b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2012. április 19. csütörtök, 23:37


Tano írta:
YELLOW írta: most érdeklődtem munkahelyen, aszonták teljesen jó.
most 3 útvonal van:

1: M3 - Hungária - Üllői
2: M3 - M31 - M0 - 4
3: M3 - M0 - 4

aki járatos volt pesten, ő az 1-es verziót javasolta, én is azt látom legegyszerűbbnek, bár lehet a leghosszabb. a lényeg nem akarom szétrázatni az autót.


A te esetedben a 2-es verzió a legjobb! Felesleges bemenni a körútig, az M0 is teljesen jó minőségű a keleti részen.


Lehet meg akarja mutatni az autónak a fővárost

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2012. április 19. csütörtök, 23:26


YELLOW írta: most érdeklődtem munkahelyen, aszonták teljesen jó.
most 3 útvonal van:

1: M3 - Hungária - Üllői
2: M3 - M31 - M0 - 4
3: M3 - M0 - 4

aki járatos volt pesten, ő az 1-es verziót javasolta, én is azt látom legegyszerűbbnek, bár lehet a leghosszabb. a lényeg nem akarom szétrázatni az autót.


A te esetedben a 2-es verzió a legjobb! Felesleges bemenni a körútig, az M0 is teljesen jó minőségű a keleti részen.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. április 19. csütörtök, 18:56


ZoliE36Compact írta:
YELLOW írta:
Coyote írta:
YELLOW írta: az Üllői út milyen állapotú Budapesten?


szar


most érdeklődtem munkahelyen, aszonták teljesen jó.
most 3 útvonal van:

1: M3 - Hungária - Üllői
2: M3 - M31 - M0 - 4
3: M3 - M0 - 4

aki járatos volt pesten, ő az 1-es verziót javasolta, én is azt látom legegyszerűbbnek, bár lehet a leghosszabb. a lényeg nem akarom szétrázatni az autót.


najóvanám! jóhogynem tréleren akarod elhozni...
a lényeg hogy a tökölit kerüld el osz jóvan.


de igazából feleslegesen is tervezek ennyire. úgy látszik senki nem ír. korábban ott tobzódtak. és most akkor ne gondoljak arra, amire hogy mér nem ír senki.
engem nem érdekel, de aztán ne én legyek lecseszve, de így nem megyek csak este 7-re, mert tök felesleges korán mennem a semmiért. azé nem megyek korábban, hogy ott üljek csajossal az autóban, oszt lessek ki a fejemből 3 órán át...

ZoliE36Compact
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Compact
Modell: 318tds
Évjárat: 2000

státusz ZoliE36Compact

Törzsvendég

Elismertség: 4% (7 pont) | Hozzászólások: 158

Elküldve: 2012. április 19. csütörtök, 18:42


YELLOW írta:
Coyote írta:
YELLOW írta: az Üllői út milyen állapotú Budapesten?


szar


most érdeklődtem munkahelyen, aszonták teljesen jó.
most 3 útvonal van:

1: M3 - Hungária - Üllői
2: M3 - M31 - M0 - 4
3: M3 - M0 - 4

aki járatos volt pesten, ő az 1-es verziót javasolta, én is azt látom legegyszerűbbnek, bár lehet a leghosszabb. a lényeg nem akarom szétrázatni az autót.


najóvanám! jóhogynem tréleren akarod elhozni...
a lényeg hogy a tökölit kerüld el osz jóvan.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. április 19. csütörtök, 18:32


Coyote írta:
YELLOW írta: az Üllői út milyen állapotú Budapesten?


szar


most érdeklődtem munkahelyen, aszonták teljesen jó.
most 3 útvonal van:

1: M3 - Hungária - Üllői
2: M3 - M31 - M0 - 4
3: M3 - M0 - 4

aki járatos volt pesten, ő az 1-es verziót javasolta, én is azt látom legegyszerűbbnek, bár lehet a leghosszabb. a lényeg nem akarom szétrázatni az autót.

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. április 19. csütörtök, 14:48


K_Gergo írta:
Coyote írta: szar


nagyszerű példa a rövid, tömör, egyértelmű kommunikációra.


Valóban igyekeztem a probléma velejét megragadni, és ezt határozott, lényegretörő, illetve a jelenség személyemre gyakorolt szubjektív, emocionális hatását is lehellet finoman sejtető tartalommal, továbbá írásképét tekintve a minimalizmus jegyeit idéző formában kifejezni. Szerintem sikerült.

K_Gergo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2000

státusz K_Gergo

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 476

Elküldve: 2012. április 19. csütörtök, 13:58


Coyote írta: szar


nagyszerű példa a rövid, tömör, egyértelmű kommunikációra.


Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. április 19. csütörtök, 08:46


YELLOW írta: az Üllői út milyen állapotú Budapesten?


szar

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. április 18. szerda, 20:50


az Üllői út milyen állapotú Budapesten?

carobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 318is
Évjárat: 1995

státusz carobi

Újonc

Elismertség: 4% (2 pont) | Hozzászólások: 44

Elküldve: 2012. április 18. szerda, 19:08


Köszi, rendesek vagytok, tényleg nagyon jó vezetni, rendkívül kényelmes és szép hangja van, és az érzés, hogy BMW amikor ránézek a kormánykerékre az emblémára
Az is szokatlan, hogy ha betettem 5.be akkor ott is hagyhatom 40Km/h-ig, mert gond nélkül megy az autó, tehát úgy átmenni több településen, hogy váltanom sem kell, tetszik, és a kátyúk okozta vese rázás is eltűnt a vezetés élményéből Ja meg hogy megnézik akármerre járok, holnap lemosom és teszek fel képeket, nagyon szép kiállása van a kicsikének. Bocsi, hogy itt csöpögök, de tudjátok miről beszélek

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2012. április 18. szerda, 17:40


carobi írta: Üdv

Na összeállt a kocsi, annyi volt a baja, hogy a lambdaszonda megadta magát, most már szépen jár és minden ok, eltűnt a hiba kód is a műszerfalról 25k volt munkadíjjal együtt a mutatvány. A himbálódzás 80 fölött pedig a jobb hátsó gumi okozta, egy jóóókora pukli van rajta, oldalra áll ki, a gumis meglátta, azt mondta ezzel ne járjak A lényeg, hogy a kocsi nincs olyan rossz állapotban , mint gondoltuk, most remekül megy és végre boldogan feszíthetek egy BMW-ben !


Szia! Örülök neki, hogy nem volt nagy a baj, de mint ahogyan azt írtam, amikor nagyon aktuális volt a gond nem kell minden kis problémával temetni az autót!



ZoliE36Compact
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Compact
Modell: 318tds
Évjárat: 2000

státusz ZoliE36Compact

Törzsvendég

Elismertség: 4% (7 pont) | Hozzászólások: 158

Elküldve: 2012. április 18. szerda, 17:34


Coyote írta:
YELLOW írta:
Coyote írta:
Az eredetvizsga HAGYOMÁNY szerint az eladó dolga, amúgy megegyezés kérdése. Én pl. fifti-fiftiben fizettem az utóbbi három alkalommal.

Most lehet hogy hülyeséget mondok, de nem úgy van, hogy az adásvételi dátuma nem lehet az eredetvizsga dátuma előtt??? Tehát, ha most megy eredetvizsgára, akkor az adásvételit későbbre kell dátumozni --> azaz a vevő nem szophatja be, mert még nem az övé a kocsi! Pontosan emiatt szokta az ELADÓ elvinni eredetvizsgára.


átíratás előtt kell lennie, ugyanígy a kgfb. adásvételi csak arról szól, hogy x eladta y-nak. ha nem ehylezi forgalomba, akkor nem kell eredetvizsga. de adásvételi igen.


tehát az eredetvizsga előtt megtörténhet az adásvétel? Hülye egy dolog, ha így van




tudtommal ma már nem kell eredetvizsga.

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. április 18. szerda, 17:23


YELLOW írta:
Coyote írta:
Az eredetvizsga HAGYOMÁNY szerint az eladó dolga, amúgy megegyezés kérdése. Én pl. fifti-fiftiben fizettem az utóbbi három alkalommal.

Most lehet hogy hülyeséget mondok, de nem úgy van, hogy az adásvételi dátuma nem lehet az eredetvizsga dátuma előtt??? Tehát, ha most megy eredetvizsgára, akkor az adásvételit későbbre kell dátumozni --> azaz a vevő nem szophatja be, mert még nem az övé a kocsi! Pontosan emiatt szokta az ELADÓ elvinni eredetvizsgára.


átíratás előtt kell lennie, ugyanígy a kgfb. adásvételi csak arról szól, hogy x eladta y-nak. ha nem ehylezi forgalomba, akkor nem kell eredetvizsga. de adásvételi igen.


tehát az eredetvizsga előtt megtörténhet az adásvétel? Hülye egy dolog, ha így van




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. április 18. szerda, 17:24

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. április 18. szerda, 17:22


Coyote írta:
YELLOW írta:
carobi írta:
YELLOW írta:
carobi írta:
YELLOW írta:
carobi írta: Üdv

Na összeállt a kocsi, annyi volt a baja, hogy a lambdaszonda megadta magát, most már szépen jár és minden ok, eltűnt a hiba kód is a műszerfalról 25k volt munkadíjjal együtt a mutatvány. A himbálódzás 80 fölött pedig a jobb hátsó gumi okozta, egy jóóókora pukli van rajta, oldalra áll ki, a gumis meglátta, azt mondta ezzel ne járjak A lényeg, hogy a kocsi nincs olyan rossz állapotban , mint gondoltuk, most remekül megy és végre boldogan feszíthetek egy BMW-ben !


nah és a motorkérdés tisztázódott már? hogy akkor mi is van benne, főleg motorszámra gondolok.


Holnap viszem eredetiség vizsgára, mert csak most iratom át, hogy tudom nincs komoly baja ...kop-kop..gyorsan lekopogtam... már az sem érdekel, ha sima 1,8i elég az a 116 LE és gazdaságosabb is, próbálom pozitívan látni a dolgokat.


most nem azért de az eredetvizsga általában az eladó terhe. így aztán mehetsz ha kiderül valami, majd azt mondja azóta te cserélted ki a motort... nagyon nem voltál körültekintő ne haragudj meg.
annyit kellett volna tenne, hogy lefotózni a motorteret és feltölteni ide. csomó kommentet megelőzhettél volna, és meg tudnánk mondani, hogy milyen motor van benne.
kérdeztük azt is hogy a blokkon a motorszám megegyezik-e a forgalmiban lévővel? erre sem válaszóltál, magyarán mikor megvetted meg sem nézted.
ha megszopnád, legalább meglenne a tanulópénz. nem kívánom, de felelőtlen vagyvoltál.


Tettem fel képet és a többiek azt mondták, hogy "is" van benne a kép alapján, de valóban csinálhattam volna okosabban a dolgot. Az eladó terhe ? ma adtam el a régi kocsimat és arra sem csináltattam, és 7 éve sem amikor az azt megelőzőt adtam el, biztosan az eladó terhe ? Amúgy jogos amit írtál !



fater decemberben adta el a régi autót, ott is a vevő állta ez igaz. de általában be szokta vállalni az eladó. persze úgy is lehet sumákságra gyanakodni, de legalább van papír róla, főleg hogy akkor az ő nevére csinálják. és ha valami gáz van, pl most kiderülne, hogy a motor nem hivatalosan van benne, akkor ő szopna, meg a cég aki eredetiségvizsgáztatta.
tények:
- alvázszám alapján sima 1.8
- kép alapján, és eladó elmondása alapján 1.8 IS
- forgalmi szerint sima 1.8 (mert állítólag nincs a rendszerben IS )
- ha szerencséd van és a motorszám egyezik a forgalmiban lévővel, akkor mákod van, a kutya nem foglalkozik vele, ha sok az ügyfél
- ha nem egyezik, akkor csúnyán szopóka
- és az eladó tagadni fog mindent, azt fogja mondani te cserélted ki, neki semmi köze hozzá.


Az eredetvizsga HAGYOMÁNY szerint az eladó dolga, amúgy megegyezés kérdése. Én pl. fifti-fiftiben fizettem az utóbbi három alkalommal.

Most lehet hogy hülyeséget mondok, de nem úgy van, hogy az adásvételi dátuma nem lehet az eredetvizsga dátuma előtt??? Tehát, ha most megy eredetvizsgára, akkor az adásvételit későbbre kell dátumozni --> azaz a vevő nem szophatja be, mert még nem az övé a kocsi! Pontosan emiatt szokta az ELADÓ elvinni eredetvizsgára.


átíratás előtt kell lennie, ugyanígy a kgfb. adásvételi csak arról szól, hogy x eladta y-nak. ha nem ehylezi forgalomba, akkor nem kell eredetvizsga. de adásvételi igen.

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. április 18. szerda, 17:21


carobi írta: Üdv

Na összeállt a kocsi, annyi volt a baja, hogy a lambdaszonda megadta magát, most már szépen jár és minden ok, eltűnt a hiba kód is a műszerfalról 25k volt munkadíjjal együtt a mutatvány. A himbálódzás 80 fölött pedig a jobb hátsó gumi okozta, egy jóóókora pukli van rajta, oldalra áll ki, a gumis meglátta, azt mondta ezzel ne járjak A lényeg, hogy a kocsi nincs olyan rossz állapotban , mint gondoltuk, most remekül megy és végre boldogan feszíthetek egy BMW-ben !


Na, ennek azért örülök! Gratulálok hozzá!

Azért meg kell említeni, hogy a gumit próbaúton észrevehetted volna (hacsak nem a próbaút után cserélték le, mocskos nepper módra). De a lambdaszondát illetően beigazolódott amit mondtam (nekem is ilyen gondom volt a Toyotával): ha leveszed az akkusarut, akkor legalább 50 km-t el tudsz vele menni anélkül, hogy hibát jelezne. Ez a mintavételezés miatt van, a jelzés csak bizonyos mennyiségű rossz minta (kipufogógáz összetétel) után villantja be, hogy baj van, és próbálja korrigálni a keveréket (ezért le is állhat az autó). Magyarul az történt, hogy levették az akkusarut mielőtt mentél (30 perc elég neki, hogy elfelejtse). De az is lehet, hogy a kereskedő nem tudott róla, és még az eredeti tulaj vette le.
Szemét dolog, de ki lehet olvastatni, ha diagra dugják az autót. Legközelebb már ezt is tudod



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. április 18. szerda, 17:22