- autója adatai
- Széria: 5
- Típus: E39
- Kivitel: Sedan
- Modell: 525tds
- Évjárat: 1999
Elküldve: 2013. december 18. szerda, 14:51
YELLOW írta:cheeka írta: Sziasztok!
Nekem is ez az indítási problémám van. Garázsban és meleg motornál szépen indul, de ha kint áll és hideg van egy izzítás után egyenetlenül jár, füstöl. Kiírt valami izzítási hibát, de már nem emlékszem, hogy pontosan mit. Ja 180000 van benne, most került hozzám Németből, vezetett szervizkönyves, ez még az adagolós változat. Az autóvillanyos haver először azt javasolta, hogy próbáljam tovább izzítani, hiába kialszik a lámpa, hallgassam a relé kapcsolását, belső lámpa visszaerősödését nézzem. Amikor 2x kb 15mp izzítok, akkor hidegben is szépen indul. Most szétbontotta a villanyos haver, 3 gyertya kijött szépen, ez még 5v-os rendszerű, szépen izzik mind, a negyedik, amit nem akart erőltetni, az is ugyanannyi áramot vesz fel, az izzítórelé szépen kapcsol, azt mondja, hogy NEM ELEKTROMOS BAJA VAN! Szerinte és másik szerelő szerint a kompressziót kellene megmérni, lehet a szelepek le vannak kokszolódva. Most itt tartunk, valami tipp, ötlet?
Esetleg valaki aki tudna mérni kompressziót izzító nyíláson keresztül? Debrecenben van a kocsi.
Utólag lehet, hogy kár volt szétszedni, de jót akartam, megelőzni a bajt, pedig nem volt vészes.
egy értelmű, hogy izzítás probléma, máshol ne is keresgélj, semmi felesleges meló nem kell.
Izzitásvezérlő,izzitásrelé környékén nézz körül,nekem az ment szét.plusz még ezaz...