toki24
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz toki24

BMWfanatic

Elismertség: 3% (16 pont) | Hozzászólások: 425

Elküldve: 2013. augusztus 24. szombat, 19:54


Hali.

Ő az én bömbölőm. Kérdés hogy ez a mérő a valós fogyit mutatja?! padlózva felugrik 20literre ... aztán persze lejjebb megy jóval. Illetve az ASC gomb az mittakar?





hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2013. augusztus 23. péntek, 19:52


toki24 írta: Nem boros kormany hanem szivacsos tudjatok. Nem kmert neztunk hanem allapotot! Ami jo is. Esetleg tipp h miert lehet az olajbeonto sapka korul olajos cucc?? Csak a sapka korul. !? Rakok majd fel kepet a kocsirol tenyleg szep.


Melléöntötték az olajat, elöregedett a sapka tömítése, eltömődött a karter szellőzőjének szűrője.


toki24
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz toki24

BMWfanatic

Elismertség: 3% (16 pont) | Hozzászólások: 425

Elküldve: 2013. augusztus 23. péntek, 19:46


Nem boros kormany hanem szivacsos tudjatok. Nem kmert neztunk hanem allapotot! Ami jo is. Esetleg tipp h miert lehet az olajbeonto sapka korul olajos cucc?? Csak a sapka korul. !? Rakok majd fel kepet a kocsirol tenyleg szep.

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2013. augusztus 23. péntek, 19:19


toki24 írta: Halo. Az mit jelent ha valtogomb uj a kocsiba illetve a kormanyon az anyag felul forog a femen? 235 ezer km. Begig vezetett nemet szervizkonyv gondolom a futas nem annyi hanem a duplaja jol sejtem?


Nekem ennél jóval több van a kocsiban, de csak fényes a kormány bőrözése (ahol a legtöbbször fogja a vezető)
A legrosszabb, ha nem tudod mi a valós km. , mert így nehéz lesz előre kiszámolni az esetleges meghibásodásokat.

ZoleeSRB
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz ZoleeSRB

Fórumlakó

Elismertség: 14% (32 pont) | Hozzászólások: 220

Elküldve: 2013. augusztus 23. péntek, 19:11


toki24 írta: Halo. Az mit jelent ha valtogomb uj a kocsiba illetve a kormanyon az anyag felul forog a femen? 235 ezer km. Begig vezetett nemet szervizkonyv gondolom a futas nem annyi hanem a duplaja jol sejtem?


Egy ilyen öreg autónál nem a km kellett volna nézni vásárlásnál hanem az állapotát...
Amúgy meg nem jelent semmit,lehet h több van benne,lehet h nem, lehet rövid távokra használták vagy csak nem vigyáztak rá.
Én személy szerint 278ezerrel vettem az autót Németországban,km-rel ne törődj

toki24
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz toki24

BMWfanatic

Elismertség: 3% (16 pont) | Hozzászólások: 425

Elküldve: 2013. augusztus 23. péntek, 17:56


Halo. Az mit jelent ha valtogomb uj a kocsiba illetve a kormanyon az anyag felul forog a femen? 235 ezer km. Begig vezetett nemet szervizkonyv gondolom a futas nem annyi hanem a duplaja jol sejtem?

ZoleeSRB
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz ZoleeSRB

Fórumlakó

Elismertség: 14% (32 pont) | Hozzászólások: 220

Elküldve: 2013. augusztus 22. csütörtök, 23:30


toki24 írta: BEzony, csak ezért félek tőle, de remélem hű társam lesz.

No meg csaknem lehet olyan rossz ez a 20D hisz minden sarkon látok egy ilyen gépest!


Nyugodj meg, a fenntartása nem több mint akármelyik hasonló kategóriás autónak,sőt lehet olcsóbb!
Itt a fórumon vagy a másik bmw-s fórumon mindent megtalálsz bármi is kell,bolti árnál olcsóbban vagy akár használt bontottat.
Inkább azt mondanám egy megbízható hozzáértő szerelőt kell találni és akkor no para...




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. augusztus 22. csütörtök, 23:31


toki24
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz toki24

BMWfanatic

Elismertség: 3% (16 pont) | Hozzászólások: 425

Elküldve: 2013. augusztus 22. csütörtök, 22:53


BEzony, csak ezért félek tőle, de remélem hű társam lesz.

No meg csaknem lehet olyan rossz ez a 20D hisz minden sarkon látok egy ilyen gépest!


compact
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2002

státusz compact

Fórumlakó

Elismertség: 13% (32 pont) | Hozzászólások: 241

Elküldve: 2013. augusztus 22. csütörtök, 22:44


nickname írta:
toki24 írta: Sajnalom hogy a nagy bmw ilyet megenged maganak hogy enn yi hiba lehetoseggel jon ki egy tipusa. Ahogy latom nem atlagos embereknek talaltak ezt ki. Sajnos nem keresek tobb 100 ezret de akkoris vagytam ra nag y almom volt pedig. Most azOn fogok retegni h mikor szarik be rajta valami.. Remelem nem sirom vissza a jo oreg vw- t


Megenged ???

Azért vedd figyelembe a futásteljesítményt és az eltelt időt is.


Teljesítmény és eltelt idő?
Írta, hogy 20 éves VW TDI-ből ül át!
Nem nagyon tudok annál strapabíróbb motorról!



toki24
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz toki24

BMWfanatic

Elismertség: 3% (16 pont) | Hozzászólások: 425

Elküldve: 2013. augusztus 22. csütörtök, 22:12


nickname írta:
toki24 írta: Sajnalom hogy a nagy bmw ilyet megenged maganak hogy enn yi hiba lehetoseggel jon ki egy tipusa. Ahogy latom nem atlagos embereknek talaltak ezt ki. Sajnos nem keresek tobb 100 ezret de akkoris vagytam ra nag y almom volt pedig. Most azOn fogok retegni h mikor szarik be rajta valami.. Remelem nem sirom vissza a jo oreg vw- t


Megenged ???

Azért vedd figyelembe a futásteljesítményt és az eltelt időt is.


Ez igaz! De azért nah.. a 20éves tdi-be mégilyen problémék nem voltak nekem. De lényegtelen mert ezt választottam remélem kitart 5-6 évig lazán. Amugy is mindent patentül szeretek tudni a kocsikon szóval szezvizzel gond nem lesz

kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2013. augusztus 22. csütörtök, 20:51


szotakdavid írta:
csbalu írta:
AteszE46 írta: Sziasztok!

Ma ismét furcsát produkált az autóm,320d 136le. Jöttem haza az M7-esen végig tempomattal 120km/h-ra állítva. Az érdi emelkedőnél elkezdett csökkenni a sebességem. Ráléptem a gázra, de semmi. Olyan volt, mind egy szívódízel. Épp hogy felértem a tetejére az emelkedőnek. Az első alkalomnál újra indítottam, és megjavult. Mi lehetett a baj? Geometria leragadt esetleg?


Szia!
Nem BMW-vel (egy pdtdi Galaxyva) hasonló problémák szoktak lenni a családban és a magyarázat az lett rá, hogy nem volt kellő turbónyomás ezért "lekapcsolta" vagy "letiltotta" a turbót a rendszer. Horvát autópályán jelentkezett ez sűrűn, amikor 120as tempóval 6-ban nagyobb emelkedőkön akartunk menni. Ha visszaváltottunk nem kapcsolt le a turbó, ha nagyon alacsony fordulaton nagy terhelést kapott akkor igen.
Én nem gyanakodnék komolyabb hibára. 120-nál nem tudom mennyit pörög a 36lovas 20d, elvileg azért nem kéne.....


Azért nem pörög olyan keveset a 136 lovas diesel 120-nál.


Üdv nekem is volt ilyen problémám gázolaj szűröt cseréltem azóta nem csinálja de majd kipróbálom mert hosszabb útnál jött ez elő nekem. meg nagyon meleg motornál több száz kilométer után de sete nem volt baj.pedig a vizhöfok nem ment fel.




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. augusztus 22. csütörtök, 20:54

nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2013. augusztus 22. csütörtök, 20:02


toki24 írta: Sajnalom hogy a nagy bmw ilyet megenged maganak hogy enn yi hiba lehetoseggel jon ki egy tipusa. Ahogy latom nem atlagos embereknek talaltak ezt ki. Sajnos nem keresek tobb 100 ezret de akkoris vagytam ra nag y almom volt pedig. Most azOn fogok retegni h mikor szarik be rajta valami.. Remelem nem sirom vissza a jo oreg vw- t


Megenged ???

Azért vedd figyelembe a futásteljesítményt és az eltelt időt is.


toki24
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz toki24

BMWfanatic

Elismertség: 3% (16 pont) | Hozzászólások: 425

Elküldve: 2013. augusztus 22. csütörtök, 19:47


Sajnalom hogy a nagy bmw ilyet megenged maganak hogy enn yi hiba lehetoseggel jon ki egy tipusa. Ahogy latom nem atlagos embereknek talaltak ezt ki. Sajnos nem keresek tobb 100 ezret de akkoris vagytam ra nag y almom volt pedig. Most azOn fogok retegni h mikor szarik be rajta valami.. Remelem nem sirom vissza a jo oreg vw- t


compact
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2002

státusz compact

Fórumlakó

Elismertség: 13% (32 pont) | Hozzászólások: 241

Elküldve: 2013. augusztus 22. csütörtök, 17:39


toki24 írta: Sziasztok!

A héten hozom el a friss bmw-met. 320d Touring. kérdésem az lenne hogy ebbe a 136 lovas változatba megtalálható-e .: ez a pillangószelep?! nemrég volt a totalcaron egy cikk róla hogy vigyázni kell vele.

http://totalcar.hu/tanacsok/ne..._bmw-kkel/

köszönöm előre is a segítőkész válaszokat!





Üdv!
Ilyen nincs benne, de ezen kívül még rengeteg alkatrész van ami meg tud hibásodni és vastag buxa kell a javításhoz.
A pillangoszelep kiiktatását 5.000Ft-ból meg lehet úszni, a vp44 viszont bárhol bármikor megállhat.
Ne hidd azt, hogy ennyi a gyenge láncszem benne, vásárlás után maradjon 1-2 százasod az esetleges hibák javítására, amik 100%, hogy lesznek akármennyire is jól néz ki az autó...






Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. augusztus 22. csütörtök, 17:43

toki24
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz toki24

BMWfanatic

Elismertség: 3% (16 pont) | Hozzászólások: 425

Elküldve: 2013. augusztus 22. csütörtök, 12:31


YELLOW írta:
toki24 írta: Köszönöm szépen ez megnyugtató hír, mivel jo pár évig szeretném a vasat használni!

Esetleg még valami fortélyok vannaka hibák kiszűrésére?! szombaton megyünk érte,de azért még egyszer átnézzük hátha..

köszönöm

Illetve egy passatal mentünk megnézni, az lehet hogy jobbnak érzem a passatot?! 131 lovas pdtdi. köszönöm.


ha bemelegedett üzemi hőfokra, leállítás után érdemes ráindítani. ha nehezen indul, akkor adagoló lehet gyanús. meg hát marha sok minden van, ha tetszik nagyon érdemes egy szervízbe elvinni.



Érttem szóval üzemmelegen ráinditani ha többet forog mind hidegen a vp44 haldoklik..

Felénk megkérdeztem két szervizt, opel, ronö semmi.. nemfoglalkoznak vele, még maradt a vószvágen.