hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2012. május 30. szerda, 18:29


Sanyesz írta: Sziasztok!

Egy olyan érdekes problémám van, hogy az autóm, nem nagyon akar menni, és erőtlennek tűnik, pl. Gödöllőnél az M3-ason az emelkedőn vissza kellett váltani 4.-be, mivel 5.-be nyomtam neki egy padlót (kb. 120-al mentem) és nem csinált semmit, inkább elkezdett esni a fordulatszám és vissza kellett váltani, mi lehet a probléma. Én a turbóra gondoltam, meg igazából 3000-3200-on akarna meg indulni, de ott sem az igazi. Meg a vízhőfok se áll be középre hanem vissza hűl menetközbe, gondolom termosztát megadta magát, ilyenkor érdemes cserélni az egr termosztátot is, vagy csak akkor ha muszáj. BMW e46 320d touring, 2000-es 136 le.

Üdv. Sanyesz


Nem a turbód rossz. Nézd meg a geometria szabályzójának vákumcsöveit. Ha jó, cseréld meg az egr szabályzóját és a turbóét. (akkor kiderül az jó-e) Nézzetek élőadat olvasást, mert ha nem értéken kívüli tartományt mutat a légtömegmérő akkor nem ad hibakódot.
Én egyben cserélném a 2 termosztátot ha már megbontod a hűtőrendszert. (nem kerül sokkal többe)

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Sanyesz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2012. május 30. szerda, 17:47


Sziasztok!

Egy olyan érdekes problémám van, hogy az autóm, nem nagyon akar menni, és erőtlennek tűnik, pl. Gödöllőnél az M3-ason az emelkedőn vissza kellett váltani 4.-be, mivel 5.-be nyomtam neki egy padlót (kb. 120-al mentem) és nem csinált semmit, inkább elkezdett esni a fordulatszám és vissza kellett váltani, mi lehet a probléma. Én a turbóra gondoltam, meg igazából 3000-3200-on akarna meg indulni, de ott sem az igazi. Meg a vízhőfok se áll be középre hanem vissza hűl menetközbe, gondolom termosztát megadta magát, ilyenkor érdemes cserélni az egr termosztátot is, vagy csak akkor ha muszáj. BMW e46 320d touring, 2000-es 136 le.

Üdv. Sanyesz

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17588

Elküldve: 2012. május 27. vasárnap, 19:42




csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2012. május 27. vasárnap, 19:32


BarG írta:
csbalu írta:
BarG írta:
vivaladiesel írta:
csbalu írta:
vivaladiesel írta:
csbalu írta:
vivaladiesel írta:
dio írta: Hello
Hülye kérdés: Mostanában nem hallom menet közben az autóm turbójának a "fütyülő" hangját. Régebben ez mindig tisztán hallható volt.
Ez valami problémára utalhat? Teljesítménycsökkenést nem tapasztaltam, illetve kartergázszűrőt is rendszeresen cserélek, utoljára idén év elején.


Elképzelhető, hogy egy kicsit odaléptél mostanában az autónak (pl: autópálya) és a tartós magas fordulatszám miatt megtisztult a sok koromtól a turbód.
A lerakódás egyébként felerősíti a fütyülő hangot.


Mikor megvettem az autót fütyült a turbója mint a kisangyal, most hogy belenyomtam kb 3000et pályán nincs fütyülő hang, legalábbis nem hallom már


Néha érdemes önteni a gázolajba egy kis rendszertisztítót (pl: metabond megasel, stp ) utána pedig:




Hehe. Tudsz élni Na majd nyomok egy flakon csodaszert aztán megjáratom a paripát.

OFF: Tegnap belémbotlott a pályán egy nagyontuning civic, nem ismerte a követési távolság fogalmát. Növeltem a tempót, de csak integetett meg bemutatott hogy menjek már le előle... hát megmutattam neki hogy mit tud egy gyári bajor. Röhögtem magamban amikor 190nél ő már 100méterre volt tőlem, én pedig fél kézzel fogva a kormányt hallgattam a petőfi rádióban egy kellemes muzsikát




A sok streetracinges majmot kötelező megalázni. Fogalmuk sincs, milyet "lép" egy igazi sváb verda! Amikor már tiltáson gyilkolja a rizsrakétát, csak akkor nyomok padlót... Fél perc múlva már csak egy kicsi pont lesz a visszapillantóban.

A rendszertisztítónál viszont figyelj az adagolásra! Egy tank gázolajhoz 30-35ml körül kell önteni. (többet ne)


Úgy van!
Mekkora életérzés lealázni egy 1.4-es Hondát! Megfizethetetlen.Csak nehogy összeakadj egy olyannal, amire az van írva, hogy GT-R , mert a feliratot se fogod tudni rendesen leolvasni a seggéről.


Igen csak én nem akarok a GT-R-el versenyezni és ő sem velem, ez a különbség a Civichez képest aki úgy érzi ő a világ közepe.


Értem én amit mondasz, de akkor is.... Ha odajön hozzám egy 10 éves gyerek és belém rúg, nem fogom beleverni a földbe, mégha megérdemelné is. Mert nem vagyunk egy kategóriában.
Ha ütést váltasz más 2 literes gépekkel, vagy hasonlókkal, az OK. De van olyan szint, amivel méltóságon aluli küzdeni. Ezt magyaráznám .....


Értem amit mondasz. Ne bántsuk tovább szegény Turbo topicok
Mindenkinek jó turbót kívánok!

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2012. május 27. vasárnap, 19:06


csbalu írta:
BarG írta:
vivaladiesel írta:
csbalu írta:
vivaladiesel írta:
csbalu írta:
vivaladiesel írta:
dio írta: Hello
Hülye kérdés: Mostanában nem hallom menet közben az autóm turbójának a "fütyülő" hangját. Régebben ez mindig tisztán hallható volt.
Ez valami problémára utalhat? Teljesítménycsökkenést nem tapasztaltam, illetve kartergázszűrőt is rendszeresen cserélek, utoljára idén év elején.


Elképzelhető, hogy egy kicsit odaléptél mostanában az autónak (pl: autópálya) és a tartós magas fordulatszám miatt megtisztult a sok koromtól a turbód.
A lerakódás egyébként felerősíti a fütyülő hangot.


Mikor megvettem az autót fütyült a turbója mint a kisangyal, most hogy belenyomtam kb 3000et pályán nincs fütyülő hang, legalábbis nem hallom már


Néha érdemes önteni a gázolajba egy kis rendszertisztítót (pl: metabond megasel, stp ) utána pedig:




Hehe. Tudsz élni Na majd nyomok egy flakon csodaszert aztán megjáratom a paripát.

OFF: Tegnap belémbotlott a pályán egy nagyontuning civic, nem ismerte a követési távolság fogalmát. Növeltem a tempót, de csak integetett meg bemutatott hogy menjek már le előle... hát megmutattam neki hogy mit tud egy gyári bajor. Röhögtem magamban amikor 190nél ő már 100méterre volt tőlem, én pedig fél kézzel fogva a kormányt hallgattam a petőfi rádióban egy kellemes muzsikát




A sok streetracinges majmot kötelező megalázni. Fogalmuk sincs, milyet "lép" egy igazi sváb verda! Amikor már tiltáson gyilkolja a rizsrakétát, csak akkor nyomok padlót... Fél perc múlva már csak egy kicsi pont lesz a visszapillantóban.

A rendszertisztítónál viszont figyelj az adagolásra! Egy tank gázolajhoz 30-35ml körül kell önteni. (többet ne)


Úgy van!
Mekkora életérzés lealázni egy 1.4-es Hondát! Megfizethetetlen.Csak nehogy összeakadj egy olyannal, amire az van írva, hogy GT-R , mert a feliratot se fogod tudni rendesen leolvasni a seggéről.


Igen csak én nem akarok a GT-R-el versenyezni és ő sem velem, ez a különbség a Civichez képest aki úgy érzi ő a világ közepe.


Értem én amit mondasz, de akkor is.... Ha odajön hozzám egy 10 éves gyerek és belém rúg, nem fogom beleverni a földbe, mégha megérdemelné is. Mert nem vagyunk egy kategóriában.
Ha ütést váltasz más 2 literes gépekkel, vagy hasonlókkal, az OK. De van olyan szint, amivel méltóságon aluli küzdeni. Ezt magyaráznám .....

csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2012. május 27. vasárnap, 13:53


BarG írta:
vivaladiesel írta:
csbalu írta:
vivaladiesel írta:
csbalu írta:
vivaladiesel írta:
dio írta: Hello
Hülye kérdés: Mostanában nem hallom menet közben az autóm turbójának a "fütyülő" hangját. Régebben ez mindig tisztán hallható volt.
Ez valami problémára utalhat? Teljesítménycsökkenést nem tapasztaltam, illetve kartergázszűrőt is rendszeresen cserélek, utoljára idén év elején.


Elképzelhető, hogy egy kicsit odaléptél mostanában az autónak (pl: autópálya) és a tartós magas fordulatszám miatt megtisztult a sok koromtól a turbód.
A lerakódás egyébként felerősíti a fütyülő hangot.


Mikor megvettem az autót fütyült a turbója mint a kisangyal, most hogy belenyomtam kb 3000et pályán nincs fütyülő hang, legalábbis nem hallom már


Néha érdemes önteni a gázolajba egy kis rendszertisztítót (pl: metabond megasel, stp ) utána pedig:




Hehe. Tudsz élni Na majd nyomok egy flakon csodaszert aztán megjáratom a paripát.

OFF: Tegnap belémbotlott a pályán egy nagyontuning civic, nem ismerte a követési távolság fogalmát. Növeltem a tempót, de csak integetett meg bemutatott hogy menjek már le előle... hát megmutattam neki hogy mit tud egy gyári bajor. Röhögtem magamban amikor 190nél ő már 100méterre volt tőlem, én pedig fél kézzel fogva a kormányt hallgattam a petőfi rádióban egy kellemes muzsikát




A sok streetracinges majmot kötelező megalázni. Fogalmuk sincs, milyet "lép" egy igazi sváb verda! Amikor már tiltáson gyilkolja a rizsrakétát, csak akkor nyomok padlót... Fél perc múlva már csak egy kicsi pont lesz a visszapillantóban.

A rendszertisztítónál viszont figyelj az adagolásra! Egy tank gázolajhoz 30-35ml körül kell önteni. (többet ne)


Úgy van!
Mekkora életérzés lealázni egy 1.4-es Hondát! Megfizethetetlen.Csak nehogy összeakadj egy olyannal, amire az van írva, hogy GT-R , mert a feliratot se fogod tudni rendesen leolvasni a seggéről.


Igen csak én nem akarok a GT-R-el versenyezni és ő sem velem, ez a különbség a Civichez képest aki úgy érzi ő a világ közepe.

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2012. május 27. vasárnap, 13:47


vivaladiesel írta:
csbalu írta:
vivaladiesel írta:
csbalu írta:
vivaladiesel írta:
dio írta: Hello
Hülye kérdés: Mostanában nem hallom menet közben az autóm turbójának a "fütyülő" hangját. Régebben ez mindig tisztán hallható volt.
Ez valami problémára utalhat? Teljesítménycsökkenést nem tapasztaltam, illetve kartergázszűrőt is rendszeresen cserélek, utoljára idén év elején.


Elképzelhető, hogy egy kicsit odaléptél mostanában az autónak (pl: autópálya) és a tartós magas fordulatszám miatt megtisztult a sok koromtól a turbód.
A lerakódás egyébként felerősíti a fütyülő hangot.


Mikor megvettem az autót fütyült a turbója mint a kisangyal, most hogy belenyomtam kb 3000et pályán nincs fütyülő hang, legalábbis nem hallom már


Néha érdemes önteni a gázolajba egy kis rendszertisztítót (pl: metabond megasel, stp ) utána pedig:




Hehe. Tudsz élni Na majd nyomok egy flakon csodaszert aztán megjáratom a paripát.

OFF: Tegnap belémbotlott a pályán egy nagyontuning civic, nem ismerte a követési távolság fogalmát. Növeltem a tempót, de csak integetett meg bemutatott hogy menjek már le előle... hát megmutattam neki hogy mit tud egy gyári bajor. Röhögtem magamban amikor 190nél ő már 100méterre volt tőlem, én pedig fél kézzel fogva a kormányt hallgattam a petőfi rádióban egy kellemes muzsikát




A sok streetracinges majmot kötelező megalázni. Fogalmuk sincs, milyet "lép" egy igazi sváb verda! Amikor már tiltáson gyilkolja a rizsrakétát, csak akkor nyomok padlót... Fél perc múlva már csak egy kicsi pont lesz a visszapillantóban.

A rendszertisztítónál viszont figyelj az adagolásra! Egy tank gázolajhoz 30-35ml körül kell önteni. (többet ne)


Úgy van!
Mekkora életérzés lealázni egy 1.4-es Hondát! Megfizethetetlen.Csak nehogy összeakadj egy olyannal, amire az van írva, hogy GT-R , mert a feliratot se fogod tudni rendesen leolvasni a seggéről.



vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. május 26. szombat, 21:21


csbalu írta:
vivaladiesel írta:
csbalu írta:
vivaladiesel írta:
dio írta: Hello
Hülye kérdés: Mostanában nem hallom menet közben az autóm turbójának a "fütyülő" hangját. Régebben ez mindig tisztán hallható volt.
Ez valami problémára utalhat? Teljesítménycsökkenést nem tapasztaltam, illetve kartergázszűrőt is rendszeresen cserélek, utoljára idén év elején.


Elképzelhető, hogy egy kicsit odaléptél mostanában az autónak (pl: autópálya) és a tartós magas fordulatszám miatt megtisztult a sok koromtól a turbód.
A lerakódás egyébként felerősíti a fütyülő hangot.


Mikor megvettem az autót fütyült a turbója mint a kisangyal, most hogy belenyomtam kb 3000et pályán nincs fütyülő hang, legalábbis nem hallom már


Néha érdemes önteni a gázolajba egy kis rendszertisztítót (pl: metabond megasel, stp ) utána pedig:




Hehe. Tudsz élni Na majd nyomok egy flakon csodaszert aztán megjáratom a paripát.

OFF: Tegnap belémbotlott a pályán egy nagyontuning civic, nem ismerte a követési távolság fogalmát. Növeltem a tempót, de csak integetett meg bemutatott hogy menjek már le előle... hát megmutattam neki hogy mit tud egy gyári bajor. Röhögtem magamban amikor 190nél ő már 100méterre volt tőlem, én pedig fél kézzel fogva a kormányt hallgattam a petőfi rádióban egy kellemes muzsikát




A sok streetracinges majmot kötelező megalázni. Fogalmuk sincs, milyet "lép" egy igazi sváb verda! Amikor már tiltáson gyilkolja a rizsrakétát, csak akkor nyomok padlót... Fél perc múlva már csak egy kicsi pont lesz a visszapillantóban.

A rendszertisztítónál viszont figyelj az adagolásra! Egy tank gázolajhoz 30-35ml körül kell önteni. (többet ne)


csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2012. május 26. szombat, 21:08


vivaladiesel írta:
csbalu írta:
vivaladiesel írta:
dio írta: Hello
Hülye kérdés: Mostanában nem hallom menet közben az autóm turbójának a "fütyülő" hangját. Régebben ez mindig tisztán hallható volt.
Ez valami problémára utalhat? Teljesítménycsökkenést nem tapasztaltam, illetve kartergázszűrőt is rendszeresen cserélek, utoljára idén év elején.


Elképzelhető, hogy egy kicsit odaléptél mostanában az autónak (pl: autópálya) és a tartós magas fordulatszám miatt megtisztult a sok koromtól a turbód.
A lerakódás egyébként felerősíti a fütyülő hangot.


Mikor megvettem az autót fütyült a turbója mint a kisangyal, most hogy belenyomtam kb 3000et pályán nincs fütyülő hang, legalábbis nem hallom már


Néha érdemes önteni a gázolajba egy kis rendszertisztítót (pl: metabond megasel, stp ) utána pedig:




Hehe. Tudsz élni Na majd nyomok egy flakon csodaszert aztán megjáratom a paripát.

OFF: Tegnap belémbotlott a pályán egy nagyontuning civic, nem ismerte a követési távolság fogalmát. Növeltem a tempót, de csak integetett meg bemutatott hogy menjek már le előle... hát megmutattam neki hogy mit tud egy gyári bajor. Röhögtem magamban amikor 190nél ő már 100méterre volt tőlem, én pedig fél kézzel fogva a kormányt hallgattam a petőfi rádióban egy kellemes muzsikát





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2012. május 26. szombat, 21:09

vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. május 26. szombat, 20:40


csbalu írta:
vivaladiesel írta:
dio írta: Hello
Hülye kérdés: Mostanában nem hallom menet közben az autóm turbójának a "fütyülő" hangját. Régebben ez mindig tisztán hallható volt.
Ez valami problémára utalhat? Teljesítménycsökkenést nem tapasztaltam, illetve kartergázszűrőt is rendszeresen cserélek, utoljára idén év elején.


Elképzelhető, hogy egy kicsit odaléptél mostanában az autónak (pl: autópálya) és a tartós magas fordulatszám miatt megtisztult a sok koromtól a turbód.
A lerakódás egyébként felerősíti a fütyülő hangot.


Mikor megvettem az autót fütyült a turbója mint a kisangyal, most hogy belenyomtam kb 3000et pályán nincs fütyülő hang, legalábbis nem hallom már


Néha érdemes önteni a gázolajba egy kis rendszertisztítót (pl: metabond megasel, stp ) utána pedig:




csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2012. május 26. szombat, 19:58


vivaladiesel írta:
dio írta: Hello
Hülye kérdés: Mostanában nem hallom menet közben az autóm turbójának a "fütyülő" hangját. Régebben ez mindig tisztán hallható volt.
Ez valami problémára utalhat? Teljesítménycsökkenést nem tapasztaltam, illetve kartergázszűrőt is rendszeresen cserélek, utoljára idén év elején.


Elképzelhető, hogy egy kicsit odaléptél mostanában az autónak (pl: autópálya) és a tartós magas fordulatszám miatt megtisztult a sok koromtól a turbód.
A lerakódás egyébként felerősíti a fütyülő hangot.


Mikor megvettem az autót fütyült a turbója mint a kisangyal, most hogy belenyomtam kb 3000et pályán nincs fütyülő hang, legalábbis nem hallom már

vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. május 26. szombat, 19:51


dio írta: Hello
Hülye kérdés: Mostanában nem hallom menet közben az autóm turbójának a "fütyülő" hangját. Régebben ez mindig tisztán hallható volt.
Ez valami problémára utalhat? Teljesítménycsökkenést nem tapasztaltam, illetve kartergázszűrőt is rendszeresen cserélek, utoljára idén év elején.


Elképzelhető, hogy egy kicsit odaléptél mostanában az autónak (pl: autópálya) és a tartós magas fordulatszám miatt megtisztult a sok koromtól a turbód.
A lerakódás egyébként felerősíti a fütyülő hangot.


jokerface
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jokerface

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 538

Elküldve: 2012. május 26. szombat, 16:16


Valahogy IGY fütyült régen?





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. május 26. szombat, 16:16

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: M3
Évjárat: 2005

státusz dio

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 85

Elküldve: 2012. május 26. szombat, 16:06


Hello
Hülye kérdés: Mostanában nem hallom menet közben az autóm turbójának a "fütyülő" hangját. Régebben ez mindig tisztán hallható volt.
Ez valami problémára utalhat? Teljesítménycsökkenést nem tapasztaltam, illetve kartergázszűrőt is rendszeresen cserélek, utoljára idén év elején.

jokerface
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jokerface

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 538

Elküldve: 2012. május 26. szombat, 14:23


Tényleg jó kis cikk. Köszi.