- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Touring
- Modell: 320d
- Évjárat: 2001
Elküldve: 2013. augusztus 23. péntek, 19:52
toki24 írta: Nem boros kormany hanem szivacsos tudjatok. Nem kmert neztunk hanem allapotot! Ami jo is. Esetleg tipp h miert lehet az olajbeonto sapka korul olajos cucc?? Csak a sapka korul. !? Rakok majd fel kepet a kocsirol tenyleg szep.
Elküldve: 2013. augusztus 23. péntek, 19:46
Elküldve: 2013. augusztus 23. péntek, 19:19
toki24 írta: Halo. Az mit jelent ha valtogomb uj a kocsiba illetve a kormanyon az anyag felul forog a femen? 235 ezer km. Begig vezetett nemet szervizkonyv gondolom a futas nem annyi hanem a duplaja jol sejtem?
Elküldve: 2013. augusztus 23. péntek, 19:11
toki24 írta: Halo. Az mit jelent ha valtogomb uj a kocsiba illetve a kormanyon az anyag felul forog a femen? 235 ezer km. Begig vezetett nemet szervizkonyv gondolom a futas nem annyi hanem a duplaja jol sejtem?
Elküldve: 2013. augusztus 23. péntek, 17:56
Elküldve: 2013. augusztus 22. csütörtök, 23:30
toki24 írta: BEzony, csak ezért félek tőle, de remélem hű társam lesz.
No meg csaknem lehet olyan rossz ez a 20D hisz minden sarkon látok egy ilyen gépest!
Elküldve: 2013. augusztus 22. csütörtök, 22:53
Elküldve: 2013. augusztus 22. csütörtök, 22:44
nickname írta:toki24 írta: Sajnalom hogy a nagy bmw ilyet megenged maganak hogy enn yi hiba lehetoseggel jon ki egy tipusa. Ahogy latom nem atlagos embereknek talaltak ezt ki. Sajnos nem keresek tobb 100 ezret de akkoris vagytam ra nag y almom volt pedig. Most azOn fogok retegni h mikor szarik be rajta valami.. Remelem nem sirom vissza a jo oreg vw- t
Megenged ???
Azért vedd figyelembe a futásteljesítményt és az eltelt időt is.
Elküldve: 2013. augusztus 22. csütörtök, 22:12
nickname írta:toki24 írta: Sajnalom hogy a nagy bmw ilyet megenged maganak hogy enn yi hiba lehetoseggel jon ki egy tipusa. Ahogy latom nem atlagos embereknek talaltak ezt ki. Sajnos nem keresek tobb 100 ezret de akkoris vagytam ra nag y almom volt pedig. Most azOn fogok retegni h mikor szarik be rajta valami.. Remelem nem sirom vissza a jo oreg vw- t
Megenged ???
Azért vedd figyelembe a futásteljesítményt és az eltelt időt is.
Elküldve: 2013. augusztus 22. csütörtök, 20:51
szotakdavid írta:csbalu írta:AteszE46 írta: Sziasztok!
Ma ismét furcsát produkált az autóm,320d 136le. Jöttem haza az M7-esen végig tempomattal 120km/h-ra állítva. Az érdi emelkedőnél elkezdett csökkenni a sebességem. Ráléptem a gázra, de semmi. Olyan volt, mind egy szívódízel. Épp hogy felértem a tetejére az emelkedőnek. Az első alkalomnál újra indítottam, és megjavult. Mi lehetett a baj? Geometria leragadt esetleg?
Szia!
Nem BMW-vel (egy pdtdi Galaxyva) hasonló problémák szoktak lenni a családban és a magyarázat az lett rá, hogy nem volt kellő turbónyomás ezért "lekapcsolta" vagy "letiltotta" a turbót a rendszer. Horvát autópályán jelentkezett ez sűrűn, amikor 120as tempóval 6-ban nagyobb emelkedőkön akartunk menni. Ha visszaváltottunk nem kapcsolt le a turbó, ha nagyon alacsony fordulaton nagy terhelést kapott akkor igen.
Én nem gyanakodnék komolyabb hibára. 120-nál nem tudom mennyit pörög a 36lovas 20d, elvileg azért nem kéne.....
Azért nem pörög olyan keveset a 136 lovas diesel 120-nál.
Elküldve: 2013. augusztus 22. csütörtök, 20:02
toki24 írta: Sajnalom hogy a nagy bmw ilyet megenged maganak hogy enn yi hiba lehetoseggel jon ki egy tipusa. Ahogy latom nem atlagos embereknek talaltak ezt ki. Sajnos nem keresek tobb 100 ezret de akkoris vagytam ra nag y almom volt pedig. Most azOn fogok retegni h mikor szarik be rajta valami.. Remelem nem sirom vissza a jo oreg vw- t
Elküldve: 2013. augusztus 22. csütörtök, 19:47
Elküldve: 2013. augusztus 22. csütörtök, 17:39
toki24 írta: Sziasztok!
A héten hozom el a friss bmw-met. 320d Touring. kérdésem az lenne hogy ebbe a 136 lovas változatba megtalálható-e .: ez a pillangószelep?! nemrég volt a totalcaron egy cikk róla hogy vigyázni kell vele.
http://totalcar.hu/tanacsok/ne..._bmw-kkel/
köszönöm előre is a segítőkész válaszokat!
Elküldve: 2013. augusztus 22. csütörtök, 12:31
YELLOW írta:toki24 írta: Köszönöm szépen ez megnyugtató hír, mivel jo pár évig szeretném a vasat használni!
Esetleg még valami fortélyok vannaka hibák kiszűrésére?! szombaton megyünk érte,de azért még egyszer átnézzük hátha..
köszönöm
Illetve egy passatal mentünk megnézni, az lehet hogy jobbnak érzem a passatot?! 131 lovas pdtdi. köszönöm.
ha bemelegedett üzemi hőfokra, leállítás után érdemes ráindítani. ha nehezen indul, akkor adagoló lehet gyanús. meg hát marha sok minden van, ha tetszik nagyon érdemes egy szervízbe elvinni.