csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2013. január 02. szerda, 15:45


YELLOW írta:
anubisz írta: Hát ennyi pézért már tudhat valamit, 7100 1 liter 0-30 as.

0W-40 SL/CF Xado motorolaj /4 liter Szintetikus B4 BMW Longlife 25 297 HUF
nekem 8 kel bele kapásból. Az mán nem aprópézz 50 ezer.
A gond csak az, ha szarok a szimeringjeim, és cserélni kéne, akkor ez is elmegy, és minden más is. Így meg az 50 ezres olajat zabálja majd, nem a 35 ezrest.
Szerintem amíg ezt a lehetőséget nem javíttatom, hiába a csoda olaj, ugyan úgy meg fogja enni, 10 ezer után, mikor már lehígul.Akkor meg 50 ezrekért cseréljek olajat 15 ezer körül megint.


már 5000Ft/l körül is lehet kapni. a benyás részben az SL minőségi szint nem olyan nagy valami, már SN-nél járunk. én anniyra nem vagyok elájulva tőle. ha azt nézed, hogy sok Castrol olaj 4500Ft/l áron is kapható néhány helyen, meg ugyanaz, 3000-ért, akkor...
anno mikor először, még nem annyi infóval ARAL 5w-50 olajat vettem pl a Unixnál 6000/l volt az ára, mégis találtam 2700 körül. oszt ugyanaz. szóval az árra alapozni...
ettől függetlenül lehet jó olaj ez a xado, de ennyit nem ér, főleg, hogy tök mindegy mit tennék az autóba, 11ezer +/- 1000 km után úgyis lecserélem.


Nem értem miért nem jó a gyári BMW olaj. Ha a BMW-nek jó nekünk miért nem jó? Ha a mérnökök akik rengeteg munkaórát beleöltek ebbe és figyelembe vették a motorok kopását, működését és az ahhoz passzoló motorolajat írták elő azt mondják hogy jó bele akkor miért kell spekulálgatni meg a Totalcaros cikkek alapján olajat választani (nem pont rátok gondolok). Én eddig minden autómba a gyári olajat tettem és semmi baj nem volt vele...

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. január 02. szerda, 13:56


anubisz írta: Hát ennyi pézért már tudhat valamit, 7100 1 liter 0-30 as.

0W-40 SL/CF Xado motorolaj /4 liter Szintetikus B4 BMW Longlife 25 297 HUF
nekem 8 kel bele kapásból. Az mán nem aprópézz 50 ezer.
A gond csak az, ha szarok a szimeringjeim, és cserélni kéne, akkor ez is elmegy, és minden más is. Így meg az 50 ezres olajat zabálja majd, nem a 35 ezrest.
Szerintem amíg ezt a lehetőséget nem javíttatom, hiába a csoda olaj, ugyan úgy meg fogja enni, 10 ezer után, mikor már lehígul.Akkor meg 50 ezrekért cseréljek olajat 15 ezer körül megint.


már 5000Ft/l körül is lehet kapni. a benyás részben az SL minőségi szint nem olyan nagy valami, már SN-nél járunk. én anniyra nem vagyok elájulva tőle. ha azt nézed, hogy sok Castrol olaj 4500Ft/l áron is kapható néhány helyen, meg ugyanaz, 3000-ért, akkor...
anno mikor először, még nem annyi infóval ARAL 5w-50 olajat vettem pl a Unixnál 6000/l volt az ára, mégis találtam 2700 körül. oszt ugyanaz. szóval az árra alapozni...
ettől függetlenül lehet jó olaj ez a xado, de ennyit nem ér, főleg, hogy tök mindegy mit tennék az autóba, 11ezer +/- 1000 km után úgyis lecserélem.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. január 02. szerda, 13:37


Hát ennyi pézért már tudhat valamit, 7100 1 liter 0-30 as.

0W-40 SL/CF Xado motorolaj /4 liter Szintetikus B4 BMW Longlife 25 297 HUF
nekem 8 kel bele kapásból. Az mán nem aprópézz 50 ezer.
A gond csak az, ha szarok a szimeringjeim, és cserélni kéne, akkor ez is elmegy, és minden más is. Így meg az 50 ezres olajat zabálja majd, nem a 35 ezrest.
Szerintem amíg ezt a lehetőséget nem javíttatom, hiába a csoda olaj, ugyan úgy meg fogja enni, 10 ezer után, mikor már lehígul.Akkor meg 50 ezrekért cseréljek olajat 15 ezer körül megint.


Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2013. január 02. szerda, 13:45

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. január 02. szerda, 13:34


anubisz írta:
negativ0001 írta:
YELLOW írta:
negativ0001 írta:

A 90eses evekben es 2000 utan kb 2003ig az E21ben 7.500-kent csereltem az olajat,10/15W-40et hasznaltam, aztan attertem az 5-40re es azzal 15ezret mentem. A gyarto 7.500at irt elo az akkor olajakkal. Az E46 azt hiszem valami 25ezret ir, de en szerintem hamarabb lecserelem 15 korul tuti. Meg nem ertem el odaig.Rengeteg kiserletezessel vegre megtallatam azt az olajat ami 15ezer utan is csodasan tartja tulajdonsagait, sot 25-30ezerig siman lehet menni vele, dieselben 30-50ezer, de persze ezt mind tudjuk, hogy rovid utakkal rohamosan csokken a minosege. Ezert lenne jo egy Webasto.



és melyik ez a csodaolaj, amit találtál? megtudhatjuk?



Amit irtam korabban is, az a Hollandiaban gyartott orosz Xado olaj.
Reg reg LiquiMolly-t hasznaltam az asvanyi 15w-40et az E21hez, de 5.000kent lecsereltem.



No most Yellow sokkot kap az Orosz olajtól és ezt hogy sikerült fellelni? Még hallani se hallottam róla soha.

Ja értem, nem Magyarba laksz, úgy lehet, hogy ott más ország termékeit is forgalmazzák jobban mind itt.


nem kapok sokkot, már anno kaptam.
itthon is kapni nem is nehéz, sok helyen lehet. mondjuk én speciel nem raknám bele az enyémbe. mint mondottam ÉN és az ENYÉMBE! tehát ez saját vélemény. olvasni olvastam az olajról, de környékemen nincs senki aki használta volna már.
ha hollandiába csinálják, akkor röhögve kibír 30ezret is ha viszont oroszba, akkor kis marcona morcos lesz élete alatt, a vodkával viszont egy polcon jól kijönnek majd

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. január 02. szerda, 13:29


negativ0001 írta:
YELLOW írta:
negativ0001 írta:

A 90eses evekben es 2000 utan kb 2003ig az E21ben 7.500-kent csereltem az olajat,10/15W-40et hasznaltam, aztan attertem az 5-40re es azzal 15ezret mentem. A gyarto 7.500at irt elo az akkor olajakkal. Az E46 azt hiszem valami 25ezret ir, de en szerintem hamarabb lecserelem 15 korul tuti. Meg nem ertem el odaig.Rengeteg kiserletezessel vegre megtallatam azt az olajat ami 15ezer utan is csodasan tartja tulajdonsagait, sot 25-30ezerig siman lehet menni vele, dieselben 30-50ezer, de persze ezt mind tudjuk, hogy rovid utakkal rohamosan csokken a minosege. Ezert lenne jo egy Webasto.



és melyik ez a csodaolaj, amit találtál? megtudhatjuk?



Amit irtam korabban is, az a Hollandiaban gyartott orosz Xado olaj.
Reg reg LiquiMolly-t hasznaltam az asvanyi 15w-40et az E21hez, de 5.000kent lecsereltem.



No most Yellow sokkot kap az Orosz olajtól és ezt hogy sikerült fellelni? Még hallani se hallottam róla soha.

Ja értem, nem Magyarba laksz, úgy lehet, hogy ott más ország termékeit is forgalmazzák jobban mind itt.

ez nem egy olcsó olaj, basszus, van amék 6000 1 liter, mit mondjak
http://www.xado.co.hu/?Itemid=38#!/~/category/id=2302528&offset=0&sort=normal

0-30 as 7100Ft i liter

Utoljára szerkesztve (3 alkalommal): 2013. január 02. szerda, 13:35

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz negativ0001

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 215

Elküldve: 2013. január 02. szerda, 13:08


YELLOW írta:
negativ0001 írta:

A 90eses evekben es 2000 utan kb 2003ig az E21ben 7.500-kent csereltem az olajat,10/15W-40et hasznaltam, aztan attertem az 5-40re es azzal 15ezret mentem. A gyarto 7.500at irt elo az akkor olajakkal. Az E46 azt hiszem valami 25ezret ir, de en szerintem hamarabb lecserelem 15 korul tuti. Meg nem ertem el odaig.Rengeteg kiserletezessel vegre megtallatam azt az olajat ami 15ezer utan is csodasan tartja tulajdonsagait, sot 25-30ezerig siman lehet menni vele, dieselben 30-50ezer, de persze ezt mind tudjuk, hogy rovid utakkal rohamosan csokken a minosege. Ezert lenne jo egy Webasto.



és melyik ez a csodaolaj, amit találtál? megtudhatjuk?



Amit irtam korabban is, az a Hollandiaban gyartott orosz Xado olaj.
Reg reg LiquiMolly-t hasznaltam az asvanyi 15w-40et az E21hez, de 5.000kent lecsereltem.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. január 02. szerda, 09:53


negativ0001 írta:

A 90eses evekben es 2000 utan kb 2003ig az E21ben 7.500-kent csereltem az olajat,10/15W-40et hasznaltam, aztan attertem az 5-40re es azzal 15ezret mentem. A gyarto 7.500at irt elo az akkor olajakkal. Az E46 azt hiszem valami 25ezret ir, de en szerintem hamarabb lecserelem 15 korul tuti. Meg nem ertem el odaig.Rengeteg kiserletezessel vegre megtallatam azt az olajat ami 15ezer utan is csodasan tartja tulajdonsagait, sot 25-30ezerig siman lehet menni vele, dieselben 30-50ezer, de persze ezt mind tudjuk, hogy rovid utakkal rohamosan csokken a minosege. Ezert lenne jo egy Webasto.



és melyik ez a csodaolaj, amit találtál? megtudhatjuk?



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. január 02. szerda, 09:53


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz negativ0001

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 215

Elküldve: 2013. január 02. szerda, 09:07


anubisz írta:
negativ0001 írta:
anubisz írta:
negativ0001 írta: 200ezer km nem sok. A regi E21-ben 425ezer korul van es minden ok. Ket olajcsere (15.000km) kozott talan 1 deci olajat eszik.
BUEK mindnekinek!!!!!!!!


Az jó. Lehet termeli is enyém is 1 decit eszik 15000 alatt, ha áll a parkolóba de erre még egy 2012 Bimmer is büszke lenne.
Ugye ez csak valami Buék tréfa?


Ezt halal komolyan mondom!!! Nem vicc!
Regebb 1liter olajat evett ket olajcsere kozott, de aztan kicsereltem a szelepszarszimeringeket. Gyuruzve nem volt es meg igy is mind4 hengerben 10.5-10.6 Bar a nyomas. A huvely falan meg mindig latszanak a gyari 45fokos "karcolasok", nem jut eszembe hogy is mondjak annak.
2012es bimmer nincs amiert buszkelkedjen, mert a 80as evekben jobban megcsinaltak a motrokat, most ugy csinaljak, hogy romoljanak, mert akkor nincs biznisz es ez ugy 2000-2002 utantol van igy, meg osszeeskuvesnek is lehetne hivni.


akkor lehet nekem is szimeringeket kellene cserélnem, mert nálam 12,6 a kompresszió, és van benne 350 amiről csak én tudok, meg amit beletekertek még az aranypofák.
Persze amíg friss az olaj nekem se fogy aztán ahogy hígúl, használódik, úgy kezdi el nyamizni. Hozzáteszem pont úgy 15 után amikor ajánlatos lenne minden kocsiba cserélni, bármit is ír a csere intervall. Ez is bizonyítja, hogy 15 körül már szart se ér az olaj.
Elég 1,2 160 feletti pályázás, már villan is a sárga lámpa leálláskor, hogy pótolni kéne.
És úgy eszi, hogy a kipufogó gyönyörű, a gyertyák atom tiszták, semmi szutyok rajtuk.Nem füstöl,( szép is lenne ) mégis elmegy az olaj.


A 90eses evekben es 2000 utan kb 2003ig az E21ben 7.500-kent csereltem az olajat,10/15W-40et hasznaltam, aztan attertem az 5-40re es azzal 15ezret mentem. A gyarto 7.500at irt elo az akkor olajakkal. Az E46 azt hiszem valami 25ezret ir, de en szerintem hamarabb lecserelem 15 korul tuti. Meg nem ertem el odaig.Rengeteg kiserletezessel vegre megtallatam azt az olajat ami 15ezer utan is csodasan tartja tulajdonsagait, sot 25-30ezerig siman lehet menni vele, dieselben 30-50ezer, de persze ezt mind tudjuk, hogy rovid utakkal rohamosan csokken a minosege. Ezert lenne jo egy Webasto.



anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. január 01. kedd, 20:35


negativ0001 írta:
anubisz írta:
negativ0001 írta: 200ezer km nem sok. A regi E21-ben 425ezer korul van es minden ok. Ket olajcsere (15.000km) kozott talan 1 deci olajat eszik.
BUEK mindnekinek!!!!!!!!


Az jó. Lehet termeli is enyém is 1 decit eszik 15000 alatt, ha áll a parkolóba de erre még egy 2012 Bimmer is büszke lenne.
Ugye ez csak valami Buék tréfa?


Ezt halal komolyan mondom!!! Nem vicc!
Regebb 1liter olajat evett ket olajcsere kozott, de aztan kicsereltem a szelepszarszimeringeket. Gyuruzve nem volt es meg igy is mind4 hengerben 10.5-10.6 Bar a nyomas. A huvely falan meg mindig latszanak a gyari 45fokos "karcolasok", nem jut eszembe hogy is mondjak annak.
2012es bimmer nincs amiert buszkelkedjen, mert a 80as evekben jobban megcsinaltak a motrokat, most ugy csinaljak, hogy romoljanak, mert akkor nincs biznisz es ez ugy 2000-2002 utantol van igy, meg osszeeskuvesnek is lehetne hivni.


akkor lehet nekem is szimeringeket kellene cserélnem, mert nálam 12,6 a kompresszió, és van benne 350 amiről csak én tudok, meg amit beletekertek még az aranypofák.
Persze amíg friss az olaj nekem se fogy aztán ahogy hígúl, használódik, úgy kezdi el nyamizni. Hozzáteszem pont úgy 15 után amikor ajánlatos lenne minden kocsiba cserélni, bármit is ír a csere intervall. Ez is bizonyítja, hogy 15 körül már szart se ér az olaj.
Elég 1,2 160 feletti pályázás, már villan is a sárga lámpa leálláskor, hogy pótolni kéne.
És úgy eszi, hogy a kipufogó gyönyörű, a gyertyák atom tiszták, semmi szutyok rajtuk.Nem füstöl,( szép is lenne ) mégis elmegy az olaj.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz negativ0001

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 215

Elküldve: 2013. január 01. kedd, 12:55


kanyar20 írta:
negativ0001 írta:
anubisz írta:
negativ0001 írta: 200ezer km nem sok. A regi E21-ben 425ezer korul van es minden ok. Ket olajcsere (15.000km) kozott talan 1 deci olajat eszik.
BUEK mindnekinek!!!!!!!!


Az jó. Lehet termeli is enyém is 1 decit eszik 15000 alatt, ha áll a parkolóba de erre még egy 2012 Bimmer is büszke lenne.
Ugye ez csak valami Buék tréfa?


Ezt halal komolyan mondom!!! Nem vicc!
Regebb 1liter olajat evett ket olajcsere kozott, de aztan kicsereltem a szelepszarszimeringeket. Gyuruzve nem volt es meg igy is mind4 hengerben 10.5-10.6 Bar a nyomas. A huvely falan meg mindig latszanak a gyari 45fokos "karcolasok", nem jut eszembe hogy is mondjak annak.
2012es bimmer nincs amiert buszkelkedjen, mert a 80as evekben jobban megcsinaltak a motrokat, most ugy csinaljak, hogy romoljanak, mert akkor nincs biznisz es ez ugy 2000-2002 utantol van igy, meg osszeeskuvesnek is lehetne hivni.




Honolásnak hívják..

BÚÉK!!!


ez az, koszi, BUEK neked is!



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 2000

státusz kanyar20

Újonc

Elismertség: 9% (1 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2013. január 01. kedd, 12:07


negativ0001 írta:
anubisz írta:
negativ0001 írta: 200ezer km nem sok. A regi E21-ben 425ezer korul van es minden ok. Ket olajcsere (15.000km) kozott talan 1 deci olajat eszik.
BUEK mindnekinek!!!!!!!!


Az jó. Lehet termeli is enyém is 1 decit eszik 15000 alatt, ha áll a parkolóba de erre még egy 2012 Bimmer is büszke lenne.
Ugye ez csak valami Buék tréfa?


Ezt halal komolyan mondom!!! Nem vicc!
Regebb 1liter olajat evett ket olajcsere kozott, de aztan kicsereltem a szelepszarszimeringeket. Gyuruzve nem volt es meg igy is mind4 hengerben 10.5-10.6 Bar a nyomas. A huvely falan meg mindig latszanak a gyari 45fokos "karcolasok", nem jut eszembe hogy is mondjak annak.
2012es bimmer nincs amiert buszkelkedjen, mert a 80as evekben jobban megcsinaltak a motrokat, most ugy csinaljak, hogy romoljanak, mert akkor nincs biznisz es ez ugy 2000-2002 utantol van igy, meg osszeeskuvesnek is lehetne hivni.




Honolásnak hívják..

BÚÉK!!!

b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2013. január 01. kedd, 11:17


negativ0001 írta:
anubisz írta:
negativ0001 írta: 200ezer km nem sok. A regi E21-ben 425ezer korul van es minden ok. Ket olajcsere (15.000km) kozott talan 1 deci olajat eszik.
BUEK mindnekinek!!!!!!!!


Az jó. Lehet termeli is enyém is 1 decit eszik 15000 alatt, ha áll a parkolóba de erre még egy 2012 Bimmer is büszke lenne.
Ugye ez csak valami Buék tréfa?


Ezt halal komolyan mondom!!! Nem vicc!
Regebb 1liter olajat evett ket olajcsere kozott, de aztan kicsereltem a szelepszarszimeringeket. Gyuruzve nem volt es meg igy is mind4 hengerben 10.5-10.6 Bar a nyomas. A huvely falan meg mindig latszanak a gyari 45fokos "karcolasok", nem jut eszembe hogy is mondjak annak.
2012es bimmer nincs amiert buszkelkedjen, mert a 80as evekben jobban megcsinaltak a motrokat, most ugy csinaljak, hogy romoljanak, mert akkor nincs biznisz es ez ugy 2000-2002 utantol van igy, meg osszeeskuvesnek is lehetne hivni.


Hónolás

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz negativ0001

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 215

Elküldve: 2013. január 01. kedd, 09:20


anubisz írta:
negativ0001 írta: 200ezer km nem sok. A regi E21-ben 425ezer korul van es minden ok. Ket olajcsere (15.000km) kozott talan 1 deci olajat eszik.
BUEK mindnekinek!!!!!!!!


Az jó. Lehet termeli is enyém is 1 decit eszik 15000 alatt, ha áll a parkolóba de erre még egy 2012 Bimmer is büszke lenne.
Ugye ez csak valami Buék tréfa?


Ezt halal komolyan mondom!!! Nem vicc!
Regebb 1liter olajat evett ket olajcsere kozott, de aztan kicsereltem a szelepszarszimeringeket. Gyuruzve nem volt es meg igy is mind4 hengerben 10.5-10.6 Bar a nyomas. A huvely falan meg mindig latszanak a gyari 45fokos "karcolasok", nem jut eszembe hogy is mondjak annak.
2012es bimmer nincs amiert buszkelkedjen, mert a 80as evekben jobban megcsinaltak a motrokat, most ugy csinaljak, hogy romoljanak, mert akkor nincs biznisz es ez ugy 2000-2002 utantol van igy, meg osszeeskuvesnek is lehetne hivni.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. január 01. kedd, 03:04


negativ0001 írta: 200ezer km nem sok. A regi E21-ben 425ezer korul van es minden ok. Ket olajcsere (15.000km) kozott talan 1 deci olajat eszik.
BUEK mindnekinek!!!!!!!!


Az jó. Lehet termeli is enyém is 1 decit eszik 15000 alatt, ha áll a parkolóba de erre még egy 2012 Bimmer is büszke lenne.
Ugye ez csak valami Buék tréfa?


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz negativ0001

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 215

Elküldve: 2012. december 31. hétfő, 15:11


200ezer km nem sok. A regi E21-ben 425ezer korul van es minden ok. Ket olajcsere (15.000km) kozott talan 1 deci olajat eszik.
BUEK mindnekinek!!!!!!!!