YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2015. március 01. vasárnap, 14:43


Rorybreaker írta:
Köszi! Ezt a videót pont nem találtam. Ezek után azt hiszem, én nem állok neki úgyis lesz lánccserém, majd akkor megcsináltatom...


hát igen. ritka szar helyre találták ki.... tervezték be....

státusz Rorybreaker

Törzsvendég

Elismertség: 3% (4 pont) | Hozzászólások: 125

Elküldve: 2015. március 01. vasárnap, 14:38


YELLOW írta:
Rorybreaker írta: Sziasztok!

Cserélt már valaki N46B18-ban kartergázbembránt kompletten? Gondolom a csöveket és át kellene nézni...

Valami leírás esetleg róla van valahol?

Köszi!


youtube-on van videó róla, jól szét kell kapni... szívósort is le kell szedni.
ennek van még több része: (oldalt a listában ott a többi)

YouTube videó







Köszi! Ezt a videót pont nem találtam. Ezek után azt hiszem, én nem állok neki úgyis lesz lánccserém, majd akkor megcsináltatom...

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2015. március 01. vasárnap, 14:02


Rorybreaker írta: Sziasztok!

Cserélt már valaki N46B18-ban kartergázbembránt kompletten? Gondolom a csöveket és át kellene nézni...

Valami leírás esetleg róla van valahol?

Köszi!


youtube-on van videó róla, jól szét kell kapni... szívósort is le kell szedni.
ennek van még több része: (oldalt a listában ott a többi)

YouTube videó







Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2015. március 01. vasárnap, 14:03

státusz Rorybreaker

Törzsvendég

Elismertség: 3% (4 pont) | Hozzászólások: 125

Elküldve: 2015. március 01. vasárnap, 13:55


Sziasztok!

Cserélt már valaki N46B18-ban kartergázbembránt kompletten? Gondolom a csöveket és át kellene nézni...

Valami leírás esetleg róla van valahol?

Köszi!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz negativ0001

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 215

Elküldve: 2014. szeptember 20. szombat, 12:57


Sziasztok! Nem igazan ertem ennek a membrannak a szerepet... Mi lenne ha kivagnam a pi***ba es beiktatnek csak egy olajlevalaszto egyseget semmileyn membrannal ?

Medvedisznoman
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz Medvedisznoman

Fórumlakó

Elismertség: 4% (11 pont) | Hozzászólások: 270

Elküldve: 2014. július 01. kedd, 17:06


kalmaristi írta:
immumeo írta:
ferivagyok írta:
Kristen76 írta:
immumeo írta:
Kristen76 írta:
immumeo írta:
immumeo írta:
immumeo írta: Sziasztok!

Van egy kis gondom ezzel a fajta benzines kartergázszűrővel.

Nekem ha nagyon bemelegszik a motor visít.
Üzem melegen 30-50 km elmegy és utána kezdi.

Ami alatta van konzol az hűtené?

Gondolom vízcső a két alatta lévő.
A műanyagot leszedtem, de csak egy zsák furatot láttam alatta. Mi ez?





VALAKI????




na nekem a régiből kitört középről az a kis fehér bigyó.vettem egy másikat Febit és ha belerakom szétesik a kocsi. nincs alapjáratom vele, erőtlen, fullad,gyenge, nem pörög.

Akkor a régit használod?


igen a régi van benne.igaz 3500 fordulatnál lehörög meg nem szabad csak óvatosan nyomni a gázpedált, mert ha teljesen benyomod vagy esetleg egy kicsit jobban rátaposol már 1200-1400 fordulatnál is megadja magát. Meg azon is agyalok, hogy az a kis fehár mütyűr ami kitört belőle az hoválett?? Egy kis darabja meglett és a többi??



Nekem ez a aluminium csonk tűzforró szokott lenni. Lehet hogy elvolna tömödve valahol viz járat benne?? Ez normális hogy nemtudom megfogni mert olyan forró??


Szerintem igen, hiszen a kartergáz áramlik keresztül rajta.

Sziasztok!
Én valamikor tanultam régi gépeken is volt már néha hasonló a hűtőviz melegíti a szívó torkot főleg télen van jelentősége


Ha jól tudom 60 fok körüli az a hőmérséklet amit még meg tudunk fogni. Egy 80 fokost pl. már nem, így nem biztos, hogy annyira forró az, csak annak tűnik.

kalmaristi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz kalmaristi

Törzsvendég

Elismertség: 7% (8 pont) | Hozzászólások: 104

Elküldve: 2014. július 01. kedd, 16:58


immumeo írta:
ferivagyok írta:
Kristen76 írta:
immumeo írta:
Kristen76 írta:
immumeo írta:
immumeo írta:
immumeo írta: Sziasztok!

Van egy kis gondom ezzel a fajta benzines kartergázszűrővel.

Nekem ha nagyon bemelegszik a motor visít.
Üzem melegen 30-50 km elmegy és utána kezdi.

Ami alatta van konzol az hűtené?

Gondolom vízcső a két alatta lévő.
A műanyagot leszedtem, de csak egy zsák furatot láttam alatta. Mi ez?





VALAKI????




na nekem a régiből kitört középről az a kis fehér bigyó.vettem egy másikat Febit és ha belerakom szétesik a kocsi. nincs alapjáratom vele, erőtlen, fullad,gyenge, nem pörög.

Akkor a régit használod?


igen a régi van benne.igaz 3500 fordulatnál lehörög meg nem szabad csak óvatosan nyomni a gázpedált, mert ha teljesen benyomod vagy esetleg egy kicsit jobban rátaposol már 1200-1400 fordulatnál is megadja magát. Meg azon is agyalok, hogy az a kis fehár mütyűr ami kitört belőle az hoválett?? Egy kis darabja meglett és a többi??



Nekem ez a aluminium csonk tűzforró szokott lenni. Lehet hogy elvolna tömödve valahol viz járat benne?? Ez normális hogy nemtudom megfogni mert olyan forró??


Szerintem igen, hiszen a kartergáz áramlik keresztül rajta.

Sziasztok!
Én valamikor tanultam régi gépeken is volt már néha hasonló a hűtőviz melegíti a szívó torkot főleg télen van jelentősége



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz immumeo

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2014. július 01. kedd, 16:26


ferivagyok írta:
Kristen76 írta:
immumeo írta:
Kristen76 írta:
immumeo írta:
immumeo írta:
immumeo írta: Sziasztok!

Van egy kis gondom ezzel a fajta benzines kartergázszűrővel.

Nekem ha nagyon bemelegszik a motor visít.
Üzem melegen 30-50 km elmegy és utána kezdi.

Ami alatta van konzol az hűtené?

Gondolom vízcső a két alatta lévő.
A műanyagot leszedtem, de csak egy zsák furatot láttam alatta. Mi ez?





VALAKI????




na nekem a régiből kitört középről az a kis fehér bigyó.vettem egy másikat Febit és ha belerakom szétesik a kocsi. nincs alapjáratom vele, erőtlen, fullad,gyenge, nem pörög.

Akkor a régit használod?


igen a régi van benne.igaz 3500 fordulatnál lehörög meg nem szabad csak óvatosan nyomni a gázpedált, mert ha teljesen benyomod vagy esetleg egy kicsit jobban rátaposol már 1200-1400 fordulatnál is megadja magát. Meg azon is agyalok, hogy az a kis fehár mütyűr ami kitört belőle az hoválett?? Egy kis darabja meglett és a többi??



Nekem ez a aluminium csonk tűzforró szokott lenni. Lehet hogy elvolna tömödve valahol viz járat benne?? Ez normális hogy nemtudom megfogni mert olyan forró??


Szerintem igen, hiszen a kartergáz áramlik keresztül rajta.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz immumeo

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2014. július 01. kedd, 16:25


pneurob írta:
Kristen76 írta:
immumeo írta:
immumeo írta:
immumeo írta: Sziasztok!

Van egy kis gondom ezzel a fajta benzines kartergázszűrővel.

Nekem ha nagyon bemelegszik a motor visít.
Üzem melegen 30-50 km elmegy és utána kezdi.

Ami alatta van konzol az hűtené?

Gondolom vízcső a két alatta lévő.
A műanyagot leszedtem, de csak egy zsák furatot láttam alatta. Mi ez?





VALAKI????




na nekem a régiből kitört középről az a kis fehér bigyó.vettem egy másikat Febit és ha belerakom szétesik a kocsi. nincs alapjáratom vele, erőtlen, fullad,gyenge, nem pörög.


Van ott egy kombinált kartergázcső is, ha részlegesen vagy teljesen el van tömődve ugyanazt produkálja mint a hibás karterszelep.




Azt cseréltem, köszi.

autója adatai
Széria: 7
Típus: E65
Kivitel: Sedan
Modell: 730d
Évjárat: 2003

státusz pneurob

Fórumlakó

Elismertség: 7% (17 pont) | Hozzászólások: 220

Elküldve: 2014. június 30. hétfő, 23:28


Kristen76 írta:
immumeo írta:
immumeo írta:
immumeo írta: Sziasztok!

Van egy kis gondom ezzel a fajta benzines kartergázszűrővel.

Nekem ha nagyon bemelegszik a motor visít.
Üzem melegen 30-50 km elmegy és utána kezdi.

Ami alatta van konzol az hűtené?

Gondolom vízcső a két alatta lévő.
A műanyagot leszedtem, de csak egy zsák furatot láttam alatta. Mi ez?





VALAKI????




na nekem a régiből kitört középről az a kis fehér bigyó.vettem egy másikat Febit és ha belerakom szétesik a kocsi. nincs alapjáratom vele, erőtlen, fullad,gyenge, nem pörög.


Van ott egy kombinált kartergázcső is, ha részlegesen vagy teljesen el van tömődve ugyanazt produkálja mint a hibás karterszelep.




autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz ferivagyok

Újonc

Elismertség: 33% (1 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2014. június 28. szombat, 22:50


Kristen76 írta:
immumeo írta:
Kristen76 írta:
immumeo írta:
immumeo írta:
immumeo írta: Sziasztok!

Van egy kis gondom ezzel a fajta benzines kartergázszűrővel.

Nekem ha nagyon bemelegszik a motor visít.
Üzem melegen 30-50 km elmegy és utána kezdi.

Ami alatta van konzol az hűtené?

Gondolom vízcső a két alatta lévő.
A műanyagot leszedtem, de csak egy zsák furatot láttam alatta. Mi ez?





VALAKI????




na nekem a régiből kitört középről az a kis fehér bigyó.vettem egy másikat Febit és ha belerakom szétesik a kocsi. nincs alapjáratom vele, erőtlen, fullad,gyenge, nem pörög.

Akkor a régit használod?


igen a régi van benne.igaz 3500 fordulatnál lehörög meg nem szabad csak óvatosan nyomni a gázpedált, mert ha teljesen benyomod vagy esetleg egy kicsit jobban rátaposol már 1200-1400 fordulatnál is megadja magát. Meg azon is agyalok, hogy az a kis fehár mütyűr ami kitört belőle az hoválett?? Egy kis darabja meglett és a többi??



Nekem ez a aluminium csonk tűzforró szokott lenni. Lehet hogy elvolna tömödve valahol viz járat benne?? Ez normális hogy nemtudom megfogni mert olyan forró??

Medvedisznoman
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz Medvedisznoman

Fórumlakó

Elismertség: 4% (11 pont) | Hozzászólások: 270

Elküldve: 2014. június 28. szombat, 20:53


Medvedisznoman írta:
anubisz írta:
medveborke írta: Hogyan állapítom meg, hogy vákum van-e a motorban?

Egyébként furcsállom, hogy kb mindenkinél fent áll ez a probléma, de tuti megoldás nincs rá, mivel mindenki mást mond.


Van egy pár videó a youtubon, lehet szemezgetni.

YouTube videó

http://www.youtube.com/results...&sm=12

amúgy van erre műszer ami kiméri a vákuumot,de aki ért hozzá,BMW szerelő, csak letekeri az olajsapkát,már megmondja, jó,vagy nem, kezükkel szokták letakarni, stb...


Akkor a vákuum az jó vagy nem? Mármint, ha a membrán jó, akkor van vákuum, vagy nincs? Bocs az értetlenkedésért, csak fáradt vagyok visszaolvasni.




Ja semmi, megértettem a videó leírásából. Nagy vákuum = szar membrán



Medvedisznoman
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz Medvedisznoman

Fórumlakó

Elismertség: 4% (11 pont) | Hozzászólások: 270

Elküldve: 2014. június 28. szombat, 20:49


anubisz írta:
medveborke írta: Hogyan állapítom meg, hogy vákum van-e a motorban?

Egyébként furcsállom, hogy kb mindenkinél fent áll ez a probléma, de tuti megoldás nincs rá, mivel mindenki mást mond.


Van egy pár videó a youtubon, lehet szemezgetni.

YouTube videó

http://www.youtube.com/results...&sm=12

amúgy van erre műszer ami kiméri a vákuumot,de aki ért hozzá,BMW szerelő, csak letekeri az olajsapkát,már megmondja, jó,vagy nem, kezükkel szokták letakarni, stb...


Akkor a vákuum az jó vagy nem? Mármint, ha a membrán jó, akkor van vákuum, vagy nincs? Bocs az értetlenkedésért, csak fáradt vagyok visszaolvasni.




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. június 28. szombat, 20:50

Kristen76
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Kristen76

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 133

Elküldve: 2014. június 28. szombat, 17:03


ferivagyok írta: Sziasztok
Nekem is ezek a bajok mióta megvettem (M43B16) kb 1éve!!
Én már mindent szétbontottam, átnéztem, cseréltem!!! Átolvastam már minden forumot de hiába. A kartergázszüröt is szétszedtem de a gumi szép álapotban volt és nemis volt tele nagyon olajsáral a ház. Utanna összerakva (kétkomponensüvel) tartotta a vákumot is ahogy megfujtam. Én már szinte beletörödtem!!! Nekem összevisza csinálja a jelenséget. DE amikor csinálja akkor üresbe rakáskor lemegy a fordulatom kb 5-600ra és utánna pár másodperc és visszaál 800körül. DE ottsem marad fix-en ugrálgat egy minimálisat. Én voltam bmw ismerösöknél és ök azt mondták diagnosztika után hogy valoszinüleg valamelyik szelep nemfekszik fel rendesen a szelepfészekben. Ezért a hirtelen gázadásra a torpanál!!! És nekem hideg idökben ha nyomok egy hirtelen gáz akkor a légszürő házban visszadurog mint egy pegtárda. NEkem azt mondták hogy kb 120-150 az anyag meg a munkadij. ANYÁD!!!!
DE azért én még egy kompressziót mindenki helyében méretnék akinek ez a problem.
Elég egy elbaszott konstrukció ez a motor.



az nem fasza ez a durrogás nekem is van. akkor le kell venni a hengerfejet, szelepcsiszolás vagy csere hengerfejcsiszolás meg új tömítések. Basszák meg a Germánok!!!!!!!!!!!!!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz ferivagyok

Újonc

Elismertség: 33% (1 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2014. június 28. szombat, 16:04


Sziasztok
Nekem is ezek a bajok mióta megvettem (M43B16) kb 1éve!!
Én már mindent szétbontottam, átnéztem, cseréltem!!! Átolvastam már minden forumot de hiába. A kartergázszüröt is szétszedtem de a gumi szép álapotban volt és nemis volt tele nagyon olajsáral a ház. Utanna összerakva (kétkomponensüvel) tartotta a vákumot is ahogy megfujtam. Én már szinte beletörödtem!!! Nekem összevisza csinálja a jelenséget. DE amikor csinálja akkor üresbe rakáskor lemegy a fordulatom kb 5-600ra és utánna pár másodperc és visszaál 800körül. DE ottsem marad fix-en ugrálgat egy minimálisat. Én voltam bmw ismerösöknél és ök azt mondták diagnosztika után hogy valoszinüleg valamelyik szelep nemfekszik fel rendesen a szelepfészekben. Ezért a hirtelen gázadásra a torpanál!!! És nekem hideg idökben ha nyomok egy hirtelen gáz akkor a légszürő házban visszadurog mint egy pegtárda. NEkem azt mondták hogy kb 120-150 az anyag meg a munkadij. ANYÁD!!!!
DE azért én még egy kompressziót mindenki helyében méretnék akinek ez a problem.
Elég egy elbaszott konstrukció ez a motor.