hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2012. február 01. szerda, 17:23


Szia! Ez nem az a topik, bár admin nem vagyok! Szerintem Y kolléga hsz-ben semmi sértő nem volt......
Bocs megjegyzésemért!

vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. február 01. szerda, 14:35


YELLOW írta:
vivaladiesel írta: Tisztelt megmondóember!
Nem fogok vitatkozni veled. De azt javaslom, hogy intelligens módon fogalmazd meg a gondolataid. A véleményed kifejezésére kiváló eszköz az ÉRVELÉS.

Amíg nem változtatsz addig ne várd, hogy bárki érdemi beszélgetésbe kezdjen veled.


mivel új vagy és láttad engem támadnak, gondoltad be tudsz épülni ha beállsz a sorba...


Neked tuti személyiségzavarod van!




státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2012. február 01. szerda, 14:24


YELLOW írta:
kempelen írta:
YELLOW írta:

ennyire részletesen én nem ismertem, jó persze a régi légtömegmérőknél igaz, csak mindig elfelejtem, hogy ez már nem az a technika.


Az ennél régebbi légmennyiségmérők terelőlaposak voltak, ott a beáramló levegő egy terelőlapot forgatott. Az még ennyire sem volt érzékeny a porra..



én off autóban valami másra emlékszem. ott mintha keresztben álló 2 spirál lett volna, mintha egy rugó lett volna kicsit széthúzva.
illetve akkor ha nem koszólódik, akkor miért van erre tisztí spray? miért tisztítják féktisztítóval? egyik ismerősnek E39 20i megcsinálta, még én mondtam neki, és jó lett.
én akkor ezt már nem értem... (én még csak azért nem tisztítottam, mert nekem legutóbb tisztának tűnt)


A torlólapos régi légmennyiségmérő vége egy zárt kialakítású potencióméterben végződött. Ott legfeljebb esztétikai okokból lehetett a belsejét tisztítani. ha gond volt vele a potit kellett cserélni.
Hődrótos, hőhuzalos légtömegmérő mint mondtam ha jó állapotban van, akkor leégeti magáról a szutykot. Hogy ezt miért kell féktisztítóval fújkálni nem tudom. De tartok tőle hogy csak elpacsálták a féktisztítót.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2012. február 01. szerda, 14:13


kempelen írta:
YELLOW írta:

ennyire részletesen én nem ismertem, jó persze a régi légtömegmérőknél igaz, csak mindig elfelejtem, hogy ez már nem az a technika.


Az ennél régebbi légmennyiségmérők terelőlaposak voltak, ott a beáramló levegő egy terelőlapot forgatott. Az még ennyire sem volt érzékeny a porra..



én off autóban valami másra emlékszem. ott mintha keresztben álló 2 spirál lett volna, mintha egy rugó lett volna kicsit széthúzva.
illetve akkor ha nem koszólódik, akkor miért van erre tisztí spray? miért tisztítják féktisztítóval? egyik ismerősnek E39 20i megcsinálta, még én mondtam neki, és jó lett.
én akkor ezt már nem értem... (én még csak azért nem tisztítottam, mert nekem legutóbb tisztának tűnt)

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2012. február 01. szerda, 14:09


YELLOW írta:

ennyire részletesen én nem ismertem, jó persze a régi légtömegmérőknél igaz, csak mindig elfelejtem, hogy ez már nem az a technika.


Az ennél régebbi légmennyiségmérők terelőlaposak voltak, ott a beáramló levegő egy terelőlapot forgatott. Az még ennyire sem volt érzékeny a porra..



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2012. február 01. szerda, 13:21


vivaladiesel írta: Tisztelt megmondóember!
Nem fogok vitatkozni veled. De azt javaslom, hogy intelligens módon fogalmazd meg a gondolataid. A véleményed kifejezésére kiváló eszköz az ÉRVELÉS.

Amíg nem változtatsz addig ne várd, hogy bárki érdemi beszélgetésbe kezdjen veled.


mivel új vagy és láttad engem támadnak, gondoltad be tudsz épülni ha beállsz a sorba...
amit írtál fent, azt jó lenne ha rávetítenéd a te kommentedre, arra amit írtál a légtöömegmérőről, és amire reagáltam. köszi! (és még én nem ismerem el, ha nincs igazam)

vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. február 01. szerda, 08:53


Tisztelt megmondóember!
Nem fogok vitatkozni veled. De azt javaslom, hogy intelligens módon fogalmazd meg a gondolataid. A véleményed kifejezésére kiváló eszköz az ÉRVELÉS.

Amíg nem változtatsz addig ne várd, hogy bárki érdemi beszélgetésbe kezdjen veled.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2012. február 01. szerda, 06:39


kempelen írta:
YELLOW írta: vagy a dircsiszürcsi olaja belepi, azán a finom por, majd emiatt nem mér rendesen.


A világért sem szólnék bele az eszmecserébe, de legjobb tudomásom szerint leállításkor a légtömegmérőt néhány másodpercre a motorelektronika felhevíti kb 1000 celsius fokra, hogy öntisztulással minden vacaktól megszabaduljon. (hődrótos/hőhuzalos)
Így a következő indításkor sem olaj, sem por nem basztathatja a légtömegmérőt.

A korszerűbb hőfilmes légtömegmérőnek platina-ellenállás rétege pedig még jobban védett a mechanikai sérülések és behatások ellen.



ennyire részletesen én nem ismertem, jó persze a régi légtömegmérőknél igaz, csak mindig elfelejtem, hogy ez már nem az a technika.
hát de akkor is baromság, hogy az eltömődött szűrő miatt megy tönkre ilyet még azért én sem mondok, mégha az ügyeletes (pedig Non-Stop) okostojás én vagyok, akkor sem.

csavargo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz csavargo

Törzsvendég

Elismertség: 8% (9 pont) | Hozzászólások: 112

Elküldve: 2012. február 01. szerda, 00:40


vivaladiesel írta:
YELLOW írta:
vivaladiesel írta:
Egyébként sokan nem tudják, hogy a légtömegmérő meghibásodásának leggyakoribb oka az eltömődött légszűrő!



na neee... azért romlik el a légtömegmérő, mert eltömődik a légszűrő? ha nem tud elég levegőt megmérni, akkor megfullad légszomjban?
"a dircsiszürcsi "


Baszki... Te vagy itt az ügyeletes okostojás?!





igen... ő az... látom teis új vagy itt.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz pomzi

Újonc

Elismertség: 8% (6 pont) | Hozzászólások: 74

Elküldve: 2012. január 31. kedd, 22:18


vivaladiesel írta:
pomzi írta:
vivaladiesel írta: Sziasztok! S.O.S segítsgére lenne szükségem. Gondoltam kicserélem a vason a gázolajszűrőt (képen), de megakadtam.


Húzd erősen, miközben valaki tartja a tartályát, vagy mi annak a neve, elég passzos, kicsit csavargatod közben és ki fog jönni


Sikerült!! Már be is dobtam a új MannFiltert.
Ezúton is köszönet a segítőmnek aki ' húzta és csavargatta ' (mármint a gázolajszűrőt...) . :








vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. január 31. kedd, 21:36


K_Gergo írta:
vivaladiesel írta: Sikerült!! Már be is dobtam a új MannFiltert.
Ezúton is köszönet a segítőmnek aki ' húzta és csavargatta ' (mármint a gázolajszűrőt...) . :

szép em(e)lők! a nívópálca betalált a helyére?


Betalált! Eleinte ugyan nem volt megfelelő a kenés de a W(azelin)D-40 megoldotta a dolgot.



K_Gergo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2000

státusz K_Gergo

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 476

Elküldve: 2012. január 31. kedd, 21:01


vivaladiesel írta: Sikerült!! Már be is dobtam a új MannFiltert.
Ezúton is köszönet a segítőmnek aki ' húzta és csavargatta ' (mármint a gázolajszűrőt...) . :

szép em(e)lők! a nívópálca betalált a helyére?

vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. január 31. kedd, 20:49


pomzi írta:
vivaladiesel írta: Sziasztok! S.O.S segítsgére lenne szükségem. Gondoltam kicserélem a vason a gázolajszűrőt (képen), de megakadtam.


Húzd erősen, miközben valaki tartja a tartályát, vagy mi annak a neve, elég passzos, kicsit csavargatod közben és ki fog jönni


Sikerült!! Már be is dobtam a új MannFiltert.
Ezúton is köszönet a segítőmnek aki ' húzta és csavargatta ' (mármint a gázolajszűrőt...) . :





K_Gergo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2000

státusz K_Gergo

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 476

Elküldve: 2012. január 31. kedd, 19:44


YELLOW írta: dircsiszürcsi


ez fájt.

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2012. január 31. kedd, 19:05


YELLOW írta: vagy a dircsiszürcsi olaja belepi, azán a finom por, majd emiatt nem mér rendesen.


A világért sem szólnék bele az eszmecserébe, de legjobb tudomásom szerint leállításkor a légtömegmérőt néhány másodpercre a motorelektronika felhevíti kb 1000 celsius fokra, hogy öntisztulással minden vacaktól megszabaduljon. (hődrótos/hőhuzalos)
Így a következő indításkor sem olaj, sem por nem basztathatja a légtömegmérőt.

A korszerűbb hőfilmes légtömegmérőnek platina-ellenállás rétege pedig még jobban védett a mechanikai sérülések és behatások ellen.









Utoljára szerkesztve (3 alkalommal): 2012. január 31. kedd, 19:14