![szeda](http://static.bmwfanatics.hu/uploaded/userfile/4007/4007_1319518436495_150x100.jpg)
- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Touring
- Modell: 320d
- Évjárat: 2002
Elküldve: 2011. október 19. szerda, 14:31
anubisz írta:szeda írta:anubisz írta:szeda írta:YELLOW írta:szeda írta:
Nekem 2002-es 320D-m vann de még soha nem láttam a BC-n 5-össel kezdődni a fogyasztásom.Illetve de egyszer egy hosszabb pályás szakaszon 5.9 volt.Átlag 6.3-6.6-al járok olyan 80/20 arányban inkább városon kívül.A maradék az viszont BP belváros.
Örülnék ha kevesebbet enne, anno nem ezt ígérték de ki hiszi el ezeket?
A VW lupo 3L is csak egyeletes 90-nél sík úton fogyasztás bajnok!
én az 1.8 benyással eljárok ennyivel.
Igen ezért is nem veszek többet dízel e46-ot.gyakorlatilag szarabb mint a 30 éves dízel mercim volt.május óta két hónapot nem bírt ki a kocsi gond nélkül.A benzines kolléga meg röhög a markába és azt kérdezgeti hogy milyen olajat öntsön bele legközelebb
Na,most a dízelesek megutálnakmindjárt megtámadnak itt,ne félj
Jöjjenek nyugodtan.az utóbbi időben dízel autóim voltak és mondhatni nem tanultam a hibámból.Amit megspórolsz az üzemanyagon azt ráköltöd a szervízre! csak nekem ez most 10X igaz, mert május óta több mint 500.000 ment el alkatrészre, munkadíjra,trélerre stb.és mind ezt 178.000km-el amit a szervíz a motor szétszedésénél álapot alapján alá is támasztott.
Igazad van,ezért nem vettem dízelt, vennék csak ujjat,arra meg nincs kess. mások kidobják 200 ezer felett,mi meg toldozzuk foltozzuk,persze van kivétel aki betalál vele.
Igen.azt hiszem m_Attila mondta nekem hogy van amelyik 400.000km után is jó kocsi de sajnos nem vagyok annyira szerencsés hogy ilyet kifogjak.egy e39-be még beülnék mert a TDS-hez legalább olcsóbb az alkatrész és nem is ilyen szarok, de abból sem találni keveset futottat.Marad a 4 hengeres benyás!