Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2009. szeptember 01. kedd, 13:09


zsitvayb írta:
Köszönöm a választ. Ezt a tesztet hogyan tudom elérni?


Így:
http://bmw.e39.hu/titkosmenu.htm
A mûszerfalteszthez ráadásul fel sem kell oldani a 19 alatt, szóval elég ha egybõl a 2-esre mész.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz zsitvayb

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 40

Elküldve: 2009. szeptember 01. kedd, 12:21


kempelen írta:
Elsõként csinálj egy önellenörzõ funkció tesztet a "titkos menu" 2.0-ban.


Köszönöm a választ. Ezt a tesztet hogyan tudom elérni?

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2009. szeptember 01. kedd, 12:14


YELLOW írta: köhöm 1.8!!! amúgy a többi stimmel

kempelen írta: Így van, ahogy YELLOW belinkelte a képet. Hasonlót kell látnod.

(Egyébként õ nem így csinálta a képet. Neki valódi adatokat mutat az óra. Tiltásig pörgeti szegény egyhatost kettõnegyvenig úgy, hogy forr a vize és nincs olajnyomása. De õ Yellow. )


Ohh. Mélységes elnézést kérek! Szóval az olyan egyhatost, ami egyébként egynyolcas.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2009. szeptember 01. kedd, 12:12


köhöm 1.8!!! amúgy a többi stimmel

kempelen írta: Így van, ahogy YELLOW belinkelte a képet. Hasonlót kell látnod.

(Egyébként õ nem így csinálta a képet. Neki valódi adatokat mutat az óra. Tiltásig pörgeti szegény egyhatost kettõnegyvenig úgy, hogy forr a vize és nincs olajnyomása. De õ Yellow. )


státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2009. szeptember 01. kedd, 12:10


Így van, ahogy YELLOW belinkelte a képet. Hasonlót kell látnod.

(Egyébként õ nem így csinálta a képet. Neki valódi adatokat mutat az óra. Tiltásig pörgeti szegény egyhatost kettõnegyvenig úgy, hogy forr a vize és nincs olajnyomása. Nyitott ajtókkal, leeresztett gumival, kikapcsolt DSC-vel. De õ Yellow, õ megteheti. )

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2009. szeptember 01. kedd, 12:03


ilyet fogsz látni



státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2009. szeptember 01. kedd, 11:59


zsitvayb írta: Sziasztok!
A sztori, tegnap este hazafelé felakadt a km órám 60km/óránál, tehát azt érzékelte úgy mintha 0-val mennék. Este kiszedtem az órát, visszapöcköltem a mutatót, és örültem, hogy megoldottam ezt a hibát is. Majd ma reggel 15km/h környékén akadt fel a mutató. Megint lepöcköltem, de gondolom megint elõ fog jönni a hiba.
Van valakinek esetleg bármilyen ötlete, hogy hogyan lehetne ezt a hibát végleg megszûntetni? Találkozott esetleg már bárki hasonlóval?

Elõre is köszönök minden segítséget.


Elsõként csinálj egy önellenörzõ funkció tesztet a "titkos menu" 2.0-ban. Ezt többször is megteheted, tetszés szerint. Ez az öszes létezõ és a te autódon gyárilag bekötött funkciót egyszerre megmozdítja. Olyan lesz a mûszeregységed, mint a karácsonyfa. No ott figyeld a mutatódat, mert egyszerre kell haladnia a fordulatszámmérõvel. (közel egyszerre, ne méregesd miliméter pontosan )
Ha elakad vagy nem megy, akkor a sebességmérõ mutatót mozgató "elektromotorral" vagy "tekerccsel" (vagy hogyishíjják) lesz a gond. Az egész egy nyáklemezre van téve, nem sok a mechanika benne.

Szóval, ha nem megy egyszerre a fordulatszámmérõvel és nem is tér vissza ugyanúgy, akkor a mûszeregységben lesz a hiba, több, mint 95%. Ha egyszerre mûködnek, akkor pedig valami sebességjeladó lesz a ludas, nem a mûszeregység. De hogy akkor hol, azt egyenlõre nem tudom.

Majd írd meg légyszi mire jutottál.

Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2009. szeptember 01. kedd, 12:05


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2009. szeptember 01. kedd, 10:30


szerintem egy tekercs lesz a ludas, vagy a mutató mechanikailag valami idegen anyag miatt szorul, nekem ez a tippem


zsitvayb írta: Sziasztok!
A sztori, tegnap este hazafelé felakadt a km órám 60km/óránál, tehát azt érzékelte úgy mintha 0-val mennék. Este kiszedtem az órát, visszapöcköltem a mutatót, és örültem, hogy megoldottam ezt a hibát is. Majd ma reggel 15km/h környékén akadt fel a mutató. Megint lepöcköltem, de gondolom megint elõ fog jönni a hiba.
Van valakinek esetleg bármilyen ötlete, hogy hogyan lehetne ezt a hibát végleg megszûntetni? Találkozott esetleg már bárki hasonlóval?

Elõre is köszönök minden segítséget.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz zsitvayb

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 40

Elküldve: 2009. szeptember 01. kedd, 09:28


Sziasztok!
A sztori, tegnap este hazafelé felakadt a km órám 60km/óránál, tehát azt érzékelte úgy mintha 0-val mennék. Este kiszedtem az órát, visszapöcköltem a mutatót, és örültem, hogy megoldottam ezt a hibát is. Majd ma reggel 15km/h környékén akadt fel a mutató. Megint lepöcköltem, de gondolom megint elõ fog jönni a hiba.
Van valakinek esetleg bármilyen ötlete, hogy hogyan lehetne ezt a hibát végleg megszûntetni? Találkozott esetleg már bárki hasonlóval?

Elõre is köszönök minden segítséget.

státusz Szabb1

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 112

Elküldve: 2009. július 20. hétfő, 16:19


Szabb1 írta: Na megtörtént a gyertyacsere az autón.

Írtam korábban, hogy kis fordulaton torpangat, most per pill nem csinálja az új gyertyával.

A szerelõ szerint nagyon tré volt a benne levõ gyertya...lehet az elõzõ tulaj nem is cserélte, vagy csak papíron cserélték neki a szervizben.


Egy kicsit jobb lett, de még mindig nem okés.
Compira dobva minden rendben, gyertyák cserélve, mitõl lehet még a torpangatás?

gyertyakábelek, trafó, falsh levegõ, vagy mi?

Elvileg a torpangatás gyújtás vagy üzemanyag miatt lehet, nem?!

státusz szasa

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 16

Elküldve: 2009. július 19. vasárnap, 07:57


tibikeke írta: Turbó geometria szabályzó???

Köszi a tippet....
A turbó tök új.. kb 8000 km mentem vele....
Holnap megnézetem ezt is a szervizbe...
Az inditási problémát is befolyásolhatja?

tibikeke
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz tibikeke

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 92

Elküldve: 2009. július 18. szombat, 22:02


Turbó geometria szabályzó???

státusz szasa

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 16

Elküldve: 2009. július 18. szombat, 21:55


Sziasztok!
Érdekes és egyben bosszantó hibám van..

-Reggel nem jár egyenletesen a motor indulás után 5-6 mp ig....melegen tökéletes
- szürkés/fehéres füst jelenik meg
-teljesitmény néha oké, néha nem
-fogyasztás nem változott
-izzitás jo,porlasztok,kartelgázszürö cserélve...

Találkozott már valaki ilyen hibával?

státusz Szabb1

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 112

Elküldve: 2009. július 15. szerda, 13:30


Na megtörtént a gyertyacsere az autón.

Írtam korábban, hogy kis fordulaton torpangat, most per pill nem csinálja az új gyertyával.

A szerelõ szerint nagyon tré volt a benne levõ gyertya...lehet az elõzõ tulaj nem is cserélte, vagy csak papíron cserélték neki a szervizben.

státusz pati

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 213

Elküldve: 2009. július 03. péntek, 02:23


Memmaao írta:
pati írta: én gyárit vettem tömítés + plexi. azóta mind a kettö beázik
cumi. mindenhol ki lehet fogni a szart.

Akkor rosszul szerelték/ted be, szét kell kapni és újra egyberakni, esetleg a beázás egyéb okát keresni, lehet hátulról ázik. Gyári plexi gyári tömítéssel, ha nem anyaghibás, nem ázhat be!

mikor összeraktam már éreztem hogy nem lesz jó mert akkorát kelett nyúlnia a tömítésnek hogy ....
ja és már van vagy egy éve, vagy több is talán