Steve
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Cd
Évjárat: 2003

státusz Steve

BMWfanatic

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 629

Elküldve: 2010. január 29. péntek, 21:36


Szemy írta: Hello!

En nem vagyok szakertö a temaban, de nalam is volt földhurok problema. Villamosmernök barataimmal konzultalva az derült ki, hogy pont a vedöföldeles miatt alakult ki nalam a földhurok. Megszakitottam a földelest (ami nalam nem is földeles volt, hanem kinullazas) es elmult a földhurok problema. Persze ez nem szep megoldas, de a legegyszerübb, a legolcsobb es hatasos is. Ennyit tudok segiteni az ügyben. Remelem több, mint a semmi.

Szemy


THX a tapasztalatot és a tippet!
Már csak egy amperdoktor kellene aki megnézi nálam is ez a probléma áll e fenn,
no és ugye persze meg is tudja szüntetni, mert én olyan hülye vagyok ehhez, hogy csak na.
Meg félek is az áramtól, kiskoromból nem jó emlékeket õrzök ezzel kapcsolatban.
Van köztünk esetleg valaki aki Pesten cirkulál és mondjuk még kedve is lenne ránézni nekem erre a szitura?
Rettentõen hálás lennék érte!

Szemy

státusz Szemy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 11% (45 pont) | Hozzászólások: 397

Elküldve: 2010. január 29. péntek, 19:17


Hello!

En nem vagyok szakertö a temaban, de nalam is volt földhurok problema. Villamosmernök barataimmal konzultalva az derült ki, hogy pont a vedöföldeles miatt alakult ki nalam a földhurok. Megszakitottam a földelest (ami nalam nem is földeles volt, hanem kinullazas) es elmult a földhurok problema. Persze ez nem szep megoldas, de a legegyszerübb, a legolcsobb es hatasos is. Ennyit tudok segiteni az ügyben. Remelem több, mint a semmi.

Szemy

Steve írta: Hahó Kedves Márkatársak, Klubtársak!

Rettentõ hatalmas helpre lenne szükségem!
Olyan valakit keresek, aki ért a villanyszereléshez és pesten lakik.
Keletkezett nekem ide szépen egy kurv@ra bosszantó földhurok nevezetû jelenségem és lassan az õrület határát súrolom a gerjedéses búgás miatt.
Persze a drágalátos állítólagos közeli barátaim, akik konyítanak a történethez le se szarnak.
Van itt valaki aki megszánna és ránézne a kurv@ dugaljra, hogy egyáltalán van-é föld, vagy valami trükköt tud valaki, hogy megszûnjön ez a gerjedés?

Elõre is köszi gyerekek!


Steve


Steve
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Cd
Évjárat: 2003

státusz Steve

BMWfanatic

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 629

Elküldve: 2010. január 29. péntek, 17:21


Hahó Kedves Márkatársak, Klubtársak!

Rettentõ hatalmas helpre lenne szükségem!
Olyan valakit keresek, aki ért a villanyszereléshez és pesten lakik.
Keletkezett nekem ide szépen egy kurv@ra bosszantó földhurok nevezetû jelenségem és lassan az õrület határát súrolom a gerjedéses búgás miatt.
Persze a drágalátos állítólagos közeli barátaim, akik konyítanak a történethez le se szarnak.
Van itt valaki aki megszánna és ránézne a kurv@ dugaljra, hogy egyáltalán van-é föld, vagy valami trükköt tud valaki, hogy megszûnjön ez a gerjedés?

Elõre is köszi gyerekek!


Steve

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2010. január 29. péntek, 08:35


csatis1 írta: http://www.bmw3er.hu/modules.p...;amp;pos=1

Nekem nincs lámpamosóm, de úgy tudom a szabályok szerint a xenonhoz csak az automata magasságállítás a kötelezõ.

sajnos a xenonhoz kötelezõ a lámpamosó is.

csatis1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: M3
Évjárat: 2001

státusz csatis1

BMWfanatic

Elismertség: 9% (104 pont) | Hozzászólások: 1092

Elküldve: 2010. január 29. péntek, 08:19


http://www.bmw3er.hu/modules.p...;amp;pos=1

Nekem nincs lámpamosóm, de úgy tudom a szabályok szerint a xenonhoz csak az automata magasságállítás a kötelezõ.

bmw320
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz bmw320

BMWfanatic

Elismertség: 0% (3 pont) | Hozzászólások: 478

Elküldve: 2010. január 29. péntek, 08:12


A xenonnal már engem is b.....attak. Az agyatlan nem akarta elhinni hogy az a kis izé a lámpamosó és ha az miért nem tudom rögtön lemosatni a lámpát!!!

csatis1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: M3
Évjárat: 2001

státusz csatis1

BMWfanatic

Elismertség: 9% (104 pont) | Hozzászólások: 1092

Elküldve: 2010. január 29. péntek, 07:15


Prof írta:
de az hogy a gyári xenon lámpába is bele kötnek az nagyon durva a részükröl


Az hagyján, hogy belekötnek, de még hogy! Az egyik cimborám Audi A4-el közlekedett, amikor kiállították a xenon miatt, és a rendszámot is le akarták venni, mert elmondásuk szerint olyan az autó, amelyikben nincs automata fényszóróbeállítás.


gyugyo68
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz gyugyo68

Fórumlakó

Elismertség: 4% (9 pont) | Hozzászólások: 210

Elküldve: 2010. január 28. csütörtök, 21:47


InsectKiller írta: Eléggé igyekszik felfelé a ranglistán!
Ma még lapoznom kellett, hogy megtaláljam, most meg a top10ben van!

lacaca írta: T. illetékesek. Illetéktelen behatolót sejtek a klubban. emmielovelac


"adaseargent" is ilyen lopakodó,csak nem annyira erõszakos

InsectKiller
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz InsectKiller

BMWfanatic

Elismertség: 8% (127 pont) | Hozzászólások: 1505

Elküldve: 2010. január 28. csütörtök, 21:21


Eléggé igyekszik felfelé a ranglistán!
Ma még lapoznom kellett, hogy megtaláljam, most meg a top10ben van!

lacaca írta: T. illetékesek. Illetéktelen behatolót sejtek a klubban. emmielovelac


Prof
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz Prof

BMWfanatic

Elismertség: 7% (31 pont) | Hozzászólások: 426

Elküldve: 2010. január 28. csütörtök, 18:49


az unius átállás idején egy rosszul forditott törvénynek köszönhetö a foliázással koacsolatos probléma elsö üvegre elvileg csak olyan folia tehetö aminek legalább 75% a fény áteresztö képessége "ami kb a gyári zöld üvegnek felel meg" a többi üveg felületre rakhatod.

de az hogy a gyári xenon lámpába is bele kötnek az nagyon durva a részükröl

320DE46 írta: Üdv!
Június óta le van fóliázva az autóm, eddig nem volt probléma. Ma kivettek az NKH emberei. Azzal kezdte, hogy húzzam fel az ablakot
Mondom oké, itt már bukott is az egész. Aztán meg elkezdte sasolni a xenon-t, hogy ez nem gyári. Aztán sikerült meggyõznöm hogy az, és azzal nem szórakoztak tovább. Most ezekre nagyon rá vannak pörögve.
Írt jegyzõkönyvet, állítólag nem lesz pénzbírság csak le kell vakarásznom a két elsõ oldalüvegrõl a fóliát és bemennem a NKH-hoz bemutatni.
Vagy elmegyek a fóliát felrakó fazonhoz, hogy ragasszon az elsõ üvegekre is kis matricát, ami nagy valószínûséggel nem fog menni.
Valakinek volt már hasonló esete?


státusz 320DE46

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 230

Elküldve: 2010. január 28. csütörtök, 18:32


Üdv!
Június óta le van fóliázva az autóm, eddig nem volt probléma. Ma kivettek az NKH emberei. Azzal kezdte, hogy húzzam fel az ablakot
Mondom oké, itt már bukott is az egész. Aztán meg elkezdte sasolni a xenon-t, hogy ez nem gyári. Aztán sikerült meggyõznöm hogy az, és azzal nem szórakoztak tovább. Most ezekre nagyon rá vannak pörögve.
Írt jegyzõkönyvet, állítólag nem lesz pénzbírság csak le kell vakarásznom a két elsõ oldalüvegrõl a fóliát és bemennem a NKH-hoz bemutatni.
Vagy elmegyek a fóliát felrakó fazonhoz, hogy ragasszon az elsõ üvegekre is kis matricát, ami nagy valószínûséggel nem fog menni.
Valakinek volt már hasonló esete?

Tyetyi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 316i
Évjárat: 1997

státusz Tyetyi

BMWfanatic

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 406

Elküldve: 2010. január 28. csütörtök, 17:54




Prof írta: három hete volt megnézve "wallisba" de már hivtam öket

Az azért szép hogy ilyen lelkesen vizsgálják át az autót...
Errõl egy ügyfél jut eszembe - 60 év feletti öreg õstermelõ - Vett egy citroen jumpert zöldséget hordani a piacra. Mivel új volt az autó annak rendje és módja szerint hordta szervízbe a kötelezõ jelenésekre. Mikor letelt a garancia még egyszer elvitte, de még aznap megbüntették mert nem volt jó a féklámpája (persze a szervízben átnézték azt is mert kérte) Utána úgy gondolta nem viszi többet hozzájuk.
A slusszpoén: volt egy ismerõs szerelõje, elvitte hozzá legközelebbi olajcserére. Odaadta neki a munkalapokat amit a szervízben csináltak hogy ezeket cserélje ki õ is, hát mit ad isten, a fapados jumperben minden alkalommal cseréltek pollenszûrõt + szerepelt egy klíma nyomás ellenõrzés is. Persze nem volt klímás....

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. január 28. csütörtök, 18:00

Prof
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz Prof

BMWfanatic

Elismertség: 7% (31 pont) | Hozzászólások: 426

Elküldve: 2010. január 28. csütörtök, 17:02


rendben köszönöm a hasznos informáciokat


nem forró /forrás közeli állapotban/ fog bugyborékolni, hanem állandóan ha beledolgozik a motor a hûtõrendszerbe. /szerencsére nagyon ritka.
ha nincs fûtésed, szerintem légteleníteni kell. a dieselnél nem mindegy melyik légtelenítõ csavarral kezdesz és melyik lessz a következõ.
az "így csináld" könyv leírja mi a sorrend.[/quote]

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2010. január 28. csütörtök, 16:54


[quote="Prof"]Bugyborékolni mindenképpen fog a viz mert forrás közeli állapotban van

egyébként lecseráltem a hütö folyadékot ugy tünik nem erszt sehol de a fütés még mindig nem jött vissza


hancurozo írta:
Prof írta: mibe tehet kárt egy ilyen fagyás ?

vagy mik a felismerhetö tünetek ?

mint irtam a müszer falon a vizhüfokot tökéletesenek jelezte a rendszer mentem vele reggelente egy kb 15-20 km és utána kezdett el füteni

repedésböl adodo folyadék nyomt nem láttam a motor térben idáig mondjuk nics kockára fagyva de nagyon le van dermedve iditásnál a vizcsö az teljesen összenyomhato tehát abba folyadék nem valoszinü hogy lenne

attól hogy összenyomható a vízcsõ, még lehet benne folyadék. kárt akkor tud okozni ha jéggé fagyott a hûtõfolyadékod. azt látni fogod ha szivárog a folyadék valahol, kivéve ha a hengert befelé repesztette el, vagy a hengerfejtömítést szétnyomta. /akkor viszont bugyborékolni fog a vized ha jár a motor/

nem forró /forrás közeli állapotban/ fog bugyborékolni, hanem állandóan ha beledolgozik a motor a hûtõrendszerbe. /szerencsére nagyon ritka.
ha nincs fûtésed, szerintem légteleníteni kell. a dieselnél nem mindegy melyik légtelenítõ csavarral kezdesz és melyik lessz a következõ.
az "így csináld" könyv leírja mi a sorrend.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz lacaca

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 355

Elküldve: 2010. január 28. csütörtök, 16:51


Hori írta: Ez nagyon komoly
http://totalcar.hu/magazin/koz...os_haboru/



Nagy az "isten" állatkertje!