- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Touring
- Modell: 320d
- Évjárat: 2002
Elküldve: 2011. május 23. hétfő, 10:30
SirToma írta:SP_323i írta:SirToma írta:SP_323i írta: Sziasztok!
Mostanában sokat járkálok a kocsi alatt (320d) és észrevettem, hogy a 2. katalizátor után keresztben elrepedt a kipucső. Hétvégén lekaptam és behegesztettem, de szerintem ez csak átmeneti megoldás lesz, mert ahogy láttam nem a rozsda kajálta meg az anyagot, hanem a dízel keltette rezonancia nyírta ki a csövet ott, ahol gyárilag kicsit összenyomták.
Szóval a fenti történetből adódik, hogy nézegetek kipuff rendszereket. Az Ebajon találtam is Gr.A-s rozsdamentes rendszer választható véggel. Ahogy néztem olyan 130-140 be állna meg a végén.
Érdekelne, hogy valakinek van e tapasztalata hasonló rendszerrel 20d alatt?
Válaszokat előre is köszi!
SP
Szia.
Én hétvégén láttam egy chippelt 320d-n Janó által készített kiput, katalizátor kiiktatva, hátra cső, igényes dob, alu bevonattal a rozsda ellen.
Hangja is kellemes mély volt, és a tulaj szerint 60 ezerbe megállt a rendszer.
Nekem ha "leesik" a mostani, tuti ilyet rakok fel.
Arról esetleg nem tudsz, hogy hosszú távon pályán nem volt e zavaró a hangja, mert nekem volt már nyitott rendszeres verdám, ami városban oké, de pályán zombivá aszalta az ember agyát a zaj
Amúgy kép a repedt csőről (remélem nem moderálják ki ):
Szia.
Picit volt mélyebb a hangja, de nem olyan "üvöltő".
Szerintem hosszú távon se lehet zavaró.
Köszi!
Körbe járom a témát