hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2011. február 05. szombat, 16:54


bmw320d4 írta:
BarG írta: Hát igen. A legmodernebb dízelmotorok elég sérülékenyek, nagyon igényesek a motorolaj minőségre, az üzemanyag minőségre és bizony a gazdáikra is. Bizony egy meghibásodást a legjobb még csírájában elkapni, mert szövődménnyel jár a kicsi betegség, könnyen végzetes kór válhat belőle.
A vásárlásnál elvileg az ember felvállalja ezeket a kockázatokat, igaz dízeles kollégák???



Igen, felvállaltam a kockázatot én is...

Hamarosan félmillió, és még nem volt levéve a hengerfej



Hát igen. A tied is adagolós diesel Ezekből a "régebbi" dieselekből sok fut 500e km-el az órájában, megbontás nélkül.
Nekem is megy bele a km., és megérte kifizetni a dieselért kért felárat. Sok ember van viszont akik nagyon keveset mennek, így soha nem térülne meg.

pampi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz pampi

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 36

Elküldve: 2011. február 05. szombat, 16:51


Ezzel tisztában is vagyok, írtam is hogy bármikor előjöhet a baj! Szerencse kérdése is ez a dolog, de ha megvan adva minden (és az a legjobb minőség) egy motornak akkor, valamivel kisebb a lehetőség hogy meg hibásodjon!!!

BarG írta:
Chipcad777 írta: Nem akarlak elkeseríteni, de én többet is megyek évente 40k-nál és baromira vigyáztam mind a bemelegítéssel, mind a visszahűtéssel, csak v-power dieselt tankoltam és ez lett.
Szóval semmit nem ér mennyire vigyázol rá.... Biztos vannak ellenpéldák, de én így jártam, ezek ellenére. Mindenesetre dízelt, meg BMW-t mégegyszer nem hinném,h veszek ...

pampi írta: Nem szívó disel 1-2 Golf, nyers motorral, hibalehetőség minimális, minimum elektronikával!!! A teljesítménynek és a kis fogyasztásnak árra van, (az a baj hogy néha súlyos árra)! Nekem még hálaistennek nem volt semmi gond vele, pedig használva van, évi 40.000km megyek vele, másfél éve van nálam. Csak gyári szerviz anyagokat kap, 10.000km olajcsere, üzemire melegedésig nincs forgatva, de azért benne van az emberben hogy mikor jön elő a baj!? És ez azért nem olyan jó érzés, főleg amikor olvassa az ember a pórul járt társainkat! Részvétem!!!!


hil írta:
bmw320d4 írta:
BarG írta: Hát igen. A legmodernebb dízelmotorok elég sérülékenyek, nagyon igényesek a motorolaj minőségre, az üzemanyag minőségre és bizony a gazdáikra is. Bizony egy meghibásodást a legjobb még csírájában elkapni, mert szövődménnyel jár a kicsi betegség, könnyen végzetes kór válhat belőle.
A vásárlásnál elvileg az ember felvállalja ezeket a kockázatokat, igaz dízeles kollégák???



Igen, felvállaltam a kockázatot én is...

Hamarosan félmillió, és még nem volt levéve a hengerfej



De Te lagalább értesz is hozzá!






Elárulhatnád, hogy hány km-nél történt ez az eset.
Megnéztem gazdasági vonalon, hogy megérte-e dízelt vennem annak idején és az jött ki, hogyha most kéne vennem egy vadiúj motort, akkor is megérte! Persze nem esne jól most vagy bármikor máskor egy jó nagy kiadás, de tudatában vagyok annak, hogy bekövetkezhet és megpróbálhatok minél jobban vigyázni, hogy mégse következzen be. Ha bármi nem úgy rezzen, mint eddig, akkor pedig megyek és kiderítem-kideríttetem, hogy miért.




BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2011. február 05. szombat, 16:41


Chipcad777 írta: Nem akarlak elkeseríteni, de én többet is megyek évente 40k-nál és baromira vigyáztam mind a bemelegítéssel, mind a visszahűtéssel, csak v-power dieselt tankoltam és ez lett.
Szóval semmit nem ér mennyire vigyázol rá.... Biztos vannak ellenpéldák, de én így jártam, ezek ellenére. Mindenesetre dízelt, meg BMW-t mégegyszer nem hinném,h veszek ...

pampi írta: Nem szívó disel 1-2 Golf, nyers motorral, hibalehetőség minimális, minimum elektronikával!!! A teljesítménynek és a kis fogyasztásnak árra van, (az a baj hogy néha súlyos árra)! Nekem még hálaistennek nem volt semmi gond vele, pedig használva van, évi 40.000km megyek vele, másfél éve van nálam. Csak gyári szerviz anyagokat kap, 10.000km olajcsere, üzemire melegedésig nincs forgatva, de azért benne van az emberben hogy mikor jön elő a baj!? És ez azért nem olyan jó érzés, főleg amikor olvassa az ember a pórul járt társainkat! Részvétem!!!!


hil írta:
bmw320d4 írta:
BarG írta: Hát igen. A legmodernebb dízelmotorok elég sérülékenyek, nagyon igényesek a motorolaj minőségre, az üzemanyag minőségre és bizony a gazdáikra is. Bizony egy meghibásodást a legjobb még csírájában elkapni, mert szövődménnyel jár a kicsi betegség, könnyen végzetes kór válhat belőle.
A vásárlásnál elvileg az ember felvállalja ezeket a kockázatokat, igaz dízeles kollégák???



Igen, felvállaltam a kockázatot én is...

Hamarosan félmillió, és még nem volt levéve a hengerfej



De Te lagalább értesz is hozzá!






Elárulhatnád, hogy hány km-nél történt ez az eset.
Megnéztem gazdasági vonalon, hogy megérte-e dízelt vennem annak idején és az jött ki, hogyha most kéne vennem egy vadiúj motort, akkor is megérte! Persze nem esne jól most vagy bármikor máskor egy jó nagy kiadás, de tudatában vagyok annak, hogy bekövetkezhet és megpróbálhatok minél jobban vigyázni, hogy mégse következzen be. Ha bármi nem úgy rezzen, mint eddig, akkor pedig megyek és kiderítem-kideríttetem, hogy miért.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2011. február 05. szombat, 16:40


Chipcad777 írta: Mindenesetre dízelt, meg BMW-t mégegyszer nem hinném,h veszek ...


ezt gondolom úgy érted, hogy dízel BMW-t nem fogsz venni? vagy se BMW-t, de se másmilyen dízelt se?



Chipcad777
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Chipcad777

Fórumlakó

Elismertség: 1% (5 pont) | Hozzászólások: 290

Elküldve: 2011. február 05. szombat, 16:04


Nem akarlak elkeseríteni, de én többet is megyek évente 40k-nál és baromira vigyáztam mind a bemelegítéssel, mind a visszahűtéssel, csak v-power dieselt tankoltam és ez lett.
Szóval semmit nem ér mennyire vigyázol rá.... Biztos vannak ellenpéldák, de én így jártam, ezek ellenére. Mindenesetre dízelt, meg BMW-t mégegyszer nem hinném,h veszek ...

pampi írta: Nem szívó disel 1-2 Golf, nyers motorral, hibalehetőség minimális, minimum elektronikával!!! A teljesítménynek és a kis fogyasztásnak árra van, (az a baj hogy néha súlyos árra)! Nekem még hálaistennek nem volt semmi gond vele, pedig használva van, évi 40.000km megyek vele, másfél éve van nálam. Csak gyári szerviz anyagokat kap, 10.000km olajcsere, üzemire melegedésig nincs forgatva, de azért benne van az emberben hogy mikor jön elő a baj!? És ez azért nem olyan jó érzés, főleg amikor olvassa az ember a pórul járt társainkat! Részvétem!!!!


hil írta:
bmw320d4 írta:
BarG írta: Hát igen. A legmodernebb dízelmotorok elég sérülékenyek, nagyon igényesek a motorolaj minőségre, az üzemanyag minőségre és bizony a gazdáikra is. Bizony egy meghibásodást a legjobb még csírájában elkapni, mert szövődménnyel jár a kicsi betegség, könnyen végzetes kór válhat belőle.
A vásárlásnál elvileg az ember felvállalja ezeket a kockázatokat, igaz dízeles kollégák???



Igen, felvállaltam a kockázatot én is...

Hamarosan félmillió, és még nem volt levéve a hengerfej



De Te lagalább értesz is hozzá!






pampi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz pampi

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 36

Elküldve: 2011. február 05. szombat, 11:12


Nem szívó disel 1-2 Golf, nyers motorral, hibalehetőség minimális, minimum elektronikával!!! A teljesítménynek és a kis fogyasztásnak árra van, (az a baj hogy néha súlyos árra)! Nekem még hálaistennek nem volt semmi gond vele, pedig használva van, évi 40.000km megyek vele, másfél éve van nálam. Csak gyári szerviz anyagokat kap, 10.000km olajcsere, üzemire melegedésig nincs forgatva, de azért benne van az emberben hogy mikor jön elő a baj!? És ez azért nem olyan jó érzés, főleg amikor olvassa az ember a pórul járt társainkat! Részvétem!!!!


hil írta:
bmw320d4 írta:
BarG írta: Hát igen. A legmodernebb dízelmotorok elég sérülékenyek, nagyon igényesek a motorolaj minőségre, az üzemanyag minőségre és bizony a gazdáikra is. Bizony egy meghibásodást a legjobb még csírájában elkapni, mert szövődménnyel jár a kicsi betegség, könnyen végzetes kór válhat belőle.
A vásárlásnál elvileg az ember felvállalja ezeket a kockázatokat, igaz dízeles kollégák???



Igen, felvállaltam a kockázatot én is...

Hamarosan félmillió, és még nem volt levéve a hengerfej



De Te lagalább értesz is hozzá!




hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2011. február 05. szombat, 09:31


bmw320d4 írta:
BarG írta: Hát igen. A legmodernebb dízelmotorok elég sérülékenyek, nagyon igényesek a motorolaj minőségre, az üzemanyag minőségre és bizony a gazdáikra is. Bizony egy meghibásodást a legjobb még csírájában elkapni, mert szövődménnyel jár a kicsi betegség, könnyen végzetes kór válhat belőle.
A vásárlásnál elvileg az ember felvállalja ezeket a kockázatokat, igaz dízeles kollégák???



Igen, felvállaltam a kockázatot én is...

Hamarosan félmillió, és még nem volt levéve a hengerfej



De Te lagalább értesz is hozzá!



bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2011. február 05. szombat, 01:21


BarG írta: Hát igen. A legmodernebb dízelmotorok elég sérülékenyek, nagyon igényesek a motorolaj minőségre, az üzemanyag minőségre és bizony a gazdáikra is. Bizony egy meghibásodást a legjobb még csírájában elkapni, mert szövődménnyel jár a kicsi betegség, könnyen végzetes kór válhat belőle.
A vásárlásnál elvileg az ember felvállalja ezeket a kockázatokat, igaz dízeles kollégák???



Igen, felvállaltam a kockázatot én is...

Hamarosan félmillió, és még nem volt levéve a hengerfej



BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2011. február 05. szombat, 00:48


Chipcad777 írta:
hil írta:
Chipcad777 írta: Csáo.

Csak úgy érdekesség képpen leírom mi történt a kocsimmal... Hátha tanulnak belőle mások. Kb. egy éve vettem 1db felújított porlasztót garanciával, mivel leállt a 3-as henger. Utána fura hangja volt gyorsításkor, cicergett majd később már erősödött és inkább kopogásba ment át. Mivel garis volt, fogtam visszavittem. Azt mondták semmi baja. Szerelő azt mondta,h valószínű másik injektor is cserés lesz. Én meg úgy gondoltam nem érdekel, mert akkor cseréltem kuplungot meg kéttömegű lendkereket. Így jártam vele egészen decemberig, mikor is az autópályán megállt. Ill. elment az erő belőle. Nagyon hamar megállapítottam helybe,h turbo gond lesz, mivel nem volt töltőnyomás. Vettem is egy új turbót. Ki lett cserélve. mikor össze lett rakva addigra már elég szar hangja volt az injektornak és úgy döntöttem, h a végére járok annak is. Vittem jobbra-balra. Semmit nem tudtak. Míg nem lekapták a hengerfejet, kiderült,h a 3-as hengerbe a dugattyú szét van olvadva. A turbót a dugattyúból lerepülő darabkák tették tönkre (valószínüleg). Kiszedték a motort, darabokra szedték. dugattyú, hajtókarcsapágyak cserélve, komplett gyűrűsor csere, főtengelyszimmeringek, tömítések cserélve. Igen ám de elvittem bevizsgáltatni a porlasztókat és mind a négy totál sz*r, nem is lehet felújítani. Szóval az is csere. Ebből a tanulság, bármilyen apró jelentéktelen hangot is hallotok a motortérből vagy elvinni szervízbe egyből, vagy lerakni a kocsit... Ja és ez az egész hórukk a felújított injektornál történt. Tehát már új korába is rossz volt.

Nem akarok bölcselkedni, meg sajnáltatni sem akarom magam! Azért írtam le, hátha más tanul belőle és nem jár így!

üdv.: Bálint


Az a baj, hogy itt a fórumon rengetszer írtam, hogy a porlasztó csúcsot valójában csak kiszerelt állapotban lehet érdemileg bevizsgálni a szóráskép miatt, említettem azokat a következményeket, ami Nálad, most előfordult, sőt még a kiváltó okokat is megjelöltem. Senki nem hitt nekem.
Nem kedvelem a dizel motorokat személy autóban, de ennyit azért tudok róluk.



Ez így van, én is tisztában vagyok vele. Csak akkor úgy voltam vele,h elegem lett... Ezek után már én sem vagyok dízelpárti!


Hát igen. A legmodernebb dízelmotorok elég sérülékenyek, nagyon igényesek a motorolaj minőségre, az üzemanyag minőségre és bizony a gazdáikra is. Bizony egy meghibásodást a legjobb még csírájában elkapni, mert szövődménnyel jár a kicsi betegség, könnyen végzetes kór válhat belőle.
A vásárlásnál elvileg az ember felvállalja ezeket a kockázatokat, igaz dízeles kollégák???



Chipcad777
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Chipcad777

Fórumlakó

Elismertség: 1% (5 pont) | Hozzászólások: 290

Elküldve: 2011. február 04. péntek, 21:51


hil írta:
Chipcad777 írta: Csáo.

Csak úgy érdekesség képpen leírom mi történt a kocsimmal... Hátha tanulnak belőle mások. Kb. egy éve vettem 1db felújított porlasztót garanciával, mivel leállt a 3-as henger. Utána fura hangja volt gyorsításkor, cicergett majd később már erősödött és inkább kopogásba ment át. Mivel garis volt, fogtam visszavittem. Azt mondták semmi baja. Szerelő azt mondta,h valószínű másik injektor is cserés lesz. Én meg úgy gondoltam nem érdekel, mert akkor cseréltem kuplungot meg kéttömegű lendkereket. Így jártam vele egészen decemberig, mikor is az autópályán megállt. Ill. elment az erő belőle. Nagyon hamar megállapítottam helybe,h turbo gond lesz, mivel nem volt töltőnyomás. Vettem is egy új turbót. Ki lett cserélve. mikor össze lett rakva addigra már elég szar hangja volt az injektornak és úgy döntöttem, h a végére járok annak is. Vittem jobbra-balra. Semmit nem tudtak. Míg nem lekapták a hengerfejet, kiderült,h a 3-as hengerbe a dugattyú szét van olvadva. A turbót a dugattyúból lerepülő darabkák tették tönkre (valószínüleg). Kiszedték a motort, darabokra szedték. dugattyú, hajtókarcsapágyak cserélve, komplett gyűrűsor csere, főtengelyszimmeringek, tömítések cserélve. Igen ám de elvittem bevizsgáltatni a porlasztókat és mind a négy totál sz*r, nem is lehet felújítani. Szóval az is csere. Ebből a tanulság, bármilyen apró jelentéktelen hangot is hallotok a motortérből vagy elvinni szervízbe egyből, vagy lerakni a kocsit... Ja és ez az egész hórukk a felújított injektornál történt. Tehát már új korába is rossz volt.

Nem akarok bölcselkedni, meg sajnáltatni sem akarom magam! Azért írtam le, hátha más tanul belőle és nem jár így!

üdv.: Bálint


Az a baj, hogy itt a fórumon rengetszer írtam, hogy a porlasztó csúcsot valójában csak kiszerelt állapotban lehet érdemileg bevizsgálni a szóráskép miatt, említettem azokat a következményeket, ami Nálad, most előfordult, sőt még a kiváltó okokat is megjelöltem. Senki nem hitt nekem.
Nem kedvelem a dizel motorokat személy autóban, de ennyit azért tudok róluk.



Ez így van, én is tisztában vagyok vele. Csak akkor úgy voltam vele,h elegem lett... Ezek után már én sem vagyok dízelpárti!


hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2011. február 04. péntek, 21:25


MarcellHo írta: Hello!
Nekem jelenleg az a problémám hogyha nyomom neki akkor leáll a turbó és nem megy, ha húzatom akkor egy idő után újra beindul.
Ez miért lehet?


Egyszer régen leírtam, hogy mi az ok, most nem ismételném, mert akkor nagy vita lett belőle, de bizti sokan emlékeznek még



MarcellHo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz MarcellHo

Újonc

Elismertség: 19% (7 pont) | Hozzászólások: 36

Elküldve: 2011. február 04. péntek, 21:20


Hello!
Nekem jelenleg az a problémám hogyha nyomom neki akkor leáll a turbó és nem megy, ha húzatom akkor egy idő után újra beindul.
Ez miért lehet?

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2011. február 04. péntek, 21:07


Chipcad777 írta: Csáo.

Csak úgy érdekesség képpen leírom mi történt a kocsimmal... Hátha tanulnak belőle mások. Kb. egy éve vettem 1db felújított porlasztót garanciával, mivel leállt a 3-as henger. Utána fura hangja volt gyorsításkor, cicergett majd később már erősödött és inkább kopogásba ment át. Mivel garis volt, fogtam visszavittem. Azt mondták semmi baja. Szerelő azt mondta,h valószínű másik injektor is cserés lesz. Én meg úgy gondoltam nem érdekel, mert akkor cseréltem kuplungot meg kéttömegű lendkereket. Így jártam vele egészen decemberig, mikor is az autópályán megállt. Ill. elment az erő belőle. Nagyon hamar megállapítottam helybe,h turbo gond lesz, mivel nem volt töltőnyomás. Vettem is egy új turbót. Ki lett cserélve. mikor össze lett rakva addigra már elég szar hangja volt az injektornak és úgy döntöttem, h a végére járok annak is. Vittem jobbra-balra. Semmit nem tudtak. Míg nem lekapták a hengerfejet, kiderült,h a 3-as hengerbe a dugattyú szét van olvadva. A turbót a dugattyúból lerepülő darabkák tették tönkre (valószínüleg). Kiszedték a motort, darabokra szedték. dugattyú, hajtókarcsapágyak cserélve, komplett gyűrűsor csere, főtengelyszimmeringek, tömítések cserélve. Igen ám de elvittem bevizsgáltatni a porlasztókat és mind a négy totál sz*r, nem is lehet felújítani. Szóval az is csere. Ebből a tanulság, bármilyen apró jelentéktelen hangot is hallotok a motortérből vagy elvinni szervízbe egyből, vagy lerakni a kocsit... Ja és ez az egész hórukk a felújított injektornál történt. Tehát már új korába is rossz volt.

Nem akarok bölcselkedni, meg sajnáltatni sem akarom magam! Azért írtam le, hátha más tanul belőle és nem jár így!

üdv.: Bálint


Az a baj, hogy itt a fórumon rengetszer írtam, hogy a porlasztó csúcsot valójában csak kiszerelt állapotban lehet érdemileg bevizsgálni a szóráskép miatt, említettem azokat a következményeket, ami Nálad, most előfordult, sőt még a kiváltó okokat is megjelöltem. Senki nem hitt nekem.
Nem kedvelem a dizel motorokat személy autóban, de ennyit azért tudok róluk.



Chipcad777
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Chipcad777

Fórumlakó

Elismertség: 1% (5 pont) | Hozzászólások: 290

Elküldve: 2011. február 04. péntek, 20:43


Csáo.

Csak úgy érdekesség képpen leírom mi történt a kocsimmal... Hátha tanulnak belőle mások. Kb. egy éve vettem 1db felújított porlasztót garanciával, mivel leállt a 3-as henger. Utána fura hangja volt gyorsításkor, cicergett majd később már erősödött és inkább kopogásba ment át. Mivel garis volt, fogtam visszavittem. Azt mondták semmi baja. Szerelő azt mondta,h valószínű másik injektor is cserés lesz. Én meg úgy gondoltam nem érdekel, mert akkor cseréltem kuplungot meg kéttömegű lendkereket. Így jártam vele egészen decemberig, mikor is az autópályán megállt. Ill. elment az erő belőle. Nagyon hamar megállapítottam helybe,h turbo gond lesz, mivel nem volt töltőnyomás. Vettem is egy új turbót. Ki lett cserélve. mikor össze lett rakva addigra már elég szar hangja volt az injektornak és úgy döntöttem, h a végére járok annak is. Vittem jobbra-balra. Semmit nem tudtak. Míg nem lekapták a hengerfejet, kiderült,h a 3-as hengerbe a dugattyú szét van olvadva. A turbót a dugattyúból lerepülő darabkák tették tönkre (valószínüleg). Kiszedték a motort, darabokra szedték. dugattyú, hajtókarcsapágyak cserélve, komplett gyűrűsor csere, főtengelyszimmeringek, tömítések cserélve. Igen ám de elvittem bevizsgáltatni a porlasztókat és mind a négy totál sz*r, nem is lehet felújítani. Szóval az is csere. Ebből a tanulság, bármilyen apró jelentéktelen hangot is hallotok a motortérből vagy elvinni szervízbe egyből, vagy lerakni a kocsit... Ja és ez az egész hórukk a felújított injektornál történt. Tehát már új korába is rossz volt.

Nem akarok bölcselkedni, meg sajnáltatni sem akarom magam! Azért írtam le, hátha más tanul belőle és nem jár így!

üdv.: Bálint

pampi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz pampi

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 36

Elküldve: 2011. február 03. csütörtök, 22:35


Egy barátom nemrég vett egy 2004-t, az 6 gangos, annyit vettünk észre, hogy neki nem kell annyit váltani mint nekem. Annyit rühellek az 5 gangosba hogy 1500 alatti fordulaton kéri hogy leváltson az ember, mert mintha erőlködne és ez pont rossz sebességnél van, 80 km/h és 90km/h között 4-es fokozattal kell haladni (a fordulat ilyenkor kb.1900), 5 sebességi fokozatban egyszerűen erőlködik. Ezt azért mondom mert a magyar utakon, ahogy észlelem nagy része az embereknek /suzukik főleg/ 80-90 km/h val közlekedik, ha egy picit gyorsabban mennének akkor mehetnék 5-dik fokozatban is /így előznöm kell, nincs mese/. Fordulatszám különbség 100 km/h felett, a 6 gangos kb. 300-400 fordulattal alacsonyabban van mint az 5 gangos! Fogyasztásban úgy vettük észre hogy nincs különbség. Az biztos hogy jóval hosszabb a 3-4-5. sebesség, ha tolni kell neki, az 5 gangos olyan benzines autó vezetési élményt ad ez által. Nem fogy el olyan hamar a sebesség, tovább lehet húzatni a 6 gangoshoz képest. Röviden ennyi.


YELLOW írta:
pampi írta: Az enyém is 150 lovas és 5 sebességes! Az első 1-2 évben nyomatták a faceliftesekbe az 5 sebességest, az enyém 2002! Ja és nem volt semmi sem cserélve /motor- váltó/!!

YELLOW írta:
hancurozo írta:
YELLOW írta:
YELLOW írta: a faceliftes 20d-kben volt 150 lovas, ezek 6 sebességesek. a 136 lovasok 5 sebességesek. kb ennyiből lehet tudni már.


egy fórumozó kérdezte privátban, hogy neki 2001 év végi 20d-je van, és 150 lovas 5 gang-os. én ezt nem tudom, de lehetséges ez? vagy esetleg motorcsere volt?



A 150le-s motr volt 5 és 6-os váltóval is. A 136 csak 5-ös váltóval. (olyan magabiztosan írsz dolgokat amik nem fedik a valóságot, hogy az embernek már kedve sincs válaszolni)
Sok különbség van, a motor burkolaton át az üzemanyag befecskendezésig, kipörgésgátló, de a legfontosabb, hogy az egyik cr motor a másik adagolós.


szerinted mi a f..zért kérdeztem meg? ln tehetek róla, hogy tőlem kérdezgetnek privátban? úgy látszik már fórumon sokan nem mernek kérdezni, mert csak a leszólés megy. én felmertem tenni a kérdést, mert nem tudom. erre jössz és leugatsz. csodaszép!





mondjuk rémlik egy 2003 második fele, mintha onnan lett volna 6 gang. de ez csak rémlik.
a 150 lovas 5 gang és 6 gang pl 100km/h-nál mennyit forog? a mennyivel másabb az áttétel? mint szakmai dolog érdekelne, ha már eddig nem tudtam...