![](http://static.bmwfanatics.hu/images/thx.gif)
Elküldve: 2011. február 04. péntek, 20:43
Csáo.
Csak úgy érdekesség képpen leírom mi történt a kocsimmal... Hátha tanulnak belőle mások. Kb. egy éve vettem 1db felújított porlasztót garanciával, mivel leállt a 3-as henger. Utána fura hangja volt gyorsításkor, cicergett majd később már erősödött és inkább kopogásba ment át. Mivel garis volt, fogtam visszavittem. Azt mondták semmi baja. Szerelő azt mondta,h valószínű másik injektor is cserés lesz. Én meg úgy gondoltam nem érdekel, mert akkor cseréltem kuplungot meg kéttömegű lendkereket. Így jártam vele egészen decemberig, mikor is az autópályán megállt. Ill. elment az erő belőle. Nagyon hamar megállapítottam helybe,h turbo gond lesz, mivel nem volt töltőnyomás. Vettem is egy új turbót. Ki lett cserélve. mikor össze lett rakva addigra már elég szar hangja volt az injektornak és úgy döntöttem, h a végére járok annak is. Vittem jobbra-balra. Semmit nem tudtak. Míg nem lekapták a hengerfejet, kiderült,h a 3-as hengerbe a dugattyú szét van olvadva. A turbót a dugattyúból lerepülő darabkák tették tönkre (valószínüleg). Kiszedték a motort, darabokra szedték. dugattyú, hajtókarcsapágyak cserélve, komplett gyűrűsor csere, főtengelyszimmeringek, tömítések cserélve. Igen ám de elvittem bevizsgáltatni a porlasztókat és mind a négy totál sz*r, nem is lehet felújítani. Szóval az is csere. Ebből a tanulság, bármilyen apró jelentéktelen hangot is hallotok a motortérből vagy elvinni szervízbe egyből, vagy lerakni a kocsit... Ja és ez az egész hórukk a felújított injektornál történt. Tehát már új korába is rossz volt.
Nem akarok bölcselkedni, meg sajnáltatni sem akarom magam! Azért írtam le, hátha más tanul belőle és nem jár így!
üdv.: Bálint