- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Sedan
- Modell: 316i
- Évjárat: 2002
Elküldve: 2017. február 03. péntek, 09:24
borbelyi írta:borbelyi írta:YELLOW írta:borbelyi írta:YELLOW írta:borbelyi írta:
Most jutottam vissza! A generátor a probléma után felújításra került, de a torpanásos probléma (tempomat nélkül is) megmaradt. Közben gyűlnek a tapasztalatok és azt látom, hogy hideg motorral indulva Sopron felé, kb. ugyanott villan fel a töltésjelzés és veszi el a gázt, kb. ugyanazt a hőmérsékletet éri el az adott távon. Lehet valami fűtésrendszeri probléma? Tehát mégsem tempomat!
mit jelent az a táv, hol jár a vízhőfok mutató?
Még nem mértem meg pontosan, de olyan 70°C körül.
nem akkor hagyja el a kék mezőt? mert olyankor áll át a motor Valvetronic üzemmódra, az okozhat kis torpanást.
Ezt nem tudom! A következő időkben figyelni fogom (OBD interfésszel is), hogy köthető-e hőmérsékeklet értékhez. A bajom csak annyi, hogy ez néha olyan rövid, hogy csak egy apró rándulás az autón, a töltésjelző ki sem villan (vagy nem veszem észre olyan rövid időre), időnként hosszabb, s ha olyan hosszú kb. 3 mp-en túl tart, leállítja a motort. Ekkor félreállás, gyújtás le, gyújtás vissza és megy tovább, WINDOWS effekt . Ez havi 1x vagy ritkábban fordul elő. Egy ismerősöm a Skoda Oktávia kombijával 10 éve így jár, mert nem találják, hogy mi okozza. De én szeretném leküzdeni.
Azzal szeretném még kiegészíteni, hogy eddig hibaüzenet nem volt az ECU-ban, kb 3 hete a P0012 (Erőátvitel "A" Camshaft Position - Timing Over-Retarded (Bank 1)) ugrott be! Lehet tényleg a Valvetronic pozícióval van gond (érzékelő v motor)?
a probléma az, hogy már teljesen elkanyarodtunk a témától. így ezt a beszélgetést jobb lenne egy másik topic-ban folytatni.
folytatás itt: http://www.bmwfanatics.hu/bmw-...a-baj.html
Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. február 03. péntek, 09:35