szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2012. december 05. szerda, 12:49


Basanyi írta: Az autóm ugyanez.A hiba kb.ugyanez.Nekem nagynyomásu üzemanyagpumpa csere után jött elő ez a hiba.A jövő héten megy gépre,remélem utána többet fogok róla tudni.Sziasztok :Basanyi



Az övé még a 136 lovas ebben adagoló van nem nagynyomésú! Szerintem jobban járnál ha felújíttatnád az egészet.

Dewd46
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Dewd46

Újonc

Elismertség: 12% (3 pont) | Hozzászólások: 24

Elküldve: 2012. december 05. szerda, 11:53


Basanyi írta: Az autóm ugyanez.A hiba kb.ugyanez.Nekem nagynyomásu üzemanyagpumpa csere után jött elő ez a hiba.A jövő héten megy gépre,remélem utána többet fogok róla tudni.Sziasztok :Basanyi


Üdv.

Beszéltem a szerelővel aki összerakta, elmondása szerint van 2 szelep az adagolóban, azok szoktak felragadni, találkozott már ilyennel. Ki kell tisztítani/cserélni és elvileg ennyi. Ha valóban ez a gond, akkor feltétlen megírom, hogy mi lett a történet vége.


státusz Basanyi

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 74

Elküldve: 2012. december 05. szerda, 11:43


Az autóm ugyanez.A hiba kb.ugyanez.Nekem nagynyomásu üzemanyagpumpa csere után jött elő ez a hiba.A jövő héten megy gépre,remélem utána többet fogok róla tudni.Sziasztok :Basanyi



Dewd46
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Dewd46

Újonc

Elismertség: 12% (3 pont) | Hozzászólások: 24

Elküldve: 2012. december 04. kedd, 20:23


YELLOW írta:
Dewd46 írta: Sziasztok!

136 lovas 20d-m gyengélkedik. Szó szerint, elmegy az ereje, ami a pikantériája a dolognak, hogy totál véletlenszerűen jön elő, egyszer jó, egyszer nem. Egyből indítás után jó, de pár száz méter után már elgyengül. Még az elején, amikor elgyengült, gázról láb le, majd vissza és visszanyerte az erejét. De most már ez sem segít. Alig akar forogni, egyszerűen gyenge. Alapjáraton szépen veszi a fordulatot, turbónak is jó hangja van. Ha az ment volna szét, akkor az nem javul meg. Adagolót is kizárnám, hidegen-melegen pöccre indul, nem rángat, stb, nemrég lett cserélve. Olvasgattam erről a gyengülésről, MAF szenzor vagy gázolajszűrő is lehet. Holnap lesz gépre dugva, remélem kiderül mi lesz a gond.

Ezt csak azért írtam le, hátha találok olyan emberkét, akinek pontosan ilyen problémája volt.

Ui.: Új vagyok, remélem jó helyre tévedtem be. Az oldalhoz meg gratula, bejövős.



lehet nem tud elég anyagot szállítani. üzemanyagszűrőcsere esetleg.


Gépre lett téve, a 2 hibaüzenet:

0A - Befecskendezési idő szabályzó szelep
48 - Befecskendezés mennyiség szabályzás





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. december 04. kedd, 20:23

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. december 03. hétfő, 18:50


Dewd46 írta: Sziasztok!

136 lovas 20d-m gyengélkedik. Szó szerint, elmegy az ereje, ami a pikantériája a dolognak, hogy totál véletlenszerűen jön elő, egyszer jó, egyszer nem. Egyből indítás után jó, de pár száz méter után már elgyengül. Még az elején, amikor elgyengült, gázról láb le, majd vissza és visszanyerte az erejét. De most már ez sem segít. Alig akar forogni, egyszerűen gyenge. Alapjáraton szépen veszi a fordulatot, turbónak is jó hangja van. Ha az ment volna szét, akkor az nem javul meg. Adagolót is kizárnám, hidegen-melegen pöccre indul, nem rángat, stb, nemrég lett cserélve. Olvasgattam erről a gyengülésről, MAF szenzor vagy gázolajszűrő is lehet. Holnap lesz gépre dugva, remélem kiderül mi lesz a gond.

Ezt csak azért írtam le, hátha találok olyan emberkét, akinek pontosan ilyen problémája volt.

Ui.: Új vagyok, remélem jó helyre tévedtem be. Az oldalhoz meg gratula, bejövős.



lehet nem tud elég anyagot szállítani. üzemanyagszűrőcsere esetleg.

Dewd46
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Dewd46

Újonc

Elismertség: 12% (3 pont) | Hozzászólások: 24

Elküldve: 2012. december 03. hétfő, 17:49


Sziasztok!

136 lovas 20d-m gyengélkedik. Szó szerint, elmegy az ereje, ami a pikantériája a dolognak, hogy totál véletlenszerűen jön elő, egyszer jó, egyszer nem. Egyből indítás után jó, de pár száz méter után már elgyengül. Még az elején, amikor elgyengült, gázról láb le, majd vissza és visszanyerte az erejét. De most már ez sem segít. Alig akar forogni, egyszerűen gyenge. Alapjáraton szépen veszi a fordulatot, turbónak is jó hangja van. Ha az ment volna szét, akkor az nem javul meg. Adagolót is kizárnám, hidegen-melegen pöccre indul, nem rángat, stb, nemrég lett cserélve. Olvasgattam erről a gyengülésről, MAF szenzor vagy gázolajszűrő is lehet. Holnap lesz gépre dugva, remélem kiderül mi lesz a gond.

Ezt csak azért írtam le, hátha találok olyan emberkét, akinek pontosan ilyen problémája volt.

Ui.: Új vagyok, remélem jó helyre tévedtem be. Az oldalhoz meg gratula, bejövős.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. december 03. hétfő, 17:51

csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2012. december 02. vasárnap, 17:33


A 320d-zés egy másik fajtája:
http://www.autoscout24.ch/de/d...;vehtyp=10

Alpina D3 2.0d Beszarás..... 200LE 410NM, mondjuk nem tudom mennyivel mehet jobban mint egy 330d, illetve mi az értelme a 330d mellett? még gyengébb is nála.


szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2012. december 02. vasárnap, 10:19


Golyotajti írta: Hello midenkinek!
Nagyon koszonom a 320d 204d4-hez a hozzaszolasotokat. Okos dolgokat, gondolatokat irtatok.
Meg annyiba segitseket mar legyszi, hogy milyen olaj es mennyi kell bele?
Es ezek ugye lancosak?

Koszonom.


Tisztelettel Nandori Gabor



Én gyári Bmw-t javaslom 5w-30 a tiedhez 6L kell. Igen láncosak

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Golyotajti

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2012. december 02. vasárnap, 04:42


Hello midenkinek!
Nagyon koszonom a 320d 204d4-hez a hozzaszolasotokat. Okos dolgokat, gondolatokat irtatok.
Meg annyiba segitseket mar legyszi, hogy milyen olaj es mennyi kell bele?
Es ezek ugye lancosak?

Koszonom.


Tisztelettel Nandori Gabor



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. december 02. vasárnap, 04:53

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. december 01. szombat, 18:29


b_imi írta:
anubisz írta:
csbalu írta: Ha arra megy ki a játék hogy minél igénytelenebb legyen egy motor akkor tulajdonképpen 2000 után már semmilyen diesel autót ne vegyen meg az ember. Aki használt dieselt vesz az annak a tudatában kell legyen hogy, turbó, lendkerék, magasnyomású, porlasztók keresztje mindig a feje fölött lóg. Aki meg benzinest annak meg a tankolópisztoly...


Max ujjat, aztán ha kezdi lefosni magát, lecserélni, ahogy a Német teszi, vagy tette régen.


Nem mindegy, hogy új, vagy ujj



Ez igaz. Tényleg úgy írtam, nem az ujjamra gondoltam

ez még jobb. úly

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. december 01. szombat, 18:30

b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2012. december 01. szombat, 18:24


anubisz írta:
csbalu írta: Ha arra megy ki a játék hogy minél igénytelenebb legyen egy motor akkor tulajdonképpen 2000 után már semmilyen diesel autót ne vegyen meg az ember. Aki használt dieselt vesz az annak a tudatában kell legyen hogy, turbó, lendkerék, magasnyomású, porlasztók keresztje mindig a feje fölött lóg. Aki meg benzinest annak meg a tankolópisztoly...


Max ujjat, aztán ha kezdi lefosni magát, lecserélni, ahogy a Német teszi, vagy tette régen.


Nem mindegy, hogy új, vagy ujj



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. december 01. szombat, 18:25

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. december 01. szombat, 18:02


csbalu írta: Ha arra megy ki a játék hogy minél igénytelenebb legyen egy motor akkor tulajdonképpen 2000 után már semmilyen diesel autót ne vegyen meg az ember. Aki használt dieselt vesz az annak a tudatában kell legyen hogy, turbó, lendkerék, magasnyomású, porlasztók keresztje mindig a feje fölött lóg. Aki meg benzinest annak meg a tankolópisztoly...


Max ujjat, aztán ha kezdi lefosni magát, lecserélni, ahogy a Német teszi, vagy tette régen.


valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2012. december 01. szombat, 17:27


csbalu írta: Ha arra megy ki a játék hogy minél igénytelenebb legyen egy motor akkor tulajdonképpen 2000 után már semmilyen diesel autót ne vegyen meg az ember. Aki használt dieselt vesz az annak a tudatában kell legyen hogy, turbó, lendkerék, magasnyomású, porlasztók keresztje mindig a feje fölött lóg. Aki meg benzinest annak meg a tankolópisztoly...


Igen a Diesel autó drága mulatság!!!

csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2012. december 01. szombat, 08:27


Ha arra megy ki a játék hogy minél igénytelenebb legyen egy motor akkor tulajdonképpen 2000 után már semmilyen diesel autót ne vegyen meg az ember. Aki használt dieselt vesz az annak a tudatában kell legyen hogy, turbó, lendkerék, magasnyomású, porlasztók keresztje mindig a feje fölött lóg. Aki meg benzinest annak meg a tankolópisztoly...

valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2012. november 30. péntek, 20:56


vivaladiesel írta:
Golyotajti írta: Szia mindekinek!
Nandori Gabor vagyok, es szeretnem ezuton a megtisztelo segitsegeteket kerni.
Szeretnek en is Bmw-t venni! Annyiban kellen a segitsegetek , hogy milyen motor van a 2002-es ,150 lovas, 320d touring-ban?
Sima konnyen javithato adagolos turbos, sima kuplungos ,,,,
vagy magas nyomasu rendszeres, lenkerekes valtozat??
Es meg arra is kivancsi lennek ha nem vagyok tolakodo, hogy kinek milyen szervizi tapasztalata volt,van ezekkel a tipusokkal kapcsolatban?
Amit jol tudok ,:: Szervieles nelkul NINCS hosszu elettertam a motoraknal.

Nagyon szepen koszonom elore is a megtisztelo valaszotokat , hozzaszolasotokat.

Tisztelttel: Nandori Gabor



A közös nyomócsöves 150 lóerős motorral nagyobbat lehet szívni mint az adagolóssal... Pillangószelep, ékszíjtárcsa, porlasztó, AC stb. Tehát könnyen felszállhat vele az ember a szopórollerre! Arról nem is beszélve, hogy a 136 lovas verzióhoz képest eléggé hangos a 150 lovas. Nem tudom ennek az okát de hangos.

A 136 lovas egyetlen gyenge pontja az adagoló. Viszont ha meleg motornál is könnyen (hosszú "tekerés") nélkül indul a motor akkor nincs gáz vele.
Szóval én a 136 lovas verziót ajánlom. Nem éppen egy 911-es Porsche de a mindennapi közlekedéshez elég.
Ja, és az itthoni példányokat felejtsd el mert többnyire egy bontószökevény az összes.
Ha Ausztriából behozol egyet akkor olcsóbban kapsz jobb autót mint itthon. (105 000ft a regadó az adagolós 320d-re)


Megy a lájk Roland ADAGOLÓS