Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2010. április 08. csütörtök, 15:56


YELLOW írta:
Prof írta: a Pofám leszakad komolyan mondom hogy milyen rablo brigádok vannak ebben az országban

történet a következö

kitaláltam hogy a gyári belsö diszléceket le karbonoztatom lehetöleg eredeti karbon szövettel elküldtem egy pár helyre a levelemet hogy ugyan mondjanak már rá árat hogy menyi lenne

ma reggel jött az RS-TUNINGTOL a levél a következö tartalommal

Üdvözlöm,

köszönjük a megkeresést!

A képen látható belső kiegészítők karbonozása 125e Ft-ba kerülne.

Tisztelettel:
rstuning

persze rögtön betüvel ki irva vissza kérdeztem az árra hogy nem e el irás de nem az volt ezek enyire palinak akarnak nézni mindenkit


lehet hogy velem van a gond de ezt az árat nagy lehuzásnak tartom enyiért már a szaonba is meg tudom venni szerintem


nem tudom nekem annyira nem jön be a carbon, de enyniért motorháztetőt is kapsz, szerintem elég ha fóliáztatod






Yellow ha 125ért tudsz nekem adni carbon motorháztetőt akkor már indulok is hozzád, a tetőért

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2010. április 08. csütörtök, 15:50


Prof írta: a Pofám leszakad komolyan mondom hogy milyen rablo brigádok vannak ebben az országban

történet a következö

kitaláltam hogy a gyári belsö diszléceket le karbonoztatom lehetöleg eredeti karbon szövettel elküldtem egy pár helyre a levelemet hogy ugyan mondjanak már rá árat hogy menyi lenne

ma reggel jött az RS-TUNINGTOL a levél a következö tartalommal

Üdvözlöm,

köszönjük a megkeresést!

A képen látható belső kiegészítők karbonozása 125e Ft-ba kerülne.

Tisztelettel:
rstuning

persze rögtön betüvel ki irva vissza kérdeztem az árra hogy nem e el irás de nem az volt ezek enyire palinak akarnak nézni mindenkit


lehet hogy velem van a gond de ezt az árat nagy lehuzásnak tartom enyiért már a szalonba is meg tudom venni szerintem








úgy látom nem igazán vagy tisztában a carbon szövet árával, nézz utána hogy mennyibe kerül 1nm carbon szövet és megtudod hogy miért ennyi


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2010. április 08. csütörtök, 09:17


Prof írta: a Pofám leszakad komolyan mondom hogy milyen rablo brigádok vannak ebben az országban

történet a következö

kitaláltam hogy a gyári belsö diszléceket le karbonoztatom lehetöleg eredeti karbon szövettel elküldtem egy pár helyre a levelemet hogy ugyan mondjanak már rá árat hogy menyi lenne

ma reggel jött az RS-TUNINGTOL a levél a következö tartalommal

Üdvözlöm,

köszönjük a megkeresést!

A képen látható belső kiegészítők karbonozása 125e Ft-ba kerülne.

Tisztelettel:
rstuning

persze rögtön betüvel ki irva vissza kérdeztem az árra hogy nem e el irás de nem az volt ezek enyire palinak akarnak nézni mindenkit


lehet hogy velem van a gond de ezt az árat nagy lehuzásnak tartom enyiért már a szaonba is meg tudom venni szerintem


nem tudom nekem annyira nem jön be a carbon, de enyniért motorháztetőt is kapsz, szerintem elég ha fóliáztatod





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. április 08. csütörtök, 09:18

Prof
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz Prof

BMWfanatic

Elismertség: 7% (31 pont) | Hozzászólások: 426

Elküldve: 2010. április 08. csütörtök, 09:08


a Pofám leszakad komolyan mondom hogy milyen rablo brigádok vannak ebben az országban

történet a következö

kitaláltam hogy a gyári belsö diszléceket le karbonoztatom lehetöleg eredeti karbon szövettel elküldtem egy pár helyre a levelemet hogy ugyan mondjanak már rá árat hogy menyi lenne

ma reggel jött az RS-TUNINGTOL a levél a következö tartalommal

Üdvözlöm,

köszönjük a megkeresést!

A képen látható belső kiegészítők karbonozása 125e Ft-ba kerülne.

Tisztelettel:
rstuning

persze rögtön betüvel ki irva vissza kérdeztem az árra hogy nem e el irás de nem az volt ezek enyire palinak akarnak nézni mindenkit


lehet hogy velem van a gond de ezt az árat nagy lehuzásnak tartom enyiért már a szalonba is meg tudom venni szerintem






Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2010. április 08. csütörtök, 14:41

bmw320
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz bmw320

BMWfanatic

Elismertség: 0% (3 pont) | Hozzászólások: 478

Elküldve: 2010. április 08. csütörtök, 08:49


ÜDV!
Nem tudja valaki hogy a MotoGP-t melyik csatorna közvetíti vasárnap??

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2010. április 06. kedd, 21:55


bmwe46325i írta: Sziasztok márkatársaim azal a problémával álok elétek hogy a világba nem tanálok az e46-oshoz sperdifit. Hol lehetne beszerezni valami jot elöre is kösz adig is kilincsel elöre!!!



usa!!!!


bmwe46325i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 323Ci
Évjárat: 2000

státusz bmwe46325i

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2010. április 06. kedd, 21:46


Sziasztok márkatársaim azal a problémával álok elétek hogy a világba nem tanálok az e46-oshoz sperdifit. Hol lehetne beszerezni valami jot elöre is kösz adig is kilincsel elöre!!!


Szemy

státusz Szemy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 11% (45 pont) | Hozzászólások: 397

Elküldve: 2010. április 06. kedd, 19:04


BarG írta: Hát, én nagyon kételkedem abban, hogy egy E46 kupét kulcsos kocsinak kiadnak egy cégnél. Elég nagy cégnél dolgozok, igazgatói szinten adnak 1,8 meg 1,9 dízel gépeket személyi használatra, a kulcsos kocsik 1,6-os Astrák. Ha céges is volt az az E46 kupé, tutira valamelyik fejes személyi kocsija volt, azok meg vigyáznak a gépükre, mert a vérükben van, bármennyire is nem a személyes tulajdonuk. Az tény, hogy félidőben nem fognak olajat meg szűrőket cseréltetni, mint a megszállottak, de olyan autót meg úgyse fog ki egyszerű halandó - bár sokan ezzel áltatják magukat.
Úgyhogy lehet, hogy egy jó lehetőség lett elszalasztva.


Nem E46 coupe volt, hanem E92 coupe. A BMW hamburgi markakepviseletenek volt a ceges autoja, az üzletkötök hasznaltak egy evig...reszükre volt kulcsos auto. Ha megnezi az ember, akkor valoban nagyon elegans, igen megragado az auto megjelenese...nem veletlen, az üzletkötöknek reprezentalnijuk is kellett vele. Ami pedig a nagyfönökök autokimeleset illeti inkabb nem mondok semmit, nem akarom a nemetorszagrol alkotott keped elcsufitani.

Szemy



Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2010. április 06. kedd, 14:25


Tiba írta: Ez a tükör, amit belinkeltél, elég retek, az enyém szerencsére teljesen máshogy néz ki.
Ha kész lesz, majd rakok fel képeket.



az eredeti nem néz ki szarul belőle ez egy ACS replika



Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2010. április 06. kedd, 14:18


Ez a tükör, amit belinkeltél, elég retek, az enyém szerencsére teljesen máshogy néz ki.
Ha kész lesz, majd rakok fel képeket.

bmwszabi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Coupe
Modell: 318is
Évjárat: 1992

státusz bmwszabi

Fórumlakó

Elismertség: 3% (8 pont) | Hozzászólások: 215

Elküldve: 2010. április 06. kedd, 12:07


csatis1 írta:
bmwszabi írta:
Tiba írta: Kéne pár vélemény.
M es tükrök festése a téma
Gondolkozok azon, hogy telibe kéne fényezni, vagy a talpát meghagyni feketére.
Szerintetek?
Ilyen a tükör:

Ez meg felemás színű de persze enyém nem karbon lenne, és fordítva a színek



Tiba, mi újság a tükrökkel, milyen lett végülis?
találtam egy ilyen tükröt, de szerintem egyáltalán nem szép, nem sportos.
tükör





Amit találtál nem igazán úgy néz ki, mint a Tibáé.



Persze tudom!! Csak rosszul fejeztem ki magam! Bocsi! Csak nézelődtem a neten, találtam ezt a kocsit ezzel a tükörrel, gondoltam csak úgy megmutatom, én nem láttam még ilyet.


csatis1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: M3
Évjárat: 2001

státusz csatis1

BMWfanatic

Elismertség: 9% (104 pont) | Hozzászólások: 1092

Elküldve: 2010. április 06. kedd, 11:59


bmwszabi írta:
Tiba írta: Kéne pár vélemény.
M es tükrök festése a téma
Gondolkozok azon, hogy telibe kéne fényezni, vagy a talpát meghagyni feketére.
Szerintetek?
Ilyen a tükör:

Ez meg felemás színű de persze enyém nem karbon lenne, és fordítva a színek



Tiba, mi újság a tükrökkel, milyen lett végülis?
találtam egy ilyen tükröt, de szerintem egyáltalán nem szép, nem sportos.
tükör





Amit találtál nem igazán úgy néz ki, mint a Tibáé.

bmwszabi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Coupe
Modell: 318is
Évjárat: 1992

státusz bmwszabi

Fórumlakó

Elismertség: 3% (8 pont) | Hozzászólások: 215

Elküldve: 2010. április 06. kedd, 11:26


Tiba írta: Kéne pár vélemény.
M es tükrök festése a téma
Gondolkozok azon, hogy telibe kéne fényezni, vagy a talpát meghagyni feketére.
Szerintetek?
Ilyen a tükör:

Ez meg felemás színű de persze enyém nem karbon lenne, és fordítva a színek



Tiba, mi újság a tükrökkel, milyen lett végülis?
találtam egy ilyen tükröt, de szerintem egyáltalán nem szép, nem sportos.
tükör





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2010. április 06. kedd, 11:32

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2010. április 06. kedd, 09:39


BarG írta:
Hát, én nagyon kételkedem abban, hogy egy E46 kupét kulcsos kocsinak kiadnak egy cégnél. Elég nagy cégnél dolgozok, igazgatói szinten adnak 1,8 meg 1,9 dízel gépeket személyi használatra, a kulcsos kocsik 1,6-os Astrák. Ha céges is volt az az E46 kupé, tutira valamelyik fejes személyi kocsija volt, azok meg vigyáznak a gépükre, mert a vérükben van, bármennyire is nem a személyes tulajdonuk. Az tény, hogy félidőben nem fognak olajat meg szűrőket cseréltetni, mint a megszállottak, de olyan autót meg úgyse fog ki egyszerű halandó - bár sokan ezzel áltatják magukat.
Úgyhogy lehet, hogy egy jó lehetőség lett elszalasztva.


de azt Te is tudhatod, hogy vannak cégek, mondjuk inkább önkormányzatok, ahol a kiadott autókat egy pár év után fillérekért az akkori értékük 11%-ért meg lehet őket venni, ilyenkor jobban is vigyázhat rá az illető, feltéve ha élni akar a lehetősséggel, bár él, max eladja... céges vagy szolgálati autót úgy érdemes megvenni, ha tudjuk ki használta... pl én az alpolgármester passzáttyát megvenném, mert tudom, hogy közlekedik vele... az meg, hogy szolgálatinak milyen autót választanak az egyértelmű: kicsi motor, kis fogyasztás, olcsó fenttarthatóság, megbízhatósák... ezek közül valami, nah meg persze melyik kereskedő ad nagy flotta kedvezményt, manapság úgy megy, hogy a cégek lízingelik az autókat és 3 év után kapnak újat a régit meg elveszi a lízingelő cég és értékesíti, nah ezekből nem nagyon vennék, igaz a lízinget adó cég minden bigyót elvégeztet az autón ami kötelező



BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2010. április 05. hétfő, 23:07


vk92 írta:
Szemy írta:
vk92 írta: Szia Szemy!

Nem biztos,hogy igazad van,Nálunk a cégrs verdák a legapróbb hibánál is el van küldve márka szervizbe+a kötelező szervizeket is baromira komolyan veszik.Szerintem németeknél még komolyabb.

Üdv:Attila


Yellow kollega nagyon jol ravilagitott az en problemamra: egy ceges autot (amit raadasul nem egy ember hasznalt, hanem a ceg összes alkalmazottja) eppen ugy, mint Magyarorszagon, itt is "ütik-vagjak" az alkalmazottak. A "kimeletlen" hasznalatot tovabb fokozza, hogy a sofört nem terheli semmilyen szervizköltseg, rezisztens az eröteljesebb hasznalatbol adodo meghibasodasokra. Nezetem es tapasztalatom szerint az ilyen autok nagysagrendekkel jobban vannak igenybeveve, mint egy sajat tulajdonban levö auto, amit szeret a gazdaja. Egyebkent a nemet barataim is azt tanacsoltak, hogy ceges autot inkabb ne... Egyebkent biztosan nagyon jol volt szervizelve, mivel egy BMW szalonnak volt a ceges autoja...

Szemy



Pedig álom szép a verda.Igy már értem a döntésedet.

Attila



Hát, én nagyon kételkedem abban, hogy egy E46 kupét kulcsos kocsinak kiadnak egy cégnél. Elég nagy cégnél dolgozok, igazgatói szinten adnak 1,8 meg 1,9 dízel gépeket személyi használatra, a kulcsos kocsik 1,6-os Astrák. Ha céges is volt az az E46 kupé, tutira valamelyik fejes személyi kocsija volt, azok meg vigyáznak a gépükre, mert a vérükben van, bármennyire is nem a személyes tulajdonuk. Az tény, hogy félidőben nem fognak olajat meg szűrőket cseréltetni, mint a megszállottak, de olyan autót meg úgyse fog ki egyszerű halandó - bár sokan ezzel áltatják magukat.
Úgyhogy lehet, hogy egy jó lehetőség lett elszalasztva.