« előző12következő »
YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2017. február 03. péntek, 09:24


borbelyi írta:
borbelyi írta:
YELLOW írta:
borbelyi írta:
YELLOW írta:
borbelyi írta:
Most jutottam vissza! A generátor a probléma után felújításra került, de a torpanásos probléma (tempomat nélkül is) megmaradt. Közben gyűlnek a tapasztalatok és azt látom, hogy hideg motorral indulva Sopron felé, kb. ugyanott villan fel a töltésjelzés és veszi el a gázt, kb. ugyanazt a hőmérsékletet éri el az adott távon. Lehet valami fűtésrendszeri probléma? Tehát mégsem tempomat!


mit jelent az a táv, hol jár a vízhőfok mutató?


Még nem mértem meg pontosan, de olyan 70°C körül.


nem akkor hagyja el a kék mezőt? mert olyankor áll át a motor Valvetronic üzemmódra, az okozhat kis torpanást.


Ezt nem tudom! A következő időkben figyelni fogom (OBD interfésszel is), hogy köthető-e hőmérsékeklet értékhez. A bajom csak annyi, hogy ez néha olyan rövid, hogy csak egy apró rándulás az autón, a töltésjelző ki sem villan (vagy nem veszem észre olyan rövid időre), időnként hosszabb, s ha olyan hosszú kb. 3 mp-en túl tart, leállítja a motort. Ekkor félreállás, gyújtás le, gyújtás vissza és megy tovább, WINDOWS effekt . Ez havi 1x vagy ritkábban fordul elő. Egy ismerősöm a Skoda Oktávia kombijával 10 éve így jár, mert nem találják, hogy mi okozza. De én szeretném leküzdeni.



Azzal szeretném még kiegészíteni, hogy eddig hibaüzenet nem volt az ECU-ban, kb 3 hete a P0012 (Erőátvitel "A" Camshaft Position - Timing Over-Retarded (Bank 1)) ugrott be! Lehet tényleg a Valvetronic pozícióval van gond (érzékelő v motor)?


a probléma az, hogy már teljesen elkanyarodtunk a témától. így ezt a beszélgetést jobb lenne egy másik topic-ban folytatni.
folytatás itt: http://www.bmwfanatics.hu/bmw-...a-baj.html

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. február 03. péntek, 09:35

borbelyi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz borbelyi

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 73

Elküldve: 2017. február 03. péntek, 08:52


borbelyi írta:
YELLOW írta:
borbelyi írta:
YELLOW írta:
borbelyi írta:
Most jutottam vissza! A generátor a probléma után felújításra került, de a torpanásos probléma (tempomat nélkül is) megmaradt. Közben gyűlnek a tapasztalatok és azt látom, hogy hideg motorral indulva Sopron felé, kb. ugyanott villan fel a töltésjelzés és veszi el a gázt, kb. ugyanazt a hőmérsékletet éri el az adott távon. Lehet valami fűtésrendszeri probléma? Tehát mégsem tempomat!


mit jelent az a táv, hol jár a vízhőfok mutató?


Még nem mértem meg pontosan, de olyan 70°C körül.


nem akkor hagyja el a kék mezőt? mert olyankor áll át a motor Valvetronic üzemmódra, az okozhat kis torpanást.


Ezt nem tudom! A következő időkben figyelni fogom (OBD interfésszel is), hogy köthető-e hőmérsékeklet értékhez. A bajom csak annyi, hogy ez néha olyan rövid, hogy csak egy apró rándulás az autón, a töltésjelző ki sem villan (vagy nem veszem észre olyan rövid időre), időnként hosszabb, s ha olyan hosszú kb. 3 mp-en túl tart, leállítja a motort. Ekkor félreállás, gyújtás le, gyújtás vissza és megy tovább, WINDOWS effekt . Ez havi 1x vagy ritkábban fordul elő. Egy ismerősöm a Skoda Oktávia kombijával 10 éve így jár, mert nem találják, hogy mi okozza. De én szeretném leküzdeni.



Azzal szeretném még kiegészíteni, hogy eddig hibaüzenet nem volt az ECU-ban, kb 3 hete a P0012 (Erőátvitel "A" Camshaft Position - Timing Over-Retarded (Bank 1)) ugrott be! Lehet tényleg a Valvetronic pozícióval van gond (érzékelő v motor)?

borbelyi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz borbelyi

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 73

Elküldve: 2017. február 02. csütörtök, 11:53


YELLOW írta:
borbelyi írta:
YELLOW írta:
borbelyi írta:
Most jutottam vissza! A generátor a probléma után felújításra került, de a torpanásos probléma (tempomat nélkül is) megmaradt. Közben gyűlnek a tapasztalatok és azt látom, hogy hideg motorral indulva Sopron felé, kb. ugyanott villan fel a töltésjelzés és veszi el a gázt, kb. ugyanazt a hőmérsékletet éri el az adott távon. Lehet valami fűtésrendszeri probléma? Tehát mégsem tempomat!


mit jelent az a táv, hol jár a vízhőfok mutató?


Még nem mértem meg pontosan, de olyan 70°C körül.


nem akkor hagyja el a kék mezőt? mert olyankor áll át a motor Valvetronic üzemmódra, az okozhat kis torpanást.


Ezt nem tudom! A következő időkben figyelni fogom (OBD interfésszel is), hogy köthető-e hőmérsékeklet értékhez. A bajom csak annyi, hogy ez néha olyan rövid, hogy csak egy apró rándulás az autón, a töltésjelző ki sem villan (vagy nem veszem észre olyan rövid időre), időnként hosszabb, s ha olyan hosszú kb. 3 mp-en túl tart, leállítja a motort. Ekkor félreállás, gyújtás le, gyújtás vissza és megy tovább, WINDOWS effekt . Ez havi 1x vagy ritkábban fordul elő. Egy ismerősöm a Skoda Oktávia kombijával 10 éve így jár, mert nem találják, hogy mi okozza. De én szeretném leküzdeni.













Utoljára szerkesztve (5 alkalommal): 2017. február 03. péntek, 08:52

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2017. február 02. csütörtök, 01:35


borbelyi írta:
YELLOW írta:
borbelyi írta:
Most jutottam vissza! A generátor a probléma után felújításra került, de a torpanásos probléma (tempomat nélkül is) megmaradt. Közben gyűlnek a tapasztalatok és azt látom, hogy hideg motorral indulva Sopron felé, kb. ugyanott villan fel a töltésjelzés és veszi el a gázt, kb. ugyanazt a hőmérsékletet éri el az adott távon. Lehet valami fűtésrendszeri probléma? Tehát mégsem tempomat!


mit jelent az a táv, hol jár a vízhőfok mutató?


Még nem mértem meg pontosan, de olyan 70°C körül.


nem akkor hagyja el a kék mezőt? mert olyankor áll át a motor Valvetronic üzemmódra, az okozhat kis torpanást.

borbelyi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz borbelyi

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 73

Elküldve: 2017. február 01. szerda, 20:12


YELLOW írta:
borbelyi írta:
Most jutottam vissza! A generátor a probléma után felújításra került, de a torpanásos probléma (tempomat nélkül is) megmaradt. Közben gyűlnek a tapasztalatok és azt látom, hogy hideg motorral indulva Sopron felé, kb. ugyanott villan fel a töltésjelzés és veszi el a gázt, kb. ugyanazt a hőmérsékletet éri el az adott távon. Lehet valami fűtésrendszeri probléma? Tehát mégsem tempomat!


mit jelent az a táv, hol jár a vízhőfok mutató?


Még nem mértem meg pontosan, de olyan 70°C körül.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. február 01. szerda, 20:12

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2017. február 01. szerda, 13:43


borbelyi írta:
Most jutottam vissza! A generátor a probléma után felújításra került, de a torpanásos probléma (tempomat nélkül is) megmaradt. Közben gyűlnek a tapasztalatok és azt látom, hogy hideg motorral indulva Sopron felé, kb. ugyanott villan fel a töltésjelzés és veszi el a gázt, kb. ugyanazt a hőmérsékletet éri el az adott távon. Lehet valami fűtésrendszeri probléma? Tehát mégsem tempomat!


mit jelent az a táv, hol jár a vízhőfok mutató?

borbelyi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz borbelyi

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 73

Elküldve: 2017. február 01. szerda, 12:56


jamborj írta:
borbelyi írta:
borbelyi írta:
Tano írta:
borbelyi írta: Egy hete vettem az autót, tehát nem sok időm volt a megfigyelésre, de eddig csak tempomat mellett volt. De ez lehet véletlen is, mert jellemzően ha tartósabban megyek, tempomattal közlekedek. Ha nem tempomat, akkor mi lehet?


Szerintem is generátor, de amíg csak egy-egy pillanatra csinálja, sokat nem tudsz tenni a leszűkítés érdekében. Ha kicsit hosszabb ideig fodrul elő, akkor menet közben meg tudod nézni a töltést, hogy mennyi, azzal kiderül, hogy a generátor haldoklik-e.
Nekem tavasszal kellett javíttatni, elöregedett már 1-2 alkatrész benne.


Köszönöm a válaszokat!


Mai utamon bevillant tempomat nélkül is, így feltételezem a leírtak alapján, hogy a generátor haldoklik!


az lesz


Most jutottam vissza! A generátor a probléma után felújításra került, de a torpanásos probléma (tempomat nélkül is) megmaradt. Közben gyűlnek a tapasztalatok és azt látom, hogy hideg motorral indulva Sopron felé, kb. ugyanott villan fel a töltésjelzés és veszi el a gázt, kb. ugyanazt a hőmérsékletet éri el az adott távon. Lehet valami fűtésrendszeri probléma? Tehát mégsem tempomat!





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. február 01. szerda, 12:57


jamborj
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 330i
Évjárat: 2001

státusz jamborj

Törzsvendég

Elismertség: 7% (8 pont) | Hozzászólások: 102

Elküldve: 2016. október 30. vasárnap, 16:34


borbelyi írta:
borbelyi írta:
Tano írta:
borbelyi írta: Egy hete vettem az autót, tehát nem sok időm volt a megfigyelésre, de eddig csak tempomat mellett volt. De ez lehet véletlen is, mert jellemzően ha tartósabban megyek, tempomattal közlekedek. Ha nem tempomat, akkor mi lehet?


Szerintem is generátor, de amíg csak egy-egy pillanatra csinálja, sokat nem tudsz tenni a leszűkítés érdekében. Ha kicsit hosszabb ideig fodrul elő, akkor menet közben meg tudod nézni a töltést, hogy mennyi, azzal kiderül, hogy a generátor haldoklik-e.
Nekem tavasszal kellett javíttatni, elöregedett már 1-2 alkatrész benne.


Köszönöm a válaszokat!


Mai utamon bevillant tempomat nélkül is, így feltételezem a leírtak alapján, hogy a generátor haldoklik!


az lesz


borbelyi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz borbelyi

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 73

Elküldve: 2016. október 30. vasárnap, 14:56


borbelyi írta:
Tano írta:
borbelyi írta: Egy hete vettem az autót, tehát nem sok időm volt a megfigyelésre, de eddig csak tempomat mellett volt. De ez lehet véletlen is, mert jellemzően ha tartósabban megyek, tempomattal közlekedek. Ha nem tempomat, akkor mi lehet?


Szerintem is generátor, de amíg csak egy-egy pillanatra csinálja, sokat nem tudsz tenni a leszűkítés érdekében. Ha kicsit hosszabb ideig fodrul elő, akkor menet közben meg tudod nézni a töltést, hogy mennyi, azzal kiderül, hogy a generátor haldoklik-e.
Nekem tavasszal kellett javíttatni, elöregedett már 1-2 alkatrész benne.


Köszönöm a válaszokat!


Mai utamon bevillant tempomat nélkül is, így feltételezem a leírtak alapján, hogy a generátor haldoklik!


borbelyi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz borbelyi

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 73

Elküldve: 2016. október 29. szombat, 18:12


Tano írta:
borbelyi írta: Egy hete vettem az autót, tehát nem sok időm volt a megfigyelésre, de eddig csak tempomat mellett volt. De ez lehet véletlen is, mert jellemzően ha tartósabban megyek, tempomattal közlekedek. Ha nem tempomat, akkor mi lehet?


Szerintem is generátor, de amíg csak egy-egy pillanatra csinálja, sokat nem tudsz tenni a leszűkítés érdekében. Ha kicsit hosszabb ideig fodrul elő, akkor menet közben meg tudod nézni a töltést, hogy mennyi, azzal kiderül, hogy a generátor haldoklik-e.
Nekem tavasszal kellett javíttatni, elöregedett már 1-2 alkatrész benne.


Köszönöm a válaszokat!

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2016. október 29. szombat, 17:25


borbelyi írta: Egy hete vettem az autót, tehát nem sok időm volt a megfigyelésre, de eddig csak tempomat mellett volt. De ez lehet véletlen is, mert jellemzően ha tartósabban megyek, tempomattal közlekedek. Ha nem tempomat, akkor mi lehet?


Szerintem is generátor, de amíg csak egy-egy pillanatra csinálja, sokat nem tudsz tenni a leszűkítés érdekében. Ha kicsit hosszabb ideig fodrul elő, akkor menet közben meg tudod nézni a töltést, hogy mennyi, azzal kiderül, hogy a generátor haldoklik-e.
Nekem tavasszal kellett javíttatni, elöregedett már 1-2 alkatrész benne.

jamborj
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 330i
Évjárat: 2001

státusz jamborj

Törzsvendég

Elismertség: 7% (8 pont) | Hozzászólások: 102

Elküldve: 2016. október 29. szombat, 15:30


borbelyi írta:
jamborj írta:
borbelyi írta: Sziasztok!

Ilyet tapasztalok:
megyek tempomattal és időnként kigyullad az akkumulátor jel a műszerfalon és a tempomat visszavesz. Ez egy pillanatig tart és elmúlik.
Találkozott már valaki ilyennel? Mi okozhatja?

a nincs bekapcsolva a tempomat, akkor nem gyullad ki időnként a töltés ?


Egy hete vettem az autót, tehát nem sok időm volt a megfigyelésre, de eddig csak tempomat mellett volt. De ez lehet véletlen is, mert jellemzően ha tartósabban megyek, tempomattal közlekedek. Ha nem tempomat, akkor mi lehet?


Szerintem nem tempomat, generátor általában a hibás...

borbelyi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz borbelyi

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 73

Elküldve: 2016. október 29. szombat, 14:12


jamborj írta:
borbelyi írta: Sziasztok!

Ilyet tapasztalok:
megyek tempomattal és időnként kigyullad az akkumulátor jel a műszerfalon és a tempomat visszavesz. Ez egy pillanatig tart és elmúlik.
Találkozott már valaki ilyennel? Mi okozhatja?

a nincs bekapcsolva a tempomat, akkor nem gyullad ki időnként a töltés ?


Egy hete vettem az autót, tehát nem sok időm volt a megfigyelésre, de eddig csak tempomat mellett volt. De ez lehet véletlen is, mert jellemzően ha tartósabban megyek, tempomattal közlekedek. Ha nem tempomat, akkor mi lehet?


jamborj
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 330i
Évjárat: 2001

státusz jamborj

Törzsvendég

Elismertség: 7% (8 pont) | Hozzászólások: 102

Elküldve: 2016. október 29. szombat, 13:12


borbelyi írta: Sziasztok!

Ilyet tapasztalok:
megyek tempomattal és időnként kigyullad az akkumulátor jel a műszerfalon és a tempomat visszavesz. Ez egy pillanatig tart és elmúlik.
Találkozott már valaki ilyennel? Mi okozhatja?

a nincs bekapcsolva a tempomat, akkor nem gyullad ki időnként a töltés ?


borbelyi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz borbelyi

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 73

Elküldve: 2016. október 29. szombat, 12:48


Sziasztok!

Ilyet tapasztalok:
megyek tempomattal és időnként kigyullad az akkumulátor jel a műszerfalon és a tempomat visszavesz. Ez egy pillanatig tart és elmúlik.
Találkozott már valaki ilyennel? Mi okozhatja?

« előző12következő »