- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E90
- Kivitel: Sedan
- Modell: 320d
- Évjárat: 2007
Elküldve: 2014. november 03. hétfő, 17:17
Üdv
Vezető oldali ülésfűtés alig melegít ? mit lehet tenni hogy lehet tesztelni ?
Elküldve: 2014. november 03. hétfő, 17:17
Elküldve: 2014. november 03. hétfő, 11:47
nickname írta:lantika írta:kzste írta:lantika írta:kzste írta:Tano írta:kzste írta: Szia!
Én is épp cserélném a kapcsoló panelt, mert csak ASC gomb van rajta. A kérdésem az lenne hogy miért kell ehhez teljes konzolt cserélni? Más a mérete a több gombosnak?
Köszi előre is!
Ez attól függ, hogy mikori évjáratú/felszereltségű az autó. A régebbiekben még nem volt schaltzentrum (SZM), hanem csak különálló gombok. Aztán ha jól rémlik 99 végén bejött a kapcsolókonzolos verzió is, és abban már egyben vannak a kapcsolók egy egységben, ez az SZM. Ha a régebbiről váltasz, mint pl én is így voltam vele, akkor az egész tartókonzolt is kell cserélni, mert a régibe nem lehet belerakni az SZM-t. Ha az újabb SZM-es verziód van, akkor a tartókonzolt nem kell cserélni, elég csak az SZM egységet.
Szia! Köszönöm a választ, nekem így néz ki ez a rész a kocsiban: http://www.powerfanatics.com/g...9p1192.jpg
Gondolom ez akkor még a régebbi változat. Magyarul cserélhetem a teljes konzolt.
Amúgy szerintem nem ez lehetett benne eredetileg, mert az ülésfűtés szépen be van kábelezve, meg is van a konzol mögött a csatlakozó. Csak épp nem tudom hová bedugni.
A rädiodrol tudnäl irni pär infot? Esetleg kepet tudnäl feltenni?
A rádió maga hátra van beépítve, elől egy 16:9-es nagynavi van. Mire gondoltál pontosan?
Az erdekelne,hogy ez a gyäri nagy navi,vagy valami utängyärtott. Akarok bele venni 2dines navit,de nem tudom melyiket merjem megvenni. Gyärit a sok-sok szereles miatt nem akarom.
Ha tényleg jót akarsz akkor csak DYNAVIN "kb kétszer annyiba kerül de minőségibb termék"
Elküldve: 2014. november 03. hétfő, 11:03
lantika írta:kzste írta:lantika írta:kzste írta:Tano írta:kzste írta: Szia!
Én is épp cserélném a kapcsoló panelt, mert csak ASC gomb van rajta. A kérdésem az lenne hogy miért kell ehhez teljes konzolt cserélni? Más a mérete a több gombosnak?
Köszi előre is!
Ez attól függ, hogy mikori évjáratú/felszereltségű az autó. A régebbiekben még nem volt schaltzentrum (SZM), hanem csak különálló gombok. Aztán ha jól rémlik 99 végén bejött a kapcsolókonzolos verzió is, és abban már egyben vannak a kapcsolók egy egységben, ez az SZM. Ha a régebbiről váltasz, mint pl én is így voltam vele, akkor az egész tartókonzolt is kell cserélni, mert a régibe nem lehet belerakni az SZM-t. Ha az újabb SZM-es verziód van, akkor a tartókonzolt nem kell cserélni, elég csak az SZM egységet.
Szia! Köszönöm a választ, nekem így néz ki ez a rész a kocsiban: http://www.powerfanatics.com/g...9p1192.jpg
Gondolom ez akkor még a régebbi változat. Magyarul cserélhetem a teljes konzolt.
Amúgy szerintem nem ez lehetett benne eredetileg, mert az ülésfűtés szépen be van kábelezve, meg is van a konzol mögött a csatlakozó. Csak épp nem tudom hová bedugni.
A rädiodrol tudnäl irni pär infot? Esetleg kepet tudnäl feltenni?
A rádió maga hátra van beépítve, elől egy 16:9-es nagynavi van. Mire gondoltál pontosan?
Az erdekelne,hogy ez a gyäri nagy navi,vagy valami utängyärtott. Akarok bele venni 2dines navit,de nem tudom melyiket merjem megvenni. Gyärit a sok-sok szereles miatt nem akarom.
Elküldve: 2014. november 03. hétfő, 10:07
kzste írta:lantika írta:kzste írta:Tano írta:kzste írta: Szia!
Én is épp cserélném a kapcsoló panelt, mert csak ASC gomb van rajta. A kérdésem az lenne hogy miért kell ehhez teljes konzolt cserélni? Más a mérete a több gombosnak?
Köszi előre is!
Ez attól függ, hogy mikori évjáratú/felszereltségű az autó. A régebbiekben még nem volt schaltzentrum (SZM), hanem csak különálló gombok. Aztán ha jól rémlik 99 végén bejött a kapcsolókonzolos verzió is, és abban már egyben vannak a kapcsolók egy egységben, ez az SZM. Ha a régebbiről váltasz, mint pl én is így voltam vele, akkor az egész tartókonzolt is kell cserélni, mert a régibe nem lehet belerakni az SZM-t. Ha az újabb SZM-es verziód van, akkor a tartókonzolt nem kell cserélni, elég csak az SZM egységet.
Szia! Köszönöm a választ, nekem így néz ki ez a rész a kocsiban: http://www.powerfanatics.com/g...9p1192.jpg
Gondolom ez akkor még a régebbi változat. Magyarul cserélhetem a teljes konzolt.
Amúgy szerintem nem ez lehetett benne eredetileg, mert az ülésfűtés szépen be van kábelezve, meg is van a konzol mögött a csatlakozó. Csak épp nem tudom hová bedugni.
A rädiodrol tudnäl irni pär infot? Esetleg kepet tudnäl feltenni?
A rádió maga hátra van beépítve, elől egy 16:9-es nagynavi van. Mire gondoltál pontosan?
Elküldve: 2014. október 20. hétfő, 20:11
Dog írta:
Aham....köszi!
Az úgy is mostanában sokszor jelez, majd azt is ki kellesz iktatni!
Annak mi a szerepe amúgy?
Hogy csak ott durran a zsák ahol ülnek?!
Elküldve: 2014. október 20. hétfő, 19:12
Elküldve: 2014. október 20. hétfő, 17:40
YELLOW írta:Pitykoo írta:Pitykoo írta:Dog írta:Pitykoo írta:Pitykoo írta: Hali!
Olyanba kérnék segítséget, hogy akarok rakni a két első ülésbe fűtést!
A kérdésem az lenne, hogy mire figyeljek az ülés kiszedésekor, ha a csatlakozókat lehúzom és kiszedem az ülést nem lesz semminek semmi baja ha ugyan úgy vissza is rakok mindent(nem szeretnék ellőni semmit) ?!
Az ülésről a gyári huzat mennyire könnyen szedhető le ill. rakható vissza?
Én úgy szeretném ha csak gyújtás után legyen kötve nehogy véletlenül bekapcsolva hagyjam és lemeríti az aksit akkor hova , mire érdemes rákötni?
Előre is köszönöm a válaszokat!
Vagy, hogy melyik típust ajánlanátok!?
Az ülést nyugodtan kiszedheted Én inkább kárpitosra biznám a huzatot elég feszesre van húzva kinlodjon az vele....Ha tudsz szerezni gyári betétet a kábelköteg nemvoltdrága márkaszervizbesem vezérlőt meg kb 10ért kapsz és teljes gyári rendszered lesz.
Aham.... köszi!
Utána járok van e valahol kárpitos....
Egyébkén ilyen univerzálisat tudnának nekem adni szinte ingyen ezért gondoltam, hogy azt beleteszem....
Jó lett volna ha nem olyan szívatós a huzat le fel rakása....
Még annyit, hogy le kell e venni az aksiról a sarut mielőtt kiszedem azt ülést vagy nem?!
célszerű levenni bármi elektronyos dolgot csinálsz. meg az ülésfoglaltságjelző hibát fog beírni. ha van aki kitörölje a hibát, akkor maradhat az akksi rajta.
Elküldve: 2014. október 20. hétfő, 17:14
Pitykoo írta:Pitykoo írta:Dog írta:Pitykoo írta:Pitykoo írta: Hali!
Olyanba kérnék segítséget, hogy akarok rakni a két első ülésbe fűtést!
A kérdésem az lenne, hogy mire figyeljek az ülés kiszedésekor, ha a csatlakozókat lehúzom és kiszedem az ülést nem lesz semminek semmi baja ha ugyan úgy vissza is rakok mindent(nem szeretnék ellőni semmit) ?!
Az ülésről a gyári huzat mennyire könnyen szedhető le ill. rakható vissza?
Én úgy szeretném ha csak gyújtás után legyen kötve nehogy véletlenül bekapcsolva hagyjam és lemeríti az aksit akkor hova , mire érdemes rákötni?
Előre is köszönöm a válaszokat!
Vagy, hogy melyik típust ajánlanátok!?
Az ülést nyugodtan kiszedheted Én inkább kárpitosra biznám a huzatot elég feszesre van húzva kinlodjon az vele....Ha tudsz szerezni gyári betétet a kábelköteg nemvoltdrága márkaszervizbesem vezérlőt meg kb 10ért kapsz és teljes gyári rendszered lesz.
Aham.... köszi!
Utána járok van e valahol kárpitos....
Egyébkén ilyen univerzálisat tudnának nekem adni szinte ingyen ezért gondoltam, hogy azt beleteszem....
Jó lett volna ha nem olyan szívatós a huzat le fel rakása....
Még annyit, hogy le kell e venni az aksiról a sarut mielőtt kiszedem azt ülést vagy nem?!
Elküldve: 2014. október 20. hétfő, 17:03
Pitykoo írta:Dog írta:Pitykoo írta:Pitykoo írta: Hali!
Olyanba kérnék segítséget, hogy akarok rakni a két első ülésbe fűtést!
A kérdésem az lenne, hogy mire figyeljek az ülés kiszedésekor, ha a csatlakozókat lehúzom és kiszedem az ülést nem lesz semminek semmi baja ha ugyan úgy vissza is rakok mindent(nem szeretnék ellőni semmit) ?!
Az ülésről a gyári huzat mennyire könnyen szedhető le ill. rakható vissza?
Én úgy szeretném ha csak gyújtás után legyen kötve nehogy véletlenül bekapcsolva hagyjam és lemeríti az aksit akkor hova , mire érdemes rákötni?
Előre is köszönöm a válaszokat!
Vagy, hogy melyik típust ajánlanátok!?
Az ülést nyugodtan kiszedheted Én inkább kárpitosra biznám a huzatot elég feszesre van húzva kinlodjon az vele....Ha tudsz szerezni gyári betétet a kábelköteg nemvoltdrága márkaszervizbesem vezérlőt meg kb 10ért kapsz és teljes gyári rendszered lesz.
Aham.... köszi!
Utána járok van e valahol kárpitos....
Egyébkén ilyen univerzálisat tudnának nekem adni szinte ingyen ezért gondoltam, hogy azt beleteszem....
Jó lett volna ha nem olyan szívatós a huzat le fel rakása....
Elküldve: 2014. október 19. vasárnap, 19:11
Elküldve: 2014. október 19. vasárnap, 18:48
Dog írta:Pitykoo írta:Pitykoo írta: Hali!
Olyanba kérnék segítséget, hogy akarok rakni a két első ülésbe fűtést!
A kérdésem az lenne, hogy mire figyeljek az ülés kiszedésekor, ha a csatlakozókat lehúzom és kiszedem az ülést nem lesz semminek semmi baja ha ugyan úgy vissza is rakok mindent(nem szeretnék ellőni semmit) ?!
Az ülésről a gyári huzat mennyire könnyen szedhető le ill. rakható vissza?
Én úgy szeretném ha csak gyújtás után legyen kötve nehogy véletlenül bekapcsolva hagyjam és lemeríti az aksit akkor hova , mire érdemes rákötni?
Előre is köszönöm a válaszokat!
Vagy, hogy melyik típust ajánlanátok!?
Az ülést nyugodtan kiszedheted Én inkább kárpitosra biznám a huzatot elég feszesre van húzva kinlodjon az vele....Ha tudsz szerezni gyári betétet a kábelköteg nemvoltdrága márkaszervizbesem vezérlőt meg kb 10ért kapsz és teljes gyári rendszered lesz.
Elküldve: 2014. október 19. vasárnap, 18:20
Pitykoo írta:Pitykoo írta: Hali!
Olyanba kérnék segítséget, hogy akarok rakni a két első ülésbe fűtést!
A kérdésem az lenne, hogy mire figyeljek az ülés kiszedésekor, ha a csatlakozókat lehúzom és kiszedem az ülést nem lesz semminek semmi baja ha ugyan úgy vissza is rakok mindent(nem szeretnék ellőni semmit) ?!
Az ülésről a gyári huzat mennyire könnyen szedhető le ill. rakható vissza?
Én úgy szeretném ha csak gyújtás után legyen kötve nehogy véletlenül bekapcsolva hagyjam és lemeríti az aksit akkor hova , mire érdemes rákötni?
Előre is köszönöm a válaszokat!
Vagy, hogy melyik típust ajánlanátok!?
Elküldve: 2014. október 19. vasárnap, 13:20
Pitykoo írta: Hali!
Olyanba kérnék segítséget, hogy akarok rakni a két első ülésbe fűtést!
A kérdésem az lenne, hogy mire figyeljek az ülés kiszedésekor, ha a csatlakozókat lehúzom és kiszedem az ülést nem lesz semminek semmi baja ha ugyan úgy vissza is rakok mindent(nem szeretnék ellőni semmit) ?!
Az ülésről a gyári huzat mennyire könnyen szedhető le ill. rakható vissza?
Én úgy szeretném ha csak gyújtás után legyen kötve nehogy véletlenül bekapcsolva hagyjam és lemeríti az aksit akkor hova , mire érdemes rákötni?
Előre is köszönöm a válaszokat!
Elküldve: 2014. október 17. péntek, 20:05
Elküldve: 2014. október 02. csütörtök, 11:30
papaiatis írta:Medvedisznoman írta:Tano írta:papaiatis írta: Két hibát találtam az ülésfűtéssel kapcsolatban.
Error memory:
Seat heating left short circuit or open circuit (error freq: 15, static error)
Shadow error memory:
Seat heting Lower voltage recognised (error freq: 1, sporadic)
Ebben az esetben mindenképp ki kell méregetni a csatlakozási pontoknál a rendszert, valahol vagy kontakthiba vagy szakadás lehet szerintem.
Sziasztok! Ez inkább zárlat lesz szerintem, feszültség letörés ugyanis zárlatkor áll fenn. Ez magyarázná azt is, hogy miért kapcsol ki. Nálam megtört a vezeték a az ülő- és hátlap között, a sok hajtogatástól (kupé) és az okozott hasonló tüneteket. Érdemes lenne a működő és a nem működő rész között szemrevételezni a vezetéket (már ha hozzáférsz)
Köszönöm a válaszokat! A hétvégén megpróbálok alánézni az üléseknek és kimérni műszerrel amit csak lehet. Jelentkezem az eredménnyel
Még annyi, hogy kb 3 hete még működött valamennyire. Ez azt jelenti, hogy nem kapcsolt ki egyből, hanem csak pár perc után. Most viszont 1-2 másodperccel később ki is kapcsol. Esetleg ezzel lehet szűkíteni a problémakört?