autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 325i
Évjárat: 2007

státusz Dutch

Újonc

Elismertség: 30% (6 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2012. január 16. hétfő, 10:48


YELLOW írta:
Dutch írta: Ha valamit rosszul csináltam elnézést!

Azt szeretném kérdezni, hogy mennyibe kerül kb egy 2004-es évjáratú 320d-hez a kettőstömegű lendkerék kuplungszerkezettel és a turbó, miből lehet megállapítani hogy rossz-e a lendkerék vagy turbo? 240e kmtert futott kocsiról van szó.

Köszi!


igazából picit ment csak rossz helyre
ha mindenből gyárit akarsz, akkor ez jó 500ezer Ft-os költég. ha ahsznált, akkor egy 100-as a turbó, kuplunk újonnan olyan 45-80ezer között található, kettőstömegű 90-től 250ezerig.
kettőstömegű akkor kezd rossz lenni, ha pl leállításnál, indításnál csörög. nehéz meghatározni. remeg a váltó az autó, gázadásoknál sebességben is lehet érezni.


nem akartam dizelt eddig de elég gyengécske a felhozatal a benzinesekből ami meg van nekem drága sajna és mivel az euro is "jo" áron van kintről nem nagyon éri meg most, egyébként 240e km van benne igazoltam ismerős a tulaj. 8 ezer mátyásért nézik meg itt debrecenben, csak nem tudom hogy megtudják-e mondani ezeket a "bajokat" nem akarok 5-6 kilot most ráverni inkább várok egy benzinesre akkor.... csak már nagyon nagyon szeretnék venni

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2012. január 16. hétfő, 10:40


Dutch írta: Ha valamit rosszul csináltam elnézést!

Azt szeretném kérdezni, hogy mennyibe kerül kb egy 2004-es évjáratú 320d-hez a kettőstömegű lendkerék kuplungszerkezettel és a turbó, miből lehet megállapítani hogy rossz-e a lendkerék vagy turbo? 240e kmtert futott kocsiról van szó.

Köszi!


igazából picit ment csak rossz helyre
ha mindenből gyárit akarsz, akkor ez jó 500ezer Ft-os költég. ha ahsznált, akkor egy 100-as a turbó, kuplunk újonnan olyan 45-80ezer között található, kettőstömegű 90-től 250ezerig.
kettőstömegű akkor kezd rossz lenni, ha pl leállításnál, indításnál csörög. nehéz meghatározni. remeg a váltó az autó, gázadásoknál sebességben is lehet érezni.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 325i
Évjárat: 2007

státusz Dutch

Újonc

Elismertség: 30% (6 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2012. január 16. hétfő, 10:11


Ha valamit rosszul csináltam elnézést!

Azt szeretném kérdezni, hogy mennyibe kerül kb egy 2004-es évjáratú 320d-hez a kettőstömegű lendkerék kuplungszerkezettel és a turbó, miből lehet megállapítani hogy rossz-e a lendkerék vagy turbo? 240e kmtert futott kocsiról van szó.

Köszi!

davech
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz davech

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 227

Elküldve: 2012. január 16. hétfő, 08:08


Tegnap csináltam egy videót, nézzétek meg:


YouTube videó

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2012. január 15. vasárnap, 18:07


bmw320d4 írta:
BarG írta: Én mindkét VAG csoportos autómra szívesen emlékszem vissza. A nagyjából fele áru Leonomban bizony volt néhány dolog, ami jobb volt a BMW-nél! Ülés, kormány, hatótávolság. A peugeot egy szemét volt műszakilag, bár amikor működött, jó volt vezetni. Csak folyton szétesett.


Ezt nem hiszem el, ne haragudj.



Nos, ebben lehet sok szubjektum is, de:
- a leon az akkori kínálat csúcsát képező verzió volt, a legerősebb sportdízel, mindenből a legjobbat pakolták bele (6,3M)
- a bmw-m meg egy rakat alapdolgot tartalmaz, ami sok esetben lényegtelen, mert a parasztvakításokra eléggé érzéketlen vagyok. (xenon, automataváltó, m csomag, multikormány, nagynavi stb...) de van néhány dolog, ami zokon esett:
- az alap ülés, ami bizony egy kategóriával gyengébb a leonénál
- az alap rádiósmagnó - az meg egy vicc! hát a 4M-es ibizámban a gyári cucc két osztállyal erősebb volt.
- lehet hogy egy kicsit túl sokat képzeltem a bmw-ről, mert úgy vettem meg a mait, hogy nem ültemm bele egy hasonlóba, mert a környéken se volt hasonló, hanem gyári rendelés volt, egy csomó dologról azt hittem, hogy csak jobb lehet! Aztán jött a koppanás jónéhány területen. (Az összkép azért így sem negatív, nem azért tartottam meg már 8. éve - bár az utolsó év nem felhőtlen)

Nem kötelező elhinni, de így van.



bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2012. január 15. vasárnap, 17:41


BarG írta: Én mindkét VAG csoportos autómra szívesen emlékszem vissza. A nagyjából fele áru Leonomban bizony volt néhány dolog, ami jobb volt a BMW-nél! Ülés, kormány, hatótávolság. A peugeot egy szemét volt műszakilag, bár amikor működött, jó volt vezetni. Csak folyton szétesett.


Ezt nem hiszem el, ne haragudj.



BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2012. január 15. vasárnap, 15:20


YELLOW írta:

az,hogy a fosvágenny-töl eljutottál a BMW-ig, az mindenképp jellemfejlödés


Én mindkét VAG csoportos autómra szívesen emlékszem vissza. A nagyjából fele áru Leonomban bizony volt néhány dolog, ami jobb volt a BMW-nél! Ülés, kormány, hatótávolság. A peugeot egy szemét volt műszakilag, bár amikor működött, jó volt vezetni. Csak folyton szétesett.


Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2012. január 15. vasárnap, 12:42


Offtopic,de már abbahagytuk,már más a téma

zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2012. január 15. vasárnap, 12:40


hil írta: Sziasztok!
Csak csendben (és félve!!!) kérdezem: nem lehetne abbafejezni már ezt a b...gatást??? Ki a faszt érdekel, hogy ki a sorozatgyilkos meg kinek mi a szine....




hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2012. január 15. vasárnap, 12:38


Sziasztok!
Csak csendben (és félve!!!) kérdezem: nem lehetne abbafejezni már ezt a b...gatást??? Ki a faszt érdekel, hogy ki a sorozatgyilkos meg kinek mi a szine....


m3black
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz m3black

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2012. január 15. vasárnap, 12:35


Sziasztok! Nem tudjátok véletlenül, hogy lesz-e BMW találkozó az idén? Úgy elmennék...


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2012. január 15. vasárnap, 12:17


BarG írta: [
Az első autóm piros peugeot gti volt. A második banánsárga ibiza sport, a harmadik piros leon sport, most kék bmw-m van. Akkor ez jellemfejlődés?!




az,hogy a fosvágenny-töl eljutottál a BMW-ig, az mindenképp jellemfejlödés


xlzx
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz xlzx

BMWfanatic

Elismertség: 3% (13 pont) | Hozzászólások: 408

Elküldve: 2012. január 15. vasárnap, 11:56


Bero írta: ]

Ehhez grat! Én is biztos gyilkos vagyok,nekem a pólóm,szobám,kiegészítőim mind narancssárgák Figyelj,mindjárt megkapjuk,hogy biztos fideszesek is vagyunk


köszi az betenne...utálom a politikát,meg azt az oldalt is inkább örüljetek a télnek, jön nem soká a hó és lehet rugdosni a kuplungot én már 3x voltam fent Dobogókőn csúszkálni, volt, hogy az árok is közel jött...egy e30at be is dobtunk

de legyen már nyár és akkor jöhetnek a pályázós napok 0:30nál egykeréken vagyok az őrült



Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2012. január 15. vasárnap, 11:50


xlzx írta:
BarG írta:

Az első autóm piros peugeot gti volt. A második banánsárga ibiza sport, a harmadik piros leon sport, most kék bmw-m van. Akkor ez jellemfejlődés?!



fene se tudja...de akkor én sorozatgyilkos vagyok az tuti, mert elég sok versenyen dobogóra állok a kis narancs szörnyemmel


Ehhez grat! Én is biztos gyilkos vagyok,nekem a pólóm,szobám,kiegészítőim mind narancssárgák Figyelj,mindjárt megkapjuk,hogy biztos fideszesek is vagyunk

xlzx
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz xlzx

BMWfanatic

Elismertség: 3% (13 pont) | Hozzászólások: 408

Elküldve: 2012. január 15. vasárnap, 11:41


BarG írta:

Az első autóm piros peugeot gti volt. A második banánsárga ibiza sport, a harmadik piros leon sport, most kék bmw-m van. Akkor ez jellemfejlődés?!



fene se tudja...de akkor én sorozatgyilkos vagyok az tuti, mert elég sok versenyen dobogóra állok a kis narancs szörnyemmel