anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. december 19. hétfő, 22:14


kempelen írta:
anubisz írta:
Írd ki a nevét,ne szégyenlősködj,én kiírnám.Azért fórum,nem? hogy megbeszélje....


Pedig most már én is kíváncsi vagyok...


Nem húzzuk ki belőle,nagyon eltökéltbiztos olyan aki mindig itt van.Csak feldobja magátÉn biztos megmondanám,ha én lennék,max bocsit kérnék,szerintem sokkal elegánsabb lenne.
Biztos olyannak írt,aki sokat szól hozzá.


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. december 19. hétfő, 22:16

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2011. december 19. hétfő, 22:12


anubisz írta:
Írd ki a nevét,ne szégyenlősködj,én kiírnám.Azért fórum,nem? hogy megbeszélje....


Pedig most már én is kíváncsi vagyok...

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. december 19. hétfő, 22:10


Coyote írta: Sztem full alap, hogy ha egyik termosztátot cseréli az ember, akkor a másikat is. Ez olyan, mint az ablaktörlők, a gumik, a lengéscsillapítók - vagy a vízpumpa meg a görgők, esetleg az olaj meg a szűrő. Párban illik cserélni, még akkor, is, ha az egyik használható lehet.

Anubisz, a 130-nál 90 fokra én kérdeztem rá, mert nekem fura - nálam a BC-t nézve a full függőleges mutató kb. 75 foknál áll, és 5 fokos eltérés esetén már elindul a megfelelő irányba. 90 foknál már a felső fehér határon ácsorogna gondolom, tehát ez nem normális dolog. Persze lehet, hogy benyásoknál más a helyzet.


Bassztus,pedig 75 fokra meg én írnám neked,hogy alacsonynekem meg a tied furcsa. Enyém 70,72 körül áll be középre. Lehet azért mert a tied dízel.Valami termosztát guru majd megírja miért.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. december 19. hétfő, 22:11

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2011. december 19. hétfő, 22:04


Sztem full alap, hogy ha egyik termosztátot cseréli az ember, akkor a másikat is. Ez olyan, mint az ablaktörlők, a gumik, a lengéscsillapítók - vagy a vízpumpa meg a görgők, esetleg az olaj meg a szűrő. Párban illik cserélni, még akkor, is, ha az egyik használható lehet.

Anubisz, a 130-nál 90 fokra én kérdeztem rá, mert nekem fura - nálam a BC-t nézve a full függőleges mutató kb. 75 foknál áll, és 5 fokos eltérés esetén már elindul a megfelelő irányba. 90 foknál már a felső fehér határon ácsorogna gondolom, tehát ez nem normális dolog. Persze lehet, hogy benyásoknál más a helyzet.

kisg325
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz kisg325

Törzsvendég

Elismertség: 7% (8 pont) | Hozzászólások: 104

Elküldve: 2011. december 19. hétfő, 22:03


Anubisz!

Szerintem teljesen normális az a hőfok!


OFF:

A szennyest nem teregetném ki konkrétan,csak leírtam,hogy érezze a törődést. Akinek nem inge,az úgy sem veszi magára. Bár ahogy olvasgatom a topikokat leszűrtem,hogy vannak arcok,akik valóban arcok,holott néha bölcsebbek maradtak volna,ha csendben maradtak volna.
A továbbiakban nem szeretnék foglalkozni sem ezzel,sem más ilyen jellegű dolgokkal és a helye sincs itt ennek,de ez kikívánkozott belőlem. OFF vége!




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. december 19. hétfő, 22:04

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. december 19. hétfő, 21:46


kisg325 írta: Sziasztok!

Én is leírnám kicsiny történetem pár mondatban,hátha segít valakinek. Cirka 3,5 km alatt a mutató /320D 150LE Euro4/ még a kék mezőből sem jött ki és sok km alatt sem melegedett fel teljesen! A mutató mindig kb. 1 mm-rel visszafelé dőlt,sőt előfordult,hogy menet közben vissza hült. Olvasgattam itt a topikot,így arra a döntésre jutottam,hogy cserélni kell a termosztátot. Na igen,de melyiket? Én az EGR termosztáttal kezdtem,amit a START AUTÓ-nál vettem meg BEHR gyártmányban 5263ft-ért. Megjegyzem ez a gyári beszállító és maga az alkatrész is gyári volt,csak kiköszörülve a BMW embléma és a gyári szám. Na jó,még annyi a különbség,hogy nincs rajta az a sárga tömítő "O" gyűrű. Én feketét találtam,remélem nem keményedik ki a meleg miatt,de ha mégis,akkor majd cserélem. Csere után a jelenség,hogy sokkal hamarabb melegszik,de még mindig visszafelé dőlt a vízhőfokmérő mutatója. Ergo csere a másik is,amiből viszont már ekte gyárit vettem,mert minimális volt az ár különbség és BEHR-ben nem is találtam. A gyári nagy termosztát 11604ft volt. Ennek a cseréje után már cirka 2 perc alapjáraton járatás és olyan 5 km után már teljesen függőlegesen áll a mutató. Digitálisan ez olyan 75 fok,majd további használat során fel megy 89-90 fokra és ott marad! Hosszú távon még nem próbáltam,de szerintem tuti nagy tempónál is.
A kivett termosztátokat megvizsgáltam. Az EGR termosztáton simán átfújok és szemmel láthatóan nem zár alaphelyzetben,viszont a nagy termosztát teljesen zár állapotban van. Természetesen nyomás alatt nem tudom kipróbálni,csak viszonyításképpen írtam le. Az érdekes az,hogy az új EGR termosztáton is minimálisan át lehet fújni,de a nagyon ugyanúgy nem!

Ui.: "Köszönöm a segítséget" az egyik fórumtársnak,akitől privátban kértem volna segítséget még a csere előtt,de semminemű válasz nem jött felőle,pedig direktben írogat a topikokban...


Írd ki a nevét,ne szégyenlősködj,én kiírnám.Azért fórum,nem? hogy megbeszélje az ember,nem csak a pozitív dolgokat. A hőfokra meg annyi,hogy akkor nem értem miért írták nekem a 91 fokra,hogy az mit keres ott 130-nál
Most már úgy is kérdezgetni fogják,akkor meg kár volt kiírni.


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. december 19. hétfő, 21:48

kisg325
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz kisg325

Törzsvendég

Elismertség: 7% (8 pont) | Hozzászólások: 104

Elküldve: 2011. december 19. hétfő, 21:40


Sziasztok!

Én is leírnám kicsiny történetem pár mondatban,hátha segít valakinek. Cirka 3,5 km alatt a mutató /320D 150LE Euro4/ még a kék mezőből sem jött ki és sok km alatt sem melegedett fel teljesen! A mutató mindig kb. 1 mm-rel visszafelé dőlt,sőt előfordult,hogy menet közben vissza hült. Olvasgattam itt a topikot,így arra a döntésre jutottam,hogy cserélni kell a termosztátot. Na igen,de melyiket? Én az EGR termosztáttal kezdtem,amit a START AUTÓ-nál vettem meg BEHR gyártmányban 5263ft-ért. Megjegyzem ez a gyári beszállító és maga az alkatrész is gyári volt,csak kiköszörülve a BMW embléma és a gyári szám. Na jó,még annyi a különbség,hogy nincs rajta az a sárga tömítő "O" gyűrű. Én feketét találtam,remélem nem keményedik ki a meleg miatt,de ha mégis,akkor majd cserélem. Csere után a jelenség,hogy sokkal hamarabb melegszik,de még mindig visszafelé dőlt a vízhőfokmérő mutatója. Ergo csere a másik is,amiből viszont már ekte gyárit vettem,mert minimális volt az ár különbség és BEHR-ben nem is találtam. A gyári nagy termosztát 11604ft volt. Ennek a cseréje után már cirka 2 perc alapjáraton járatás és olyan 5 km után már teljesen függőlegesen áll a mutató. Digitálisan ez olyan 75 fok,majd további használat során fel megy 89-90 fokra és ott marad! Hosszú távon még nem próbáltam,de szerintem tuti nagy tempónál is.
A kivett termosztátokat megvizsgáltam. Az EGR termosztáton simán átfújok és szemmel láthatóan nem zár alaphelyzetben,viszont a nagy termosztát teljesen zár állapotban van. Természetesen nyomás alatt nem tudom kipróbálni,csak viszonyításképpen írtam le. Az érdekes az,hogy az új EGR termosztáton is minimálisan át lehet fújni,de a nagyon ugyanúgy nem!

Ui.: "Köszönöm a segítséget" az egyik fórumtársnak,akitől privátban kértem volna segítséget még a csere előtt,de semminemű válasz nem jött felőle,pedig direktben írogat a topikokban...


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. december 19. hétfő, 18:42


csavargo írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
Coyote írta:
anubisz írta: Ez normális,hogy megyek 130-al 91 fok a víz,aztán adom neki a pályán,ma odaléptem 7 fokba 180- 91-ről 75fokra lement a vizem,nyomom 200- már 72 fok.Mondom 230-nál már 50 fok lesz
200-nál már meg is billent a mutató kicsit lefelé.7 foknál ennyit visszahűl a kocsi? mi lenne -15 fokba? 1 hónapos termosztát van benne.Basszus,nem hogy melegedne pár fokot ekkora teljesítményen,még lehűl a picsába. 160-már 80 fokig esik.
De jó,nyáron nem kel klíma,csak gyorsan kel menni,és lefagy a motor.


ha a termosztátod lenne szar, akkor fordítva lenne, nagy sebességnél tudna melegedni. Mondhatnánk, hogy a menetszél okozta hűlés ilyen hatékony, de szerintem a 7 fok még messze nem szélsőséges... Esetleg vízpumpa? Teszi a dolgát rendesen vajon?

Nem is a hűlés a fura, hanem a 91 fokos víz 130-nál. Mit keres az ott?


Miért? menyinek kéne lenni? a mutatóm az tökéletesen áll. Az ingadozást a műszeren látom, ami az OBD-ről hozza a jelet. Mutató csak akkor mozdul lefelé,ha 72,75 alá esik a víz.Nekem mindig 89,93 között van a vizem,de leginkább 91 fokon áll. Új hűtőm van ( 1 éves ) új csövek, uj termosztát 1 Hónapos. vízpumpám is volt cserélve talán 2 éve.Mi lenne a vízpumpával? akkor melegedne a motor,mert nem tekerné a vizet rendesen.Vagy szét kopna és eresztene.
7 fokot a külső hőmérsékletre írtam, 91 fokról 200 nál 70,72 fokra az már nem 7 fok különbség. az már 20,21 fok. és mondom 200 nál.




azt mondjuk nem írtad, hogy te valamilyen másik műszeren nézed. lehet az tök hülyeséget mutat. nézd meg a titkos menüben is. a másik, hogy mennyél huzamosabb ideig 200-al ha tudsz, aztán majd vissza melegszik az. ugya a leírásból, nem derül ki sok minden.


Mért mutatna hülyeséget? OBD re van kötve,ugyan azt a jelet kapja minden műszer. 35000,meg 100 000 a GPS kijelző. Garmin nem egy Kínai márka.
http://www.garmin.hu/kiegeszitok/ecoroute-hd
de van az albumomba is videó róla.
Mchlaren F1 el kicsit megjárattam a rázóköveket xBox


termosztáton kivül más nem lehet mivel ha vizpumpa akkor forralná mivel nem keringet egyszerüen nyitva marad a termosztátod milyen a gépsárkány? diesel? abba van mégegy termosztát!


1 hónapja cseréltem. Mitől lenne nyitva? akkor lassan melegedne a vizem,az megy reggel gyorsan felmelegszik. Csak nagy sebességnél hűl vissza. 160 felett. Hibakódom sincs,mikor nem zárt rendesen,akkor írta a hibát minden indítás után.Azért lett cserélve,mert nehezen melegedett a motor,úgyhogy van hasonlítási alapom,úgy jártam vele vagy fél évig.

csavargo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz csavargo

Törzsvendég

Elismertség: 8% (9 pont) | Hozzászólások: 112

Elküldve: 2011. december 19. hétfő, 18:24


anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
Coyote írta:
anubisz írta: Ez normális,hogy megyek 130-al 91 fok a víz,aztán adom neki a pályán,ma odaléptem 7 fokba 180- 91-ről 75fokra lement a vizem,nyomom 200- már 72 fok.Mondom 230-nál már 50 fok lesz
200-nál már meg is billent a mutató kicsit lefelé.7 foknál ennyit visszahűl a kocsi? mi lenne -15 fokba? 1 hónapos termosztát van benne.Basszus,nem hogy melegedne pár fokot ekkora teljesítményen,még lehűl a picsába. 160-már 80 fokig esik.
De jó,nyáron nem kel klíma,csak gyorsan kel menni,és lefagy a motor.


ha a termosztátod lenne szar, akkor fordítva lenne, nagy sebességnél tudna melegedni. Mondhatnánk, hogy a menetszél okozta hűlés ilyen hatékony, de szerintem a 7 fok még messze nem szélsőséges... Esetleg vízpumpa? Teszi a dolgát rendesen vajon?

Nem is a hűlés a fura, hanem a 91 fokos víz 130-nál. Mit keres az ott?


Miért? menyinek kéne lenni? a mutatóm az tökéletesen áll. Az ingadozást a műszeren látom, ami az OBD-ről hozza a jelet. Mutató csak akkor mozdul lefelé,ha 72,75 alá esik a víz.Nekem mindig 89,93 között van a vizem,de leginkább 91 fokon áll. Új hűtőm van ( 1 éves ) új csövek, uj termosztát 1 Hónapos. vízpumpám is volt cserélve talán 2 éve.Mi lenne a vízpumpával? akkor melegedne a motor,mert nem tekerné a vizet rendesen.Vagy szét kopna és eresztene.
7 fokot a külső hőmérsékletre írtam, 91 fokról 200 nál 70,72 fokra az már nem 7 fok különbség. az már 20,21 fok. és mondom 200 nál.




azt mondjuk nem írtad, hogy te valamilyen másik műszeren nézed. lehet az tök hülyeséget mutat. nézd meg a titkos menüben is. a másik, hogy mennyél huzamosabb ideig 200-al ha tudsz, aztán majd vissza melegszik az. ugya a leírásból, nem derül ki sok minden.


Mért mutatna hülyeséget? OBD re van kötve,ugyan azt a jelet kapja minden műszer. 35000,meg 100 000 a GPS kijelző. Garmin nem egy Kínai márka.
http://www.garmin.hu/kiegeszitok/ecoroute-hd
de van az albumomba is videó róla.
Mchlaren F1 el kicsit megjárattam a rázóköveket xBox


termosztáton kivül más nem lehet mivel ha vizpumpa akkor forralná mivel nem keringet egyszerüen nyitva marad a termosztátod milyen a gépsárkány? diesel? abba van mégegy termosztát!

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. december 19. hétfő, 13:17


YELLOW írta:
anubisz írta:
Coyote írta:
anubisz írta: Ez normális,hogy megyek 130-al 91 fok a víz,aztán adom neki a pályán,ma odaléptem 7 fokba 180- 91-ről 75fokra lement a vizem,nyomom 200- már 72 fok.Mondom 230-nál már 50 fok lesz
200-nál már meg is billent a mutató kicsit lefelé.7 foknál ennyit visszahűl a kocsi? mi lenne -15 fokba? 1 hónapos termosztát van benne.Basszus,nem hogy melegedne pár fokot ekkora teljesítményen,még lehűl a picsába. 160-már 80 fokig esik.
De jó,nyáron nem kel klíma,csak gyorsan kel menni,és lefagy a motor.


ha a termosztátod lenne szar, akkor fordítva lenne, nagy sebességnél tudna melegedni. Mondhatnánk, hogy a menetszél okozta hűlés ilyen hatékony, de szerintem a 7 fok még messze nem szélsőséges... Esetleg vízpumpa? Teszi a dolgát rendesen vajon?

Nem is a hűlés a fura, hanem a 91 fokos víz 130-nál. Mit keres az ott?


Miért? menyinek kéne lenni? a mutatóm az tökéletesen áll. Az ingadozást a műszeren látom, ami az OBD-ről hozza a jelet. Mutató csak akkor mozdul lefelé,ha 72,75 alá esik a víz.Nekem mindig 89,93 között van a vizem,de leginkább 91 fokon áll. Új hűtőm van ( 1 éves ) új csövek, uj termosztát 1 Hónapos. vízpumpám is volt cserélve talán 2 éve.Mi lenne a vízpumpával? akkor melegedne a motor,mert nem tekerné a vizet rendesen.Vagy szét kopna és eresztene.
7 fokot a külső hőmérsékletre írtam, 91 fokról 200 nál 70,72 fokra az már nem 7 fok különbség. az már 20,21 fok. és mondom 200 nál.




azt mondjuk nem írtad, hogy te valamilyen másik műszeren nézed. lehet az tök hülyeséget mutat. nézd meg a titkos menüben is. a másik, hogy mennyél huzamosabb ideig 200-al ha tudsz, aztán majd vissza melegszik az. ugya a leírásból, nem derül ki sok minden.


Mért mutatna hülyeséget? OBD re van kötve,ugyan azt a jelet kapja minden műszer. 35000,meg 100 000 a GPS kijelző. Garmin nem egy Kínai márka.
http://www.garmin.hu/kiegeszitok/ecoroute-hd
de van az albumomba is videó róla.
Mchlaren F1 el kicsit megjárattam a rázóköveket xBox


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. december 19. hétfő, 13:31

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2011. december 19. hétfő, 13:09


anubisz írta:
Coyote írta:
anubisz írta: Ez normális,hogy megyek 130-al 91 fok a víz,aztán adom neki a pályán,ma odaléptem 7 fokba 180- 91-ről 75fokra lement a vizem,nyomom 200- már 72 fok.Mondom 230-nál már 50 fok lesz
200-nál már meg is billent a mutató kicsit lefelé.7 foknál ennyit visszahűl a kocsi? mi lenne -15 fokba? 1 hónapos termosztát van benne.Basszus,nem hogy melegedne pár fokot ekkora teljesítményen,még lehűl a picsába. 160-már 80 fokig esik.
De jó,nyáron nem kel klíma,csak gyorsan kel menni,és lefagy a motor.


ha a termosztátod lenne szar, akkor fordítva lenne, nagy sebességnél tudna melegedni. Mondhatnánk, hogy a menetszél okozta hűlés ilyen hatékony, de szerintem a 7 fok még messze nem szélsőséges... Esetleg vízpumpa? Teszi a dolgát rendesen vajon?

Nem is a hűlés a fura, hanem a 91 fokos víz 130-nál. Mit keres az ott?


Miért? menyinek kéne lenni? a mutatóm az tökéletesen áll. Az ingadozást a műszeren látom, ami az OBD-ről hozza a jelet. Mutató csak akkor mozdul lefelé,ha 72,75 alá esik a víz.Nekem mindig 89,93 között van a vizem,de leginkább 91 fokon áll. Új hűtőm van ( 1 éves ) új csövek, uj termosztát 1 Hónapos. vízpumpám is volt cserélve talán 2 éve.Mi lenne a vízpumpával? akkor melegedne a motor,mert nem tekerné a vizet rendesen.Vagy szét kopna és eresztene.
7 fokot a külső hőmérsékletre írtam, 91 fokról 200 nál 70,72 fokra az már nem 7 fok különbség. az már 20,21 fok. és mondom 200 nál.




azt mondjuk nem írtad, hogy te valamilyen másik műszeren nézed. lehet az tök hülyeséget mutat. nézd meg a titkos menüben is. a másik, hogy mennyél huzamosabb ideig 200-al ha tudsz, aztán majd vissza melegszik az. ugya a leírásból, nem derül ki sok minden.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. december 19. hétfő, 12:47


Coyote írta:
anubisz írta: Ez normális,hogy megyek 130-al 91 fok a víz,aztán adom neki a pályán,ma odaléptem 7 fokba 180- 91-ről 75fokra lement a vizem,nyomom 200- már 72 fok.Mondom 230-nál már 50 fok lesz
200-nál már meg is billent a mutató kicsit lefelé.7 foknál ennyit visszahűl a kocsi? mi lenne -15 fokba? 1 hónapos termosztát van benne.Basszus,nem hogy melegedne pár fokot ekkora teljesítményen,még lehűl a picsába. 160-már 80 fokig esik.
De jó,nyáron nem kel klíma,csak gyorsan kel menni,és lefagy a motor.


ha a termosztátod lenne szar, akkor fordítva lenne, nagy sebességnél tudna melegedni. Mondhatnánk, hogy a menetszél okozta hűlés ilyen hatékony, de szerintem a 7 fok még messze nem szélsőséges... Esetleg vízpumpa? Teszi a dolgát rendesen vajon?

Nem is a hűlés a fura, hanem a 91 fokos víz 130-nál. Mit keres az ott?


Miért? menyinek kéne lenni? a mutatóm az tökéletesen áll. Az ingadozást a műszeren látom, ami az OBD-ről hozza a jelet. Mutató csak akkor mozdul lefelé,ha 72,75 alá esik a víz.Nekem mindig 89,93 között van a vizem,de leginkább 91 fokon áll. Új hűtőm van ( 1 éves ) új csövek, uj termosztát 1 Hónapos. vízpumpám is volt cserélve talán 2 éve.Mi lenne a vízpumpával? akkor melegedne a motor,mert nem tekerné a vizet rendesen.Vagy szét kopna és eresztene.
7 fokot a külső hőmérsékletre írtam, 91 fokról 200 nál 70,72 fokra az már nem 7 fok különbség. az már 20,21 fok. és mondom 200 nál.




Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2011. december 19. hétfő, 12:53

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2011. december 19. hétfő, 12:12


YELLOW írta:
kempelen írta:
Coyote írta:
anubisz írta: Ez normális,hogy megyek 130-al 91 fok a víz,aztán adom neki a pályán,ma odaléptem 7 fokba 180- 91-ről 75fokra lement a vizem,nyomom 200- már 72 fok.Mondom 230-nál már 50 fok lesz
200-nál már meg is billent a mutató kicsit lefelé.7 foknál ennyit visszahűl a kocsi? mi lenne -15 fokba? 1 hónapos termosztát van benne.Basszus,nem hogy melegedne pár fokot ekkora teljesítményen,még lehűl a picsába. 160-már 80 fokig esik.
De jó,nyáron nem kel klíma,csak gyorsan kel menni,és lefagy a motor.


ha a termosztátod lenne szar, akkor fordítva lenne, nagy sebességnél tudna melegedni. Mondhatnánk, hogy a menetszél okozta hűlés ilyen hatékony, de szerintem a 7 fok még messze nem szélsőséges... Esetleg vízpumpa? Teszi a dolgát rendesen vajon?

Nem is a hűlés a fura, hanem a 91 fokos víz 130-nál. Mit keres az ott?


Nem inkább a zsalut szabályozó rendszer vagy cső sérült, koszos vagy valami hasonló?

Termosztátot most cseréltél viszont nagy hidegben a hűtő előtt lévő zsalu nyitja/zárja a levegő útját.....kéziváltónál.

Nekem mondjuk nincs tapasztalatom, mert automata.

Erre gondolok konkrétan:

http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=05

Termosztát nem hiszem, hiszen új mindkettő.




neki 30i-je van


Óhh basszus! Igazad van Yellow!

Összekevertem Coyote autójával. Ráadásul Anubiszé még automata is, így nem csak a motor más, de még zsaluja sincs.

Tárgytalan amit írtam, figyelmetlen voltam.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2011. december 19. hétfő, 12:09


kempelen írta:
Coyote írta:
anubisz írta: Ez normális,hogy megyek 130-al 91 fok a víz,aztán adom neki a pályán,ma odaléptem 7 fokba 180- 91-ről 75fokra lement a vizem,nyomom 200- már 72 fok.Mondom 230-nál már 50 fok lesz
200-nál már meg is billent a mutató kicsit lefelé.7 foknál ennyit visszahűl a kocsi? mi lenne -15 fokba? 1 hónapos termosztát van benne.Basszus,nem hogy melegedne pár fokot ekkora teljesítményen,még lehűl a picsába. 160-már 80 fokig esik.
De jó,nyáron nem kel klíma,csak gyorsan kel menni,és lefagy a motor.


ha a termosztátod lenne szar, akkor fordítva lenne, nagy sebességnél tudna melegedni. Mondhatnánk, hogy a menetszél okozta hűlés ilyen hatékony, de szerintem a 7 fok még messze nem szélsőséges... Esetleg vízpumpa? Teszi a dolgát rendesen vajon?

Nem is a hűlés a fura, hanem a 91 fokos víz 130-nál. Mit keres az ott?


Nem inkább a zsalut szabályozó rendszer vagy cső sérült, koszos vagy valami hasonló?

Termosztátot most cseréltél viszont nagy hidegben a hűtő előtt lévő zsalu nyitja/zárja a levegő útját.....kéziváltónál.

Nekem mondjuk nincs tapasztalatom, mert automata.

Erre gondolok konkrétan:

http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=05

Termosztát nem hiszem, hiszen új mindkettő.




neki 30i-je van


státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2011. december 19. hétfő, 12:01


Coyote írta:
anubisz írta: Ez normális,hogy megyek 130-al 91 fok a víz,aztán adom neki a pályán,ma odaléptem 7 fokba 180- 91-ről 75fokra lement a vizem,nyomom 200- már 72 fok.Mondom 230-nál már 50 fok lesz
200-nál már meg is billent a mutató kicsit lefelé.7 foknál ennyit visszahűl a kocsi? mi lenne -15 fokba? 1 hónapos termosztát van benne.Basszus,nem hogy melegedne pár fokot ekkora teljesítményen,még lehűl a picsába. 160-már 80 fokig esik.
De jó,nyáron nem kel klíma,csak gyorsan kel menni,és lefagy a motor.


ha a termosztátod lenne szar, akkor fordítva lenne, nagy sebességnél tudna melegedni. Mondhatnánk, hogy a menetszél okozta hűlés ilyen hatékony, de szerintem a 7 fok még messze nem szélsőséges... Esetleg vízpumpa? Teszi a dolgát rendesen vajon?

Nem is a hűlés a fura, hanem a 91 fokos víz 130-nál. Mit keres az ott?


Nem inkább a zsalut szabályozó rendszer vagy cső sérült, koszos vagy valami hasonló?

Termosztátot most cseréltél viszont nagy hidegben a hűtő előtt lévő zsalu nyitja/zárja a levegő útját.....kéziváltónál.

Nekem mondjuk nincs tapasztalatom, mert automata.

Erre gondolok konkrétan:

http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=05

Termosztát nem hiszem, hiszen új mindkettő.




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. december 19. hétfő, 12:07