BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2012. június 10. vasárnap, 20:44


Tom_Sawyer írta:
Helioport írta:
Tom_Sawyer írta: Sziasztok!

Szerintetek mit lehet kezdeni ezzel az intercoolerrel? Javítható vagy tisztítható még?

http://kepfeltoltes.hu/view/12...es.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/12...es.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/12...es.hu_.jpg

Bocs, ha rossz minőségűek a képek, per pillanat nem tudtam jobbat...



Mit szeretnél rajta javítani? Az elhajlott lamellákat? Vagy lyukas?


Nem tudom, hogy az elhajlott lamellák mennyire akadályozzák a levegő áramlását. Meg tényleg nagyon koszosnak néz ki...


A behajlott lamellák akár teljesen lezárhatják a levegőt. Nagynyomású mosóval a piszkon lehet segíteni, leginkább a klímahűtő és a vízhűtő közé gyűlik a kosz. Relatíve könnyű kiszedni az interqlert, csavarhúzóval visszahajtogathatod az elgörbült részeket. Azonban hajlamos a lyukadásra, nekem a télen cserélni kellett. Egy 50-es körül volt újban.

Tom_Sawyer
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Tom_Sawyer

Törzsvendég

Elismertség: 3% (4 pont) | Hozzászólások: 117

Elküldve: 2012. június 10. vasárnap, 20:25


Helioport írta:
Tom_Sawyer írta: Sziasztok!

Szerintetek mit lehet kezdeni ezzel az intercoolerrel? Javítható vagy tisztítható még?

http://kepfeltoltes.hu/view/12...es.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/12...es.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/12...es.hu_.jpg

Bocs, ha rossz minőségűek a képek, per pillanat nem tudtam jobbat...



Mit szeretnél rajta javítani? Az elhajlott lamellákat? Vagy lyukas?


Nem tudom, hogy az elhajlott lamellák mennyire akadályozzák a levegő áramlását. Meg tényleg nagyon koszosnak néz ki...

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz harmas

Újonc

Elismertség: 30% (27 pont) | Hozzászólások: 90

Elküldve: 2012. június 10. vasárnap, 20:13


Tom_Sawyer írta: Sziasztok!

Szerintetek mit lehet kezdeni ezzel az intercoolerrel? Javítható vagy tisztítható még?

http://kepfeltoltes.hu/view/12...es.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/12...es.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/12...es.hu_.jpg

Bocs, ha rossz minőségűek a képek, per pillanat nem tudtam jobbat...



Őszintén? Semmit se csinálj vele. Persze ha van fölös 20-25E (ennyi a bontott) kicserélheted, de semmiféle hátrányod nincs ennyi olajszivárgástól. Ha nagyon elkezdi köpni az olajat, az persze más.
Viszont amit meg kell tenned, (ha még nem volt), hogy leszereled (két csavar,két bilincs), és kitakarítod a mögöttes részt, mert irgalmatlan mennyiségű kosz tud megülni a hűtő és ez között, teljesen akadályozva a levegő áramlását.

Helioport
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Helioport

Fórumlakó

Elismertség: 6% (14 pont) | Hozzászólások: 225

Elküldve: 2012. június 10. vasárnap, 19:54


Tom_Sawyer írta: Sziasztok!

Szerintetek mit lehet kezdeni ezzel az intercoolerrel? Javítható vagy tisztítható még?

http://kepfeltoltes.hu/view/12...es.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/12...es.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/12...es.hu_.jpg

Bocs, ha rossz minőségűek a képek, per pillanat nem tudtam jobbat...



Mit szeretnél rajta javítani? Az elhajlott lamellákat? Vagy lyukas?


Tom_Sawyer
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Tom_Sawyer

Törzsvendég

Elismertség: 3% (4 pont) | Hozzászólások: 117

Elküldve: 2012. június 10. vasárnap, 19:52


Sziasztok!

Szerintetek mit lehet kezdeni ezzel az intercoolerrel? Javítható vagy tisztítható még?

http://kepfeltoltes.hu/view/12...es.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/12...es.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/12...es.hu_.jpg

Bocs, ha rossz minőségűek a képek, per pillanat nem tudtam jobbat...



xlzx
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz xlzx

BMWfanatic

Elismertség: 3% (13 pont) | Hozzászólások: 408

Elküldve: 2012. június 10. vasárnap, 15:03


vivaladiesel írta:
xlzx írta:
bmw320d4 írta:
Próbáld utánállítani csere előtt.


Hogy működik ez az állítás?


Megkerestem neked.



320d4 írta:
Nagy fordulatról motorfék
pl 2. gang, 3500, aztán motorfék 1500-ig. Ha van kedved, motorfék közben ki is nyomhatod párszor a kupplungot, úgy már biztosan visszaállítja magát.


köszönöm szépen! hányszor érdemes ezt megismételni?

mondjuk alapból is így vezetek,sokat használom a motorféket... nálam inkább az a baj hogy nem bírom megállni, hogy ne rúgjam el keresztbe az autót...

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. június 10. vasárnap, 15:38

vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. június 10. vasárnap, 14:48


xlzx írta:
bmw320d4 írta:
Próbáld utánállítani csere előtt.


Hogy működik ez az állítás?


Megkerestem neked.



320d4 írta:
Nagy fordulatról motorfék
pl 2. gang, 3500, aztán motorfék 1500-ig. Ha van kedved, motorfék közben ki is nyomhatod párszor a kupplungot, úgy már biztosan visszaállítja magát.



xlzx
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz xlzx

BMWfanatic

Elismertség: 3% (13 pont) | Hozzászólások: 408

Elküldve: 2012. június 10. vasárnap, 13:06


bmw320d4 írta:
Próbáld utánállítani csere előtt.


Hogy működik ez az állítás?

PG_Junior
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz PG_Junior

Újonc

Elismertség: 3% (3 pont) | Hozzászólások: 98

Elküldve: 2012. június 07. csütörtök, 16:37


Sziasztok!

Hosszbordásszíj feszítő csapágy kellene nekem kb. 5 perc próba erejéig. Nagyon sípol valami az autómban, hosszbordásszíjak már cserélve lettek, úgyhogy nem az. Vagy a feszítő csapágy vagy a vízpumpa, de találomra nem akarok venni. Akinek van kölcsöne Somogy, Fejér vagy Veszprém megyéből, privátba üzenjen.

Köszönöm a segítséget.

PG

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2012. június 07. csütörtök, 13:41


Coyote írta:
beressza írta:
Alesi írta:
Coyote írta: HELP!!!
Tegnap Pesten bolyongtam, és a milliomodik indulástól kezdve minden induláskor a kuplung felengedésekor remegni, rángatni kezdett az autó. Próbáltam hosszabban vagy rövidebben csúsztatva, máshogy elindulni, de a remegés mindig jelentkezik, amikor engedem fel a kuplungot, de még nem szálltam le róla.
Ma reggelre úgy tűnt, hogy "megjavult" de Pestről indultam, és 200 kuplungozás után megint előjött a rángás.
Magasabb fokozatokban nem jelentkezik, csakis az indulásnál. Valamikor régen kijött már, akkor is ilyen városi derbi közben. Mivel elhagyta (többnyire autópályázok) nem fordítottam rá extra figyelmet.

Mire készüljek??


Nekem is igy kezdodott, hogy eloszor csak random, aztan csak nagy dugoban, aztan mostmar majdnem midnen elindulaskor, ha nem adok nagyobb gazt, akkor rangat.

Erre a szerelo annyit mondott, hogy kopott a tarcsa, cserelni kellene, en mondtam hogy majd akkor, ha csuszik is.

Viszont ez az utanallitasos dolog lehet nalam is veletlenul osszejott, megpedig egyik este asszony vezette az autot kb. 1 honapja (ritkan szokta), es azota egyertelmuen kellemesebb a kuplungom, lehet tudtan kivul (vagy tudatosan, ki tudja) elvegezte a muveletet



Szia!
Megvan kopva a tárcsád,és a lendkerék pedig foltosra van égve. Azért csinálja a rángatást amikor megmelegszik. Sajna nem fog meggyógyulni, sőt a sok városi tötymörgés miatt előbb-utóbb csúszni is fog.
Üdv.:


Beressza kollégának volt igaza, ez bizony a lendkerék haláltusájának a kezdete. A szervízben 250-300 körüli költséget említettek (hiszen a kuplunggal együtt cserés), de ezt sokallom, ennek majd utánajárok mindenfelé.
Amíg csak meleg kuplungnál jön elő a remegés, nem igazán kell vele foglalkozni - azt mondják, ha már hangja van és rázza a bódét is, akkor kell cserélni.
Hiszek nekik, fater Peugeotjában is akkor cserélték, problémamentesen.


Van itt olyan fórumtag, aki cserélt lendkereket és kuplungot és 10e km múlva ismét remegett indulásnál.

Próbáld utánállítani csere előtt.

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. június 07. csütörtök, 09:19


beressza írta:
Alesi írta:
Coyote írta: HELP!!!
Tegnap Pesten bolyongtam, és a milliomodik indulástól kezdve minden induláskor a kuplung felengedésekor remegni, rángatni kezdett az autó. Próbáltam hosszabban vagy rövidebben csúsztatva, máshogy elindulni, de a remegés mindig jelentkezik, amikor engedem fel a kuplungot, de még nem szálltam le róla.
Ma reggelre úgy tűnt, hogy "megjavult" de Pestről indultam, és 200 kuplungozás után megint előjött a rángás.
Magasabb fokozatokban nem jelentkezik, csakis az indulásnál. Valamikor régen kijött már, akkor is ilyen városi derbi közben. Mivel elhagyta (többnyire autópályázok) nem fordítottam rá extra figyelmet.

Mire készüljek??


Nekem is igy kezdodott, hogy eloszor csak random, aztan csak nagy dugoban, aztan mostmar majdnem midnen elindulaskor, ha nem adok nagyobb gazt, akkor rangat.

Erre a szerelo annyit mondott, hogy kopott a tarcsa, cserelni kellene, en mondtam hogy majd akkor, ha csuszik is.

Viszont ez az utanallitasos dolog lehet nalam is veletlenul osszejott, megpedig egyik este asszony vezette az autot kb. 1 honapja (ritkan szokta), es azota egyertelmuen kellemesebb a kuplungom, lehet tudtan kivul (vagy tudatosan, ki tudja) elvegezte a muveletet



Szia!
Megvan kopva a tárcsád,és a lendkerék pedig foltosra van égve. Azért csinálja a rángatást amikor megmelegszik. Sajna nem fog meggyógyulni, sőt a sok városi tötymörgés miatt előbb-utóbb csúszni is fog.
Üdv.:


Beressza kollégának volt igaza, ez bizony a lendkerék haláltusájának a kezdete. A szervízben 250-300 körüli költséget említettek (hiszen a kuplunggal együtt cserés), de ezt sokallom, ennek majd utánajárok mindenfelé.
Amíg csak meleg kuplungnál jön elő a remegés, nem igazán kell vele foglalkozni - azt mondják, ha már hangja van és rázza a bódét is, akkor kell cserélni.
Hiszek nekik, fater Peugeotjában is akkor cserélték, problémamentesen.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Coupe
Modell: 316i
Évjárat: 1993

státusz Kozmosz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2012. június 06. szerda, 12:23


A napokban kigyulladt az autó segge. Típusa: BMW e36 Coupe 316i 1993 as. egy 10 perces út során a hátsó a kipufogó felöli hátsó bal oldal lángolni kezdett. A tüzet sikerült eloltani nem lett túlságosan nagy kár, Bár a lökhárító jobb oldala teljesen leolvadt. Először elektronikus zárlatra gyanakodtunk. Ezért az első utam egy autó villamosági mester emberke volt. Mindent sikerült megcsinálni rajta, de a mester ember közölte, hogy szerinte nem az elektromos vezeték okozott tüzet az autóban, minden vezeték ép volt, csak külsőleg voltak megégve. A következő amire gondoltam a kipufogó hővédő borítása.. De sajnos kiderült, hogy azzal is minden rendben van. Teljesen kétségbe vagyok esve, mert van egy autóm ami kigyuladt és a poroltónak hála, hogy még mozog. De fogalmam sincs, hogy mi lehet a hibája és a szerelőnek sincs.. Nemtudom lehet itt valaki tudd valami tanácsot, vagy tippet.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17576

Elküldve: 2012. június 04. hétfő, 20:10


bmw320d4 írta:
Coyote írta: Ennyi? Mindegy hányasban, milyen hosszan? Ez automatikusan "aktiválja" az utánállítót?
Örülök, hogy segítesz, csak mindig félmondatokban szereted csinálni Nem hallottam még erről a megoldásról, azért kéne tudnom.


pl 2. gang, 3500, aztán motorfék 1500-ig. Ha van kedved, motorfék közben ki is nyomhatod párszor a kupplungot, úgy már biztosan visszaállítja magát.


volt a lenti problémám. kipróbáltam ezt a Miki által írt dolgot. nem tudom mennyire valós, de a lenti hiba alig észrevehető. olyan mint volt korábban. szal lehet tényleg van ilyen...


"igazából lehet a kettőstömegűbe kellene írom. én sem tudom.
szóval 2-3 napja vettem észre, persze lehet korábban is csinálta.
pl 90°-os kanyarban kanyarodok 3. fokozatban (kuplung nincs benyomva) a fordulatszám 1000 alatt és ahogy elkezdek kigyorsítani innen, (amúgy nem csak kanyarban csinálja, csak ott tünt fel) akkor ilyen érdekes fémes mély hangot hallani, ami a gyorsítás hatására picit véknyul a hang. ez kb 1-2 sec alatt játszódik le. amúgy mindegyik fokozatban csinálja, ha a fordulatszám 1000 alatt van, olyan 800-on. korábban is így kanyarodtam és nem tűnt fel, bár az alacsony fordulat miatt értem, hogy erőlködik. ha 1000 felett van a fordulat, akkor nincs iylen probléma. néha váltásnál kuplung felengedésnél is hallom, mondjuk azt már régebb óta. kuplung nem csúszik elvileg, nézegettem, próbálgattam. valamiért kettőstömegűre gondolok, de 89ezer km-nél furcsa lenne.
valami ötlet? esetleg másnál is iylen?"


"nem ez a lényeg én is csináltam már ilyen "gyorsulást", hogy alapjáraton és váltottam felfelé a gázhoz nem értem. dízelnél lehet nem is hallani azt, amiről én beszélek, mert a motorzaj elviszi.
nem tom, hogy írjam le a jelenséget. 850-900 fordulatról lassan vagy padlózva nyomva a gázt el kezd gyorsítani. kuplunghoz nem nyúlok. a gyorsítás (szép lassú gyorsulás) első 1-2 másodpercében van az a hang, ami zavar. olyan mintha két nehezebb fémet húznál el egymáson, az elején morgósabb, aztán finomodik a hang. de mondom kb 2 sec alatt lejátszódik a folyamat. én nem emlékszem, hogy régebben csinálta volna. a motornak persze van hangja, mert alacsony a fordulat és úgy kell megindulnia, így az a kis vibrálás az oké.
majd bmw320d4 megnézi, amint eljutok hozzá. (legalábbis remélem)"

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. június 04. hétfő, 09:18


beressza írta:
Alesi írta:
Coyote írta: HELP!!!
Tegnap Pesten bolyongtam, és a milliomodik indulástól kezdve minden induláskor a kuplung felengedésekor remegni, rángatni kezdett az autó. Próbáltam hosszabban vagy rövidebben csúsztatva, máshogy elindulni, de a remegés mindig jelentkezik, amikor engedem fel a kuplungot, de még nem szálltam le róla.
Ma reggelre úgy tűnt, hogy "megjavult" de Pestről indultam, és 200 kuplungozás után megint előjött a rángás.
Magasabb fokozatokban nem jelentkezik, csakis az indulásnál. Valamikor régen kijött már, akkor is ilyen városi derbi közben. Mivel elhagyta (többnyire autópályázok) nem fordítottam rá extra figyelmet.

Mire készüljek??


Nekem is igy kezdodott, hogy eloszor csak random, aztan csak nagy dugoban, aztan mostmar majdnem midnen elindulaskor, ha nem adok nagyobb gazt, akkor rangat.

Erre a szerelo annyit mondott, hogy kopott a tarcsa, cserelni kellene, en mondtam hogy majd akkor, ha csuszik is.

Viszont ez az utanallitasos dolog lehet nalam is veletlenul osszejott, megpedig egyik este asszony vezette az autot kb. 1 honapja (ritkan szokta), es azota egyertelmuen kellemesebb a kuplungom, lehet tudtan kivul (vagy tudatosan, ki tudja) elvegezte a muveletet



Szia!
Megvan kopva a tárcsád,és a lendkerék pedig foltosra van égve. Azért csinálja a rángatást amikor megmelegszik. Sajna nem fog meggyógyulni, sőt a sok városi tötymörgés miatt előbb-utóbb csúszni is fog.
Üdv.:


Ez azt jelenti, hogy komplett kuplung csere? Vagy van külön tárcsa és lendkerék kapható?

Keveset járok így városban, ezért még halogatnám, de persze már ott a bogár a fülemben, muszáj lesz előbb-utóbb belemennem a cserébe.

beressza
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz beressza

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2012. június 03. vasárnap, 23:05


Alesi írta:
Coyote írta: HELP!!!
Tegnap Pesten bolyongtam, és a milliomodik indulástól kezdve minden induláskor a kuplung felengedésekor remegni, rángatni kezdett az autó. Próbáltam hosszabban vagy rövidebben csúsztatva, máshogy elindulni, de a remegés mindig jelentkezik, amikor engedem fel a kuplungot, de még nem szálltam le róla.
Ma reggelre úgy tűnt, hogy "megjavult" de Pestről indultam, és 200 kuplungozás után megint előjött a rángás.
Magasabb fokozatokban nem jelentkezik, csakis az indulásnál. Valamikor régen kijött már, akkor is ilyen városi derbi közben. Mivel elhagyta (többnyire autópályázok) nem fordítottam rá extra figyelmet.

Mire készüljek??


Nekem is igy kezdodott, hogy eloszor csak random, aztan csak nagy dugoban, aztan mostmar majdnem midnen elindulaskor, ha nem adok nagyobb gazt, akkor rangat.

Erre a szerelo annyit mondott, hogy kopott a tarcsa, cserelni kellene, en mondtam hogy majd akkor, ha csuszik is.

Viszont ez az utanallitasos dolog lehet nalam is veletlenul osszejott, megpedig egyik este asszony vezette az autot kb. 1 honapja (ritkan szokta), es azota egyertelmuen kellemesebb a kuplungom, lehet tudtan kivul (vagy tudatosan, ki tudja) elvegezte a muveletet



Szia!
Megvan kopva a tárcsád,és a lendkerék pedig foltosra van égve. Azért csinálja a rángatást amikor megmelegszik. Sajna nem fog meggyógyulni, sőt a sok városi tötymörgés miatt előbb-utóbb csúszni is fog.
Üdv.: