« előző123következő »
John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2017. március 02. csütörtök, 18:01


Sziasztok,nembiztos hogy jó helyre írok de van egy tartalék Ac-m amit még nyáron cseréltem le de nemtudom kidobjam-e.Kérdésem lényege hogy házilag javítható vagy kuka? https://scontent-vie1-1.xx.fbc...e=5935D1D8

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2016. július 17. vasárnap, 09:00


hil írta:
hil írta:
YELLOW írta:
hil írta: Sziasztok!
Cserélnem kellett a benzin szivattyút (N42B20A) Mielőtt tegnap kivettem volna a szivattyút megnéztem a tartály szintadó értékeket a titkos menüben: bal 6,6 lit jobb 30 lit, teljes 37 lit. A csere után: bal 000 lit, jobb 11,2 lit, teljes 11,3 lit. Ugyanolyan szivattyút tettem bele, mint ami benne volt, semmit nem húztam le (legalábbis nem vettem észre), bal tankhoz nem is nyúltam és mégis, hiányzik sok liter. Az a sugárszivattyú hol csatlakozik a üza szivattyúhoz, mert nem látom?
Ki tudna ebben segíteni?
bye:hil

ui1: rövid állás után, míg olvasgattam erről rendbe jöttek a dolgok, most bal tank: 117,7 lit, jobb tank: 11,2 lit össz: 22,9 lit. De gyanítom, ha megint mennék vele ismét a hibás felállás jelentkezne.
ui2: valóban, kicsit járatva a motort a bal tank megint nulla lett. Nyomás elengedése után szivattyú ki és a jobb tank csordultig volt benzinnel. Ebből az jött le, hogy a sugárszivattyú működik. Lehet, hogy csak annyit kéne tennem, hogy tele kéne tankolnom???
(tán megőrültem, hogy magammal levelezek........)


ez tényleg egy tank.
műszerfal reset? nem segít?
INPA-ban nincs valami lehetőség tank ügyben?

KösziY!
Inpában nem találtam semmit, műszerfal reset nem segít, mert fizikálisan a jobb tank, ahol a szivattyú is van, valóbban tele van, a másikat meg már nincs erőm szétbontani, hisznn nem is nyúltam hozzá. Az új szivattyú teljesen azonos a régivel a szintjelző ohmosan is ugyanazt mutatja. Azért nem gondolnám, hogy egy tüza szivattyú csere ekkora szopás kell, hogy legyen....


Sziasztok!
Ha már egymagam a végére jártam és megoldottam a hibát, talán másnak is segíthetek azzal, hogy összegezve leírom a dolgot:
Alap hiba: leállt a motor, trélerrel haza. Otthon némi hűlés után beindult a motor. Indítózáskor a fordulatszámmérő mutatott, motor nem indult, nagy meleg volt. Diaggal semmi hibakód nem volt! Először vez tengely jeladóra gondoltam, egyenként cseréltem azokat, de javulás nem történt. Valaki mondta, hogy főtengely jeladó lehet, de RPM mérő mutatott, tehát kizárva. Üza szivattyú zúgott, ezért először nem is arra gondoltam. Szívósoron üza. nyomást mérve 0,5 bar körül volt. Szivattyú csere, újra (nem bontott!), amin rossz volt a szintadó, ez további galibákat okozott. Régi szivattyúból a szintadó átrakása után helyre állt a rend.
bye: hil

ui: kiszedett szivattyút vizsgálva: szinte nem volt nyomás, szivattyú tengelynél folyt vissza a víz, mert a lakásban már vízzel próbáltam





Új VDO-val jàrtam màr én is így.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2016. július 16. szombat, 12:27


hil írta:
YELLOW írta:
hil írta: Sziasztok!
Cserélnem kellett a benzin szivattyút (N42B20A) Mielőtt tegnap kivettem volna a szivattyút megnéztem a tartály szintadó értékeket a titkos menüben: bal 6,6 lit jobb 30 lit, teljes 37 lit. A csere után: bal 000 lit, jobb 11,2 lit, teljes 11,3 lit. Ugyanolyan szivattyút tettem bele, mint ami benne volt, semmit nem húztam le (legalábbis nem vettem észre), bal tankhoz nem is nyúltam és mégis, hiányzik sok liter. Az a sugárszivattyú hol csatlakozik a üza szivattyúhoz, mert nem látom?
Ki tudna ebben segíteni?
bye:hil

ui1: rövid állás után, míg olvasgattam erről rendbe jöttek a dolgok, most bal tank: 117,7 lit, jobb tank: 11,2 lit össz: 22,9 lit. De gyanítom, ha megint mennék vele ismét a hibás felállás jelentkezne.
ui2: valóban, kicsit járatva a motort a bal tank megint nulla lett. Nyomás elengedése után szivattyú ki és a jobb tank csordultig volt benzinnel. Ebből az jött le, hogy a sugárszivattyú működik. Lehet, hogy csak annyit kéne tennem, hogy tele kéne tankolnom???
(tán megőrültem, hogy magammal levelezek........)


ez tényleg egy tank.
műszerfal reset? nem segít?
INPA-ban nincs valami lehetőség tank ügyben?

KösziY!
Inpában nem találtam semmit, műszerfal reset nem segít, mert fizikálisan a jobb tank, ahol a szivattyú is van, valóbban tele van, a másikat meg már nincs erőm szétbontani, hisznn nem is nyúltam hozzá. Az új szivattyú teljesen azonos a régivel a szintjelző ohmosan is ugyanazt mutatja. Azért nem gondolnám, hogy egy tüza szivattyú csere ekkora szopás kell, hogy legyen....


Sziasztok!
Ha már egymagam a végére jártam és megoldottam a hibát, talán másnak is segíthetek azzal, hogy összegezve leírom a dolgot:
Alap hiba: leállt a motor, trélerrel haza. Otthon némi hűlés után beindult a motor. Indítózáskor a fordulatszámmérő mutatott, motor nem indult, nagy meleg volt. Diaggal semmi hibakód nem volt! Először vez tengely jeladóra gondoltam, egyenként cseréltem azokat, de javulás nem történt. Valaki mondta, hogy főtengely jeladó lehet, de RPM mérő mutatott, tehát kizárva. Üza szivattyú zúgott, ezért először nem is arra gondoltam. Szívósoron üza. nyomást mérve 0,5 bar körül volt. Szivattyú csere, újra (nem bontott!), amin rossz volt a szintadó, ez további galibákat okozott. Régi szivattyúból a szintadó átrakása után helyre állt a rend.
bye: hil

ui: kiszedett szivattyút vizsgálva: szinte nem volt nyomás, szivattyú tengelynél folyt vissza a víz, mert a lakásban már vízzel próbáltam





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. július 16. szombat, 12:31

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2016. július 02. szombat, 21:34


YELLOW írta:
hil írta: Sziasztok!
Cserélnem kellett a benzin szivattyút (N42B20A) Mielőtt tegnap kivettem volna a szivattyút megnéztem a tartály szintadó értékeket a titkos menüben: bal 6,6 lit jobb 30 lit, teljes 37 lit. A csere után: bal 000 lit, jobb 11,2 lit, teljes 11,3 lit. Ugyanolyan szivattyút tettem bele, mint ami benne volt, semmit nem húztam le (legalábbis nem vettem észre), bal tankhoz nem is nyúltam és mégis, hiányzik sok liter. Az a sugárszivattyú hol csatlakozik a üza szivattyúhoz, mert nem látom?
Ki tudna ebben segíteni?
bye:hil

ui1: rövid állás után, míg olvasgattam erről rendbe jöttek a dolgok, most bal tank: 117,7 lit, jobb tank: 11,2 lit össz: 22,9 lit. De gyanítom, ha megint mennék vele ismét a hibás felállás jelentkezne.
ui2: valóban, kicsit járatva a motort a bal tank megint nulla lett. Nyomás elengedése után szivattyú ki és a jobb tank csordultig volt benzinnel. Ebből az jött le, hogy a sugárszivattyú működik. Lehet, hogy csak annyit kéne tennem, hogy tele kéne tankolnom???
(tán megőrültem, hogy magammal levelezek........)


ez tényleg egy tank.
műszerfal reset? nem segít?
INPA-ban nincs valami lehetőség tank ügyben?

KösziY!
Inpában nem találtam semmit, műszerfal reset nem segít, mert fizikálisan a jobb tank, ahol a szivattyú is van, valóbban tele van, a másikat meg már nincs erőm szétbontani, hisznn nem is nyúltam hozzá. Az új szivattyú teljesen azonos a régivel a szintjelző ohmosan is ugyanazt mutatja. Azért nem gondolnám, hogy egy tüza szivattyú csere ekkora szopás kell, hogy legyen....



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2016. július 02. szombat, 19:18


hil írta: Sziasztok!
Cserélnem kellett a benzin szivattyút (N42B20A) Mielőtt tegnap kivettem volna a szivattyút megnéztem a tartály szintadó értékeket a titkos menüben: bal 6,6 lit jobb 30 lit, teljes 37 lit. A csere után: bal 000 lit, jobb 11,2 lit, teljes 11,3 lit. Ugyanolyan szivattyút tettem bele, mint ami benne volt, semmit nem húztam le (legalábbis nem vettem észre), bal tankhoz nem is nyúltam és mégis, hiányzik sok liter. Az a sugárszivattyú hol csatlakozik a üza szivattyúhoz, mert nem látom?
Ki tudna ebben segíteni?
bye:hil

ui1: rövid állás után, míg olvasgattam erről rendbe jöttek a dolgok, most bal tank: 117,7 lit, jobb tank: 11,2 lit össz: 22,9 lit. De gyanítom, ha megint mennék vele ismét a hibás felállás jelentkezne.
ui2: valóban, kicsit járatva a motort a bal tank megint nulla lett. Nyomás elengedése után szivattyú ki és a jobb tank csordultig volt benzinnel. Ebből az jött le, hogy a sugárszivattyú működik. Lehet, hogy csak annyit kéne tennem, hogy tele kéne tankolnom???
(tán megőrültem, hogy magammal levelezek........)


ez tényleg egy tank.
műszerfal reset? nem segít?
INPA-ban nincs valami lehetőség tank ügyben?

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2016. július 02. szombat, 14:15


Sziasztok!
Cserélnem kellett a benzin szivattyút (N42B20A) Mielőtt tegnap kivettem volna a szivattyút megnéztem a tartály szintadó értékeket a titkos menüben: bal 6,6 lit jobb 30 lit, teljes 37 lit. A csere után: bal 000 lit, jobb 11,2 lit, teljes 11,3 lit. Ugyanolyan szivattyút tettem bele, mint ami benne volt, semmit nem húztam le (legalábbis nem vettem észre), bal tankhoz nem is nyúltam és mégis, hiányzik sok liter. Az a sugárszivattyú hol csatlakozik a üza szivattyúhoz, mert nem látom?
Ki tudna ebben segíteni?
bye:hil

ui1: rövid állás után, míg olvasgattam erről rendbe jöttek a dolgok, most bal tank: 117,7 lit, jobb tank: 11,2 lit össz: 22,9 lit. De gyanítom, ha megint mennék vele ismét a hibás felállás jelentkezne.
ui2: valóban, kicsit járatva a motort a bal tank megint nulla lett. Nyomás elengedése után szivattyú ki és a jobb tank csordultig volt benzinnel. Ebből az jött le, hogy a sugárszivattyú működik. Lehet, hogy csak annyit kéne tennem, hogy tele kéne tankolnom???
(tán megőrültem, hogy magammal levelezek........)







Utoljára szerkesztve (3 alkalommal): 2016. július 02. szombat, 17:51

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2014. november 23. vasárnap, 18:17


smster írta:
smster írta: Sziasztok! Múlt héten egyik napról a másikra lefeküdt az üzemanyag-szintjelzőm mutatója. Műszerfalteszt lefuttatva, minden ok, rámértem ellenállásmérővel a jeladókra, a baloldali jelzett kb 150 ohm környékén, a jobboldali viszont semmit. Találkozott már valaki hasonló problémával? Valószínűleg a jobboldali jeladó tönkre mehetett? BMW E36. Előre is köszönöm!


köszönöm, megoldódott


Szia!

Megoszthatnád itt a megoldást is, hátha valakinek lesz ilyen hibája, akkor majd Ő is esetleg megtudja oldani, köszönjük.

Üdv.: Pocses


autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 1998

státusz smster

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2014. november 23. vasárnap, 18:10


smster írta: Sziasztok! Múlt héten egyik napról a másikra lefeküdt az üzemanyag-szintjelzőm mutatója. Műszerfalteszt lefuttatva, minden ok, rámértem ellenállásmérővel a jeladókra, a baloldali jelzett kb 150 ohm környékén, a jobboldali viszont semmit. Találkozott már valaki hasonló problémával? Valószínűleg a jobboldali jeladó tönkre mehetett? BMW E36. Előre is köszönöm!


köszönöm, megoldódott


autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 1998

státusz smster

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2014. november 23. vasárnap, 14:00


Sziasztok! Múlt héten egyik napról a másikra lefeküdt az üzemanyag-szintjelzőm mutatója. Műszerfalteszt lefuttatva, minden ok, rámértem ellenállásmérővel a jeladókra, a baloldali jelzett kb 150 ohm környékén, a jobboldali viszont semmit. Találkozott már valaki hasonló problémával? Valószínűleg a jobboldali jeladó tönkre mehetett? BMW E36. Előre is köszönöm!

Szasza91
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2000

státusz Szasza91

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2014. szeptember 02. kedd, 08:43


kempelen írta:
Szasza91 írta: Sziasztok!

A hétvégén új üzemanyag szivattyút kapott az autó, mert elkezdett csökkenni a nyomás. Azóta jötte, már 250 km-t és az utam végén az egyik egyenesben azt vettem észre, hogy az üzemanyag jelző mutató negyed szintről felment fél-re, tehát többet mutat, mint ami benne van.

Tudnátok tanácsokat adni, mi okozhatja ezt?

Üdv.
Szabolcs


Szia,

Beszereléskor nem hajlott meg az üzemanyag szintjelző szenzor fémpálcája, amin az úszó van?
Esetleg a régi nem volt jól? Bármelyik a kettő közül.



Szia!

Passzolom a kérdést sajnos, mert nem én csináltam. Hétvégén megnézem majd. Inkább az az érdekes, hogy 250 km megtétele után történt.
Üdv.



státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2014. szeptember 01. hétfő, 18:54


Szasza91 írta: Sziasztok!

A hétvégén új üzemanyag szivattyút kapott az autó, mert elkezdett csökkenni a nyomás. Azóta jötte, már 250 km-t és az utam végén az egyik egyenesben azt vettem észre, hogy az üzemanyag jelző mutató negyed szintről felment fél-re, tehát többet mutat, mint ami benne van.

Tudnátok tanácsokat adni, mi okozhatja ezt?

Üdv.
Szabolcs


Szia,

Beszereléskor nem hajlott meg az üzemanyag szintjelző szenzor fémpálcája, amin az úszó van?
Esetleg a régi nem volt jól? Bármelyik a kettő közül.



Szasza91
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2000

státusz Szasza91

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2014. szeptember 01. hétfő, 08:37


Sziasztok!

A hétvégén új üzemanyag szivattyút kapott az autó, mert elkezdett csökkenni a nyomás. Azóta jötte, már 250 km-t és az utam végén az egyik egyenesben azt vettem észre, hogy az üzemanyag jelző mutató negyed szintről felment fél-re, tehát többet mutat, mint ami benne van.

Tudnátok tanácsokat adni, mi okozhatja ezt?

Üdv.
Szabolcs

Firebird
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz Firebird

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 28

Elküldve: 2014. április 23. szerda, 00:40


Tano írta:
Firebird írta: Sziasztok.Nekem az 525 tds em csinálja azt hogy néha 18 literről le esik a mutató hirtelen a csórólámpáig majd vissza 18 literig,de észre vettem hogy ha le van essne a csóróig de ha ki nyitom a tanksapkát akkor vissza áll 18 literre.Valami vákuum probléma vagy a tanksapkát lyukas szám ki hogy kapjon leegőt?


A tanknak van egy szellőzőcsöve. Azt nézd meg, lehet eldugult.

üdv.A Szellőző csövet hol találom?


Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2014. április 20. vasárnap, 01:00


Firebird írta: Sziasztok.Nekem az 525 tds em csinálja azt hogy néha 18 literről le esik a mutató hirtelen a csórólámpáig majd vissza 18 literig,de észre vettem hogy ha le van essne a csóróig de ha ki nyitom a tanksapkát akkor vissza áll 18 literre.Valami vákuum probléma vagy a tanksapkát lyukas szám ki hogy kapjon leegőt?


A tanknak van egy szellőzőcsöve. Azt nézd meg, lehet eldugult.

Firebird
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz Firebird

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 28

Elküldve: 2014. április 19. szombat, 19:24


Sziasztok.Nekem az 525 tds em csinálja azt hogy néha 18 literről le esik a mutató hirtelen a csórólámpáig majd vissza 18 literig,de észre vettem hogy ha le van essne a csóróig de ha ki nyitom a tanksapkát akkor vissza áll 18 literre.Valami vákuum probléma vagy a tanksapkát lyukas szám ki hogy kapjon leegőt?

« előző123következő »