SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2011. május 23. hétfő, 10:30


SirToma írta:
SP_323i írta:
SirToma írta:
SP_323i írta: Sziasztok!

Mostanában sokat járkálok a kocsi alatt (320d) és észrevettem, hogy a 2. katalizátor után keresztben elrepedt a kipucső. Hétvégén lekaptam és behegesztettem, de szerintem ez csak átmeneti megoldás lesz, mert ahogy láttam nem a rozsda kajálta meg az anyagot, hanem a dízel keltette rezonancia nyírta ki a csövet ott, ahol gyárilag kicsit összenyomták.
Szóval a fenti történetből adódik, hogy nézegetek kipuff rendszereket. Az Ebajon találtam is Gr.A-s rozsdamentes rendszer választható véggel. Ahogy néztem olyan 130-140 be állna meg a végén.
Érdekelne, hogy valakinek van e tapasztalata hasonló rendszerrel 20d alatt?

Válaszokat előre is köszi!
SP


Szia.

Én hétvégén láttam egy chippelt 320d-n Janó által készített kiput, katalizátor kiiktatva, hátra cső, igényes dob, alu bevonattal a rozsda ellen.
Hangja is kellemes mély volt, és a tulaj szerint 60 ezerbe megállt a rendszer.
Nekem ha "leesik" a mostani, tuti ilyet rakok fel.


Arról esetleg nem tudsz, hogy hosszú távon pályán nem volt e zavaró a hangja, mert nekem volt már nyitott rendszeres verdám, ami városban oké, de pályán zombivá aszalta az ember agyát a zaj

Amúgy kép a repedt csőről (remélem nem moderálják ki ):




Szia.

Picit volt mélyebb a hangja, de nem olyan "üvöltő".
Szerintem hosszú távon se lehet zavaró.


Köszi!
Körbe járom a témát



SirToma
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz SirToma

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 6% (19 pont) | Hozzászólások: 306

Elküldve: 2011. május 23. hétfő, 10:10


SP_323i írta:
SirToma írta:
SP_323i írta: Sziasztok!

Mostanában sokat járkálok a kocsi alatt (320d) és észrevettem, hogy a 2. katalizátor után keresztben elrepedt a kipucső. Hétvégén lekaptam és behegesztettem, de szerintem ez csak átmeneti megoldás lesz, mert ahogy láttam nem a rozsda kajálta meg az anyagot, hanem a dízel keltette rezonancia nyírta ki a csövet ott, ahol gyárilag kicsit összenyomták.
Szóval a fenti történetből adódik, hogy nézegetek kipuff rendszereket. Az Ebajon találtam is Gr.A-s rozsdamentes rendszer választható véggel. Ahogy néztem olyan 130-140 be állna meg a végén.
Érdekelne, hogy valakinek van e tapasztalata hasonló rendszerrel 20d alatt?

Válaszokat előre is köszi!
SP


Szia.

Én hétvégén láttam egy chippelt 320d-n Janó által készített kiput, katalizátor kiiktatva, hátra cső, igényes dob, alu bevonattal a rozsda ellen.
Hangja is kellemes mély volt, és a tulaj szerint 60 ezerbe megállt a rendszer.
Nekem ha "leesik" a mostani, tuti ilyet rakok fel.


Arról esetleg nem tudsz, hogy hosszú távon pályán nem volt e zavaró a hangja, mert nekem volt már nyitott rendszeres verdám, ami városban oké, de pályán zombivá aszalta az ember agyát a zaj

Amúgy kép a repedt csőről (remélem nem moderálják ki ):




Szia.

Picit volt mélyebb a hangja, de nem olyan "üvöltő".
Szerintem hosszú távon se lehet zavaró.

SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2011. május 23. hétfő, 09:26


SirToma írta:
SP_323i írta: Sziasztok!

Mostanában sokat járkálok a kocsi alatt (320d) és észrevettem, hogy a 2. katalizátor után keresztben elrepedt a kipucső. Hétvégén lekaptam és behegesztettem, de szerintem ez csak átmeneti megoldás lesz, mert ahogy láttam nem a rozsda kajálta meg az anyagot, hanem a dízel keltette rezonancia nyírta ki a csövet ott, ahol gyárilag kicsit összenyomták.
Szóval a fenti történetből adódik, hogy nézegetek kipuff rendszereket. Az Ebajon találtam is Gr.A-s rozsdamentes rendszer választható véggel. Ahogy néztem olyan 130-140 be állna meg a végén.
Érdekelne, hogy valakinek van e tapasztalata hasonló rendszerrel 20d alatt?

Válaszokat előre is köszi!
SP


Szia.

Én hétvégén láttam egy chippelt 320d-n Janó által készített kiput, katalizátor kiiktatva, hátra cső, igényes dob, alu bevonattal a rozsda ellen.
Hangja is kellemes mély volt, és a tulaj szerint 60 ezerbe megállt a rendszer.
Nekem ha "leesik" a mostani, tuti ilyet rakok fel.


Arról esetleg nem tudsz, hogy hosszú távon pályán nem volt e zavaró a hangja, mert nekem volt már nyitott rendszeres verdám, ami városban oké, de pályán zombivá aszalta az ember agyát a zaj

Amúgy kép a repedt csőről (remélem nem moderálják ki ):




SirToma
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz SirToma

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 6% (19 pont) | Hozzászólások: 306

Elküldve: 2011. május 20. péntek, 11:18


SP_323i írta: Sziasztok!

Mostanában sokat járkálok a kocsi alatt (320d) és észrevettem, hogy a 2. katalizátor után keresztben elrepedt a kipucső. Hétvégén lekaptam és behegesztettem, de szerintem ez csak átmeneti megoldás lesz, mert ahogy láttam nem a rozsda kajálta meg az anyagot, hanem a dízel keltette rezonancia nyírta ki a csövet ott, ahol gyárilag kicsit összenyomták.
Szóval a fenti történetből adódik, hogy nézegetek kipuff rendszereket. Az Ebajon találtam is Gr.A-s rozsdamentes rendszer választható véggel. Ahogy néztem olyan 130-140 be állna meg a végén.
Érdekelne, hogy valakinek van e tapasztalata hasonló rendszerrel 20d alatt?

Válaszokat előre is köszi!
SP


Szia.

Én hétvégén láttam egy chippelt 320d-n Janó által készített kiput, katalizátor kiiktatva, hátra cső, igényes dob, alu bevonattal a rozsda ellen.
Hangja is kellemes mély volt, és a tulaj szerint 60 ezerbe megállt a rendszer.
Nekem ha "leesik" a mostani, tuti ilyet rakok fel.

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. május 20. péntek, 11:00


Köszöntem szépen

SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2011. május 20. péntek, 08:46


Sziasztok!

Mostanában sokat járkálok a kocsi alatt (320d) és észrevettem, hogy a 2. katalizátor után keresztben elrepedt a kipucső. Hétvégén lekaptam és behegesztettem, de szerintem ez csak átmeneti megoldás lesz, mert ahogy láttam nem a rozsda kajálta meg az anyagot, hanem a dízel keltette rezonancia nyírta ki a csövet ott, ahol gyárilag kicsit összenyomták.
Szóval a fenti történetből adódik, hogy nézegetek kipuff rendszereket. Az Ebajon találtam is Gr.A-s rozsdamentes rendszer választható véggel. Ahogy néztem olyan 130-140 be állna meg a végén.
Érdekelne, hogy valakinek van e tapasztalata hasonló rendszerrel 20d alatt?

Válaszokat előre is köszi!
SP

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2011. május 20. péntek, 07:46


Bero írta: Sziasztok! Érdekelne engem ez turbó dolog. 1.6 alap fos benzinesem van,erre megoldható utólagosan turbó vagy nagy baromság? Semmit nem tudok erről a témáról csak szeretnék. Mit kell hozzá kicserélni/átalakítani? Gondolok itt váltó,kuplung esetleg motorban ''megerősíteni'' ezt-azt stb.. Ja és mennyibe fájna kb? Aki tud ebben segíteni vagy van tapasztalata az írjon! Köszönöm


én úgymond majdnem eljutottam a végkifejletig. én inkább kompresszort akartam rá, mert jobban tetszik a hangja. de mindkettő után kutattam a lehetőséget. aztán, hogy olcsón kijöjjek belőle, kaptam volna, valós +15-20 LE-t. nah nekem ez nem ért meg annyit. ha ettől többet akarsz, akkor ott komolyan bele kell nyálni a hajtókaroktól kezdve, minden szűzmárián át. neked egyszerűbb, mert nem olyan bonyolult a motorod, de 300ezer alatt nehezen jönnél ki belőle.
én javasolnám neked, hogy inkább szerezz egy iS hengerfejet komplett vezérléssel, és azzal makkerkodni. a blokk ugyanaz ha minden igaz., pont tudok egy komplett motort eladót :

http://www.carstyling.hu/buy_shower.php?id=235502

vannak szakosodott cégek akik turbósítással foglalkoznak, nekem Gaburáék osztottak, szoroztak. de letettem róla. ha erő kell, akkor majd veszek nagyobb motorost, mint ahogy írták.


csatis1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: M3
Évjárat: 2001

státusz csatis1

BMWfanatic

Elismertség: 9% (104 pont) | Hozzászólások: 1092

Elküldve: 2011. május 20. péntek, 06:22


Bero írta: Sziasztok! Érdekelne engem ez turbó dolog. 1.6 alap fos benzinesem van,erre megoldható utólagosan turbó vagy nagy baromság? Semmit nem tudok erről a témáról csak szeretnék. Mit kell hozzá kicserélni/átalakítani? Gondolok itt váltó,kuplung esetleg motorban ''megerősíteni'' ezt-azt stb.. Ja és mennyibe fájna kb? Aki tud ebben segíteni vagy van tapasztalata az írjon! Köszönöm


Lehet, hogy nagyobb benzinest kellett volna...

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. május 19. csütörtök, 23:48


Sziasztok! Érdekelne engem ez turbó dolog. 1.6 alap fos benzinesem van,erre megoldható utólagosan turbó vagy nagy baromság? Semmit nem tudok erről a témáról csak szeretnék. Mit kell hozzá kicserélni/átalakítani? Gondolok itt váltó,kuplung esetleg motorban ''megerősíteni'' ezt-azt stb.. Ja és mennyibe fájna kb? Aki tud ebben segíteni vagy van tapasztalata az írjon! Köszönöm

balabanz
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz balabanz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2011. május 14. szombat, 16:32


Köszönöm a segítséget, valami olcsóbb megoldást kitalálok, mert itt 240k-ért adnának 1 új turbót!

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2011. május 12. csütörtök, 15:31


YELLOW írta:
ute107 írta:
Jackson írta:
balabanz írta: Sziasztok!
Nemrég óta van e46 320d-m(136LE). Megfeküdt a turbóm azt szeretném kérdezni, hogy a 150 Le-s turbó rá lehet rakni a 136-os helyett? Kell-e rajta vmit változtatni?
Segítséget előre is köszönöm!


Szia! Nekem detto ez az autó van, nemrégen újítottam fel én is, de hasonlóan ahogy te is utánna érdeklődtem de nem jó a 150l-as turbóé, illetőleg nem megoldható az átalakítása, ez van.


Miért nem jó. A 136le-es turbo vákuum vezérelt, ha találsz olyat ami 150le-s és vákuum vezérelt, akkor semmi akadálya. Csak utána szakihoz kell fordulni egy jobb/optimatizált szoftver helyet.

Ha nekem megállna a turbóm, a legolcsóbb és a legkézenfekvőbb dolgot választanám.
OFF: VW csoport vákuumos turbó új: max 70.000. FT, szakmunka, hogy összehozzák a BMW kipufogó csonkkal:10.000 Ft.
Ilyen vw turbokat meg már mindenhol kapni.

Sokan azt mondják hülyeség, de szerintem biztosabb, mint felújítasz egyet, még több pénzből és még akkor sem lesz az igazi.


az meg a másik, hogy nagyon sok turbót ugyanaz a cég gyárt, csak épp az öntödében más-más jelet fabrikálnak bele. szerintem a BMW sem gyárt turbókat. bár én nem vagyok kompetens az ügyben (turbós dízel BMW), de off autóknál ezt láttam.


Így van te nem vagy kompetens az ügyben!
De valóban a Garett gyártja a bmw turbókat. a 150le turbója GT17V v. GT17VA, amely a tdi 110 le-s tdi Vw, seatokon is megtalálható. Amibe különbözik az a felfogatási pontok, csatlakozók...



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2011. május 12. csütörtök, 15:15


ute107 írta:
Jackson írta:
balabanz írta: Sziasztok!
Nemrég óta van e46 320d-m(136LE). Megfeküdt a turbóm azt szeretném kérdezni, hogy a 150 Le-s turbó rá lehet rakni a 136-os helyett? Kell-e rajta vmit változtatni?
Segítséget előre is köszönöm!


Szia! Nekem detto ez az autó van, nemrégen újítottam fel én is, de hasonlóan ahogy te is utánna érdeklődtem de nem jó a 150l-as turbóé, illetőleg nem megoldható az átalakítása, ez van.


Miért nem jó. A 136le-es turbo vákuum vezérelt, ha találsz olyat ami 150le-s és vákuum vezérelt, akkor semmi akadálya. Csak utána szakihoz kell fordulni egy jobb/optimatizált szoftver helyet.

Ha nekem megállna a turbóm, a legolcsóbb és a legkézenfekvőbb dolgot választanám.
OFF: VW csoport vákuumos turbó új: max 70.000. FT, szakmunka, hogy összehozzák a BMW kipufogó csonkkal:10.000 Ft.
Ilyen vw turbokat meg már mindenhol kapni.

Sokan azt mondják hülyeség, de szerintem biztosabb, mint felújítasz egyet, még több pénzből és még akkor sem lesz az igazi.


az meg a másik, hogy nagyon sok turbót ugyanaz a cég gyárt, csak épp az öntödében más-más jelet fabrikálnak bele. szerintem a BMW sem gyárt turbókat. bár én nem vagyok kompetens az ügyben (turbós dízel BMW), de off autóknál ezt láttam.

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2011. május 12. csütörtök, 14:54


Jackson írta:
balabanz írta: Sziasztok!
Nemrég óta van e46 320d-m(136LE). Megfeküdt a turbóm azt szeretném kérdezni, hogy a 150 Le-s turbó rá lehet rakni a 136-os helyett? Kell-e rajta vmit változtatni?
Segítséget előre is köszönöm!


Szia! Nekem detto ez az autó van, nemrégen újítottam fel én is, de hasonlóan ahogy te is utánna érdeklődtem de nem jó a 150l-as turbóé, illetőleg nem megoldható az átalakítása, ez van.


Miért nem jó. A 136le-es turbo vákuum vezérelt, ha találsz olyat ami 150le-s és vákuum vezérelt, akkor semmi akadálya. Csak utána szakihoz kell fordulni egy jobb/optimatizált szoftver helyet.

Ha nekem megállna a turbóm, a legolcsóbb és a legkézenfekvőbb dolgot választanám.
OFF: VW csoport vákuumos turbó új: max 70.000. FT, szakmunka, hogy összehozzák a BMW kipufogó csonkkal:10.000 Ft.
Ilyen vw turbokat meg már mindenhol kapni.

Sokan azt mondják hülyeség, de szerintem biztosabb, mint felújítasz egyet, még több pénzből és még akkor sem lesz az igazi.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Jackson

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 41

Elküldve: 2011. május 12. csütörtök, 13:42


balabanz írta: Sziasztok!
Nemrég óta van e46 320d-m(136LE). Megfeküdt a turbóm azt szeretném kérdezni, hogy a 150 Le-s turbó rá lehet rakni a 136-os helyett? Kell-e rajta vmit változtatni?
Segítséget előre is köszönöm!


Szia! Nekem detto ez az autó van, nemrégen újítottam fel én is, de hasonlóan ahogy te is utánna érdeklődtem de nem jó a 150l-as turbóé, illetőleg nem megoldható az átalakítása, ez van.

balabanz
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz balabanz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2011. május 12. csütörtök, 05:46


Sziasztok!
Nemrég óta van e46 320d-m(136LE). Megfeküdt a turbóm azt szeretném kérdezni, hogy a 150 Le-s turbó rá lehet rakni a 136-os helyett? Kell-e rajta vmit változtatni?
Segítséget előre is köszönöm!