Szzaassszzaaa
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Szzaassszzaaa

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 31

Elküldve: 2014. július 30. szerda, 11:24


Sziasztok!Próba út volt tegnap,és folyamatos 1.1 bart mértek a turbón.ez normális vagy mennyi a gyári érték??136Le autom.
köszi a válaszokat

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2014. július 17. csütörtök, 15:42


csbalu írta: Az ilyen módon történő turbófelújításról mondja már el valaki a !!SZAKvéleményét!!, legyen szíves (yellow kérlek most ne szólj hozzá!)

http://olx.hu/hirdetes/bmw-320...2mg7n.html


Felújításnál szintén csak ezeket cserélik. A turbina és a kompresszor házát csak tisztítják. (amennyiben nem sérült)

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. július 17. csütörtök, 14:02


csbalu írta:
YELLOW írta:
csbalu írta: Az ilyen módon történő turbófelújításról mondja már el valaki a !!SZAKvéleményét!!, legyen szíves (yellow kérlek most ne szólj hozzá!)

http://olx.hu/hirdetes/bmw-320...2mg7n.html


oszt ezt ne te szabd máá meg, mihez szóljak hozzá, tudhatnád, hogy már csak azért is!!! amúgy eszembe nem jutott volna


Nem utasítottalak csak kértelek rá! Köszönöm, nem vártam mást, igazad van!


ha nem vártál más, akkor ezt vehetem szándékos provokációnak

csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2014. július 17. csütörtök, 14:00


YELLOW írta:
csbalu írta: Az ilyen módon történő turbófelújításról mondja már el valaki a !!SZAKvéleményét!!, legyen szíves (yellow kérlek most ne szólj hozzá!)

http://olx.hu/hirdetes/bmw-320...2mg7n.html


oszt ezt ne te szabd máá meg, mihez szóljak hozzá, tudhatnád, hogy már csak azért is!!! amúgy eszembe nem jutott volna


Nem utasítottalak csak kértelek rá! Köszönöm, nem vártam mást, igazad van!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. július 17. csütörtök, 13:30


csbalu írta: Az ilyen módon történő turbófelújításról mondja már el valaki a !!SZAKvéleményét!!, legyen szíves (yellow kérlek most ne szólj hozzá!)

http://olx.hu/hirdetes/bmw-320...2mg7n.html


oszt ezt ne te szabd máá meg, mihez szóljak hozzá, tudhatnád, hogy már csak azért is!!! amúgy eszembe nem jutott volna

csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2014. július 17. csütörtök, 13:24


Az ilyen módon történő turbófelújításról mondja már el valaki a !!SZAKvéleményét!!, legyen szíves (yellow kérlek most ne szólj hozzá!)

http://olx.hu/hirdetes/bmw-320...2mg7n.html

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Norbi87

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2014. július 17. csütörtök, 09:14


Hello. Engem az érdekelne hogy 320d 150le-nek mennyi kell hogy legyen a max
turbonyomás, tudna nekem valaki segiteni?


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz vk92

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 42

Elküldve: 2014. július 12. szombat, 10:15


Tano írta:
szotakdavid írta: 2004-s 20d már elktromos turbós kivéve ha automata,elektromos turbósnál nem játszik ez a szelep.


Tudom hogy 2004-ben már volt elektromos is, de nekem a leírásából úgy tűnt neki nem olyan. Vagy csak rosszul fogalmazott? Hamarosan kiderül mikor visszatér.

Hello!Nem eelektromos a turbo.Hogy tudom háziiag kiprobáln..Tudtok e pontos leirást adni hogy mit mivel cseréljek fel.


Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2014. július 11. péntek, 07:43


szotakdavid írta: 2004-s 20d már elktromos turbós kivéve ha automata,elektromos turbósnál nem játszik ez a szelep.


Tudom hogy 2004-ben már volt elektromos is, de nekem a leírásából úgy tűnt neki nem olyan. Vagy csak rosszul fogalmazott? Hamarosan kiderül mikor visszatér.

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2014. július 11. péntek, 06:56


Tano írta:
vk92 írta: Hello!Ma volt felrakva gépre a kocsi és turbonyomás szabályozó szelep ill.légtömegmérőt írt ki.légtömegmérő a megadott adatokhoz képest nem tért el viszont a turbonyomas az egy ponton nem volt jó kb.1800-as fordulatnál.A kérdésem az lenne hogy összefüggésben lehet e a két hibakód ,illetve mi a pontos neve ennek a szabályozó szelepnek éd tudtok e árat mondani.
Attila


Ha a turbó szabályzásában nem stimmel valami, akkor az okozhat a normálistól eltérő légmennyiséget, így a két hibakód összefügghet.
A turbónyomás szabályzásához több dolog is tartozik, az elektromos szelep csak az egyik része. Újonnan kb 25-30 ezerbe kerül maga a szelep, de nem biztos hogy ez a rossz. Cseréld meg az EGR ugyanilyen szelepével, így ezt a lehetőséget ki tudod zárni. Ha a jó szeleppel is fennál a hiba, akkor lehet hogy a geometria állítás egyéb részei (vákumos rész, vagy ragad a mechanika stb...) okozzák. Körbe kell járni, felesleges egyből a szelepet vásárolni. Vidd el egy hozzáértő szakihoz.


2004-s 20d már elktromos turbós kivéve ha automata,elektromos turbósnál nem játszik ez a szelep.

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2014. július 11. péntek, 00:31


vk92 írta: Hello!Ma volt felrakva gépre a kocsi és turbonyomás szabályozó szelep ill.légtömegmérőt írt ki.légtömegmérő a megadott adatokhoz képest nem tért el viszont a turbonyomas az egy ponton nem volt jó kb.1800-as fordulatnál.A kérdésem az lenne hogy összefüggésben lehet e a két hibakód ,illetve mi a pontos neve ennek a szabályozó szelepnek éd tudtok e árat mondani.
Attila


Ha a turbó szabályzásában nem stimmel valami, akkor az okozhat a normálistól eltérő légmennyiséget, így a két hibakód összefügghet.
A turbónyomás szabályzásához több dolog is tartozik, az elektromos szelep csak az egyik része. Újonnan kb 25-30 ezerbe kerül maga a szelep, de nem biztos hogy ez a rossz. Cseréld meg az EGR ugyanilyen szelepével, így ezt a lehetőséget ki tudod zárni. Ha a jó szeleppel is fennál a hiba, akkor lehet hogy a geometria állítás egyéb részei (vákumos rész, vagy ragad a mechanika stb...) okozzák. Körbe kell járni, felesleges egyből a szelepet vásárolni. Vidd el egy hozzáértő szakihoz.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz vk92

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 42

Elküldve: 2014. július 10. csütörtök, 23:30


Hello!Ma volt felrakva gépre a kocsi és turbonyomás szabályozó szelep ill.légtömegmérőt írt ki.légtömegmérő a megadott adatokhoz képest nem tért el viszont a turbonyomas az egy ponton nem volt jó kb.1800-as fordulatnál.A kérdésem az lenne hogy összefüggésben lehet e a két hibakód ,illetve mi a pontos neve ennek a szabályozó szelepnek éd tudtok e árat mondani.
Attila

lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2014. június 01. vasárnap, 19:43


compact írta:
Striker írta:
SP_323i írta:
Striker írta: A GT22vnt változó geós azzal nem lesz nagy a turbójuk

AteszE46 írta:
compact írta:
AteszE46 írta: Sziasztok!

Tudja valaki, hogy 320d 136Le motorra fel lehet-e rakni egy az egyben a 330d 2260-as turbóját?
A talp ugyan az, de vajon a kipufogó leömlő, és az olajcsövek ugyan azok-e? Szerintem a kipufogó vastagabb lesz.
Csinált már valaki ilyet?


Biztosan megoldható, az érdekesebb kérdés inkább az, hogy az adagoló és a csúcsok tudnak-e annyi és úgy anyagot adni, hogy az jó legyen. Szabályzáson is el lehet időzni nem keveset.
Közel sem annyiról szól a projekt sajna, hogy turbó felfarag, program és annyi.





Az adagoló befecskendezési mennyiségét is programozni lehet, bizonyos határokon belül.
A csúcsokkal nem vagyok tisztában ennél a típusnál, de az biztos, hogy a nyitási értéket lehet állítani. off típusoknál a nyitási nyomás 195-200bár csúcstól függően.
Amitől tartok, hogy a nagyobb turbót nehezebben fogja felpörgetni a kipufogógáz. Mert ugye 6 hengerből több gáz távozik, mint 4 ből.
Tehát csak fent fog menni az autó.
Hallottam, hogy a 136LE főtengelye törős. Igaz ez? Ez még nagyon aggaszt




Jaja! 22-es csak hybridként



Ez a turbó kódja a euro3-mas 330Dnek :704361-5006S


VP44 harmat gyenge és nagyon hamar el lehet érni a maximumához, így hiába írsz neki nagyobb mennyiséget ha nem tud elég nagy nyomáson annyi anyagot adni amivel lehetne már kezdeni valamit.
Csúcsoknál megint kb ez van, nyitónyomás emelés csak egy dolog, azt bírnia kell az adagolónak+a csúcsoknak is van egy maximális áteresztő képességük.
Egy ilyen jellegű módosítás komoly láncsorozat, ha csak vmihez pl. turbóhoz hozzányúlsz azzal még nem biztos, hogy sokkal előrébb vagy ha az üzemanyag rendszered kicsi.
BMW-ben annyira nem vagyok benne, de ha vannak ilyen gyengeségei, hogy főtengelytörés, dugattyúrepedezés stb akkor nem is nagyon érdemes ilyenekben gondolkodni.
Ha ezt az utat még nem járták ki előtted akkor sztem nagyon nehéz és sok pénz belenyúlni egy komolyabb módosításba.
OFF típus alatt ha a VW konszernt értetted akkor azt ne is vedd hasonlítási alapúl, mert ott olyan a technikai és szakmai készültség, hogy hihetetlen.
Kész receptek vannak mindenre, nincs fejvakarás, próbálkozás és egyebek, hosszú évek alatt kijárták az ösvényt és összeszedték a tudományt és technikát olyan alkatrész ellátás van minden téren, hogy csak a képzelet és a pénz szab határt.
1.9 TDI 300ló felett stabilan...



A vw csak szeretne azon a szinten lenni,mint a BMW .

Nekem-8
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Nekem-8

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 439

Elküldve: 2014. május 26. hétfő, 08:33


jlaci74 írta: Ez nem ilyen kérdés, hogy átalakítható ill. megéri-nem éri meg ...
Az "elektromos" turbo az újabb EU4-es környezetvédelmi besorolású motorokon van ( 2004-től van ilyen ) , és ott a turbó mellett sok minden más mint az EU3-as motorokon...
( porlasztók, DDE , stb... )


Nekem ez elég. Nem tudtam hogy szereltek még másik 150 LE -s "rendszerű" vagyis Euro4 -es motort E46 -ba.



státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2014. május 24. szombat, 13:23


Nekem-8 írta: Szakértő / hozzáértő véleményét kérdezném, hogy láttam az E46 -hoz létezik vákuumos és elektronikus turbó. Mi a különbség, melyik jobb és mennyivel?
Nekem vákuumos van fenn, mennyire macera átépíteni elektronikusra? Megéri?




Ez nem ilyen kérdés, hogy átalakítható ill. megéri-nem éri meg ...
Az "elektromos" turbo az újabb EU4-es környezetvédelmi besorolású motorokon van ( 2004-től van ilyen ) , és ott a turbó mellett sok minden más mint az EU3-as motorokon...
( porlasztók, DDE , stb... )