jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2011. december 09. péntek, 07:12


hil írta:
Sziasztok! A vadász társaság már semmi ilyenért nem fizet.


Bizony így van! Amikor az e34-nek betekerte a lámpáját, a motorháztetejét meg a lökhárítóját, a motortérbe egy vidám kis erdei állat, akkor felhívtam a céget, hogy ilyenkor mi a 'sz van. Aszongya semmi. Nem vagyunk felelősek érte. A rendőrség is ezt mondta. Juhéj.


hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2011. december 09. péntek, 06:33


Coyote írta:
anubisz írta:

Ezt nem kellene fizetni a Vadásztársaságnak? Pályán nincs vadkorlátozás,oda nem juthat fel vad,ha feljut,nem te vagy a hibás.


megmondom őszintén, remegő lábbal a pályán tipródva eszembe sem jutott. Mivel nagy volt a forgalom és a sötétség, még a darabokat se nagyon találtam meg, róka koma egyik lábát viszont igen...

De azt tisztázzuk: pályán is van vadkorlátozás, nap mint nap látom a táblát! Fingom nincs, hogy volt-e vadveszélyt jelző tábla, és nincs kedvem heteken-hónapokon át vívódni...


Sziasztok! A vadász társaság már semmi ilyenért nem fizet.



státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2011. december 09. péntek, 06:32


Coyote írta: Ma beraktam előre a dekorbetétet a műszerfalra, megoldottam az iPod-kivezetést esztétikusan, és helyreraktam az egyik angel eyet. Biztosan ismeritek az érzést, mikor jó munkát végeztek, és úgy érzitek, hogy az autó egy lépéssel közelebb van a számotokra tökéleteshez.

Erre mi van? 170-nel gurulok a belső sávban M7-en, és kifut elém róka koma. Fék, posszanás, cafatok röpködnek. Mellettem fékcsikorgás (oda dobtam fel a maradékot).

Hálistennek nem történt nagy tragédia, sokkal rosszabbra számítottam, de sajnos a lökhárítóm megnyomorodott picit. Az autó első sérülése eddig...

Innen az 5.-6.-7. alkatrészek (valószínű mindegyik) távozott, ezek a "lécek" teljesen eltűntek (illetve egyiket megtaláltam a motortérben). A jobb első kerék előtti takarólemez ami itt a 8. számú kiszakadt, és a jobb oldali ködlámpám is csak lóg a nagyvilágba. Érdekes, hogy mindezt a kerékdobnál teszi, a ködlámpa búrája elöl nem sérült.

Kérdéseim:
- ezek beszerezhető alkatrészek, vagy beszoptam és vehetek új lököst kompletten?
- hol nézzek szét szerintetek? Kasza mester? vajon ő ad el részegységeket? Kétlem.

Bármi tanács jól jönne. Ha lököscsere lesz, akkor vagy kipótolom "racsingos tikráccsal" vagy megvárom a tavaszt és veszek rá M-est. Jó lenne, ha megúszhatnám.


Fasza.
Még jó hogy nem lett komolyabb baj. Az 5-6-7 alkatrészek nem vészesek még újban sem, de valószínűleg kapsz majd a bontóban, a 8-as számú alkatrésszel együtt.

A ködlámpád viszont valószínűleg azért lóg, mert szétment a 3-as számú alkatrész is, szintén azon a képen és arra van felcsavarozva. Akarom mondani vagy a 3-as számú törött és lóg az alkatrésze a ködlámpán vagy a ködlámpatartó fülek törtek és rajta maradtak a 3-as alkatrészen. De azt hiszem ez hamarosan kiderül.

Sajnos akármennyire is van kerítés a pálya körül az apróbb állatok mindig találnak utat maguknak és ellenük nem igazából véd semmi, hacsak nem tyúkdrótot nem feszítenek ki a vadkerítés alsó részén.


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. december 08. csütörtök, 21:10


Coyote írta:
anubisz írta:

Ezt nem kellene fizetni a Vadásztársaságnak? Pályán nincs vadkorlátozás,oda nem juthat fel vad,ha feljut,nem te vagy a hibás.


megmondom őszintén, remegő lábbal a pályán tipródva eszembe sem jutott. Mivel nagy volt a forgalom és a sötétség, még a darabokat se nagyon találtam meg, róka koma egyik lábát viszont igen...

De azt tisztázzuk: pályán is van vadkorlátozás, nap mint nap látom a táblát! Fingom nincs, hogy volt-e vadveszélyt jelző tábla, és nincs kedvem heteken-hónapokon át vívódni...

Ez is egy megoldás. 2 hete egy vaddisznót terített ki egy ilyen liliputi női kocsi,na az rendbe rakta szépen az elejét. A disznó is ottmaradt,kiterítve akkora volt mint egy medve.


Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2011. december 08. csütörtök, 21:04


anubisz írta:

Ezt nem kellene fizetni a Vadásztársaságnak? Pályán nincs vadkorlátozás,oda nem juthat fel vad,ha feljut,nem te vagy a hibás.


megmondom őszintén, remegő lábbal a pályán tipródva eszembe sem jutott. Mivel nagy volt a forgalom és a sötétség, még a darabokat se nagyon találtam meg, róka koma egyik lábát viszont igen...

De azt tisztázzuk: pályán is van vadkorlátozás, nap mint nap látom a táblát! Fingom nincs, hogy volt-e vadveszélyt jelző tábla, és nincs kedvem heteken-hónapokon át vívódni...


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2011. december 08. csütörtök, 21:04


Coyote írta: Ma beraktam előre a dekorbetétet a műszerfalra, megoldottam az iPod-kivezetést esztétikusan, és helyreraktam az egyik angel eyet. Biztosan ismeritek az érzést, mikor jó munkát végeztek, és úgy érzitek, hogy az autó egy lépéssel közelebb van a számotokra tökéleteshez.

Erre mi van? 170-nel gurulok a belső sávban M7-en, és kifut elém róka koma. Fék, posszanás, cafatok röpködnek. Mellettem fékcsikorgás (oda dobtam fel a maradékot).

Hálistennek nem történt nagy tragédia, sokkal rosszabbra számítottam, de sajnos a lökhárítóm megnyomorodott picit. Az autó első sérülése eddig...

Innen az 5.-6.-7. alkatrészek (valószínű mindegyik) távozott, ezek a "lécek" teljesen eltűntek (illetve egyiket megtaláltam a motortérben). A jobb első kerék előtti takarólemez ami itt a 8. számú kiszakadt, és a jobb oldali ködlámpám is csak lóg a nagyvilágba. Érdekes, hogy mindezt a kerékdobnál teszi, a ködlámpa búrája elöl nem sérült.

Kérdéseim:
- ezek beszerezhető alkatrészek, vagy beszoptam és vehetek új lököst kompletten?
- hol nézzek szét szerintetek? Kasza mester? vajon ő ad el részegységeket? Kétlem.

Bármi tanács jól jönne. Ha lököscsere lesz, akkor vagy kipótolom "racsingos tikráccsal" vagy megvárom a tavaszt és veszek rá M-est. Jó lenne, ha megúszhatnám.


általában mindenkinek ezek szoktak leszakadni, nem egyedüli eset. egyik ismerős ugyanígy járt, ő később vette észre, hogy a lökös is berepedt. nézd meg alaposan.
amúgy lehet venni őket külön. bár az alsó rácsot csak egybe lehet majd, de M. Attila szerintem tud segíteni, vagy Kaszáék bontottban.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. december 08. csütörtök, 20:56


Coyote írta: Ma beraktam előre a dekorbetétet a műszerfalra, megoldottam az iPod-kivezetést esztétikusan, és helyreraktam az egyik angel eyet. Biztosan ismeritek az érzést, mikor jó munkát végeztek, és úgy érzitek, hogy az autó egy lépéssel közelebb van a számotokra tökéleteshez.

Erre mi van? 170-nel gurulok a belső sávban M7-en, és kifut elém róka koma. Fék, posszanás, cafatok röpködnek. Mellettem fékcsikorgás (oda dobtam fel a maradékot).

Hálistennek nem történt nagy tragédia, sokkal rosszabbra számítottam, de sajnos a lökhárítóm megnyomorodott picit. Az autó első sérülése eddig...

Innen az 5.-6.-7. alkatrészek (valószínű mindegyik) távozott, ezek a "lécek" teljesen eltűntek (illetve egyiket megtaláltam a motortérben). A jobb első kerék előtti takarólemez ami itt a 8. számú kiszakadt, és a jobb oldali ködlámpám is csak lóg a nagyvilágba. Érdekes, hogy mindezt a kerékdobnál teszi, a ködlámpa búrája elöl nem sérült.

Kérdéseim:
- ezek beszerezhető alkatrészek, vagy beszoptam és vehetek új lököst kompletten?
- hol nézzek szét szerintetek? Kasza mester? vajon ő ad el részegységeket? Kétlem.

Bármi tanács jól jönne. Ha lököscsere lesz, akkor vagy kipótolom "racsingos tikráccsal" vagy megvárom a tavaszt és veszek rá M-est. Jó lenne, ha megúszhatnám.


Ezt nem kellene fizetni a Vadásztársaságnak? Pályán nincs vadkorlátozás,oda nem juthat fel vad,ha feljut,nem te vagy a hibás.


Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2011. december 08. csütörtök, 20:51


Ma beraktam előre a dekorbetétet a műszerfalra, megoldottam az iPod-kivezetést esztétikusan, és helyreraktam az egyik angel eyet. Biztosan ismeritek az érzést, mikor jó munkát végeztek, és úgy érzitek, hogy az autó egy lépéssel közelebb van a számotokra tökéleteshez.

Erre mi van? 170-nel gurulok a belső sávban M7-en, és kifut elém róka koma. Fék, posszanás, cafatok röpködnek. Mellettem fékcsikorgás (oda dobtam fel a maradékot).

Hálistennek nem történt nagy tragédia, sokkal rosszabbra számítottam, de sajnos a lökhárítóm megnyomorodott picit. Az autó első sérülése eddig...

Innen az 5.-6.-7. alkatrészek (valószínű mindegyik) távozott, ezek a "lécek" teljesen eltűntek (illetve egyiket megtaláltam a motortérben). A jobb első kerék előtti takarólemez ami itt a 8. számú kiszakadt, és a jobb oldali ködlámpám is csak lóg a nagyvilágba. Érdekes, hogy mindezt a kerékdobnál teszi, a ködlámpa búrája elöl nem sérült.

Kérdéseim:
- ezek beszerezhető alkatrészek, vagy beszoptam és vehetek új lököst kompletten?
- hol nézzek szét szerintetek? Kasza mester? vajon ő ad el részegységeket? Kétlem.

Bármi tanács jól jönne. Ha lököscsere lesz, akkor vagy kipótolom "racsingos tikráccsal" vagy megvárom a tavaszt és veszek rá M-est. Jó lenne, ha megúszhatnám.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. december 08. csütörtök, 20:28


Meg vannak piszkálva alulról az emberek,a nagy ünnepi zavargás miatt. Mennek jobbra,balra,előre,hátra ész nélkül. Már alig merek bemenni a városba, naponta minimum öten akarnak belém jönni oldalról,hátulról, jobbkéz-szabály az ablakba.Annyira vásárolnának már.Tolatnak beléd ész nélkül.
Hihetetlen mi van ilyenkor egy városban.

si3rrabravo
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 535d
Évjárat: 2007

státusz si3rrabravo

Fórumlakó

Elismertség: 9% (26 pont) | Hozzászólások: 271

Elküldve: 2011. december 07. szerda, 17:26


Yellow, egy kérdésem lenne, már ha public az info. Neked mi a foglalkozásod? Vagy még suliba jársz?

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2011. december 07. szerda, 17:11


YELLOW írta:
Robinson írta:
csavargo írta:
csavargo írta: kár hogy mindig az az okosabb aki a neten tanul autotszerelni-karban tartani.


csak néha teis elfogadhatnád mások véleményét nem áll szándékomban senkivel vitázni






ha már így kiemelted!

akkor fogadom el a más véleményét, ha van hozzá indok.
az olyan jellegű írások, hogy: "ez nem így van", "ekkora baromságot", stb nem fogadom el, mégha úgyis van. írja le miért!? legalább tanulok/tanulnak belőle. be lehet böfögni bármire, hogy baromság, majd akkor ha az ellenkezőjét leírja valaki és tényleg úgy van...


Több hozzászólásodnál is kértelek, hogy magyarázd meg. Te nem tetted meg. Abból nem lehetett volna tanulni? Vagy csak mástól várod el a magyarázatot?
A "félig legyen a tank" az a régi acéltankkal és egyszerű szellőzőcsővel szerel autókra volt igaz, de "tele tankkal". A korróziótól való megóvás, és a hideg, csupasz fémen kicsapódó pára megakadályozása céljából. (kicsapódik a pára és lefolyik a tartály aljára)

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2011. december 07. szerda, 05:11


Robinson írta:
csavargo írta:
csavargo írta: kár hogy mindig az az okosabb aki a neten tanul autotszerelni-karban tartani.


csak néha teis elfogadhatnád mások véleményét nem áll szándékomban senkivel vitázni






ha már így kiemelted!

akkor fogadom el a más véleményét, ha van hozzá indok.
az olyan jellegű írások, hogy: "ez nem így van", "ekkora baromságot", stb nem fogadom el, mégha úgyis van. írja le miért!? legalább tanulok/tanulnak belőle. be lehet böfögni bármire, hogy baromság, majd akkor ha az ellenkezőjét leírja valaki és tényleg úgy van...

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2011. december 06. kedd, 23:04


csavargo írta:
csavargo írta: kár hogy mindig az az okosabb aki a neten tanul autotszerelni-karban tartani.


csak néha teis elfogadhatnád mások véleményét nem áll szándékomban senkivel vitázni






csavargo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz csavargo

Törzsvendég

Elismertség: 8% (9 pont) | Hozzászólások: 112

Elküldve: 2011. december 06. kedd, 21:41


YELLOW írta:
csavargo írta:
YELLOW írta:
csavargo írta:
troooger írta:
YELLOW írta:
troooger írta: Sziasztok,

Szerintetek ha hosszabb ideig áll a kocsi ilyen hidegben, érdemes beindítani egy kicsit pár naponta? Pl. két hét, egy félig fedett helyen, letakarva....


mivel hidegek lesznek, ahova kell, ott legyen fagyálló. a tankba úgy maradjon anyag, hogy több mint a feléig legyen.
az akksit célszerű kivenni, és bevinni, esetleg ha van töltőd, akkor csepptöltésre rakni. én havonta beindítanám egy 5-10 percre. illetve néha megmozgatni előre-hátra, hogy a betét ne gyógyuljon össze a tárcsával, ezt kézzel is meg tudod mozgatni.


Köszönöm!


apám ezek ám a jotanácsok!!! a tanknak miért kell félig lennie??? amugy ha elinditod akkor ne 5-10 percre ez hülyeség többet levesz az akksibol az inditás mint amennyit 10 perc alatt tölt... had járjon szépen melegedjen át és ha van rá mód azért menj vele egy kört


gratula! maradtál volna csendben...
azé legyen benne több mint fél, hogy legyen mindkét tankrészben. a ha egy-két litert hagy benne hamar elromolhat az értéke, oszt majd nem tudja beindítani. azon kívül nem tudhatod előre milyen hidegek lesznek. 10 perc alatt bőven átmelegszik, és alapjáraton is tölt annyit. a másik, hogy mondtam az akksit ne hagyja bent. és legyen csepptöltésen, ha kell.


ja ja elfelejtettem yellow a tanár... nem fogok vitatkozni felesleges biztos a két szép szememért kaptam a közlekedésgépész-közuti jármü technikusi bizonyitványomat kár hogy mindig az az okosabb aki a neten tanul autotszerelni-karban tartani.


marhára nem érdekel mit tanultál
az illető kérdezett, én leírtam, hogy csinálnám. nekem is állt az első télen 2-3 hónapot, igaz én az akksit nem vettem ki, de garázsban állt.
persze én is mennék vele, de nem tudhatod mik a körülmények. az is lehet külföldre megy, és annyira megkérheti a rokonokat, hogy beindítsák, viszont téli furikázásra nem engedné.
de hagyjuk.


hidd el nem kérkedésböl irtam! csak néha teis elfogadhatnád mások véleményét nem áll szándékomban senkivel vitázni énis csak segiteni akartam ennyi ezért van forum amugy ha jo az auto akkor semmi baja nem lesz az enyémis áll két hetet a munkám miatt sajnos és soha nem volt gond télen sem

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2011. december 06. kedd, 21:26


csavargo írta:
YELLOW írta:
csavargo írta:
troooger írta:
YELLOW írta:
troooger írta: Sziasztok,

Szerintetek ha hosszabb ideig áll a kocsi ilyen hidegben, érdemes beindítani egy kicsit pár naponta? Pl. két hét, egy félig fedett helyen, letakarva....


mivel hidegek lesznek, ahova kell, ott legyen fagyálló. a tankba úgy maradjon anyag, hogy több mint a feléig legyen.
az akksit célszerű kivenni, és bevinni, esetleg ha van töltőd, akkor csepptöltésre rakni. én havonta beindítanám egy 5-10 percre. illetve néha megmozgatni előre-hátra, hogy a betét ne gyógyuljon össze a tárcsával, ezt kézzel is meg tudod mozgatni.


Köszönöm!


apám ezek ám a jotanácsok!!! a tanknak miért kell félig lennie??? amugy ha elinditod akkor ne 5-10 percre ez hülyeség többet levesz az akksibol az inditás mint amennyit 10 perc alatt tölt... had járjon szépen melegedjen át és ha van rá mód azért menj vele egy kört


gratula! maradtál volna csendben...
azé legyen benne több mint fél, hogy legyen mindkét tankrészben. a ha egy-két litert hagy benne hamar elromolhat az értéke, oszt majd nem tudja beindítani. azon kívül nem tudhatod előre milyen hidegek lesznek. 10 perc alatt bőven átmelegszik, és alapjáraton is tölt annyit. a másik, hogy mondtam az akksit ne hagyja bent. és legyen csepptöltésen, ha kell.


ja ja elfelejtettem yellow a tanár... nem fogok vitatkozni felesleges biztos a két szép szememért kaptam a közlekedésgépész-közuti jármü technikusi bizonyitványomat kár hogy mindig az az okosabb aki a neten tanul autotszerelni-karban tartani.


marhára nem érdekel mit tanultál
az illető kérdezett, én leírtam, hogy csinálnám. nekem is állt az első télen 2-3 hónapot, igaz én az akksit nem vettem ki, de garázsban állt.
persze én is mennék vele, de nem tudhatod mik a körülmények. az is lehet külföldre megy, és annyira megkérheti a rokonokat, hogy beindítsák, viszont téli furikázásra nem engedné.
de hagyjuk.