anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. november 25. péntek, 21:23


YELLOW írta:
ute107 írta: Na, Yellow és többiek találós kérdés?

Nekem a solar sensor vagy miaf..sz kezd el zörögni néha.

Kurva idegesítő, de ráütök két határozottat és tádám...már is jó.

Mi fogja azt a szart oda a műszerfalhoz? Mert a realoem-en nem írja....

Aki megválaszolja kap egy online sört (Yellow alkoholmenteset)!


nah ezzel a solar szenzorral adtál egy ötletet.
bár nekem inkább a fogyasztásmérő szokott hangot adni 12 liter felett ha gyorsulok.
bár nekem van egy szoci manométer (nyomásmérő kerékhez) a kesztyűtartóban, az is tud hangot adni. mondjuk lehet tényleg kipakolok minden oylan dolgot, ami utólagos tárolt cucc. pedig térképtartóba nem is tárolok semmit.
solar témát megnézem majd.


Fogyasztásmérő mutató nekem is beszokott néha kerregni,mintha még spirálos volna. Az a solar sensor melyik?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17583

Elküldve: 2011. november 25. péntek, 20:52


ute107 írta: Na, Yellow és többiek találós kérdés?

Nekem a solar sensor vagy miaf..sz kezd el zörögni néha.

Kurva idegesítő, de ráütök két határozottat és tádám...már is jó.

Mi fogja azt a szart oda a műszerfalhoz? Mert a realoem-en nem írja....

Aki megválaszolja kap egy online sört (Yellow alkoholmenteset)!


nah ezzel a solar szenzorral adtál egy ötletet.
bár nekem inkább a fogyasztásmérő szokott hangot adni 12 liter felett ha gyorsulok.
bár nekem van egy szoci manométer (nyomásmérő kerékhez) a kesztyűtartóban, az is tud hangot adni. mondjuk lehet tényleg kipakolok minden oylan dolgot, ami utólagos tárolt cucc. pedig térképtartóba nem is tárolok semmit.
solar témát megnézem majd.

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2011. november 25. péntek, 20:25


Na, Yellow és többiek találós kérdés?

Nekem a solar sensor vagy miaf..sz kezd el zörögni néha.

Kurva idegesítő, de ráütök két határozottat és tádám...már is jó.

Mi fogja azt a szart oda a műszerfalhoz? Mert a realoem-en nem írja....

Aki megválaszolja kap egy online sört (Yellow alkoholmenteset)!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17583

Elküldve: 2011. november 25. péntek, 20:15


hancurozo írta:
YELLOW írta: aki normálisan válaszólt/válaszól, annak kössz! közben faggattam munkahelyen is tulajokat.
mondjuk biztos a feszesebb futómű, hamarabb "szétrázza" a kasztnit.

"az autó egy eszköz legtöbbünknek, nem műtárgy, szerintem vagy irreális elvárásaid vannak, vagy lusta/spúr vagy rendesen utánajárni a bajnak, inkább itt éled ki magad."

1. nekem nem csak egy eszköz. sorry!
2. lehet irreális elvárásaim vannak, de mivel nem tudom milyen jelenségek vannak, így a tökéleteset várnám el. pont ezért kérdeztem, azt amit, hogy mit várhatok el.
3. azért vagyok lusta/spúr mert utána kérdezek valaminek? feleslegesen minek essek neki valaminek? szerintem egy fórum azért van, hogy ha tudunk, akkor segítsünk a másiknak, mindegy hogyan.
4. mivel élem ki magam itt? bocs ezen nevetnem kell...


YELLOW. Akkor segítek. Elvárhatod a tökéletest, mert nekem nem nyikorog/recseg/zörög semmi. Hozzáteszem, mikor leszedtem az ajtókárpitokat, nem spóroltam el a "bolhákat", és mosásnál az összes gumikéder, és az ajtó belső fele is meg van tisztítva (amúgy a kencéktől nyikorgott). Műszakin nem volt gond a lengőkarral, mégis mikor megnéztem, a belső gömbfej lógott, ezért cseréltem (ha nincs tehermentesítve, még a "nyúzópadon" sem szúrják ki). Ha többet használnád a kocsit, nem menne tönkre az állásban (többet árt ha áll a garázsban, mint a használat).
Keress 1 normális szerelőt, akivel alámászhatsz az autódnak, végignéztek mindent, elmagyarázza, hogy mi miért van beépítve és miért pont úgy. (nem javaslom, hogy egyedül csináld, mert elektronikában otthon vagy, de az autókhoz (hozzászólásaid alapján) nem igazán értesz).
Minddenki szereti a BMW-t (gondolom, különben nem lenne itt a fórumon) de valóban csak egy használati tárgy, és idővel elromlik/elöregedik benne néhány alkatrész. (ezeket illik cserélni)


nem áll az autó, mert max 3 napot áll, utána 2-3 napig ahsználva avn. csak épp nem hosszúkat megyek vele.
az, hogy nem értek az autókhoz szerintem kicsit túlzás. az itt lévők 95% nem ért hozzá, mert nem autószerelő. nem azt mondom, hogy értek, de azé van némi foganatom, néha fején találom a szöget... (vak tyúk is...) nem minden esetben azért kérdezek, sokszor megerősítés kell, nah meg persze nem mindig engem érdekel.
mellesleg azért lehet tanulni fórumokon, ha nem titkolóznának sokan annyira

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2011. november 25. péntek, 19:55


YELLOW írta: aki normálisan válaszólt/válaszól, annak kössz! közben faggattam munkahelyen is tulajokat.
mondjuk biztos a feszesebb futómű, hamarabb "szétrázza" a kasztnit.

"az autó egy eszköz legtöbbünknek, nem műtárgy, szerintem vagy irreális elvárásaid vannak, vagy lusta/spúr vagy rendesen utánajárni a bajnak, inkább itt éled ki magad."

1. nekem nem csak egy eszköz. sorry!
2. lehet irreális elvárásaim vannak, de mivel nem tudom milyen jelenségek vannak, így a tökéleteset várnám el. pont ezért kérdeztem, azt amit, hogy mit várhatok el.
3. azért vagyok lusta/spúr mert utána kérdezek valaminek? feleslegesen minek essek neki valaminek? szerintem egy fórum azért van, hogy ha tudunk, akkor segítsünk a másiknak, mindegy hogyan.
4. mivel élem ki magam itt? bocs ezen nevetnem kell...


YELLOW. Akkor segítek. Elvárhatod a tökéletest, mert nekem nem nyikorog/recseg/zörög semmi. Hozzáteszem, mikor leszedtem az ajtókárpitokat, nem spóroltam el a "bolhákat", és mosásnál az összes gumikéder, és az ajtó belső fele is meg van tisztítva (amúgy a kencéktől nyikorgott). Műszakin nem volt gond a lengőkarral, mégis mikor megnéztem, a belső gömbfej lógott, ezért cseréltem (ha nincs tehermentesítve, még a "nyúzópadon" sem szúrják ki). Ha többet használnád a kocsit, nem menne tönkre az állásban (többet árt ha áll a garázsban, mint a használat).
Keress 1 normális szerelőt, akivel alámászhatsz az autódnak, végignéztek mindent, elmagyarázza, hogy mi miért van beépítve és miért pont úgy. (nem javaslom, hogy egyedül csináld, mert elektronikában otthon vagy, de az autókhoz (hozzászólásaid alapján) nem igazán értesz).
Minddenki szereti a BMW-t (gondolom, különben nem lenne itt a fórumon) de valóban csak egy használati tárgy, és idővel elromlik/elöregedik benne néhány alkatrész. (ezeket illik cserélni)

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17583

Elküldve: 2011. november 25. péntek, 19:16


aki normálisan válaszólt/válaszól, annak kössz! közben faggattam munkahelyen is tulajokat.
mondjuk biztos a feszesebb futómű, hamarabb "szétrázza" a kasztnit.

"az autó egy eszköz legtöbbünknek, nem műtárgy, szerintem vagy irreális elvárásaid vannak, vagy lusta/spúr vagy rendesen utánajárni a bajnak, inkább itt éled ki magad."

1. nekem nem csak egy eszköz. sorry!
2. lehet irreális elvárásaim vannak, de mivel nem tudom milyen jelenségek vannak, így a tökéleteset várnám el. pont ezért kérdeztem, azt amit, hogy mit várhatok el.
3. azért vagyok lusta/spúr mert utána kérdezek valaminek? feleslegesen minek essek neki valaminek? szerintem egy fórum azért van, hogy ha tudunk, akkor segítsünk a másiknak, mindegy hogyan.
4. mivel élem ki magam itt? bocs ezen nevetnem kell...

Alesi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Alesi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 7% (26 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2011. november 25. péntek, 17:54


jons írta:
anubisz írta: Miről is van szó? Vallomást kel tenni? hát nekem a könyöklő,nem jön be az a nyikorgó műanyag hangja,pedig nincs 50-es karom. amúgy semmi különös,viszont a kaszni csavarodást hátulról igen hallani,ha komoly szintváltozáson megyek át lassan,igen ropog hátul,mintha valami kalóz bárkán lennék. Nem tudom,nem e a 2 törött hátsó rugó miatt csinálja,mert nem emlékszem ,hogy régebben csinálta volna.
Mondjuk az ajtó bolhákat rég újra cseréltem,mivel nekem is ramaty állapotba voltak. Viszont pozitív dolog,hogy a régebben írt suhogás,amit hallottam kintről,az megszűnt mióta lecseréltem az RFT abroncsokat. Becsapós volt,mintha egy csapágy lett volna elkopva,


Az ajtókéderek is tudnak érdekes hangokat kiadni... sonax gumiápoló jó vastagon, tocsogósan... 1-2 hónapig nem lesz vele gond. Pl mióta a hátsó telókat és rugókat kicseréltettem, a zörejek nagy része oda lett. Cserébe olyan a hátulja, mintha merevtengelyes, laprugós lenne Merev, patent, ha értitek hogy mondom. Nem kényelmetlen, csak érezhetően feszes, ahogy te is mondod.

De igazából irigylem yellow gondjait.



Erdekes, en vagy 5 fele gumiapolot kiprobaltam, de egyedul a gyari BMW mutatott eredmenyt, az is elegge valtozot. Van hogy bekenem, es 1 honapig kuss van, van hogy 1 het utan mar megint zorog, tok idegesito.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. november 25. péntek, 17:55


jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2011. november 25. péntek, 17:25


anubisz írta: Miről is van szó? Vallomást kel tenni? hát nekem a könyöklő,nem jön be az a nyikorgó műanyag hangja,pedig nincs 50-es karom. amúgy semmi különös,viszont a kaszni csavarodást hátulról igen hallani,ha komoly szintváltozáson megyek át lassan,igen ropog hátul,mintha valami kalóz bárkán lennék. Nem tudom,nem e a 2 törött hátsó rugó miatt csinálja,mert nem emlékszem ,hogy régebben csinálta volna.
Mondjuk az ajtó bolhákat rég újra cseréltem,mivel nekem is ramaty állapotba voltak. Viszont pozitív dolog,hogy a régebben írt suhogás,amit hallottam kintről,az megszűnt mióta lecseréltem az RFT abroncsokat. Becsapós volt,mintha egy csapágy lett volna elkopva,


Az ajtókéderek is tudnak érdekes hangokat kiadni... sonax gumiápoló jó vastagon, tocsogósan... 1-2 hónapig nem lesz vele gond. Pl mióta a hátsó telókat és rugókat kicseréltettem, a zörejek nagy része oda lett. Cserébe olyan a hátulja, mintha merevtengelyes, laprugós lenne Merev, patent, ha értitek hogy mondom. Nem kényelmetlen, csak érezhetően feszes, ahogy te is mondod.

De igazából irigylem yellow gondjait.



anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. november 25. péntek, 12:35


Miről is van szó? Vallomást kel tenni? hát nekem a könyöklő,nem jön be az a nyikorgó műanyag hangja,pedig nincs 50-es karom. amúgy semmi különös,viszont a kaszni csavarodást hátulról igen hallani,ha komoly szintváltozáson megyek át lassan,igen ropog hátul,mintha valami kalóz bárkán lennék. Nem tudom,nem e a 2 törött hátsó rugó miatt csinálja,mert nem emlékszem ,hogy régebben csinálta volna.
Mondjuk az ajtó bolhákat rég újra cseréltem,mivel nekem is ramaty állapotba voltak. Viszont pozitív dolog,hogy a régebben írt suhogás,amit hallottam kintről,az megszűnt mióta lecseréltem az RFT abroncsokat. Becsapós volt,mintha egy csapágy lett volna elkopva,

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2011. november 25. péntek, 12:24


anubisz írta:
kempelen írta:
YELLOW írta: na mi az? erről sem mer senki nyilatkozni....?

szerk.: mondjuk árulkodó... ha senkinek nem lenne gondja, akkor büszkén vernétek itt a melleteket tehát másnál is ropog... így veszem.


si3rrabravo írta: Én csodálkozom, hogy a Te hallásoddal miért nem "hallod" ki a hiba okát, lehet túl közelről figyeled a ropogást!

A helyedben abból a távolságból hallgatóznék, ahonnan megmondod, hogy első/hátsó kerekes a gépkocsi, illetve automata/manual anélkül, hogy váltana.

Csak egy tipp


Nem lehetséges, hogy ennek a hangját hallod? Állítólag már eléggé szét van esve szegény.





Jaj de gonosz valaki,szegény Marsjáró. Nincs annak elég baja? -160 fokba meddig bírná egy BMW.


Végül is komolyra fordítva a szót, nálam semmi baj, zörej, kopogás.



anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. november 25. péntek, 12:19


kempelen írta:
YELLOW írta: na mi az? erről sem mer senki nyilatkozni....?

szerk.: mondjuk árulkodó... ha senkinek nem lenne gondja, akkor büszkén vernétek itt a melleteket tehát másnál is ropog... így veszem.


si3rrabravo írta: Én csodálkozom, hogy a Te hallásoddal miért nem "hallod" ki a hiba okát, lehet túl közelről figyeled a ropogást!

A helyedben abból a távolságból hallgatóznék, ahonnan megmondod, hogy első/hátsó kerekes a gépkocsi, illetve automata/manual anélkül, hogy váltana.

Csak egy tipp


Nem lehetséges, hogy ennek a hangját hallod? Állítólag már eléggé szét van esve szegény.





Jaj de gonosz valaki,szegény Marsjáró. Nincs annak elég baja? -160 fokba meddig bírná egy BMW.

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2011. november 25. péntek, 12:13


YELLOW írta: na mi az? erről sem mer senki nyilatkozni....?

szerk.: mondjuk árulkodó... ha senkinek nem lenne gondja, akkor büszkén vernétek itt a melleteket tehát másnál is ropog... így veszem.


si3rrabravo írta: Én csodálkozom, hogy a Te hallásoddal miért nem "hallod" ki a hiba okát, lehet túl közelről figyeled a ropogást!

A helyedben abból a távolságból hallgatóznék, ahonnan megmondod, hogy első/hátsó kerekes a gépkocsi, illetve automata/manual anélkül, hogy váltana.

Csak egy tipp


Nem lehetséges, hogy ennek a hangját hallod? Állítólag már eléggé szét van esve szegény.





Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2011. november 25. péntek, 12:07


Az enyémben nem zörög semmi.

K_Gergo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2000

státusz K_Gergo

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 476

Elküldve: 2011. november 25. péntek, 09:17


YELLOW írta: na mi az? erről sem mer senki nyilatkozni....?

szerk.: mondjuk árulkodó... ha senkinek nem lenne gondja, akkor büszkén vernétek itt a melleteket tehát másnál is ropog... így veszem.


a legtöbben irigylik a problémáidat Yellow...egyetértek hancurozo-val, te direkt keresed a problémákat.
9 éves a kocsid, mit vársz, hogy meg se nyekkenjen ezeken a szarhatár magyar utakon? leírni, meghatározni se tudod (nem is nagyon lehet) a tüneteket, de azt várod, hogy a fórumozók megmondják mi a baj?

de hogy jobban érezd magad: hátul az irányító gömbfejek cserések, amiatt kopog néha a hátulja. a tetőablakom szar úton hajlamos zizegni, de nem mindig. 0 fok környékén vagy az alatt harántirányban járdára felhajtva van egy kis nyikorgás mindenfelől. a középkonzolban tartott telefon, aprópénz, kulcs zajong, a csomagtartóban a vizespalack, jégoldós spricni, jégkaparó, kefe mászkálása okoz elviselhetetlen dübörgést.

szerintem nyomd ki purhabbal a kocsit, ne használd még annyit se, mint eddig, oszt probléma megoldva.
az autó egy eszköz legtöbbünknek, nem műtárgy, szerintem vagy irreális elvárásaid vannak, vagy lusta/spúr vagy rendesen utánajárni a bajnak, inkább itt éled ki magad.

seta
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2002

státusz seta

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 3% (11 pont) | Hozzászólások: 323

Elküldve: 2011. november 24. csütörtök, 22:36


nekem kormány tekeréskor ad néha ropogó hangot. Nyáron jól hallhatóan hangos volt, de csak belülről. Viszont már 1 ideje nem hallom. Az ajtókárpit lehet ludas, mivel nekem a bolhatartó műanyagok elengedték a kárpitot, tehát a bolha bent volt az ajtóban, a bolhán rajtavolt a műanyag, viszont a műanyag ragasztása elegedett (gyárilag hozzá van ragasztva a kárpithoz). Bizonyos esetekben ezek zörögtek. De miután visszaragasztottam őket, megszünt ez a fajta zörej. Még van egy olyan fajta zörej ajtócsukáskor, mintha valami fém lötyögne az ajtóban, és berezegne, de erre még nem sikerült rájönnöm h mi. Pedig már jópárszor szétszedtem Viszont amit mostanában elkezdett: ha teljesen, vagy majdnem teljesen kitekert kormánnyal kanyarodok, akkor visszatekerésnél egy erős koppanás hallható talán jobb elölről. Elég rémisztő.