státusz joe

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2010. február 04. csütörtök, 16:46


köszi

még annyit hogy a kocsi már 3szor volt diagnosztikán, és mind 3szor az lett az eredmény, hogy a kocsinak semmi baja!
és 1 másik td-nek, ha rácsatlakoztatom a cumputerjét azzal mûködhet, vagy esetleg tds computerrel?

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2010. február 04. csütörtök, 16:36


joe írta: Sziasztok.

olyan problémám van a kocsival, hogy ha bemelegszik szinte lehetetlen elindítani,és a motor fordulatával meg egyezve éles kopogó hangot ad!
eddig hidegen elindult, de most már csak ha be huzatom!
1-2 embertõl kaptam már tippet, pl: adagoló, porlasztók, hõmérséklet jeladók, ezeket mind átnézettem, porlasztókat lecseréltem eredetire, jeladókat is újakat tettem bele, és mégse jó!
ha van valami tippetek légyszíves segítsetek!
elõre is köszi

nézd meg a vezérlésed. minden jelen van-e.

státusz joe

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2010. február 04. csütörtök, 16:31


Sziasztok.

olyan problémám van a kocsival, hogy ha bemelegszik szinte lehetetlen elindítani,és a motor fordulatával meg egyezve éles kopogó hangot ad!
eddig hidegen elindult, de most már csak ha be huzatom!
1-2 embertõl kaptam már tippet, pl: adagoló, porlasztók, hõmérséklet jeladók, ezeket mind átnézettem, porlasztókat lecseréltem eredetire, jeladókat is újakat tettem bele, és mégse jó!
ha van valami tippetek légyszíves segítsetek!
elõre is köszi

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz kerezsijoc

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 175

Elküldve: 2010. február 04. csütörtök, 08:38


ok köszönöm a segítséget

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2010. február 03. szerda, 22:09


kerezsijoc írta: szia Tano!
A disben ennek a szenzornakaz (6-os) aktuális adatait azaz ertékét hol tudom lekérdezni!?
Az impa sehogy sem akar mûködni!
köszönöm


Short test után, lent a "control module functions", majd az új ablakban bal oldalt kiválasztod a DDE-t, a középsõ oszlopban az "engine operating values"-t, utána a jobb oldali panelban kiválasztod a megjeleníteni kívánt érzékelõket (pl. coolant temperature, oil temperature engine stb..., egyszerre többet is kiválaszthatsz), majd alatta a "display"re kattintva megjelennek az értékek alul, egészen addig, amíg újra rá nem nyomsz a display-re hogy inaktív legyen.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz kerezsijoc

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 175

Elküldve: 2010. február 03. szerda, 21:05


szia Tano!
A disben ennek a szenzornakaz (6-os) aktuális adatait azaz ertékét hol tudom lekérdezni!?
Az impa sehogy sem akar mûködni!
köszönöm

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz laci320d

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (7 pont) | Hozzászólások: 332

Elküldve: 2010. február 03. szerda, 18:34


Létezik,hogy 2000 évjáratú 330d a légtömegmérõ koszolódásától, füstöl gázadásra? A légtömegmérõ müanyag rácsa eléggé koszos.


Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2010. február 03. szerda, 17:34


kerezsijoc írta: Sziasztok!
Meg tudná valaki mondani, hogy hol van pontosan a üzemi hõmérséklet szenzor a kocsiban meg hozzá egy rendelési számot

köszönöm!


A hengerfej oldalában keresd. Az alábbi oldalon láthatod a 6-os elem, és ott van lejebb a száma is:
http://bmwfans.info/parts/cata..._parts/#13 62 1 433 076

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz kerezsijoc

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 175

Elküldve: 2010. február 03. szerda, 14:12


Sziasztok!
Meg tudná valaki mondani, hogy hol van pontosan a üzemi hõmérséklet szenzor a kocsiban meg hozzá egy rendelési számot

köszönöm!

Brad85
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Brad85

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 61

Elküldve: 2010. február 02. kedd, 23:43


hancurozo írta:
Brad85 írta: Ereje van a motornak.
Az elsõ izzítás kb 5-6 mp-ig tart.
Óra szerint 213ezer van benne.
Szerelõ szerint is adagolóval lesz baj mert visszaengedi a gázolajat.
Ennél csak az adagoló szivattyút lehet cséerlni?

az adagolósnál, az adagoló végében /beépítve/ van a szivattyú. nem értem hogy a szerelõ honnan tudja megállapítani hogy visszaengedi a gázolajat. /a kisnyomású rendszer az adagoló belseje az adagoló elemig/
vagy a nagynyomású renszerben engedi vissza? /adagolóelemtõl a porlasztóig/ mert akkor vagy porlasztó, vagy fejszelep.

az 5-6 mp szerintem jó /nekem is hasonló és pöcre indul 230e km/



Oldal alján és az elõzõ oldalakon beszélt hibámnál már beletörõdtem hogy reggel az elsõ indítás 6 mp-ig tart aztán jó lesz. Adagolóhoz nem nyúlok mert az zsbbenyúlós lenne
Kérdésem akkor az lenne hogy az önindító kímélésének legjobb megoldáa mi lenne???
1. Elsõre kb 6 mpig indítsak és majd elkapja...
2. Többször picit (2-3mp) indítsak és akkor felszíbja a gázolajat?

Mi lenne a legjobb?

David
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz David

Törzsvendég

Elismertség: 3% (6 pont) | Hozzászólások: 174

Elküldve: 2010. február 02. kedd, 20:16


Sziasztok!

Olyan segítségre lenne szükségem, hogy mostanában ha rossz minõségû úton megyek hallok az autó jobb hátulja felöl ilyen kotyogó hangot. Nagyon idegesít, szerintetek mi lehet. Szilent esetleg? Segítségeteket köszönöm!

státusz zoltan

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 67

Elküldve: 2010. február 02. kedd, 20:03


Lehet hülyeséget mondok mert nem nagyon értek a motorokhoz, de nekem is volt ilyen problémám.
A megoldás az volt, hogy a motornál van egy érzékelõ ami túlmelegedett és letiltotta az elektronikát és a befecskendezést. Viszont ha ez az érzékelõ visszahûlt akkor beindult a kocsi.
Nekem sem tudták hogy mi van. Mert az önindtó rendesen dolgozott ... Úgy jöttek rá, hogy elmentek kerül az autóval és elvitték a hibakód olvasót, és amikor leállt a kocsi akkor egy pillanatra kiírt egy hibát. Így jöttek rá.


zsitvayb írta:
hil írta:
zsitvayb írta:
Azóta ugyanezt eljátszotta egy párszor még az autó, majd utoljára most pénteken, álló helyzetben, alapjáratról állt le a motor, de annyira, hogy utána be sem lehetett indítani. Majd kb. 15 perc állás utána pöccre indult, és azóta is megy.


Egészen pontosan: amikor alapjáratnál leállt és indítottál, mi történt pontosan? Önindító forgott, vagy csak kattogás? Amikor 60-al mentél és leállt majd újra beindult, ezalatt mit tettél? Lendületbõl gurultál tovább ráadott gyujtással és így indult be újra??
hil


Persze, forgatta a motort az önindító rendesen. Olyan volt mintha üzemanyagot nem kapott volna.
Amikor menetközben csinálta...hát igazából már nem emlékszem. Az biztos, hogy kinyomtam a kuplungott, hogy lendületbõl még félre tudjak gurulni. Aztán szerintem visszaengedtem biztos, ami biztos alapon és szerintem ekkor röffent be újra.

SZERK: Aztán azóta szervízben az autó, tárolt a computer valami kipufogó jeladó, meg fõtengely jeladó hibakódot is, ezeket cserélik, meg két relét a motorvezérlés környékén. A hiba alapján gyanús, hogy valami relé hiba van, túlmelegszik, aztán amikor visszahül minden megy tovább rendben. Nekem gyanús, hogy a két jeladó által tárolt hibát is ez okozta.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz zsitvayb

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 40

Elküldve: 2010. február 02. kedd, 09:58


hil írta:
zsitvayb írta:
Azóta ugyanezt eljátszotta egy párszor még az autó, majd utoljára most pénteken, álló helyzetben, alapjáratról állt le a motor, de annyira, hogy utána be sem lehetett indítani. Majd kb. 15 perc állás utána pöccre indult, és azóta is megy.


Egészen pontosan: amikor alapjáratnál leállt és indítottál, mi történt pontosan? Önindító forgott, vagy csak kattogás? Amikor 60-al mentél és leállt majd újra beindult, ezalatt mit tettél? Lendületbõl gurultál tovább ráadott gyujtással és így indult be újra??
hil


Persze, forgatta a motort az önindító rendesen. Olyan volt mintha üzemanyagot nem kapott volna.
Amikor menetközben csinálta...hát igazából már nem emlékszem. Az biztos, hogy kinyomtam a kuplungott, hogy lendületbõl még félre tudjak gurulni. Aztán szerintem visszaengedtem biztos, ami biztos alapon és szerintem ekkor röffent be újra.

SZERK: Aztán azóta szervízben az autó, tárolt a computer valami kipufogó jeladó, meg fõtengely jeladó hibakódot is, ezeket cserélik, meg két relét a motorvezérlés környékén. A hiba alapján gyanús, hogy valami relé hiba van, túlmelegszik, aztán amikor visszahül minden megy tovább rendben. Nekem gyanús, hogy a két jeladó által tárolt hibát is ez okozta.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2010. február 01. hétfő, 21:46


zsitvayb írta:
Azóta ugyanezt eljátszotta egy párszor még az autó, majd utoljára most pénteken, álló helyzetben, alapjáratról állt le a motor, de annyira, hogy utána be sem lehetett indítani. Majd kb. 15 perc állás utána pöccre indult, és azóta is megy.


Egészen pontosan: amikor alapjáratnál leállt és indítottál, mi történt pontosan? Önindító forgott, vagy csak kattogás? Amikor 60-al mentél és leállt majd újra beindult, ezalatt mit tettél? Lendületbõl gurultál tovább ráadott gyujtással és így indult be újra??
hil

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz zsitvayb

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 40

Elküldve: 2010. február 01. hétfő, 19:03


Eapa írta:
zsitvayb írta:
zsitvayb írta: Sziasztok,
történet tegnap este. Haladok nyugisan 60-nal, majd egyszercsak kigyullad a töltésvisszajelzõ lámpa, és leáll alattam az autó. Majd mire bármit is tudtam volna csinálni, újra beindult a motor, és látszólag minden rendben is volt. Kivéve, hogy égve maradt a DSC visszajelzõ lámpája, plusz egy sárga felkiáltójel. Majd leállítottam az autót, beindítottam, és azóta is minden rendben.

Mi lehet ez? Mi történhetett? Kezdjek el komolyabban aggódni?


Sziasztok,
valakinek van valami ötlete a fentebb részletezett problémára?
Azóta ugyanezt eljátszotta egy párszor még az autó, majd utoljára most pénteken, álló helyzetben, alapjáratról állt le a motor, de annyira, hogy utána be sem lehetett indítani. Majd kb. 15 perc állás utána pöccre indult, és azóta is megy.


Javaslom, hogy vedd ki a DME relédet és csiszold meg az éríntkezõit. Motortér, bal oldalt fent a tûzfalnál van egy doboz, imbuszcsavarok, kék relé.


Sajnos ez nem oldotta meg a problémát. Viszont már egyre gázosabb a helyzet, mert 3-4 naponta tutira eljátsza a fenti hibát az autó és egyre idegesítõbb.