adee9
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2002

státusz adee9

Törzsvendég

Elismertség: 3% (4 pont) | Hozzászólások: 120

Elküldve: 2012. december 20. csütörtök, 00:35


YELLOW írta:
Coyote írta:
Helioport írta:
Ezen nem szabad megállni, igen, öregszik a gép. Van néhány elvetemült, valódi márkatárs, aki inkább spórol, vár, kivár, de akkor is eredeti alkatrész kerül bele. Amikor megvettem az új 4 gumit télre, kaptam egy levelet egy újonctól, amiben annyi volt, hogy honnan van ennyi pénzem 4 téli gumira. Azért hozzá kell tennem ehhez, hogy előtte 2 héttel megtörtem az elejét (csak kocc) mert kopott volt a nyári (3-4mm nagyon sokat megyek, ezt a szezont még befejeztem volna vele, hiszen nyári volt, aztán kuka) ezért nem volt kérdés, hogy újakat veszek, NEM EZEN kell spórolni, hanem olyan plusszokon, ami valóban másodlagos, valódi extra. Nagyon sokan a fent említett okok miatt túlvállalják magukat, mert belefér, aztán kiderül, hogy a kocsi valódi fenntartási költségei meghaladják a napi lehetőségeket. Néhány dologba én is belenyúltam, pl hamarabb vettem nagynavit, mint 4 új téli gumit. Nem baj, megvettem, tanultam belőle, kifizetem a tanulópénzt, márciusra meglesz a 4 új nyári is.

De ha NEM TUDOD így gondolni, és pl a tescoból veszel óccsó olajat, akkor túlvállaltad magad, és BE KELL LÁTNOD, hogy nem megy. Persze ez nem villogásról kell csak, hogy szóljon, hanem az örömről, mikor nyomsz egy kövéret. Ehhez pedig kell a zseton. Szívom a fogam, mikor a fogyasztásom télen 8-9-10 lityi városban, de ehhez megvan a sok kis pamacs amitől mindíg félek, dehát a fííííling...


Jól szóltál, UFF

Erről van szó. Én se veszek bele 200ezres navit, meg 18-as felniket, és nem spoilerezem körbe - VISZONT megkapja a gyári alkatrészeket, a long life olajat, a 30 ezres continental abroncsokat, a jó minőségű fékeket, és igen, még az autómosóból és benzinkútból is csak a legjobb helyekre viszem!!!

Öregedhet, de öregedjen méltóságteljesen. Az autó nem befektetés, az autó minden esetben veszteség - de az embernek el kell ismernie ha nem bírja el a veszteséget a fílingért cserébe.


én "fillérbaszó" vagyok. állítólag. pedig minőségi alkatrészek kerülnek az autóba. jah persze. hogy a legolcsóbban próbálom beszerezni. nem azért olcsó, mert hamis, hanem mert kinyomozom hol olcsóbb.
én 6 éve vettem az autót, még válság (családi válság is) előtt. ha tudom így alakul nem veszek, hanem most hitel nélkül E92-t vettem volna. de mégsem bánom. az álmom (egy része) megvalósult, végig vittem. részben tanulópénz volt. án azt sem bánom, ha még 10 évig megmarad az autó. sőt lehet el sem fogom adni. a mi városunk a médisa szerint a leggazdagabb városok közé tartozik. nem feltétlen igaz. van egy réteg, akik szarrá lopták magukat, így vagy úgy. a legtöbbnek 40-150 millás házak vannak hitelen. 6 éve nem, hogy E46, de BMW sem sok volt itt. irigyek is voltak rám. de nem iszom, nem alkoholizálok, bevállaltam. én büszke vagyok erre.
ma meg minden kis pudvásf.szúnak az van, és ahogy írjátok, megy rá a gyagyi gumi, gagyi olaj. de nem számít mert pár hónapig villog vele, oszt kész.
ha mögöttem jön egy BMW direkt fenntartom, hogy lássa a rendszámtáblát én fanatikus vagyok. hogy más ki mit gondol érdekel, de nem hat meg egy 2 nap után.


Itt valahol mindenkinek igaza van, illetve mindenkit megértek. Így lesz szép lassan egy régebbi álomautóból "olcsó" játékszer (valakinek), de vannak, akiknek még most is álomautó. Később az új F30 is ugyanezt az utat fogja bejárni. Szerintem azért akinek a szívéhez nőtt az autója, az meg adja neki, ami jár és megkíméli, legyen az 5 vagy 25 éves, BMW vagy Suzuki.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. december 19. szerda, 23:00


Coyote írta:
Helioport írta:
Ezen nem szabad megállni, igen, öregszik a gép. Van néhány elvetemült, valódi márkatárs, aki inkább spórol, vár, kivár, de akkor is eredeti alkatrész kerül bele. Amikor megvettem az új 4 gumit télre, kaptam egy levelet egy újonctól, amiben annyi volt, hogy honnan van ennyi pénzem 4 téli gumira. Azért hozzá kell tennem ehhez, hogy előtte 2 héttel megtörtem az elejét (csak kocc) mert kopott volt a nyári (3-4mm nagyon sokat megyek, ezt a szezont még befejeztem volna vele, hiszen nyári volt, aztán kuka) ezért nem volt kérdés, hogy újakat veszek, NEM EZEN kell spórolni, hanem olyan plusszokon, ami valóban másodlagos, valódi extra. Nagyon sokan a fent említett okok miatt túlvállalják magukat, mert belefér, aztán kiderül, hogy a kocsi valódi fenntartási költségei meghaladják a napi lehetőségeket. Néhány dologba én is belenyúltam, pl hamarabb vettem nagynavit, mint 4 új téli gumit. Nem baj, megvettem, tanultam belőle, kifizetem a tanulópénzt, márciusra meglesz a 4 új nyári is.

De ha NEM TUDOD így gondolni, és pl a tescoból veszel óccsó olajat, akkor túlvállaltad magad, és BE KELL LÁTNOD, hogy nem megy. Persze ez nem villogásról kell csak, hogy szóljon, hanem az örömről, mikor nyomsz egy kövéret. Ehhez pedig kell a zseton. Szívom a fogam, mikor a fogyasztásom télen 8-9-10 lityi városban, de ehhez megvan a sok kis pamacs amitől mindíg félek, dehát a fííííling...


Jól szóltál, UFF

Erről van szó. Én se veszek bele 200ezres navit, meg 18-as felniket, és nem spoilerezem körbe - VISZONT megkapja a gyári alkatrészeket, a long life olajat, a 30 ezres continental abroncsokat, a jó minőségű fékeket, és igen, még az autómosóból és benzinkútból is csak a legjobb helyekre viszem!!!

Öregedhet, de öregedjen méltóságteljesen. Az autó nem befektetés, az autó minden esetben veszteség - de az embernek el kell ismernie ha nem bírja el a veszteséget a fílingért cserébe.


én "fillérbaszó" vagyok. állítólag. pedig minőségi alkatrészek kerülnek az autóba. jah persze. hogy a legolcsóbban próbálom beszerezni. nem azért olcsó, mert hamis, hanem mert kinyomozom hol olcsóbb.
én 6 éve vettem az autót, még válság (családi válság is) előtt. ha tudom így alakul nem veszek, hanem most hitel nélkül E92-t vettem volna. de mégsem bánom. az álmom (egy része) megvalósult, végig vittem. részben tanulópénz volt. án azt sem bánom, ha még 10 évig megmarad az autó. sőt lehet el sem fogom adni. a mi városunk a médisa szerint a leggazdagabb városok közé tartozik. nem feltétlen igaz. van egy réteg, akik szarrá lopták magukat, így vagy úgy. a legtöbbnek 40-150 millás házak vannak hitelen. 6 éve nem, hogy E46, de BMW sem sok volt itt. irigyek is voltak rám. de nem iszom, nem alkoholizálok, bevállaltam. én büszke vagyok erre.
ma meg minden kis pudvásf.szúnak az van, és ahogy írjátok, megy rá a gyagyi gumi, gagyi olaj. de nem számít mert pár hónapig villog vele, oszt kész.
ha mögöttem jön egy BMW direkt fenntartom, hogy lássa a rendszámtáblát én fanatikus vagyok. hogy más ki mit gondol érdekel, de nem hat meg egy 2 nap után.


Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. december 19. szerda, 22:38


Helioport írta:
Ezen nem szabad megállni, igen, öregszik a gép. Van néhány elvetemült, valódi márkatárs, aki inkább spórol, vár, kivár, de akkor is eredeti alkatrész kerül bele. Amikor megvettem az új 4 gumit télre, kaptam egy levelet egy újonctól, amiben annyi volt, hogy honnan van ennyi pénzem 4 téli gumira. Azért hozzá kell tennem ehhez, hogy előtte 2 héttel megtörtem az elejét (csak kocc) mert kopott volt a nyári (3-4mm nagyon sokat megyek, ezt a szezont még befejeztem volna vele, hiszen nyári volt, aztán kuka) ezért nem volt kérdés, hogy újakat veszek, NEM EZEN kell spórolni, hanem olyan plusszokon, ami valóban másodlagos, valódi extra. Nagyon sokan a fent említett okok miatt túlvállalják magukat, mert belefér, aztán kiderül, hogy a kocsi valódi fenntartási költségei meghaladják a napi lehetőségeket. Néhány dologba én is belenyúltam, pl hamarabb vettem nagynavit, mint 4 új téli gumit. Nem baj, megvettem, tanultam belőle, kifizetem a tanulópénzt, márciusra meglesz a 4 új nyári is.

De ha NEM TUDOD így gondolni, és pl a tescoból veszel óccsó olajat, akkor túlvállaltad magad, és BE KELL LÁTNOD, hogy nem megy. Persze ez nem villogásról kell csak, hogy szóljon, hanem az örömről, mikor nyomsz egy kövéret. Ehhez pedig kell a zseton. Szívom a fogam, mikor a fogyasztásom télen 8-9-10 lityi városban, de ehhez megvan a sok kis pamacs amitől mindíg félek, dehát a fííííling...


Jól szóltál, UFF

Erről van szó. Én se veszek bele 200ezres navit, meg 18-as felniket, és nem spoilerezem körbe - VISZONT megkapja a gyári alkatrészeket, a long life olajat, a 30 ezres continental abroncsokat, a jó minőségű fékeket, és igen, még az autómosóból és benzinkútból is csak a legjobb helyekre viszem!!!

Öregedhet, de öregedjen méltóságteljesen. Az autó nem befektetés, az autó minden esetben veszteség - de az embernek el kell ismernie ha nem bírja el a veszteséget a fílingért cserébe.

Helioport
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Helioport

Fórumlakó

Elismertség: 6% (14 pont) | Hozzászólások: 225

Elküldve: 2012. december 19. szerda, 22:08


BarG írta:
Coyote írta: Na most már nem bírom magamban tartani: mostanában ritkán írok, mert annyira agyérpattintó témák jönnek fel...

Ilyen kommentek (némi demagógiával túlzok persze), hogy "arra jártam persze, gyorshajtottam, de HOGY LEHETNE MÉGIS MEGÚSZNI?" meg "közmunkával ki lehet váltani a 30ezret?" Tegnap meg a gagyigumi volt a téma R18-ra...

Egy pillanatra azt hittem, hogy valami kisebbségi fórumba csöppentem az Indexen, mindenki mindent "okosba" oldana meg.

Basszus, az ilyenek elgondolkoznak azon, hogy esetleg NEM 10 éves BMW-vel kellene villantani, hanem valami olcsóbbal vagy öregebbel? A Suzuki fórumon tuti tudnak tesco gazdaságos megoldást minden hasonló problémára, ott bizonyára arra is rájöttek már, hogy az esővíz kiváló kenőanyag ha gyakran cseréled, szilikon helyett érdemes takonnyal kenegetni a gumikédereket, és ha minden tankolás után belehugyozol a tankba, akkor azzal nyersz 5 km-t, mert a kocsi el tudja dolgozni azt a kevés szennyet, csak rosszabb hatásfokkal...


Na most belenyúlok néhány márkatárs lelkivilágába
98-2006 között akinek E46-ja volt, az egy elit prémiumautóval járt, 6 milka alatt ilyenbe nem lehetett beleülni. Ott még nem volt téma a Limlom gumi, meg hasonlók. Aztán múltak az évek és ma eljutottunk oda, hogy egy Szuzuki árának HARMADÁÉRT be lehet ülni egy E46-ba. Ez bizony néhány szinttel lejjebb lévő jövedelmi osztályban teszi lehetővé a bmw-zést. Ezzel aztán másfajta problémák köre jelenik meg a fórumon is. Megjelenik a hogyan tartsuk életben az autónkat befőttesgumival-szigszalaggal témakör is, még ha ez a "régieknek" nem is tetszik. De ezek a régiek idővel eltünedeznek, mert átnyergelnek/tek E60/E90 stb vonalakra, sőt jön majd az F10/F30 is. De mivel a problémahalmaz az öreg gépeknél van, az aktivitás is ezeknél lesz, F30-as témát még nem is láttam itt, és még egy darabig valószínüleg nem is fog előfordulni.




Ezen nem szabad megállni, igen, öregszik a gép. Van néhány elvetemült, valódi márkatárs, aki inkább spórol, vár, kivár, de akkor is eredeti alkatrész kerül bele. Amikor megvettem az új 4 gumit télre, kaptam egy levelet egy újonctól, amiben annyi volt, hogy honnan van ennyi pénzem 4 téli gumira. Azért hozzá kell tennem ehhez, hogy előtte 2 héttel megtörtem az elejét (csak kocc) mert kopott volt a nyári (3-4mm nagyon sokat megyek, ezt a szezont még befejeztem volna vele, hiszen nyári volt, aztán kuka) ezért nem volt kérdés, hogy újakat veszek, NEM EZEN kell spórolni, hanem olyan plusszokon, ami valóban másodlagos, valódi extra. Nagyon sokan a fent említett okok miatt túlvállalják magukat, mert belefér, aztán kiderül, hogy a kocsi valódi fenntartási költségei meghaladják a napi lehetőségeket. Néhány dologba én is belenyúltam, pl hamarabb vettem nagynavit, mint 4 új téli gumit. Nem baj, megvettem, tanultam belőle, kifizetem a tanulópénzt, márciusra meglesz a 4 új nyári is.

De ha NEM TUDOD így gondolni, és pl a tescoból veszel óccsó olajat, akkor túlvállaltad magad, és BE KELL LÁTNOD, hogy nem megy. Persze ez nem villogásról kell csak, hogy szóljon, hanem az örömről, mikor nyomsz egy kövéret. Ehhez pedig kell a zseton. Szívom a fogam, mikor a fogyasztásom télen 8-9-10 lityi városban, de ehhez megvan a sok kis pamacs amitől mindíg félek, dehát a fííííling...


Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. december 19. szerda, 22:00


Robinson írta:
BarG írta:
Coyote írta: Na most már nem bírom magamban tartani: mostanában ritkán írok, mert annyira agyérpattintó témák jönnek fel...

Ilyen kommentek (némi demagógiával túlzok persze), hogy "arra jártam persze, gyorshajtottam, de HOGY LEHETNE MÉGIS MEGÚSZNI?" meg "közmunkával ki lehet váltani a 30ezret?" Tegnap meg a gagyigumi volt a téma R18-ra...

Egy pillanatra azt hittem, hogy valami kisebbségi fórumba csöppentem az Indexen, mindenki mindent "okosba" oldana meg.

Basszus, az ilyenek elgondolkoznak azon, hogy esetleg NEM 10 éves BMW-vel kellene villantani, hanem valami olcsóbbal vagy öregebbel? A Suzuki fórumon tuti tudnak tesco gazdaságos megoldást minden hasonló problémára, ott bizonyára arra is rájöttek már, hogy az esővíz kiváló kenőanyag ha gyakran cseréled, szilikon helyett érdemes takonnyal kenegetni a gumikédereket, és ha minden tankolás után belehugyozol a tankba, akkor azzal nyersz 5 km-t, mert a kocsi el tudja dolgozni azt a kevés szennyet, csak rosszabb hatásfokkal...


Na most belenyúlok néhány márkatárs lelkivilágába
98-2006 között akinek E46-ja volt, az egy elit prémiumautóval járt, 6 milka alatt ilyenbe nem lehetett beleülni. Ott még nem volt téma a Limlom gumi, meg hasonlók. Aztán múltak az évek és ma eljutottunk oda, hogy egy Szuzuki árának HARMADÁÉRT be lehet ülni egy E46-ba. Ez bizony néhány szinttel lejjebb lévő jövedelmi osztályban teszi lehetővé a bmw-zést. Ezzel aztán másfajta problémák köre jelenik meg a fórumon is. Megjelenik a hogyan tartsuk életben az autónkat befőttesgumival-szigszalaggal témakör is, még ha ez a "régieknek" nem is tetszik. De ezek a régiek idővel eltünedeznek, mert átnyergelnek/tek E60/E90 stb vonalakra, sőt jön majd az F10/F30 is. De mivel a problémahalmaz az öreg gépeknél van, az aktivitás is ezeknél lesz, F30-as témát még nem is láttam itt, és még egy darabig valószínüleg nem is fog előfordulni.


Alapjában véve igazatok van sajnos. De azért egy suzuki árának harmadáért? Igen, új suzuki.. de ezek 10 éves autók. Párhuzamot lehet állítani ilyen kontextusban? Nem. Akkor nézzünk meg egy 10 éves suzukit, és annak az árát

Akik a befőttesgumi hadjáratot űzik, azok abba a hibába estek bele, hogy nem gondolták végig, könnyen hozzá lehet jutni egy ilyen autóhoz, de aztán nem olyan könnyű fenntartani. Egy olajcsere annyiba kerül, mint a suzukin a full-szerviz vezérműszíj, olaj és fék cserével. Nagyon nem mindegy. És akkor még ott van, ha valami tönkre megy, az könnyen lehet annyi, mint egy komplett suzuki. Pl turbó, generátor, adagoló, kettőstömegű vagy porlasztó, abból már lehet venni egy használ suszkát. Egyenként.

Sokminden nem változott, csak a beugrás ára. A fenntartás ugyanolyan prémium kategória sajnos mint anno... (egy e90-et fenntartani olcsóbb mint egy e46-ot alkatrész szempontjából... /tudom, túlzok/)

Ahhoz a gondolathoz hozzá kell szokni, hogy lassan az e46 hülyegyerekversenyautó lesz az alacsony beugró miatt.



Na ezért is mennék rá egy E90 kombira minél előbb (esetleg E60 de akkor megint valami alját vennék, az meg nem oké)

Úgy hozta a sors, hogy 2-3 nap múlva nyélbeütünk egy házvásárlást, így kb. 2015-ig kénytelen leszek az E46-ot nyüstölni. Na nem, mintha akkora szenvedés lenne, még mindig bele vagyok buzulva

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2012. december 19. szerda, 21:55


BarG írta:
Coyote írta: Na most már nem bírom magamban tartani: mostanában ritkán írok, mert annyira agyérpattintó témák jönnek fel...

Ilyen kommentek (némi demagógiával túlzok persze), hogy "arra jártam persze, gyorshajtottam, de HOGY LEHETNE MÉGIS MEGÚSZNI?" meg "közmunkával ki lehet váltani a 30ezret?" Tegnap meg a gagyigumi volt a téma R18-ra...

Egy pillanatra azt hittem, hogy valami kisebbségi fórumba csöppentem az Indexen, mindenki mindent "okosba" oldana meg.

Basszus, az ilyenek elgondolkoznak azon, hogy esetleg NEM 10 éves BMW-vel kellene villantani, hanem valami olcsóbbal vagy öregebbel? A Suzuki fórumon tuti tudnak tesco gazdaságos megoldást minden hasonló problémára, ott bizonyára arra is rájöttek már, hogy az esővíz kiváló kenőanyag ha gyakran cseréled, szilikon helyett érdemes takonnyal kenegetni a gumikédereket, és ha minden tankolás után belehugyozol a tankba, akkor azzal nyersz 5 km-t, mert a kocsi el tudja dolgozni azt a kevés szennyet, csak rosszabb hatásfokkal...


Na most belenyúlok néhány márkatárs lelkivilágába
98-2006 között akinek E46-ja volt, az egy elit prémiumautóval járt, 6 milka alatt ilyenbe nem lehetett beleülni. Ott még nem volt téma a Limlom gumi, meg hasonlók. Aztán múltak az évek és ma eljutottunk oda, hogy egy Szuzuki árának HARMADÁÉRT be lehet ülni egy E46-ba. Ez bizony néhány szinttel lejjebb lévő jövedelmi osztályban teszi lehetővé a bmw-zést. Ezzel aztán másfajta problémák köre jelenik meg a fórumon is. Megjelenik a hogyan tartsuk életben az autónkat befőttesgumival-szigszalaggal témakör is, még ha ez a "régieknek" nem is tetszik. De ezek a régiek idővel eltünedeznek, mert átnyergelnek/tek E60/E90 stb vonalakra, sőt jön majd az F10/F30 is. De mivel a problémahalmaz az öreg gépeknél van, az aktivitás is ezeknél lesz, F30-as témát még nem is láttam itt, és még egy darabig valószínüleg nem is fog előfordulni.


Alapjában véve igazatok van sajnos. De azért egy suzuki árának harmadáért? Igen, új suzuki.. de ezek 10 éves autók. Párhuzamot lehet állítani ilyen kontextusban? Nem. Akkor nézzünk meg egy 10 éves suzukit, és annak az árát

Akik a befőttesgumi hadjáratot űzik, azok abba a hibába estek bele, hogy nem gondolták végig, könnyen hozzá lehet jutni egy ilyen autóhoz, de aztán nem olyan könnyű fenntartani. Egy olajcsere annyiba kerül, mint a suzukin a full-szerviz vezérműszíj, olaj és fék cserével. Nagyon nem mindegy. És akkor még ott van, ha valami tönkre megy, az könnyen lehet annyi, mint egy komplett suzuki. Pl turbó, generátor, adagoló, kettőstömegű vagy porlasztó, abból már lehet venni egy használ suszkát. Egyenként.

Sokminden nem változott, csak a beugrás ára. A fenntartás ugyanolyan prémium kategória sajnos mint anno... (egy e90-et fenntartani olcsóbb mint egy e46-ot alkatrész szempontjából... /tudom, túlzok/)

Ahhoz a gondolathoz hozzá kell szokni, hogy lassan az e46 hülyegyerekversenyautó lesz az alacsony beugró miatt.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. december 19. szerda, 21:57

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2012. december 19. szerda, 21:26


Coyote írta: Na most már nem bírom magamban tartani: mostanában ritkán írok, mert annyira agyérpattintó témák jönnek fel...

Ilyen kommentek (némi demagógiával túlzok persze), hogy "arra jártam persze, gyorshajtottam, de HOGY LEHETNE MÉGIS MEGÚSZNI?" meg "közmunkával ki lehet váltani a 30ezret?" Tegnap meg a gagyigumi volt a téma R18-ra...

Egy pillanatra azt hittem, hogy valami kisebbségi fórumba csöppentem az Indexen, mindenki mindent "okosba" oldana meg.

Basszus, az ilyenek elgondolkoznak azon, hogy esetleg NEM 10 éves BMW-vel kellene villantani, hanem valami olcsóbbal vagy öregebbel? A Suzuki fórumon tuti tudnak tesco gazdaságos megoldást minden hasonló problémára, ott bizonyára arra is rájöttek már, hogy az esővíz kiváló kenőanyag ha gyakran cseréled, szilikon helyett érdemes takonnyal kenegetni a gumikédereket, és ha minden tankolás után belehugyozol a tankba, akkor azzal nyersz 5 km-t, mert a kocsi el tudja dolgozni azt a kevés szennyet, csak rosszabb hatásfokkal...


Na most belenyúlok néhány márkatárs lelkivilágába
98-2006 között akinek E46-ja volt, az egy elit prémiumautóval járt, 6 milka alatt ilyenbe nem lehetett beleülni. Ott még nem volt téma a Limlom gumi, meg hasonlók. Aztán múltak az évek és ma eljutottunk oda, hogy egy Szuzuki árának HARMADÁÉRT be lehet ülni egy E46-ba. Ez bizony néhány szinttel lejjebb lévő jövedelmi osztályban teszi lehetővé a bmw-zést. Ezzel aztán másfajta problémák köre jelenik meg a fórumon is. Megjelenik a hogyan tartsuk életben az autónkat befőttesgumival-szigszalaggal témakör is, még ha ez a "régieknek" nem is tetszik. De ezek a régiek idővel eltünedeznek, mert átnyergelnek/tek E60/E90 stb vonalakra, sőt jön majd az F10/F30 is. De mivel a problémahalmaz az öreg gépeknél van, az aktivitás is ezeknél lesz, F30-as témát még nem is láttam itt, és még egy darabig valószínüleg nem is fog előfordulni.


xlzx
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz xlzx

BMWfanatic

Elismertség: 3% (13 pont) | Hozzászólások: 408

Elküldve: 2012. december 19. szerda, 20:11


Coyote írta:
csúszós-mocskos úton (FAIL #2) motorral, úgy hogy mindkét kocsi itthon van (FAIL #3). Kell-e mondanom, hogy 5 km motorozás után már csorgott a víz rólam, mivel a supermoton inkább dekoratív, mint hasznos a sárvédő (FAIL #4). Hazafelé aztán megeredt az eső (FAIL #5), de nem gyengén: lecsukott plexivel nem láttam semmit, felnyitva meg csak oldalról kaptam levegőt, mint Cseh Laci. Hazaértem valahogy, lefagyva, szétázva (kesztyűt se vittem FAIL #6) és életveszélyben, mert elromlott a világításom (FAIL #7).



jó pedig az esőben menés, gyakorolni kell azt is idén volt egy nagyon jó pályzásom. Tudtuk, hogy esni fog, be is volt készítve a másik felniszett,rajta a michelin supersoft esőgumikkal, de lusta voltam átszerelni így maradt fent a shinko(yokohama) medium slick és mindössze 5-6másodperccel mentem rosszabb köröket kurvajó móka volt. a sárvédő meg... menjél egykeréken aztán nincs probléma

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2012. december 19. szerda, 18:58


Coyote írta:
anubisz írta: Basszus, ilyet se láttam még, kinézek az ablakon, teker 2 póstás, csutkára rakva a bringa elől, hátul, az egyik ráadásul nő, az eső esik, a cigi meg a szájukba, úgy tekernek.
Na, ott aztán van kompresszoros tüdő.


Náluk kompresszor, nálam búvárszivattyú... az előbb értem haza sorozatos hibák után. Gondoltam elugrok egy ismerőshöz, de akkor már motorral megyek, hogy picit télen meg legyen járatva a gép.
Értitek. 3 fokban (FAIL #1) csúszós-mocskos úton (FAIL #2) motorral, úgy hogy mindkét kocsi itthon van (FAIL #3). Kell-e mondanom, hogy 5 km motorozás után már csorgott a víz rólam, mivel a supermoton inkább dekoratív, mint hasznos a sárvédő (FAIL #4). Hazafelé aztán megeredt az eső (FAIL #5), de nem gyengén: lecsukott plexivel nem láttam semmit, felnyitva meg csak oldalról kaptam levegőt, mint Cseh Laci. Hazaértem valahogy, lefagyva, szétázva (kesztyűt se vittem FAIL #6) és életveszélyben, mert elromlott a világításom (FAIL #7).

Ezután a valószínűtlen bohózat után összefutottam a szomszéddal, aki csak annyit kérdezett mosolyogva: mi van, lerobbant a béemvé?

Kb úgy érzem magam mint Mr Bean. Kéne vennem egy Minit.


Szerintem abban volt az első és egyetlen hatalmas FAIL, amikor ráültél a motorra ilyekor.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. december 19. szerda, 17:34


Coyote írta:
Náluk kompresszor, nálam búvárszivattyú... az előbb értem haza sorozatos hibák után. Gondoltam elugrok egy ismerőshöz, de akkor már motorral megyek, hogy picit télen meg legyen járatva a gép.
Értitek. 3 fokban (FAIL #1) csúszós-mocskos úton (FAIL #2) motorral, úgy hogy mindkét kocsi itthon van (FAIL #3). Kell-e mondanom, hogy 5 km motorozás után már csorgott a víz rólam, mivel a supermoton inkább dekoratív, mint hasznos a sárvédő (FAIL #4). Hazafelé aztán megeredt az eső (FAIL #5), de nem gyengén: lecsukott plexivel nem láttam semmit, felnyitva meg csak oldalról kaptam levegőt, mint Cseh Laci. Hazaértem valahogy, lefagyva, szétázva (kesztyűt se vittem FAIL #6) és életveszélyben, mert elromlott a világításom (FAIL #7).

Ezután a valószínűtlen bohózat után összefutottam a szomszéddal, aki csak annyit kérdezett mosolyogva: mi van, lerobbant a béemvé?

Kb úgy érzem magam mint Mr Bean. Kéne vennem egy Minit.


"lecsukott plexivel nem láttam semmit, felnyitva meg csak oldalról kaptam levegőt, mint Cseh Laci"

hát ezen borultam

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. december 19. szerda, 17:32


anubisz írta: Basszus, ilyet se láttam még, kinézek az ablakon, teker 2 póstás, csutkára rakva a bringa elől, hátul, az egyik ráadásul nő, az eső esik, a cigi meg a szájukba, úgy tekernek.
Na, ott aztán van kompresszoros tüdő.


Náluk kompresszor, nálam búvárszivattyú... az előbb értem haza sorozatos hibák után. Gondoltam elugrok egy ismerőshöz, de akkor már motorral megyek, hogy picit télen meg legyen járatva a gép.
Értitek. 3 fokban (FAIL #1) csúszós-mocskos úton (FAIL #2) motorral, úgy hogy mindkét kocsi itthon van (FAIL #3). Kell-e mondanom, hogy 5 km motorozás után már csorgott a víz rólam, mivel a supermoton inkább dekoratív, mint hasznos a sárvédő (FAIL #4). Hazafelé aztán megeredt az eső (FAIL #5), de nem gyengén: lecsukott plexivel nem láttam semmit, felnyitva meg csak oldalról kaptam levegőt, mint Cseh Laci. Hazaértem valahogy, lefagyva, szétázva (kesztyűt se vittem FAIL #6) és életveszélyben, mert elromlott a világításom (FAIL #7).

Ezután a valószínűtlen bohózat után összefutottam a szomszéddal, aki csak annyit kérdezett mosolyogva: mi van, lerobbant a béemvé?

Kb úgy érzem magam mint Mr Bean. Kéne vennem egy Minit.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. december 19. szerda, 15:11


Basszus, ilyet se láttam még, kinézek az ablakon, teker 2 póstás, csutkára rakva a bringa elől, hátul, az egyik ráadásul nő, az eső esik, a cigi meg a szájukba, úgy tekernek.
Na, ott aztán van kompresszoros tüdő.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. december 19. szerda, 14:13


Coyote írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
Puli írta:
Coyote írta: Na most már nem bírom magamban tartani: mostanában ritkán írok, mert annyira agyérpattintó témák jönnek fel...

Ilyen kommentek (némi demagógiával túlzok persze), hogy "arra jártam persze, gyorshajtottam, de HOGY LEHETNE MÉGIS MEGÚSZNI?" meg "közmunkával ki lehet váltani a 30ezret?" Tegnap meg a gagyigumi volt a téma R18-ra...

Egy pillanatra azt hittem, hogy valami kisebbségi fórumba csöppentem az Indexen, mindenki mindent "okosba" oldana meg.

Basszus, az ilyenek elgondolkoznak azon, hogy esetleg NEM 10 éves BMW-vel kellene villantani, hanem valami olcsóbbal vagy öregebbel? A Suzuki fórumon tuti tudnak tesco gazdaságos megoldást minden hasonló problémára, ott bizonyára arra is rájöttek már, hogy az esővíz kiváló kenőanyag ha gyakran cseréled, szilikon helyett érdemes takonnyal kenegetni a gumikédereket, és ha minden tankolás után belehugyozol a tankba, akkor azzal nyersz 5 km-t, mert a kocsi el tudja dolgozni azt a kevés szennyet, csak rosszabb hatásfokkal...




Nyilván akinek nem inge nem vesz magára,amit írtál, ahogyan ÉN SEM! (Bár valószínűleg rám is céloztál, mert tőlem idéztél!)
Én nagyon szeretem a 12 éves BMW-met és gondoskodni is tudok a fenntartásáról,úgy ahogyan másról is (család,lakás,stb...)
Nem azért nem fizetek mert nincs rá, hanem mert ezt a legális pénzbehajtást undorítónak tartom és ellenkezik az elveimmel! ( közmunka nem trükközés,hanem egy legális formája annak, hogy ne ennek gusztustalan rendszernek ne adjak kp-t!)...


jól teszed, ne foglalkozz ezekkel a nagy arcokkal, ( bezzeg amikor ő kap 100 ezres büntetést akkor gyökér az egész világ, ) azt hiszik egyesek, ha valakinek van (csak 1 ) E 46 már valami rupótlan csöves, mert nem fizet be egyből 100 ezreket. Én lehet le ülöm a következőt, legalább kipihenem magam. Veszek hónap egy olyan Puffancs ( béjemvét ),amik a roki parkolóba szoktak parkolni, had higgyék , van miből befizetni


ezzel a szép monológgal át is lehet menni az ezért nézik le a BMW-seket topic-ba....


pontosan ezt akartam írni én is


hallod nem mernek előttem átmenni a gyalogosok. direkt lassan megyek, bukfencezve is átérne 6x, de nem megvárja, hogy megállok. jó, de még így sem mer elindulni intenem kell neki, hogy ugyan vonszolja már hab testét át a zebrán. már én érzem magam kellemetlenül néha.
vagy üres a parkoló, alig vannak, beállok kényelmesen 1,5 helyre, mert az egyik oldalról vonalon állnak (szűk tuskó parkoló), erre jön egy kocsog opelos, bevág mellém, úgy, hogy 3/4-ig a rokkant helyne áll. mit képzelek én, hogy két helyre állok. szépen leugattam, de rá kellett volna hívni a zsarukat, hogy rokkant helyen parkol. bár mondom erről a rendőrök is levették volna, hogy agyilag sérül, így jogosan parkolt ott, mégha kártyája nincs akkor is

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. december 19. szerda, 14:05


YELLOW írta:
anubisz írta:
Puli írta:
Coyote írta: Na most már nem bírom magamban tartani: mostanában ritkán írok, mert annyira agyérpattintó témák jönnek fel...

Ilyen kommentek (némi demagógiával túlzok persze), hogy "arra jártam persze, gyorshajtottam, de HOGY LEHETNE MÉGIS MEGÚSZNI?" meg "közmunkával ki lehet váltani a 30ezret?" Tegnap meg a gagyigumi volt a téma R18-ra...

Egy pillanatra azt hittem, hogy valami kisebbségi fórumba csöppentem az Indexen, mindenki mindent "okosba" oldana meg.

Basszus, az ilyenek elgondolkoznak azon, hogy esetleg NEM 10 éves BMW-vel kellene villantani, hanem valami olcsóbbal vagy öregebbel? A Suzuki fórumon tuti tudnak tesco gazdaságos megoldást minden hasonló problémára, ott bizonyára arra is rájöttek már, hogy az esővíz kiváló kenőanyag ha gyakran cseréled, szilikon helyett érdemes takonnyal kenegetni a gumikédereket, és ha minden tankolás után belehugyozol a tankba, akkor azzal nyersz 5 km-t, mert a kocsi el tudja dolgozni azt a kevés szennyet, csak rosszabb hatásfokkal...




Nyilván akinek nem inge nem vesz magára,amit írtál, ahogyan ÉN SEM! (Bár valószínűleg rám is céloztál, mert tőlem idéztél!)
Én nagyon szeretem a 12 éves BMW-met és gondoskodni is tudok a fenntartásáról,úgy ahogyan másról is (család,lakás,stb...)
Nem azért nem fizetek mert nincs rá, hanem mert ezt a legális pénzbehajtást undorítónak tartom és ellenkezik az elveimmel! ( közmunka nem trükközés,hanem egy legális formája annak, hogy ne ennek gusztustalan rendszernek ne adjak kp-t!)...


jól teszed, ne foglalkozz ezekkel a nagy arcokkal, ( bezzeg amikor ő kap 100 ezres büntetést akkor gyökér az egész világ, ) azt hiszik egyesek, ha valakinek van (csak 1 ) E 46 már valami rupótlan csöves, mert nem fizet be egyből 100 ezreket. Én lehet le ülöm a következőt, legalább kipihenem magam. Veszek hónap egy olyan Puffancs ( béjemvét ),amik a roki parkolóba szoktak parkolni, had higgyék , van miből befizetni


ezzel a szép monológgal át is lehet menni az ezért nézik le a BMW-seket topic-ba....


pontosan ezt akartam írni én is


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. december 19. szerda, 14:01


anubisz írta:
Puli írta:
Coyote írta: Na most már nem bírom magamban tartani: mostanában ritkán írok, mert annyira agyérpattintó témák jönnek fel...

Ilyen kommentek (némi demagógiával túlzok persze), hogy "arra jártam persze, gyorshajtottam, de HOGY LEHETNE MÉGIS MEGÚSZNI?" meg "közmunkával ki lehet váltani a 30ezret?" Tegnap meg a gagyigumi volt a téma R18-ra...

Egy pillanatra azt hittem, hogy valami kisebbségi fórumba csöppentem az Indexen, mindenki mindent "okosba" oldana meg.

Basszus, az ilyenek elgondolkoznak azon, hogy esetleg NEM 10 éves BMW-vel kellene villantani, hanem valami olcsóbbal vagy öregebbel? A Suzuki fórumon tuti tudnak tesco gazdaságos megoldást minden hasonló problémára, ott bizonyára arra is rájöttek már, hogy az esővíz kiváló kenőanyag ha gyakran cseréled, szilikon helyett érdemes takonnyal kenegetni a gumikédereket, és ha minden tankolás után belehugyozol a tankba, akkor azzal nyersz 5 km-t, mert a kocsi el tudja dolgozni azt a kevés szennyet, csak rosszabb hatásfokkal...




Nyilván akinek nem inge nem vesz magára,amit írtál, ahogyan ÉN SEM! (Bár valószínűleg rám is céloztál, mert tőlem idéztél!)
Én nagyon szeretem a 12 éves BMW-met és gondoskodni is tudok a fenntartásáról,úgy ahogyan másról is (család,lakás,stb...)
Nem azért nem fizetek mert nincs rá, hanem mert ezt a legális pénzbehajtást undorítónak tartom és ellenkezik az elveimmel! ( közmunka nem trükközés,hanem egy legális formája annak, hogy ne ennek gusztustalan rendszernek ne adjak kp-t!)...


jól teszed, ne foglalkozz ezekkel a nagy arcokkal, ( bezzeg amikor ő kap 100 ezres büntetést akkor gyökér az egész világ, ) azt hiszik egyesek, ha valakinek van (csak 1 ) E 46 már valami rupótlan csöves, mert nem fizet be egyből 100 ezreket. Én lehet le ülöm a következőt, legalább kipihenem magam. Veszek hónap egy olyan Puffancs ( béjemvét ),amik a roki parkolóba szoktak parkolni, had higgyék , van miből befizetni


ezzel a szép monológgal át is lehet menni az ezért nézik le a BMW-seket topic-ba....