatja. -300 km. Többször próbáltam ugyanaz.



Na sikerült. 25.000-re beállt az inspekció. Nem tudom meg lehet e valahogy oladni hogy 10.000 legyen?


csak diaggal, a kmóra vezérlőjének átírásával.


Akkor ennyi. Köszike

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2016. június 05. vasárnap, 18:34


L3oN1o7 írta:
L3oN1o7 írta:
Robin68 írta:
L3oN1o7 írta:
Robin68 írta:
L3oN1o7 írta: Sziasztok. Lenne egy kérdésem a szervíz intervallum nullázással kapcsolatban. Van egy E46 318i-m ami 1998-as évjáratú. Ma voltam vele kötelező szervizen és a szerelő nem tudta kinullázni az inspekciót. Millió videót és fúrom hozzászólást elolvastam de nincs meg a megoldás. Tehát lépésenként írom hogy érthető legyen.

A gyújtás lekapcsolom, majd a bal oldali gombot nyomva tartva 1-es állásba kapcsolom a gyújtáskapcsolót. Felvillan a test-1 felirat majd itt kellene megjelenni vagy a reset vagy az inspektion feliratnak amelyiknek villogni kellene. Na itt akadok el mindig mert a test-1 után visszaáll az alapra az óra és a kilómétert valamint a napi számláló állását mutatja. 23435-ször próbálkoztam több féleképpen is de nincs se reset se inspektion. A gyújtást mikor magába ráadom kiírja, hogy -200 km azaz ennyivel léptem túl a szervíz intervallumot. Ha a gyújtás ráadást követően a jobb gombot megnyomom egyszer akkor azt írja ki hogy 10.12. Na erről meg végképp nem tudom hogy mit jelent.

Nem akarom se szervízbe vinni 8000.-ért és kábelem sincs hozzá hogy meg tudja oldani. Remélem valami találkozott már hasonlóval. Csatolok egy vidót is ami ITT VAN

A műszerfalról nem fogod tudni nullázni mivel 99" május előttieket nem lehet nagy többségében.
De lehet, hogy rosszul tudom....
Vagy géppel, vagy otthon magadnak így próbáld.

Szervizintervallum nullázás




Köszi szépen. Még annyit hogy találom ezt a csatlakozót?

Motortérben az anyós oldali sarokban felül.


Köszi. A jelentség a következő. A rajz alapján csináltam. Gyújtás ki. 7-19-es rövidre zár. Majd gyújtás bekapcs. 10 mp után drótot kivettem amikor is elkezdett villogni hogy service -300 km. pár mp. után abbahagyta a villogást és ennyi. Gyújtás ki - gyújtás be és ugyanazt mutatja. -300 km. Többször próbáltam ugyanaz.



Na sikerült. 25.000-re beállt az inspekció. Nem tudom meg lehet e valahogy oladni hogy 10.000 legyen?


csak diaggal, a kmóra vezérlőjének átírásával.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1998

státusz L3oN1o7

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2016. június 05. vasárnap, 18:15


L3oN1o7 írta:
Robin68 írta:
L3oN1o7 írta:
Robin68 írta:
L3oN1o7 írta: Sziasztok. Lenne egy kérdésem a szervíz intervallum nullázással kapcsolatban. Van egy E46 318i-m ami 1998-as évjáratú. Ma voltam vele kötelező szervizen és a szerelő nem tudta kinullázni az inspekciót. Millió videót és fúrom hozzászólást elolvastam de nincs meg a megoldás. Tehát lépésenként írom hogy érthető legyen.

A gyújtás lekapcsolom, majd a bal oldali gombot nyomva tartva 1-es állásba kapcsolom a gyújtáskapcsolót. Felvillan a test-1 felirat majd itt kellene megjelenni vagy a reset vagy az inspektion feliratnak amelyiknek villogni kellene. Na itt akadok el mindig mert a test-1 után visszaáll az alapra az óra és a kilómétert valamint a napi számláló állását mutatja. 23435-ször próbálkoztam több féleképpen is de nincs se reset se inspektion. A gyújtást mikor magába ráadom kiírja, hogy -200 km azaz ennyivel léptem túl a szervíz intervallumot. Ha a gyújtás ráadást követően a jobb gombot megnyomom egyszer akkor azt írja ki hogy 10.12. Na erről meg végképp nem tudom hogy mit jelent.

Nem akarom se szervízbe vinni 8000.-ért és kábelem sincs hozzá hogy meg tudja oldani. Remélem valami találkozott már hasonlóval. Csatolok egy vidót is ami ITT VAN

A műszerfalról nem fogod tudni nullázni mivel 99" május előttieket nem lehet nagy többségében.
De lehet, hogy rosszul tudom....
Vagy géppel, vagy otthon magadnak így próbáld.

Szervizintervallum nullázás




Köszi szépen. Még annyit hogy találom ezt a csatlakozót?

Motortérben az anyós oldali sarokban felül.


Köszi. A jelentség a következő. A rajz alapján csináltam. Gyújtás ki. 7-19-es rövidre zár. Majd gyújtás bekapcs. 10 mp után drótot kivettem amikor is elkezdett villogni hogy service -300 km. pár mp. után abbahagyta a villogást és ennyi. Gyújtás ki - gyújtás be és ugyanazt mutatja. -300 km. Többször próbáltam ugyanaz.



Na sikerült. 25.000-re beállt az inspekció. Nem tudom meg lehet e valahogy oladni hogy 10.000 legyen?

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2016. június 05. vasárnap, 18:09


L3oN1o7 írta:
Robin68 írta:
L3oN1o7 írta:
Robin68 írta:
L3oN1o7 írta: Sziasztok. Lenne egy kérdésem a szervíz intervallum nullázással kapcsolatban. Van egy E46 318i-m ami 1998-as évjáratú. Ma voltam vele kötelező szervizen és a szerelő nem tudta kinullázni az inspekciót. Millió videót és fúrom hozzászólást elolvastam de nincs meg a megoldás. Tehát lépésenként írom hogy érthető legyen.

A gyújtás lekapcsolom, majd a bal oldali gombot nyomva tartva 1-es állásba kapcsolom a gyújtáskapcsolót. Felvillan a test-1 felirat majd itt kellene megjelenni vagy a reset vagy az inspektion feliratnak amelyiknek villogni kellene. Na itt akadok el mindig mert a test-1 után visszaáll az alapra az óra és a kilómétert valamint a napi számláló állását mutatja. 23435-ször próbálkoztam több féleképpen is de nincs se reset se inspektion. A gyújtást mikor magába ráadom kiírja, hogy -200 km azaz ennyivel léptem túl a szervíz intervallumot. Ha a gyújtás ráadást követően a jobb gombot megnyomom egyszer akkor azt írja ki hogy 10.12. Na erről meg végképp nem tudom hogy mit jelent.

Nem akarom se szervízbe vinni 8000.-ért és kábelem sincs hozzá hogy meg tudja oldani. Remélem valami találkozott már hasonlóval. Csatolok egy vidót is ami ITT VAN

A műszerfalról nem fogod tudni nullázni mivel 99" május előttieket nem lehet nagy többségében.
De lehet, hogy rosszul tudom....
Vagy géppel, vagy otthon magadnak így próbáld.

Szervizintervallum nullázás




Köszi szépen. Még annyit hogy találom ezt a csatlakozót?

Motortérben az anyós oldali sarokban felül.


Köszi. A jelentség a következő. A rajz alapján csináltam. Gyújtás ki. 7-19-es rövidre zár. Majd gyújtás bekapcs. 10 mp után drótot kivettem amikor is elkezdett villogni hogy service -300 km. pár mp. után abbahagyta a villogást és ennyi. Gyújtás ki - gyújtás be és ugyanazt mutatja. -300 km. Többször próbáltam ugyanaz.


Szia!
Csak azért írok, mert nekem is ilyen autóm volt és én sem tudtam így nullázni, pedig mindenhogyan próbáltam. Diaggal sem ment a scannerrel, Carsoftal sem, csak az Inpaval volt lehetséges. Viszont érdekes, hogy szervizben a diag körcsatira dugott kütyüvel lehetett nullázni. Szerintem ez a kütyü sem lehetett más, mint a 7-19 lábak zárása.


bye:hil

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1998

státusz L3oN1o7

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2016. június 05. vasárnap, 17:51


Robin68 írta:
L3oN1o7 írta:
Robin68 írta:
L3oN1o7 írta: Sziasztok. Lenne egy kérdésem a szervíz intervallum nullázással kapcsolatban. Van egy E46 318i-m ami 1998-as évjáratú. Ma voltam vele kötelező szervizen és a szerelő nem tudta kinullázni az inspekciót. Millió videót és fúrom hozzászólást elolvastam de nincs meg a megoldás. Tehát lépésenként írom hogy érthető legyen.

A gyújtás lekapcsolom, majd a bal oldali gombot nyomva tartva 1-es állásba kapcsolom a gyújtáskapcsolót. Felvillan a test-1 felirat majd itt kellene megjelenni vagy a reset vagy az inspektion feliratnak amelyiknek villogni kellene. Na itt akadok el mindig mert a test-1 után visszaáll az alapra az óra és a kilómétert valamint a napi számláló állását mutatja. 23435-ször próbálkoztam több féleképpen is de nincs se reset se inspektion. A gyújtást mikor magába ráadom kiírja, hogy -200 km azaz ennyivel léptem túl a szervíz intervallumot. Ha a gyújtás ráadást követően a jobb gombot megnyomom egyszer akkor azt írja ki hogy 10.12. Na erről meg végképp nem tudom hogy mit jelent.

Nem akarom se szervízbe vinni 8000.-ért és kábelem sincs hozzá hogy meg tudja oldani. Remélem valami találkozott már hasonlóval. Csatolok egy vidót is ami ITT VAN

A műszerfalról nem fogod tudni nullázni mivel 99" május előttieket nem lehet nagy többségében.
De lehet, hogy rosszul tudom....
Vagy géppel, vagy otthon magadnak így próbáld.

Szervizintervallum nullázás




Köszi szépen. Még annyit hogy találom ezt a csatlakozót?

Motortérben az anyós oldali sarokban felül.


Köszi. A jelentség a következő. A rajz alapján csináltam. Gyújtás ki. 7-19-es rövidre zár. Majd gyújtás bekapcs. 10 mp után drótot kivettem amikor is elkezdett villogni hogy service -300 km. pár mp. után abbahagyta a villogást és ennyi. Gyújtás ki - gyújtás be és ugyanazt mutatja. -300 km. Többször próbáltam ugyanaz.



Robin68
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Robin68

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 746

Elküldve: 2016. június 04. szombat, 15:12


L3oN1o7 írta:
Robin68 írta:
L3oN1o7 írta: Sziasztok. Lenne egy kérdésem a szervíz intervallum nullázással kapcsolatban. Van egy E46 318i-m ami 1998-as évjáratú. Ma voltam vele kötelező szervizen és a szerelő nem tudta kinullázni az inspekciót. Millió videót és fúrom hozzászólást elolvastam de nincs meg a megoldás. Tehát lépésenként írom hogy érthető legyen.

A gyújtás lekapcsolom, majd a bal oldali gombot nyomva tartva 1-es állásba kapcsolom a gyújtáskapcsolót. Felvillan a test-1 felirat majd itt kellene megjelenni vagy a reset vagy az inspektion feliratnak amelyiknek villogni kellene. Na itt akadok el mindig mert a test-1 után visszaáll az alapra az óra és a kilómétert valamint a napi számláló állását mutatja. 23435-ször próbálkoztam több féleképpen is de nincs se reset se inspektion. A gyújtást mikor magába ráadom kiírja, hogy -200 km azaz ennyivel léptem túl a szervíz intervallumot. Ha a gyújtás ráadást követően a jobb gombot megnyomom egyszer akkor azt írja ki hogy 10.12. Na erről meg végképp nem tudom hogy mit jelent.

Nem akarom se szervízbe vinni 8000.-ért és kábelem sincs hozzá hogy meg tudja oldani. Remélem valami találkozott már hasonlóval. Csatolok egy vidót is ami ITT VAN

A műszerfalról nem fogod tudni nullázni mivel 99" május előttieket nem lehet nagy többségében.
De lehet, hogy rosszul tudom....
Vagy géppel, vagy otthon magadnak így próbáld.

Szervizintervallum nullázás




Köszi szépen. Még annyit hogy találom ezt a csatlakozót?

Motortérben az anyós oldali sarokban felül.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1998

státusz L3oN1o7

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2016. június 04. szombat, 09:23


Robin68 írta:
L3oN1o7 írta: Sziasztok. Lenne egy kérdésem a szervíz intervallum nullázással kapcsolatban. Van egy E46 318i-m ami 1998-as évjáratú. Ma voltam vele kötelező szervizen és a szerelő nem tudta kinullázni az inspekciót. Millió videót és fúrom hozzászólást elolvastam de nincs meg a megoldás. Tehát lépésenként írom hogy érthető legyen.

A gyújtás lekapcsolom, majd a bal oldali gombot nyomva tartva 1-es állásba kapcsolom a gyújtáskapcsolót. Felvillan a test-1 felirat majd itt kellene megjelenni vagy a reset vagy az inspektion feliratnak amelyiknek villogni kellene. Na itt akadok el mindig mert a test-1 után visszaáll az alapra az óra és a kilómétert valamint a napi számláló állását mutatja. 23435-ször próbálkoztam több féleképpen is de nincs se reset se inspektion. A gyújtást mikor magába ráadom kiírja, hogy -200 km azaz ennyivel léptem túl a szervíz intervallumot. Ha a gyújtás ráadást követően a jobb gombot megnyomom egyszer akkor azt írja ki hogy 10.12. Na erről meg végképp nem tudom hogy mit jelent.

Nem akarom se szervízbe vinni 8000.-ért és kábelem sincs hozzá hogy meg tudja oldani. Remélem valami találkozott már hasonlóval. Csatolok egy vidót is ami ITT VAN

A műszerfalról nem fogod tudni nullázni mivel 99" május előttieket nem lehet nagy többségében.
De lehet, hogy rosszul tudom....
Vagy géppel, vagy otthon magadnak így próbáld.

Szervizintervallum nullázás




Köszi szépen. Még annyit hogy találom ezt a csatlakozót?



Robin68
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Robin68

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 746

Elküldve: 2016. június 04. szombat, 00:10


L3oN1o7 írta: Sziasztok. Lenne egy kérdésem a szervíz intervallum nullázással kapcsolatban. Van egy E46 318i-m ami 1998-as évjáratú. Ma voltam vele kötelező szervizen és a szerelő nem tudta kinullázni az inspekciót. Millió videót és fúrom hozzászólást elolvastam de nincs meg a megoldás. Tehát lépésenként írom hogy érthető legyen.

A gyújtás lekapcsolom, majd a bal oldali gombot nyomva tartva 1-es állásba kapcsolom a gyújtáskapcsolót. Felvillan a test-1 felirat majd itt kellene megjelenni vagy a reset vagy az inspektion feliratnak amelyiknek villogni kellene. Na itt akadok el mindig mert a test-1 után visszaáll az alapra az óra és a kilómétert valamint a napi számláló állását mutatja. 23435-ször próbálkoztam több féleképpen is de nincs se reset se inspektion. A gyújtást mikor magába ráadom kiírja, hogy -200 km azaz ennyivel léptem túl a szervíz intervallumot. Ha a gyújtás ráadást követően a jobb gombot megnyomom egyszer akkor azt írja ki hogy 10.12. Na erről meg végképp nem tudom hogy mit jelent.

Nem akarom se szervízbe vinni 8000.-ért és kábelem sincs hozzá hogy meg tudja oldani. Remélem valami találkozott már hasonlóval. Csatolok egy vidót is ami ITT VAN

A műszerfalról nem fogod tudni nullázni mivel 99" május előttieket nem lehet nagy többségében.
De lehet, hogy rosszul tudom....
Vagy géppel, vagy otthon magadnak így próbáld.

Szervizintervallum nullázás




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. június 04. szombat, 00:11

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1998

státusz L3oN1o7

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2016. június 03. péntek, 22:31


Sziasztok. Lenne egy kérdésem a szervíz intervallum nullázással kapcsolatban. Van egy E46 318i-m ami 1998-as évjáratú. Ma voltam vele kötelező szervizen és a szerelő nem tudta kinullázni az inspekciót. Millió videót és fúrom hozzászólást elolvastam de nincs meg a megoldás. Tehát lépésenként írom hogy érthető legyen.

A gyújtás lekapcsolom, majd a bal oldali gombot nyomva tartva 1-es állásba kapcsolom a gyújtáskapcsolót. Felvillan a test-1 felirat majd itt kellene megjelenni vagy a reset vagy az inspektion feliratnak amelyiknek villogni kellene. Na itt akadok el mindig mert a test-1 után visszaáll az alapra az óra és a kilómétert valamint a napi számláló állását mutatja. 23435-ször próbálkoztam több féleképpen is de nincs se reset se inspektion. A gyújtást mikor magába ráadom kiírja, hogy -200 km azaz ennyivel léptem túl a szervíz intervallumot. Ha a gyújtás ráadást követően a jobb gombot megnyomom egyszer akkor azt írja ki hogy 10.12. Na erről meg végképp nem tudom hogy mit jelent.

Nem akarom se szervízbe vinni 8000.-ért és kábelem sincs hozzá hogy meg tudja oldani. Remélem valami találkozott már hasonlóval. Csatolok egy vidót is ami ITT VAN

zsotya88
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 325tds
Évjárat: 1996

státusz zsotya88

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2016. március 06. vasárnap, 12:52


Köszönöm szépen a részletes leírást,olaj nullázva

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2016. február 28. vasárnap, 20:03


Tano írta:
YELLOW írta: elvileg igen így kell. de miért 14500-at ír azt nem tudom, ilyenre még sosem tudtam diaggal módosítani a gyári értéket.


NCS-sel a KOMBI-ban tudod módosítani.


tudom. de nekem ilyen értéket sosem engedett. de másnak sem. sőt azt hiszem csak olyat siekrült, hogy a felét. pl. nem tudtam 10ezerre lőni, csak 11ezerre. előtte 22ezren volt.

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2016. február 28. vasárnap, 19:49


YELLOW írta: elvileg igen így kell. de miért 14500-at ír azt nem tudom, ilyenre még sosem tudtam diaggal módosítani a gyári értéket.


NCS-sel a KOMBI-ban tudod módosítani.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2016. február 28. vasárnap, 18:40


keptondzsekk írta: Értem köszi. Ez alapján elméletileg megcsináltam, az oké akkor úgy, hogy 14500-at ír? Az lenne a következő? Köszi


elvileg igen így kell. de miért 14500-at ír azt nem tudom, ilyenre még sosem tudtam diaggal módosítani a gyári értéket.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2004

státusz keptondzsekk

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 16

Elküldve: 2016. február 28. vasárnap, 15:06


Értem köszi. Ez alapján elméletileg megcsináltam, az oké akkor úgy, hogy 14500-at ír? Az lenne a következő? Köszi

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2016. február 27. szombat, 19:25


keptondzsekk írta:
Robin68 írta:
jedematik írta: Üdv mindenkinek!

Olajat cseréltem /316i Compact/ és leszeretném nullázni a szervíz kijelzőt.
Úgy emlékszem,hogy a motortérben a csatlakozónál kell valamelyiket testelni ,vagy valami ilyesmi,de már nem tudom.


Ebben kérném segítségeteket,ha valaki tudja,hogy kell ossza meg velem.

Köszi mindenkinek


1. nyisd fel a motorháztetődet
2. tekerd le a szervizcsatlakozó tetejét
3. tedd gyújtásra az autót
4. most menj a csatlakozóhoz és először a drótod egyik végét a 7-es csatlakozóba utána a drótod másik felét pedig a 19-es csatlakozóba 4 másodpercig, utána kiveszed. Ez volt az olaj.
5. vedd le a gyújtást E36 inspection reset: az inspection ugyan az, mint az olajnál, csak itt 10-11 másodpercet kell várnod.


Szia. Ez E46-nál is így működik? Most cseréltem olajat, igaz nekem se az oil service, se az inspection nem világít, mert nem érte el a 20.000km-et, az előző csere után, de szeretném lenulláztatni. Köszi


neked nincs ilyen csatlakozód a motortérben, de máshol sem. OBD-II-es csatid van. annál nem hiszem, hogy működik ez. bár nem tudom... géppel, ás műszeregységen lehet nullázni. ha visszaolvasol találsz még videót is szerintem.