Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2012. január 17. kedd, 23:03


YELLOW írta: E36:



E46:







Sajnos Yellow tévedsz az e36 lámpa az stimmel mert az egy O303 merci amit a törökök alakítottak át O350tourismora és pont olyan lámpa volt a bontóba de sajna a másiknak még csak egy kicsi köze sincs a 46 hoz azok amúgy spanyol gyártmányu buszok fut belőle pár darab az országban én még szerelem is őket a hasonlóság csak távolról megtévesztő


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2012. január 17. kedd, 20:42


E36:



E46:





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. január 17. kedd, 21:03

si3rrabravo
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 535d
Évjárat: 2007

státusz si3rrabravo

Fórumlakó

Elismertség: 9% (26 pont) | Hozzászólások: 271

Elküldve: 2012. január 16. hétfő, 13:12


Coyote írta:
RePTaiL írta: nem semmi, hogy drifttel

http://vimeo.com/15084409


nem akarom lelőni a poént, de a füves résznél lett vágva azért vicces.


hjah, fake, de attól még jópofa

RePTaiL
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz RePTaiL

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 211

Elküldve: 2012. január 16. hétfő, 12:56


Coyote írta:
RePTaiL írta: nem semmi, hogy drifttel

http://vimeo.com/15084409


nem akarom lelőni a poént, de a füves résznél lett vágva azért vicces.


Hát nem tudom! Oldalsó képen is látszik az elején, hogy egy ősz hajú és világos felsőt viselő személy vezeti a kocsit + a személyek futása és távolság megtételük is megegyezik szerintem!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 325i
Évjárat: 2007

státusz Dutch

Újonc

Elismertség: 30% (6 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2012. január 16. hétfő, 12:47


Coyote írta:
Dutch írta:
Nem sajnálok annyit dehogy, egyáltalán nem. nem tudom , hogy rossz-e csak sajnos pesszimista vagyok és a legrosszabbol indulok ki, 2.2-em van rá. 2 környékéért adnák ide...


Átírással, és alapvető dolgok (folyadékok, esetleg gumik, stb) cseréje esetén pikk-pakk elszáll 200.000 Ft - és ez bármelyik használt autónál ugyanígy lenne.
Az átnézetést (turbo diagnosztikát, hibaolvasást, futómű-ellenőrzést, stb.) csináltasd meg, illetve hozzáértő emberkék füleljenek a lendkerékre is. A barátoddal beszéld meg, hogy az eredmény alapján veszed meg az autót - ha megsértődik rajta, hogy nem bízol benne, vagy nem tetszik neki, hogy átnézeted, akkor hagyd a francba az egészet, nem szabad megvenni azt az autót. Jobb a békesség


Én is így gondoltam egyébként teljesen igazad van

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. január 16. hétfő, 12:43


RePTaiL írta: nem semmi, hogy drifttel

http://vimeo.com/15084409


nem akarom lelőni a poént, de a füves résznél lett vágva azért vicces.

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. január 16. hétfő, 12:39


Dutch írta:
Nem sajnálok annyit dehogy, egyáltalán nem. nem tudom , hogy rossz-e csak sajnos pesszimista vagyok és a legrosszabbol indulok ki, 2.2-em van rá. 2 környékéért adnák ide...


Átírással, és alapvető dolgok (folyadékok, esetleg gumik, stb) cseréje esetén pikk-pakk elszáll 200.000 Ft - és ez bármelyik használt autónál ugyanígy lenne.
Az átnézetést (turbo diagnosztikát, hibaolvasást, futómű-ellenőrzést, stb.) csináltasd meg, illetve hozzáértő emberkék füleljenek a lendkerékre is. A barátoddal beszéld meg, hogy az eredmény alapján veszed meg az autót - ha megsértődik rajta, hogy nem bízol benne, vagy nem tetszik neki, hogy átnézeted, akkor hagyd a francba az egészet, nem szabad megvenni azt az autót. Jobb a békesség


RePTaiL
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz RePTaiL

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 211

Elküldve: 2012. január 16. hétfő, 12:13


nem semmi, hogy drifttel

http://vimeo.com/15084409

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 325i
Évjárat: 2007

státusz Dutch

Újonc

Elismertség: 30% (6 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2012. január 16. hétfő, 11:43


Coyote írta:
Dutch írta: 8 ezer mátyásért nézik meg itt debrecenben, csak nem tudom hogy megtudják-e mondani ezeket a "bajokat" nem akarok 5-6 kilot most ráverni inkább várok egy benzinesre akkor.... csak már nagyon nagyon szeretnék venni




Figyu, ha 8000 Ft-ot sajnálsz az átnézetésre, akkor javaslom (sőt, kérem) hogy ne vegyél BMW-t. Ha mindenképp BMW, akkor egy jó benyás E36, aminek legalább olcsóbbak a lehetséges bajai.

Az 5-6kiló azért elég erős, ha tényleg minden ilyen rossz az autón, és valóban rá kell költeni, akkor azt nem is szabad megvenni 1 millió fölött.

Csak jót szeretnék neked, nem szabad ezt elsietni - és ha jó drágán veszel egy romot, amit nem győzöl majd javíttatni, azt nagyon meg fogod bánni.

[/quote]

Nem sajnálok annyit dehogy, egyáltalán nem. nem tudom , hogy rossz-e csak sajnos pesszimista vagyok és a legrosszabbol indulok ki, 2.2-em van rá. 2 környékéért adnák ide...

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. január 16. hétfő, 11:33


Dutch írta: 8 ezer mátyásért nézik meg itt debrecenben, csak nem tudom hogy megtudják-e mondani ezeket a "bajokat" nem akarok 5-6 kilot most ráverni inkább várok egy benzinesre akkor.... csak már nagyon nagyon szeretnék venni


[/quote]

Figyu, ha 8000 Ft-ot sajnálsz az átnézetésre, akkor javaslom (sőt, kérem) hogy ne vegyél BMW-t. Ha mindenképp BMW, akkor egy jó benyás E36, aminek legalább olcsóbbak a lehetséges bajai.

Az 5-6kiló azért elég erős, ha tényleg minden ilyen rossz az autón, és valóban rá kell költeni, akkor azt nem is szabad megvenni 1 millió fölött.

Csak jót szeretnék neked, nem szabad ezt elsietni - és ha jó drágán veszel egy romot, amit nem győzöl majd javíttatni, azt nagyon meg fogod bánni.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 325i
Évjárat: 2007

státusz Dutch

Újonc

Elismertség: 30% (6 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2012. január 16. hétfő, 11:21


YELLOW írta:
Dutch írta:
YELLOW írta:
Dutch írta: Ha valamit rosszul csináltam elnézést!

Azt szeretném kérdezni, hogy mennyibe kerül kb egy 2004-es évjáratú 320d-hez a kettőstömegű lendkerék kuplungszerkezettel és a turbó, miből lehet megállapítani hogy rossz-e a lendkerék vagy turbo? 240e kmtert futott kocsiról van szó.

Köszi!


igazából picit ment csak rossz helyre
ha mindenből gyárit akarsz, akkor ez jó 500ezer Ft-os költég. ha ahsznált, akkor egy 100-as a turbó, kuplunk újonnan olyan 45-80ezer között található, kettőstömegű 90-től 250ezerig.
kettőstömegű akkor kezd rossz lenni, ha pl leállításnál, indításnál csörög. nehéz meghatározni. remeg a váltó az autó, gázadásoknál sebességben is lehet érezni.


nem akartam dizelt eddig de elég gyengécske a felhozatal a benzinesekből ami meg van nekem drága sajna és mivel az euro is "jo" áron van kintről nem nagyon éri meg most, egyébként 240e km van benne igazoltam ismerős a tulaj. 8 ezer mátyásért nézik meg itt debrecenben, csak nem tudom hogy megtudják-e mondani ezeket a "bajokat" nem akarok 5-6 kilot most ráverni inkább várok egy benzinesre akkor.... csak már nagyon nagyon szeretnék venni


én azt javaslom neked, hogy ah ismered a tulajt, akkor megvétel előtt vidd el bmw320d4 kollégához nyíregyházára!!! hidd el, ha biztos akarsz menni, ő meg fogja mondani, hogy mi van.


mindenképp elfogom valahova vinni megnézetni mert nem olyan mint annak idején a jo kis ezeröcsi vásárlásnál, hogy nem füstöl jó az, meg ha igen 30e egy motor bele ..... nyíregyháza meg itt van közel.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2012. január 16. hétfő, 11:15


Dutch írta:
YELLOW írta:
Dutch írta: Ha valamit rosszul csináltam elnézést!

Azt szeretném kérdezni, hogy mennyibe kerül kb egy 2004-es évjáratú 320d-hez a kettőstömegű lendkerék kuplungszerkezettel és a turbó, miből lehet megállapítani hogy rossz-e a lendkerék vagy turbo? 240e kmtert futott kocsiról van szó.

Köszi!


igazából picit ment csak rossz helyre
ha mindenből gyárit akarsz, akkor ez jó 500ezer Ft-os költég. ha ahsznált, akkor egy 100-as a turbó, kuplunk újonnan olyan 45-80ezer között található, kettőstömegű 90-től 250ezerig.
kettőstömegű akkor kezd rossz lenni, ha pl leállításnál, indításnál csörög. nehéz meghatározni. remeg a váltó az autó, gázadásoknál sebességben is lehet érezni.


nem akartam dizelt eddig de elég gyengécske a felhozatal a benzinesekből ami meg van nekem drága sajna és mivel az euro is "jo" áron van kintről nem nagyon éri meg most, egyébként 240e km van benne igazoltam ismerős a tulaj. 8 ezer mátyásért nézik meg itt debrecenben, csak nem tudom hogy megtudják-e mondani ezeket a "bajokat" nem akarok 5-6 kilot most ráverni inkább várok egy benzinesre akkor.... csak már nagyon nagyon szeretnék venni


én azt javaslom neked, hogy ah ismered a tulajt, akkor megvétel előtt vidd el bmw320d4 kollégához nyíregyházára!!! hidd el, ha biztos akarsz menni, ő meg fogja mondani, hogy mi van.

SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2012. január 16. hétfő, 11:11


Dutch írta:
RePTaiL írta:
Dutch írta:
YELLOW írta:
Dutch írta: Ha valamit rosszul csináltam elnézést!

Azt szeretném kérdezni, hogy mennyibe kerül kb egy 2004-es évjáratú 320d-hez a kettőstömegű lendkerék kuplungszerkezettel és a turbó, miből lehet megállapítani hogy rossz-e a lendkerék vagy turbo? 240e kmtert futott kocsiról van szó.

Köszi!


igazából picit ment csak rossz helyre
ha mindenből gyárit akarsz, akkor ez jó 500ezer Ft-os költég. ha ahsznált, akkor egy 100-as a turbó, kuplunk újonnan olyan 45-80ezer között található, kettőstömegű 90-től 250ezerig.
kettőstömegű akkor kezd rossz lenni, ha pl leállításnál, indításnál csörög. nehéz meghatározni. remeg a váltó az autó, gázadásoknál sebességben is lehet érezni.


nem akartam dizelt eddig de elég gyengécske a felhozatal a benzinesekből ami meg van nekem drága sajna és mivel az euro is "jo" áron van kintről nem nagyon éri meg most, egyébként 240e km van benne igazoltam ismerős a tulaj. 8 ezer mátyásért nézik meg itt debrecenben, csak nem tudom hogy megtudják-e mondani ezeket a "bajokat" nem akarok 5-6 kilot most ráverni inkább várok egy benzinesre akkor.... csak már nagyon nagyon szeretnék venni


Azért nem kell megijedni a dieseltől az egyik legmegbízhatóbb motort hozta össze a BMW én véleményem szerint több a jó dolog a dieselben mint a benzinben (de ezt csak halkan mondtam) és ha az ember rendeltetésszerűen használja, odafigyel a diesel nyűgére, értem itt, hogy mikor meghajtja az autót akkor nem azonnal állítja le, akkor nem kell félni! De a zászló mindig fent áll természetesen



tudom, hogy jó vezettem már, csak utána vezettem 325i-t is és az se kutya csak ami aránylag felszerelt 2,5 milkótol indulnak itthon.... meg azért sztem bontóba is van cucc ezekhez a 320d-hez bár ha tehetem nem feltétlen vennék ott dolgokat, a turbot lehet vhogy ellenőrizni?, a lendkereket igy értem hogy hogyan jelentkezik de mi van a turboval? vagy a nagynyomású üzemanyagszivattyúval, porlasztokkal? meg ugy általában le le lhete ellenőrizni a CR rendszer elemeit? ugy nagy valószínűséggel??


Ha bontás nélkül, akkor gyári program ráfuttat ami kidobja, hogyha vmelyik befecsivel gond van stb. stb.
aztán teljesítmény mérés (veszteség mérés dízelnél). Amikor én vettem a 2.0d-t akkor ez volt az ellenőrzés. Teljesítmény padon végig lehet nézni a turbónyomást, nyomatékgörbét stb. stb.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 325i
Évjárat: 2007

státusz Dutch

Újonc

Elismertség: 30% (6 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2012. január 16. hétfő, 10:58


RePTaiL írta:
Dutch írta:
YELLOW írta:
Dutch írta: Ha valamit rosszul csináltam elnézést!

Azt szeretném kérdezni, hogy mennyibe kerül kb egy 2004-es évjáratú 320d-hez a kettőstömegű lendkerék kuplungszerkezettel és a turbó, miből lehet megállapítani hogy rossz-e a lendkerék vagy turbo? 240e kmtert futott kocsiról van szó.

Köszi!


igazából picit ment csak rossz helyre
ha mindenből gyárit akarsz, akkor ez jó 500ezer Ft-os költég. ha ahsznált, akkor egy 100-as a turbó, kuplunk újonnan olyan 45-80ezer között található, kettőstömegű 90-től 250ezerig.
kettőstömegű akkor kezd rossz lenni, ha pl leállításnál, indításnál csörög. nehéz meghatározni. remeg a váltó az autó, gázadásoknál sebességben is lehet érezni.


nem akartam dizelt eddig de elég gyengécske a felhozatal a benzinesekből ami meg van nekem drága sajna és mivel az euro is "jo" áron van kintről nem nagyon éri meg most, egyébként 240e km van benne igazoltam ismerős a tulaj. 8 ezer mátyásért nézik meg itt debrecenben, csak nem tudom hogy megtudják-e mondani ezeket a "bajokat" nem akarok 5-6 kilot most ráverni inkább várok egy benzinesre akkor.... csak már nagyon nagyon szeretnék venni


Azért nem kell megijedni a dieseltől az egyik legmegbízhatóbb motort hozta össze a BMW én véleményem szerint több a jó dolog a dieselben mint a benzinben (de ezt csak halkan mondtam) és ha az ember rendeltetésszerűen használja, odafigyel a diesel nyűgére, értem itt, hogy mikor meghajtja az autót akkor nem azonnal állítja le, akkor nem kell félni! De a zászló mindig fent áll természetesen



tudom, hogy jó vezettem már, csak utána vezettem 325i-t is és az se kutya csak ami aránylag felszerelt 2,5 milkótol indulnak itthon.... meg azért sztem bontóba is van cucc ezekhez a 320d-hez bár ha tehetem nem feltétlen vennék ott dolgokat, a turbot lehet vhogy ellenőrizni?, a lendkereket igy értem hogy hogyan jelentkezik de mi van a turboval? vagy a nagynyomású üzemanyagszivattyúval, porlasztokkal? meg ugy általában le le lhete ellenőrizni a CR rendszer elemeit? ugy nagy valószínűséggel??


RePTaiL
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz RePTaiL

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 211

Elküldve: 2012. január 16. hétfő, 10:53


Dutch írta:
YELLOW írta:
Dutch írta: Ha valamit rosszul csináltam elnézést!

Azt szeretném kérdezni, hogy mennyibe kerül kb egy 2004-es évjáratú 320d-hez a kettőstömegű lendkerék kuplungszerkezettel és a turbó, miből lehet megállapítani hogy rossz-e a lendkerék vagy turbo? 240e kmtert futott kocsiról van szó.

Köszi!


igazából picit ment csak rossz helyre
ha mindenből gyárit akarsz, akkor ez jó 500ezer Ft-os költég. ha ahsznált, akkor egy 100-as a turbó, kuplunk újonnan olyan 45-80ezer között található, kettőstömegű 90-től 250ezerig.
kettőstömegű akkor kezd rossz lenni, ha pl leállításnál, indításnál csörög. nehéz meghatározni. remeg a váltó az autó, gázadásoknál sebességben is lehet érezni.


nem akartam dizelt eddig de elég gyengécske a felhozatal a benzinesekből ami meg van nekem drága sajna és mivel az euro is "jo" áron van kintről nem nagyon éri meg most, egyébként 240e km van benne igazoltam ismerős a tulaj. 8 ezer mátyásért nézik meg itt debrecenben, csak nem tudom hogy megtudják-e mondani ezeket a "bajokat" nem akarok 5-6 kilot most ráverni inkább várok egy benzinesre akkor.... csak már nagyon nagyon szeretnék venni


Azért nem kell megijedni a dieseltől az egyik legmegbízhatóbb motort hozta össze a BMW én véleményem szerint több a jó dolog a dieselben mint a benzinben (de ezt csak halkan mondtam) és ha az ember rendeltetésszerűen használja, odafigyel a diesel nyűgére, értem itt, hogy mikor meghajtja az autót akkor nem azonnal állítja le, akkor nem kell félni! De a zászló mindig fent áll természetesen