RePTaiL
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz RePTaiL

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 211

Elküldve: 2012. augusztus 02. csütörtök, 17:36


bmwszabi írta: Szaisztok!

Haverom 2002-es 18d bömösében behalt a turbó. pedig nagyon vigyáz rá, elvileg 198.000 km van az autóban.Kaszának nincs most bontott, csak 20d-hez való.
Ti mit tanácsoltok, bontott vagy felújított? Én felújítottra szavazok inkább.
Viszont beszéltem egy Nyírbátori nagy guru turbófelújítóval, aki azt mondta, hogy ezt nem tudja felújítani, mert ez változó geometriájú, illetve, hogy ő kína cuccokból nem újítja fel. Ezek szerint a többi felújítást végző műhely vmi kína alkatrészekkel dolgozna? mert nem ezt olvastam a honlapokon, meg ha kínai is, attól még lehet talán jó is.
Mi a vélemyényetek? Mondjuk anyagi okokból úgyis a felújítás marad, csak érdekes volt, amit mondott ez az úr.



amit nem Kínában gyártanak, az mind gagyi! amúgy meg felújítás teljesen jó, csak előtte azért informálódj hogy hova viszed, nehogy valami Pista bácsi féle sufituning műhelybe

bmwszabi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Coupe
Modell: 318is
Évjárat: 1992

státusz bmwszabi

Fórumlakó

Elismertség: 3% (8 pont) | Hozzászólások: 215

Elküldve: 2012. augusztus 02. csütörtök, 14:27


Szaisztok!

Haverom 2002-es 18d bömösében behalt a turbó. pedig nagyon vigyáz rá, elvileg 198.000 km van az autóban.Kaszának nincs most bontott, csak 20d-hez való.
Ti mit tanácsoltok, bontott vagy felújított? Én felújítottra szavazok inkább.
Viszont beszéltem egy Nyírbátori nagy guru turbófelújítóval, aki azt mondta, hogy ezt nem tudja felújítani, mert ez változó geometriájú, illetve, hogy ő kína cuccokból nem újítja fel. Ezek szerint a többi felújítást végző műhely vmi kína alkatrészekkel dolgozna? mert nem ezt olvastam a honlapokon, meg ha kínai is, attól még lehet talán jó is.
Mi a vélemyényetek? Mondjuk anyagi okokból úgyis a felújítás marad, csak érdekes volt, amit mondott ez az úr.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. augusztus 02. csütörtök, 15:34

lalada
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2009

státusz lalada

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 13% (54 pont) | Hozzászólások: 387

Elküldve: 2012. július 27. péntek, 22:52


nekem anno a DTK turbó csinálta, 50.000 km-t mentem a felújítottal, semmi baja nem vót.

Csum írta:
Csum írta: Sziasztok! 151 pacis 320d be keresek turbot lehetô legjobb áron!új illetve bontott jó állapotú is szóba jöhet! Várom mielöbbi válaszotok!


Üdv Karesz!



Tudnátok nekem még segiteni? Talàltam két turbost is akik felujitottskat àrulnak garival!! valaki épitet már be ilyet magának? tapasztalatok?




Csum
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Csum

BMWfanatic

Elismertség: 1% (9 pont) | Hozzászólások: 576

Elküldve: 2012. július 27. péntek, 21:21


Csum írta: Sziasztok! 151 pacis 320d be keresek turbot lehetô legjobb áron!új illetve bontott jó állapotú is szóba jöhet! Várom mielöbbi válaszotok!


Üdv Karesz!



Tudnátok nekem még segiteni? Talàltam két turbost is akik felujitottskat àrulnak garival!! valaki épitet már be ilyet magának? tapasztalatok?


Csum
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Csum

BMWfanatic

Elismertség: 1% (9 pont) | Hozzászólások: 576

Elküldve: 2012. július 27. péntek, 07:24


vivaladiesel írta:
Csum írta: Sziasztok! 151 pacis 320d be keresek turbot lehetô legjobb áron!új illetve bontott jó állapotú is szóba jöhet! Várom mielöbbi válaszotok!


Üdv Karesz!


Szia! Ha még néhány évig meg szeretnéd tartani az autót akkor kizárólag újat vegyél. AtiTDI-nek elég jó árai szoktak lenne rá (bmwcucc@gmail.com) vagy M_Attila itt a fórumon.




rendben! köszi az infot!

vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. július 26. csütörtök, 20:37


Csum írta: Sziasztok! 151 pacis 320d be keresek turbot lehetô legjobb áron!új illetve bontott jó állapotú is szóba jöhet! Várom mielöbbi válaszotok!


Üdv Karesz!


Szia! Ha még néhány évig meg szeretnéd tartani az autót akkor kizárólag újat vegyél. AtiTDI-nek elég jó árai szoktak lenne rá (bmwcucc@gmail.com) vagy M_Attila itt a fórumon.




YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17589

Elküldve: 2012. július 26. csütörtök, 18:52


Csum írta: Sziasztok! 151 pacis 320d be keresek turbot lehetô legjobb áron!új illetve bontott jó állapotú is szóba jöhet! Várom mielöbbi válaszotok!


Üdv Karesz!


Kaszánál volt multkorában egy-két igencsak szép állapotú, mintha zsír új lett volna.


Csum
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Csum

BMWfanatic

Elismertség: 1% (9 pont) | Hozzászólások: 576

Elküldve: 2012. július 26. csütörtök, 17:57


Sziasztok! 151 pacis 320d be keresek turbot lehetô legjobb áron!új illetve bontott jó állapotú is szóba jöhet! Várom mielöbbi válaszotok!


Üdv Karesz!

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2012. július 19. csütörtök, 17:51


vivaladiesel írta:
szotakdavid írta:
vivaladiesel írta: Valószínűleg el van koszolódva a turbód (sokat használod városban??) és ezért a 'Low pressure box' (azt hiszem így hívják...) ami a változó geometriájú turbó lapátjait állítja/mozgatja letapad egy bizonyos pozícióban... Ezért érzed lustának az autót!
El kell vinned egy hozzáértő szerelőhöz aki szétszedi a turbódat és ALAPOSAN kitisztítja.

Egyébként a ferryker is csinál ilyesmit... Profik!!
www.ferrykerturbo.hu


Igen,mostanság sokat használtam városban.Nem sokkal a turbo cső csere után jelent meg ez a jelenség.Lehet valami köze hozzá?Mennyibe szokott fájni egy ilyen takarítás?



Sajnos a városi használatnál a relatív alacsony fordulatszám miatt nem tud a turbóból távozni a korom! Néha érdemes "kivinni" (a te esetedben mondjuk a M2-re) és jól meghajtani, hogy legyen ideje kitisztulni a rendszernek. Ha legalább 25-30KM-en át kb.3800/4000-es fordulaton tudod tartani a technikát az már elég. Mondjuk 4.-es sebességi fokozatban (Ha nem akarsz 180 felett száguldozni. De miért ne akarnál?! )
A jelen helyzetben ez már nem segít, tisztítanod kell! Ez a módszer inkább a megelőzést szolgálja...
Nem tudom pontosan megmondani, hogy mennyit fognak elkérni a tisztításért, nekem Békéscsabán "kemény" 3500ft-ért pucolták ki a turbóm.


Ja, ha ennyit városozol akkor kitisztíthatnád az EGR-t is. Valószínűleg az is nagyon el van koszolódva!! Otthon, saját kezűleg is megoldható.
Itt van egy leírás fotókkal:
http://www.bmwland.co.uk/forum...hp?t=51711
Azt javaslom vegyél Brigeciol-t a tisztításnál szükséged lesz rá. (az Instersparban mindig szokott lenni, 800ft)



Remélem kb ennyiét csínálják itt is.Felhívom azokat holnap akiket mondtál.
Hétvégén úgy is megyek paksra meghajtom egy kicsit..
Az EGR-t egy két hete takarítottam ki mikor izzitógyertyákat cseréltem.

vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. július 19. csütörtök, 08:40


szotakdavid írta:
vivaladiesel írta: Valószínűleg el van koszolódva a turbód (sokat használod városban??) és ezért a 'Low pressure box' (azt hiszem így hívják...) ami a változó geometriájú turbó lapátjait állítja/mozgatja letapad egy bizonyos pozícióban... Ezért érzed lustának az autót!
El kell vinned egy hozzáértő szerelőhöz aki szétszedi a turbódat és ALAPOSAN kitisztítja.

Egyébként a ferryker is csinál ilyesmit... Profik!!
www.ferrykerturbo.hu


Igen,mostanság sokat használtam városban.Nem sokkal a turbo cső csere után jelent meg ez a jelenség.Lehet valami köze hozzá?Mennyibe szokott fájni egy ilyen takarítás?



Sajnos a városi használatnál a relatív alacsony fordulatszám miatt nem tud a turbóból távozni a korom! Néha érdemes "kivinni" (a te esetedben mondjuk a M2-re) és jól meghajtani, hogy legyen ideje kitisztulni a rendszernek. Ha legalább 25-30KM-en át kb.3800/4000-es fordulaton tudod tartani a technikát az már elég. Mondjuk 4.-es sebességi fokozatban (Ha nem akarsz 180 felett száguldozni. De miért ne akarnál?! )
A jelen helyzetben ez már nem segít, tisztítanod kell! Ez a módszer inkább a megelőzést szolgálja...
Nem tudom pontosan megmondani, hogy mennyit fognak elkérni a tisztításért, nekem Békéscsabán "kemény" 3500ft-ért pucolták ki a turbóm.


Ja, ha ennyit városozol akkor kitisztíthatnád az EGR-t is. Valószínűleg az is nagyon el van koszolódva!! Otthon, saját kezűleg is megoldható.
Itt van egy leírás fotókkal:
http://www.bmwland.co.uk/forum...hp?t=51711
Azt javaslom vegyél Brigeciol-t a tisztításnál szükséged lesz rá. (az Instersparban mindig szokott lenni, 800ft)



Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2012. július 19. csütörtök, 11:13

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2012. július 18. szerda, 21:28


vivaladiesel írta: Valószínűleg el van koszolódva a turbód (sokat használod városban??) és ezért a 'Low pressure box' (azt hiszem így hívják...) ami a változó geometriájú turbó lapátjait állítja/mozgatja letapad egy bizonyos pozícióban... Ezért érzed lustának az autót!
El kell vinned egy hozzáértő szerelőhöz aki szétszedi a turbódat és ALAPOSAN kitisztítja.

Egyébként a ferryker is csinál ilyesmit... Profik!!
www.ferrykerturbo.hu


Igen,mostanság sokat használtam városban.Nem sokkal a turbo cső csere után jelent meg ez a jelenség.Lehet valami köze hozzá?Mennyibe szokott fájni egy ilyen takarítás?



vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. július 18. szerda, 20:14


Valószínűleg el van koszolódva a turbód (sokat használod városban??) és ezért a 'Low pressure box' (azt hiszem így hívják...) ami a változó geometriájú turbó lapátjait állítja/mozgatja letapad egy bizonyos pozícióban... Ezért érzed lustának az autót!
El kell vinned egy hozzáértő szerelőhöz aki szétszedi a turbódat és ALAPOSAN kitisztítja.

Egyébként a ferryker is csinál ilyesmit... Profik!!
www.ferrykerturbo.hu

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2012. július 18. szerda, 20:05


vivaladiesel írta:
szotakdavid írta:
csavargo írta:
szotakdavid írta: Sziasztok!

Olyan problémám van.hogy a turbom néha leragad.Ezt az után kezdte el csínálni nem sokkal,hogy megcsínáltam a lyukas turbo csövemet.Egy tuo tisztitás segitene rajta??

Üdv Dávid


Mindenképpen a tisztitást ajánlanám! szakembernél! a változó geometriás szeret elkokszolódni és megszorulnak a lapátok!


Keresek valakit,ha tudtok valakit aki jó ne fogjátok vissza magatokat!
Volt már másnak is ilyen problémája??

Hétvégén megyek paksra valamelyik nap..tali?


Vivaladiesel! neked mi a véleményed a problémámról??eseleg geo. vezérlő??

Muha Mester!! (bp) www.muha.hu
Igazi Bmw fanatikus




vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. július 18. szerda, 19:41


szotakdavid írta:
csavargo írta:
szotakdavid írta: Sziasztok!

Olyan problémám van.hogy a turbom néha leragad.Ezt az után kezdte el csínálni nem sokkal,hogy megcsínáltam a lyukas turbo csövemet.Egy tuo tisztitás segitene rajta??

Üdv Dávid


Mindenképpen a tisztitást ajánlanám! szakembernél! a változó geometriás szeret elkokszolódni és megszorulnak a lapátok!


Keresek valakit,ha tudtok valakit aki jó ne fogjátok vissza magatokat!
Volt már másnak is ilyen problémája??

Hétvégén megyek paksra valamelyik nap..tali?


Muha Mester!! (bp) www.muha.hu
Igazi Bmw fanatikus

csavargo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz csavargo

Törzsvendég

Elismertség: 8% (9 pont) | Hozzászólások: 112

Elküldve: 2012. július 18. szerda, 19:34


szotakdavid írta:
csavargo írta:
szotakdavid írta: Sziasztok!

Olyan problémám van.hogy a turbom néha leragad.Ezt az után kezdte el csínálni nem sokkal,hogy megcsínáltam a lyukas turbo csövemet.Egy tuo tisztitás segitene rajta??

Üdv Dávid


Mindenképpen a tisztitást ajánlanám! szakembernél! a változó geometriás szeret elkokszolódni és megszorulnak a lapátok!


Keresek valakit,ha tudtok valakit aki jó ne fogjátok vissza magatokat!
Volt már másnak is ilyen problémája??

Hétvégén megyek paksra valamelyik nap..tali?


szivesen megcsinálnám neked de csak hétvégére megyek haza aztán ez azért időigényes rendesen megcsinálni a taliban benne vagyok majd hivlak!!!