YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. április 18. szerda, 16:01


csbalu írta:

Nekem faceliftes van de 5 sebességes és 3-ban kényelmes az 50 ilyen 1800as fordulattal, de még tapasztalgatom egyenlőre mi hogy jó.


hát nekem a benyás 5.-ben is kényelmes 50-nel.
mostanában azért szoktam rá a 50-nél 4.-ben való haladásra, mert nem fogyaszt többet, mint 5.-ben. illetve így kevesebbet kell váltanom kímélem a kuplung szerkezetet.


csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2012. április 18. szerda, 15:52


Coyote írta:
csbalu írta:
Coyote írta:
A Székesfehérvár-Zalaegerszeg táv kb. 1:45, dinamikusan haladva, de nem durván száguldva. (GPS szerint majdnem 2 óra). Én ezt múltkor lenyomtam a céges Mondeoval 1:28 alatt, Zegtől B-szentgyörgyig vadállat módon hajtva, utána M7-en végig 180-210 között toltam neki.
Azon kívül, hogy életveszélyes volt, megevett szerencsétlen 8,5 litert (2.0 dízel, 6 literes fogyasztással), füstölt is rendesen, mikor a parkolóba értem és rátoltam egy kövéret (ez sem normális jelenség), magyarán kihajtottam a lelkét.
Mindezt 17 perc előnyért.
Utána meg elmentem szarni 15 percre, és huss, el is ment az előny, pedig a meló miatt siettem, nem a WC-re.

Jó, persze, elméletben megérte (mert nem szartam be ), de őszintén szólva, ez saját autóval egyáltalán nem éri meg, abszolút bukta a száguldozás. A traffipaxról nem is beszélve...





Ez abszolút így van. Nekem még szoknom kell egyenlőre hogy ha nem figyelek 160-nal megyek, és 2esben egy kövérebb gáznál meg 70el. Épp ezért lesz az első beszerelt extrám egy tempomat, akkor nem nyomkodom feleslegesen a gázt. Sajnos az én útvonalamon gyakran trafiznak...


Hát hallod, én az autózás forradalmasításának tartom a tempomatot. Pályán 120-130, M0-án 80, lakott területen 50 - mindig belövöm, és nem esek bele abba a hibába, hogy előzés vagy gyorsítás után magasabb tempón maradok. Imádom ezt a kis kütyüt, soha többé nem szeretnék tempomatmentes autót (a másik ilyen olcsó kedvencem a tolatóradar, és nem azért mert béna vagyok, hanem azért mert lusta, és szeretek faszán parkolni )

kchris: benzinesről váltottam, de OFF autóról, nem BMW-ről. BMW-ben sorhatos benyásat vennék szívem szerint, de a rengeteg használat miatt kénytelen voltam figyelembe venni a dízel gazdaságosságát. Az egyes fokozat tényleg egy idegesítő 3 másodperces rántás, a kettes se túl hosszú, az 50-et 3-asban lehet dinamikusan, 4-esben kényelmesen tartani. A pesti toszorgásnál egyenesen utálom a kéziváltómat. Lehet, hogy a facelift előtti 5 sebességeseknél kényelmesebb, hosszabb volt az egyes.




Nekem faceliftes van de 5 sebességes és 3-ban kényelmes az 50 ilyen 1800as fordulattal, de még tapasztalgatom egyenlőre mi hogy jó.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. április 18. szerda, 15:52

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. április 18. szerda, 15:49


csbalu írta:
Coyote írta:
A Székesfehérvár-Zalaegerszeg táv kb. 1:45, dinamikusan haladva, de nem durván száguldva. (GPS szerint majdnem 2 óra). Én ezt múltkor lenyomtam a céges Mondeoval 1:28 alatt, Zegtől B-szentgyörgyig vadállat módon hajtva, utána M7-en végig 180-210 között toltam neki.
Azon kívül, hogy életveszélyes volt, megevett szerencsétlen 8,5 litert (2.0 dízel, 6 literes fogyasztással), füstölt is rendesen, mikor a parkolóba értem és rátoltam egy kövéret (ez sem normális jelenség), magyarán kihajtottam a lelkét.
Mindezt 17 perc előnyért.
Utána meg elmentem szarni 15 percre, és huss, el is ment az előny, pedig a meló miatt siettem, nem a WC-re.

Jó, persze, elméletben megérte (mert nem szartam be ), de őszintén szólva, ez saját autóval egyáltalán nem éri meg, abszolút bukta a száguldozás. A traffipaxról nem is beszélve...



Ez abszolút így van. Nekem még szoknom kell egyenlőre hogy ha nem figyelek 160-nal megyek, és 2esben egy kövérebb gáznál meg 70el. Épp ezért lesz az első beszerelt extrám egy tempomat, akkor nem nyomkodom feleslegesen a gázt. Sajnos az én útvonalamon gyakran trafiznak...


Hát hallod, én az autózás forradalmasításának tartom a tempomatot. Pályán 120-130, M0-án 80, lakott területen 50 - mindig belövöm, és nem esek bele abba a hibába, hogy előzés vagy gyorsítás után magasabb tempón maradok. Imádom ezt a kis kütyüt, soha többé nem szeretnék tempomatmentes autót (a másik ilyen olcsó kedvencem a tolatóradar, és nem azért mert béna vagyok, hanem azért mert lusta, és szeretek faszán parkolni )

kchris: benzinesről váltottam, de OFF autóról, nem BMW-ről. BMW-ben sorhatos benyásat vennék szívem szerint, de a rengeteg használat miatt kénytelen voltam figyelembe venni a dízel gazdaságosságát. Az egyes fokozat tényleg egy idegesítő 3 másodperces rántás, a kettes se túl hosszú, az 50-et 3-asban lehet dinamikusan, 4-esben kényelmesen tartani. A pesti toszorgásnál egyenesen utálom a kéziváltómat. Lehet, hogy a facelift előtti 5 sebességeseknél kényelmesebb, hosszabb volt az egyes.


csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2012. április 18. szerda, 15:48


m_attila írta:
kchris írta:
csbalu írta:
Coyote írta:
kchris írta:
csbalu írta: Na látom kisebb palota forradalmat indítottam el a "decizgetéssel" Az hogy ki miért veszi a BMW-t az teljesen szubjektív. Megmondom őszintén ugyan nem vagyok idős de kinőttem már abból hogy az életem költsem az autómra. Autóbuzi vagyok de már mérlegelek, és hiába van normális fizetésem havi 6000-8000Ft-on is gondolkodom.

A történet egy picit változott részemről ugyanis végre megvan a vas amiről eddig csak jövő időben beszéltem. Sajnos az 5L-es fogyasztást nem fogom tudni tartani mert nem tudom megállni hogy ne nyomjam. Nekem(!!) egyenlőre még újdonság a viszonylag erős motor és ez a menetteljesítmény, tehát ameddig nem unom meg a 330NM kellemes hatásait biztos nem a fogyasztást fogom figyelgetni. 6-6-5L az ami szerintem reális mert a BC 5.7L-t mutat, de majd kiderül az első 1000km befejeztével.


hát igen. elég sok nagy értékű autót látni az autópályát "döcögni" 110-es tempó környékén. nem véletlenül, a mostani high-tech motorok brutál alacsony fogyasztást hoznak ilyen menettempó környékén ugyanakkor megvan bennük az erő is (pl új 5-ös dízel). nekem is aránylag normál fizetésem van de ha belegondolok hogy 30 perc időkülönbségért mennyi pénzt áldozok be akkor inkább azt mondom hogy a különbségből elmegyek egy moziba... Haverom kitesztelte már annyiszor tette meg a Miskolc-Bp távot mindenféle tempóval és dühítő lehet az hogy nyomtam végig, M3-as bejövő dugó van épp (Budán lakik), a gyorsabb menetidő szerte is foszlott (versus normál tempó, de épp nincs dugó ).


A Székesfehérvár-Zalaegerszeg táv kb. 1:45, dinamikusan haladva, de nem durván száguldva. (GPS szerint majdnem 2 óra). Én ezt múltkor lenyomtam a céges Mondeoval 1:28 alatt, Zegtől B-szentgyörgyig vadállat módon hajtva, utána M7-en végig 180-210 között toltam neki.
Azon kívül, hogy életveszélyes volt, megevett szerencsétlen 8,5 litert (2.0 dízel, 6 literes fogyasztással), füstölt is rendesen, mikor a parkolóba értem és rátoltam egy kövéret (ez sem normális jelenség), magyarán kihajtottam a lelkét.
Mindezt 17 perc előnyért.
Utána meg elmentem szarni 15 percre, és huss, el is ment az előny, pedig a meló miatt siettem, nem a WC-re.

Jó, persze, elméletben megérte (mert nem szartam be ), de őszintén szólva, ez saját autóval egyáltalán nem éri meg, abszolút bukta a száguldozás. A traffipaxról nem is beszélve...



Ez abszolút így van. Nekem még szoknom kell egyenlőre hogy ha nem figyelek 160-nal megyek, és 2esben egy kövérebb gáznál meg 70el. Épp ezért lesz az első beszerelt extrám egy tempomat, akkor nem nyomkodom feleslegesen a gázt. Sajnos az én útvonalamon gyakran trafiznak...


benzinesről váltottál? mert 2-esben dízellel 70km/h.. nagy fordulatnak tűnik nekem.. egy 330Nm-es motornál szerintem nagyon-nagyon alacsony fordulatnál lehet pakolni a fokozatokat... Faterom dízelje csak 90LE-s de a nyomaték miatt pl az 1-es csak megmoccantani (ill emelkedőn elindulni) van, és ez a fogyasztásra is igen-igen jótékony hatással van.


Miért ?? a 20d 2-esben 80at megy


M_Attila Te vagy az én emberem

m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2012. április 18. szerda, 15:28


kchris írta:
csbalu írta:
Coyote írta:
kchris írta:
csbalu írta: Na látom kisebb palota forradalmat indítottam el a "decizgetéssel" Az hogy ki miért veszi a BMW-t az teljesen szubjektív. Megmondom őszintén ugyan nem vagyok idős de kinőttem már abból hogy az életem költsem az autómra. Autóbuzi vagyok de már mérlegelek, és hiába van normális fizetésem havi 6000-8000Ft-on is gondolkodom.

A történet egy picit változott részemről ugyanis végre megvan a vas amiről eddig csak jövő időben beszéltem. Sajnos az 5L-es fogyasztást nem fogom tudni tartani mert nem tudom megállni hogy ne nyomjam. Nekem(!!) egyenlőre még újdonság a viszonylag erős motor és ez a menetteljesítmény, tehát ameddig nem unom meg a 330NM kellemes hatásait biztos nem a fogyasztást fogom figyelgetni. 6-6-5L az ami szerintem reális mert a BC 5.7L-t mutat, de majd kiderül az első 1000km befejeztével.


hát igen. elég sok nagy értékű autót látni az autópályát "döcögni" 110-es tempó környékén. nem véletlenül, a mostani high-tech motorok brutál alacsony fogyasztást hoznak ilyen menettempó környékén ugyanakkor megvan bennük az erő is (pl új 5-ös dízel). nekem is aránylag normál fizetésem van de ha belegondolok hogy 30 perc időkülönbségért mennyi pénzt áldozok be akkor inkább azt mondom hogy a különbségből elmegyek egy moziba... Haverom kitesztelte már annyiszor tette meg a Miskolc-Bp távot mindenféle tempóval és dühítő lehet az hogy nyomtam végig, M3-as bejövő dugó van épp (Budán lakik), a gyorsabb menetidő szerte is foszlott (versus normál tempó, de épp nincs dugó ).


A Székesfehérvár-Zalaegerszeg táv kb. 1:45, dinamikusan haladva, de nem durván száguldva. (GPS szerint majdnem 2 óra). Én ezt múltkor lenyomtam a céges Mondeoval 1:28 alatt, Zegtől B-szentgyörgyig vadállat módon hajtva, utána M7-en végig 180-210 között toltam neki.
Azon kívül, hogy életveszélyes volt, megevett szerencsétlen 8,5 litert (2.0 dízel, 6 literes fogyasztással), füstölt is rendesen, mikor a parkolóba értem és rátoltam egy kövéret (ez sem normális jelenség), magyarán kihajtottam a lelkét.
Mindezt 17 perc előnyért.
Utána meg elmentem szarni 15 percre, és huss, el is ment az előny, pedig a meló miatt siettem, nem a WC-re.

Jó, persze, elméletben megérte (mert nem szartam be ), de őszintén szólva, ez saját autóval egyáltalán nem éri meg, abszolút bukta a száguldozás. A traffipaxról nem is beszélve...



Ez abszolút így van. Nekem még szoknom kell egyenlőre hogy ha nem figyelek 160-nal megyek, és 2esben egy kövérebb gáznál meg 70el. Épp ezért lesz az első beszerelt extrám egy tempomat, akkor nem nyomkodom feleslegesen a gázt. Sajnos az én útvonalamon gyakran trafiznak...


benzinesről váltottál? mert 2-esben dízellel 70km/h.. nagy fordulatnak tűnik nekem.. egy 330Nm-es motornál szerintem nagyon-nagyon alacsony fordulatnál lehet pakolni a fokozatokat... Faterom dízelje csak 90LE-s de a nyomaték miatt pl az 1-es csak megmoccantani (ill emelkedőn elindulni) van, és ez a fogyasztásra is igen-igen jótékony hatással van.


Miért ?? a 20d 2-esben 80at megy


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz kchris

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 34

Elküldve: 2012. április 18. szerda, 15:15


csbalu írta:
Coyote írta:
kchris írta:
csbalu írta: Na látom kisebb palota forradalmat indítottam el a "decizgetéssel" Az hogy ki miért veszi a BMW-t az teljesen szubjektív. Megmondom őszintén ugyan nem vagyok idős de kinőttem már abból hogy az életem költsem az autómra. Autóbuzi vagyok de már mérlegelek, és hiába van normális fizetésem havi 6000-8000Ft-on is gondolkodom.

A történet egy picit változott részemről ugyanis végre megvan a vas amiről eddig csak jövő időben beszéltem. Sajnos az 5L-es fogyasztást nem fogom tudni tartani mert nem tudom megállni hogy ne nyomjam. Nekem(!!) egyenlőre még újdonság a viszonylag erős motor és ez a menetteljesítmény, tehát ameddig nem unom meg a 330NM kellemes hatásait biztos nem a fogyasztást fogom figyelgetni. 6-6-5L az ami szerintem reális mert a BC 5.7L-t mutat, de majd kiderül az első 1000km befejeztével.


hát igen. elég sok nagy értékű autót látni az autópályát "döcögni" 110-es tempó környékén. nem véletlenül, a mostani high-tech motorok brutál alacsony fogyasztást hoznak ilyen menettempó környékén ugyanakkor megvan bennük az erő is (pl új 5-ös dízel). nekem is aránylag normál fizetésem van de ha belegondolok hogy 30 perc időkülönbségért mennyi pénzt áldozok be akkor inkább azt mondom hogy a különbségből elmegyek egy moziba... Haverom kitesztelte már annyiszor tette meg a Miskolc-Bp távot mindenféle tempóval és dühítő lehet az hogy nyomtam végig, M3-as bejövő dugó van épp (Budán lakik), a gyorsabb menetidő szerte is foszlott (versus normál tempó, de épp nincs dugó ).


A Székesfehérvár-Zalaegerszeg táv kb. 1:45, dinamikusan haladva, de nem durván száguldva. (GPS szerint majdnem 2 óra). Én ezt múltkor lenyomtam a céges Mondeoval 1:28 alatt, Zegtől B-szentgyörgyig vadállat módon hajtva, utána M7-en végig 180-210 között toltam neki.
Azon kívül, hogy életveszélyes volt, megevett szerencsétlen 8,5 litert (2.0 dízel, 6 literes fogyasztással), füstölt is rendesen, mikor a parkolóba értem és rátoltam egy kövéret (ez sem normális jelenség), magyarán kihajtottam a lelkét.
Mindezt 17 perc előnyért.
Utána meg elmentem szarni 15 percre, és huss, el is ment az előny, pedig a meló miatt siettem, nem a WC-re.

Jó, persze, elméletben megérte (mert nem szartam be ), de őszintén szólva, ez saját autóval egyáltalán nem éri meg, abszolút bukta a száguldozás. A traffipaxról nem is beszélve...



Ez abszolút így van. Nekem még szoknom kell egyenlőre hogy ha nem figyelek 160-nal megyek, és 2esben egy kövérebb gáznál meg 70el. Épp ezért lesz az első beszerelt extrám egy tempomat, akkor nem nyomkodom feleslegesen a gázt. Sajnos az én útvonalamon gyakran trafiznak...


benzinesről váltottál? mert 2-esben dízellel 70km/h.. nagy fordulatnak tűnik nekem.. egy 330Nm-es motornál szerintem nagyon-nagyon alacsony fordulatnál lehet pakolni a fokozatokat... Faterom dízelje csak 90LE-s de a nyomaték miatt pl az 1-es csak megmoccantani (ill emelkedőn elindulni) van, és ez a fogyasztásra is igen-igen jótékony hatással van.

csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2012. április 18. szerda, 15:11


Coyote írta:
kchris írta:
csbalu írta: Na látom kisebb palota forradalmat indítottam el a "decizgetéssel" Az hogy ki miért veszi a BMW-t az teljesen szubjektív. Megmondom őszintén ugyan nem vagyok idős de kinőttem már abból hogy az életem költsem az autómra. Autóbuzi vagyok de már mérlegelek, és hiába van normális fizetésem havi 6000-8000Ft-on is gondolkodom.

A történet egy picit változott részemről ugyanis végre megvan a vas amiről eddig csak jövő időben beszéltem. Sajnos az 5L-es fogyasztást nem fogom tudni tartani mert nem tudom megállni hogy ne nyomjam. Nekem(!!) egyenlőre még újdonság a viszonylag erős motor és ez a menetteljesítmény, tehát ameddig nem unom meg a 330NM kellemes hatásait biztos nem a fogyasztást fogom figyelgetni. 6-6-5L az ami szerintem reális mert a BC 5.7L-t mutat, de majd kiderül az első 1000km befejeztével.


hát igen. elég sok nagy értékű autót látni az autópályát "döcögni" 110-es tempó környékén. nem véletlenül, a mostani high-tech motorok brutál alacsony fogyasztást hoznak ilyen menettempó környékén ugyanakkor megvan bennük az erő is (pl új 5-ös dízel). nekem is aránylag normál fizetésem van de ha belegondolok hogy 30 perc időkülönbségért mennyi pénzt áldozok be akkor inkább azt mondom hogy a különbségből elmegyek egy moziba... Haverom kitesztelte már annyiszor tette meg a Miskolc-Bp távot mindenféle tempóval és dühítő lehet az hogy nyomtam végig, M3-as bejövő dugó van épp (Budán lakik), a gyorsabb menetidő szerte is foszlott (versus normál tempó, de épp nincs dugó ).


A Székesfehérvár-Zalaegerszeg táv kb. 1:45, dinamikusan haladva, de nem durván száguldva. (GPS szerint majdnem 2 óra). Én ezt múltkor lenyomtam a céges Mondeoval 1:28 alatt, Zegtől B-szentgyörgyig vadállat módon hajtva, utána M7-en végig 180-210 között toltam neki.
Azon kívül, hogy életveszélyes volt, megevett szerencsétlen 8,5 litert (2.0 dízel, 6 literes fogyasztással), füstölt is rendesen, mikor a parkolóba értem és rátoltam egy kövéret (ez sem normális jelenség), magyarán kihajtottam a lelkét.
Mindezt 17 perc előnyért.
Utána meg elmentem szarni 15 percre, és huss, el is ment az előny, pedig a meló miatt siettem, nem a WC-re.

Jó, persze, elméletben megérte (mert nem szartam be ), de őszintén szólva, ez saját autóval egyáltalán nem éri meg, abszolút bukta a száguldozás. A traffipaxról nem is beszélve...



Ez abszolút így van. Nekem még szoknom kell egyenlőre hogy ha nem figyelek 160-nal megyek, és 2esben egy kövérebb gáznál meg 70el. Épp ezért lesz az első beszerelt extrám egy tempomat, akkor nem nyomkodom feleslegesen a gázt. Sajnos az én útvonalamon gyakran trafiznak...


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. április 18. szerda, 14:50


Coyote írta:
kchris írta:
csbalu írta: Na látom kisebb palota forradalmat indítottam el a "decizgetéssel" Az hogy ki miért veszi a BMW-t az teljesen szubjektív. Megmondom őszintén ugyan nem vagyok idős de kinőttem már abból hogy az életem költsem az autómra. Autóbuzi vagyok de már mérlegelek, és hiába van normális fizetésem havi 6000-8000Ft-on is gondolkodom.

A történet egy picit változott részemről ugyanis végre megvan a vas amiről eddig csak jövő időben beszéltem. Sajnos az 5L-es fogyasztást nem fogom tudni tartani mert nem tudom megállni hogy ne nyomjam. Nekem(!!) egyenlőre még újdonság a viszonylag erős motor és ez a menetteljesítmény, tehát ameddig nem unom meg a 330NM kellemes hatásait biztos nem a fogyasztást fogom figyelgetni. 6-6-5L az ami szerintem reális mert a BC 5.7L-t mutat, de majd kiderül az első 1000km befejeztével.


hát igen. elég sok nagy értékű autót látni az autópályát "döcögni" 110-es tempó környékén. nem véletlenül, a mostani high-tech motorok brutál alacsony fogyasztást hoznak ilyen menettempó környékén ugyanakkor megvan bennük az erő is (pl új 5-ös dízel). nekem is aránylag normál fizetésem van de ha belegondolok hogy 30 perc időkülönbségért mennyi pénzt áldozok be akkor inkább azt mondom hogy a különbségből elmegyek egy moziba... Haverom kitesztelte már annyiszor tette meg a Miskolc-Bp távot mindenféle tempóval és dühítő lehet az hogy nyomtam végig, M3-as bejövő dugó van épp (Budán lakik), a gyorsabb menetidő szerte is foszlott (versus normál tempó, de épp nincs dugó ).


A Székesfehérvár-Zalaegerszeg táv kb. 1:45, dinamikusan haladva, de nem durván száguldva. (GPS szerint majdnem 2 óra). Én ezt múltkor lenyomtam a céges Mondeoval 1:28 alatt, Zegtől B-szentgyörgyig vadállat módon hajtva, utána M7-en végig 180-210 között toltam neki.
Azon kívül, hogy életveszélyes volt, megevett szerencsétlen 8,5 litert (2.0 dízel, 6 literes fogyasztással), füstölt is rendesen, mikor a parkolóba értem és rátoltam egy kövéret (ez sem normális jelenség), magyarán kihajtottam a lelkét.
Mindezt 17 perc előnyért.
Utána meg elmentem szarni 15 percre, és huss, el is ment az előny, pedig a meló miatt siettem, nem a WC-re.

Jó, persze, elméletben megérte (mert nem szartam be ), de őszintén szólva, ez saját autóval egyáltalán nem éri meg, abszolút bukta a száguldozás. A traffipaxról nem is beszélve...



én is így gondolom. pl ezért nem szoktam érteni, hogy falusi részrájder jön a seggembe kivágódik aztán 500m után megáll az útszélén. ezé sietett? ilyenkor inkább azt szoktam mondani, biztos fájt neki egy BMW mögött venni. más értelmes magyarázatot nem találok rá. mert ha máég szarnia is kellett azé az a felnőtt ember, aki 10sec-ig nem bírja visszatartani (mert kb ennyi előnye volt) az hordjon pelenkát.

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. április 18. szerda, 14:43


kchris írta:
csbalu írta: Na látom kisebb palota forradalmat indítottam el a "decizgetéssel" Az hogy ki miért veszi a BMW-t az teljesen szubjektív. Megmondom őszintén ugyan nem vagyok idős de kinőttem már abból hogy az életem költsem az autómra. Autóbuzi vagyok de már mérlegelek, és hiába van normális fizetésem havi 6000-8000Ft-on is gondolkodom.

A történet egy picit változott részemről ugyanis végre megvan a vas amiről eddig csak jövő időben beszéltem. Sajnos az 5L-es fogyasztást nem fogom tudni tartani mert nem tudom megállni hogy ne nyomjam. Nekem(!!) egyenlőre még újdonság a viszonylag erős motor és ez a menetteljesítmény, tehát ameddig nem unom meg a 330NM kellemes hatásait biztos nem a fogyasztást fogom figyelgetni. 6-6-5L az ami szerintem reális mert a BC 5.7L-t mutat, de majd kiderül az első 1000km befejeztével.


hát igen. elég sok nagy értékű autót látni az autópályát "döcögni" 110-es tempó környékén. nem véletlenül, a mostani high-tech motorok brutál alacsony fogyasztást hoznak ilyen menettempó környékén ugyanakkor megvan bennük az erő is (pl új 5-ös dízel). nekem is aránylag normál fizetésem van de ha belegondolok hogy 30 perc időkülönbségért mennyi pénzt áldozok be akkor inkább azt mondom hogy a különbségből elmegyek egy moziba... Haverom kitesztelte már annyiszor tette meg a Miskolc-Bp távot mindenféle tempóval és dühítő lehet az hogy nyomtam végig, M3-as bejövő dugó van épp (Budán lakik), a gyorsabb menetidő szerte is foszlott (versus normál tempó, de épp nincs dugó ).


A Székesfehérvár-Zalaegerszeg táv kb. 1:45, dinamikusan haladva, de nem durván száguldva. (GPS szerint majdnem 2 óra). Én ezt múltkor lenyomtam a céges Mondeoval 1:28 alatt, Zegtől B-szentgyörgyig vadállat módon hajtva, utána M7-en végig 180-210 között toltam neki.
Azon kívül, hogy életveszélyes volt, megevett szerencsétlen 8,5 litert (2.0 dízel, 6 literes fogyasztással), füstölt is rendesen, mikor a parkolóba értem és rátoltam egy kövéret (ez sem normális jelenség), magyarán kihajtottam a lelkét.
Mindezt 17 perc előnyért.
Utána meg elmentem szarni 15 percre, és huss, el is ment az előny, pedig a meló miatt siettem, nem a WC-re.

Jó, persze, elméletben megérte (mert nem szartam be ), de őszintén szólva, ez saját autóval egyáltalán nem éri meg, abszolút bukta a száguldozás. A traffipaxról nem is beszélve...



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. április 18. szerda, 14:44

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz kchris

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 34

Elküldve: 2012. április 18. szerda, 14:12


csbalu írta: Na látom kisebb palota forradalmat indítottam el a "decizgetéssel" Az hogy ki miért veszi a BMW-t az teljesen szubjektív. Megmondom őszintén ugyan nem vagyok idős de kinőttem már abból hogy az életem költsem az autómra. Autóbuzi vagyok de már mérlegelek, és hiába van normális fizetésem havi 6000-8000Ft-on is gondolkodom.

A történet egy picit változott részemről ugyanis végre megvan a vas amiről eddig csak jövő időben beszéltem. Sajnos az 5L-es fogyasztást nem fogom tudni tartani mert nem tudom megállni hogy ne nyomjam. Nekem(!!) egyenlőre még újdonság a viszonylag erős motor és ez a menetteljesítmény, tehát ameddig nem unom meg a 330NM kellemes hatásait biztos nem a fogyasztást fogom figyelgetni. 6-6-5L az ami szerintem reális mert a BC 5.7L-t mutat, de majd kiderül az első 1000km befejeztével.


hát igen. elég sok nagy értékű autót látni az autópályát "döcögni" 110-es tempó környékén. nem véletlenül, a mostani high-tech motorok brutál alacsony fogyasztást hoznak ilyen menettempó környékén ugyanakkor megvan bennük az erő is (pl új 5-ös dízel). nekem is aránylag normál fizetésem van de ha belegondolok hogy 30 perc időkülönbségért mennyi pénzt áldozok be akkor inkább azt mondom hogy a különbségből elmegyek egy moziba... Haverom kitesztelte már annyiszor tette meg a Miskolc-Bp távot mindenféle tempóval és dühítő lehet az hogy nyomtam végig, M3-as bejövő dugó van épp (Budán lakik), a gyorsabb menetidő szerte is foszlott (versus normál tempó, de épp nincs dugó ).

csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2012. április 18. szerda, 13:51


Na látom kisebb palota forradalmat indítottam el a "decizgetéssel" Az hogy ki miért veszi a BMW-t az teljesen szubjektív. Megmondom őszintén ugyan nem vagyok idős de kinőttem már abból hogy az életem költsem az autómra. Autóbuzi vagyok de már mérlegelek, és hiába van normális fizetésem havi 6000-8000Ft-on is gondolkodom.

A történet egy picit változott részemről ugyanis végre megvan a vas amiről eddig csak jövő időben beszéltem. Sajnos az 5L-es fogyasztást nem fogom tudni tartani mert nem tudom megállni hogy ne nyomjam. Nekem(!!) egyenlőre még újdonság a viszonylag erős motor és ez a menetteljesítmény, tehát ameddig nem unom meg a 330NM kellemes hatásait biztos nem a fogyasztást fogom figyelgetni. 6-6-5L az ami szerintem reális mert a BC 5.7L-t mutat, de majd kiderül az első 1000km befejeztével.

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. április 18. szerda, 12:49


[quote="kchris"]
b_imi írta:
Coyote írta:
kchris írta: még egy kérdés: nemsokára gumicsere fog figyelni (nyári), fogyasztásban kimutatható az hogy "Energy" gumi vagy normál?


Full kamu, ha meg beruházol egy igazán vérprofi fogyasztáscsökkentő gumira (Michelin Energy Saver) akkor sztem sosem gazdálkodod ki az ártöbbletet a fogyasztáscsökkenésből (persze most nem néztem utána, hogy mennyibe kerül egy ilyen gumi).

Faterom kísérletezett ezzel (Peugeot 406 2.0 HDi) 2 decis csökkenést látott, de ahogy telt-múlt az idő, ez is eltűnt, valószínűleg inkább csak placebo hatás volt az a 2 deci is (100-200 km nem elég mintavételezéshez)

Az összes ilyen kamu marhaság közül nekem egyedül az üzemanyag tudott felmutatni különbséget, az is csak benzinesnél. Ami igazán számít, az a gumi mérete, ha spórolni szeretnél, de rakj rá 225/45 R17-et vagy ennél nagyobbat. Inkább egy keskenyebb 15-ös vagy 16-os kereket, ami nem néz ki jól, de legalább könnyen megy vele a gép



köszi, akkor ha csere lesz erre odafigyelek. gondolom a 205/225-öt vagyis a szélességet azt már a felnim meghatározza (default gyári alufelni), de akkor inkább a 15-16 mellett döntök a 17 ellenében.

üzemanyagot említetted azt ki tudod fejteni részletesebben?


Javítanám a korábbi hozzászólást, de már késő: természetesen azt akartam írni, hogy "NE rakj rá..."

Az üzemanyagnál benzinből a Shell és OMV prémum üzemanyagainál vettem észre kevesebb fogyasztást, tehát azokban tényleg lehet valami (leginkább magasabb oktánszám). Azóta én hiszek abban, hogy nagy különbség lehet két kút benzinje között... Viszont dízelnél tökmindegy, mit pakoltam bele, alpesi dízelt vagy alap Lukoilt (a kettő között 40 Ft a diffi) a fogyasztás ugyanaz.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz kchris

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 34

Elküldve: 2012. április 18. szerda, 12:12


[quote="b_imi"]
Coyote írta:
kchris írta: még egy kérdés: nemsokára gumicsere fog figyelni (nyári), fogyasztásban kimutatható az hogy "Energy" gumi vagy normál?


Full kamu, ha meg beruházol egy igazán vérprofi fogyasztáscsökkentő gumira (Michelin Energy Saver) akkor sztem sosem gazdálkodod ki az ártöbbletet a fogyasztáscsökkenésből (persze most nem néztem utána, hogy mennyibe kerül egy ilyen gumi).

Faterom kísérletezett ezzel (Peugeot 406 2.0 HDi) 2 decis csökkenést látott, de ahogy telt-múlt az idő, ez is eltűnt, valószínűleg inkább csak placebo hatás volt az a 2 deci is (100-200 km nem elég mintavételezéshez)

Az összes ilyen kamu marhaság közül nekem egyedül az üzemanyag tudott felmutatni különbséget, az is csak benzinesnél. Ami igazán számít, az a gumi mérete, ha spórolni szeretnél, de rakj rá 225/45 R17-et vagy ennél nagyobbat. Inkább egy keskenyebb 15-ös vagy 16-os kereket, ami nem néz ki jól, de legalább könnyen megy vele a gép



köszi, akkor ha csere lesz erre odafigyelek. gondolom a 205/225-öt vagyis a szélességet azt már a felnim meghatározza (default gyári alufelni), de akkor inkább a 15-16 mellett döntök a 17 ellenében.

üzemanyagot említetted azt ki tudod fejteni részletesebben?

osman
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2002

státusz osman

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2012. április 18. szerda, 11:59


szevasztok!

nem offolni akarok, de végülis ide tartozik a téma.

green plus-t használt már valaki? ( http://www.greenplus.hu )

röviden ennyit a green plusról:

"Fogyasztáscsökkentő és teljesítménynövelő hatású. Kis mennyiségben az üzemanyaghoz adva kémiai reakciót idéz elő, és támogat, mellyel az égés tökéletesebb, az üzemanyag fogyasztás pedig ezáltal gazdaságosabb lesz."

hallott már valaki erről?

BMW_0902
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz BMW_0902

Törzsvendég

Elismertség: 4% (5 pont) | Hozzászólások: 113

Elküldve: 2012. április 18. szerda, 11:04


Metacska írta:
BMW_0902 írta: Menten lehidalok. Vagy ahogyan Ford Fairlane fogalmazna: eszem f@szom megáll!

Most Ti tényleg azon töritek magatokat, és versenyeztek, hogy hogyan eszik kevesebbet a BMW-tek klímával, vagy klíma nélkül, meg ha nyomod neki, meg ha nem? Persze kell spórolni, de kérdem én ennyire?

Elképedve olvasom a hozzászólásokat, mindenki alálicitál a másiknak...

Valaki esetleg még nem hozott ki a 320d-jéből 3 litert? vagy 2,5-et? Mert akkor Ö esetleg alapjáraton gurult 200 km-t, vagy ahogyan gampetibor fanatikus társam fogalmaz "egyébként ha meg tolnátok nem enne semmit"

Persze nem azt mondom, hogy nem számít a fogyasztás! Dehogyisnem ilyen benzin és diesel áraknál, de szerintem azért a BMW-nél nem az az első, hogy mennyit fogyaszt, hanem hogy milyen élvezetet ad. Általában nem a fogyasztásért vesszük, hanem az élvezetért.
És igen. Én megetetek vele közel 10 litert is. Vállalom. De cserébe mindig nagy mosollyal az arcomon szállok ki az autóból és nem azt nézem, hogy mikor kapcsoljak vissza meg mikor ne nyomjam a gázt. (Jó, az utóbbit nézem, de csak azért, hogy nehogy kukucskáéknak jó napot szerezzek!)

És azt is tudom, hogy legközelebb még nagyobb köbcentis BMW-m lesz. Persze benzines, mert hát hadd szeresse! Egyszer élünk, avagy carpe diem!

/Ja és nem vagyok milliomos, nem tankolok ingyen, én is ugyanúgy becsületesen dolgozom éjjel nappal keservesen a forintjaimért stb./



Egész jól megfogalmaztad az elején azt, amit utána szerintem csúnyán elírtál )). PONTOSAN, BMW tulajdonosnak lenni életérzés. Akinek egy ilyen márkájú gépsárkány van a birtokában az nem a gázpedál taposása miatt szereti. Az életérzésnek csak kis szelete a sebesség és a motorhang. A kényelem, a biztonság,a minőség, a gyönyörű időtálló forma és a tekintély összeségében adja ki azt a szót, hogy B M W.

Egyébként mondjuk nem értem, hogy hova taposod? Ha nem TI-d van akkor neked is csak 118LE, amihez viszonylag nagy súly párosul, mint detto nálam és habár meglepően jól megy és alacsony fordulatról is jól húz a Wankel motor, nem ezzel leszel az autópályák belső sávjának királya .


Na akkor reflektálnék, bár ekkora port nem akartam kavarni, csak szerény megjegyzésem lett volna.

- A Ti-t az nem compactra értettem, hanem Ti rátok, mint BMW-s kollégáimra.
- "Az életérzésnek csak kis szelete a sebesség és a motorhang. A kényelem, a biztonság,a minőség, a gyönyörű időtálló forma és a tekintély összeségében adja ki azt a szót, hogy B M W." => Persze, kell a kényelem, biztonság, a minőség is, de ezek nem az üzemanyag topikban tartoznak hozzá a BMW-hez. (Amúgy meg a tekintélyt én nem említem sohasem a BMW-vel egy lapon. Mert sajnos van egy nem éppen pozitív BMW kép az emberek fejében és ezt nem kellene tovább erősíteni. Ezért engedek el mindenkit a zebrán, megyek figyelmesen, kiemelten ügyelek az indexre, stb.)

/"Most vagy én nem olvastam teljesen végig, vagy te buktál meg szövegértésből." - erre inkább nem válaszolnék, mivel semmilyen falszifikációt sem kívántam alkalmazni... Ha igen akkor elnézést, mivel nem vonom én senkinek sem kétségbe a fogyasztását./